JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240219/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240219/0020919201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa i przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą <br/>w mieście Węgrów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Węgrów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711582233</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek Mariacki 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Węgrów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">07-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL925 - Siedlecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@wegrow.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.wegrow.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa i przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą <br/>w mieście Węgrów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c28db993-ccbc-11ee-875e-a22221c84ba7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00209192</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-02-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00065741/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Budowa i przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w mieście Węgrów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c28db993-ccbc-11ee-875e-a22221c84ba7 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która<br/>jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.<br/>Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>przetargi@wegrow.com.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej znajdują się w punkcie 13 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Węgrowie ul. Rynek Mariacki 16 07-100 Węgrów tel. 25 308 12 00, email: przetargi@wegrow.com.pl*<br/>	inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Węgrowie jest Pani/Pani Michał Zajdowicz prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą PHAROS Michał Zajdowicz ul. Strzeszyńska 251/10, 60-479 Poznań Tel. 505 156 508 email wegrow@twoj-abi.pl<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym <br/>z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa i przebudowa dróg gminnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w mieście Węgrów” prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18, 19 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych dalej „ustawa Pzp”; <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">FEiZP.271.1.1.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budowa drogi w północnej części rynku, łączącej ul. Gdańską z ul. S. Staszica w Węgrowie<br/><br/>Przedmiotem części 1 budowy drogi gminnej w północnej części rynku, łączącej ul. Gdańską z ul. S. Staszica wraz z budową drogi wewnętrznej i drogi dojazdowej.<br/><br/>Zakres do wykonania składa się z trzech odcinków:<br/>Odcinek I (droga gminna) od skrzyżowaniu z droga gminną nr 420881W ul. Gdańska w km 0+000,00 natomiast koniec w km 0+203,64 na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 4223W ul. Staszica. Długość odcinka wynosi 203,64 m. Jezdnia do wykonania z kostki brukowej betonowej, o szerokości 5,0 m. Chodniki, zjazdy i zatoka postojowa również z kostki betonowej. Jezdnia obramowana krawężnikiem betonowym 15x30 cm i 15x22 cm, chodnik obrzeżem 8x30 cm, zakończenie zjazdów opornik 12x25 cm. Zatoka postojowa do parkowania na 20 miejsc o wymiarach 2,5x5,0 m.<br/>Odcinek II (droga wewnętrzna) od skrzyżowania z nową projektowaną drogą gminna (odcinek I) w km 0+000,00, natomiast koniec na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 4258W ul. Piwna w km 0+062,14. Długość odcinka wynosi 62,14 m. Jezdnia z kostki betonowej szerokość 5,0 m. obramowana opornikiem 12x25 cm. <br/>Odcinek III (droga dojazdowa) przyjęto na skrzyżowaniu z nową projektowaną drogą gminną (odcinek I) w km 0+000,00, natomiast koniec opracowania na skrzyżowaniu z nową projektowaną drogą gminną (odcinek I) w km 0+077,81. Długość odcinka wynosi 77,81 m. Jezdnia z kostki betonowej szerokość 5,0 m. Zjazdy i zatoka postojowa również z kostki betonowej. Jezdnia obramowana krawężnikiem betonowym 15x30 cm i 15x22 cm, zakończenie zjazdów opornik 12x25 cm. Zatoka postojowa do parkowania na 29 miejsc o wymiarach 2,5x5,0 m oraz 3 miejsca dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6x5,0 m.<br/><br/>W zakres prac wchodzi:<br/>- Wycinka drzew;<br/>- Roboty rozbiórkowe (rozbiórka niezamieszkałego budynku o konstrukcji murowano – drewnianej,<br/>konstrukcja drogi, chodników)<br/>- Budowa sieci kanalizacji deszczowej z rur strukturalnych PP SN8 Dn400 mm L=90,5 m i Dn300 mm L= 135,7 m., łączna długość kanałów deszczowych wynosi L=226,2 m. udowa studzienek rewizyjnych, wpustów deszczowych ulicznych; <br/>- Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej: siec wodociągowa z rur PE100 PN10 o średnicy fi 160x9,5 mm o długości 303 m, hydranty 3 kpl, 2 szt. Odgałęzień o śr. 50 dł. 9 mi śr fi 40 10 m; budowa kanału sanitarnego głównego PVC—U SN8 Dn 200 – dł. 179,6 m, odgałęzień bocznych śr. Dn 200 – dł. 35,7 i śr. Dn 35,7 m dł. 11,8m. Włazy studzienek kanalizacyjnych będą miały zamknięcie włazu rozwiązane za pomocą śrub, należy stosować wyłącznie śruby ze stali kwasoodpornej – odporne na działanie agresywnego środowiska ścieków ;<br/>- Budowa kanału technologicznego: kanalizacji jednootworowa HDPE fi 110/6,3mm – dł. 243m, studnie kablowe SKR-1 – 15 szt., wprowadzenie proj. Kanału technologicznego do istniejącej studni Orange – 2 szt. <br/>- Przebudowa kolizji z istniejąca infrastrukturą elektroenergetyczną;<br/>- Budowa oświetlania ulicznego wykonać jako siec kablowa od istniejącego stanowiska kablem YKY 4x16 mm2 – dł. 205 m, słupy oświetleniowe 7 sztuk, oprawy LED – 10 sztuk.;<br/>- Roboty ziemne pod warstwy konstrukcyjne;<br/>- Zabezpieczanie istniejącej infrastruktury podziemnej rurami osłonowymi;<br/>- Ustawienie krawężników, obrzeży, oporników;<br/>- Wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni, chodników, zjazdów, zatoki parkingowej;<br/>- Humusowanie i obsianie terenu<br/>- Nasadzenie nowych drzew;<br/>- Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu;<br/>- Wykonanie oznakowanie pionowego i poziomego.<br/>- Wykonanie badań wykopaliskowych i zapewnienie nadzoru archeologicznego zgodnie z opinia DS.5152.174.2022.ZP z dnia 26.09.2022 Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków.<br/><br/>Dotyczy wszystkich części zamówienia:<br/>Wykonawca zobowiązany jest do: <br/>1) wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą, dokumentacją projektową, STWiORB, przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (test jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.), przepisami wykonawczymi do tej ustawy, innymi obowiązującymi przepisami prawa, w tym dotyczącymi ochrony środowiska oraz zasadami rzetelnej wiedzy techniczno – budowlanej, <br/>2) przejęcia placu budowy w zakresie przedmiotu zamówienia, jego zabezpieczenia i oznakowania, wykonania zaplecza budowy i usunięcia go po zakończeniu robót, wykonania elementów bezpieczeństwa i utrzymania ruchu, tablic budowy, wykonania robót przygotowawczych, niezbędnych do kompleksowej realizacji zadania, i innych wymagań (m.in. zabezpieczenie punktów osnowy geodezyjnej i odtworzenie ich na własny koszt w przypadku uszkodzenia wraz ze sporządzeniem dokumentacji), <br/>3) analizy dokumentacji projektowej, STWiORB oraz dokonania uzgodnień i wypełnienia postanowień w zakresie realizowanego przedmiotu umowy na własny koszt, zakupu i dostarczenia materiałów, konstrukcji i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.<br/>4) zabezpieczenia budowy przed dostępem osób nieupoważnionych, zapewnienia stałego dozoru nad robotami przez osobę z uprawnieniami, prowadzenia koordynacji i nadzorowania robót będących przedmiotem umowy, przestrzegania przepisów BHP i p. poż. oraz dbania o porządek wokół stanowisk pracy i na terenie budowy, przywrócenia terenów czasowo zajętych do stanu z dnia ich przejęcia oraz naprawy ewentualnych szkód spowodowanych realizacją robót na drogach dojazdowych do budowy oraz terenach i budynkach sąsiadujących z budową, prowadzenia i organizacji robót w sposób umożliwiający dostęp do posesji przyległych do miejsca prowadzenia robót. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, przy wykonywaniu robót, mienia osób trzecich z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub Podwykonawców - Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu poprzedniego i naprawienia wynikłej szkody, <br/>5) dostarczania certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności i deklaracji właściwości użytkowych, dopuszczających do stosowania materiały/urządzenia przewidziane do wbudowania, w myśl prawa budowlanego i obowiązujących przepisów wyznaczonym inspektorom nadzoru inwestorskiego na 7 dni przed ich wbudowaniem/montażem, <br/>6) wywozu i utylizacji wszelkich odpadów pochodzących z budowy w sposób wynikający z obowiązujących przepisów oraz ponoszenia kosztów z tym związanych, <br/>7) wycinki drzew, wywozu drewna, usuwaniu skutków szkód powstałych w wyniku działania sił przyrody (np. wywrotów i złomów), <br/>8) realizacji zaleceń Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego wpisanych do Dziennika budowy. <br/><br/>W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:<br/>-	wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej,<br/>-	wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki <br/>i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, projekt organizacji robót. <br/>-	W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. <br/>Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( t.j. Dz. U. Nr 2017 poz. 784 z dnia 24 marca 2017 r.).<br/><br/>Uwaga<br/>Wykonawca jest zobowiązany do:<br/>1.	Przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót (przed podpisaniem umowy),<br/>2.	Kosztorysu ofertowego w dwóch wersjach uproszczonego i szczegółowego przed podpisaniem umowy.<br/>3.	Wykonawca jest zobowiązany do ciągłego zapewnienia dostawy mediów do posesji zlokalizowanych w obrębie robót i uzgodnienia terminu przebudowy przyłączy z właścicielem tych posesji. <br/>4.	W czasie prowadzenia robót do umożliwienia tymczasowego dojazdu do posesji zlokalizowanych w obrębie robót.<br/><br/>Szczegółowy zakres wyznaczają:<br/>Dla części 1: projekt budowlany, projekt techniczny, przedmiar robót (pomocniczo), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt organizacji ruchu, stanowiące załącznik nr 1a,1b,1c,1d,1e do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Budowa i przebudowa drogi gminnej nr 420868W – ulicy Ewangelickiej w Węgrowie<br/><br/>Przedmiotem części 2 jest wykonanie ulicy Ewangelickiej. Która składa się z dwóch części <br/>Pierwsza realizowana jest jako „Budowa drogi gminnej 420868W - ulicy Ewangelickiej w Węgrowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą”. Ulica Ewangelicka oznaczona jest w planie zagospodarowania przestrzennego strefy śródmiejskiej miasta Węgrów jako droga 4.KDD. Początek opracowania ulicy przyjęto za skrzyżowaniem od strony ulicy Narutowicza na końcu istniejącej nawierzchni z kostki brukowej kamiennej w km 0+010,90, natomiast koniec przed skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 4264W – ulicą Wieniawskiego w km 0+094,65. Całkowita długość odcinka wynosi 83,75 m. Jezdnię należy wykonać z kostki brukowej kamiennej granitowej 8/10 cm koloru szarego o szerokości 5,0 m. Zjazdy również z kostki brukowej kamiennej granitowej 8/10 cm kolor szary. Jezdnie należy obramować obustronnie krawężnikami kamiennymi granitowymi, a zjazdy opornikami kamiennymi granitowymi. Po stronie wschodniej wykonać wyniesiony chodnik przyległy do jezdni o szerokości 2,0 m o nawierzchni z kostki brukowej kamiennej granitowej 6/8 cm kolor szaro-rudy obramowany obrzeżem kamiennym granitowym szarym 8x30 cm. Po stronie zachodniej należy wykonać opaskę z kostki kamiennej granitowej 6/8 cm kolor szaro-rudy o szerokości zmiennej od 1,25 m do 1,50 m oddzielona od jezdni krawężnikiem kamiennym granitowym najazdowym.<br/>Druga część jest realizowana pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 420868W – ulicy Ewangelickiej w Węgrowie”. Początek przyjęto na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 4264W – ulicą Wieniawskiego a koniec w km 0+108,50 Całkowita długość odcinka wynosi 108.5 m. Drogę należy wykonać po śladzie istniejącym, nawierzchnia ulicy, chodnika i zjazdów będzie wykonana z kostki brukowej betonowej. Jezdnia zostanie obramowana krawężnikiem betonowym wystającym o wymiarach 15x30 cm i najazdowym o wymiarach 15x22 cm Obramowanie zjazdów za lina chodnika zostanie wykonane z oporników betonowych o wymiarach 12x25 cm, a chodnika z obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm.<br/>W ramach zadania ponadto należy wykonać:<br/>- wycinkę drzew i krzaków<br/>- roboty rozbiórkowe (konstrukcja drogi, chodnika i zjazdów);<br/>- przebudowę odcinka sieci wodociągowej kolidującej wykonać z rur PE100 PN10 o średnicy Ø110x6,6 i długości L=65 m,<br/>- budowę oświetlenia ulicznego: istniejące oświetlenie na słupach ŻN i E należy zdemontować a następnie wykonać nowe oświetlenie w postaci linii kablowej YAKXS 4x25 mm2 – dł. 107 m, 4 szt nowych słupów stalowych i 3 oprawy LED 55W i 1 szt. 72 W LED, <br/>- budowę kanalizacji deszczowej z rur PP SN 8 śr. Dn 300 mm – dł. 58,2 m, uzbrojenie kanału w dwie studnie rewizyjne fi 1000 mm oraz studzienki deszczowe fi 600 – szt. 4 podłączone rurą PVC – U SN8 Dn 200 – dł. 12,2m<br/>- zabezpieczenie istniejącej infrastruktury podziemnej rurami osłonowymi;<br/>- ustawienie elementów małej architektury miejskiej;<br/>- humusowanie i obsianie terenu mieszanką traw;<br/>- ustawienie oznakowania pionowego,<br/>- zapewnienie nadzoru archeologicznego zgodnie z opinią konserwatorską DS.5152.90.2023.DO z dnia 19.05.2023 r.<br/><br/>Dotyczy wszystkich części zamówienia:<br/>Wykonawca zobowiązany jest do: <br/>1) wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą, dokumentacją projektową, STWiORB, przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (test jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.), przepisami wykonawczymi do tej ustawy, innymi obowiązującymi przepisami prawa, w tym dotyczącymi ochrony środowiska oraz zasadami rzetelnej wiedzy techniczno – budowlanej, <br/>2) przejęcia placu budowy w zakresie przedmiotu zamówienia, jego zabezpieczenia i oznakowania, wykonania zaplecza budowy i usunięcia go po zakończeniu robót, wykonania elementów bezpieczeństwa i utrzymania ruchu, tablic budowy, wykonania robót przygotowawczych, niezbędnych do kompleksowej realizacji zadania, i innych wymagań (m.in. zabezpieczenie punktów osnowy geodezyjnej i odtworzenie ich na własny koszt w przypadku uszkodzenia wraz ze sporządzeniem dokumentacji), <br/>3) analizy dokumentacji projektowej, STWiORB oraz dokonania uzgodnień i wypełnienia postanowień w zakresie realizowanego przedmiotu umowy na własny koszt, zakupu i dostarczenia materiałów, konstrukcji i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.<br/>4) zabezpieczenia budowy przed dostępem osób nieupoważnionych, zapewnienia stałego dozoru nad robotami przez osobę z uprawnieniami, prowadzenia koordynacji i nadzorowania robót będących przedmiotem umowy, przestrzegania przepisów BHP i p. poż. oraz dbania o porządek wokół stanowisk pracy i na terenie budowy, przywrócenia terenów czasowo zajętych do stanu z dnia ich przejęcia oraz naprawy ewentualnych szkód spowodowanych realizacją robót na drogach dojazdowych do budowy oraz terenach i budynkach sąsiadujących z budową, prowadzenia i organizacji robót w sposób umożliwiający dostęp do posesji przyległych do miejsca prowadzenia robót. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, przy wykonywaniu robót, mienia osób trzecich z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub Podwykonawców - Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu poprzedniego i naprawienia wynikłej szkody, <br/>5) dostarczania certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności i deklaracji właściwości użytkowych, dopuszczających do stosowania materiały/urządzenia przewidziane do wbudowania, w myśl prawa budowlanego i obowiązujących przepisów wyznaczonym inspektorom nadzoru inwestorskiego na 7 dni przed ich wbudowaniem/montażem, <br/>6) wywozu i utylizacji wszelkich odpadów pochodzących z budowy w sposób wynikający z obowiązujących przepisów oraz ponoszenia kosztów z tym związanych, <br/>7) wycinki drzew, wywozu drewna, usuwaniu skutków szkód powstałych w wyniku działania sił przyrody (np. wywrotów i złomów), <br/>8) realizacji zaleceń Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego wpisanych do Dziennika budowy. <br/><br/>W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:<br/>-	wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej,<br/>-	wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki <br/>i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, projekt organizacji robót. <br/>-	W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. <br/>Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( t.j. Dz. U. Nr 2017 poz. 784 z dnia 24 marca 2017 r.).<br/><br/>Uwaga<br/>Wykonawca jest zobowiązany do:<br/>1.	Przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót (przed podpisaniem umowy),<br/>2.	Kosztorysu ofertowego w dwóch wersjach uproszczonego i szczegółowego przed podpisaniem umowy.<br/>3.	Wykonawca jest zobowiązany do ciągłego zapewnienia dostawy mediów do posesji zlokalizowanych w obrębie robót i uzgodnienia terminu przebudowy przyłączy z właścicielem tych posesji. <br/>4.	W czasie prowadzenia robót do umożliwienia tymczasowego dojazdu do posesji zlokalizowanych w obrębie robót.<br/><br/>Szczegółowy zakres wyznaczają: <br/>Dla części 2: materiały do zgłoszenia, projekt budowlany, projekt techniczny, przedmiar robót (pomocniczo), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt stałej organizacji ruchu stanowiące załącznik nr 2a,2b,2c,2d,2e,2f do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi gminnej nr 420839W ul. Litewskiej w miejscowości Węgrów. Przedmiotem jest przebudowa drogi gminnej nr 420839W ul. Litewska w miejscowości Węgrów wraz z infrastrukturą techniczną. Inwestycja zlokalizowana będzie w Węgrowie na działkach nr 3554, 5879/1, 5888. Zakres cz. 3:<br/>1. Gospodarka zielenią Na przedmiotowym odcinku wzdłuż pasa drogowego występuje zieleń wysoka, która odcinkowo koliduje z planowaną inwestycją. Na potrzeby wykonania zakresu zachodzi konieczność wycięcia drzew kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem pasa drogowego. Po wytyczeniu projektowanego zakresu w terenie należy zaznaczyć i usunąć wszystkie kolidujące drzewa i krzaki. Zgodnie z ilością usuniętego drzewostanu należy wykonać nasadzenia kompensacyjne.<br/>2. Zjazdy: Powierzchnie: - nawierzchnia jezdni – 956,17 m2 - nawierzchnia chodników – 412,17 m2 - nawierzchnia zjazdów – 282,50 m2 - zieleń – 478,73 m2<br/>3. Uzbrojenie terenu: W obrębie i na obszarze inwestycji występuje infrastruktura techniczna w postaci: − sieci niskiego napięcia nN i SN; − sieci wodociągowej; - sieci gazowej; − sieci teletechnicznej; − kanalizacji deszczowej; − sieci kanalizacji sanitarnej. Ww. infrastruktura techniczna odcinkowo koliduje z projektowanym zamierzeniem. Słupy napowietrznej linii energetycznej kolidują z projektowanym zagospodarowaniem drogowym. <br/>4. Rozwiązanie projektowe W ramach inwestycji przewiduje się przebudowę drogi gminnej nr 420839W ulica Litewska w Węgrowie. Projekt przewiduje jezdnię o szerokość od 4,0 do 6,0 m z kostki betonowej szarej oraz chodniki obustronne o szerokość 2,0 m. Wjazd od ulicy Piłsudskiego zostanie przebudowy do szerokość 4,0 m i łukach o promieniu 5,0 m. Zostanie ograniczony opornikiem betonowym w dalszej część droga będzie ograniczona krawężnikiem najazdowym. Wody opadowe i roztopowe zostaną odprowadzone powierzchniowo do kanalizacji deszczowej poprzez ukształtowane spadki w nawierzchni. Rozwiązania wysokościowe Projektowana niweleta drogi dojazdowej jest dostosowana do istniejącego terenu. Spadki poprzeczne zaprojektowano o wielkości 2,0% daszkowe. Wysokościowo nawiązano się do układu wysokościowego podanego na mapie do celów projektowych. Wszystkie spadki podłużne kształtują się powyżej spadków minimalnych i nie przekraczają wartości spadków maksymalnych. <br/>Na przedmiotowym odcinku wzdłuż pasa drogowego występuje zieleń wysoka, która odcinkowo koliduje z planowaną inwestycją. Na potrzeby wykonania projektowanego zakresu zachodzi konieczność wycięcia drzew i usunięcia karp kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem pasa drogowego. Projekt zakłada również wykonanie humusowania wraz z obsianiem mieszanką traw obszarów wskazanych na PZT. <br/>5. Konstrukcja nawierzchni Jezdnia ulicy Litewskiej: <br/>• kostka betonowa, szara gr. 8 cm, • cementowo-piaskowo 1:4 gr. 4 cm, • podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3 z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm, gr. 20 cm • podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem CBGM 0/31,5 mm C3/4, gr. 15 cm • warstwa odcinająca z piasku, gr. 10 cm <br/>Chodnik: • kostka betonowa, czerwona gr. 6 cm, •cementowo-piaskowo 1:4 gr. 4 cm, • podbudowa zasadnicza z mieszanki związanej cementem CBGM 0/31,5 mm C3/4, gr. 20 cm • warstwa odcinająca z piasku, gr. 10 cm <br/>Zjazdy: • kostka betonowa, grafitowa gr. 8 cm, • cementowo-piaskowo 1:4 gr. 4 cm, • podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3 z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm, gr. 20 cm • podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem CBGM 0/31,5 mm C3/4, gr. 15 cm • warstwa odcinająca z piasku, gr. 10 cm Obramowanie nawierzchni drogi krawężnikiem betonowym 15x22x100 cm i obrzeżem betonowym 12x25x100 cm. Krawężnik i obrzeże betonowe osadzone na ławie betonowej z oporem z betonu klasy C 12/15 na pospółce grubości 15 cm. Obramowanie chodnika obrzeżem betonowym 8x30x100. Podłoże gruntowe pod warstwy konstrukcyjne należy wyprofilować i zagęścić. Po wykonaniu koryta pod konstrukcję należy zbadać zagęszczenie podłoża w korycie. <br/>6. Budowa kanalizacji deszczowej z rur PP SN 8 śr. Dn 300mm i dł. – 121,7 m, uzbrojona w studnie rewizyjne fi 1200 – szt. 1 i studnie fi 1000 – szt. 6 oraz studzienki deszczowe fi 600 – szt. 8 podłączone rurą PVC – U SN8 Dn 200 – dł. 24,3 m.7. Przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami z rur PE 100 PN 10 SDR 17 o śr. 160 dł. 133 m. Przebudowa przyłączy śr. 50 mm i dł. 15,8 m – 1 szt., fi 40 dł. 64,7 m szt. 11. 8. Budowa kanalizacji teletechnicznej jednootworowej HDPE fi 110/6,3mm - 168 m, studnia kablowych SKR-1 z pokrywą lekką oraz ciężką - 9 szt., demontaż słupów telekomunikacyjnych - 2 szt., przełożenie istniejących przyłączy Orange Polska S.A. - 3 szt.<br/>9. Przebudowa linii napowietrznej energetycznej kolidującej. <br/>10. Planowana inwestycji jest zlokalizowana na stanowisku archeologicznym AZP 53-76 w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany zapewnić nadzór archeologiczny.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do: <br/>1) wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą, dokumentacją projektową, STWiORB, przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (test jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.), przepisami wykonawczymi do tej ustawy, innymi obowiązującymi przepisami prawa, w tym dotyczącymi ochrony środowiska oraz zasadami rzetelnej wiedzy techniczno – budowlanej, 2) przejęcia placu budowy w zakresie przedmiotu zamówienia, jego zabezpieczenia i oznakowania, wykonania zaplecza budowy i usunięcia go po zakończeniu robót, wykonania elementów bezpieczeństwa i utrzymania ruchu, tablic budowy, wykonania robót przygotowawczych, niezbędnych do kompleksowej realizacji zadania, i innych wymagań (m.in. zabezpieczenie punktów osnowy geodezyjnej i odtworzenie ich na własny koszt w przypadku uszkodzenia wraz ze sporządzeniem dokumentacji), <br/>3) analizy dokumentacji projektowej, STWiORB oraz dokonania uzgodnień i wypełnienia postanowień w zakresie realizowanego przedmiotu umowy na własny koszt, zakupu i dostarczenia materiałów, konstrukcji i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. 4) zabezpieczenia budowy przed dostępem osób nieupoważnionych, zapewnienia stałego dozoru nad robotami przez osobę z uprawnieniami, prowadzenia koordynacji i nadzorowania robót będących przedmiotem umowy, przestrzegania przepisów BHP i p. poż. oraz dbania o porządek wokół stanowisk pracy i na terenie budowy, przywrócenia terenów czasowo zajętych do stanu z dnia ich przejęcia oraz naprawy ewentualnych szkód spowodowanych realizacją robót na drogach dojazdowych do budowy oraz terenach i budynkach sąsiadujących z budową, prowadzenia i organizacji robót w sposób umożliwiający dostęp do posesji przyległych do miejsca prowadzenia robót. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia, przy wykonywaniu robót, mienia osób trzecich z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub Podwykonawców - Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu poprzedniego i naprawienia wynikłej szkody, 5) dostarczania certyfikatów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności i deklaracji właściwości użytkowych, dopuszczających do stosowania materiały/urządzenia przewidziane do wbudowania, w myśl prawa budowlanego i obowiązujących przepisów wyznaczonym inspektorom nadzoru inwestorskiego na 7 dni przed ich wbudowaniem/montażem, <br/>6) wywozu i utylizacji wszelkich odpadów pochodzących z budowy w sposób wynikający z obowiązujących przepisów oraz ponoszenia kosztów z tym związanych,7) wycinki drzew, wywozu drewna, usuwaniu skutków szkód powstałych w wyniku działania sił przyrody (np. wywrotów i złomów), <br/>8) realizacji zaleceń Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego wpisanych do Dziennika budowy. <br/>W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również:<br/>-wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w kosztorysie, w tym prace wynikające ze specyfikacji technicznych i dokumentacji projektowej,<br/>-wszelkie inne roboty, prace, badania (laboratoryjne), czynności, obowiązki <br/>i wymogi wynikające z niniejszej specyfikacji (umowy, specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiaru robót), obsługa geodezyjna, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna, projekt organizacji robót. <br/>W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, Polskich Norm oraz Norm Europejskich, o ile takie obowiązują w Polsce, przepisów prawa budowlanego.Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich a powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych. W tym celu wskazane jest, aby wykonawca ubezpieczył prowadzoną działalność od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczył plac budowy oraz oznakował roboty w pasie drogowym zgodnie z Rozp. Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem ( t.j. Dz. U. Nr 2017 poz. 784 z dnia 24 marca 2017 r.). Wykonawca jest zobowiązany do:<br/>1.Przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót (przed podpisaniem umowy), 2.Kosztorysu ofertowego w dwóch wersjach uproszczonego i szczegółowego przed podpisaniem umowy.<br/>3.Wykonawca jest zobowiązany do ciągłego zapewnienia dostawy mediów do posesji zlokalizowanych w obrębie robót i uzgodnienia terminu przebudowy przyłączy z właścicielem tych posesji. 4.W czasie prowadzenia robót do umożliwienia tymczasowego dojazdu do posesji zlokalizowanych w obrębie robót.<br/>Szczegółowy zakres wyznaczają: Dla części 3: materiały do zgłoszenia, projekt wykonawczy, przedmiar robót (pomocniczo), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,stanowiące załącznik nr 3a,3b,3c,3d do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Dla części 1:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym <br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:<br/>- 3 robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie, remoncie dróg, placów lub parkingów o wartości nie mniejszej niż 1 500.000,00 zł (brutto) łącznie.<br/>b) dotyczącej osób: <br/>Wykonawca musi dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:<br/>a) Kierownik budowy z co najmniej 5-letnim stażem - minimalne wymagania:<br/>- uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. <br/>b) Kierownik robót sanitarnych z co najmniej 5-letnim stażem - minimalne wymagania: <br/>- uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa<br/>c) Kierownik robót elektrycznych z co najmniej 5-letnim stażem - minimalne wymagania: <br/>- uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa<br/><br/>Dla części 2:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym <br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:<br/>- 3 robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie, remoncie dróg, placów lub parkingów o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł (brutto) łącznie.<br/>b) dotyczącej osób: <br/>Wykonawca musi dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:<br/>a) Kierownik budowy z co najmniej 5-letnim stażem - minimalne wymagania:<br/>- uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. <br/>b) Kierownik robót sanitarnych z co najmniej 5-letnim stażem - minimalne wymagania: <br/>- uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa<br/>c) Kierownik robót elektrycznych z co najmniej 5-letnim stażem - minimalne wymagania: <br/>- uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa<br/><br/>Dla części 3:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym <br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:<br/>- 3 robót budowlanych polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie, remoncie dróg, placów lub parkingów o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł (brutto) łącznie.<br/>b) dotyczącej osób: <br/>Wykonawca musi dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia:<br/>a) Kierownik budowy z co najmniej 5-letnim stażem - minimalne wymagania:<br/>- uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. <br/>b) Kierownik robót sanitarnych z co najmniej 5-letnim stażem - minimalne wymagania: <br/>- uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa<br/>c) Kierownik robót elektrycznych z co najmniej 5-letnim stażem - minimalne wymagania: <br/>- uprawnienia budowlane umożliwiające kierowanie robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa - osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa<br/><br/>Dot. wszystkich części:<br/>UWAGA:<br/>1.	Wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu w wykazie robót należy podać wartość wykonanych robót w celu weryfikacji spełniania warunku udziału w postępowaniu. <br/>2.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 pzp minimum jeden z wykonawców lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie .<br/>3.	Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów o ich wykonanie.<br/><br/>UWAGA:<br/>1. Zamawiający dopuszcza łączenie wymienionych funkcji osób, pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla każdej funkcji.<br/>2.Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, samodzielne funkcje techniczne w budownictwie danej branży bez ograniczeń, m.in. kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi, mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane, będące członkami właściwych izb samorządu zawodowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.).<br/>3.Wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu w wykazie osób należy podać informację o doświadczeniu w kierowaniu robotami budowlanymi.<br/>4. Wykonawca w celu wykazania spełniania w/w warunku może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220, z 2021 r. poz. 78.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ), którą przedstawi Zamawiającemu przed zawarciem umowy.<br/><br/>Uwaga: <br/>Zamawiający wskazuje, iż Wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia :<br/>1.	są zobowiązani wykazać zsumowane wartości zamówień obejmujących roboty budowlane dla poszczególnych części ( np. Wykonawca składający ofertę na część 1,2 i 3 wykazuje 3 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 2 500 000,00 zł (brutto) łącznie.)<br/>2.	mogą dysponować jednym Kierownikiem budowy z co najmniej 5-letnim stażem, jednym Kierownikiem robót sanitarnych z co najmniej 5-letnim stażem, jednym Kierownikiem robót elektrycznych z co najmniej 5-letnim stażem do wszystkich części zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia: <br/>- na podstawie § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415) (dalej Rozporządzenie w sprawie podmiotowych środków dowodowych), zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 9.2 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. <br/>W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa: <br/><br/>1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; <br/><br/>2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, oraz w przypadkach, o których mowa w art.109 ust.4, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują łącznie. <br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 9.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>4. W przypadku, gdy spełnienie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej (opisanego w pkt 7.2.4) SWZ wykazuje co najmniej jeden z wykonawców lub wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, Wykonawcy oświadczają, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 9 SWZ, przy czym: <br/>1) podmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt 9.8 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w pkt 7.2 SWZ; <br/>2) dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 9.7 SWZ składa każdy z nich. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy<br/>stanowiących załącznik nr 10 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-03-07 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-03-07 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-04-05</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie należy złożyć przed<br/>podpisaniem umowy w jednej z następujących postaci:<br/>- pieniądzu;<br/>- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej; z tym, że zobowiązanie kasy<br/>jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>- gwarancjach bankowych;<br/>- gwarancjach ubezpieczeniowych<br/>- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości<br/>2 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone przelewem należy wpłacać na konto Zamawiającego nr 61 1020<br/>4476 0000 8702 0365 0132 z podaniem tytułu wpłaty.<br/>3 W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przelewem, za termin jego wniesienia przyjmuje<br/>się datę uznania rachunku Zamawiającego<br/>4 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy<br/>oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez<br/>podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju<br/>Przedsiębiorczości będzie akceptowana pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych oraz zawieraną<br/>umową, a w szczególności:<br/>4.1 100% wartości zabezpieczenia należytego wykonania umowy będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności<br/>wykonawcy za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, nie krótszy niż termin obejmujący okres przewidziany<br/>umową na odbiór końcowy przedmiotu umowy i okres 30 dni po odbiorze.<br/>4.2.30% wartości zabezpieczenia należytego wykonania umowy pozostawione na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi<br/>za wady będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady, nie krótszy niż<br/>okres rękojmi i obejmujący dodatkowy okres 15 dni.<br/><br/>Do oferty należy dołączyć:<br/>1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP). – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do<br/>SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o nie poleganiu wykluczeniu<br/>składa każdy z Wykonawców;<br/>2. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby<br/>5. Oferta oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu muszą być złożone w oryginale.<br/>6. Zamawiający zaleca ponumerowanie stron oferty.<br/>7. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie<br/>elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także<br/>złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie<br/>elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97§2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. -Prawo o notariacie,<br/>które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu<br/>pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com