JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240423/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240423/0029788101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wymiana pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Pokój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531412740</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Sienkiewicza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pokój</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">46-034</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL523 - Nyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.gminapokoj.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wymiana pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a03451cd-0166-11ef-885b-8267c0608453</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00297881</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00032961/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Wymiana pokrycia dachowego w kaplicy i dzwonnicy na zabytkowym cmentarzu w Zieleńcu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a03451cd-0166-11ef-885b-8267c0608453 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w j.polskim, przy<br/>użyciu Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl) oraz poczty elektronicznej Zamawiającego<br/>zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl. Komunikacja z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”<br/>(„Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się przekazywanie wezwań i zawiadomień,<br/>zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej<br/>wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Komunikacja może odbywać się również w uzasadnionych przypadkach za pośrednictwem<br/>poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl (nie dotyczy ofert), adres strony<br/>internetowej:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a03451cd-0166-11ef-885b-8267c0608453</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający wyznacza następujące<br/>osoby do kontaktu z Wykonawcami: W zakresie procedury postępowania: Pani Agnieszka Hadamik tel. +48 (77) 4693080, email:<br/>zamowieniapubliczne@gminapokoj.p W zakresie opisu przedmiotu zamówienia: Pani Joanna Ptaszek Rekus, Pani Angelika Paluch<br/>tel. +48 (77) 4693080, email: zamowieniapubliczne@gminapokoj.pl<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej<br/>w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.<br/>Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach<br/>rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i<br/>przekazuje się jako załączniki W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały<br/>bezpośredniego zastosowania Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa<br/>Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci<br/>elektronicznej:<br/>a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i<br/>przekazuje się jako załącznik), lub<br/>b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”). Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16<br/>kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu<br/>utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym<br/>zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków,<br/>pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne znajdują się w rozdziale 4 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1. Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>2. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego pn. „Wymiana pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie zabytkowego cmentarza<br/>komunalnego w Zieleńcu” prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>3. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych<br/>(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>4. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czastrwania umowy;<br/>5. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym<br/>w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>6. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>7. Wykonawca posiada:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz<br/>jego załączników;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego<br/>danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>8. Wykonawcy nie przysługuje:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">9. Informacja o ograniczeniach danych osobowych:<br/>-W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu.<br/>-Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym<br/>mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym<br/>z ustawą.<br/>-Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych<br/>do czasu zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>-w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia (dotyczy<br/>przechowania protokołu wraz z załącznikami)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.7.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część nr 1 zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie wymiany pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie<br/>zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu, zakres tej części obejmuje zaprojektowanie i wykonanie pokrycia<br/>dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie zabytkowego cmentarza komunalnego w ZieleńcuCzęść nr 1 zamówienia:<br/>Zaprojektowanie i wykonanie wymiany pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje 2 etapy realizacji inwestycji:<br/>Etap 1: wykonanie, opracowanie stosownej dokumentacji technicznej (projektowej) która ma odpowiadać zaleceniom<br/>Programu Funkcjonalno-Użytkowego i być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia,<br/>Etap 2: wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego dokumentacją projektową,<br/>złożeniem dokumentacji powykonawczej, uzyskanymi pozwoleniami na budowę, konserwatorskim i innymi opiniami<br/>wymaganymi w ramach przepisów prawa.<br/>1.4.2 Etap 1: Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowo- wykonawczej wraz z uzyskaniem wszelkich opinii,<br/>uzgodnień, decyzji, pozwoleń<br/>1) Przed rozpoczęciem prac Wykonawca pozyska i zweryfikuje dane wyjściowe do projektowania przygotowane przez<br/>Zamawiającego, wykona na własny koszt wszystkie badania i analizy uzupełniające niezbędne dla prawidłowego wykonania<br/>Dokumentów Wykonawcy, a w szczególności Projektu Technicznego.<br/>2) wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, która ma odpowiadać zleceniom Programu Funkcjonalno –<br/>Użytkowego.<br/>3) Wykonana dokumentacja projektowa podlega bieżącej konsultacji z Inwestorem i zatwierdzeniu przez Inwestora.<br/>4) Wykonanie Dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień oraz decyzji<br/>administracyjnych, w tym pozwolenia Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, pozwolenia na prace budowlane<br/>Starosty Namysłowskiego.<br/>5) Uzyskanie wymaganych uzgodnień decyzji i opinii wymaganych odrębnymi przepisami. Należy zwrócić uwagę, że<br/>cmentarz na którym realizowana będzie inwestycja został objęty ochroną konserwatorską na podstawie wpisu do gminnej<br/>ewidencji zabytków oraz wojewódzkiego rejestru zabytków pod nr 288/92. W związku z powyższym zgodnie z art. 36 ustawy<br/>z dnia 23 lipca o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami (Dz.U. z 2022 r., poz. 840 z późn. zm.) wymagane jest uzyskanie<br/>pozwolenia wojewódzkiego konserwatora zabytków na prowadzenie prac budowlanych przy zabytku.<br/>6) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów robót.<br/>7) Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane<br/>na podstawie odrębnych przepisów.<br/>8) Uzyskanie niezbędnych podkładów mapowych potrzebnych do realizacji zadania.<br/>9) Wystąpienie w imieniu Inwestora na własny koszt (opłaty), o uzyskanie wszelkich dokumentów formalno-prawnych<br/>niezbędnych do wykonania zakresu inwestycji;<br/>10) Powiadomienie Zamawiającego o wykryciu błędów lub braków w programie funkcjonalno-użytkowym, który dokona<br/>odpowiednich zmian lub poprawek , bez możliwości wykorzystania ich w czasie realizacji zamówienia.<br/>11) Inne niezbędne dane dla prawidłowego wykonania Dokumentów Wykonawcy i późniejszej realizacji Robót: materiały,<br/>ekspertyzy, analizy, opracowania i badania;<br/>12) Projekt Budowlany opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie<br/>szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego z dnia 10 sierpnia 2022 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy<br/>projektu budowlanego (Dz.U.2022 r., poz.1679) oraz zgodnie z warunkami określonymi decyzją o środowiskowych<br/>uwarunkowaniach;<br/>13) pozostałe opracowania niezbędne do uzyskania Pozwolenia na Budowę lub zgłoszenia robót budowlanych w tym<br/>pozwoleń konserwatorskich i inne niezbędne<br/>14) Projekty Wykonawcze w poszczególnych branż będące uszczegółowieniem Projektu Budowlanego dla potrzeb<br/>wykonawstwa;<br/>15) Dokumentacja projektowa musi zostać wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i obejmować zakres<br/>zgłoszenia robót budowlanych lub pozwolenia na budowę. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji<br/>projektowej na roboty objęte niniejszym zamówieniem przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i<br/>uprawnienia budowlane, łącznie z uzyskaniem wszelkich koniecznych pozwoleń i decyzji jeśli będzie to wymagane.<br/>16) Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia;<br/>17) Pełnienie nadzoru autorskiego<br/>18) Przekazanie praw autorskich majątkowych do dokumentacji.<br/>19) na etapie opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca musi uzyskać wszelkie zgody Zamawiającego w<br/>zakresie doboru materiałów i zaprojektowania, należy w tym z celu przedstawić Zamawiającemu:<br/>Deklarację Właściwości Użytkowych CE wystawioną przez producenta<br/>Aprobatę Techniczną dla zabudowanych materiałów,<br/>Deklarację Właściwości Użytkowych<br/>1.4.4 Etap 2: zakres tego etapu obejmuje: Wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną przez zamawiającego<br/>dokumentacją projektową i uzyskanymi pozwoleniami i opiniami:<br/>1) Prace budowlane musza prowadzone zgodnie z dokumentacją projektową z Etapu I, uzyskanymi pozwoleniami,<br/>uzgodnieniami, opiniami i decyzjami.<br/>2) wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachów kaplicy pogrzebowej oraz dzwonnicy znajdujących się<br/>na terenie cmentarza komunalnego w Zieleńcu<br/>3) Zakres robót budowlanych obejmuje:<br/>a) rozebranie istniejącego pokrycia dachowego z dachówki oraz papy i wykonanie nowego<br/>b) wymiana spróchniałych elementów więźby dachowej oraz wzmocnienie uszkodzonych elementów drewnianych;<br/>c) wykonanie obróbek blacharskich, a także wymiana uszkodzonych elementów orynnowania;<br/>d) rozebranie rur spustowych, rynien, obróbek blacharskich, elementów więźby dachowej e) uzupełnienie tynków zewnętrznych<br/>f) impregnacja elementów drewnianych<br/>g) wymiana elementów konstrukcyjnych dachu<br/>h) wzmocnienie krokwi<br/>i) mocowanie membrany dachowej<br/>j) montaż kontrłat<br/>k) wykonanie pokrycia dachu<br/>4) zabezpieczenie terenu budowy oraz ciągów komunikacyjnych, z uwagi na fakt, że w pobliżu kaplicy i dzwonnicy znajdują<br/>się groby, wymagana jest szczególna ostrożność w zakresie prowadzenia prac budowlanych<br/>5) Wszystkie prace budowlane i montażowe należy wykonać z zachowaniem warunków ochrony środowiska, pod<br/>kierunkiem i nadzorem osoby uprawnionej , przestrzegając zasad i przepisów BHP oraz warunków technicznych i odbioru<br/>robót budowlanych. Materiały rozbiórkowe, których nie przewiduje się ponownie wbudować lub zainstalować należy<br/>posegregować, zabezpieczyć, zutylizować lub dostarczyć w miejsce wskazane przez Inwestora<br/>6) Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany przekazać do zatwierdzenia Zamawiającemu (inspektorowi nadzoru<br/>jeśli zostanie powołany) wniosków materiałowych wraz z kompletem dokumentów (certyfikaty, poświadczenia zgodności<br/>dostawy, karty katalogowe, świadectwa dopuszczenia itp.) przed dostawą ich na budowę. Materiały niezatwierdzone przez<br/>zamawiającego nie mogą być wbudowane przez wykonawcę. Materiały i urządzenia użyte do realizacji inwestycji muszą<br/>spełniać wymogi polskich przepisów i obowiązujących norm, posiadać cechy założone w projekcie i być poparte atestami<br/>ITB.<br/>7) Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów Wykonawcy. Wyroby budowlane stosowane w trakcie<br/>wykonywania robót budowlanych, muszą spełnić wymagania polskich przepisów prawa, a wykonawca będzie posiadał<br/>dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych i posiadają<br/>odpowiednie parametry<br/>8) Opracowanie i przekazanie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z końcowym rozliczeniem robót<br/>9) Ponadto Wykonawca w ramach zadania zobowiązany jest do wykonania i ustawienia tablicy informacyjnej z<br/>uwzględnieniem przepisów rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań<br/>informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub<br/>z państwowych funduszy celowych (Dz.U. poz. 953 i 2506), z tym, że tablica informacyjna, o której mowa w § 2 pkt 1<br/>rozporządzenia, zawierać musi oznaczenie słowne programu oraz logo Polski Ład. Projekt tablicy zostanie przekazany<br/>Wykonawcy przez Zamawiającego.<br/>10) Wykonawca musi przed przestąpieniem do wykonania prac konserwatorskich i robót budowlanych spełnić wszystkie<br/>warunki wynikające z uzyskanego pozwolenia konserwatorskiego, szczególnie w zakresie skierowania do wykonywania<br/>prac osób z kwalifikacjami wskazanymi w uzyskanym pozwoleniu </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów<br/>oceny ofert: Cena i Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia.<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1<br/>punkt.Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie<br/>wzoru:PO = PC + PG gdzie: PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej, PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,PG -<br/>liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia pn. „Wymiana pokrycia dachowego kaplicy i dzwonnicy na terenie<br/>zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu”, realizowanego w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.<br/>Przedmiotowe zamówienie podzielone jest na 2 części i oferty należy składać z zastrzeżeniem zapisów rozdziału 11 SWZ.<br/>Część nr 2 zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją części nr 1, zakres tej części obejmuje pełnienie<br/>nadzoru inwestorskiego nad realizacją: części nr 1 zamówienia: „Zaprojektowanie i wykonanie wymiany pokrycia dachowego<br/>kaplicy i dzwonnicy na terenie zabytkowego cmentarza komunalnego w Zieleńcu.<br/>2) Część nr 2 zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań części nr 1 niniejszego<br/>przedmiotu zamówienia w następującym zakresie:<br/>a) prac projektowych<br/>b) robót i prac wszystkich<br/>c) robót i prac branży geodezyjnej,<br/>d) prac związanych z kosztorysowaniem,<br/>e) wszelkich inne prac objętych tych zadaniem.<br/>3) Pełnienie nadzoru w następujących specjalnościach (branży):<br/>a) konstrukcyjno-budowlanej oraz ograniczeń i dodatkowo zgodnie z art. 37c Ustawy o Ochronie i Opiece nad zabytkami<br/>(Dz.U. z 2022 r., poz. 840 z późn. zm.) przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych<br/>przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury<br/>4) Zakres i opis przedmiotu w ramach którego wymagane jest pełnienie nadzoru inwestorskiego przedstawiono w części nr<br/>1 przedmiotowego zamówienia.<br/>5) W ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego zakres obejmie przede wszystkim:<br/>a) wypełnianie obowiązków, jakie zostały określone dla Inspektorów nadzoru inwestorskiego w ustawie Prawo budowlane, w<br/>art. 25,w art.37c, 37g, 37h ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz.U. z 2022 r., poz.<br/>840 z poźn. zm.)<br/>b) wypełnianie dodatkowych wymagań określonych przez Zamawiającego (zawartych w Załączniku we wzorze umowy,<br/>załączniku do SWZ)<br/>6) Pełnienie nadzoru inwestorskiego przez osobę uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z<br/>wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. „Prawo budowlane” oraz przynależące do izby inżynierów budownictwa nad<br/>realizacją zadania inwestycyjnego, stosownie do art. 25 i 26 Prawa budowlanego, wymaga się dodatkowo spełnienia<br/>warunków wynikających z art.37c, 37g, 37h ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (<br/>Dz.U. z 2022 r., poz. 840 z poźn. zm.), decyzjami pozwoleniem konserwatorskim oraz pozwoleniem budowlanym, w sposób<br/>zgodny z umową oraz wynikających z zaistniałych potrzeb rozwiązywania problemów powstałych na tle realizacji zadania, w<br/>szczególności pełnienie nadzoru inwestorskiego będzie obejmować:<br/>a) analizę merytoryczną dokumentacji technicznej celem właściwej realizacji pod względem kolejności robót, zastosowanych<br/>materiałów i rozwiązań technicznych,<br/>b) nadzór nad zgodnością wykonawstwa z dokumentacją projektową, pozwoleniem konserwatorskim oraz budowlanym,<br/>umową o wykonanie robót budowlanych, wymaganiami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami, wiedzą techniczną<br/>i sztuką budowlaną w zakresie rozwiązań funkcjonalno-użytkowych, technicznych, technologicznych i materiałowych,<br/>jakości, trwałości i estetyki wykonania,<br/>c) przekazanie wraz z Zamawiającym placu budowy dla wykonawcy robót budowlanych,<br/>d) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie<br/>okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego,<br/>e) wyjaśnianie wszelkich wątpliwości natury techniczno-budowlanej związanych z realizacją zadania, mając na uwadze<br/>stanowisko i opinię nadzoru autorskiego,<br/>f) sprawdzanie jakości wykonanych robót, montowanych urządzeń, dostarczanych i wbudowywanych wyrobów, a w<br/>szczególności zapobieganiu zastosowania wyrobów budowlanych, urządzeń, systemów i wyposażenia nieuzgodnionych<br/>przez Zamawiającego, niezgodnych z dokumentacją projektową lub wadliwych oraz nie dopuszczonych do stosowania,<br/>g) sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach, pomiarach,<br/>sprawdzeniach i odbiorach technicznych,<br/>h) opiniowanie – w przypadku propozycji wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w<br/>dokumentacji projektowej w zakresie materiałów, konstrukcji, urządzeń, sprzętu, wyposażenia, rozwiązań technicznych,<br/>technologicznych i użytkowych, jednak o jakości i standardzie nie niższych niż przewidziano w dokumentacji projektowej,<br/>i) sprawdzanie i opiniowanie przedstawionych przez wykonawcę harmonogramów rzeczowo - finansowych pod względem<br/>technologiczno-organizacyjnym, oraz zgodności z budżetowym planem finansowania inwestycji Zamawiającego,<br/>j) przedstawianie lub opiniowanie propozycji rozwiązań zamiennych w przypadku niemożności zastosowania rozwiązań występujących w dokumentacji projektowej lub gdy ich zastosowanie jest nieekonomiczne lub nieefektywne w świetle<br/>aktualnej wiedzy i zasad sztuki budowlanej, a koszt zastosowania nowych rozwiązań nie zwiększy kosztów zadania z<br/>zastrzeżeniem, że każde z rozwiązań musi być zaopiniowane przez nadzór autorski i zaakceptowane przez Zamawiającego,<br/>k) sprawdzanie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów z prób, testów i sprawdzeń wymaganych przepisami,<br/>dotyczących wykonanych robót budowlanych, potwierdzenie prawidłowości ich wykonania, osiągnięcie zakładanych<br/>parametrów, ocenę bezpieczeństwa w eksploatacji i użytkowania,<br/>l) inicjowanie i udział w naradach i komisjach technicznych,<br/>m) dokonywanie odbiorów części robót,<br/>n) sporządzanie protokołów odbioru faktycznie wykonanych robót, z oszacowaniem zakresu rzeczowego i finansowego w<br/>danym okresie rozliczeniowym, stanowiącymi podstawę do wystawienia faktur przejściowych przez wykonawcę robót<br/>budowlanych,<br/>o) sprawdzanie dostarczanych przez wykonawcę robót budowlanych próbek lub dokumentacji potwierdzającej możliwość<br/>przyjęcia do zastosowania materiałów, urządzeń, systemów i elementów, pod względem zgodności z dokumentacją<br/>projektową i wymaganiami zamawiającego,<br/>p) dokonywanie wszelkich innych czynności nadzoru, ocen i sprawdzeń, dotyczących wykonania robót budowlanych,<br/>zapewnienia bezpieczeństwa przy wykonywaniu prac w czynnym obiekcie, sposobu prowadzenia i koordynacji prac z<br/>podmiotami zewnętrznymi,<br/>q) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i innych dokumentów wymaganych przepisami prawa pod względem<br/>kompletności i prawidłowości oraz ewidencjonowanie zmian wprowadzanych w trakcie realizacji robót budowlanych, przed<br/>dokonaniem odbioru końcowego,<br/>r) informowanie Zamawiającego o przebiegu robót i sygnalizowanie – z odpowiednim wyprzedzeniem – o wszelkich<br/>zdarzeniach mających wpływ na realizację zadania, w tym na jego terminowe zakończenie, dokonywanie i sprawdzanie<br/>rozliczeń kosztorysowych w przypadku wystąpienia robót zamiennych i dodatkowych, w tym przedstawienie skutków<br/>finansowych proponowanych zmian w stosunku do rozwiązań przyjętych w dokumentacji i uzyskania jego zgody na ich<br/>wprowadzenie,<br/>s) składanie Zamawiającemu comiesięcznych sprawozdań z prowadzonego nadzoru nad zadaniem,<br/>t) na żądanie Zamawiającego sprawdzanie i kontrolowanie rozliczeń zadania oraz opiniowanie umów z podwykonawcami<br/>robót budowlanych pod kątem zgodności z przepisami i wymaganiami Zamawiającego<br/>u) potwierdzenie gotowości wykonawcy zadania do odbioru końcowego oraz udział w końcowym odbiorze zadania,<br/>v) organizowanie i uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancyjnym i w procedurze usuwania zaistniałych w tym<br/>okresie wad, z udziałem Zamawiającego i wykonawcy robót budowlanych,<br/>w) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania obowiązków wynikających z niniejszej umowy z należytą starannością i na<br/>zasadzie zapewnienia najwyższej jakości usług, przy czym działania jego w ramach nadzoru inwestorskiego nie mogą<br/>powodować przeszkód i opóźnień w realizacji zadania<br/>x) Reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach<br/>dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji<br/>y) Zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi<br/>z) Sprawowania robót kontrolnych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</p> <p class="mb-0">71540000-5 - Usługi zarządzania budową</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania<br/>zamówienia i skierują do jego realizacji:<br/>W zakresie części nr 1 zamówienia:<br/>a) dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyła w realizacji zadania w charakterze kierownika robót<br/>posiadającą uprawnienia budowlane o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(t. j. Dz.U. z 2023 r.,<br/>poz. 1963 z późn. zm) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia<br/>budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących<br/>na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z<br/>ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii<br/>Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65), lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej<br/>ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa<br/>oraz urbanistów (Dz. U. 2014r. poz. 1946), w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń w zakresie<br/>odpowiadającym wykonywaniu robót i odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.<br/>b) Dysponuje co najmniej jedną osobą - projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w<br/>specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, która posiada<br/>uprawnienia do projektowania w zakresie przedmiotu zamówienia.<br/>W zakresie części nr 2 zamówienia:<br/>a) co najmniej jedną osobę, która będzie pełniła funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7<br/>lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2023 r., poz. 1963 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i<br/>Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz.<br/>1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów<br/>prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania<br/>kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65), lub<br/>zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia<br/>2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. 2014r. poz. 1946), w<br/>specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i dodatkowo zgodnie z art. 37c Ustawy o Ochronie i Opiece nad<br/>zabytkami (Dz.U. z 2022 r., poz. 840 z późn. Zm.) przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych<br/>prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga<br/>złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Zamawiający wymaga tylko złożenia oświadczenia<br/>o niepodleganiu wykluczeniu wg załącznika nr 4 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Dotyczy<br/>części 1 i 2 zamówienia:<br/>1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zgodnie z warunkami udziału w<br/>postępowaniu w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie i nadzorowanie robotami<br/>budowlanymi oraz projektowanie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i<br/>wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ – w odniesieniu do<br/>warunku określonego odpowiednio:<br/>Dla części nr 1 w pkt 6.2 pkt 4 ppkt 1 lit a i b SWZ<br/>Dla części nr 2 w pkt 6.2 pkt 4 ppkt 1 lit a SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać:<br/>1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może<br/>sporządzić ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i załącznikach);<br/>2) Oświadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art.<br/>125 ust. 1 ustawy Pzp<br/>3) Oświadczenie, o których mowa w pkt 9.2 SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 8.4 SWZ (jeżeli dotyczy).<br/>5) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w<br/>pkt. 8.4 SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>6) Uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w ofercie jako tajemnica przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).<br/>7) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:<br/>a) Zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby<br/>jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego, Centralnej Ewidencji I Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;b) Wykonawca lub<br/>podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli Zamawiający<br/>może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał<br/>dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>c) jeżeli w imieniu Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiający żąda od Wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do<br/>reprezentowania Wykonawcy.<br/>8) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>(jeżeli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim<br/>przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>9.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>1) oświadczenia o których mowa w pkt. 7.1 SWZ składa z ofertą każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy<br/>z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>2) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg<br/>wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest<br/>podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>3) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 7.3 SWZ,<br/>przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 7.3.1 SWZ składa odpowiednio<br/>Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.<br/>9.3 Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Dla części nr 1 zamówienia § 5 Zaliczka i zabezpieczenie zwrotu zaliczki w załączniku nr 1 Wzór umowy<br/>1. Zamawiający udziela wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości 2 % ceny brutto wynagrodzenia<br/>wykonawcy tj. w kwocie ……………...<br/>2. Zaliczka zostanie Wykonawcy przekazana w formie jednorazowej płatności.<br/>3. Płatność zaliczki nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy<br/>……………………………………………………………………….……………….. nie później niż w terminie 30 dni po otrzymaniu<br/>faktury zaliczkowej, do której Wykonawca dołączy dokument potwierdzający zabezpieczenie zaliczki, o którym mowa w ust.<br/>6.<br/>4. Faktura zaliczkowa zostanie wystawiona z uwzględnieniem przepisów art. 108a<br/>ust. 1a ustawy o podatku od towarów i usług i będzie zawierała adnotację „mechanizm podzielonej płatności”.<br/>5. Pozostałe wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zapłacone po dokonaniu odbioru końcowego. Zapłacona zaliczka<br/>zostanie zaliczona, po wykonaniu całości zamówienia, na poczet wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>6. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia zaliczki zgodnie z art. 442 ust. 3 ustawy Prawo zamówień<br/>publicznych.<br/>7. Zabezpieczenie zaliczki ustala się w wysokości odpowiadającej 100 % kwoty zaliczki.<br/>8. Zabezpieczenie zaliczki może być wniesione w formie:<br/>a) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest<br/>zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>b) gwarancji bankowych;<br/>c) gwarancji ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości;<br/>9. Zabezpieczenie musi być ustanowione zgodnie z prawem polskim i podlegać prawu polskiemu.<br/>10. Dokument gwarancji/poręczenia wymaga akceptacji Zamawiającego przed jego podpisaniem przez<br/>gwaranta/poręczyciela.<br/>11. Dokument gwarancji/poręczenia wystawiony przez podmiot zagraniczny powinien posiadać tłumaczenie przysięgłe na<br/>język polski<br/>12. W przypadku, gdy dokumenty potwierdzające wniesienie zabezpieczenia zaliczki wystawi podmiot zagraniczny<br/>dokumenty te winny zawierać klauzulę, iż wszelkie prawa i obowiązki wynikające z wystawionych dokumentów podlegają<br/>prawu polskiemu, spory będą rozstrzygane przez polski sąd.<br/>13. Zamawiający nie dokona wypłaty zaliczki w sytuacji braku lub niezgodnego z umową lub przepisami ustawy Praw<br/>zamówień publicznych lub z SWZ jej zabezpieczenia.<br/>14. Dokument potwierdzający zabezpieczenie zaliczki musi zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie<br/>gwaranta/poręczyciela do wypłaty na rzecz zamawiającego kwoty zaliczki na żądanie zamawiającego zawierające<br/>oświadczenie, że Wykonawca, pomimo pisemnego wezwania, nie rozliczył przekazanej mu zaliczki, zgodnie z umową.<br/>15. Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia zaliczki w terminie 30 dni od dnia uznania, że umowa została wykonana<br/>należycie.<br/>16. W przypadku zmiany umowy polegającej na przedłużeniu terminu wykonania świadczenia wykonawcy Wykonawca<br/>zobowiązany jest – przed podpisaniem aneksu - wnieść nowe zabezpieczenie lub aneks do zabezpieczenia uwzględniający<br/>nowy termin wykonania świadczenia i dokonani odbioru wykonanych robót.<br/>17. Brak wykonania zobowiązania wskazanego w ust. 16 będzie podstawą do odmowy podpisania aneksu do umowy przez<br/>zamawiającego.<br/>Dla części nr 2 zamówienia § 4 Zaliczka, Załącznik nr 2 Wzór umowy<br/>1. Zamawiający udziela wykonawcy zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości 2 % ceny brutto wynagrodzenia<br/>wykonawcy tj. w kwocie ……………...<br/>2. Zaliczka zostanie Wykonawcy przekazana w formie jednorazowej płatności.<br/>3. Płatność zaliczki nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy<br/>……………………………………………………………………….………………..<br/>nie później niż w terminie 30 dni po otrzymaniu faktury zaliczkowej, do której Wykonawca dołączy dokument potwierdzający<br/>zabezpieczenie zaliczki, o którym mowa w ust. 9.<br/>ze względu na ograniczoną ilość miejsca dalsza część we wzorze umowy Załącznik nr 2 § 4 Zaliczka, <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dla części nr 1 zamówienia:<br/>§ 18<br/>Zmiany umowy<br/>1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają<br/>możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w<br/>przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:<br/>1) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, może nastąpić w przypadku wystąpienia<br/>okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do<br/>zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe,<br/>strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni,<br/>odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej;<br/>ze względu na ograniczoną ilość miejsca dalsza część we wzorze umowy Załącznik nr 1 § 18 Zmiany umowy<br/>Dla części nr 2 zamówienia:<br/>§ 9Zmiany umowy<br/>1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych i innych przypadków<br/>wskazanych w niniejszej umowie, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści<br/>oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku:<br/>1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy<br/>(zmiana umowy dotyczyć będzie zakresu umowy wymagającego zmiany w celu dostosowania do nowych przepisów i ich<br/>skutków); ze względu na ograniczoną ilość miejsca dalsza część we wzorze umowy Załącznik nr 2 § 9Zmiany umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-08 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę poprzez Platformę e-Zamówienia za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy, na stronie prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-07</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com