JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240513/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240513/0032155301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dokumentacja projektowa przebudowy dróg na terenie Gminy Powidz </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA POWIDZ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 311019444</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 29 Grudnia 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Powidz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-430</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL414 - Koniński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">632776272</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">63 3067712</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@powidz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powidz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dokumentacja projektowa przebudowy dróg na terenie Gminy Powidz </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fa3e52e0-110d-11ef-9381-e6cc5d6d04e5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00321553</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00012805/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Dokumentacja projektowa przebudowy dróg na terenie Gminy Powidz</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/powidz <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powidz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powidz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powidz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z p. 29 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z p. 29 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ORG-ZP.271.2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Wykonanie projektu budowlanego pn. „Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Strzałkowskiej w Powidzu”. Dwa odcinki przy strażnicy OSP i jeden odcinek naprzeciwko cmentarza w ramach zadania: „Dokumentacja projektowa przebudowy dróg na terenie Gminy Powidz” obejmujące:<br/> 1. 1. A. Zaprojektowanie odcinka drogi o długości ok. 220 mb o nawierzchni do ustalenia z Zamawiającym , preferowana nawierzchnia z betonowej kostki brukowej, ewentualnie alternatywna o dużej przyczepności w okresie zimowym z uwagi na znaczne spadki terenu:<br/>- droga wewnętrzna (dz. nr ewid. 1023, 670/59, 670,61 w Powidzu)<br/>- szerokość jezdni - 4,0 m; <br/>- obciążenie ruchem KR-2;<br/> - szerokość poboczy utwardzonych – 0,75m; <br/>- zaprojektowanie podbudowy drogi z kruszywa łamanego <br/>- zaprojektowanie odwodnienia, <br/>- ewentualne zaprojektowanie usunięcia kolizji z istniejąca infrastruktura techniczną<br/>Zaprojektowanie zjazdów na każdą nieruchomość zabudowaną z kostki brukowej betonowej koloru szarego gr. 8 cm wraz z dojściami do furtek<br/>1. 1. B. Zaprojektowanie odcinka drogi o długości ok. 155 mb o nawierzchni do ustalenia z Zamawiającym , preferowana nawierzchnia z betonowej kostki brukowej ewentualnie alternatywna o dużej przyczepności w okresie zimowym z uwagi na znaczne spadki terenu::<br/>- droga wewnętrzna (dz. nr ewid. 665/2, 670/37 w Powidzu)<br/>- szerokość jezdni - 4,0 m; <br/>- obciążenie ruchem KR-2;<br/> - szerokość poboczy utwardzonych – 0,75m; <br/>- zaprojektowanie podbudowy drogi z kruszywa łamanego <br/>- zaprojektowanie odwodnienia, <br/>- ewentualne zaprojektowanie usunięcia kolizji z istniejąca infrastruktura techniczną<br/>Zaprojektowanie zjazdów na każdą nieruchomość zabudowaną z kostki brukowej betonowej koloru szarego gr. 8 cm wraz z dojściami do furtek<br/>1. 1. C. Zaprojektowanie odcinka drogi o długości ok. 90 mb o nawierzchni do ustalenia z Zamawiającym , preferowana nawierzchnia bitumiczna ewentualnie alternatywna o dużej przyczepności w okresie zimowym z uwagi na znaczne spadki terenu::<br/>- droga wewnętrzna (dz. nr ewid. 698 w Powidzu)<br/>- szerokość jezdni - 4,0 m; <br/>- obciążenie ruchem KR-2;<br/> - szerokość poboczy utwardzonych – 0,75m; <br/>- zaprojektowanie podbudowy drogi z kruszywa łamanego <br/>- zaprojektowanie odwodnienia, <br/>- ewentualne zaprojektowanie usunięcia kolizji z istniejąca infrastruktura techniczną<br/>- przepust pod drogą.<br/>Zaprojektowanie zjazdów na każdą nieruchomość zabudowaną z kostki brukowej betonowej koloru szarego gr. 8 cm wraz z dojściami do furtek<br/><br/>1.	Zaprojektowanie regulacji wysokościowej włazów istniejącej kanalizacji sanitarnej oraz zasuw wodociągowych;<br/>2.	Opracowanie koncepcji rozwiązania projektowego budowy drogi do akceptacji przez Zamawiającego, w terminie do 2 miesięcy od podpisania umowy.<br/>3.	Opracowanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych.<br/>4.	Opracowanie projektu budowlanego na budowę drogi w 4 egz. w wersji papierowej i w 1 egz. w wersji elektronicznej. <br/>5. Opracowanie projektu wykonawczego w 4 egz. w wersji papierowej i w egz. w wersji elektronicznej.<br/>6.	Opracowanie operatu wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych (wylotów) oraz na odprowadzenie wód opadowych do rowów i cieków (jeżeli wystąpi taka konieczność) .<br/>7.	Uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli wystąpi taka konieczność). <br/>8.	Opracowanie dokumentacji geotechnicznej – 2 egz. <br/>9.	Uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i opinii niezbędnych do wykonania zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. Wykonawca dokona z upoważnienia Gminy zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych, nie wymagających pozwolenia na budowę lub złoży wniosek o pozwolenie na budowę i uzyska decyzję o pozwoleniu na budowę ( jeśli dotyczy) w Starostwie Powiatowym w Słupcy przedstawiając Zamawiającemu potwierdzony w Starostwie Powiatowym dokument zgłoszenia. <br/>10.	Opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami. <br/>11.	Wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich w 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na płycie CD. <br/>12.	Opracowanie Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 2 egz. papierowej i 1 egz. na płycie CD. <br/>13.	Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Opracowanie należy również dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej.<br/>3.1.	Mapy poglądowe do zadań projektowych stanowią załącznik nr 6 do SWZ. <br/>3.2.	Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorach umowy dla poszczególnych części).3.1.	Mapy poglądowe do zadań projektowych stanowią załącznik nr 6 do SWZ. <br/>3.2.	Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorach umowy dla poszczególnych części). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert (dot wszystkich części). :<br/>1)	Cena – 60 %,<br/>2)	Doświadczenie projektanta branży drogowej – 40 %.<br/><br/>17.2.	Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1)	W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: <br/>Cn <br/>C = ------------ x100 pkt x 60 %<br/>Co <br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,<br/>Co - cena oferty ocenianej.<br/><br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie dla przedmiotowego zamówienia.<br/><br/>2)	W ramach kryterium: Doświadczenie projektanta branży drogowej:<br/><br/>W kryterium Doświadczenie projektanta branży drogowej będzie oceniane doświadczenie zawodowe projektanta posiadającego uprawnienia w specjalności inżynieryjnej drogowej. Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium Doświadczenie projektanta branży drogowej wynosi 40 pkt.<br/><br/> - 10 pkt – za skierowanie do realizacji zamówienia osoby pełniącej funkcję projektanta branży drogowej, która w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, uczestniczył jako autor / współautor projektu budowlanego i projektu wykonawczego / projektu budowlano – wykonawczego branży drogowej podczas realizacji jednego zamówienia obejmującego dokumentację projektową na budowę drogi / układu dróg/ placów utwardzonych i dokumentacja została zatwierdzona pozwoleniem na budowę,<br/>- 20 pkt – za skierowanie do realizacji zamówienia osoby pełniącej funkcję projektanta branży drogowej, która w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, uczestniczyła jako autor / współautor projektu budowlanego i projektu wykonawczego / projektu budowlano – wykonawczego branży drogowej podczas realizacji dwóch zamówień obejmujących dokumentację projektową na budowę drogi / układu dróg/ placów utwardzonych i każda z tych dokumentacji została zatwierdzona pozwoleniem na budowę. <br/>- 30 pkt – za skierowanie do realizacji zamówienia osoby pełniącej funkcję projektanta branży drogowej, która w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, uczestniczyła jako autor / współautor projektu budowlanego i projektu wykonawczego / projektu budowlano – wykonawczego branży drogowej podczas realizacji trzech zamówień obejmujących dokumentację projektową na budowę drogi / układu dróg/ placów utwardzonych i każda z tych dokumentacji została zatwierdzona pozwoleniem na budowę <br/>- 40 pkt – za skierowanie do realizacji zamówienia osoby pełniącej funkcję projektanta branży drogowej, która w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, uczestniczyła jako autor / współautor projektu budowlanego i projektu wykonawczego / projektu budowlano – wykonawczego branży drogowej podczas realizacji czterech zamówień obejmujących dokumentację projektową na budowę drogi / układu dróg / placów utwardzonych i każda z tych <br/> dokumentacji została zatwierdzona pozwoleniem na budowę. Pozwolenie musi być wydane dla konkretnego zadania. <br/>Dokumentacja projektowa musi być odebrana przez podmiot na rzecz, którego została wykonana usługa protokołem odbioru dokumentacji projektowej lub równoważnym dokumentem w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie oceniał w tym kryterium wyłącznie osobę wskazaną w formularzu ofertowym (OFERTA), która będzie pełniła funkcję projektanta branży drogowej. Do oceny ofert w ramach tego kryterium zamawiający przyjmie wykazane maksymalnie cztery dokumentacje projektowe, gdzie autorem / współautorem dokumentacji branży drogowej była osoba wskazana przez wykonawcę do pełnienia funkcji projektanta branży drogowej. <br/>Łączna ilość punktów dla poszczególnych ofert zostanie ustalona wg wzoru <br/>Sposób obliczenia całkowitej liczby punktów: P = C + D<br/> gdzie: <br/>P – całkowita liczba punktów dla rozpatrywanej oferty, <br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,<br/> A – liczba punktów uzyskanych w kryterium „doświadczenie”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> cz.2.<br/>1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Wykonanie projektu budowlanego pn. „Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Źródlanej w Powidzu”” w ramach zadania: „Dokumentacja projektowa przebudowy dróg na terenie Gminy Powidz” obejmujące:<br/> 1. 1. Zaprojektowanie odcinka drogi o długości ok. 530 o nawierzchni do ustalenia z Zamawiającym , preferowana nawierzchnia bitumiczna lub z betonowej kostki brukowej wraz z chodnikiem po jednej stronie :<br/>- droga wewnętrzna (dz. nr ewid. 91,85,92/3 i 90/1 w Powidzu)<br/>- szerokość jezdni - 5,0 m; <br/>- obciążenie ruchem KR-2;<br/> - szerokość poboczy utwardzonych – 0,75m; <br/>- zaprojektowanie podbudowy drogi z kruszywa łamanego <br/>- zaprojektowanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4cm <br/>- zaprojektowanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm <br/>- zaprojektowanie odwodnienia,<br/>- Zaprojektowanie chodnika wzdłuż drogi o nawierzchni z kostki brukowej koloru szarego gr. 8cm <br/>- ewentualne zaprojektowanie usunięcia kolizji z istniejąca infrastruktura techniczną<br/>Pozostały opis wymagań projektowych do wszystkich części.<br/><br/>1.	Zaprojektowanie regulacji wysokościowej włazów istniejącej kanalizacji sanitarnej oraz zasuw wodociągowych;<br/>2.	Opracowanie koncepcji rozwiązania projektowego budowy drogi do akceptacji przez Zamawiającego, w terminie do 2 miesięcy od podpisania umowy.<br/>3.	Opracowanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych.<br/>4.	Opracowanie projektu budowlanego na budowę drogi w 4 egz. w wersji papierowej i w 1 egz. w wersji elektronicznej. <br/>5. Opracowanie projektu wykonawczego w 4 egz. w wersji papierowej i w egz. w wersji elektronicznej.<br/>6.	Opracowanie operatu wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych (wylotów) oraz na odprowadzenie wód opadowych do rowów i cieków (jeżeli wystąpi taka konieczność) .<br/>7.	Uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli wystąpi taka konieczność). <br/>8.	Opracowanie dokumentacji geotechnicznej – 2 egz. <br/>9.	Uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i opinii niezbędnych do wykonania zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. Wykonawca dokona z upoważnienia Gminy zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych, nie wymagających pozwolenia na budowę lub złoży wniosek o pozwolenie na budowę i uzyska decyzję o pozwoleniu na budowę ( jeśli dotyczy) w Starostwie Powiatowym w Słupcy przedstawiając Zamawiającemu potwierdzony w Starostwie Powiatowym dokument zgłoszenia. <br/>10.	Opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami. <br/>11.	Wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich w 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na płycie CD. <br/>12.	Opracowanie Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 2 egz. papierowej i 1 egz. na płycie CD. <br/>13.	Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Opracowanie należy również dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej.<br/><br/> <br/>3.1.	Mapy poglądowe do zadań projektowych stanowią załącznik nr 6 do SWZ. <br/>3.2.	Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorach umowy dla poszczególnych części). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert (dot wszystkich części). :<br/>1)	Cena – 60 %,<br/>2)	Doświadczenie projektanta branży drogowej – 40 %.<br/><br/>17.2.	Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1)	W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: <br/>Cn <br/>C = ------------ x100 pkt x 60 %<br/>Co <br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,<br/>Co - cena oferty ocenianej.<br/><br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie dla przedmiotowego zamówienia.<br/><br/>2)	W ramach kryterium: Doświadczenie projektanta branży drogowej:<br/><br/>W kryterium Doświadczenie projektanta branży drogowej będzie oceniane doświadczenie zawodowe projektanta posiadającego uprawnienia w specjalności inżynieryjnej drogowej. Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium Doświadczenie projektanta branży drogowej wynosi 40 pkt.<br/><br/> - 10 pkt – za skierowanie do realizacji zamówienia osoby pełniącej funkcję projektanta branży drogowej, która w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, uczestniczył jako autor / współautor projektu budowlanego i projektu wykonawczego / projektu budowlano – wykonawczego branży drogowej podczas realizacji jednego zamówienia obejmującego dokumentację projektową na budowę drogi / układu dróg/ placów utwardzonych i dokumentacja została zatwierdzona pozwoleniem na budowę,<br/>- 20 pkt – za skierowanie do realizacji zamówienia osoby pełniącej funkcję projektanta branży drogowej, która w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, uczestniczyła jako autor / współautor projektu budowlanego i projektu wykonawczego / projektu budowlano – wykonawczego branży drogowej podczas realizacji dwóch zamówień obejmujących dokumentację projektową na budowę drogi / układu dróg/ placów utwardzonych i każda z tych dokumentacji została zatwierdzona pozwoleniem na budowę. <br/>- 30 pkt – za skierowanie do realizacji zamówienia osoby pełniącej funkcję projektanta branży drogowej, która w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, uczestniczyła jako autor / współautor projektu budowlanego i projektu wykonawczego / projektu budowlano – wykonawczego branży drogowej podczas realizacji trzech zamówień obejmujących dokumentację projektową na budowę drogi / układu dróg/ placów utwardzonych i każda z tych dokumentacji została zatwierdzona pozwoleniem na budowę <br/>- 40 pkt – za skierowanie do realizacji zamówienia osoby pełniącej funkcję projektanta branży drogowej, która w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, uczestniczyła jako autor / współautor projektu budowlanego i projektu wykonawczego / projektu budowlano – wykonawczego branży drogowej podczas realizacji czterech zamówień obejmujących dokumentację projektową na budowę drogi / układu dróg / placów utwardzonych i każda z tych <br/> dokumentacji została zatwierdzona pozwoleniem na budowę. Pozwolenie musi być wydane dla konkretnego zadania. <br/>Dokumentacja projektowa musi być odebrana przez podmiot na rzecz, którego została wykonana usługa protokołem odbioru dokumentacji projektowej lub równoważnym dokumentem w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie oceniał w tym kryterium wyłącznie osobę wskazaną w formularzu ofertowym (OFERTA), która będzie pełniła funkcję projektanta branży drogowej. Do oceny ofert w ramach tego kryterium zamawiający przyjmie wykazane maksymalnie cztery dokumentacje projektowe, gdzie autorem / współautorem dokumentacji branży drogowej była osoba wskazana przez wykonawcę do pełnienia funkcji projektanta branży drogowej. <br/>Łączna ilość punktów dla poszczególnych ofert zostanie ustalona wg wzoru <br/>Sposób obliczenia całkowitej liczby punktów: P = C + D<br/> gdzie: <br/>P – całkowita liczba punktów dla rozpatrywanej oferty, <br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,<br/> A – liczba punktów uzyskanych w kryterium „doświadczenie”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Cz. 3.<br/>1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Wykonanie projektu budowlanego pn. „Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Widokowej w Powidzu” w ramach zadania: „Dokumentacja projektowa przebudowy dróg na terenie Gminy Powidz” obejmujące:<br/> 1. 1. Zaprojektowanie odcinka drogi w dwóch etapach o długości ok. 500mb i dł. ok. 500mb o nawierzchni do ustalenia z Zamawiającym , preferowana nawierzchnia bitumiczna:<br/>- droga wewnętrzna (dz. nr ewid. 124/4, 86,124/2 w Powidzu)<br/>- szerokość jezdni - 5,0 m; <br/>- obciążenie ruchem KR-2;<br/> - szerokość poboczy utwardzonych – 0,75m; <br/>- zaprojektowanie podbudowy drogi z kruszywa łamanego <br/>- zaprojektowanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 4cm <br/>- zaprojektowanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4cm <br/>- zaprojektowanie odwodnienia, <br/>- ewentualne zaprojektowanie usunięcia kolizji z istniejąca infrastruktura techniczną<br/>Pozostały opis wymagań projektowych do wszystkich części.<br/><br/>1.	Zaprojektowanie regulacji wysokościowej włazów istniejącej kanalizacji sanitarnej oraz zasuw wodociągowych;<br/>2.	Opracowanie koncepcji rozwiązania projektowego budowy drogi do akceptacji przez Zamawiającego, w terminie do 2 miesięcy od podpisania umowy.<br/>3.	Opracowanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych.<br/>4.	Opracowanie projektu budowlanego na budowę drogi w 4 egz. w wersji papierowej i w 1 egz. w wersji elektronicznej. <br/>5. Opracowanie projektu wykonawczego w 4 egz. w wersji papierowej i w egz. w wersji elektronicznej.<br/>6.	Opracowanie operatu wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych (wylotów) oraz na odprowadzenie wód opadowych do rowów i cieków (jeżeli wystąpi taka konieczność) .<br/>7.	Uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli wystąpi taka konieczność). <br/>8.	Opracowanie dokumentacji geotechnicznej – 2 egz. <br/>9.	Uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i opinii niezbędnych do wykonania zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. Wykonawca dokona z upoważnienia Gminy zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych, nie wymagających pozwolenia na budowę lub złoży wniosek o pozwolenie na budowę i uzyska decyzję o pozwoleniu na budowę ( jeśli dotyczy) w Starostwie Powiatowym w Słupcy przedstawiając Zamawiającemu potwierdzony w Starostwie Powiatowym dokument zgłoszenia. <br/>10.	Opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami. <br/>11.	Wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich w 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na płycie CD. <br/>12.	Opracowanie Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 2 egz. papierowej i 1 egz. na płycie CD. <br/>13.	Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Opracowanie należy również dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej.<br/><br/> <br/>3.1.	Mapy poglądowe do zadań projektowych stanowią załącznik nr 6 do SWZ. <br/>3.2.	Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorach umowy dla poszczególnych części) </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert (dot wszystkich części). :<br/>1)	Cena – 60 %,<br/>2)	Doświadczenie projektanta branży drogowej – 40 %.<br/><br/>17.2.	Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1)	W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: <br/>Cn <br/>C = ------------ x100 pkt x 60 %<br/>Co <br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,<br/>Co - cena oferty ocenianej.<br/><br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie dla przedmiotowego zamówienia.<br/><br/>2)	W ramach kryterium: Doświadczenie projektanta branży drogowej:<br/><br/>W kryterium Doświadczenie projektanta branży drogowej będzie oceniane doświadczenie zawodowe projektanta posiadającego uprawnienia w specjalności inżynieryjnej drogowej. Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium Doświadczenie projektanta branży drogowej wynosi 40 pkt.<br/><br/> - 10 pkt – za skierowanie do realizacji zamówienia osoby pełniącej funkcję projektanta branży drogowej, która w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, uczestniczył jako autor / współautor projektu budowlanego i projektu wykonawczego / projektu budowlano – wykonawczego branży drogowej podczas realizacji jednego zamówienia obejmującego dokumentację projektową na budowę drogi / układu dróg/ placów utwardzonych i dokumentacja została zatwierdzona pozwoleniem na budowę,<br/>- 20 pkt – za skierowanie do realizacji zamówienia osoby pełniącej funkcję projektanta branży drogowej, która w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, uczestniczyła jako autor / współautor projektu budowlanego i projektu wykonawczego / projektu budowlano – wykonawczego branży drogowej podczas realizacji dwóch zamówień obejmujących dokumentację projektową na budowę drogi / układu dróg/ placów utwardzonych i każda z tych dokumentacji została zatwierdzona pozwoleniem na budowę. <br/>- 30 pkt – za skierowanie do realizacji zamówienia osoby pełniącej funkcję projektanta branży drogowej, która w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, uczestniczyła jako autor / współautor projektu budowlanego i projektu wykonawczego / projektu budowlano – wykonawczego branży drogowej podczas realizacji trzech zamówień obejmujących dokumentację projektową na budowę drogi / układu dróg/ placów utwardzonych i każda z tych dokumentacji została zatwierdzona pozwoleniem na budowę <br/>- 40 pkt – za skierowanie do realizacji zamówienia osoby pełniącej funkcję projektanta branży drogowej, która w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, uczestniczyła jako autor / współautor projektu budowlanego i projektu wykonawczego / projektu budowlano – wykonawczego branży drogowej podczas realizacji czterech zamówień obejmujących dokumentację projektową na budowę drogi / układu dróg / placów utwardzonych i każda z tych dokumentacji została zatwierdzona pozwoleniem na budowę. Pozwolenie musi być wydane dla konkretnego zadania. <br/><br/>Dokumentacja projektowa musi być odebrana przez podmiot na rzecz, którego została wykonana usługa protokołem odbioru dokumentacji projektowej lub równoważnym dokumentem w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie oceniał w tym kryterium wyłącznie osobę wskazaną w formularzu ofertowym (OFERTA), która będzie pełniła funkcję projektanta branży drogowej. Do oceny ofert w ramach tego kryterium zamawiający przyjmie wykazane maksymalnie cztery dokumentacje projektowe, gdzie autorem / współautorem dokumentacji branży drogowej była osoba wskazana przez wykonawcę do pełnienia funkcji projektanta branży drogowej. <br/><br/>Łączna ilość punktów dla poszczególnych ofert zostanie ustalona wg wzoru <br/>Sposób obliczenia całkowitej liczby punktów: P = C + D<br/> gdzie: <br/>P – całkowita liczba punktów dla rozpatrywanej oferty, <br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,<br/> A – liczba punktów uzyskanych w kryterium „doświadczenie”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Cz.4. <br/>1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Wykonanie projektu budowlanego pn. „Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Radońskiego w Powidzu” w ramach zadania: „Dokumentacja projektowa przebudowy dróg na terenie Gminy Powidz” obejmujące:<br/> 1. 1. Zaprojektowanie odcinka drogi o długości ok. 100 o nawierzchni do ustalenia z Zamawiającym , preferowana nawierzchnia z betonowej kostki brukowej:<br/>- droga wewnętrzna (dz. nr ewid. 486,485/14,856/12w Powidzu)<br/>- szerokość jezdni - 4,0 m; <br/>- obciążenie ruchem KR-2;<br/> - szerokość poboczy utwardzonych – 0,75m; <br/>- - zaprojektowanie odwodnienia, <br/>- ewentualne zaprojektowanie usunięcia kolizji z istniejąca infrastruktura techniczną<br/>Zaprojektowanie zjazdów na każdą nieruchomość zabudowaną z kostki brukowej betonowej koloru szarego gr. 8 cm wraz z dojściami do furtek<br/><br/>1.	Zaprojektowanie regulacji wysokościowej włazów istniejącej kanalizacji sanitarnej oraz zasuw wodociągowych;<br/>2.	Opracowanie koncepcji rozwiązania projektowego budowy drogi do akceptacji przez Zamawiającego, w terminie do 2 miesięcy od podpisania umowy.<br/>3.	Opracowanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych.<br/>4.	Opracowanie projektu budowlanego na budowę drogi w 4 egz. w wersji papierowej i w 1 egz. w wersji elektronicznej. <br/>5. Opracowanie projektu wykonawczego w 4 egz. w wersji papierowej i w egz. w wersji elektronicznej.<br/>6.	Opracowanie operatu wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych (wylotów) oraz na odprowadzenie wód opadowych do rowów i cieków (jeżeli wystąpi taka konieczność) .<br/>7.	Uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli wystąpi taka konieczność). <br/>8.	Opracowanie dokumentacji geotechnicznej – 2 egz. <br/>9.	Uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i opinii niezbędnych do wykonania zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. Wykonawca dokona z upoważnienia Gminy zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych, nie wymagających pozwolenia na budowę lub złoży wniosek o pozwolenie na budowę i uzyska decyzję o pozwoleniu na budowę ( jeśli dotyczy) w Starostwie Powiatowym w Słupcy przedstawiając Zamawiającemu potwierdzony w Starostwie Powiatowym dokument zgłoszenia. <br/>10.	Opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami. <br/>11.	Wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich w 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na płycie CD. <br/>12.	Opracowanie Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 2 egz. papierowej i 1 egz. na płycie CD. <br/>13.	Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Opracowanie należy również dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej.<br/><br/> <br/>3.1.	Mapy poglądowe do zadań projektowych stanowią załącznik nr 6 do SWZ. <br/>3.2.	Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorach umowy dla poszczególnych części). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert (dot wszystkich części). :<br/>1)	Cena – 60 %,<br/>2)	Doświadczenie projektanta branży drogowej – 40 %.<br/><br/>17.2.	Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1)	W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: <br/>Cn <br/>C = ------------ x100 pkt x 60 %<br/>Co <br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,<br/>Co - cena oferty ocenianej.<br/><br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie dla przedmiotowego zamówienia.<br/><br/>2)	W ramach kryterium: Doświadczenie projektanta branży drogowej:<br/><br/>W kryterium Doświadczenie projektanta branży drogowej będzie oceniane doświadczenie zawodowe projektanta posiadającego uprawnienia w specjalności inżynieryjnej drogowej. Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium Doświadczenie projektanta branży drogowej wynosi 40 pkt.<br/><br/> - 10 pkt – za skierowanie do realizacji zamówienia osoby pełniącej funkcję projektanta branży drogowej, która w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, uczestniczył jako autor / współautor projektu budowlanego i projektu wykonawczego / projektu budowlano – wykonawczego branży drogowej podczas realizacji jednego zamówienia obejmującego dokumentację projektową na budowę drogi / układu dróg/ placów utwardzonych i dokumentacja została zatwierdzona pozwoleniem na budowę,<br/>- 20 pkt – za skierowanie do realizacji zamówienia osoby pełniącej funkcję projektanta branży drogowej, która w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, uczestniczyła jako autor / współautor projektu budowlanego i projektu wykonawczego / projektu budowlano – wykonawczego branży drogowej podczas realizacji dwóch zamówień obejmujących dokumentację projektową na budowę drogi / układu dróg/ placów utwardzonych i każda z tych dokumentacji została zatwierdzona pozwoleniem na budowę. <br/>- 30 pkt – za skierowanie do realizacji zamówienia osoby pełniącej funkcję projektanta branży drogowej, która w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, uczestniczyła jako autor / współautor projektu budowlanego i projektu wykonawczego / projektu budowlano – wykonawczego branży drogowej podczas realizacji trzech zamówień obejmujących dokumentację projektową na budowę drogi / układu dróg/ placów utwardzonych i każda z tych dokumentacji została zatwierdzona pozwoleniem na budowę <br/>- 40 pkt – za skierowanie do realizacji zamówienia osoby pełniącej funkcję projektanta branży drogowej, która w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, uczestniczyła jako autor / współautor projektu budowlanego i projektu wykonawczego / projektu budowlano – wykonawczego branży drogowej podczas realizacji czterech zamówień obejmujących dokumentację projektową na budowę drogi / układu dróg / placów utwardzonych i każda z tych dokumentacji została zatwierdzona pozwoleniem na budowę. Pozwolenie musi być wydane dla konkretnego zadania. <br/><br/>Dokumentacja projektowa musi być odebrana przez podmiot na rzecz, którego została wykonana usługa protokołem odbioru dokumentacji projektowej lub równoważnym dokumentem w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie oceniał w tym kryterium wyłącznie osobę wskazaną w formularzu ofertowym (OFERTA), która będzie pełniła funkcję projektanta branży drogowej. Do oceny ofert w ramach tego kryterium zamawiający przyjmie wykazane maksymalnie cztery dokumentacje projektowe, gdzie autorem / współautorem dokumentacji branży drogowej była osoba wskazana przez wykonawcę do pełnienia funkcji projektanta branży drogowej. <br/>Łączna ilość punktów dla poszczególnych ofert zostanie ustalona wg wzoru <br/>Sposób obliczenia całkowitej liczby punktów: P = C + D<br/> gdzie: <br/>P – całkowita liczba punktów dla rozpatrywanej oferty, <br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,<br/> A – liczba punktów uzyskanych w kryterium „doświadczenie”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Cz.5..<br/>1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Wykonanie projektu budowlanego pn. „Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Dąbrówki w Powidzu” w ramach zadania: „Dokumentacja projektowa przebudowy dróg na terenie Gminy Powidz” obejmujące:<br/> 1. 1. Zaprojektowanie odcinka drogi o długości ok. 110 mb o nawierzchni do ustalenia z Zamawiającym , preferowana nawierzchnia z betonowej kostki brukowej:<br/>- droga wewnętrzna (dz. nr ewid. 59,58/29 w Powidzu)<br/>- szerokość jezdni - 5,0 m; <br/>- obciążenie ruchem KR-2;<br/> - szerokość poboczy utwardzonych – 0,75m; <br/>- zaprojektowanie podbudowy drogi z kruszywa łamanego <br/>- zaprojektowanie odwodnienia, <br/>- ewentualne zaprojektowanie usunięcia kolizji z istniejąca infrastruktura techniczną<br/>Zaprojektowanie zjazdów na każdą nieruchomość zabudowaną z kostki brukowej betonowej koloru szarego gr. 8 cm wraz z dojściami do furtek<br/>3.2. Pozostały opis wymagań projektowych do wszystkich części.<br/><br/>1.	Zaprojektowanie regulacji wysokościowej włazów istniejącej kanalizacji sanitarnej oraz zasuw wodociągowych;<br/>2.	Opracowanie koncepcji rozwiązania projektowego budowy drogi do akceptacji przez Zamawiającego, w terminie do 2 miesięcy od podpisania umowy.<br/>3.	Opracowanie aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych.<br/>4.	Opracowanie projektu budowlanego na budowę drogi w 4 egz. w wersji papierowej i w 1 egz. w wersji elektronicznej. <br/>5. Opracowanie projektu wykonawczego w 4 egz. w wersji papierowej i w egz. w wersji elektronicznej.<br/>6.	Opracowanie operatu wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych (wylotów) oraz na odprowadzenie wód opadowych do rowów i cieków (jeżeli wystąpi taka konieczność) .<br/>7.	Uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli wystąpi taka konieczność). <br/>8.	Opracowanie dokumentacji geotechnicznej – 2 egz. <br/>9.	Uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień i opinii niezbędnych do wykonania zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. Wykonawca dokona z upoważnienia Gminy zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych, nie wymagających pozwolenia na budowę lub złoży wniosek o pozwolenie na budowę i uzyska decyzję o pozwoleniu na budowę ( jeśli dotyczy) w Starostwie Powiatowym w Słupcy przedstawiając Zamawiającemu potwierdzony w Starostwie Powiatowym dokument zgłoszenia. <br/>10.	Opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami. <br/>11.	Wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich w 2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na płycie CD. <br/>12.	Opracowanie Specyfikacji technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 2 egz. papierowej i 1 egz. na płycie CD. <br/>13.	Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. Opracowanie należy również dostarczyć Zamawiającemu w wersji elektronicznej.<br/><br/> <br/>3.1.	Mapy poglądowe do zadań projektowych stanowią załącznik nr 6 do SWZ. <br/>3.2.	Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione we wzorach umowy dla poszczególnych części). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">7 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert (dot wszystkich części). :<br/>1)	Cena – 60 %,<br/>2)	Doświadczenie projektanta branży drogowej – 40 %.<br/><br/>17.2.	Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1)	W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru: <br/>Cn <br/>C = ------------ x100 pkt x 60 %<br/>Co <br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych,<br/>Co - cena oferty ocenianej.<br/><br/>Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie dla przedmiotowego zamówienia.<br/><br/>2)	W ramach kryterium: Doświadczenie projektanta branży drogowej:<br/><br/>W kryterium Doświadczenie projektanta branży drogowej będzie oceniane doświadczenie zawodowe projektanta posiadającego uprawnienia w specjalności inżynieryjnej drogowej. Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium Doświadczenie projektanta branży drogowej wynosi 40 pkt.<br/><br/> - 10 pkt – za skierowanie do realizacji zamówienia osoby pełniącej funkcję projektanta branży drogowej, która w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, uczestniczył jako autor / współautor projektu budowlanego i projektu wykonawczego / projektu budowlano – wykonawczego branży drogowej podczas realizacji jednego zamówienia obejmującego dokumentację projektową na budowę drogi / układu dróg/ placów utwardzonych i dokumentacja została zatwierdzona pozwoleniem na budowę,<br/>- 20 pkt – za skierowanie do realizacji zamówienia osoby pełniącej funkcję projektanta branży drogowej, która w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, uczestniczyła jako autor / współautor projektu budowlanego i projektu wykonawczego / projektu budowlano – wykonawczego branży drogowej podczas realizacji dwóch zamówień obejmujących dokumentację projektową na budowę drogi / układu dróg/ placów utwardzonych i każda z tych dokumentacji została zatwierdzona pozwoleniem na budowę. <br/>- 30 pkt – za skierowanie do realizacji zamówienia osoby pełniącej funkcję projektanta branży drogowej, która w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, uczestniczyła jako autor / współautor projektu budowlanego i projektu wykonawczego / projektu budowlano – wykonawczego branży drogowej podczas realizacji trzech zamówień obejmujących dokumentację projektową na budowę drogi / układu dróg/ placów utwardzonych i każda z tych dokumentacji została zatwierdzona pozwoleniem na budowę <br/>- 40 pkt – za skierowanie do realizacji zamówienia osoby pełniącej funkcję projektanta branży drogowej, która w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, uczestniczyła jako autor / współautor projektu budowlanego i projektu wykonawczego / projektu budowlano – wykonawczego branży drogowej podczas realizacji czterech zamówień obejmujących dokumentację projektową na budowę drogi / układu dróg / placów utwardzonych i każda z tych dokumentacji została zatwierdzona pozwoleniem na budowę. Pozwolenie musi być wydane dla konkretnego zadania. <br/><br/>Dokumentacja projektowa musi być odebrana przez podmiot na rzecz, którego została wykonana usługa protokołem odbioru dokumentacji projektowej lub równoważnym dokumentem w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie oceniał w tym kryterium wyłącznie osobę wskazaną w formularzu ofertowym (OFERTA), która będzie pełniła funkcję projektanta branży drogowej. Do oceny ofert w ramach tego kryterium zamawiający przyjmie wykazane maksymalnie cztery dokumentacje projektowe, gdzie autorem / współautorem dokumentacji branży drogowej była osoba wskazana przez wykonawcę do pełnienia funkcji projektanta branży drogowej. <br/><br/>Łączna ilość punktów dla poszczególnych ofert zostanie ustalona wg wzoru <br/>Sposób obliczenia całkowitej liczby punktów: P = C + D<br/> gdzie: <br/>P – całkowita liczba punktów dla rozpatrywanej oferty, <br/>C – liczba punktów uzyskanych w kryterium „cena”,<br/> A – liczba punktów uzyskanych w kryterium „doświadczenie”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie projektanta branży drogowej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ustawy PZP, dotyczące:<br/>(dot wszystkich części).<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. <br/>(dot wszystkich części).<br/>2)	kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, <br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. <br/>(dot wszystkich części).<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu. <br/>(dot wszystkich części).<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej;<br/>a)	dysponowanie następującymi osobami, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/><br/>Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą, posiadającą kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj:<br/><br/>- min 1 os. - projektant posiadający uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej; <br/>- min. 1 os. projektant posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;<br/><br/><br/>Uwagi dot. spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>	Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wydane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Z 2021 r., poz. 1646 ze zm.). <br/>	Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.<br/><br/><br/>Osoby te muszą posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub równoważne uprawnienia uzyskane na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego, dla danej branży.<br/><br/>6.2.	Wykonawca może w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.<br/>6.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>6.4.	Zamawiający ocenia, czy udostępniane przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy PZP. <br/>6.5.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 6.1. SWZ powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.<br/>6.6.	Ocena spełnia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia” / „nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców, o których mowa w rozdziale nr 8 SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:<br/>a)	oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076, 1086) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy, należącego do tej samej grupy kapitałowej.(wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ).<br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 – m-ce przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>c)	Oświadczenie o aktualności oświadczenia wstępnego o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 10 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2)	w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:<br/><br/>a)	wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ, <br/><br/>3) Jeżeli zgodnie z postanowieniami art. 118 ustawy PZP, Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 8.6. ppkt. 2 lit a).<br/>4) Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwość Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowalne, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.<br/><br/>8.7.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów: <br/><br/>1)) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o którym mowa w pkt. 8.6. ppkt. 1 lit.b) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/><br/><br/>8.8.	Dokument, o którym mowa powyżej w rozdziale 8 pkt. 8.6.ppkt 1b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. <br/><br/><br/>8.9.	Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8.6 pkt 1 lit. b ) zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby której dokument miałby dotyczyć. <br/><br/><br/><br/>8.10.	W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 13.1.	Kompletna oferta składana samodzielnie przez Wykonawcę powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia(dot wszystkich części).:<br/>1)	wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru - zał. nr 1 do SWZ);<br/>2)	oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP – (wg wzoru – zał. nr 2 do SWZ);<br/>3)	oświadczenie Wykonawcy dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP – (wg wzoru – zał. nr 3 do SWZ);<br/>4)	Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby w zakresie braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postepowaniu – zał. nr 4a do SWZ<br/>5)	zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy (Niewiążący wzór zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 4b do SWZ);<br/>6)	pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.<br/>7)	Odpis lub informacja z KRS lub z CEiDG, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest uprawomocniona do jego reprezentowania;<br/>8)	załącznik nr 9- oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust 4 ( jeśli dotyczy) <br/>9)	Potwierdzenie wniesienia wadium ( jeśli dotyczy) <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) (dot wszystkich części).:<br/>a)	w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>b)	oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>c)	wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;<br/>d)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;<br/>e)	Dokumenty, o których mowa w pkt. 8.6. ppkt. 1) ust. od a) do c) obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>f)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1. ppkt 1) i 2) SWZ składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z § 15 projektu umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powidz</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-22 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com