JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240705/0039850201-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Renowacja zabytkowego kina Opolanka </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">OPOLSKIE CENTRUM KULTURY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 430670182</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">LUBELSKA 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole Lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">24-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">0818272567</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@ockopolelubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ockopolelubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Samozrądowa Instytucja Kultury </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Renowacja zabytkowego kina Opolanka </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-be7a2606-3a9c-11ef-b37c-4e696a6d8c25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00398502</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00361953/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Renowacja zabytkowego kina Opolanka</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zadanie współfinansowane ze środków Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Działanie 7.9 Zrównoważony rozwój dziedzictwa kulturowego. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pzp.opolelubelskie.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://pzp.opolelubelskie.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: (1)<br/>Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://pzp.opolelubelskie.pl/, poczty elektronicznej: sekretariat@ockopolelubelskie.pl -<br/>którą należy traktować wyłącznie jako tzw. „awaryjną”, w przypadku problemów technicznych, Szczegóły techniczne zawarte w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">W związku z. art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z<br/>dnia<br/>27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016), informujemy, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych oraz danych osobowych w postaci wizerunku jest Opolskie Centrum Kultury w<br/>Opolu Lubelskim , ul. Lubelska 30; 24-300 Opole Lubelskie, tel.: 081 827 2567 e-mail: sekretariat@ockopolelubelskie.pl<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Wojciecha Podlaskiego, z którym można się kontaktować w formie<br/>pisemnej za pomocą poczty elektronicznej na adres: iod@ockopolelubelskie.pl<br/>3. Pani/Pana dane osobowe oraz dane osobowe przetwarzane są w celach:<br/> realizacji statutowych działań Opolskiego Centrum Kultury, w tym w szczególności działań o charakterze rekrutacyjnym,<br/>promocyjnym i informacyjnym;<br/> udziału w zajęciach i wydarzeniach organizowanych przez Opolskie Centrum Kultury<br/>z siedzibą w Opolu Lubelskim;<br/> prowadzenia ewidencji/rejestru czytelników księgozbioru Biblioteki.<br/>4. Podstawa prawna przetwarzania:<br/> art. 6 ust. 1 lit. a) – zgoda osoby, której dane dotyczą; c) - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego<br/>ciążącego na administratorze; i e) – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym<br/>Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy<br/>95/46/WE (RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016);<br/> art. 81 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U.<br/>z 2018 r. poz. 1191, 1293, 1669, 2245, 2339) - wizerunek.<br/>5. Odbiorcy danych<br/>a) pracownicy i zleceniobiorcy Opolskiego Centrum Kultury;<br/>b) podmioty w związku ze zleconymi przez Administratora działaniami realizowanymi<br/>w imieniu Administratora na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych zgodnie<br/>z art. 28 RODO<br/>c) podmioty lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa;<br/>d) odbiorcy witryn www administrowanych przez Opolskie Centrum Kultury.<br/>6. Okres przechowywania danych osobowych<br/>Dane osobowe oraz dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów statutowych z uwzględnieniem<br/>okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych lub do momentu wycofania zgody.<br/>7. Przysługują Panu/Pani następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych oraz danych osobowych w postaci<br/>wizerunku.<br/>a. prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych,<br/>b. prawo dostępu do Pana/Pani danych osobowych,<br/>c. prawo żądania sprostowania Pana/Pani danych osobowych,<br/>d. prawo żądania usunięcia Pana/Pani danych osobowych,<br/>e. prawo żądania ograniczenia przetwarzania Pana/Pani danych osobowych,<br/>f. prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych osobowych;<br/>g. prawo do przenoszenia Pana/Pani danych osobowych.<br/>8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Opolskim Centrum<br/>Kultury w Opolu Lubelskim, ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych.<br/>9. Podanie danych jest dobrowolne lecz niezbędne w przypadku uczestniczenia w zajęciach<br/>i wydarzeniach organizowanych przez Opolskie Centrum Kultury w Opolu Lubelskim. Odmowa podania wymaganych danych<br/>osobowych skutkować będzie brakiem możliwości udziału<br/>w zajęciach i wydarzeniach organizowanych przez Opolskie Centrum Kultury w Opolu Lubelskim.<br/>10. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.<br/>11. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OCK.271.3.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi następujących robót:<br/>1) wykonanie elewacji części spichlerza – iniekcja, nowe tynki na cokole, remont przypór oraz malowanie całej elewacji;<br/>2) wykonanie obróbek blacharskich, rynien dachowych i rur spustowych oraz mycie dachu na części zabytkowej;<br/>3) wykonanie pokrycia dachowego wraz z izolacją cieplną na wschodniej lukarnie części nowszej budynku. W ramach prac<br/>należy również wykonać demontaż i ponowny montaż istniejących jednostek wentylacyjnych zlokalizowanych na dachu oraz<br/>instalacji podgrzewania dachu;<br/>4) modernizacja pomieszczeń w obrębie wschodniej lukarny uszkodzonych w wyniku powstałych zawilgoceń elewacji;<br/>5) zmniejszenie otworu okiennego wraz z obróbkami blacharskimi i remontem pomieszczenia sali klubowej;<br/>6) wykonanie modernizacji pozostałej części pomieszczeń w budynku określonych w projekcie;<br/>7) dobór instalacji klimatyzacji dla potrzeb kubatury Sali tanecznej oraz wykonanie instalacji klimatyzacji Sali tanecznej wraz<br/>z wykonaniem zasilenia elektrycznego. W ramach zadania do obowiązków wykonawcy należy wykonanie serwisu instalacji<br/>klimatyzacji w okresie 36 miesięcy od dnia odbioru. Serwis będzie polegał na dokonaniu co najmniej raz w roku<br/>następujących czynności:<br/>a) przegląd obudowy jednostki wewnętrznej i zewnętrznej.<br/>b) przegląd połączeń elektrycznych instalacji.<br/>c) sprawdzenie szczelności układu chłodniczego instalacji;<br/>d) sprawdzenie ciśnienia w instalacji podczas pracy,<br/>e) w razie ubytku uzupełnienie czynnika chłodzącego,<br/>f) przegląd układu odprowadzania skroplin;<br/>g) nieodpłatna wymiana niezbędnych podzespołów eksploatacyjnych w przypadku zużycia.<br/>8) usprawnienie odprowadzenia wód opadowych z budynku oraz przełożenie fragmentu utwardzenia z kostki brukowej w<br/>obrębie elewacji spichlerza;<br/>5. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dokumentacja projektowa dostarczona przez Zamawiającego, stanowiąca<br/>załącznik nr 8 do SWZ.<br/>6. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z decyzja o pozwoleniu na budowę z dnia 19.02.2024 r. znak:<br/>AB.6740.5.10.2024 oraz na podstawie decyzji Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Lublinie z dnia<br/>14.02.2024 r. znak: IN.5142.76.2024.<br/>7. Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą prowadzone przy obiekcie czynnym, który prowadzi działalność od<br/>poniedziałku do niedzieli włącznie. Nie przewiduje się wyłączenia działalności placówki podczas prowadzenia robót<br/>budowlanych. Bezwzględnie wykonawca winien obiekt oznakować odpowiednio teren budowy pod kątem BHP.<br/>8. Wykonawca jest obowiązany do sporządzenia i uzgodnienia z Dyrektorem Opolskiego Centrum Kultury poszczególnych<br/>etapów robót budowlanych, w tym w zakresie udostępnienia pomieszczeń.<br/>9. Wykonawca jest obowiązany do zapewnienia kierowania robotami budowlanymi przez osobę posiadającą uprawnienia<br/>budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz posiadająca uprawnienia, o których mowa w art.<br/>37 c i g ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Wykonawca zapewnia również<br/>kierownika robót posiadającego uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych . Wykonawca zapewnia kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalnościinstalacyjnej specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych.<br/>10. Wszystkie roboty budowlane objęte zamówieniem należy wykonać ściśle według wymagań określonych w stosownych<br/>polskich normach.<br/>11. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym, a projektem wykonawczym i specyfikacją techniczną<br/>wykonania i odbioru robót budowlanych należy wystąpić do zamawiającego o ich wyjaśnienie.<br/>12. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa nie podaje w sposób szczegółowy technologii wykonywania robót lub<br/>wykonania określonego elementu przedmiotu zamówienia, bądź też nie precyzują dostatecznie rodzaju i standardu<br/>materiałów, wykonawca zobowiązany jest wystąpić do zamawiającego o wyjaśnienie.<br/>13. Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie energię elektryczną i wodę do celów budowlanych.<br/>14. Informujemy, że do obowiązków Wykonawcy należy oznakowanie terenu robót i jego zabezpieczenie , w celu<br/>zapewnienia bezpieczeństwa. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45262690-4 - Remont starych budynków</p> <p class="mb-0">45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań</p> <p class="mb-0">45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów</p> <p class="mb-0">45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych</p> <p class="mb-0">45261320-3 - Kładzenie rynien</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45421132-8 - Instalowanie okien</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg</p> <p class="mb-0">45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-08-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy. Zamówienia będą polegały na zleceniu<br/>wykonawcy podobnych rodzajowo robót budowlanych w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu budynku w zakresie<br/>wykonania: wykonanie elewacji budynku, wymianie pokrycia dachowego, remontu pomieszczeń poprzez ich malowanie, wymianę<br/>podłóg, remont sufitów itp. do 50 % wartości zamówienia podstawowego w terminie do 3 lat od udzielenia zamówienie<br/>podstawowego. Warunki w zakresie długości okresu gwarancji, terminów płatności będą określone na zasadach wynikających z<br/>projektowanych postanowień umownych załączonych do zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili warunki udziału w postępowaniu, komisja dokona oceny<br/>ofert na podstawie następujących kryteriów:<br/>Lp. Nazwa kryterium Symbol Waga<br/>[%]<br/>1) Cena oferty C 60<br/>2) Okres gwarancji G 40<br/>RAZEM: 100<br/>1) Kryterium: cena oferty C<br/>Ocena ofert w zakresie kryterium: cena oferty zostanie dokonana w/g następującej zasady:<br/>- cena oferty: waga 60%<br/>Maksymalna ilość punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w kryterium cena oferty: 60 punktów.<br/>Do oceny kryterium „cena oferty” będzie brana pod uwagę cena brutto (całkowita cena za wykonanie zamówienia) zaoferowana<br/>przez wykonawcę w Formularzu Ofertowym Wykonawcy (załącznik nr 1 do SWZ), czyli zawierająca należny podatek od towarów i<br/>usług (VAT).<br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 60.<br/>Najwyższą liczbę punktów 60 otrzyma oferta, która zawiera najniższą cenę.<br/>Pozostałym wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona<br/>wg poniższego wzoru, zastosowanego do obliczania punktowego.<br/>Wzór do obliczeń:<br/>Cn<br/>------ x 60 pkt = liczba punktów C<br/>Cx<br/>gdzie: Cn – najniższa cena spośród wszystkich proponowanych przez wykonawców<br/>Cx – cena przedstawiona przez badanego wykonawcę<br/>60 pkt - procentowe znaczenie kryterium: ceny oferty (waga: 60%). „<br/>2) Kryterium: Okres Gwarancji G<br/>(w przedziale od 0 do 40 punktów)<br/>Wykonawca może zaoferować okres gwarancji wynoszący 48 m-cy (minimalny wymagany okres) lub 60 m-cy i więcej.<br/>Punkty przyznaje się na poniższych zasadach:<br/>0 punktów - okres gwarancji wynoszący 48 m-cy; w przypadku nie wypełnienia stosownego pola na druku formularza oferty oraz w<br/>przypadku zaoferowania dłuższego niż 48 m-cy a krótszego niż 60 m-cy okresu gwarancji;<br/>40 punktów - okres gwarancji wynoszący 60 m-cy i więcej<br/>- w przypadku nie wypełnienia stosownego pola na druku formularza oferty Wykonawca otrzyma 0 punktów.<br/>- w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 48 m-cy Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie<br/>art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp.<br/>- w przypadku zaoferowania dłuższego niż 48 m-cy a krótszego niż 60 m-cy okresu gwarancji Wykonawca otrzyma 0 punktów<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (Sp), będącą sumą punktów przyznanych w<br/>poszczególnych kryteriach, obliczona wg poniższego wzoru:<br/>Wzór do obliczeń:<br/>Sp = C + G<br/>gdzie: Sp – Suma punktów przyznana wykonawcy w kryteriach: cena oferty, okres gwarancji,<br/>C – ilość punktów przyznana w kryterium: cena oferty<br/>G- ilość punktów przyznana w kryterium: okres gwarancji<br/>Sposób oceny: z porównania otrzymanych wyników.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska w sumie najwyższą liczbę punktów przyznaną w w /w kryteriach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu;<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu.<br/>2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu<br/>dotyczące:<br/>1) Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże,<br/>że:<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie,<br/>2) warunek uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że:<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie,<br/>3) warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że: posiada<br/>ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem<br/>zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego – to jest wykonywaniem robót budowlanych na kwotę<br/>nie mniejszą niż 500.000,00 złotych.<br/><br/>2) warunek zdolności technicznej lub zawodowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że:<br/>a) w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie i/lub<br/>przebudowie i/lub remoncie budynku o kubaturze min. 1500 m3 w zakresie wykonania elewacji oraz pokrycia dachowego o<br/>wartości robót budowlanych minimum 500 000 zł brutto każda robota, w tym jedna robota budowlana winna dotyczyć<br/>budynku wpisanego do rejestru zabytków.<br/>b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej:<br/>- kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń<br/>lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą<br/>uprawnienia o których mowa w art. 37 c i g ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;<br/>- kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń<br/>elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących<br/>przepisów;<br/>- kierownikiem robót posiadającym posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub<br/>odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>Udostępnienie zasobów:<br/>3. Zgodnie z ar. 118 ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub<br/>kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na<br/>zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby,<br/>niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą<br/>polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SWZ.<br/>6. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 6, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę<br/>z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje<br/>roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>7. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub<br/>zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunkówudziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4, oraz, jeżeli to dotyczy, kryteriów selekcji, a także bada,<br/>czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.<br/>8. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego<br/>sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych<br/>zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br/>9. Zgodnie z art. 122 ustawy jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu<br/>udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą<br/>wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez<br/>zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki<br/>udziału w postępowaniu.<br/>10. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie<br/>polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:<br/>11. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do ich reprezentowania albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.<br/>12. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa<br/>każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>13. Zgodnie z art. 114 ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>14. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>15. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda<br/>przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>16. W przypadku, o którym mowa w art. 114 ust. 2 i 3 ustawy , wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>17. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia:<br/>1) Warunek udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w części V ust. 2 SWZ musi być spełniony przez<br/>wykonawców łącznie;<br/>2) Brak podstaw do wykluczenia z postępowania musi zostać wykazany przez każdego z wykonawców.<br/>18. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz gdy wykonawca polega na zdolnościach innych<br/>podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymóg wykonania dwóch<br/>zamówień winien wykazać samodzielnie co najmniej jeden wykonawca. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenia wykonawcy,<br/>w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego<br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o<br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru<br/>stanowiącego załącznik Nr 5 do SWZ .<br/>2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku<br/>zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu<br/>składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.<br/>1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów<br/>potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo<br/>przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne<br/>wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>4) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia dokumenty wymagane w części VI ust. 6 pkt 1-4 lub<br/>w części VI ust. 8 SWZ winny być złożone przez każdego z wykonawców.<br/>8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast:<br/>1) zaświadczenia, o którym mowa w części VI ust. 6 pkt 2 SWZ (zaświadczenie z urzędu skarbowego),<br/>2) zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne, o którym mowa w części VI ust. 6 pkt 3 SWZ (zaświadczenie z ZUS),<br/>3) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o<br/>których mowa w części VI ust. 6 pkt 4 SWZ<br/>- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające<br/>odpowiednio, że:<br/>a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,<br/>b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z<br/>wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z<br/>podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Ciąg dalszy SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do<br/>oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego zgodnie z art. 125 ust. 1 – załącznik nr<br/>2 do SWZ.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z<br/>wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub<br/>kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów<br/>selekcji.<br/>3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z<br/>oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie<br/>wskazanym przez zamawiającego, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w<br/>jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>4. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących sytuacji<br/>ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności<br/>związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia zgodnie z wymogiem opisanym w<br/>części V ust. 2 pkt 3 .<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków<br/>dowodowych, o których mowa w ust. 1, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób<br/>potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego<br/>sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>5. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących<br/>zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>odpowiednie dokumenty; sporządzonego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ (- jeżeli wykonawca powołuje się<br/>na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót<br/>budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył,<br/>2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami<br/>budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a<br/>także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; sporządzonego<br/>zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 4. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:<br/>1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę – Załącznik nr 1 do SWZ;<br/>W formularzu ofertowym, wykonawca ma obowiązek:<br/>a) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku<br/>podatkowego;<br/>b) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku<br/>podatkowego;<br/>c) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;<br/>d) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.<br/>2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym<br/>przez zamawiającego zgodnie z art. 125 ust. 1 – załącznik nr 2 do SWZ ;1) Zobowiązanie innego podmiotu– załącznik nr 6 (jeżeli dotyczy)<br/>2) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. Oferta powinna być podpisana przez osoby uprawnione do<br/>reprezentowania wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do<br/>reprezentowania, Zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z KRS, Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.<br/>5. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym. Aby uniknąć wątpliwości Zamawiający wskazuje, że nie spełnia wymogów o<br/>jakich mowa w art. 63 ust. 2 PZP oświadczenie w formie podpisanego własnoręcznie skanu, nieopatrzonego podpisem<br/>kwalifikowanym albo podpisem zaufanym lub osobistym.<br/>6. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym<br/>winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.<br/>7. Zaleca się aby każdy dokument zawierający tajemnice przedsiębiorstwa został zamieszczony w odrębnym pliku.<br/>8. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. W<br/>celu dokonania zmian w złożonej ofercie lub wycofania oferty należy postępować zgodnie z instrukcją użytkownika<br/>zamieszczona na Platformie.<br/>9. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem ofert ponosi<br/>wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje w tym zakresie zwrotu kosztów.<br/>10. Na wezwanie zamawiającego w trakcie oceny i badania ofert Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące<br/>dokumenty oraz oświadczenia:<br/>1) Aktualne zaświadczenie z ZUS, o którym mowa w Części VI SWZ;<br/>2) Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, o którym mowa w Części VI SWZ;<br/>3) Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z opisanym warunkiem w Części<br/>V pkt 2.3.<br/>4) Wykaz robót – załącznik nr 3 do SWZ;<br/>5) Wykaz osób – załącznik nr 4 do SWZ;<br/>6) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów – załącznik nr 5 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 11. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do ich reprezentowania albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.<br/>12. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa<br/>każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>13. Zgodnie z art. 114 ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>14. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>15. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda<br/>przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>16. W przypadku, o którym mowa w art. 114 ust. 2 i 3 ustawy , wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego<br/>wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>17. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia:<br/>1) Warunek udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w części V ust. 2 SWZ musi być spełniony przez<br/>wykonawców łącznie;<br/>2) Brak podstaw do wykluczenia z postępowania musi zostać wykazany przez każdego z wykonawców.<br/>18. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz gdy wykonawca polega na zdolnościach innych<br/>podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymóg wykonania dwóch<br/>zamówień winien wykazać samodzielnie co najmniej jeden wykonawca. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na<br/>podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy, o którym mowa w umowie w przypadku wystąpienia niżej wymienionych<br/>okoliczności w trakcie realizacji przedmiotowej umowy:<br/>a) Wystąpienia opadów atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, np. kilkudniowe opady;<br/>b) Wystąpienie niskich temperatur uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych lub bardzo wysokich temperatur<br/>powyżej 30 stopni;<br/>c) siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia<br/>w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności, lub takiego,<br/>którego przewidzenie skutków nie było możliwe w momencie zawarcia umowy w tym w szczególności stanu zagrożenia<br/>epidemiologicznego, bądź epidemii.<br/>d) zmiany będących następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do<br/>organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez<br/>prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma – typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez<br/>organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.;<br/>e) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn<br/>niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia terenu przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji<br/>inwestycji;<br/>f) kolizji z równolegle prowadzonymi inwestycjami przez Zamawiającego;<br/>g) innych przyczyn zewnętrznych niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia<br/>prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową,<br/>h) w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej,<br/>i) konieczność usunięcia błędów w dokumentacji projektowej, wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej.;<br/>j) zmiany uzasadnione wytycznymi Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.<br/>3. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:<br/>a) zmiana osób, za pomocą których Wykonawca i Zamawiający realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki<br/>określone w SWZ np. osób z uprawnieniami budowlanymi;<br/>Ciag dalszy zawarty w SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://pzp.opolelubelskie.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-23 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com