JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240814/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240814/0045904401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawy środków czystości dla „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. w Poddębicach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">&#34;PODDĘBICKIE CENTRUM ZDROWIA&#34; SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 101075971</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Mickiewicza 16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poddębice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">99-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL714 - Sieradzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@nzozpcz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.nzozpcz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawy środków czystości dla „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. w Poddębicach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9216b4e1-9bf1-4bfe-9bfe-7ca5b282aa99</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00459044</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/pcz <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pcz</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem X SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119. z 4 maja 2016 r.), dalej RODO, Zarząd Spółki PCZ informuje:<br/>1.	Administratorem Danych Osobowych pozyskanych od uczestnika postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym danych osobowych osób reprezentujących Oferenta oraz osób wyznaczonych przez niego do kontaktów z Zamawiającym w trakcie postępowania a także w trakcie realizacji umowy, jest Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. z siedzibą w Poddębicach (99-200) ul. Mickiewicza nr 16. (dalej Administrator).<br/>2.	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych, można kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@nzozpcz.pl<br/>3.	Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6. ust. 1. lit. c) RODO w celu prowadzenia postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego („Dostawy środków czystości dla „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. w Poddębicach”, nr postępowania: PCZ/ZP/3330/8/2024).<br/>4.	Dane osobowe będą mogły być udostępnione wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie odrębnych przepisów prawa; w tym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa Pzp), a także podmioty, z którymi Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcom świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych, serwisantom).<br/>5.	Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania liczy się od dnia zakończenia czas trwania umowy.<br/>6.	Obowiązek podania przez uczestnika postępowania danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym przepisami ustawy Pzp. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają wprost z ustawy Pzp.<br/>7.	Uczestnikowi postępowania przysługuje prawo żądania od Administratora: uzyskania w jego siedzibie kopii swoich danych osobowych; dostępu do nich; ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18. ust. 2. RODO; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; przenoszenia danych; cofnięcia w dowolnym momencie zgody na ich przetwarzanie; wniesienia skargi do organu nadzorczego.<br/>8.	Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania i nie będą przekazywane do państw trzecich.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PCZ/ZP/3330/8/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">11</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Uniwersalny środek czyszczący o przyjemnym owocowo-kwiatowym zapachu. Przeznaczony jest do bieżącego mycia wszystkich podłogowych i ponadpodłogowych, wodoodpornych powierzchni (np. płytki ceramiczne, tworzywa sztuczne, przeszklenia, okna, ramy, meble i inne). Szybko schnie, nie pozostawia smug, nie nawarstwia się. pH koncentratu 7-9. Zawierający w swoim składzie alkohol. Koncentrat. Stężenie robocze 0,30% - 1,20%. Kanister 10L	Szt.	11.<br/>2.	Środek do mycia i pielęgnacji podłóg na bazie detergentów rozpuszczalnych w wodzie o przyjemnym długo utrzymującym się zapachu leśno-kwiatowym. Przeznaczony do częstego i systematycznego mycia wodoodpornych podłóg, np. PVC, linoleum, kamień naturalny i sztuczny również pokrytych preparatami polimerowymi do zabezpieczania i nabłyszczania. Może być stosowany do czyszczenia ręcznego i w automatach czyszczących. Nie wymaga spłukiwania wodą. Nie zostawia smug. pH koncentratu 7-9. Koncentrat. Stężenie robocze 0,5% - 2%. Kanister 10L	Szt.	126.<br/>3.	Gotowy do użycia, wysoko skoncentrowany środek do usuwania kamienia i rdzy w formie żelu. Dokładnie przylega do czyszczonej powierzchni, działając poniżej linii wody. Łatwy w aplikacji o przyjemnym leśnym zapachu. Nie zawiera chloru. pH produktu 0-2. Gotowy do użycia. Butelka 0,75L typu WC-kaczka	szt.	900.<br/>4.	Płyn koncentrat do ręcznego mycia naczyń. Skutecznie i efektywnie usuwa zabrudzenia pochodzenia spożywczego, tłuszcz i brud z naczyń, sztućców itp. Idealnie się pieni. Skutecznie rozpuszcza tłuszcz nawet w zimnej wodzie. Niewielka ilość płynu pozwala na umycie<br/>dużej ilości naczyń. Delikatny, przyjemny zapach trawy cytrynowej. Dozowanie 50 ml na 5L wody. Kolor zielony. Gęstość 1020 - 1040 kg/m³, Ph. 5 - 7 . Kanister 5L	szt.	400.<br/>5.	Środek do bieżącego czyszczenia powierzchni oraz urządzeń sanitarnych odpornych na działanie kwasów (np. muszle toaletowe, bidety, pisuary, umywalki z porcelany i ceramiki). Usuwa pozostałości mydlane i wapienne. Pozostawia przyjemny, poziomkowy zapach. pH koncentratu &lt;2. Koncentrat. Stężenie robocze 0,4% - 1%. Kanister 10L	Szt.	114.<br/>6.	Preparat w formie mleczka stosowany do czyszczenia zlewów, kuchenek, umywalek, wanien i innych powierzchni. Przydatne w łazienkach i sanitariatach do czyszczenia zaczernień na fugach i spoinach. Usuwa tłuszcz, lepki brud. Nie pozostawia zacieków. Nadaje lekki połysk czyszczonym powierzchniom. pH produktu 10,5-11,5. Butelka 1 kg.	szt.	480.<br/>7.	Koncentrat do maszynowego mycia naczyń. Skutecznie usuwający wszelkie zanieczyszczenia organiczne Posiadający zdolności wiązania jonów wapnia, doskonałe właściwości usuwania osadów z kawy i herbaty. Odpowiedni do wody o średniej twardości. Nie powinien zawierać aktywnego chloru i fosforanów. PH 13. Gęstość względna: 1.17 g/cm³ (20°C), Działający w stężeniach od 1-3 ml / 1 L wody. Kanister 10L. szt.	90.<br/>8.	Koncentrat płucząco - nabłyszczający do płukania naczyń w zmywarkach, zawierającym kwaśne środki kompleksujące i niskopienne detergenty. Posiadający właściwości stosowania w twardej wodzie, polepszający skuteczność końcowego spłukiwania i zapewniający, że na mytych powierzchniach nie pozostają ślady. Stosowany w stężeniach 0,1 - 0,4 g/l Gęstość względna: 1.03 g/cm³ (20°C), Ph 1,5-2,5 Kanister 5L	szt.	50.<br/>9.	Alkaliczny środek o silnym działaniu. Stosowany do gruntownego mycia podłóg wodoodpornych oraz odpornych na działanie mocnych alkaliów, takich jak.: PVC, kamień sztuczny, gres, granit, żywica epoksydowa itp. Usuwa zabrudzenia olejowe, tłuszczowe i smary a także głęboko osadzony brud. Przeznaczony do mycia ręcznego oraz w automatach szorująco-zbierających. pH koncentratu &gt;13. Koncentrat. Stężenie robocze 0,5% - 2% Kanister 10L	szt.	20.<br/>10.	Bardzo skuteczny alkoholowy środek do usuwania wszelkiego, nawet głęboko osadzonego brudu ze wszystkich wodoodpornych powierzchni podłogowych i ponadpodłogowych np.: posadzki z PVC, linoleum, kamienia naturalnego i sztucznego, marmuru, płytek gresowych, okien, ram okiennych, mebli, metali, tworzyw sztuczny, ceramiki, szkła. Środek jest bardzo wydajny. Nie zostawia smug i nie nawarstwia się. Pozostawia przyjemny pomarańczowy zapach. Stężenie robocze 0,25% - 2% Kanister 5L.	szt.	200.<br/>11.	Preparat przeznaczony do szybkiego i skutecznego usuwania tłustych zabrudzeń olejowo-smarowych, śladów po gumie z opon wózków widłowych oraz osadów kuchennych, z wodoodpornych powierzchni, takich jak: posadzki betonowe, PVC, kamień naturalny i sztuczny, ściany, części maszyn i silników, będący mieszaniną alkaliów i związków powierzchniowo czynnych o bardzo silnym działaniu. Może służyć do prania odzieży roboczej. pH koncentratu 11-13. Koncentrat. Stężenia robocze 0,1% - 100% Butelka 1L z dozownikiem.	szt.	600.<br/>12.	Kwaśny środek, na bazie kwasu fosforowego, który w zależności od zastosowanego stężenia doskonale nadaje się do gruntownego czyszczenia oraz do mycia mikroporowatych wodoodpornych powierzchni. W szczególności zalecany jest do czyszczenia gresu i płytek antypoślizgowych. Do mycia maszynowego i ręcznego. pH koncentratu &lt;2 . Koncentrat. Stężenia robocze 1% - 10% Kanister 10L	szt.	40.<br/>13.	Produkt bakteriobójczy i grzybobójczy. Nadający się do mycia i dezynfekcji wszystkich urządzeń sanitarnych (np. umywalek, kabin prysznicowych, powierzchni ceramicznych, plastikowych, emaliowanych, WC) oraz do udrażniania syfonów i kratek ściekowych. Dzięki żelowej postaci dokładnie przylega do czyszczonej powierzchni. Szczególnie polecany do stosowania w systemach HACCP do utrzymania czystości zaplecza. Zawiera chlor. Pozwolenie na obrót produktem biobójczym. pH produktu 12-14. Gotowy do użycia. Butelka 0,75L typu WC-kaczka	szt.	312.<br/>14.	Silny alkaliczny i pianotwórczy preparat do okresowego czyszczenia uporczywych zabrudzeń spowodowanych nagromadzeniem się tłuszczu i zwęglonych resztek żywności z powierzchni pieców, smażalników, z zastosowaniem również metody namaczania. Znakomicie usuwa grube warstwy przypalenizny i tłuszczu. Podwyższona temperatura przyśpiesza proces czyszczenia. Ph około 13 Gotowy do użycia. Kanister 5L	szt	12.<br/>15.	Środek do udrażniania rur kanalizacyjnych i syfonów. Bezpieczny w użyciu nieniszczący plastiku i PCV, rozpuszczający każdy rodzaj zanieczyszczeń przede wszystkim tłuste osady itp. Opakowanie 1l	szt.	210.<br/>16.	Kwaśny, skoncentrowany środek do usuwania osadów wapiennych. Do stosowania w automatycznych i ręcznych układach wodnych, w automatycznych ekspresach, w maszynach vendingowych oraz czajnikach. pH koncentratu &lt;2. Nie zawiera fosforanów. Koncentrat. Stężenie robocze 1% - 10% Butelka 1L	szt.	220.<br/>17.	Kwaśny środek na bazie kwasu fosforowego do usuwania kamienia wodnego w maszynach do mycia naczyń i szkła, bezpieczny dla powierzchni kwasoodpornych. PH &lt; 1. Stężenia robocze 5-20 % Kanister 5L	szt.	50.<br/>18.	Butelki ze spryskiwaczem 0,6 L	szt	20.<br/>1. W ramach Pakietu nr 1 Wykonawca powinien ująć w cenie oferty koszty dostawy i montażu 29 dozowników oraz 1 systemu dozowania z wężem oraz pistoletem do zaplecza gastronomicznego (możliwość podłączenia 2 produktów). Termin montażu wszystkich dozowników – do 2 tygodni od daty zawarcia umowy.<br/>2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dla preparatów określonych w Pakiecie nr 1 w pozycjach 1-4 oraz 9-12 - 30 szt. zalaminowanych planów higieny dotyczących postępowania z danym preparatem chemicznym, nie później niż przed ostatnim zamontowanym dozownikiem.<br/>3.Wykonawca po podpisaniu umowy, przeprowadzi szkolenie nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego dla personelu sprzątającego z zakresu bezpiecznego i skutecznego używania zaoferowanych środków i systemów dozujących na jedno żądanie Zamawiającego. Wykonawca przeprowadzi ewentualne drugie i trzecie szkolenie w trakcie realizacji umowy. <br/>4. Wykonawca przekaże Zamawiającemu 70 oryginalnych, nie zmywalnych naklejek - etykiet na butelki z nazwą produktu i sposobem użytkowania oraz procentowym stężeniem preparatu.<br/>5. Wykonawca zapewni do wszystkich zamontowanych systemów dozujących opiekę serwisową na każde wezwanie Zamawiającego. Wykonawca zapewni dojazd serwisu do 5 dni roboczych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39830000-9 - Środki czyszczące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39831240-0 - Preparaty czyszczące</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Mydło. Opakowanie 5l	opak.	440 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33711900-6 - Mydło</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Worek szpitalny na odpady medyczne koloru czerwonego, poj. 35 litrów, wykonany z folii poliuretanowej nieprzeźroczysty, LD , grubość 20 mikr. , rolka 50 szt. worków.	rolka	1100.<br/>2.	Worek szpitalny na odpady medyczne koloru czerwonego, poj. 60 l, wykonany z folii poliuretanowej LD, grubość 26 mikr. , rolka 50 worków.	rolka	200.<br/>3.	Worek szpitalny na odpady medyczne, koloru czerwonego, 120 litrowy,wykonany z folii poliuretanowej LD, grubość 28 mikr., rolka 25 worków.	rolka	1100.<br/>4.	Worki na odpady komunalne koloru czarnego,poj.35 l, wykonany z folii poliuretanowej LD, grubość 18 mikr. , rolka 50 worków.	rolka	2000.<br/>5.	Worek na odpady komunalne koloru czarnego,poj.60l, wykonany z folii poliuretanowej LD, grubość 20 mikr. , rolka 50 worków.	rolka	1600.<br/>6.	Worek na odpady komunalne, koloru czarnego, 120 litrowy, wykonany z folii poliuretanowej LD, grubość 25 mikr., rolka po 25 worków.	rolka	1700.<br/>7.	Worek na odpady specjalne, koloru żółtego, poj. 60 l, wykonany z folii poliuretanowej LDPE, grubość 20 mikr. , rolka po 50 worków.	rolka	10.<br/>8.	Worek na odpady specjalne ,koloru żółtego,poj.120l, z folii poliuretanowej LD , o wym. 70x110 , grubość 25 mikr., rolka po 25 worków.	rolka	40.<br/>9.	Worek koloru białego pojemność 35l, wykonany z folii poliuretanowej nieprzeźroczysty, LD, grubość 18 mikr., rolka 50 worków.	rolka	700.<br/>10.	Worek koloru białego pojemność 60l, wykonany z folii poliuretanowej LD, grubość 20 mikr., rolka 50 worków.	rolka	600.<br/>11.	Worek koloru białego pojemność 120l, wykonany z folii poliuretanowej LD, grubość 25 mikr., rolka 25 worków.	rolka	1100.<br/>12.	Worek koloru niebieskiego pojemność 120L, wykonany z folii poliuretanowej LD, grubość 25mikr., rolka 25 worków.	rolka	10.<br/>13.	Worek koloru czarnego pojemność 160L, wykonany z folii poliuretanowej LD, grubość 30mikr., rolka 10 worków.	rolka	4. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Ręczniki papierowe w roli, z adapterem, jednowarstwowe białe niepylące, bez perforacji, wymiar 19,8cm x 350m (+/-10%) minimum 1400 odcinków. Średnica rolki nie większa niż 20cm. Wykonane z materiałów zapewniającego wysoką chłonność posiadające w składzie włókna pierwotne min 37%, włókna z recyklingu 63%, gramaturze minimum 25g/m2 w jednej warstwie, jaskrawość – białość 80%, możliwość szybkiego i efektywnego osuszania rąk, nie rwie się przy kontakcie z mokrą ręką, wodotrwałość . Struktura tekstylna. Posiadające certyfikat ekologiczny Ecolabel. Certyfikat dopuszczenia do kontaktu z żywnością.	rolka	300.<br/>2.	Dozownik wykonany z ABS, posiadający mechanizm zamykający na kluczyk lub za pomocą przycisku, posiadający okienko do kontroli ilości rolki w dozowniku i konstrukcję bez stref, w którym gromadzi się kurz, posiadający system odcinający automatycznie odcinki o długości nie mniejszej niż 25 cm oraz możliwość włożenia dwóch rolek. Kompatybilne z ręcznikami opisanym w poz. 1	szt.	35.<br/>3.	Dozownik do ręczników ZZ w listkach, plastikowy , wykonany z trwałego materiału, posiadający okienko na kontrolowanie ilości ręczników oraz zamykany na kluczyk.	szt.	15.<br/>4.	Ręcznik ZZ, dwuwarstwowy , biały, miękki , szybko wchłaniający. Wymiar listka 25x23, gramatura min. 2x18 g/m2. Karton 3200 listków.	karton	2400. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Papier toaletowy dwuwarstwowy perforowany celuloza w rolce, o długości min. 25 m, gramatura min. 31 g/mkw. , białość min. 75 % , ilość listków min. 210. Konfekcjonowany w opak. po 24 rolki. rolek	60000 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Folia stretch dł. 200 - 230 m, szerokość 45-50 cm	rolka	4.<br/>2.	Folia aluminiowa do pakowania żywności (dł. 200 m, szerokość 45 cm)	rolka	20.<br/>3.	Torebki foliowe do żywności z atestem (pakowane 1000 szt. ) poj. 8 – 10 l	op.	20.<br/>4.	Torby foliowe HDPE typu reklamówka do żywności z atestem pakowane 1000 szt. poj. 10L – 12 L	op.	20.<br/>5.	Rękawice foliowe do żywności pak 100 szt	op.	200. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Mop płaski bawełniany o szerokości roboczej 40 cm. Mocowany do stelaża za pomoca tzw. uszu , w kształcie prostokąta. Uszy z poliestru wzmocnione PVC. Dodatkowe mocowanie kieszeń. Skład 80% bawełna, 20 % poliester , Waga 205g. (+/- 5g), temperatura prania do 95C , gwarancja prań. ok. 300.	szt	200.<br/>2.	Stelaż do mopa płaskiego dwufunkcyjny, z mocowaniem &#34; na uszy&#34; oraz kieszenie . Szerokość robocza 40 cm , wykonany z wytrzymałego tworzywa, posiadający przycisk nożny oraz regulację zatrzasku , pozwalajacą na mocowanie taśm mopów o różnych grubościach.	szt.	10.<br/>3.	Wyciskarka szczękowa do mopa płaskiego , do wózka sprzątającego dwukomorowego określonego w poz. 15. szt	4.<br/>4.	Kij aluminiowy do stelaża mopa płaskiego z poz. 2 , długość 140 cm cm, średnica 23,5 mm, otwór zabezpieczający około 1,5 cm od podstawy	szt.	20.<br/>5.	Wysokiej jakości ścierka wykonana z mikrofibry idealnie usuwająca zabrudzenia z powierzchni gładkich, nie pozostawiająca smug i kłaczków, dobrze wchłaniająca wodę, brud i kurz. Wymiary min. 30 cm x 30 cm, waga ściereczki 23 g. , gramatura 250 gm2. Kolor czerwony,zielony,żółty ,niebieski.	szt.	4800.<br/>6.	Gąbka do mycia naczyń /zmywak/ z warstwą ścierną o wymiarach nie mniejszych niż 9,5 cm x 6,6 cm. Opakowanie 5 szt.	szt.	200.<br/>7.	Druciak metalowy spiralny duży o gramaturze min. 30 g. , wykonany ze stali nierdzewnej, każda sztuka opakowana w folię z nadrukiem.	szt.	180.<br/>8.	Kij do szczotki, gwintowany z gwintem plastikowym, o długości nie mniejszej niż 130 cm z gwintem, mocny, trwały. Kompatybilny ze szczotką określoną z poz. 9	szt.	20.<br/>9.	Szczotka do zamiatania szerokość nie mniejsza niż 35cm . Włosie szczotki mieszane, nabite pod dobrym kątem co zwiększa powierzchnię przylegania do zamiatanej powierzchni. Oprawa szczotki wykonana z drewna, mocna trwała.	szt.	20.<br/>10.	Szczotka ryżowa do szorowania, na kij z gwintem plastikowym, twarda, gęsto zbita wykonana z wysokiej jakości włókna. Szerokość 27 cm.	szt.	20.<br/>11.	Szczotka ryżowa do szorowania ręcznego , twarda, gęsto zbita wykonana z wysokiej jakości włókna.	szt.	20.<br/>12.	Szczotka do WC z podstawką – komplet	kompletów	50.<br/>13.	Kosz na odpady komunalne, medyczne wykonany z wytrzymałego tworzywa, z pedałem .Uchylna klapa z mechanizmem otwierania Pojemność 15-20l	szt.	40.<br/>14.	Kosz na odpady komunalne, medyczne poj 50 l wykonany z wytrzymałego tworzywa, z pedałem. Uchylna pokrywa z mechanizmem otwierania.	szt	20.<br/>15.	Zestaw dwuwiaderkowy, z wyciskarką, na podstawie z wysokiej jakości, wytrzymałego tworzywa, wyposażonej w kółka 75 mm. Wyciskarka przystosowana do mopa płaskiego z dodatkową wkładką. Pojemność wiaderka nie mniejsza niż 25l. Dodatkowa ruchoma, aluminiowa rączka, do pchania wózka.	szt.	2.<br/>16.	Stelaż na odpady medyczne kompatybilny z workami 120 litrów, wykonany z wytrzymałego tworzywa z mechanizmem otwierania na pedał.	szt.	40.<br/>17.	Szczotka do zamiatania silikonowa	szt.	30. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci</p> <p class="mb-0">39514200-0 - Ścierki</p> <p class="mb-0">39300000-5 - Różny sprzęt</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Sól do uzdatniania wody w tabletkach (opakowanie 25 kg)	op.	72 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	PAD do maszyny sprzątającej , średnica pada 20 cali, grubość min. 25 mm, czerwony.	szt	40.<br/>2.	PAD do maszyny sprzątającej , średnica pada 20 cali, grubość min. 25 mm, zielony.	szt.	40.<br/>3.	PAD do maszyny sprzątającej , średnica pada 20 cali, grubość min. 25 mm, biały.	szt.	15. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 10</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Serwetki gastronomiczne (500 szt.)	op.	600.<br/>2.	Opakowanie jednorazowe 2 -dzielne do gorących posiłków , posiadające atest PZH.	szt.	3000.<br/>3.	Kubki styropianowe do gorących posiłków, pojemność 460 ml, posiadające atest PZH.	szt.	3000.<br/>4.	Zakrywki do kubków styropianowych kompatybilne z kubkami z poz. 3, posiadające atest PZH.	szt	3000.<br/>5.	Kubek jednorazowy 200 mml, , w opakowaniu po 100 szt. przeznaczony do płynów chłodnych, posiadający atest Państwowego Zakładu Higieny.	op.	200. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39222200-6 - Tacki na żywność</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39221130-7 - Pojemniki na żywność</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 11</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Termometr do lodówki -40 st.+40st	szt.	20.<br/>2.	Termometr z higrometrem	szt.	20.<br/>3.	Pojemnik żywieniowy z atestem, z przykryciem 15-20 l, plastikowy	szt.	20. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">38412000-6 - Termometry</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39221130-7 - Pojemniki na żywność</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2020 r. poz. 1076 z późn zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezleżenie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2.	oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania o których mowa w:<br/>2.1. art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>2.2. art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>2.3. art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>2.4. art. 108 ust. 1 pkt. 6 ustawy. <br/>Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ;<br/>3.	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centrali Ewidencyjnej i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/><br/>I.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej zamiast informacji z:<br/>4.1.	Odpis albo informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt 3.3 SWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione, w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.1	Informacje (np. opisy, katalogi, prospekty, ulotki informacyjne, fotografie, instrukcje użytkowania) dotyczące oferowanego produktu potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry określone w Formularzu asortymentowo - cenowym – Załącznik nr 2 do SWZ – dotyczy parametrów określonych w Pakiecie nr 1, 3, 4, 5, 7. Jeżeli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż polski, Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski. Na poszczególnych dokumentach należy wskazać, których pozycji dotyczą. Jeżeli w/w informacje nie będą potwierdzały wszystkich wymaganych parametrów, Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta, z którego ma jednoznacznie wynikać, które konkretne parametry wyrób potwierdza.<br/>1.2	Pozwolenie na obrót produktem biobójczym – dotyczy Pakietu nr 1 poz. 13. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> 1.1	Informacje (np. opisy, katalogi, prospekty, ulotki informacyjne, fotografie, instrukcje użytkowania) dotyczące oferowanego produktu potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry określone w Formularzu asortymentowo - cenowym – Załącznik nr 2 do SWZ – dotyczy parametrów określonych w Pakiecie nr 1, 3, 4, 5, 7. Jeżeli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż polski, Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski. Na poszczególnych dokumentach należy wskazać, których pozycji dotyczą. Jeżeli w/w informacje nie będą potwierdzały wszystkich wymaganych parametrów, Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta, z którego ma jednoznacznie wynikać, które konkretne parametry wyrób potwierdza.<br/>1.2	Pozwolenie na obrót produktem biobójczym – dotyczy Pakietu nr 1 poz. 13. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	formularz oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2.	Formularz asortymentowo – cenowy, który stanowi Załącznik nr 2 do SWZ;<br/>3.	Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu przygotowane zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 3 do SWZ;<br/>4.	przedmiotowe środki dowodowe określone w rozdziale VII ust. 1 SWZ;<br/>5.	Oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy;<br/>6.	Oświadczenie Wykonawcy z art. 117 ust. 4, o którym mowa w rozdziale IX ust. 8 SWZ w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – Załącznik nr 7 do SWZ;<br/>7.	pełnomocnictwo w postaci elektronicznej lub elektroniczna kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie za zgodność z oryginałem, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osobą upoważnioną na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy (jeżeli jest wymagane);<br/>8.	w przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/ spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 1 pkt. 1.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to wstępnie potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>3.	W przypadku Wykonawców występujących wspólnie spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z ust. 2 rozdziału V niniejszej SWZ.<br/>4.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu w powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. <br/>5.	Podmiotowe środki dowodowe o których mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt. 3.1 – 3.3 SWZ składa na wezwanie Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>6.	Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o której mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 2 (tj. w rozdziale V ust. 2 pkt.2 SWZ), jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane. <br/>7.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane – nie dotyczy przedmiotowego postępowania. <br/>8.	W przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ.<br/>9.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym<br/>w art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>które zostaną wprowadzone do treści tej umowy (zwany również Wzorem Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-08-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/pcz</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-08-23 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-09-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 3.	Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:<br/>1.	wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>2.	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;<br/>3.	wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.<br/>cd. w rozdziale VI SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com