JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240909/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240909/0048979501-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zapewnienie prelegentów podczas wydarzeń realizowanych przez ROPS (5 części). </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 180193953</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Hetmańska 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rzeszów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">35-045</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@rops.rzeszow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.rops.rzeszow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zapewnienie prelegentów podczas wydarzeń realizowanych przez ROPS (5 części). </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a7a8c9fd-af0c-4cde-a1b3-467dd0afcb8f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00489795</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-09-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00053597/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.17 Usługa polegająca na zapewnieniu prelegentów w ramach projektu SR</p> <p class="mb-0">1.3.18 Usługa polegająca na zapewnieniu prelegentów/osób prowadzących warsztaty i spotkania informacyjno-edukacyjne upowszechniające ideę rodzicielstwa zastępczego w ramach projektu PZ</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> - Część I-III – Projekt niekonkurencyjny pn. „Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej”; - Część IV-V – Projekt pn. „Społeczna równowaga”; </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/973763 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). <br/>Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują:<br/>1) WYŁĄCZNIE poprzez Platformę Zakupową – poprzez stronę internetową prowadzonego postępowania i komunikaty prywatne, dostępną pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/973763 <br/> 2) w sytuacjach AWARYJNYCH drogą elektroniczną na adres: p.rachwal@rops.rzeszow.pl (nie dotyczy składania ofert i oświadczeń z art. 125 ust. 1 Pzp w nawiązaniu do art. 273 ust. 2);</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Państwa danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”) jest Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej, ul. Hetmańska 9, 35-045 Rzeszów, NIP: 813-34-85-443<br/>2. W sprawach związanych z Państwa danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, wysyłając e-mail na adres: iod@rops.rzeszow.pl <br/>3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą Zapewnienie prelegentów podczas wydarzeń realizowanych przez ROPS (5 części) – znak sprawy: OZP.261.54.2024.PR oraz jego rozstrzygnięciem, jak również zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, a także udokumentowaniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacją.<br/>4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą:<br/>•	osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”, <br/>•	podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi prawne, informatyczne, hostingowe, księgowo-finansowe, kurierskie i pocztowe oraz inne, z którymi Administrator zawrze umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także właściciel platformy zakupowej, na której Administrator prowadzi postępowania o udzielenia zamówienia publicznego i jego podwykonawcy. <br/>5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Państwa dane osobowe mogą być jednak przechowywane dłużej ze względu na realizację innych zadań wynikających z działań Administratora. W przypadku prowadzenia postępowań na roboty budowlane lub usługi – okres przechowywania dokumentacji postępowania wynosi 5 lat od dnia zakończenia postępowania o zawarcie umowy koncesji, a w przypadku gdy czas trwania umowy koncesji przekracza 5 lat – przez okres jego trwania. <br/>6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. <br/>7. Mając na uwadze powyższe przysługuje Państwu prawo do: <br/>•	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do Państwa danych osobowych dotyczących;<br/>•	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Państwa danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>•	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>•	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8. Nie przysługuje Państwu:<br/>•	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>•	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>•	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.<br/>9. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. <br/>10. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OZP.261.54.2024.PR</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 121806,66 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I pn. Zapewnienie prelegentów na konferencjach dotyczących rodzinnej pieczy zastępczej.<br/>Przedmiotem zamówienia dla cz. I jest usługa polegająca na zapewnieniu udziału prelegentów na konferencjach dotyczących rodzinnej pieczy zastępczej w związku z realizacją projektu niekonkurencyjnego pn. „Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 7.19 Integracja społeczna.<br/><br/>Wykonawca jest zobowiązany zapewnić do realizacji zamówienia 4 prelegentów na każdą konferencję dotyczącą rodzinnej pieczy zastępczej (dwie konferencje w trakcie trwania umowy po 6 godzin każda), którzy będą autorytetami i czołowymi przedstawicielami w swojej dziedzinie reprezentującymi różne środowiska.<br/>Minimalny zakres programowy, kwestie organizacyjne, techniczne, czas trwania, informacje dotyczące materiałów, jak i wymagań, co do osób skierowanych do realizacji zamówienia, zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 1.1 do SWZ, z którym każdy Wykonawca ma obowiązek się zapoznać. <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:<br/>Załącznik nr 1.1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla cz. I<br/>Załącznik nr 2.1 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy dla cz. I-III </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 8800,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80590000-6 - Usługi seminaryjne</p> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	K1: Cena – 60 %<br/>2)	K2: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – 40%<br/><br/>Ad 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60%<br/>Punkty zostaną przyznane wg wzoru: <br/><br/>Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 60% x 100 = …… pkt<br/><br/>Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 60 punktów<br/><br/>Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. <br/><br/>Ad. 2) Kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia - znaczenie w ocenie 40%<br/>Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>Przedmiotowe kryterium oceniane będzie na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w formularzu ofertowym oraz zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ – Oświadczeniem Wykonawcy, stanowiącym przedmiotowy środek dowodowy. <br/>Zamawiający w warunkach udziału w postepowaniu, określił minimalną liczbę godzin doświadczenia zawodowego osób skierowanych do realizacji zamówienia na poziomie minimalnie 100 godzin dydaktycznych usług szkoleniowych/doradczych/eksperckich/konsultacyjnych w obszarze wskazanym dla każdej części zamówienia. Wykonawca może zadeklarować, iż dana liczba osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada większe doświadczenie w ramach danej części, za co oferta otrzyma dodatkowe punkty. <br/><br/>Ocenie będzie podlegać liczba godzin dydaktycznych przeprowadzona w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Ilość punktów zostanie przyznana następująco:<br/>a)	0 punktów otrzyma oferta Wykonawca, który zadeklaruje minimalną liczbę godzin dydaktycznych w realizacji usług szkoleniowych/ doradczych/ eksperckich/ konsultacyjnych w obszarze pieczy zastępczej (min. 100 h);<br/>b)	10 punktów otrzyma oferta Wykonawca, który zadeklaruje, iż każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada doświadczenie z zakresu tematyki będącej przedmiotem zamówienia w przedziale od 101 do 150 godzin dydaktycznych w realizacji usług szkoleniowych/ doradczych/ eksperckich/ konsultacyjnych w obszarze pieczy zastępczej; <br/>c)	20 punktów otrzyma oferta Wykonawca, który zadeklaruje, iż każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada doświadczenie z zakresu tematyki będącej przedmiotem zamówienia w przedziale od 151 do 200 godzin dydaktycznych w realizacji usług szkoleniowych/ doradczych/ eksperckich/ konsultacyjnych w obszarze pieczy zastępczej; <br/>d)	30 punktów otrzyma oferta Wykonawca, który zadeklaruje, iż każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada doświadczenie z zakresu tematyki będącej przedmiotem zamówienia w przedziale od 201 do 250 godzin dydaktycznych w realizacji usług szkoleniowych/ doradczych/ eksperckich/ konsultacyjnych w obszarze pieczy zastępczej; <br/>e)	40 punktów otrzyma oferta Wykonawca, który zadeklaruje, iż każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada doświadczenie z zakresu tematyki będącej przedmiotem zamówienia w przedziale więcej niż 251 godzin dydaktycznych w realizacji usług szkoleniowych/ doradczych/ eksperckich/ konsultacyjnych w obszarze pieczy zastępczej;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część II pn. Zapewnienie prowadzącego lokalne spotkania informacyjno-edukacyjne upowszechniające ideę rodzicielstwa zastępczego.<br/>Przedmiotem zamówienia dla cz. II jest usługa polegająca na zapewnieniu prowadzącego lokalne spotkania informacyjno-edukacyjne upowszechniające ideę rodzicielstwa zastępczego w związku z realizacją projektu niekonkurencyjnego pn. „Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 7.19 Integracja społeczna.<br/><br/>Wykonawca jest zobowiązany zapewnić do realizacji zamówienia prowadzącego lokalne spotkania informacyjno-edukacyjne upowszechniające ideę rodzicielstwa zastępczego na terenie województwa podkarpackiego. Ze względu na ich charakter spotkania będą się odbywały w małych grupach liczących średnio 8 osób w każdej (w sumie planuje się zorganizowanie 40 godzin spotkań przy łącznym udziale 80 osób).<br/>Minimalny zakres programowy, kwestie organizacyjne, techniczne, czas trwania, informacje dotyczące materiałów, jak i wymagań, co do osób skierowanych do realizacji zamówienia, zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 1.2 do SWZ, z którym każdy Wykonawca ma obowiązek się zapoznać. <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:<br/>Załącznik nr 1.2 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla cz. II<br/>Załącznik nr 2.1 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy dla cz. I-III </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 5066,66 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80590000-6 - Usługi seminaryjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	K1: Cena – 60 %<br/>2)	K2: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – 40%<br/><br/>Ad 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60%<br/>Punkty zostaną przyznane wg wzoru: <br/><br/>Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 60% x 100 = …… pkt<br/><br/>Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 60 punktów<br/><br/>Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. <br/><br/>Ad. 2) Kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia - znaczenie w ocenie 40%<br/>Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>Przedmiotowe kryterium oceniane będzie na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w formularzu ofertowym oraz zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ – Oświadczeniem Wykonawcy, stanowiącym przedmiotowy środek dowodowy. <br/>Zamawiający w warunkach udziału w postepowaniu, określił minimalną liczbę godzin doświadczenia zawodowego osób skierowanych do realizacji zamówienia na poziomie minimalnie 100 godzin dydaktycznych usług szkoleniowych/doradczych/eksperckich/konsultacyjnych w obszarze wskazanym dla każdej części zamówienia. Wykonawca może zadeklarować, iż dana liczba osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada większe doświadczenie w ramach danej części, za co oferta otrzyma dodatkowe punkty. <br/><br/>Ocenie będzie podlegać liczba godzin dydaktycznych przeprowadzona w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Ilość punktów zostanie przyznana następująco:<br/>a)	0 punktów otrzyma oferta Wykonawca, który zadeklaruje minimalną liczbę godzin dydaktycznych w realizacji usług szkoleniowych/ doradczych/ eksperckich/ konsultacyjnych w obszarze pieczy zastępczej (min. 100 h);<br/>b)	10 punktów otrzyma oferta Wykonawca, który zadeklaruje, iż każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada doświadczenie z zakresu tematyki będącej przedmiotem zamówienia w przedziale od 101 do 150 godzin dydaktycznych w realizacji usług szkoleniowych/ doradczych/ eksperckich/ konsultacyjnych w obszarze pieczy zastępczej; <br/>c)	20 punktów otrzyma oferta Wykonawca, który zadeklaruje, iż każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada doświadczenie z zakresu tematyki będącej przedmiotem zamówienia w przedziale od 151 do 200 godzin dydaktycznych w realizacji usług szkoleniowych/ doradczych/ eksperckich/ konsultacyjnych w obszarze pieczy zastępczej; <br/>d)	30 punktów otrzyma oferta Wykonawca, który zadeklaruje, iż każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada doświadczenie z zakresu tematyki będącej przedmiotem zamówienia w przedziale od 201 do 250 godzin dydaktycznych w realizacji usług szkoleniowych/ doradczych/ eksperckich/ konsultacyjnych w obszarze pieczy zastępczej; <br/>e)	40 punktów otrzyma oferta Wykonawca, który zadeklaruje, iż każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada doświadczenie z zakresu tematyki będącej przedmiotem zamówienia w przedziale więcej niż 251 godzin dydaktycznych w realizacji usług szkoleniowych/ doradczych/ eksperckich/ konsultacyjnych w obszarze pieczy zastępczej;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część III pn. Zapewnienie prowadzących prelekcję na konferencji oraz prowadzącego warsztaty dla rodziców.<br/>Przedmiotem zamówienia dla cz. III jest usługa polegająca na zapewnieniu prowadzących prelekcję na konferencji oraz prowadzącego warsztaty w związku z realizacją projektu niekonkurencyjnego pn. „Zwiększenie dostępu do usług wspierających funkcjonowanie dzieci, młodzieży, rodzin biologicznych i pieczy zastępczej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Priorytet FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie 7.19 Integracja społeczna.<br/><br/>Wykonawca jest zobowiązany zapewnić do realizacji zamówienia 3 osoby prowadzące prelekcję na każdej konferencji oraz 1 osobę prowadzącą dwudniowe warsztaty dla rodziców. Podczas trwania konferencji oraz w dniu następnym prowadzone będą warsztaty dla rodziców. Podczas jednego wydarzenia (jednej edycji) zrealizowanych zostanie 8 godzin konferencji i 16 godzin warsztatów o różnorodnej tematyce dotyczącej pieczy zastępczej. Przewiduje się realizację 2 godzinnych warsztatów w 4 blokach tematycznych każdy tj. w ciągu jednego dnia zorganizowanych zostanie 8 godzin warsztatów obejmujących 4 różne tematy (w sumie podczas jednego wydarzenia zrealizowanych zostanie 16 godzin warsztatów dotyczących 4 różnych tematów).<br/>Minimalny zakres programowy, kwestie organizacyjne, techniczne, czas trwania, informacje dotyczące materiałów, jak i wymagań, co do osób skierowanych do realizacji zamówienia, zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 1.3 do SWZ, z którym każdy Wykonawca ma obowiązek się zapoznać. <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:<br/>Załącznik nr 1.3 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla cz. III<br/>Załącznik nr 2.1 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy dla cz. I-III </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 7940,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80590000-6 - Usługi seminaryjne</p> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">90 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	K1: Cena – 60 %<br/>2)	K2: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – 40%<br/><br/>Ad 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60%<br/>Punkty zostaną przyznane wg wzoru: <br/><br/>Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 60% x 100 = …… pkt<br/><br/>Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 60 punktów<br/><br/>Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. <br/><br/>Ad. 2) Kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia - znaczenie w ocenie 40%<br/>Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>Przedmiotowe kryterium oceniane będzie na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w formularzu ofertowym oraz zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ – Oświadczeniem Wykonawcy, stanowiącym przedmiotowy środek dowodowy. <br/>Zamawiający w warunkach udziału w postepowaniu, określił minimalną liczbę godzin doświadczenia zawodowego osób skierowanych do realizacji zamówienia na poziomie minimalnie 100 godzin dydaktycznych usług szkoleniowych/doradczych/eksperckich/konsultacyjnych w obszarze wskazanym dla każdej części zamówienia. Wykonawca może zadeklarować, iż dana liczba osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada większe doświadczenie w ramach danej części, za co oferta otrzyma dodatkowe punkty. <br/><br/>Ocenie będzie podlegać liczba godzin dydaktycznych przeprowadzona w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Ilość punktów zostanie przyznana następująco:<br/>a)	0 punktów otrzyma oferta Wykonawca, który zadeklaruje minimalną liczbę godzin dydaktycznych w realizacji usług szkoleniowych/ doradczych/ eksperckich/ konsultacyjnych w obszarze pieczy zastępczej (min. 100 h);<br/>b)	10 punktów otrzyma oferta Wykonawca, który zadeklaruje, iż każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada doświadczenie z zakresu tematyki będącej przedmiotem zamówienia w przedziale od 101 do 150 godzin dydaktycznych w realizacji usług szkoleniowych/ doradczych/ eksperckich/ konsultacyjnych w obszarze pieczy zastępczej; <br/>c)	20 punktów otrzyma oferta Wykonawca, który zadeklaruje, iż każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada doświadczenie z zakresu tematyki będącej przedmiotem zamówienia w przedziale od 151 do 200 godzin dydaktycznych w realizacji usług szkoleniowych/ doradczych/ eksperckich/ konsultacyjnych w obszarze pieczy zastępczej; <br/>d)	30 punktów otrzyma oferta Wykonawca, który zadeklaruje, iż każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada doświadczenie z zakresu tematyki będącej przedmiotem zamówienia w przedziale od 201 do 250 godzin dydaktycznych w realizacji usług szkoleniowych/ doradczych/ eksperckich/ konsultacyjnych w obszarze pieczy zastępczej; <br/>e)	40 punktów otrzyma oferta Wykonawca, który zadeklaruje, iż każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada doświadczenie z zakresu tematyki będącej przedmiotem zamówienia w przedziale więcej niż 251 godzin dydaktycznych w realizacji usług szkoleniowych/ doradczych/ eksperckich/ konsultacyjnych w obszarze pieczy zastępczej;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część IV pn. Usługa polegająca na zapewnieniu prelegentów na Forum Polityki Społecznej.<br/>Przedmiotem zamówienia dla cz. IV jest usługa polegająca na zapewnieniu prelegentów na Forum Polityki Społecznej w związku z realizacją projektu pn. „Społeczna równowaga” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Działanie 04.13 Wysokiej jakości system włączenia społecznego.<br/><br/>Wydarzenie pn. Forum Polityki Społecznej realizowane w ramach projektu ma na celu promocję nowych, skuteczniejszych i efektywniejszych rozwiązań w zakresie polityki społecznej, adekwatnych do aktualnych problemów społecznych i odpowiadających na potrzeby wynikające z sytuacji demograficznej, ekonomicznej i społecznej. Wydarzenie jest skierowane do: <br/>a)	pracowników socjalnych, w tym zatrudnionych w placówkach ochrony zdrowia;<br/>b)	pracowników instytucji pomocy społecznej oraz podmiotów działających na rzecz włączenia społecznego, w tym zajmujących się organizacją usług społecznych; pracowników JST,<br/>c)	kadry podmiotów działających w obszarze wspierania rodziny, systemu pieczy zastępczej oraz adopcji i ich otoczenia;<br/>d)	organizacji pozarządowych;<br/>e)	podmiotów sektora publicznego.<br/>W wydarzeniu przewiduje się udział ok.150 osób.<br/>Usługa polega na zapewnieniu 4 prelegentów podczas 1 wydarzenia jednodniowego (6 h zegarowych = 8 h dydaktycznych).<br/><br/>Minimalny zakres programowy, kwestie organizacyjne, techniczne, czas trwania, informacje dotyczące materiałów, jak i wymagań, co do osób skierowanych do realizacji zamówienia, zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 1.4 do SWZ, z którym każdy Wykonawca ma obowiązek się zapoznać. <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:<br/>Załącznik nr 1.4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla cz. IV<br/>Załącznik nr 2.2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy dla cz. IV-V </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 12000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80590000-6 - Usługi seminaryjne</p> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-11-27 do 2024-11-27</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	K1: Cena – 60 %<br/>2)	K2: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – 40%<br/><br/>Ad 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60%<br/>Punkty zostaną przyznane wg wzoru: <br/><br/>Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 60% x 100 = …… pkt<br/><br/>Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 60 punktów<br/><br/>Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. <br/><br/>Ad. 2) Kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia - znaczenie w ocenie 40%<br/>Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>Przedmiotowe kryterium oceniane będzie na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w formularzu ofertowym oraz zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ – Oświadczeniem Wykonawcy, stanowiącym przedmiotowy środek dowodowy. <br/>Zamawiający w warunkach udziału w postępowaniu, określił minimalną liczbę godzin doświadczenia zawodowego osób skierowanych do realizacji zamówienia na poziomie minimalnie 100 godzin dydaktycznych usług szkoleniowych/doradczych/eksperckich/konsultacyjnych w obszarze wskazanym dla każdej części zamówienia. Wykonawca może zadeklarować, iż dana liczba osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada większe doświadczenie w ramach danej części, za co oferta otrzyma dodatkowe punkty. <br/><br/>Ocenie będzie podlegać liczba godzin dydaktycznych przeprowadzona w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Ilość punktów zostanie przyznana następująco:<br/><br/>a)	0 punktów otrzyma oferta Wykonawca, który zadeklaruje minimalną liczbę godzin dydaktycznych prelekcji podczas wydarzeń o charakterze konferencji, forum, debat lub zajęć edukacyjnych w obszarze ekonomii społecznej (min. 100 h);<br/>b)	10 punktów otrzyma oferta Wykonawca, który zadeklaruje, iż każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada doświadczenie z zakresu tematyki będącej przedmiotem zamówienia w przedziale od 101 do 150 godzin dydaktycznych prelekcji podczas wydarzeń o charakterze konferencji, forum, debat lub zajęć edukacyjnych w obszarze ekonomii społecznej;<br/>c)	20 punktów otrzyma oferta Wykonawca, który zadeklaruje, iż każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada doświadczenie z zakresu tematyki będącej przedmiotem zamówienia w przedziale od 151 do 200 godzin dydaktycznych prelekcji podczas wydarzeń o charakterze konferencji, forum, debat lub zajęć edukacyjnych w obszarze ekonomii społecznej;<br/>d)	30 punktów otrzyma oferta Wykonawca, który zadeklaruje, iż każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada doświadczenie z zakresu tematyki będącej przedmiotem zamówienia w przedziale od 201 do 250 godzin dydaktycznych prelekcji podczas wydarzeń o charakterze konferencji, forum, debat lub zajęć edukacyjnych w obszarze ekonomii społecznej;<br/>e)	40 punktów otrzyma oferta Wykonawca, który zadeklaruje, iż każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada doświadczenie z zakresu tematyki będącej przedmiotem zamówienia w przedziale więcej niż 251 godzin dydaktycznych prelekcji podczas wydarzeń o charakterze konferencji, forum, debat lub zajęć edukacyjnych w obszarze ekonomii społecznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część V pn. Usługa polegająca na zapewnieniu prelegentów/ekspertów na wydarzenia dotyczące ekonomii społecznej.<br/>Przedmiotem zamówienia dla cz. V jest usługa polegająca na zapewnieniu prelegentów/ekspertów na wydarzeniach dotyczących ekonomii społecznej w związku z realizacją projektu pn. „Społeczna równowaga” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Działanie 04.13 Wysokiej jakości system włączenia społecznego.<br/><br/>Wydarzenia dotyczące ekonomii społecznej realizowane w ramach projektu mają na celu koordynację sektora ekonomii społecznej w województwie podkarpackim poprzez realizację następujących pięciu działań/wydarzeń:<br/>1. Podkarpacki Komitet Rozwoju Ekonomii Społecznej koordynujący sektor ekonomii społecznej z udziałem następujących jego przedstawicieli: marszałka województwa, wojewody, jednostek samorządu terytorialnego (JST), podmiotów ekonomii społecznej (PES), wojewódzkiej rady działalności pożytku publicznego, związków spółdzielczych, instytutów badawczych, uczelni, związków zawodowych i organizacji pracodawców, na poziomie regionalnym.<br/>W wydarzeniu przewiduje się udział 30 członków Podkarpackiego Komitetu Rozwoju Ekonomii Społecznej oraz przedstawicieli Sekretariatu - ROPS Rzeszów.<br/>Usługa polega na zapewnieniu 1 prelegenta/eksperta podczas 1 wydarzenia jednodniowego (8 h zegarowych) w IV kwartale 2024 r.<br/>2. Forum Ekonomii Społecznej integrujące przedstawicieli sektora ekonomii społecznej, a także budujące i promujące markę podkarpackiej ekonomii społecznej, połączone z konkursem „Lider Ekonomii Społecznej” oraz galą Zakup „PRO SPOŁECZNY.”<br/>W wydarzeniu przewiduje się udział ok.150 osób.<br/>Usługa polega na zapewnieniu 4 prelegentów/ekspertów podczas 1 wydarzenia jednodniowego (6 h zegarowych) w dniu 16.10.2024 r., które odbędzie się w Instytucie Teologiczno-Pastoralnym im. św. Józefa S. Pelczara, Diecezjalne Studium Organistowskie przy ul. Witolda 11A w Rzeszowie.<br/>3. Noc Ekonomii Społecznej integrująca jednostki samorządu terytorialnego (JST) <br/>i podmioty ekonomii społecznej w zakresie tworzenia i prowadzenia podmiotów zatrudnienia socjalnego (PZS), prezentująca wybrane podmioty ekonomii społecznej <br/>i przedstawiająca korzyści wynikające ze współpracy z nimi. Inicjatywa jest skierowana do przedstawicieli ośrodków wsparcia ekonomii społecznej, podmiotów ekonomii społecznej, przedsiębiorstw społecznych, jednostek samorządu terytorialnego, powiatowych urzędów pracy oraz otoczenia ekonomii społecznej.<br/>W wydarzeniu przewiduje się udział ok. 50 osób.<br/>Usługa polega na zapewnieniu 4 prelegentów/ekspertów podczas 1 wydarzenia jednodniowego (8 h zegarowych) w III/IV kwartale 2024 r. w miejscu zlokalizowanym w odległości od 50 do 150 km od miasta Rzeszowa.<br/>4. Cykl zajęć edukacyjnych w szkołach średnich – upowszechniających wiedzę <br/>o ekonomii społecznej, budujących pozytywne postawy obywatelskie wobec ekonomii społecznej, a także promujących zasady i wartości przedsiębiorczości społecznej wśród uczniów i pracowników dydaktycznych w 10 wybranych szkołach średnich w województwie podkarpackim. <br/>W wydarzeniu przewiduje się każdorazowo udział ok.50 osób.<br/>Usługa polega na zapewnieniu 1 prelegenta/eksperta będącego przedstawicielem OWES/PES/PS podczas 10 wydarzeń jednodniowych (1 wydarzenie = 4 h dydaktyczne) w III/IV kwartale 2024 r.<br/>5. Cykl zajęć edukacyjnych na uczelniach promujących i upowszechniających wiedzę o ekonomii społecznej dla studentów, pracowników naukowych oraz akademickich Biur karier na 4 wybranych uczelniach w województwie podkarpackim połączonych <br/>z debatą na temat przedsiębiorczości społecznej i korzyści wynikających z pracy w tym sektorze.<br/>W wydarzeniu przewiduje się każdorazowo udział ok. 80 osób.<br/>Usługa polega na zapewnieniu każdorazowo 3 prelegentów/ekspertów podczas 4 wydarzeń jednodniowych (1 wydarzenie – 4 h zegarowe) w III/IV kwartale 2024 r.<br/>Minimalny zakres programowy, kwestie organizacyjne, techniczne, czas trwania, informacje dotyczące materiałów, jak i wymagań, co do osób skierowanych do realizacji zamówienia, zostały szczegółowo opisane w Załączniku nr 1.5 do SWZ, z którym każdy Wykonawca ma obowiązek się zapoznać. <br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:<br/>Załącznik nr 1.5 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia dla cz. V<br/>Załącznik nr 2.2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy dla cz. IV-V </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 88000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</p> <p class="mb-0">80590000-6 - Usługi seminaryjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	K1: Cena – 60 %<br/>2)	K2: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – 40%<br/><br/>Ad 1) Kryterium: Cena - znaczenie w ocenie 60%<br/>Punkty zostaną przyznane wg wzoru: <br/><br/>Najniższa cena spośród ofert niepodlegających odrzuceniu/Cena badanej oferty brutto X 60% x 100 = …… pkt<br/><br/>Maksymalna ilość punktów w ramach tego kryterium: 60 punktów<br/><br/>Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najniższą ceną, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku. <br/><br/>Ad. 2) Kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia - znaczenie w ocenie 40%<br/>Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>Przedmiotowe kryterium oceniane będzie na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w formularzu ofertowym oraz zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ – Oświadczeniem Wykonawcy, stanowiącym przedmiotowy środek dowodowy. <br/>Zamawiający w warunkach udziału w postępowaniu, określił minimalną liczbę godzin doświadczenia zawodowego osób skierowanych do realizacji zamówienia na poziomie minimalnie 100 godzin dydaktycznych usług szkoleniowych/doradczych/eksperckich/konsultacyjnych w obszarze wskazanym dla każdej części zamówienia. Wykonawca może zadeklarować, iż dana liczba osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada większe doświadczenie w ramach danej części, za co oferta otrzyma dodatkowe punkty. <br/><br/>Ocenie będzie podlegać liczba godzin dydaktycznych przeprowadzona w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Ilość punktów zostanie przyznana następująco:<br/><br/>a)	0 punktów otrzyma oferta Wykonawca, który zadeklaruje minimalną liczbę godzin dydaktycznych prelekcji podczas wydarzeń o charakterze konferencji, forum, debat lub zajęć edukacyjnych w obszarze ekonomii społecznej (min. 100 h);<br/>b)	10 punktów otrzyma oferta Wykonawca, który zadeklaruje, iż każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada doświadczenie z zakresu tematyki będącej przedmiotem zamówienia w przedziale od 101 do 150 godzin dydaktycznych prelekcji podczas wydarzeń o charakterze konferencji, forum, debat lub zajęć edukacyjnych w obszarze ekonomii społecznej;<br/>c)	20 punktów otrzyma oferta Wykonawca, który zadeklaruje, iż każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada doświadczenie z zakresu tematyki będącej przedmiotem zamówienia w przedziale od 151 do 200 godzin dydaktycznych prelekcji podczas wydarzeń o charakterze konferencji, forum, debat lub zajęć edukacyjnych w obszarze ekonomii społecznej;<br/>d)	30 punktów otrzyma oferta Wykonawca, który zadeklaruje, iż każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada doświadczenie z zakresu tematyki będącej przedmiotem zamówienia w przedziale od 201 do 250 godzin dydaktycznych prelekcji podczas wydarzeń o charakterze konferencji, forum, debat lub zajęć edukacyjnych w obszarze ekonomii społecznej;<br/>e)	40 punktów otrzyma oferta Wykonawca, który zadeklaruje, iż każda z osób skierowanych do realizacji zamówienia posiada doświadczenie z zakresu tematyki będącej przedmiotem zamówienia w przedziale więcej niż 251 godzin dydaktycznych prelekcji podczas wydarzeń o charakterze konferencji, forum, debat lub zajęć edukacyjnych w obszarze ekonomii społecznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. <br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Zamawiający określa następujące warunki udziału w tym zakresie:<br/><br/>Dla CZĘŚCI I zamówienia:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje/będzie dysponował co najmniej 4 osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, a każda z tych osób posiada następujące doświadczenie:<br/>a)	Wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu nauk społecznych, tj. psychologia, prawo, pedagogika/pedagogika specjalna, praca socjalna, nauki o rodzinie, polityka społeczna, socjologia lub pokrewne. W przypadku ukończenia innych studiów wyższych niż powyżej wskazane dopuszczalne są kwalifikacje uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, organizacji pomocy społecznej, pedagogiki, pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, pedagogiki specjalnej lub resocjalizacji.<br/>b)	Doświadczenie zawodowe: przeprowadzanie minimalnie 100 godzin dydaktycznych usług szkoleniowych/doradczych/eksperckich/konsultacyjnych w obszarze pieczy zastępczej. <br/><br/>Dla CZĘŚCI II zamówienia:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje/będzie dysponował co najmniej 1 osobą, które skieruje do realizacji zamówienia, a osoba ta posiada następujące doświadczenie:<br/>a)	Wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu nauk społecznych, tj. psychologia, prawo, pedagogika/pedagogika specjalna, praca socjalna, nauki o rodzinie, polityka społeczna, socjologia lub pokrewne. W przypadku ukończenia innych studiów wyższych innych niż powyżej wskazane dopuszczalne są kwalifikacje uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, organizacji pomocy społecznej, pedagogiki, pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, pedagogiki specjalnej lub resocjalizacji.<br/>b)	Doświadczenie zawodowe: przeprowadzanie minimalnie 100 godzin dydaktycznych/usług szkoleniowych/ doradczych/ eksperckich/ konsultacyjnych w obszarze pieczy zastępczej. <br/><br/>Dla CZĘŚCI III zamówienia:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje/będzie dysponował co najmniej 3 osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, a każda z tych osób posiada następujące doświadczenie:<br/>a)	Wykształcenie: wyższe magisterskie z zakresu nauk społecznych, tj. psychologia, prawo, pedagogika/pedagogika specjalna, praca socjalna, nauki o rodzinie, polityka społeczna, socjologia lub pokrewne. W przypadku ukończenia innych studiów wyższych innych niż powyżej wskazane dopuszczalne są kwalifikacje uzupełnione studiami podyplomowymi <br/>w zakresie psychologii, organizacji pomocy społecznej, pedagogiki, pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej, pedagogiki specjalnej lub resocjalizacji.<br/>b)	Doświadczenie zawodowe: przeprowadzanie minimalnie 100 godzin dydaktycznych/usług szkoleniowych/doradczych/eksperckich/konsultacyjnych w obszarze pieczy zastępczej. <br/><br/>Dla CZĘŚCI IV zamówienia:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje/będzie dysponował co najmniej 4 osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, a każda z tych osób posiada następujące doświadczenie:<br/>a)	Wykształcenie wyższe: tytuł zawodowy magistra z zakresu nauk społecznych, tj. socjologia, psychologia, pedagogika, praca socjalna, nauki o rodzinie lub pokrewne lub kwalifikacje/kompetencje z dziedziny polityki społecznej, tj. ukończone studia podyplomowe z zakresu nauk społecznych, tj. socjologia, psychologia, pedagogika, praca socjalna, nauki o rodzinie lub pokrewne oraz posiadanie specjalistycznej wiedzy i doświadczenia w dziedzinie polityki społecznej, co pozwoli na zrozumienie specyfiki sektora, nakreślenie jego wyzwań oraz potencjału.<br/>b)	Doświadczenie zawodowe w wygłaszaniu co najmniej 100 godzin dydaktycznych prelekcji podczas wydarzeń o charakterze konferencji, forum, debat lub zajęć edukacyjnych w obszarze polityki społecznej, zdobyte w okresie minimum 3 lat przed upływem terminu składania ofert.<br/><br/>Dla CZĘŚCI V zamówienia:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje/będzie dysponował co najmniej 4 osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, a każda z tych osób posiada następujące doświadczenie:<br/>a)	Wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu ekonomii społecznej, tj. ekonomia społeczna, ekonomia społeczna i praca socjalna, praca socjalna, polityka społeczna, zarządzanie polityką społeczną, socjologia, psychologia, kierunki pokrewne lub kwalifikacje/kompetencje z dziedziny ekonomii społecznej, tj. ukończone studia podyplomowe z zakresu ekonomii społecznej, ekonomii społecznej i pracy socjalnej, pracy socjalnej, polityki społecznej, zarządzania polityką społeczną, socjologii, przygotowania pedagogicznego lub kierunków pokrewnych oraz posiadanie specjalistycznej wiedzy i doświadczenia w dziedzinie ekonomii społecznej, co pozwoli na zrozumienie specyfiki sektora, nakreślenie jego wyzwań oraz potencjału podmiotów ekonomii społecznej. <br/>b)	Doświadczenie zawodowe w wygłaszaniu co najmniej 100 godzin dydaktycznych prelekcji podczas wydarzeń o charakterze konferencji, forum, debat lub zajęć edukacyjnych w obszarze ekonomii społecznej, zdobyte w okresie minimum 3 lat przed upływem terminu składania ofert. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, każdy wykonawca składający ofertę, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą stosowne oświadczenie, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">UWAGA! W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie – stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Na podstawie art. 106 ustawy Pzp, Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone przez zamawiającego kryteria. <br/><br/>2. Zamawiający wskazuje następujące wymagane przedmiotowe środki dowodowe:<br/>1) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z wyszczególnieniem liczby godzin dydaktycznych usług szkoleniowych/doradczych/eksperckich/konsultacyjnych, które te osoby posiadają w obszarze wskazanym dla danej części zamówienia, co do której Wykonawca składa ofertę – zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w formularzu ofertowym. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ. <br/><br/>3. Wykonawca musi złożyć przedmiotowy środek dowodowy wraz z ofertą. pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/><br/>4. Niniejszy przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert, w związku z czym nie podlega on uzupełnieniu lub złożeniu na wezwanie w przypadku jego braku. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oferta wspólna<br/>1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.<br/>3)	Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie ze wskazaniami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy, czyli odpowiednio załącznikami nr 2.1 do SWZ (dla cz. I-III) oraz nr 2.2 do SWZ (dla cz. IV-V).<br/><br/>1.	Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej Umowy w następujących przypadkach i na określonych zasadach: <br/>1)	dopuszczalne jest wydłużenie terminu realizacji Umowy w przypadku opóźnień i przerw w realizacji zamówienia, wynikających z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego oraz opóźnień, utrudnień lub przeszkód spowodowanych różnymi zdarzeniami losowymi w tym siły wyższej, których zaistnienie nie można przypisać Wykonawcy;<br/>2)	dopuszczalna jest zmiana umożliwiająca usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów; <br/>3)	dopuszczalna jest zmiana istotnej treści Umowy, w przypadku zmiany przepisów prawa obowiązujących w dniu zawarcia Umowy; <br/>4)	dopuszczalna jest zmiana istotnej treści Umowy, w przypadku zawarcia Umowy z osobą fizyczną, dostosowując zapisy do obowiązujących w tym zakresie przepisów prawnych;<br/>5)	dopuszczalna jest zmiana Umowy jeżeli jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji projektu i wynika z decyzji krajowych lub zagranicznych Instytucji Zarządzających i monitorujących realizację projektu. <br/>2.	Każda zmiana do Umowy wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do Umowy – aneksu – pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-09-18 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">W celu złożenia oferty należy zarejestrować (zalogować) się na Platformie i postępować zgodnie z instrukcjami dostępnymi u dostawcy rozwiązania informatycznego pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/973763. W celu złożenia oferty należy przejść do transakcji (zakładki) dedykowanej dla niniejszego postępowania z sygnaturą sprawy: OZP.261.54.2024.PR i daną nazwą postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-09-18 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-10-16</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Podpisanie umowy nastąpi w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Umowa będzie podpisywana w siedzibie zamawiającego (ul. Hetmańska 9, 35-045 Rzeszów) po wcześniejszym ustaleniu dokładnego terminu. Dotyczy to też wykonawców, którzy mają siedzibę poza Rzeszowem. Zamawiający wyznaczy dwa proponowane terminy na podpisanie umowy. W przypadku, gdy Wykonawca nie stawi się w żadnym z zaproponowanych terminów, wówczas Zamawiający uzna, że uchyla się on od podpisania umowy i przystąpi do ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com