JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20241026/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20241026/0056531801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Nowa Wieś Lęborska w sezonie 2024-2025 r. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gminny Zakład Usług Komunalnych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 77073127900000</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Młynarska 10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowa Wieś Lęborska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">84-351</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL636 - Słupski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">slawomir.malinowski@nwl.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gzuknwl.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zimowe utrzymanie dróg gminnych w Gminie Nowa Wieś Lęborska w sezonie 2024-2025 r. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6b2224aa-480f-4ae2-b1b1-199f10d9dca2</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00565318</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-10-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00069263/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Utrzymanie zimowe dróg gminnych w Gminie Nowa Wies Lęborska w sezonie 2024/2025</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6b2224aa-480f-4ae2-b1b1-199f10d9dca2 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>1)<br/>Korzystanie z Platformy e-Zamo wienia jest bezpłatne.<br/>2)<br/>Wykonawca zamierzający wziąc udział w postępowaniu o udzielenie zamo wienia publicznego musi posiadac konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamo wienia. Szczego łowe informacje na temat zakładania kont oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamo wienia okres la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacja zamieszczona w zakładce „Centrum Pomocy”.<br/>4)<br/>Przeglądanie i pobieranie publicznej tres ci dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamo wienia ani logowania.<br/>6<br/>5)<br/>Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu uz ywanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamo wienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia okres la Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>6)<br/>W przypadku problemo w technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamo wienia uz ytkownicy mogą skorzystac ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>7)<br/>W szczego lnie uzasadnionych przypadkach uniemoz lwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pos rednictwem Platformy e-Zamo wienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: slawomir.malinowski@nwl.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu)<br/>2.<br/>Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania ofert oraz załączników składanych wraz z ofertą)<br/>1) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosko w o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pos rednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).<br/>2)<br/>Za pos rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczego lnos ci przekazywanie wezwan i zawiadomien , zadawanie pytan i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umoz liwiają ro wniez dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomos ci (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączniko w, kto re są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministro w w sprawie wymagan dla dokumento w elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą byc opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspo lnie ubiegającego się o udzielenie zamo wienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zalez nos ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomos ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).<br/>3)<br/>Moz liwos c korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamo wienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamo wienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” słuz ących do zadawania pytan dotyczących tres ci dokumento w zamo wienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamo wienia.<br/>4)<br/>Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomos ci widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>5)<br/>Maksymalny rozmiar pliko w przesyłanych za pos rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkos c ta dotyczy pliko w przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony oso b fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogo lne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, z e:<br/>1)<br/>administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Zakład Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej ,ul. Młynarska 10<br/>2)<br/>Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamo wienia publicznego nr GKiZP 260.12.2024 pn. ZIMOWE UTRZYMANIE DRO G GMINNYCH W GMINIE NOWA WIES LĘBORSKA 2024/2025 , prowadzonego w trybie podstawowym zgodnie z art. 275 ust. 1 ustawy Pzp.<br/>Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminnym Zakładzie Usług Komunalnych<br/>w Nowej Wsi Lęborskiej jest p. Bartosz Mendyk, e-mail: kancelaria@drmendyk.pl,<br/>tel. 507 054 139;<br/>3)<br/>Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, kto rym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art.<br/>10<br/>18 oraz art.<br/>74 ustawy z dnia 11 wrzes nia 2019 r. Prawo zamo wien publicznych, a takz e art. 6 ustawy z 6 wrzes nia 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.<br/>4)<br/>Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakon czenia postępowania o udzielenie zamo wienia. Jez eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.<br/>5)<br/>Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpos rednio Wykonawcy dotyczących jest wymogiem ustawowym okres lonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamo wienia publicznego; konsekwencje niepodania okres lonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>6)<br/>W odniesieniu do Wykonawcy danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposo b zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.<br/>7)<br/>Wykonawca posiada:<br/>a)<br/>na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>b)<br/>na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/>c)<br/>na podstawie art. 18 RODO prawo z ądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzez eniem przypadko w, o kto rych mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>d)<br/>prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, z e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>8)<br/>Wykonawcy nie przysługuje:<br/>a)<br/>w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b)<br/>prawo do przenoszenia danych osobowych, o kto rym mowa w art. 20 RODO;<br/>c)<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyz podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>9)<br/>Dodatkowo, stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający informuje o ograniczeniach, o kto rych mowa w art. 19 ust. 2 i 3 oraz 75 ustawy Pzp:</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GKiZP 260.12.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)<br/>Przedmiotem zamo wienia jest zimowe utrzymanie dro g gminnych oraz dro g wewnętrznych stanowiących własnos c Gminy Nowa Wies Lęborska w sezonie zimowym – 2024/2025<br/>2)<br/>Zimowe utrzymanie będzie wykonywane zgodnie z IV i V standardem utrzymania dro g w okresie zimowym. Standard ten okres lony został w Opisie Przedmiotu Zamo wienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.<br/>3)<br/>Usługę nalez y wykonywac w przypadku wystąpienia zjawisk atmosferycznych wymagających koniecznos ci zimowego utrzymania.<br/>4)<br/>Zamawiający przewiduje udzielenie zamo wienia na częs ci, gdzie kaz da ze wskazanych poniz ej częs ci zamo wienia okres lana będzie mianem „ZADANIE”:<br/>ZADANIE 1 - ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGO W JEZDNYCH NA TERENIE SEKTORA I<br/>a)<br/>szacowana ilos c roboczogodzin pracy sprzętu przy usuwaniu s liskos ci z wykorzystaniem pełnego zestawu sprzętu zimowego: ciągnik rolniczy o mocy silnika minimum 120KM z plugiem lemieszowym i rozrzutnikiem rozsypującym przy uz yciu mieszanki solno-piaskowej załadowanej na bazie Zamawiającego – 100 rg<br/>b)<br/>szacowana ilos c roboczogodzin pracy sprzętu przy zgarnianiu s niegu lub błota pos niegowego z wykorzystaniem zestawu sprzętu zimowego: samocho d z pługiem ( z wyłączeniem ciągniko w siodłowych) o dopuszczalnej masie całkowitej ≥ 18 t lub ≥ 16 t o napędzie na dwie osie, lub ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o mocy silnika minimum 120KM z pługiem lemieszowym bez uz ycia soli drogowej- 100 rg<br/>12<br/>c)<br/>Wykonawcy będzie przysługiwał dzienny ryczałt za gotowos c sprzętową do s wiadczenia usługi będącej przedmiotem zamo wienia w przypadku braku s wiadczenia w danym dniu usług opisanych w pkt. a i b – dotyczy okresu od dnia zawarcia umowy do 31.III.2025 r., </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 16)	Zamawiający przewiduje skorzystania z Prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 2 ustawy Pzp w wysokości 100% wartości zamówienia podstawowego.<br/>17)	Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:<br/>•	Procedura wykorzystująca prawo opcji dotyczy wszystkich części zamówienia.<br/>•	Zastosowanie przez Zamawiającego prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia tego samego zakresu zamówienia podstawowego w każdej części (tj. w ramach umowy podstawowej).<br/>•	W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanych usług.<br/>•	Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.<br/>•	Wszystkie wymagania zawarte w SWZ dotyczą także realizacji zamówienia<br/>w ramach prawa opcji.<br/>•	Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji związane jest z warunkami pogodowymi lub innymi zmianami, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w momencie udzielania zamówienia, a które odnoszą się do zakresu zamówienia podstawowego, w szczególności zwiększoną intensywnością opadów śniegu i powstaniem ślizgawicy.<br/>18)	Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać, w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>19)	Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza wykonanie usług stanowiących zamówienie podstawowe przedłożone Wykonawcy w formie pisemnej. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)<br/>Przedmiotem zamo wienia jest zimowe utrzymanie dro g gminnych oraz dro g wewnętrznych stanowiących własnos c Gminy Nowa Wies Lęborska w sezonie zimowym – 2024/2025<br/>2)<br/>Zimowe utrzymanie będzie wykonywane zgodnie z IV i V standardem utrzymania dro g w okresie zimowym. Standard ten okres lony został w Opisie Przedmiotu Zamo wienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.<br/>3)<br/>Usługę nalez y wykonywac w przypadku wystąpienia zjawisk atmosferycznych wymagających koniecznos ci zimowego utrzymania.<br/>4)<br/>Zamawiający przewiduje udzielenie zamo wienia na częs ci, gdzie kaz da ze wskazanych poniz ej częs ci zamo wienia okres lana będzie mianem „ZADANIE”:<br/>ZADANIE 1 - ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGO W JEZDNYCH NA TERENIE SEKTORA II<br/>a)<br/>szacowana ilos c roboczogodzin pracy sprzętu przy usuwaniu s liskos ci z wykorzystaniem pełnego zestawu sprzętu zimowego: ciągnik rolniczy o mocy silnika minimum 120KM z plugiem lemieszowym i rozrzutnikiem rozsypującym przy uz yciu mieszanki solno-piaskowej załadowanej na bazie Zamawiającego – 100 rg<br/>b)<br/>szacowana ilos c roboczogodzin pracy sprzętu przy zgarnianiu s niegu lub błota pos niegowego z wykorzystaniem zestawu sprzętu zimowego: samocho d z pługiem ( z wyłączeniem ciągniko w siodłowych) o dopuszczalnej masie całkowitej ≥ 18 t lub ≥ 16 t o napędzie na dwie osie, lub ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o mocy silnika minimum 120KM z pługiem lemieszowym bez uz ycia soli drogowej- 100 rg<br/>12<br/>c)<br/>Wykonawcy będzie przysługiwał dzienny ryczałt za gotowos c sprzętową do s wiadczenia usługi będącej przedmiotem zamo wienia w przypadku braku s wiadczenia w danym dniu usług opisanych w pkt. a i b – dotyczy okresu od dnia zawarcia umowy do 31.III.2025 r., </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 16)	Zamawiający przewiduje skorzystania z Prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 2 ustawy Pzp w wysokości 100% wartości zamówienia podstawowego.<br/>17)	Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:<br/>•	Procedura wykorzystująca prawo opcji dotyczy wszystkich części zamówienia.<br/>•	Zastosowanie przez Zamawiającego prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia tego samego zakresu zamówienia podstawowego w każdej części (tj. w ramach umowy podstawowej).<br/>•	W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanych usług.<br/>•	Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.<br/>•	Wszystkie wymagania zawarte w SWZ dotyczą także realizacji zamówienia<br/>w ramach prawa opcji.<br/>•	Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji związane jest z warunkami pogodowymi lub innymi zmianami, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w momencie udzielania zamówienia, a które odnoszą się do zakresu zamówienia podstawowego, w szczególności zwiększoną intensywnością opadów śniegu i powstaniem ślizgawicy.<br/>18)	Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać, w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>19)	Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza wykonanie usług stanowiących zamówienie podstawowe przedłożone Wykonawcy w formie pisemnej. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)<br/>Przedmiotem zamo wienia jest zimowe utrzymanie dro g gminnych oraz dro g wewnętrznych stanowiących własnos c Gminy Nowa Wies Lęborska w sezonie zimowym – 2024/2025<br/>2)<br/>Zimowe utrzymanie będzie wykonywane zgodnie z IV i V standardem utrzymania dro g w okresie zimowym. Standard ten okres lony został w Opisie Przedmiotu Zamo wienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.<br/>3)<br/>Usługę nalez y wykonywac w przypadku wystąpienia zjawisk atmosferycznych wymagających koniecznos ci zimowego utrzymania.<br/>4)<br/>Zamawiający przewiduje udzielenie zamo wienia na częs ci, gdzie kaz da ze wskazanych poniz ej częs ci zamo wienia okres lana będzie mianem „ZADANIE”:<br/>ZADANIE 1 - ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGO W JEZDNYCH NA TERENIE SEKTORA III<br/>a)<br/>szacowana ilos c roboczogodzin pracy sprzętu przy usuwaniu s liskos ci z wykorzystaniem pełnego zestawu sprzętu zimowego: ciągnik rolniczy o mocy silnika minimum 120KM z plugiem lemieszowym i rozrzutnikiem rozsypującym przy uz yciu mieszanki solno-piaskowej załadowanej na bazie Zamawiającego – 100 rg<br/>b)<br/>szacowana ilos c roboczogodzin pracy sprzętu przy zgarnianiu s niegu lub błota pos niegowego z wykorzystaniem zestawu sprzętu zimowego: samocho d z pługiem ( z wyłączeniem ciągniko w siodłowych) o dopuszczalnej masie całkowitej ≥ 18 t lub ≥ 16 t o napędzie na dwie osie, lub ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o mocy silnika minimum 120KM z pługiem lemieszowym bez uz ycia soli drogowej- 100 rg<br/>12<br/>c)<br/>Wykonawcy będzie przysługiwał dzienny ryczałt za gotowos c sprzętową do s wiadczenia usługi będącej przedmiotem zamo wienia w przypadku braku s wiadczenia w danym dniu usług opisanych w pkt. a i b – dotyczy okresu od dnia zawarcia umowy do 31.III.2025 r., </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 16)	Zamawiający przewiduje skorzystania z Prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 2 ustawy Pzp w wysokości 100% wartości zamówienia podstawowego.<br/>17)	Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:<br/>•	Procedura wykorzystująca prawo opcji dotyczy wszystkich części zamówienia.<br/>•	Zastosowanie przez Zamawiającego prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia tego samego zakresu zamówienia podstawowego w każdej części (tj. w ramach umowy podstawowej).<br/>•	W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanych usług.<br/>•	Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.<br/>•	Wszystkie wymagania zawarte w SWZ dotyczą także realizacji zamówienia<br/>w ramach prawa opcji.<br/>•	Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji związane jest z warunkami pogodowymi lub innymi zmianami, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w momencie udzielania zamówienia, a które odnoszą się do zakresu zamówienia podstawowego, w szczególności zwiększoną intensywnością opadów śniegu i powstaniem ślizgawicy.<br/>18)	Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać, w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>19)	Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza wykonanie usług stanowiących zamówienie podstawowe przedłożone Wykonawcy w formie pisemnej. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1)<br/>Przedmiotem zamo wienia jest zimowe utrzymanie dro g gminnych oraz dro g wewnętrznych stanowiących własnos c Gminy Nowa Wies Lęborska w sezonie zimowym – 2024/2025<br/>2)<br/>Zimowe utrzymanie będzie wykonywane zgodnie z IV i V standardem utrzymania dro g w okresie zimowym. Standard ten okres lony został w Opisie Przedmiotu Zamo wienia – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.<br/>3)<br/>Usługę nalez y wykonywac w przypadku wystąpienia zjawisk atmosferycznych wymagających koniecznos ci zimowego utrzymania.<br/>4)<br/>Zamawiający przewiduje udzielenie zamo wienia na częs ci, gdzie kaz da ze wskazanych poniz ej częs ci zamo wienia okres lana będzie mianem „ZADANIE”:<br/>ZADANIE 1 - ZIMOWE UTRZYMANIE CIĄGO W JEZDNYCH NA TERENIE SEKTORA IV<br/>a)<br/>szacowana ilos c roboczogodzin pracy sprzętu przy usuwaniu s liskos ci z wykorzystaniem pełnego zestawu sprzętu zimowego: ciągnik rolniczy o mocy silnika minimum 120KM z plugiem lemieszowym i rozrzutnikiem rozsypującym przy uz yciu mieszanki solno-piaskowej załadowanej na bazie Zamawiającego – 100 rg<br/>b)<br/>szacowana ilos c roboczogodzin pracy sprzętu przy zgarnianiu s niegu lub błota pos niegowego z wykorzystaniem zestawu sprzętu zimowego: samocho d z pługiem ( z wyłączeniem ciągniko w siodłowych) o dopuszczalnej masie całkowitej ≥ 18 t lub ≥ 16 t o napędzie na dwie osie, lub ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o mocy silnika minimum 120KM z pługiem lemieszowym bez uz ycia soli drogowej- 100 rg<br/>12<br/>c)<br/>Wykonawcy będzie przysługiwał dzienny ryczałt za gotowos c sprzętową do s wiadczenia usługi będącej przedmiotem zamo wienia w przypadku braku s wiadczenia w danym dniu usług opisanych w pkt. a i b – dotyczy okresu od dnia zawarcia umowy do 31.III.2025 r., </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> 16)	Zamawiający przewiduje skorzystania z Prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 2 ustawy Pzp w wysokości 100% wartości zamówienia podstawowego.<br/>17)	Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:<br/>•	Procedura wykorzystująca prawo opcji dotyczy wszystkich części zamówienia.<br/>•	Zastosowanie przez Zamawiającego prawo opcji obejmuje możliwość rozszerzenia tego samego zakresu zamówienia podstawowego w każdej części (tj. w ramach umowy podstawowej).<br/>•	W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zwiększeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanych usług.<br/>•	Ceny jednostkowe dla zamówienia realizowanego w ramach prawa opcji będą takie same jak ceny jednostkowe określone dla zamówienia podstawowego.<br/>•	Wszystkie wymagania zawarte w SWZ dotyczą także realizacji zamówienia<br/>w ramach prawa opcji.<br/>•	Zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji związane jest z warunkami pogodowymi lub innymi zmianami, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć w momencie udzielania zamówienia, a które odnoszą się do zakresu zamówienia podstawowego, w szczególności zwiększoną intensywnością opadów śniegu i powstaniem ślizgawicy.<br/>18)	Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać, w ramach realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.<br/>19)	Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest oświadczenie woli Zamawiającego wykonania zamówienia w ramach prawa opcji i złożenie odpowiedniego zamówienia częściowego wykraczającego poza wykonanie usług stanowiących zamówienie podstawowe przedłożone Wykonawcy w formie pisemnej. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia łącznie następujące warunki:<br/>•	nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Pzp, z uwzględnieniem postanowień art. 110 Pzp,<br/>•	spełnia warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp, określone w pkt 2.<br/>2)	Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczące:<br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.<br/>Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ ; <br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>o ile wynika to z odrębnych przepisów.<br/>Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.<br/>Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ;<br/>c)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada odpowiednie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, ważne przez cały okres obowiązywania umowy, na kwotę co najmniej 50 000,00 zł na ZADANIE.<br/>Uwaga:<br/>W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część (ZADANIE) zamówienia kwota polisy musi być równa co najmniej sumie wartości wymaganych dla poszczególnych części zamówienia, na które Wykonawca składa oferty.<br/>Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie treści złożonego oświadczenia - załącznika nr 3 do SWZ; <br/>d)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>	Warunek zdolności technicznej zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że posiada:<br/>a)	Ciągnik rolniczy o mocy silnika minimum 120 KM z plugiem lemieszowym i rozrzutnikiem rozsypującym- 1 szt.<br/>b)	Samochód z plugiem ( z wykluczeniem ciągników siodłowych) o dopuszczalnej masie całkowitej ≥ 18 t lub ≥16 t o napędzie na dwie osie lub ciągnik rolniczy z napędem na dwie osie o mocy silnika minimum 120 KM z plugiem lemieszowym – 1 szt.<br/>Sprzęt , o którym mowa dla Zadania 1-4 musi być dedykowany dla potrzeb niniejszego zamówienia i może być użytkowany na innych zadaniach wyłącznie w okresach, gdy nie jest prowadzone odśnieżanie w ramach przedmiotowego zamówienia.<br/>Wyżej wymieniona ilość sprzętu jest ilością minimalną dla każdego ZADANIA. Faktyczna ilość sprzętu jaką Wykonawca będzie musiał zastosować będzie wynikała z rzeczywistych potrzeb w celu prawidłowej realizacji zamówienia.<br/>Pojazdy muszą posiadać dowody rejestracyjne z aktualnymi badaniami technicznymi dopuszczającymi do ruchu, aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW). W ofercie wymagane jest załączenie kserokopii dowodów rejestracyjnych z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniami OC i NNW.<br/>Wykonawca nie może wykazywać tych samych pojazdów w różnych częściach (ZADAŃ) zamówienia.<br/>	Warunek zdolności zawodowej zostanie spełniony, jeżeli w złożonych dokumentach<br/>i oświadczeniach Wykonawca jednoznacznie wykaże, że wykonał należycie co najmniej 1 (jedną usługę) będącą przedmiotem zamówienia (odrębnie na poszczególne zadania określone poniżej) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dowodów, potwierdzonych referencji czy innych dokumentów określających, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty.<br/>Wartość usług brutto należy podać w wysokości określonej dla poszczególnych Zadań o wartości nie mniejszej niż:<br/>a) na ZADANIE 1: 40 000,00 zł brutto, <br/>b)na ZADANIE 2: 40 000,00 zł brutto,<br/>c)na ZADANIE 3: 40 000,00 zł brutto, <br/>d)na ZADANIE 4: 40 000,00 zł brutto, <br/><br/>Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, zostanie dokonana na podstawie wstępnego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 SWZ oraz złożonych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 8 ppkt 2) rozdziału II SWZ . <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal"><br/><br/>Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp , Zamawiający, przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym , nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>A)	Podmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:<br/>a)	oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021. poz. 275 ), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 8 do SWZ);<br/>Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody,<br/>że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>b)	oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w pkt 8.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: <br/>c)	art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, <br/>d)	art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się<br/>o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, <br/>e)	art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, <br/>f)	art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,<br/>- wg załącznika Nr 9 SWZ<br/>B)	W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia o których mowa w art.112 Pzp, określonych w rozdziale 6 Działu II SWZ Wykonawca składa następujące podmiotowe środki dowodowe:<br/>a)	W celu potwierdzenia zdolności do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.<br/>b)	W celu potwierdzenia uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych. <br/>c)	W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający wymaga złożenia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.<br/>Jeżeli treść polisy lub innego dokumentu nie zawiera adnotacji o opłaceniu składki, należy dołączyć dokument księgowy (dowód wpłaty, przelewu itp.) potwierdzający, ważność ubezpieczenia w dniu otwarcia ofert. ( dotyczy części I,II,III,IV zamówienia)<br/>d)	W celu potwierdzenia zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga złożenia:<br/>•	Wykaz sprzętu odrębnie dla każdego zadania/bazy wraz z kserokopią dowodów rejestracyjnych z aktualnymi badaniami i ubezpieczeniem OC i NNW. Wzór wykazu sprzętu stanowi załącznik nr 5 SWZ.<br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału<br/>w postępowaniu.<br/><br/>•	Wykaz wykonanych usług (odrębnie dla każdego zadania) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały należycie wykonanie. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5a do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej Wykonawców (współpartnerów) wchodzących<br/>w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego podmiotu i spełniać następujące wymagania:<br/>a)	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie (stosowne pełnomocnictwo) należy przedłożyć wraz z ofertą – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.<br/>b)	Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zostanie wybrana, Zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>c)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wkluczenia<br/>z postępowania składa w swoim imieniu każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy Pzp, potwierdza brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ.<br/>d)	Wypełniając Formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące wszystkich Wykonawców (współpartnerów) wspólnie ubiegających się<br/>o zamówienie., a nie ich pełnomocnika (lidera) lub jednego ze współpartnerów.<br/>e)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadają za podpisanie i wykonanie umowy.<br/>f)	W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny<br/>z Pełnomocnikiem Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Strony, poza możliwością zmiany zawartej Umowy na podstawie art. 455 Pzp, przewidują również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej Umowy, które mogą dotyczyć:<br/>1)	terminu realizacji przedmiotu niniejszej umowy wskazanego w § 3, w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych powodujących konieczność zmiany okresu ZUD, <br/>2)	innych warunków umowy jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego,<br/>3)	zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz związaną z tym zmianą wynagrodzenia<br/>w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych powodujących konieczność zwiększenia zakresu działań ZUD, <br/>4)	innych warunków umowy, jeżeli w chwili zawarcia umowy nie znane były fakty mające na nie wpływ, przy jednoczesnym założeniu, że zakres zmian spowoduje następstwa korzystne dla Zamawiającego, <br/>5)	treści umowy podczas jej realizacji w przypadku wystąpienia konieczności dokonania uszczegółowienia wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów Umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty niniejszej umowy,<br/>6)	z powodu okoliczności będących następstwem „siły wyższej”, za którą Strony rozumieją działanie niezależne od Stron, których nie mogły przewidzieć ani im zapobiec pomimo zachowanej należytej staranności.<br/>wartości pierwotnej umowy. <br/>2.	Warunkiem dokonania zmian jest uzasadnienie konieczności i wskazanie wpływu zmian na realizację przedmiotu umowy oraz zgłoszenie wniosku o zmianę w terminie 30 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności, o których mowa w ust. 1.<br/>3.	Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna. <br/>4.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. <br/>5.	Dokonanie zmiany umowy w zakresie, o których mowa powyżej wymaga uprzedniego złożenia na piśmie prośby Wykonawcy wykazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-05 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-04</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com